Forum » Na cesti » Poraba starega twingota cliota 1.2 58KM
Poraba starega twingota cliota 1.2 58KM
KAVINSKY ::
zato, ker imaš avto zarad soseda, ne zato, ker si ga lahko privoščiš. Na semaforju vedno počekiram gume na novih passatih ... Tomket, hifly ... Pač ni za gume, ni za gorivo, ni za vzdrževanje. Ampak cliota pa Joža ne bo imel, kaj si bo potem sosed mislil!?!?!? ;)
Po možnosti na zimskem profilu
2dark ::
Jaz tud zadnje čase na semaforju pri rdeči čekiram, kakšne znamke imajo ljudje na boljših avtih in ugotovaljam, da za te znamke še nisem slišal.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
nicksonn ::
Mogoče bo naslednji tank bencina drugače pokazal, po 685km zavil na bencinsko in natočil 38 litro bencina, po izračunih je to 5.6 l/100km. Kar težko vrjamem, da bi tak mlinček na regionalni tako malo pil.
Kakšno porabo, umirjeno pa imate ostali pri teh avtih.
Normalna poraba za cliota 1.2.
Z varčno vožnjo bi po regionalkah bi prišel na 5,0 l ali celo nižje.
Mati je imela takega cliota ene 7 let, povprečna poraba za polovica mesto, polovica regionalno je bila nekje 5,7l.
V info, sedaj ji captur 1.0tce pije ene 6,3 - 6,5. Regionalna poraba gre pod 6, ampak ne veliko.
x n!
;-) ::
Oznake avromobilov nikoli nimajo nič veze s prostornino, to ie zgolj poimenovanje in naključje. Bmw 525d ni bil nikoli 3.5l prostornine, niti približno, niti zastava 101, niti 328i ni 2.8l prostornine. Nevem od kje ta trditev sploh
2dark ::
niti 328i ni 2.8l prostornine. Nevem od kje ta trditev sploh
2798 cm3 prostornine pa res. Bo treba mal zgodivno se naučit in ne pisat na pamet.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
;-) ::
niti 328i ni 2.8l prostornine. Nevem od kje ta trditev sploh
2798 cm3 prostornine pa res. Bo treba mal zgodivno se naučit in ne pisat na pamet.
Loterija. Doma imam 328ci e46 2494ccm. (2ccm gor dol, pod 2500 je).
316i -sem imel tri vsi 17xx ccm.
V glavnem oznake ne pomenijo ccm, nikoli niso. Razen pri res levih znamkah.
Blinder ::
Mogoce imas 323ci z 2.5 motorjem.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
d4vid ::
Fiat Fire 1.2 mašina ima pa 1242cm3
Fiat Multijet 1.3 pa 1248 cm3
Kia rio ima 1248 ccm, oznaka 1.25l.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
st12 ::
niti 328i ni 2.8l prostornine. Nevem od kje ta trditev sploh
2798 cm3 prostornine pa res. Bo treba mal zgodivno se naučit in ne pisat na pamet.
Loterija. Doma imam 328ci e46 2494ccm. (2ccm gor dol, pod 2500 je).
316i -sem imel tri vsi 17xx ccm.
V glavnem oznake ne pomenijo ccm, nikoli niso. Razen pri res levih znamkah.
Na približno oznake kar lepo veljajo, tudi sem siguren da se pri vsaj 1/3 modelov povsem klapajo, tako da se glede na oznako da približno določit ccm. Kot da kdo na pamet ve vse motorje BMW-jev.
Če gledaš E46 se poklopijo pri 10/19 modelov:
https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E46
Pri F30 pa 9/22 modelov:
https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_F30
Tako da ne moreš trdit da BMW ne daje oznak motorjev (tudi) glede na prostornino. Čeprav jaz bi rekel da najprej izhajajo iz prostornine, šele glede na moč pa prilagodijo ostale oznake.
Oznaka je samo dvomestna, tako da je to to kar lahko naredijo, ker ima pač več motorjev enako prostornino, moč se pa razlikuje. Ne poznam drugih znamk, ki bi imele to tako rešeno, novi Audiji imajo, ampak jaz se iz teh oznak nič ne znajdem:
https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_A3_8Y
Oznake avromobilov nikoli nimajo nič veze s prostornino, to ie zgolj poimenovanje in naključje. Bmw 525d ni bil nikoli 3.5l prostornine, niti približno, niti zastava 101, niti 328i ni 2.8l prostornine. Nevem od kje ta trditev sploh
Če bi bilo naključje, bi imel 1.6 motor oznako npr. 345, ne pa 316i.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: st12 ()
-valvoline- ::
Pr MBjih tudi v precej modelov prostornina nima nic skupnega z oznako. Pa tako npr a klasa 2005-2012 a160,a180,a200 cdi so vsi 2.0d, 60,80,100kw oz gre se za enak motor, med 160 ter 180 je razlika v sw ter menjalnikom 5/6 prestav, 200cdi ima vecji turbo, drugacne sobe in interkuler.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
st12 ::
Seveda so vsi 2.0, ampak izhajali so 100% iz A200, švohnejšim pa prilagodili oznake. Kako torej prostornina nima veze. Potemtakem bi imeli ti trije oznake npr. 901, 902, 903.
To sem sam sklepal že kot otrok, da 316i pomeni 1.6 16V motor, pa mi je fotr nekaj sikal, da to ne gre tako. Lahko da je bil 1.9, ampak ali to kaj spremeni, itak je bil enako švoh.
Zdaj gledam E36 kateri so bili takrat zunaj, glede na to kar vidim ne spreminjam mnenja:
https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E36
Nimam pa niti malo želje se naučit vse modele BMW-jev in MB-ev, sem zadovoljen s tem kar sem rekel.
To sem sam sklepal že kot otrok, da 316i pomeni 1.6 16V motor, pa mi je fotr nekaj sikal, da to ne gre tako. Lahko da je bil 1.9, ampak ali to kaj spremeni, itak je bil enako švoh.
Zdaj gledam E36 kateri so bili takrat zunaj, glede na to kar vidim ne spreminjam mnenja:
https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E36
Nimam pa niti malo želje se naučit vse modele BMW-jev in MB-ev, sem zadovoljen s tem kar sem rekel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: st12 ()
hojnikb ::
316i je glih zelo slab primer, ker ta oznaka je mela 1.6, 1,8, 1.9 in celo 2.0 motorje pod to oznako...
Pri bmwju vsaj ze od 80tih naprej oznaka v modulu kot je 16i pomeni razred moci in ne vec same prostornine motorja. Lep primer; E30 325e je mel 2.7 motor.
Tako da vsaj v danasnjih casih, ce se poklapa oznaka in prostornina, je dejansko nakjucje in nic druga (320d z 2.0 motorjem).
niti 328i ni 2.8l prostornine. Nevem od kje ta trditev sploh
2798 cm3 prostornine pa res. Bo treba mal zgodivno se naučit in ne pisat na pamet.
Loterija. Doma imam 328ci e46 2494ccm. (2ccm gor dol, pod 2500 je).
316i -sem imel tri vsi 17xx ccm.
V glavnem oznake ne pomenijo ccm, nikoli niso. Razen pri res levih znamkah.
Na približno oznake kar lepo veljajo, tudi sem siguren da se pri vsaj 1/3 modelov povsem klapajo, tako da se glede na oznako da približno določit ccm. Kot da kdo na pamet ve vse motorje BMW-jev.
Če gledaš E46 se poklopijo pri 10/19 modelov:
https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E46
Pri F30 pa 9/22 modelov:
https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_F30
Tako da ne moreš trdit da BMW ne daje oznak motorjev (tudi) glede na prostornino. Čeprav jaz bi rekel da najprej izhajajo iz prostornine, šele glede na moč pa prilagodijo ostale oznake.
Oznaka je samo dvomestna, tako da je to to kar lahko naredijo, ker ima pač več motorjev enako prostornino, moč se pa razlikuje. Ne poznam drugih znamk, ki bi imele to tako rešeno, novi Audiji imajo, ampak jaz se iz teh oznak nič ne znajdem:
https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_A3_8Y
Oznake avromobilov nikoli nimajo nič veze s prostornino, to ie zgolj poimenovanje in naključje. Bmw 525d ni bil nikoli 3.5l prostornine, niti približno, niti zastava 101, niti 328i ni 2.8l prostornine. Nevem od kje ta trditev sploh
Če bi bilo naključje, bi imel 1.6 motor oznako npr. 345, ne pa 316i.
Pri bmwju vsaj ze od 80tih naprej oznaka v modulu kot je 16i pomeni razred moci in ne vec same prostornine motorja. Lep primer; E30 325e je mel 2.7 motor.
Tako da vsaj v danasnjih casih, ce se poklapa oznaka in prostornina, je dejansko nakjucje in nic druga (320d z 2.0 motorjem).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
2dark ::
Loterija. Doma imam 328ci e46 2494ccm. .
Potem nimas 328i pac pa 325 iz. 323i model.
V e46 je bil 328i 2797 cmm.
Med obdobjem 1991 - 2001 je bilo pri bmwju samo oznaka 323i sporna. Pod pokrovom je bil 2.495 kubicni motor z 170 konji.
Oznaka 328i je dejansko pomenila tako pri e36 in e46 da ima 2.8 motor.
Tok bi lahko vedel.
Pri bmwju vsaj ze od 80tih naprej oznaka v modulu kot je 16i pomeni razred moci in ne vec same prostornine motorja. Lep primer; E30 325e je mel 2.7 motor.
Eta je bila posebnez .. pri vseh ostalih modelih serije 3 je oznaka pomenila prostornino motorja v 80ih.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
2dark ::
To sem sam sklepal že kot otrok, da 316i pomeni 1.6 16V motor, pa mi je fotr nekaj sikal, da to ne gre tako.
Zdaj gledam E36 kateri so bili takrat zunaj, glede na to kar vidim ne spreminjam mnenja:
https://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E36
Nimam pa niti malo želje se naučit vse modele BMW-jev in MB-ev, sem zadovoljen s tem kar sem rekel.
Pri e36 modelu so bili vsi 1.6 motorji 8 ventilski.
Obastajal je klasicen 1.8i motor 1991 - 1998 8 ventilov 118 konjev, pa 1.8 motor pod oznako is ki je imel 16 ventilov 140 konjev in do leta 1.8 motor , po letu 95-99 pa 1.9 motor 16 ventilov 140 konjev... ti motorji so imeli 4 cilindre..
Vsi motorji od 2.0 do 3.2 prostornine so imeli 6 cilindov in 24 ventilov
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
hojnikb ::
Med obdobjem 1991 - 2001 je bilo pri bmwju samo oznaka 323i sporna. Pod pokrovom je bil 2.495 kubicni motor z 170 konji.
wrong again. samo na hitro; e36 318iS 1.9 motor, 318tds 1.7 motor
pol mas se e39 540i z 4,4 motorjem, pa 520i z 2.2
tako da te oznake so ble bolj ali manj oznacba za razred moci, ne motor.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
2dark ::
wrong, 316 brez i je bil 1.8 motor
Dva modela s fergazerjem sta bila. Najbolj razsirjena verzija je 1595 cm in 75 konjev in potem tale kot si ti napisal. Samo ta jugoslivanski trg kok je men znano so bile 1.6 75 konjski fergazerji.
Med obdobjem 1991 - 2001 je bilo pri bmwju samo oznaka 323i sporna. Pod pokrovom je bil 2.495 kubicni motor z 170 konji.
wrong again. samo na hitro; e36 318iS 1.9 motor, 318tds 1.7 motor
pol mas se e39 540i z 4,4 motorjem, pa 520i z 2.2
tako da te oznake so ble bolj ali manj oznacba za razred moci, ne motor.
Dej nehi drkat. Pisem ta bencinske modele serije e36. Kdo je pisal o petkah. Pogovarjamo se o trojkah bencinarjih 1991- 1999 model e36.
E36 is je imel do leta 1995 1.795 cmm motor!.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
2dark ::
ja, po 95 pa 1.9 m44. torej spet ni cisto tako, kot pravi oznaka :)
Hojnik . Do 1995 je bil motor 1.795 cm iz e30 modela.
Ce je pisalo zadaj 32oi je bla 2.0 .. ce je pisal 328i je bil za leto 95 izjemno prozen in hiter 2.8 motor..
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
hojnikb ::
ja ok, ampak po letu 95 so se se vedno delale e36ke in 318iS model je bil pac 1.9 motor, kar podre idejo, da oznaka pomeni kubike.
djmo si ze enkrat vcepit, da je oznaka power rating ne kubiki. Povezanost eno z drugim je zgolj nakjucna, kar potrjuje dosti izjem ze iz 80tih.
djmo si ze enkrat vcepit, da je oznaka power rating ne kubiki. Povezanost eno z drugim je zgolj nakjucna, kar potrjuje dosti izjem ze iz 80tih.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
te drvarnice danes dosegajo vrtoglave cene :) e30 m3 se je v mint condition prodal za 250k$
#brezpodpisa
sandmat ::
Doma nimaš e30 m3, maš 316d compact :D In še vedno o njem pričaš v napačni temi. Nobody cares.
hojnikb ::
ta tema je offtopic ze od 3 posta naprej. In ne, nimam tega modela, ker 316d compact v resnici sploh ne obstaja.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
2dark ::
ja ok, ampak po letu 95 so se se vedno delale e36ke in 318iS model je bil pac 1.9 motor, kar podre idejo, da oznaka pomeni kubike..
Samo po faceliftu za modele letnik 1996 - 1999. Tu trdis da je tud med letom 1992-1995 bil 1.9 motor, ce je bil 1.8 motor , ki so ga vgrajevali v e30 is modele.
To je tako, kot da bi trdil, da se je v e36 m3 vgrajeval zgolj 3.0 motor, ce vemo da to ni res.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
sandmat ::
WizzardOfOZ ::
2dark ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Med obdobjem 1991 - 2001 je bilo pri bmwju samo oznaka 323i sporna. Pod pokrovom je bil 2.495 kubicni motor z 170 konji.
A ni imel 323i eno mašino pa dve elektroniki? Ena 170 in druga nekaj čez 200 konjev (204 al nekaj takega)?
Ne. To je bilo potem pri nasdlednji generaciji e46 mdoel , kjer je diesel po letu 2001 , kjer si imel dva modela, ki sta s lastila isti motor s kodno oznako M47D20TU .. prvi model je imel zavajajočo oznako 318d ( v resnici gre za 1995 cm z 115 konji in 280 navora ) in seveda drugi model z oznako 320d ( 1995 cm z 330 navora ) .. v obeh modelih je bil isti motor , sam mal so konje povišal in navor.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
2dark ::
e36 s kodno oznako 323i ni imel v resnici samo 170 konjev, kot je bilo uradno na papirju, ker je imel enak navor /( 245nm ) kot e36 z oznako 325i In enako kubituro ( 2.5 motor ). S tem, da je e36 323i dosegal z istim navorom in "202 konji2 manj enak pospešek 8 s do 100 kot model e36 325i z 192 konji. Samo otrok verjame, da lahko dva avta z isto težo 1375 kg , isto prostornino motorja 2.5 , istim navorom! 245 in da ima eden 22 konjev manj, pa bo dosegel enak pospešek do 100, kar je nemogoče.
204 konjev je imel e46 330 d
204 konjev je imel e46 330 d
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
zobnik ::
ene 5 tankov že skuril in poraba skoz beležim nekje 5.5-5.7l/100km. Bi se pa s kakim 1.9 tdi vozil z isto porabo, vrjetno je v prihodu.
Imam dost teh francoskih gar, gledm avto samo še ko nuja za prevoz iz enga konca v druzga in nazaj, naredimo 200km.
Imam dost teh francoskih gar, gledm avto samo še ko nuja za prevoz iz enga konca v druzga in nazaj, naredimo 200km.
hojnikb ::
e36 s kodno oznako 323i ni imel v resnici samo 170 konjev, kot je bilo uradno na papirju, ker je imel enak navor /( 245nm ) kot e36 z oznako 325i In enako kubituro ( 2.5 motor ). S tem, da je e36 323i dosegal z istim navorom in "202 konji2 manj enak pospešek 8 s do 100 kot model e36 325i z 192 konji. Samo otrok verjame, da lahko dva avta z isto težo 1375 kg , isto prostornino motorja 2.5 , istim navorom! 245 in da ima eden 22 konjev manj, pa bo dosegel enak pospešek do 100, kar je nemogoče.
204 konjev je imel e46 330 d
no, tuki si spet mal kiksno. 323i je mel novejsi m52 motor, ki je ze mel vanos from day 1, medtem ko je 325i dobil vanos sele z m50tu. Torej drugacna navorna in power krivulja (tukaj je m52 opazno bolsi) pa razlicne prestave so lahk kamot razlog, da dva avta z razlicnimi konji dosezeta iste 0-100 rezultate.
Sj koncno brzino je pa 325i kjub temu mel visjo, tako da razlika v konjih je bla. Pa tudi dyno rezultati lahko to potrdijo.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
KAVINSKY ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 59839 (10516) | hojnikb |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 110081 (68963) | Berserker |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 199880 (164893) | Spajky |
» | BMW Serija 3 - Stroški,mnenjeOddelek: Na cesti | 9846 (8562) | OutL00ker |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53177 (50058) | Matwic |