Forum » Na cesti » Poraba avtomobila
Poraba avtomobila
korenje3 ::
Lej, še enkrat si poglej tisti zgornji "graf". Lahko tudi 20x.
Mi ni treba, ker sem ga zakapiral, ti ga pa nisi. Nekaj limaš na forum, sam ne veš kaj.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
hojnikb ::
Ti nimaš pojma. Če se pogovarjamo o 2 enakih avtomobilih (teza, aerodinamika), torej oba nucata recimo 25kW da vzdrzujeta 130kmh.
Če bo 3.0 motor izven svojga izkoristka na takem loadu, bo 2.0 pil manj. Simple as that.
Če bo 3.0 motor izven svojga izkoristka na takem loadu, bo 2.0 pil manj. Simple as that.
#brezpodpisa
korenje3 ::
3.0 motor ima prestavno razmerje tako, da se pri enakih hitrostih motor vrti počasneje na račun večjega navora, kot pri 2.0 motorju. Zato se lahko zgodi, da bo 3.0 motor porabil celo manj goriva kot 2.0 motor.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
hojnikb ::
3.0 motor ima prestavno razmerje tako, da se pri enakih hitrostih motor vrti počasneje na račun večjega navora, kot pri 2.0 motorju.
In to ti nič ne koristi, če je izkoristek motorja pri tistih obratih nizji. Obratov v nedogled nemorš zmanjševat, ker boš potem padu zelo izven tiste efficiency krivulje. Pri 1000 obratih bo en tak teoretičen 3.0 motor pil več (ker bo izkoristek mnogo manjši) kot 1500.
#brezpodpisa
korenje3 ::
3.0 motor ima prestavno razmerje tako, da se pri enakih hitrostih motor vrti počasneje na račun večjega navora, kot pri 2.0 motorju.
In to ti nič ne koristi, če je izkoristek motorja pri tistih obratih nizji. Obratov v nedogled nemorš zmanjševat, ker boš potem padu zelo izven tiste efficiency krivulje. Pri 1000 obratih bo en tak teoretičen 3.0 motor pil več (ker bo izkoristek mnogo manjši) kot 1500.
To da je izkoristek pri nižjih obratih manjši je prišlo samo iz tvojih ust. Ne veš kaj pišeš ali govoriš ker nimaš blage veze.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
korenje3 ::
Ti si napisal da je izkoristek pri nižjih obratih nižji, jaz sem pa napisal da je višji.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
hojnikb ::
Sj je, ko greš enkrat izven efficiency krivulje. Če boš teoretičnega dizla z peak navora pr 1700rpm gnal pr 1000 obratih, bo pil več, plain and simple.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
korenje3 ::
Pa ti si res glup. Prilimal si power-torque krivuljo. Kje je tukaj efficiency?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
hojnikb ::
Očitno nisi niti i od inžinirja, če še nisi vidu bsfc mape. In ne, to ni power-torque krivulja z dynota.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
korenje3 ::
Sej sem že zakapiral. Zamešal si izkoristek motorja napram izkoristka navora relativno na moč, ki jo da motor pri danih vrtljajih.
Kar seveda ni enako kot učinkovitost dela relativno na porabo goriva.
Prva se meri na izhodu iz motorja neglede na porabo goriva, druga pa vzajemno z porabo goriva.
Kar seveda ni enako kot učinkovitost dela relativno na porabo goriva.
Prva se meri na izhodu iz motorja neglede na porabo goriva, druga pa vzajemno z porabo goriva.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
hojnikb ::
In kaj potrebuješ če imaš fiksno 25kW loada? Rabiš motor, kateraga BSFC krivulja peaka pri takem loadu.In seveda gearing da ga dejansko spravi tja, ampak to so potem že tehnikalje.
Z drugimi besedami, če primerjamo med sabo samo motorje in _nič_ druga, je edin relavanten podatek BSFC. In zato trobim, da velik motor v relativno lahkem avtu nebo pil manj, ker enostavno nebo v svojem sweetspotu. Če boš ista avta pognal do recimo 180kmh, bo pa enkrat tist 3.0 motor padu v sweetspot in bo pil manj kot 2.0, ker bo za dano moč rabu manj g goriva kot 2.0.
Z drugimi besedami, če primerjamo med sabo samo motorje in _nič_ druga, je edin relavanten podatek BSFC. In zato trobim, da velik motor v relativno lahkem avtu nebo pil manj, ker enostavno nebo v svojem sweetspotu. Če boš ista avta pognal do recimo 180kmh, bo pa enkrat tist 3.0 motor padu v sweetspot in bo pil manj kot 2.0, ker bo za dano moč rabu manj g goriva kot 2.0.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
energetik ::
hojnikb ::
Lej, še enkrat si poglej tisti zgornji "graf". Lahko tudi 20x.
Tudi ti si bolje oglej BSFC graf. Tisto območje max izkoristka se razteza daleč po razponu obratov. Precej bolj pomemben je trenutni navor pri tistih obratih, torej dejansko koliko je pritisnjena stopalka za gas.
Če se pogovarjamo o izkoristikih motorja, je bistven sam tisti peak, če lovimo max nizko porabo. Pozicja gasa je tehnikalja, ki nima več veze z motorjem, ampak z dejansko implementacijo v avtu. Ko se pogovarjamo pa enkrat v real world porabi, je pa res, kot praviš, bistveno, da je tista efficiency krivulja z dobrim izkoristkom raztegnjena karseda po celem rev rangu in loadu. Ker avto se pač ne vozi samo konstatno 130kmh in nikoli ne speljuje ali se vozi hitreje/počasneje.
In ravno zarad lovljenja peak izkoristka obstajajo hibrid. Namesto da motor voziš po celotnem grafu efficiency krivulje, v enem takem hibridu loadaš motor v njegov sweetspot (ali je to polnjenje akkujev ali prenos moči na kolesa ubistvno nima veze). In zaradi tega ma lahko kombinirano porabo dost nizjo, čeprav motor fundamentalno (razn aktins cikla) ni kaj pretirano drugačn.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
korenje3 ::
Tukaj je primer klasičnega avta.
https://www.quora.com/Is-finding-the-hi...
Za izkoristek lahko rečemo da je največji pri nizkih vrtljajih, ker je navor/moč največji. Novi avti imajo sicer omejen navor, tako da pride že pri 1500 rpm do maksimalnega navora. Potem vse kar je nad 1500rpm pa povzroča drastično večjo porabo goriva.
Lahko si pa pogledamo še podatke iz obdII:
https://static-01.hindawi.com/articles/...
Tukaj je še ena študija:
http://article.nadiapub.com/IJUNESST/vo...
stran 43.
Da ne bomo na pamet pisal bedarij tako kot honikb.
https://www.quora.com/Is-finding-the-hi...
Za izkoristek lahko rečemo da je največji pri nizkih vrtljajih, ker je navor/moč največji. Novi avti imajo sicer omejen navor, tako da pride že pri 1500 rpm do maksimalnega navora. Potem vse kar je nad 1500rpm pa povzroča drastično večjo porabo goriva.
Lahko si pa pogledamo še podatke iz obdII:
https://static-01.hindawi.com/articles/...
Tukaj je še ena študija:
http://article.nadiapub.com/IJUNESST/vo...
stran 43.
Da ne bomo na pamet pisal bedarij tako kot honikb.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
a_borlak ::
Za 130km/h rabiš krepko več, kot 15kW, vsaj še sodim po porabi EVjev. Si lahko zelo srečen, če je pod 20kW, praviloma pa nad. In če upoštevaš se slabši izkoristek notranjega izgorevanja ...
pi pawr ::
Za 130km/h rabiš krepko več, kot 15kW, vsaj še sodim po porabi EVjev. Si lahko zelo srečen, če je pod 20kW, praviloma pa nad. In če upoštevaš se slabši izkoristek notranjega izgorevanja ...
To je moč (energija na čas), ki jo porabljaš(pretvarjaš) za premagovanje zračnega upora in vseh ostali trenj. Izkoristki elektromotorja ali fosilnega gorilnika pridejo za tem.
LP
Blinder ::
Tudi ti si bolje oglej BSFC graf. Tisto območje max izkoristka se razteza daleč po razponu obratov. Precej bolj pomemben je trenutni navor pri tistih obratih, torej dejansko koliko je pritisnjena stopalka za gas.
Na podanem grafu je tudi navor. Ponavadi je v teh grafih namesto navora podatek o zracnem pritisku znotraj sesalnega kolektorja.
Ampak se vedno se verjetno strinjas, da korenje trosi neumnosti?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
a_borlak ::
To je moč (energija na čas), ki jo porabljaš(pretvarjaš) za premagovanje zračnega upora in vseh ostali trenj. Izkoristki elektromotorja ali fosilnega gorilnika pridejo za tem.
LP
A ok. Je pa zanimivo, če rečeš, da je 1 liter bencina ekvivalent cca 9kW energije in da praktično težko najdeš avto, ki ima porabo pod 6l pri 130km/h ... koliko energije gre praktično v nič v primerjavi z EVji. Tudi če upoštevaš izgube pri polnenju.
Silici ::
Obstajaja kaka razumna razlaga zakaj se "planetu" mudi porabit fosilna goriva?
~100 let star agregat, ki pokosi v efficience vse nove hi-tech zadeve:
https://www.autoweek.com/news/technolog...
~100 let star agregat, ki pokosi v efficience vse nove hi-tech zadeve:
https://www.autoweek.com/news/technolog...
hojnikb ::
kot lastnik električnega vozila lahko potrdim da za 130km/h je 15kw le utopija
Morš upoštevat, da je tipičen EV običajno težji kot bencinar/dizl in bo iz tega naslova rabu več moči, da bo vzdrzeval takšno hitrost. Plus seveda, če damo v miks gretje, boš mel še eno dodatno parazitsko breme, ki ga bo treba napajat, kar recimo pri ICE nerabiš.
Pri kakšnem lahkem bencinarju 15-20kW za 130kmh ni nič utopičnega.
Obstajaja kaka razumna razlaga zakaj se "planetu" mudi porabit fosilna goriva?
~100 let star agregat, ki pokosi v efficience vse nove hi-tech zadeve:
https://www.autoweek.com/news/technolog...
Verjetno stvari niso čist tako idealizirane, kot jih hoče članek prikazat. Če bi opposed piston motor bil emisijsko boljši kot današnji valved motorji, bi jih proizvajalci ze zdavanj delal.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Tudi ti si bolje oglej BSFC graf. Tisto območje max izkoristka se razteza daleč po razponu obratov. Precej bolj pomemben je trenutni navor pri tistih obratih, torej dejansko koliko je pritisnjena stopalka za gas.
Na podanem grafu je tudi navor. Ponavadi je v teh grafih namesto navora podatek o zracnem pritisku znotraj sesalnega kolektorja.
Ampak se vedno se verjetno strinjas, da korenje trosi neumnosti?
Korenje ima težave z razumevanjem koncepta izkoristka motorja (kjer ostali faktorji kot je avtomobil ne igrajo vloge) in končne porabe nekega x avtomobila. Ker pri slednjem je izkoristek motorja (sploh v špici) le delček celotne zgodbe, ki izpljune ven porabo v L na 100km
Teža ima znaten vpliv na porabo pri vzdrževanju konstantne hitrosti na AC? Zakaj?
Seveda ima vpliv. Ni seveda linearn z težo, je pa. Sicer bi lahko polno nalozen aerodinamičn tovornjak tudi gnal pri 130kmh z 20kW :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Comandante ::
Morš upoštevat, da je tipičen EV običajno težji kot bencinar/dizl in bo iz tega naslova rabu več moči, da bo vzdrzeval takšno hitrost.
Kotalni upor je na avtocesti zanemarljiv faktor, v primerjavi z zracnim.
Razen ce se vozi tako, da se zavorne ploscice menjava na 15kkm - v tem primeru seveda teza igra vlogo na avtocesti. Za normalne ljudi, ki vozijo 130 s tempomatom in varnostno razdaljo je plus minus par sto kil vseeno.
hojnikb ::
Zato pa vržite evjaši porabo pr 130kmh pa ICEaši, kateri mate dostop do tega podatka....
#brezpodpisa
Comandante ::
Zato pa vržite evjaši porabo pr 130kmh pa ICEaši, kateri mate dostop do tega podatka....
Meni bencinar (Mazda 3 limuzina) pri 130km/h po gps pije med 5,8 in 6,5 litra.
_Bistveno_ na porabo vpliva temperatura zraka (vsaj pol litra razlike med -10°C in +20°C, redkejsi zrak se pozna), zimske gume maksimalno +0,3l, klima ne vpliva opazno, je pa najbrz kak deci ali dva.
Temperatura in vlaga sta dva faktorja, ki sta premalokrat omenjena. Oba bistveno vplivata na samo gostoto zraka.
hojnikb ::
meriš to dejansko porabo med vožnjo pozimi/poleti ali povprečno. Ker pozimi mislim da bi bil precej večji faktor dost daljše ogrevanje motorja (in seveda visje interne frikcije zarad gostejšega olja) kot pa sama temparatura zraka, sploh pri turbinarjih.
#brezpodpisa
a_borlak ::
Zato pa vržite evjaši porabo pr 130kmh pa ICEaši, kateri mate dostop do tega podatka....
Saj imaš vse podatke, EV pri 130 bo imel porabo med 16 in 22kWh/100km (Tesla 3 ima recimo okoli 16, Audiji okoli 20, pa če prišteješ še klimo ...). Liter bencina predstavlja okoli 9kW energije, kar pomeni, da če ima bencinski avto porabo okoli 7l/100km, porabi 63kWh/100km. Dizli konkretno manj, a še vedno okoli 40kWh/100km.
hojnikb ::
>porabi 63kWh/100km. Dizli konkretno manj, a še vedno okoli 40kWh/100km.
To ti nič ne pove o moči, ki jo avto potrebuje, da vzdrzuje tisto hitrost. Za to potrebuješ tudi podatek o izkoristku motorja pri točno tistem loadu.
To ti nič ne pove o moči, ki jo avto potrebuje, da vzdrzuje tisto hitrost. Za to potrebuješ tudi podatek o izkoristku motorja pri točno tistem loadu.
#brezpodpisa
pi pawr ::
To je moč (energija na čas), ki jo porabljaš(pretvarjaš) za premagovanje zračnega upora in vseh ostali trenj. Izkoristki elektromotorja ali fosilnega gorilnika pridejo za tem.
LP
A ok. Je pa zanimivo, če rečeš, da je 1 liter bencina ekvivalent cca 9kW energije in da praktično težko najdeš avto, ki ima porabo pod 6l pri 130km/h ... koliko energije gre praktično v nič v primerjavi z EVji. Tudi če upoštevaš izgube pri polnenju.
Jap, primerjava izkoristkov je kar brutalna. Zato EV ne rabi peljat toliko energije s seboj, da kam pride Se pa zato slabše odrežejo pri vlečenju prikolice, to je pa že druga zgodba.
Pride pa predvsem iz tega, da EV ne hrani toliko energije, ker je za normalno vožnjo ne potrebuje, zato se vsaka dodatna obremenitev (gretje, klima, prikolica) tako pozna pri dosegu - ker so tako učinkoviti pri premikanju samega sebe.
Pri ICE avtih se grejemo z izgubami motorja, klima pa je dodatni porabnik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: pi pawr ()
Comandante ::
meriš to dejansko porabo med vožnjo pozimi/poleti ali povprečno. Ker pozimi mislim da bi bil precej večji faktor dost daljše ogrevanje motorja (in seveda visje interne frikcije zarad gostejšega olja) kot pa sama temparatura zraka, sploh pri turbinarjih.
Dejansko, na ravnem odseku ceste, gume tedensko preverjam da so 2,5 bar, ogret motor (po 30km). Razlika v porabi je precejsnja glede na pogoje. Najmanj zre spomladi in jeseni, najvec pozimi (tudi ce odstejem zimske gume).
Pretvorjeno v kWh, 52-58kWh/100km. V primerjavi z EV kar slabo. Ce bi gledali mestno voznjo, pa je razlika najbrz ne 2,5x, ampak bolj 5x.
hojnikb ::
Verjetno je tudi faktor to, da je atmosferski bencinar. Pri kaksnem turbinskem dizlu bi znal bit ta faktor temparature manj izrazit, čeprav vredn testiranja still.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Silici ::
kot lastnik električnega vozila lahko potrdim da za 130km/h je 15kw le utopija
Morš upoštevat, da je tipičen EV običajno težji kot bencinar/dizl in bo iz tega naslova rabu več moči, da bo vzdrzeval takšno hitrost. Plus seveda, če damo v miks gretje, boš mel še eno dodatno parazitsko breme, ki ga bo treba napajat, kar recimo pri ICE nerabiš.
Pri kakšnem lahkem bencinarju 15-20kW za 130kmh ni nič utopičnega.
Obstajaja kaka razumna razlaga zakaj se "planetu" mudi porabit fosilna goriva?
~100 let star agregat, ki pokosi v efficience vse nove hi-tech zadeve:
https://www.autoweek.com/news/technolog...
Verjetno stvari niso čist tako idealizirane, kot jih hoče članek prikazat. Če bi opposed piston motor bil emisijsko boljši kot današnji valved motorji, bi jih proizvajalci ze zdavanj delal.
Z ~pol nižjo porabo goriva je navoljo kar precej energije za spucat izpuh, da se pride na nivo emisij 4T. Dvomim da je to primaren razlog za neobstoj takega agregata.
hojnikb ::
Sigurno je to faktor. Sj tudi pri obstoječih ICEjih je še prostora za zmanjšat porabo/povečat izkoristek, ampak bi blo to na račun višjih PM in NOx emisij. In prioriteta so vedno emisije. Mislim, če bi to bil tako enostaven motor za nardit/emisijsko uredit, bi ga mel že _vsi_.
#brezpodpisa
Silici ::
Dizl različica "2T" ne potrebuje dodatnega olja, načeloma bi mogu bit princip izpuha enak kot pri 4t, z razlko da je pol manj svinjarije za pobrat iz ispušnih plinov.
hojnikb ::
Ni stvar tako enostavna. Da ne kuriš olja, pomeni samo en izmed škodljivih plinov manj. Bolj kot povečuješ izkoristek, večji problem boš mel z nitrooksidi.
Nardit emisijsko ustrezn motor je precej večji trn v peti, kot si to tipičen slotehcov predstavlja.
Nardit emisijsko ustrezn motor je precej večji trn v peti, kot si to tipičen slotehcov predstavlja.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
simonchelo ::
Sem ravno menjal avto. Tako da lahko za oba napišem.
Renault 2 cabrio
2007
1.5 DCI 115
Diesel
4.4
5.1
Škofja Loka - Ljubljana
Tip vožnje (mešano)
Način merjenja (potovalni računalnik)
Čist šokiran da je naredil avto 360 000 km brez kakšnih večjih težav, potem pa je šlo podvozje Mal v maloro.
Zdej sem si pa omislil Minija
Mini One D
2017
1.6 95
Diesel
3.8
4.3
Ni freelancer večinoma avtoceste
Tip vožnje ( izvenmestna, mešano)
Način merjenja (potovalni računalnik)
Renault 2 cabrio
2007
1.5 DCI 115
Diesel
4.4
5.1
Škofja Loka - Ljubljana
Tip vožnje (mešano)
Način merjenja (potovalni računalnik)
Čist šokiran da je naredil avto 360 000 km brez kakšnih večjih težav, potem pa je šlo podvozje Mal v maloro.
Zdej sem si pa omislil Minija
Mini One D
2017
1.6 95
Diesel
3.8
4.3
Ni freelancer večinoma avtoceste
Tip vožnje ( izvenmestna, mešano)
Način merjenja (potovalni računalnik)
ciao
a_borlak ::
>porabi 63kWh/100km. Dizli konkretno manj, a še vedno okoli 40kWh/100km.
To ti nič ne pove o moči, ki jo avto potrebuje, da vzdrzuje tisto hitrost. Za to potrebuješ tudi podatek o izkoristku motorja pri točno tistem loadu.
Kaj tu ni jasno? Avto A porabi 5l/100km, kar je 45kWh/100km. Avto B porabi 20kWh/100km. Torej imaš direktno primerjavo. Lahko greš recimo gledat podatke za Peugeot e208 ali e2008, ki je na voljo v električni, bencinski in dizelski različici in primerjaš številke. Na ev-database.org imaš kar točne podatke.
hojnikb ::
To ti se vedno ne pove, koliko moci rabis pri bencinskem motorju. Pri elektricnem to ni tezko, ker je izkoristek el. motorja skoraj zanemarljiv (seveda ni 100%). Iz podatka da bencinar rabi 45kWh energije ne ves, koliko moci potrebuje, da lahko vzdrzuje to hitrost. Za ta podatek pac rabis izkoristek motorja, ki je pa seveda hud faktor pri kalkulaciji.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
mr_chai ::
To ti se vedno ne pove, koliko moci rabis pri bencinskem motorju. Pri elektricnem to ni tezko, ker je izkoristek el. motorja skoraj zanemarljiv (seveda ni 100%). Iz podatka da bencinar rabi 45kWh energije ne ves, koliko moci potrebuje, da lahko vzdrzuje to hitrost. Za ta podatek pac rabis izkoristek motorja, ki je pa seveda hud faktor pri kalkulaciji.
Še vedno nisi pojasnu,če je nova Toyota RAV4 hibrid dober nakup
a_borlak ::
Ti bi rad odštel vse izgube zaradi toplote in mehnike? Ti nič ne pomaga, ker brez tega motor ne dela.
hojnikb ::
Ze celcas je govora o tem, koliko moci potrebuje motor, da vzdrzuje hitrost, ne koliko energije porablja pri tem.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
pi pawr ::
Torej ti bi rad moč na vhodu v motor? To je pretok goriva čez injektorje, ki ga kolikor toliko točno kaže BC. Koliko energije vbrizgaš v cilindre v nekem času. Iz litrov/100 km upoštevajoč hitrost prideš do litrov na sekundo, ki jih pretvoriš v energijo/čas -> moč.
Za peljanje naravnost in vzdrževanje hitrosti je potrebna moč na kolesih pri EV in ICE enaka (zelo podobna). Pač zavisi od kotalnega upora, zračnega upora itd. Tu v enačbi ni vira goriva. Pač je EV mal težji, to je v grobem to.
Kako učinkovit je IC motor pri pretvobi je pa odvisno od navora in obratov itd, o čemer se prepucavate
Ajd, ICE avto kaže litre na 100 km, kaj pa kaže EV pri trenutni porabi? Moč na sponkah baterije bi bila najbolj smiselna.
Za peljanje naravnost in vzdrževanje hitrosti je potrebna moč na kolesih pri EV in ICE enaka (zelo podobna). Pač zavisi od kotalnega upora, zračnega upora itd. Tu v enačbi ni vira goriva. Pač je EV mal težji, to je v grobem to.
Kako učinkovit je IC motor pri pretvobi je pa odvisno od navora in obratov itd, o čemer se prepucavate
Ajd, ICE avto kaže litre na 100 km, kaj pa kaže EV pri trenutni porabi? Moč na sponkah baterije bi bila najbolj smiselna.
hojnikb ::
Kako učinkovit je IC motor pri pretvobi je pa odvisno od navora in obratov itd, o čemer se prepucavate >:D
no, si le dojel, o cem je ze 2 strani diskusija.
#brezpodpisa
hojnikb ::
zakjucek bo, k bo fryz pokazal da ima V12 bemba v resnici manjso porabo k njegov 2.0d counterpart
#brezpodpisa
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako dizla vozit z nizko porabo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 13231 (5616) | m0LN4r |
» | Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21979 (20135) | WarpedGone |
» | Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 34075 (25154) | nekikr |
» | Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18132 (16504) | Aston_11 |
» | Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 22983 (19730) | Zheegec |