» »

Dilema ob menjavi avtomobila

Dilema ob menjavi avtomobila

«
1
2

Domobrancek ::

Pozdravljeni. Torej v prihodnjih mesecih imam namen zamenjati avto. Čisto po nesreči smo po vezah prišli do znanke, ki prodaja (skoraj) točno tak avto kot ga iščem sam. Gre za Golfa 6. Tudi cena je nekje v mojih okvirjih (čeprav povsem na zgornji meji). Avto tudi izgleda zelo lepo ohranjen in redno servisiran z precej malo prevoženimi km. Težava je samo v motorju. Ima namreč 1.6 TDI motor z 90km. Kakor sem gledal po spletu ta motor ni ravno biser (ni pa tudi katastrofalen) vendar ima veliko težav z DPF in EGR filtri, ko je avto vožen na kratke razdalje. Sam letno naredim nekje okrog 15kkm (+/- 2kkm), kar morda niti ne bi bilo tako premalo za dizla? Vendar je težava v tem, da imam čez teden v glavnem kratke relacije. Vsak dan se peljem v službo in v fitnes (cca.3km v eno smer ) nekje 2-3 na teden pa grem še v trgovino (ponovno cca.3km). Spomladi in poleti se bom v službo tako ali tako vozil s kolesom ali s skuterjem, vendar ob trenutnih razmerah to pač ne gre. Za vikend se običajno peljem na malo daljšo pot (nekje od 12 do 60km+). Občasno pa se mi čez teden urine tudi kakšna službena pot.

Kolikor sem gledal po spletu se mi za takšne vožnje najbolj splača vzeti bencinarja (po možnosti atmosferskega). Vendar me malo žre, ker je ta avto od dokaj znanega lastnika/lastnice in je res urihtan, redno servisiran in na splošno zelo dobro ohranjen. Po eni strani se mi zdi škoda, da bi se odrekel takšnemu avto po drugi strani pa bom najverjetneje imel težave, če ga vzamem zaradi stila vožnje, ki ga imam. Bo dovolj, če grem za vikend na neko daljšo pot, da se oba filtra malo prepupacata ali bo vseeno preveč tvegano? Popravila pri dizlih na splošno niso ravno poceni zato bi se jim rad izognil. Kljub temu, da mi vsi znanci pravijo, da ne bom imel nobenih težav, če vzamem dizla(ker jih imajo skoraj vsi in jih vozijo na podoben način kot bi ga jaz :D) me vse skupaj malo skrbi. Kakšni so vaši predlogi?

Hvala za pomoč.

IL_DIAVOLO ::

Ti rabis bencinarja.

Ze jaz bi ga rabil, pa delam dnevno 15 km v eno stran.

ginekk ::

Kaj bencinarja, ti rabiš EV. :)

Jaz imam mešane izkušnje z dizli ob enakem režimu vožnje. Nekaterim se je res zabasal DPF, drugim ne. Novejše in manj rabljeno je manjša verjetnost, da je že zabasan.
50km konstantne vožnje po avtocesti enkrat tedensko bi moral zadostovat.

Tudi novi bencinarji bodo imeli zdaj filtre trdih delcev oziroma jih že imajo (poguglajte VW in gasoline particle filter)

nomad_soul ::

ginekk je izjavil:


50km konstantne vožnje po avtocesti enkrat tedensko bi moral zadostovat.

Sam imam 2.0TDI pa se DPF brez problema regenerira v 20km lokalnih cest, ki jih imam do službe. (1x na okoli 800km prevoženih)


Vzemi raje bencinarja.

hojnikb ::

bencinarja ali pa blindiraš emisijsko opremo na tdiju >:D
#brezpodpisa

Isotropic ::

pozabi na dizla

radmannsdorf ::

Vzem dizla no, sej če ga voziš na kratke razdalje, ne pomeni da bo pa zdaj kar crknil in bo za na odpad.

anketar ::

kolk je € na voljo?

MadMicka ::

Enkrat na teden daljša vožnja, pa nujno redni servisi enkrat letno in mora delat.

Domobrancek ::

Malo updata: Sem govoril z enim mehanikom in mi je odsvetoval dizla za takšno vožnjo. Je rekel, da bom skoraj sigurno imel težave in da je bolje, da bencinarja uzamem tako, da bo najverjetneje kar tako. Na voljo imam nekje do 7k€. Sem na tem forumu že spraševal kateri avto se priporoča za ta denar tako, da že imam približno idejo kateri avto uzeti.

GrimReaper ::

Kaki dizel, za kratke relacije je še turbobencinar jeba.
Sam imam do šihta 18km, pa mi je 5.2. pri -4°C voda prišla na 90°C šele po 10,5km. Popoldne te dni rabi 6,5km, kar je še vedno zelo veliko.
Moj je sicer 1.6T 200KM in se ga da normalno vozit tudi do 3000rpm, karkoli slabšega je pa do 20km boljša izbira navaden 1.6 16V, ker s tem greš lahko hitro do 4000.
Pri tem se ne spomnim, da bi tudi ob najhujšem mrazu rabil več kot 5km, da se ogreje voda, čim je bilo nad ničlo, je bilo pa to v 4km.
1.6 16V avtov je kot dreka, če hočeš kaj več imaš pa potem še 1.8 140 od Opla in Honde, Fieste ST 2.0 150 cca. 2006 so pa že bolj redke.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

IL_DIAVOLO ::

Domobrancek je izjavil:

Malo updata: Sem govoril z enim mehanikom in mi je odsvetoval dizla za takšno vožnjo. Je rekel, da bom skoraj sigurno imel težave in da je bolje, da bencinarja uzamem tako, da bo najverjetneje kar tako. Na voljo imam nekje do 7k€. Sem na tem forumu že spraševal kateri avto se priporoča za ta denar tako, da že imam približno idejo kateri avto uzeti.


Drzi se tega mehanika...ve kaj govori. Naj ti on avto zrihta.

Domobrancek ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Domobrancek je izjavil:

Malo updata: Sem govoril z enim mehanikom in mi je odsvetoval dizla za takšno vožnjo. Je rekel, da bom skoraj sigurno imel težave in da je bolje, da bencinarja uzamem tako, da bo najverjetneje kar tako. Na voljo imam nekje do 7k€. Sem na tem forumu že spraševal kateri avto se priporoča za ta denar tako, da že imam približno idejo kateri avto uzeti.


Drzi se tega mehanika...ve kaj govori. Naj ti on avto zrihta.


Takšna je tudi ideja. Pravi, da ima kar nekaj vez po LJ in bo v ponedeljek malo poklical okrog in povprašal po kakšnem bencinarju.

hojnikb ::

clio 0.9tce dobiš za tak keš....
#brezpodpisa

chucki ::

Za takšno relacijo bi jaz vzel avto s 200+ konji :) Da ti malce srček zaigra, ko ga pohodiš :)
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

tigrr ::

prever še, kako prideš skoz z električnim avtom, kak nissan leaf npr.. Menda ga dobiš na 2% kredit od ekosklada z max 10 letnim odplačilom. Preračunaj si celotne stroške (nakup, gorivo, preostala vrednost ob prodaji), pomoje, da se ti izplača..
link

hojnikb ::

racunaj tudi na izrabo baterije in max doseg pri avtu ranga leafa..... za 7k nimas kej razmislat o EV....
#brezpodpisa

val46 ::

Sicer pa, golf dizel 6.ka, za max 7000€, pa če je res dobro ohranjen in poznaš lastnico, ni slaba naložba pomoje. Nenazadnje, če čez čas opaziš, da se začenjajo problemi, ga boš z lahkoto prodal naprej. Problemi z dizli na kratke relacije so bolj zaradi samega načina vožnje, kot pa zaradi samega motorja pri avtu. Se pravi, je veliko več odvisno od voznika, kot od avta. Če boš pri mrzlem avtu dajal gas in si mislil, da si v formuli 1, se ti bo vsak avto začel zaj...,ne sam dizelaš. Pač tiste dni, ko se voziš po par km greš lepo lagano, do nekje 2500RPM, kot je pa nekdo gor napisal, si vzameš enkrat do 2x na teden mal daljšo furo in takrat malo prepucaš filtre in vse ostalo. Nenazadnje, ne rabiš vedno hodt v tisto trgovino ki je 3km odaljena od tebe, ampak se občasno zapelješ mal dlje do kakega trgovskega centra. Prijetno s koristnim pravim jaz temu :)

Markus386 ::

Zdaj, če je res tako preverjen in ohranjen, pa ajde, boš skrbel, ga fural vsake toliko na daljše ture, ipd.

Sicer pa, za nekje pod 20, 25k na leto izključno bencinar. Sploh na kratke razdalje, za to je še najbolje atmoferski.

IL_DIAVOLO ::

Vse kar je nad 15k, se ze izplaca dizel. Noben pa ne bo naredil 20k s kratkimi relacijami.

hojnikb ::

dizl se splaca samo za traktorje.
#brezpodpisa

Gambino ::

Me zanima komu se bo izplačal imet dizle, ko bodo države te motorje začeli omejevati. V nekaterih področjih se z dizli ne bo smelo vozit. Pol bo pa teh kant k dreka, pa noben ga ne bo hotel kupit.

D3m ::

Gambino je izjavil:

Me zanima komu se bo izplačal imet dizle, ko bodo države te motorje začeli omejevati. V nekaterih področjih se z dizli ne bo smelo vozit. Pol bo pa teh kant k dreka, pa noben ga ne bo hotel kupit.


Boš argumentiral?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Invictus ::

D3m je izjavil:


Boš argumentiral?

Če ne živiš ravno v jami, potem veš, da nemška mesta prepovedujejo vožnjo ne-EURO6 dizlov v centru mest. In talajo kazni cirka 150 EUR, če te tam dobijo.

Zato prodaja novih dizlov upada praktično v celi nemško govoreči regiji.

Ti ukrepi se bodo pa preselili tudi kam drugam.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MostWanted ::

tudi v parizu so strogo prepovedani dizli, in v nekaterih delih londona. pa še v drugih eu velemestih je tako.

s1m0n ::

Prodaja upada ker je vedno več dizel hibridov, ki jih ne mečejo v isto škatlo kot čiste dizle.

hojnikb ::

kje si pa ti vidu dizl hibrida ? :))
#brezpodpisa

D3m ::

Pojdi do Peugeot salona.
|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

#brezpodpisa

D3m ::

Invictus je izjavil:

D3m je izjavil:


Boš argumentiral?

Če ne živiš ravno v jami, potem veš, da nemška mesta prepovedujejo vožnjo ne-EURO6 dizlov v centru mest. In talajo kazni cirka 150 EUR, če te tam dobijo.

Zato prodaja novih dizlov upada praktično v celi nemško govoreči regiji.

Ti ukrepi se bodo pa preselili tudi kam drugam.


Nisem spraševal po conah.

https://umap.openstreetmap.fr/de/map/de...

Kazen je 80€, BTW.

Zanima me odgovor Gambina.

hojnikb je izjavil:

https://www.greencarreports.com/news/10...


Irelevantno.

Pojdi do salona in naroči diesel hybrid.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

vostok_1 ::

There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

IL_DIAVOLO ::

Mene kratko malo bk za tuja mesta, ki jih ne bom nikoli obiskal.

D3m ::

vostok_1 je izjavil:

Renault Twizy @ Wikipedia


Ga ima kle en v Moravčah. Če bo kdaj prišlo do nesreče bo mrtev.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

vostok_1 je izjavil:

Renault Twizy @ Wikipedia


To je za tebe avto? To je voziček.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Domobrancek ::

Sem že skenslal tistega dizla... Je že bil prodan naprej. Sem v iskanju bencinarja sedaj. Dobro, da se mi ne mudi kaj preveč, ker trenutni avto še nekako dela :). Novega avta nebi kupoval, ker se premalo vozim, da bi ga potreboval. EL avti so mi sicer zanimivi, vendar mi je to malo tvegano zaenkrat. Predvidevam, da si ga najeb**, če kaj crkne..

-ninja-91- ::

Tole sem gledal:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Obnovljen cel kup stvari, vseen pa ima avto ~350k km. Kaj bi še lahko bili problematični deli, ki bi kmalu zahtevali menjavo in povzročali stroške?

IL_DIAVOLO ::

Imam občutek, da je bil ta avto ljubiteljsko vzdrzevan.
Torej vzdrzevan boljse kot vecina slovenskih avtov :)

borisk ::

hitro, dokler ga nebivedu ne izmakne ;)

Heavy ::

vrednost vgrajenih novih originalnih delov je več kot 12.000 EUR


Pa kaj je to sranje? 350k km pa moraš menjati za novega Cliota delov?

Kupiš superiornega TDI, pri takih kilometrih prevrtiš na 127k km in prodaš naprej. :))
#TeamFelix

fikus_ ::

Link od luka-91; kdo bi delal generalko na motorju in potem 10 let star avto prodajal po 1000 prevoženih km?!

-ninja-91- ::

Nekdo ki mu šef nepričakovano odobri nov služben avto?
"prodajam zaradi prejema službenega vozila"

ShowDown ::

Kako hitro se avto ogreje je zelo odvisno od vozila samega. Moj trenutni 2.0 TDI se na 90 stopinj ogreje po 5-10 minutah vožnje (odvisno od zunanje temperature), medtem ko je prejšnji avto, 1.4 atmosferski bencinar od Opla, potreboval precej več.

Utk ::

To je možno samo, če si imel prej zanič termostat. Torej ni odvisno (tolk) od avta, ampak od vzdrževanja.

TOP ::

ShowDown je izjavil:

Kako hitro se avto ogreje je zelo odvisno od vozila samega. Moj trenutni 2.0 TDI se na 90 stopinj ogreje po 5-10 minutah vožnje (odvisno od zunanje temperature), medtem ko je prejšnji avto, 1.4 atmosferski bencinar od Opla, potreboval precej več.

To lahko govoriš komu drugemu od 5-10 minut to je 5 minut razlike in segreje se ti lahko samo,če ga pustiš pred hišo da ti prej na mestu dela še 10 minut,tako da.

K0l1br1 ::

Ne verjamem v tole z 10 minutami do 90 stopinj pri TDI-ju ali pa 10 minutah vožnje ali pa 10 minutah na dvorišču. Če grem sedaj vžgat svojega, ki je lepo mrzel, v 10 minutah ne bo premaknil cagra. Lahko pa da se motim.

kingsix ::

Mogoče je oni, ki se mu ogreje takoj brez hladilne tekočine.

Utk ::

Kaj ima hladilna tekočina s tem? Tista 2 litra vode okoli mašine nima nekega vpliva, tudi če bi bila mašina čisto suha.

next3steps ::

chucki je izjavil:

Za takšno relacijo bi jaz vzel avto s 200+ konji :) Da ti malce srček zaigra, ko ga pohodiš :)

Za to je dovolj 75 konjev, pa še na avtocesti se lahko guraš z njim. Bo pa poraba tam ,khm, presenetljiva.

TOP ::

K0l1br1 je izjavil:

Ne verjamem v tole z 10 minutami do 90 stopinj pri TDI-ju ali pa 10 minutah vožnje ali pa 10 minutah na dvorišču. Če grem sedaj vžgat svojega, ki je lepo mrzel, v 10 minutah ne bo premaknil cagra. Lahko pa da se motim.
Ne reku sem 10 minut na dvorišču in potem še 10 minut vožnje sepravi 20 minut.

Heavy ::

next3steps je izjavil:

chucki je izjavil:

Za takšno relacijo bi jaz vzel avto s 200+ konji :) Da ti malce srček zaigra, ko ga pohodiš :)

Za to je dovolj 75 konjev, pa še na avtocesti se lahko guraš z njim. Bo pa poraba tam ,khm, presenetljiva.



Vozil tak avto po AC. Ja, lahko greš z njim, ni pa to višek življenja.

Prehitevanje je poglavje zase, moraš krepko v naprej oceniti situacijo. Sopotnikov niti ne jemati, če greš v kakšen klanec. 4 v avto pa do vrha vrhniškega klanca si komaj z 100 prišel. Za delati kratke vožnje je 75 konjev dovolj, dnevno po avtocesti pa ne. Je utrujajoče. Sedaj imam avto z dobre 25 konji več. Razlika pa kot noč in dan, pa ne divjam.
#TeamFelix
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109294 (68176) Berserker
»

Vprašanje glede dizla (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
27166840 (47304) blay44
»

Nihanje temperature "motorja" (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21341385 (36990) kuvanasarma
»

1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12328813 (25896) Buggy
»

Moj prvi dizel avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8626822 (24490) amigo_no1

Več podobnih tem