» »

Poraba avtomobila

Poraba avtomobila

1
2
3

Dr_M ::

Zheegec je izjavil:

Dr_M je izjavil:

športno po ovinkih ostalo.


Kako pa zgleda to"sportno" po ovinkih? Da gume cvilijo? Sam za tako voznjo naj bi mel tudi primeren avto?

Pač športno ane :) Cvilijo pri mojih gumah če greš res hitro v ovinke, pretiravam ne. Tudi če grem 120+ v ovinek pa nikoli ne grem tako hitro, da ne grem po svojem pasu.
Avto je zelo primeren, glej opis zgoraj :)



Sori, ne vem kako zgleda sportno? Tko kot rally avtomobili? To bi bilo nekak sportno.
Ja, avto vidim ja, ampak pise dizel zraven. Vidim samo motor za stare fotre. :))
Sicer tudi sam vozim dizla in nisem se star fotr, vozim pa ze tako pocasi :)
V povprecju 30-40km/h pocasneje kot sem z bencinarjem, po AC seveda.

TribesMan ::

In na to 100% vpliva dizel :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Dr_M ::

Psihicno ja :))
Dizel za sparat (na gorivu :)), bencinar za vozit. Taka je moja filozofija ze mnogo let, pa odkar vozim dizla, sem se bolj preprican v to.:)

GrimReaper ::

Poznam pa tudi ljudi, ki diesla vozijo kot bencinarja - menjava pri 3K obratih...

Ma če službeni 2.0 TDI pridejo do 100k km brez servisov (razen menjave olja), pa se jih tera že takoj mrzle do 4,5k, potem ni glih panike.
Če bi imel pa sam dizla, bi pa prvih par km vozil do ene 2500, 3000 obratov, potem pa brez problema do blokade.

Bencinar se drugače šalta dost višje kot pri 3000, če šaltaš pri 3k, ti v naslednji prestavi pride na 2000 obratov, iz 2000 pa vleče hudo polžje, razen če ima 150 konjev ali več.
Kar je pa pod 120 konjev morš pa itak terat do konca, pa še to nikamor ne gre.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

kixs ::

Stvar pogleda. Vendar turbo diesla zaradi visokega navora pri nizkih obratih res ni potrebno in niti nima smisla terat.

Sicer pa ima vsaka visja prestava navadno 500 obratov manj in ne 1000. Za non-turbo 16V bencinarje se res pozna, da so pod 3K mrtvi, a se jih vseeno da lepo peljat tudi ob menjavi pri 2500 obratih.

Men se zdi, da se lahko tudi z manj konji da kam pridet. Za normalno voznjo nobeden ne potrebuje 300 konjicev. Osebno sem se najvec kilometrov naredil z Citroenom AX 1.1 60KM - cca 33Kkm letno.

Zheegec ::

@Dr_M: Za po ovinkih je najbolj važno podvozje in gume, da lahko zadržiš hitrost v ovinek... Noro hud motor rabiš za po ravninah, pa še tisto ni tako zanimivo :)
Ja rally ne vozim, to vozijo razni optimisti, ki naenkrat ugotovijo da niso na pravem voznem pasu in jim nekdo prihaja nasproti... Jaz pa samo malo na bremzah šparam, to je vse :)

Dr_M ::

Sej men je to vse jasno, samo sprasujem take stvari, ker mi ni jasno, od kje dobivate razne ideje o "spornostih" pri avtomobilih.
Razni sportni dodatki, sportni sedezi, sportni filti za zrak in se bi lahko nasteval, potem pa se sportna voznja...

To meni ni jasno, kje so tukaj kaksne povezave :)

M-XXXX ::

Razni sportni dodatki, sportni sedezi, sportni filti za zrak in se bi lahko nasteval, potem pa se sportna voznja...

Posebno to pomaga k športni vožnji ja :D

Buggy ::

Znamka in model avtomobila: Opel Vectra 2.0 Turbo, Karavan
Letnik: 2007
Prostornina in moč motorja: 2000ccm - 129KW (205KM cipano - eco tuning - porabo zmanjsalo za 0.5 litra)
Tip goriva: bencin
Najnižja poraba: 7.2 (na tank)
Povprečna poraba: 8,9 (na tank- zadnjih 90.000km)
Najvišja poraba: 10,1 (na tank - mesto in teranje)
Povprečna relacija: 55km v eno smer
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): 30% mesto, 70% relacija v hrib in ovinke
Način merjenja: Ročni izračun/ board
Masa praznega avtomobila: 1700kg
Platišča: Lita 17" 225/45/17 (vsako leto nove gume - trenutno GY F1 Eagle AS2 - na mokrem zakon)
Menjava v višjo prestavo pri 2000rpm (turbina)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

na netu najdes tole, ni pa za mojo COSMO opremo:

http://www.auto-data.info/Opel/Vectra-C...

porabo pa lahko vidis tukaj:

http://www.spritmonitor.de/de/detailans...

TribesMan ::

Dr_M je izjavil:

Sej men je to vse jasno, samo sprasujem take stvari, ker mi ni jasno, od kje dobivate razne ideje o "spornostih" pri avtomobilih.
Razni sportni dodatki, sportni sedezi, sportni filti za zrak in se bi lahko nasteval, potem pa se sportna voznja...

To meni ni jasno, kje so tukaj kaksne povezave :)


Nevem zakaj bi mel dizla za šparat. Pač če maš 200 konjev je vseeno ali so dizelski ali bencinski. Razlika je samo pri katerih obratih šaltaš. Je pa res da z dizlom kljub velik moči še vedno dosegaš ugodno porabo.

Glede športnosti pa obstaja marsikaj drugega kot sedeži in filtri (ki nimajo skoraj nič vpliva)... recimo amortizerji, stabilizatorji, diferenciali z zaporo, večje bremze...

Pač poglej Renault RS. V osnovi čist navaden avto, ki z nekaj dodelavami postane prava zverina. In to lahko narediš z vsakim avtom s dobrimi 2000€ vložka.
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

Dr_M ::

TribesMan nevem ce si me cisto dobro razumel. Sprasujem, kaj tocno ima sport veze z avtomobili (z obicajnimi cestnimi, s katerimi se vsak dan vozimo na siht) :> In z dodatki za te avtomobile. :>

šernk ::

Tokrat sem pa res imel upanje da bo tema preživela vsaj 1 stran brez offtopica...pa ste že začeli nakladat :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Zheegec ::

glej, uporabniki slo-tech so tako in tako zeloo omejena baza, rabiš vsaj kakšnih 500 primerkov istega vozila, da lahko sklepaš neko povprečje... :))
pa ne more biti vsaka tema striktno on topic...

Steinkauz ::

http://www.spritmonitor.de/ je vse kar rabiš

andromedar ::

Znamka, model: Citroen C4 1.6 HDI 2006
Prostornina, moč: 1600ccm, 66kW
Gorivo: diesel
Najnižja poraba: 4,3l na 100km (izmerjeno rocno)
Povprečna poraba: 5,4l na 100km (izmerjeno rocno, glede na racunalnik pa 4.60L/100km)
Relacija: 80% mestna vožnja, 20% izven mesta
Izračun porabe: rocen na poln rezervoar
Platišča: jeklena 16"
Gume: Hankook Optimo H730 4 Seasons 205/55/16

Statistika: Poraba.com
Eh?

Gregor P ::

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Venum ::

Znamka in model avtomobila: Opel astra
Letnik: 2001
Prostornina in moč motorja: 1.6, 55kw/75km
Tip goriva: bencin
Najnižja poraba: 5.3L
Povprečna poraba: 6L
Povprečna relacija: 50km
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): mešano, večinoma pa regionalke
Način merjenja (potovalni računalnik, ročni izračun): ročni izračun

dzinks63 ::

Nemci so naredili testno primerjavo glede na povprečne navedbe proizvajalcev avtomobilov, nekaj se jih lahko pohvali z približno točno ovrednoteno porabo, pretiravali so le za par%, nekateri pa so šli kar krepko čez.

Kot zanimivost, poraba je štimala pri :
Chevrolet Camaro Coupé 6.2 V8 (432 PS) • Verbrauch laut Hersteller: 14,1 l S/100 km; Testverbrauch: 14,1 l/100 km; Abweichung: 0,0 Prozent.


Najbolj so pretiravali pri :
Opel Ampera ePionier Edition (86 PS) • Verbrauch laut Hersteller: 1,2 l S/100 km; Testverbrauch: 5,2 l/100 km; Abweichung: 333,3 Prozent.

amigo_no1 ::

Najbolj so pretiravali pri :
Opel Ampera ePionier Edition (86 PS) o Verbrauch laut Hersteller: 1,2 l S/100 km; Testverbrauch: 5,2 l/100 km; Abweichung: 333,3 Prozent.

1l pije zelo varčen moped, ne 1700 kg avto 8-), logika pa to.

Podatek o masi sem vezl iz AM članka: http://www.avto-magazin.si/vozili-smo/v...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: amigo_no1 ()

Gregor P ::

Hvala za povezavo dzinks63 :) V grobem si praktično lahko vesel, če je poraba večja le za 35%; ampak na srečo je le nekaj vozil, ki odstopajo za največ 5%
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

Da je ta Autobildova primerjava neumnost se razpravlja že tukaj:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...

Gregor P ::

Večja neumnost oz. lopovščina so po mojem tiste marketinške cifre, ki nimajo nobene zveze z realnostjo. Ampak dobro, nisem jaz strokovnjak za to, imajo pač svoje standarde:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

Nekateri tovarniške cifre dosegamo in se tudi zavedamo, da držijo le v standardnih pogojih. Torej lahko jaz rečem, da so testi v revijah lopovščina, ker nimajo zveze z realnostjo. Ker dosegam v povprečju dosti manjše porabe kot v recimo Avtomagazinu.
Očitno ne dojamete pomen besede standard.

amigo_no1 ::

energetik je izjavil:

Nekateri tovarniške cifre dosegamo in se tudi zavedamo, da držijo le v standardnih pogojih. Torej lahko jaz rečem, da so testi v revijah lopovščina, ker nimajo zveze z realnostjo. Ker dosegam v povprečju dosti manjše porabe kot v recimo Avtomagazinu.
Očitno ne dojamete pomen besede standard.

Dotični "standard" žal nima z RL nobene veze.

Zakaj ?
http://www.avtomobilizem.com/forum/view...
Sr jun 13, 2012 2:36 pm
Sama poraba, ki jo navaja proizvajalec in to neglede na znamko je za lase privlečena, ker meritve niso opravljene v realnem okolju, ampak pod posebnimi pogoji. Poleg tega je poraba odvisna od načina vožnje posameznika.

Kopirano iz teme 1,2TSI problemi:

"Do razlik prihaja zato, ker normni cikel merjenja porabe goriva NEDC ne upošteva resničnih razmer in okoliščin vožnje. Normni cikel merjenja porabe goriva namreč poteka v laboratoriju na testnih oziroma merilnih valjih in simulira 1180-sekundno vožnjo (v trajanju nekaj manj kot 20 minut). Cikel je sestavljen iz dveh delov – 780-sekundne oziroma 4,05-kilometrske vožnje po “mestu” in 400-sekundne oziroma 7-kilometrske vožnje po “podeželskih cestah”. Sestava normnega cikla ni sporna, so pa sporni pogoji oziroma okoliščine preskusa; “vožnja” po mestnih ulicah poteka s povprečno hitrostjo 19 km/h in največjo hitrostjo 50 km/h, povprečna hitrost vožnje po podeželskih cestah pa je 62,6 km/h – največjo hitrost 120 km/h preskusni avto doseže le za 10 sekund. Povprečna hitrost celotnega merilnega ciklusa je le 33,6 km/h.
Medtem, ko tudi najšibkejši avtomobili v resničnem življenju 50 km/h dosežejo v vsaj 10 ali 12 sekundah, pa med merilnim ciklom “mestne” vožnje avto do 50 km/h pospešuje 25 sekund, med merilnim ciklom vožnje po podeželskih cestah pa celo 74 sekund. Z vožnjo v resničnem življenju se vožnja po predpisanem merilnem ciklu res ne more primerjati.
Za odstopanja v porabi goriva je krivo tudi dejstvo, da so pri meritvah izklopljeni vsi električni porabniki v avtomobilu – vključno z lučmi, brisalniki, smerniki, klimatsko napravo in gretjem. Koliko k skupni porabi goriva prispevajo električni porabniki v resničnem življenju, je znano: 100-vatne meglenke približno 0,1 litra, električno-dvižna stekla 0,12 litra, 1500-vatna klimatska naprava pa kar 1,5 litra.
Pri normnem merilnem ciklu avtomobilski izdelovalci lahko uporabijo avto z minimalno opremo, izmerjene vrednosti pa veljajo za vse avtomobile s tem motorjem, ne glede na vgrajeno opremo ali različico. Dobro opremljen avto z večjimi in širšimi pnevmatikami, usnjeno notranjostjo, navigacijo, električno pomičnimi sedeži in še kakšnim delom dodatne opreme lahko tehta tudi 150 kg več od osnovne različice, a se ta dodatek v kilogramih pri merjenju porabe goriva ne upošteva, čeprav 150 kg teže pomeni približno pol litra večjo porabo na 100 km.
Pri normnem merilnem ciklu ni ali pa je vsaj slabo upoštevana tudi aerodinamika avtomobilov. Ker v normnem merilnem ciklu avto doseže le 120 km/h (pa še to le za kratek čas), avtomobili z večjim količnikom zračnega upora porabijo manj kot v resničnem življenju, kjer poraba goriva strmo naraste z večjo hitrostjo. In obratno; avtomobile z dobro aerodinamiko, ki pri večjih hitrostih porabijo manj goriva, normni merilni cikel ne upošteva in nagradi".

Gregor P ::

Za revijo dam 2 evra, bom preživel, če me prevarajo; za avto pa recimo 30.000, namesto 20.000 ker so zatrjevali da porabi strašansko malo itd. kaj je večja lopovščina?:|

P.S.: sicer bom tudi v drugem primeru preživel, ampak to ni vprašanje LOL
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

energetik ::

Za kupiš avto za 30.000€ samo zaradi reklame o majhni porabi si si sam kriv. Prav tako če ne vidiš kaj piše poleg reklamiranih številk porabe v drobnem tisku ali kje drugje. Poleg tega so pri podatkih zraven vedno podane tudi cifre za mestno vožnjo, ki jih folk očitno kar nekako spregleda.

Gregor P ::

Kakor da proizvajalci avtomobilov povsem transparentno vsakomur, ki si le vzame čas za njih, pošteno prikažejo in dovolijo vsem javno testirati resnično porabo vozila:|

Na področju avtomobilizma nas časa še ogromno dela kar se zaščite pravic potrošnikov tiče; zaenkrat nas lahko še "nategujejo po domače".
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

amigo_no1 ::

Kupiš nekaj za 10k (povprečno varčen), voziš 10 let in še vedno ne boš porabil za 20k goriva :D, kot bi s prvotnim vozilom + (brez vštetega goriva).

Gregor P ::

Mogoče mi pa več pomeni okoljevarstveni vidik ... green pa to ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Aston_11 ::

Tisti, ki kupujejo ultra drage avtomobile, pričakujejo, da pri podatkih ni nobenega drobnega tiska. Višje kot greš, manj drobnega tiska je.

Menda, vsaj, s ceno vozila se kupuje tudi držanje boga za jajca.

dzinks63 ::

Pri AvtoBildu.de so se glede na pester izbor testiranih avtomobilov spustili v primerjavo porabe avtomobila kot jo deklarira tovarna in porabo avtomobila v reallife. Skoraj vsi primerjani avtomobili odstopajo za 30%+ porabe v škodo kupca, hibridi so poglavje zase, saj so razlike ogromne, le nekaj avtomobilov je imelo navedeno porabo avtomobila kolikor toliko ok, saj poraba odstopa manj kot 10%.

hojnikb ::

mah, ko bi folk dojel kaj pomeni deklarirana poraba, bi razumel zakaj so taka odstopanja v real life...
#teamred
MediaBox: AMD R5 1600 AF, 16GB DDR4, 256GB SSD, 1060 6GB, B450M-DS3H, W10

TheJack ::

- Audi A3 1.9 TDI
- l. 1998
- 1,896 ccm, 110 KM
- dizel
- najnižja poraba: 4.5 l/100km
- povprečna poraba: 4.7-5.2 l/100 km
- ročni izračun ob vsakem tankanju
- prevoženih ima 277.000 km
- prevozim nekaj manj kot 40.000 km letno

Skoraj izključno primestna vožnja, 130 km vsak delovnik (precej tudi med vikendi). 30-130 km/h, poprečje je po mojem nekje 70 km/h ali pa še manj. Malo bremzanja, malo pospeševanja, zvezna (ne pa počasna!) vožnja. Vročina (prižgana klima) in mraz začuda skorajda nimata vpliva na porabo.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

jericho ::

- OPEL ASTRA 1.7 CDTI
- l. 2009
- 1,686 ccm, 74KW 101KM
- dizel
- najnižja poraba: 5.2 l/100km
- povprečna poraba: 5.5-6.0 l/100 km
- izračun iz porabe.com http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...
- prevoženih ima 200.000 km

Sem pa prej imel renault megana 1.5dci in je bila poraba malo manjša:

http://www.poraba.com/usage_view.php?ca...

lukao ::

Ford Focus
-letnik 2011
-1.6 dizel, 85kW
-najnižja poraba: 5,1 /100km
-povprečna poraba: 6l/100km
-izračun porabe: potovalni računalnik, ročni izračun
-Prevoženih ima 138 000km

Dober dan ::

Ford Mondeo Limuzina
- Datum izdelave: 3.11.2009
- 2.0 TDCI eco 172 konjev
-Redna relacija (Kozjanski konec Šentjurja-Rogaška): 4,7 /100km
-Avtocesta: 6 - 6.3 /100km
-Izračun porabe: Potovalni računalnik
-S tankom sem naredil največ 1187km.

Še slika:
 Ford Mondeo-Povprečna poraba

Ford Mondeo-Povprečna poraba



Motor pred vožnjo vedno pustim prižgan nekaj minut na mestu. Ko prispem na cilj, nikoli motorja ne ugasnem takoj, ampak počakam nekaj minut, toliko da skadim cigaret. Redno vzdrževan in servisiran, servisna knjiga. Goriva iz rezervarja nikoli ne izčrpam do konca, ampak obiščem bencinsko črpalko, ko pride kazalec na zadnjo četrtino števca.

Superboyy ::

Znamka in model avtomobila: VW Passat
Letnik: 2009
Prostornina in moč motorja: 1.6, 77kW
Tip goriva: diesel
Povprečna poraba: ~5.0L

Vozim nekje: 90% avtocesta/regionalke, 10% po mestu.

S tankom nardim nekje 1300km (vedno tankam iz rezerve do polno - 65 litrov). Pozim se pozna, da žre mal več - nardim kšnih 1250km na tank. Rekord sm mel pa enkrat jeseni ko sm naredu 1500km z enim tankom - sm vozu večinoma regionalne fure, brez avtoceste. Tripi ~25km v eno smer so bli okol 4 litre na 100. Je pa res sama ravnina, brez velik ovinkov, tempomat na 70 v 5. prestavi (tm okol 3.5l trenutne porabe).

Deklarirana poraba je BS in baje se nekaj dela na tem. Porabe pri raznih avto revijah in oddajah so odraz porabe na dejanskem testu, kjer se ne špara in ne divja. Je pa seveda itak čist odvisno od tega kako varčno posameznik vozi in kakšne relacije dela. S svojim avtom nikol ne gonim 150 po avtocesti, ker se mi zdi glupo zlit 2 litra stran, da bom 10 minut prej v Kopru.

Potem maš tle še voznike, ki mislijo da mora desna noga zmeraj pritiskat ali gas ali bremzo. Seveda bo potem poraba liter več, če ne znaš predvidevat. Isto velja za paciente, ki grejo prehitevat 500m pred izvozom, namest da bi spustili gas in se počas izločili za tovornjakom. Pa bisere, ki ne znajo spustit gasa 200m pred tablo "100" pred cestninsko in potem zavirajo na polno pri tabli 60.

Mal po pameti pa bo avto porabil mn, pa še bremze bojo dlje zdržale :)

njyngs ::

Dober dan je izjavil:

Ford Mondeo Limuzina
- 2.0 TDCI eco 172 konjev


2.0 mondeo 172 bhp?????? Noben model nima 172 bhp. Imaš 110, 140 ali pa 164. Razen če si čipiral?

Dober dan ::

njyngs je izjavil:

Dober dan je izjavil:

Ford Mondeo Limuzina
- 2.0 TDCI eco 172 konjev


2.0 mondeo 172 bhp?????? Noben model nima 172 bhp. Imaš 110, 140 ali pa 164. Razen če si čipiral?


Avto je čipiran iz 140 konjev. Pozabil sem dopisati, se opravičujem.

Unknown_001 ::

No ajde da se še jaz pohvalim.

VW ( model soroden Touranu, pa raje ne bom pisal ker ker se mi boste še smejal)
1.6 TDI
102PS
5 stopenjski menjalnik (da bi imel 6 brzino bi zih ble tud cifre nižje)
Povprečje z zaletavo vožnjo in malo bolj živahnega stiskanja po gasu >:D med 6.0-7.0 l/ 100km
Povprečje z normalno vožnjo 5.5l/100km
Minimum ki mi ga je uspelo doseči 4.5l / 100km (Ni jajcanje ampak normalna vožnja z predvidevanjem in vožnjo v obratih kjer je potencial motorja najbolj izkoriščen idealen režim)

ps. Ko bo prilika pa če se mi bo dalo bom pa probal še ta minimum zbit dol, ker mislim da bi se dalo še 3deci prišparat :):D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Robi :P ::

Avto: Kia Ceed_SW
Letnik: 2009
Motor: 1.6 92kW/125KM
Bencin: (95-okt)
Najnižja poraba: 5,8L
Povprečna:7L
Povprečna relacija:30km
Tip vožnje: Mešano
potovalni računalnik (isto pokaže z OBDII adapterjem)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Robi :P ()

NightHawk ::

Avto: Škoda Octavia 1.9 TDI
Letnik: 2010
Motor: 1.9 105KM
Gorivo: dizel
Najnižja poraba: 4,7L
Povprečna:5,3L
Povprečna relacija:30km
Tip vožnje: Mešano (brez avtoceste, hitrosti do 100km/h)
Ročni preračun in potovalni računalnik. Ne razlikuje se kaj dosti.

vorantz ::

Robi :P je izjavil:

potovalni računalnik (isto pokaže z OBDII adapterjem)


Zato, ker prikazuje cifro iz istega vira :P

Buggy ::

Avto: Opel Vectra Caravan 2.0 turbo
Letnik: 2008
Motor: 2.0 turbo bencinar/predelan na plin 210KM
Gorivo: bencin/plin
Najnižja poraba: 6,5L bencina po BC / vozeno na plin 8l
Povprečna: 8.9L bencina / 10.6 plina
Povprečna relacija: 120km na dan
Tip vožnje: Mešano (70% relacije po ovinkih/hribovju, 20% mesto, 10% AC )
Ročni preračun https://www.spritmonitor.de

Robi :P ::

vorantz je izjavil:

Robi :P je izjavil:

potovalni računalnik (isto pokaže z OBDII adapterjem)


Zato, ker prikazuje cifro iz istega vira :P

ja vem mal nosense sem napiso haha itak gre iz računalnika na oba

mirancar ::

Avto: peugeot 607
letnik: 2002 november
motor: v6 3.0
gorivo: bencin
najnižja poraba: 7.3L na relacijo 350 km po regionalki 50-110km/h
povprečna: 10.0L (zadnjih 8000km)
povprečna relacija: ni neke povprečne relacije
tip vožnje: en dan malo divjam, takrat je ~12L drug dan malo šparam ~8L, normalno 130kmh je 10L skupaj z mestno vožnjo, pozimi je bila mestna vožnja 16L, upam da se to zmanjša, morda mam kak del na avtu za zamenjat (katalizator,..), po regionalkah je običajno 8L

pegasus ::

Subaru Impreza 2006 1.5L bencin
Če se potrudim, 4.9l/100km po ravnem po avtocesti
Vsakodnevna vožnja v službo po obrobju mesta brez pretiranega truda 6.9l/100km
Ravnokar iz nočnega joyridea, cca 220km, 14l, pa sem skoraj 10km prevozil na polno med 4 in 7k obrati ;)

Buggy ::

meni je zelo zanimivo od teh golf II disel userjev (verjetno se to prenasa z ocetoscino) kako mislijo, da sodobni bencinarji zrejo nadproprecno veliko. Ti imas na Subiju 4X4 pa imas tako dobro porabo. Jaz ti verjamem, ker ima sodelavec na Outbacku 2.5 bencinarju (nenezna voznaj) porabo dobre 8 litra. Ce ves kako se avto vozi in kako deluje lahko tudi porabo temu prilagajas. "High milage" in predvidevanje je zelo koristno.

Vozil sem vsa mogoca mocna sranja od bencinarja in tudi klasicne disle (nadomestni avto) pa mene disel se vedno ni preprical. Ce gonim podobno mocnega diesla tako kot bencinarja(na plin) je poraba preracunano na energent dosti vecja...pa se za eko fasist znacko lahko zaprosim :D

urbybaby ::

Znamka in model avtomobila: BWM 318d
Letnik: 2005
Prostornina in moč motorja: 1951ccm, 85 kW
Tip goriva: diesel
Najnižja poraba: 4,86
Povprečna poraba: 5,45
Povprečna relacija: 100km
Tip vožnje (mestna, izvenmestna, mešano): 80% avtocesta, 20% ostalo
Način merjenja (potovalni računalnik, ročni izračun): ročni izračun (poraba po potovalnem računalniku: 5,6
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vw, škoda, seat 1.4, 1.6 dizl in poraba (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
628501 (4641) jalovec09
»

Specifikacije vašega avtomobila

Oddelek: Na cesti
464248 (2793) pingo76
»

Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7811810 (9966) WarpedOne
»

Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18319597 (10676) nekikr
»

Starejši avto, z nizko porabo - nasveti (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8216278 (10153) Mesar

Več podobnih tem