Forum » Na cesti » Nihanje temperature "motorja"
Nihanje temperature "motorja"
Sami ::
kuvanasarma je izjavil:
No, uglavnem sem prašal še enega ki ima identičen avto, in gre pri njemu tudi kazalec gor/dol.
Na semaforjih in klancih gre malo dol, potem pa nazaj na 90...
Temperatura odpiranja tegale termostata pa je 83°C.
Imam pa še eno vprašanje akumulator na testu kaže nekih 68-69% zdravja in tester napiše "replace battery"... Bi lahko to imelo kaj veze?
Ali je priporočljivo menjati akumulator? :)
No vidiš, to je to.....kot sem rekel se normalno obnaša.
Akumulator na to ne vpliva, menjaj ga ko ne bo več opravljal svoje funkcije oz. te elektronika nekaterih avtomobilov sama opozori na slab akumulator (padec napetosti).
Jaz sem ga lani menjal na Golfu in Corsi, ko sta začela pozimi težko vžigati (Corsa me je par dni prej opozarjala, lučka za akumulator je utripala).
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
energetik ::
kuvanasarma je izjavil:
No, uglavnem sem prašal še enega ki ima identičen avto, in gre pri njemu tudi kazalec gor/dol.Pa si dal original termostat ali ponaredek? Si zamenjal tudi morebitno ohišje - morda je počeno in tam voda teče mimo. Še enkrat, ni normalno, da temperatura pade na 70°. Morda če bi imel 15km ornk klanca brez gasa pa gretje na max pri -10°. Ne pa ko se ustaviš na semaforju, no.
Na semaforjih in klancih gre malo dol, potem pa nazaj na 90...
Temperatura odpiranja tegale termostata pa je 83°C.
krneki0001 ::
Pri subaruju moraš imeti nujno original termostat. Kopije niso dobre. In pri kopijah se pojavlja velika razlika v temperaturah, kar je problem za mašino, ker če se preveč ohladi, ni več pravilne delovne temperature in motor deluje v "hladnem načinu". Zato zelo odsvetujem kopije. In tukaj je lahko zelo podobno.
Kaj pa senzorji temperature, kontakti na senzorjih, slab akumulator ali slab alternator? Recimo dokler polni alternator pri večjih obratih, senzorji dobivajo dovolj elektrike in kažejo pravilno, ko pa se ustaviš na križišču, pa alternator dela na manj obratih in ne daje več dovolj elektrike, ali pa je daje preveč, če je kaka dioda zanič in prebija in senzorji ne kažejo več pravilno?
Kakšen imaš hladilnik aluminijast ali bakren? Tudi tam se pozna malo razlike, ker se alu bolj hladi, vendar toliko spet ne. Ker normalno je da je temperaturna razlika par stopinj, par deset pa ni več normalno.
Kaj pa senzorji temperature, kontakti na senzorjih, slab akumulator ali slab alternator? Recimo dokler polni alternator pri večjih obratih, senzorji dobivajo dovolj elektrike in kažejo pravilno, ko pa se ustaviš na križišču, pa alternator dela na manj obratih in ne daje več dovolj elektrike, ali pa je daje preveč, če je kaka dioda zanič in prebija in senzorji ne kažejo več pravilno?
Kakšen imaš hladilnik aluminijast ali bakren? Tudi tam se pozna malo razlike, ker se alu bolj hladi, vendar toliko spet ne. Ker normalno je da je temperaturna razlika par stopinj, par deset pa ni več normalno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
tomaz- ::
Ko sem jaz imel enak problem pred leti na Meganu, sta mi dva "mehanika" rekla, da je to normalno.. No, pravi mehanik se je smao nasmejal in rekel, da to nikakor ni OK.. Po menjavi termostata je zadeva lepo delovala in nihanja koraj ni bilo opaziti.. Kazalček je lepo kazal in se premaknil komaj zaznavno, ko je bil enkrat ogret.. Mehanik mi je takrat lepo razložil, da je pač termostat zaznal temperaturo in zaradi starosti odprl "vrata na stežaj", kar je pomenilo prevelik padec temperature.. Posledično je sicer spet zaprl in motor se je zopet opomogel od šoka in zgodba se je ponovila.. Z menjavo je to izginilo.. Točno pa vem, da je tudi takrta svetoval original termostat.. Do prodaje avta ni bilo potem več problema..
Moje mnenje: to ni normalno.. Noben avto, razen tega megana, mi tega ne dela, vsaj ne tako očitno, kot ti praviš.. To je samo znak, da termostat očitno vso mrzlo hladilno tekočino spusti k motorju in ga posledično preveč ohladi..
Moje mnenje: to ni normalno.. Noben avto, razen tega megana, mi tega ne dela, vsaj ne tako očitno, kot ti praviš.. To je samo znak, da termostat očitno vso mrzlo hladilno tekočino spusti k motorju in ga posledično preveč ohladi..
perci ::
kuvanasarma: Sej pravim - na Mondeu imam identičen motor kot ti in se zadeva v mestu hitro ogreje (tudi zdajle, ko je minus). Tudi s čakanjem na semaforjih. Ko je enkrat na 90, ostane tam do izklopa. Ne vem pa ali je hladilni sistem (vključno s termostatom) tudi enak kot pri Pižoju - predvidevam da ja, če je ista mašina.
kuvanasarma ::
kuvanasarma je izjavil:
No, uglavnem sem prašal še enega ki ima identičen avto, in gre pri njemu tudi kazalec gor/dol.Pa si dal original termostat ali ponaredek? Si zamenjal tudi morebitno ohišje - morda je počeno in tam voda teče mimo. Še enkrat, ni normalno, da temperatura pade na 70°. Morda če bi imel 15km ornk klanca brez gasa pa gretje na max pri -10°. Ne pa ko se ustaviš na semaforju, no.
Na semaforjih in klancih gre malo dol, potem pa nazaj na 90...
Temperatura odpiranja tegale termostata pa je 83°C.
Menjan je bil komplet termostat, tudi senzor je nov, in to originalni, oziroma tak kot je bil prej v vozilu, ker se drugi lastnik je možno da je bil že prejšnji zamenjan z ponaredkom...
Saj temperatura na semaforjih in občasnem čakanju pade za max.5°C, medte ko dlje časa stojim ap počasi pada do 70....
WarpedGone ::
Opu cagar skače gor in dol. Trdim, da to ni normalno, ne da cagar nima dušenja ali da je temperatura vode točno 90. In dajem za primer svoje vozilo z enakim motorjem, kjer je cagar pribit na 90
Js pa trdim, da je podan opis v sivem področju, lahko da je zadaj okvara, lahko da je ni.
predvidevam da ja, če je ista mašina.
Detajli izvedbe se razlikujejo tudi znotraj istega leta proizvodnje istega modela istega proizvajalca.
Sklepat da ker je 'ista mašina' je kr komplet vse obnašanje nujno isto, nima prave osnove. Najprej ker ne veš kolk je mašina res ista.
Drugo ne veš v kakšnih pogojih se OP sploh giba in kako vozi. Kolk ma hladilne in kakšen delež vode je v njej. Kolk ma težko nogo in težek avto. Ipd, itn.
Pod črto je vse skup v kategoriji "not enough data for a meaningful answer", padanje temp je sumljivo, za rečt karkoli več je pa nujen obisk 'posvečenih'.
Zbogom in hvala za vse ribe
kuvanasarma ::
Sem klical adruge "posvečene" in pravjo da je normalno.
Ker je mraz, da enostavno pride do tega in da naj se ne sekiram :)
Antifriz je do -40...
mam pa vsaj nov termostat :D
Ker je mraz, da enostavno pride do tega in da naj se ne sekiram :)
Antifriz je do -40...
mam pa vsaj nov termostat :D
boolsheat ::
Sem opazoval na 1.5 dci 110ps vozilu včeraj, ki ima sicer prikaz temperature motorja precej nepregleden - vidiš samo, hladno stanje, 1 črtico (kot je na sliki spodaj) in pa potem že kar sredino - idealno temperaturo.
Po nekje 10km vožnje je bil motor ogret na "sredino", idealno temperaturo. Sledil je spust dolg 1km in na koncu je temperatura padla nazaj na 1 črtico za nekaj časa. Zunaj je bilo sicer konkretnih -6 stopinj.
Po nekje 10km vožnje je bil motor ogret na "sredino", idealno temperaturo. Sledil je spust dolg 1km in na koncu je temperatura padla nazaj na 1 črtico za nekaj časa. Zunaj je bilo sicer konkretnih -6 stopinj.
m0LN4r ::
Nic ni narobe s termostatom.
Pri meni je isto, peljem se 25km v eno smer z 110. Prakticno 2000 obratov in do prvega krizisca mi temperatura komaj prileze na 90.
No potem (reku mehanik) se odpre termostat in ker pac ni intenzivne voznje, pac pade temperatura, saj ima hladilna tekocina se vedno zelo nizko temperaturo.
No in tocno to se mi dogaja.
Pazi: V kolikor se peljem 30+ kilometrov in motor posteno segreje, se to ne dogaja. Dogaja se pr relacijah 20-25km in lagane voznje po regionalki.
Pri meni je isto, peljem se 25km v eno smer z 110. Prakticno 2000 obratov in do prvega krizisca mi temperatura komaj prileze na 90.
No potem (reku mehanik) se odpre termostat in ker pac ni intenzivne voznje, pac pade temperatura, saj ima hladilna tekocina se vedno zelo nizko temperaturo.
No in tocno to se mi dogaja.
Pazi: V kolikor se peljem 30+ kilometrov in motor posteno segreje, se to ne dogaja. Dogaja se pr relacijah 20-25km in lagane voznje po regionalki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krneki0001 ::
Termostat se začne odpirat, ko ima voda določeno temperaturo. Večina ima take termostate, da se začne odpirat pri 78 (samo nekateri bencinarji) ali 83 ali 85 stopinjah, polno odprt je pa šele pri 92 do 95 stopinjah (mislim da clio 2 ima celo pri 100 stopinjah šele polno odprt termostat).
In če ima voda manj okoli 70 stopinj, se termostat sigurno ne bo odprl, ker bi bilo to za motor slabo. In tudi, ko se že začne odpirat, če je v hladilniku premrzla voda, jo bo nekaj sicer spustil skozi, ampak se bo tudi takoj nazaj zaprl.
Tako da temperatura na 70 stopinjah pomeni slab ali zanič termostat. Ali se prezgodaj popolnoma odpre, ali se ne zapre nazaj, ko bi se moral, ali pa je stalno odprt.
Če bi pa bil v sistemu zračni mehurček, ki bi se nabral pred termostatom, pa bi avto zakuhal, ker zrak ne prenaša temperature enako kot voda in se termostat ne odpre, ko bi se moral. Tako da zračnih žepov v tem primeru ni.
In če ima voda manj okoli 70 stopinj, se termostat sigurno ne bo odprl, ker bi bilo to za motor slabo. In tudi, ko se že začne odpirat, če je v hladilniku premrzla voda, jo bo nekaj sicer spustil skozi, ampak se bo tudi takoj nazaj zaprl.
Tako da temperatura na 70 stopinjah pomeni slab ali zanič termostat. Ali se prezgodaj popolnoma odpre, ali se ne zapre nazaj, ko bi se moral, ali pa je stalno odprt.
Če bi pa bil v sistemu zračni mehurček, ki bi se nabral pred termostatom, pa bi avto zakuhal, ker zrak ne prenaša temperature enako kot voda in se termostat ne odpre, ko bi se moral. Tako da zračnih žepov v tem primeru ni.
fikus_ ::
OP, imaš star termostat, ali si ga vrgel v stran. Če ga imaš, ga daj v lonec vodo in segrevaj. Zraven meri temp. in boš videl, kdaj, pri kateri temp. odpira.
To smo včasih delali, ko nisi bil siguren, kdaj oz. če sploh termostat odpre.
To smo včasih delali, ko nisi bil siguren, kdaj oz. če sploh termostat odpre.
energetik ::
krneki0001 je izjavil:
In če ima voda manj okoli 70 stopinj, se termostat sigurno ne bo odprl, ker bi bilo to za motor slabo. In tudi, ko se že začne odpirat, če je v hladilniku premrzla voda, jo bo nekaj sicer spustil skozi, ampak se bo tudi takoj nazaj zaprl.Se strinjam. Saj ni termostat enosmerni, ampak se zvezno odpira IN zapira. Če se bo voda začela ohlajati, bo začel zapirati. Ni šanse da pride do 70 samo pri stanju na mestu. Saj takrat tudi pretoka zraka skozi hladilnik ni.
Tako da temperatura na 70 stopinjah pomeni slab ali zanič termostat. Ali se prezgodaj popolnoma odpre, ali se ne zapre nazaj, ko bi se moral, ali pa je stalno odprt.
Si bil zraven ko so menjali? Ali so šli po liniji najmanjšega odpora in "menjali" samo na računu?
Sami ::
krneki0001 je izjavil:
In če ima voda manj okoli 70 stopinj, se termostat sigurno ne bo odprl, ker bi bilo to za motor slabo. In tudi, ko se že začne odpirat, če je v hladilniku premrzla voda, jo bo nekaj sicer spustil skozi, ampak se bo tudi takoj nazaj zaprl.Se strinjam. Saj ni termostat enosmerni, ampak se zvezno odpira IN zapira. Če se bo voda začela ohlajati, bo začel zapirati. Ni šanse da pride do 70 samo pri stanju na mestu. Saj takrat tudi pretoka zraka skozi hladilnik ni.
Tako da temperatura na 70 stopinjah pomeni slab ali zanič termostat. Ali se prezgodaj popolnoma odpre, ali se ne zapre nazaj, ko bi se moral, ali pa je stalno odprt.
Si bil zraven ko so menjali? Ali so šli po liniji najmanjšega odpora in "menjali" samo na računu?
Nič ni spornega, ravno se pogovarjam s sodelavcem, ima Nissan Micro 1.3 16V l.94, menjal je že par termostatov, pa se mu dogaja isto kot meni, ko je avto konstantno pod gasom (AC 110km/h) je temperatura 90c, če avto recimo 10min stoji ali se par kilometrov pelje po klancu se temperatura spusti, pravi da na okoli 75c.
Vse je odvidno od tipa hladilnika in pritoka mrzlega zraka, tudi če se termostat zapre se voda v hladilniku pri recimo -7c lahko seveda ohladi.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
krneki0001 ::
Seveda se voda v hladilniku ohladi, zato pa je tam termostat, da prepreči vdor mrzle vode proti motorju. Na drugi strani pa gretje delujočega motorja, ki ogreva vodo in ko voda na strani termostata doseže pravo temperaturo, se termostat začne odpirat.
Torej pri stanju na križišču bi moral imeti praviloma zaprt termostat in zelo malo kroženja hladilne tekočine. In takrat voda iz hladilnika nebi smela udari v motor, kar pa se v tvojem primeru naredi in to ni pravilno.
Torej pri stanju na križišču bi moral imeti praviloma zaprt termostat in zelo malo kroženja hladilne tekočine. In takrat voda iz hladilnika nebi smela udari v motor, kar pa se v tvojem primeru naredi in to ni pravilno.
errhec ::
@ nebivedu
Iz katere strani gre voda v motor in v katero smer gre voda mimo termostata ko se le ta odpre?
Iz katere strani gre voda v motor in v katero smer gre voda mimo termostata ko se le ta odpre?
dd
energetik ::
Kako iz katere strani? Nekje na vrhu bloka je vgrajen termostat. Če je zaprt, voda kroži samo skozi blok in gretje kabine. Če se odpre, gre po cevi še do radiatorja in spodaj nazaj v blok. Takoj, ko se voda v bloku motorja začne hladiti, termostat začne pripirati.
errhec ::
Sedaj moramo le še ugotoviti koliko vode steče v blok motorja iz hladilnika (in z kakšno tempreaturo) preden termostat ugotovi da se je dovolj ohladila.
dd
m0LN4r ::
To je cist normalno, kot receno pod 25km se mi dogaja isto. Nad 25km pa ne.
Ravnotako se take igrice zacnejo sele, ko je zunaj minus. Drugace pa ne.
Z novim termostatom je isto.
Kot pri Mahle (zapakiranem behru) pri obeh lepo pise specifikacijo 87C.
Ravnotako se take igrice zacnejo sele, ko je zunaj minus. Drugace pa ne.
Z novim termostatom je isto.
Kot pri Mahle (zapakiranem behru) pri obeh lepo pise specifikacijo 87C.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
bobby ::
Ma dej, e kabel mas preplozan pa imas slab stik obcasno pa se ti to dogaja. Ma ne more ti temperatura tolk nihat, za 20 stopinj no.
Nwj ti kdo mal kable prevleda, sicer ne vem kater avto raze da je dizel, ce je pa se 10 let star recimo,...
Razen ce imas se premal hladilne tekocine notri, kar pa verjamem, da si pogledal.
Nwj ti kdo mal kable prevleda, sicer ne vem kater avto raze da je dizel, ce je pa se 10 let star recimo,...
Razen ce imas se premal hladilne tekocine notri, kar pa verjamem, da si pogledal.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
energetik ::
Evo jutri dopoldne vštekam moj ODB adapter in bom spremljal temperaturo na mojem 8let starem bencinarju. Vmes bo vse, semaforji, AC, idlanje. Napišem izsledke.
MadMax ::
Pri bencinarju je tovrstno nihanje manj izrazito, zaradi slabšega izkoristka goriva napram dizlu.
Se je treba sprijaznit, da v RL pač ni vse idealno.
Se je treba sprijaznit, da v RL pač ni vse idealno.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
energetik ::
Evo jutri dopoldne vštekam moj ODB adapter in bom spremljal temperaturo na mojem 8let starem bencinarju. Vmes bo vse, semaforji, AC, idlanje. Napišem izsledke.Evo sem opazoval temperaturo preko ODB adapterja, N/A 1,6 bencinar, 8 let, original termostat + hladilna:
Štart pri -2, vse zmrznjeno, gretje Auto 22°C. Po 4km vožnje pri 30-50km/h je temp. splezala na 80. Nato AC par km, zlezla na 89, zapeljem dol, semafor, pade na 86 in se po pol minute pobere na 88. Med mestno vožnjo je tako nihala med 86-88°.
Nato klanec nekaj km 300-600mnv, je šlo do 91°C. Nato je sledil povratek v dolino, na vrhu po štartu je imela voda 85. Celoten spust 600-300mnv v 2. prestavi, NIČ gasa (=nič goriva), nihala med 81-83. V 10 sekundah po prihodu na ravnino je bila že 85 in nato spet 86-89.
Torej ni šanse, da bi šla na 70 in tam ostala celo dalj časa. Med običajno vožno 86-90, ob dolgem in strmem spustu brez gasa do min 81.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
kuvanasarma ::
Starega termostata nimam, sem pa bil zraven ko sva ga menjala.
Sem pa v soboto imel daljšo vožnjo v Gradec in se ob postankih v Gradcu to ni dogajalo, do ljubljane pa pač se...
Opažam pa da mnogo bolj zaniha, ko je vklopljen Stop-Start sistem...
Sem pa v soboto imel daljšo vožnjo v Gradec in se ob postankih v Gradcu to ni dogajalo, do ljubljane pa pač se...
Opažam pa da mnogo bolj zaniha, ko je vklopljen Stop-Start sistem...
perci ::
Stop-start sistem se IMO sploh ne bi smel vklapljat, če mašina ni segreta. Ampak se to tudi meni dogaja, tko da očitno je proizvajalcem v interesu, da čim bolj zjebemo mašine - se jih bo dalo potem fino servisirat.
krneki0001 ::
Hmm, včeraj sem testiral temperaturo od kranjske gore na vršič in nazaj. (obd car scanner ti še graf riše sproti). Do vrha stalno 89 do 90 stopinj, celo pot dol, brez gasa, pa je padlo na 86 stopinj.
m0LN4r ::
nebivedu a bi naredil enak test, ko bo minus X stopinj, ampak takole:
20-25km ravnice, kostantna hitrost 90-100kmh, naselju 50-60, obrate med 1800-2000 ali manj (nevem kak avto mas), jaz mam pr 110 tocno malo pod 2000.
potem se pa ustavi pa pocaki 1-2 minuti, pa spet pelji 1km, pa spet ustavi za 1 minuto.
Pa nam pokazi graf.
Jaz bi nardil test, ampak nimam scannerja.
20-25km ravnice, kostantna hitrost 90-100kmh, naselju 50-60, obrate med 1800-2000 ali manj (nevem kak avto mas), jaz mam pr 110 tocno malo pod 2000.
potem se pa ustavi pa pocaki 1-2 minuti, pa spet pelji 1km, pa spet ustavi za 1 minuto.
Pa nam pokazi graf.
Jaz bi nardil test, ampak nimam scannerja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
PS:
Moja relacija je tocno 19km do prvega semaforja; cista ravnica, dve daljsi naselji.
Lahko pa grem po AC, cisto vseeno. Do AC mam kilometer, pol pa dam v 5. vklopim tempomat in poslusam radio.
Kjerkoli se pelem, je prometni tok pretezno taksen, da ne rabim zavirat oz. pospesevat celo pot.
Moja relacija je tocno 19km do prvega semaforja; cista ravnica, dve daljsi naselji.
Lahko pa grem po AC, cisto vseeno. Do AC mam kilometer, pol pa dam v 5. vklopim tempomat in poslusam radio.
Kjerkoli se pelem, je prometni tok pretezno taksen, da ne rabim zavirat oz. pospesevat celo pot.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
krneki0001 ::
nebivedu a bi naredil enak test, ko bo minus X stopinj, ampak takole:
20-25km ravnice, kostantna hitrost 90-100kmh, naselju 50-60, obrate med 1800-2000 ali manj (nevem kak avto mas), jaz mam pr 110 tocno malo pod 2000.
potem se pa ustavi pa pocaki 1-2 minuti, pa spet pelji 1km, pa spet ustavi za 1 minuto.
Pa nam pokazi graf.
Jaz bi nardil test, ampak nimam scannerja.
Bom sprobal, moram preverit, če zna graf shranit, loge vem da zna delat.
Tilen ::
Stop-start sistem se IMO sploh ne bi smel vklapljat, če mašina ni segreta. Ampak se to tudi meni dogaja, tko da očitno je proizvajalcem v interesu, da čim bolj zjebemo mašine - se jih bo dalo potem fino servisirat.
Pri meni se start/stop ne vklaplja, če mašina ni segreta (A4 2.0 TDI 2014).
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Aston_11 ::
PO standardih iz foruma je itak še ledeno hladna, ko se po VW standardih že vklopi. Cca po 2-3 km sistem že dela.
Tilen ::
Izklopi se tudi, če nastavim temperaturo v kabini, ki ni niti približno dosežena. Recimo, če imam temperaturo v avtomobilu 30 stopinj, želim pa doseči 24, se start-stop deaktivira. Enako pri gretju. V primeru, da temperatura ob ugasnjenem (npr. stanje na parkirišču) preveč upade, se bo prižgal nazaj in začel greti.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
m0LN4r ::
Jaz sem sel v trgovino 4km po mestu, temperatura prilezla nekje tam mal cez 80.
Nato sem sparkiral, ker se cakal ženo. Čakal sem 10 minut na mestu, kurjavo navil na max. in je temperatura padla za ca. 10 stopinj, nato pa zelo pocasi mickeno gor.
Na 90 sm prsu sele po naslednjih 10 km.
Nato sem sparkiral, ker se cakal ženo. Čakal sem 10 minut na mestu, kurjavo navil na max. in je temperatura padla za ca. 10 stopinj, nato pa zelo pocasi mickeno gor.
Na 90 sm prsu sele po naslednjih 10 km.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
nebivedu a bi naredil enak test, ko bo minus X stopinj, ampak takole:
20-25km ravnice, kostantna hitrost 90-100kmh, naselju 50-60, obrate med 1800-2000 ali manj (nevem kak avto mas), jaz mam pr 110 tocno malo pod 2000.
potem se pa ustavi pa pocaki 1-2 minuti, pa spet pelji 1km, pa spet ustavi za 1 minuto.
Pa nam pokazi graf.
Jaz bi nardil test, ampak nimam scannerja.
Bom sprobal, moram preverit, če zna graf shranit, loge vem da zna delat.
Grafov program ne shranjuje.
Zunanja temperatura je bila -4.
Ko se motor enkrat ogreje je temperatura kr konstantna.
20-25km ravnice na avtocesti. hitrost 110km/h - temperatura stalno 85 stopinj
Naselje 50 do 60km/h temperatura med 87 in 89 med vožnjo, ko se ustaviš gre temperatura zelo hitro na 89 - 90. in potem drži nekje 2 do 3km, potem pa pade na 87 stopinj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
m0LN4r ::
Ja sj ko se segreje se segreje, to mi je jasno. Mojemu ocitno 20km moje relacije ni dovolj pri -5 al vec. Nad 25 je segret, kot mora bit.
Seveda, ko se starta iz garaze je mal hitreje vseskup.
Seveda, ko se starta iz garaze je mal hitreje vseskup.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
IL_DIAVOLO ::
Ravno to sem opazil pred nekaj dnevi. Ves cas sem imel cca 90°, ko pa sem kje ustavil, pa temperatura pade na 70°.
r3dkv1c4 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ravno to sem opazil pred nekaj dnevi. Ves cas sem imel cca 90°, ko pa sem kje ustavil, pa temperatura pade na 70°.
To je normalno....dizli imajo nižjo temp. hladilne tekočine v hladilnem sistemu.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
krneki0001 ::
-ne ni normalno, ko se ustaviš, ni več pretoka zraka skozi masko avtomobila in motor ter hladilnik se ne hladita. Takrat bi se morala temperatura dvignit.
Jaz se vozim 100km pa je temperatura 85 stopinj, ko pa se ustavim pa začne naraščat proti 90 stopinj.
Jaz se vozim 100km pa je temperatura 85 stopinj, ko pa se ustavim pa začne naraščat proti 90 stopinj.
perci ::
Mal se vprašte, kdaj poleti avto zakuha. Takrat, ko stoji v koloni, ne, ko se vozi po avtocesti.
r3dkv1c4 ::
krneki0001 je izjavil:
-ne ni normalno, ko se ustaviš, ni več pretoka zraka skozi masko avtomobila in motor ter hladilnik se ne hladita. Takrat bi se morala temperatura dvignit.
Jaz se vozim 100km pa je temperatura 85 stopinj, ko pa se ustavim pa začne naraščat proti 90 stopinj.
Kaj pa blodiš....če je zunanja temp. okoli 0 ali pa še manj....se začne motor hladit, tudi če stojiš.....dizel.
Mal se vprašte, kdaj poleti avto zakuha. Takrat, ko stoji v koloni, ne, ko se vozi po avtocesti.
Res je....ampak tu se pogovarjamo o zimskem času in ne o poletni vročini.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
Invictus ::
Mal se vprašte, kdaj poleti avto zakuha. Takrat, ko stoji v koloni, ne, ko se vozi po avtocesti.
Avto ne sme nikoli zakuhat. Drugače imaš problem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
-ne ni normalno, ko se ustaviš, ni več pretoka zraka skozi masko avtomobila in motor ter hladilnik se ne hladita. Takrat bi se morala temperatura dvignit.
Jaz se vozim 100km pa je temperatura 85 stopinj, ko pa se ustavim pa začne naraščat proti 90 stopinj.
Kaj pa blodiš....če je zunanja temp. okoli 0 ali pa še manj....se začne motor hladit, tudi če stojiš.....dizel.
Ti blodiš, tudi če je zunanja temperatura -15, motor drži temperaturo, zato pa je termostat tam.
Poleti je vseeno, četudi bi termnostat odstranil - motor bi še boljše delal, ker bi bil tam stalen pretok in bi se stalno hladil. Pozimi pa je termostat v funkciji, da ustavi hladno vodo iz hladilnika proti motorju, da motor deluje na delovni temperaturi. Če to ne dela, potem je nekaj narobe.
Evo, ravno iz 300km dolgega izleta. Avtocesta do jesenic, naprej preko kranjske in rateč proti trbižu in od tam na rabeljsko jezero. Tam en dvourni sprehod po soncu, potem pa čez bovec na izvir soče, kjer smo šli do slapa, potem pa čez vršič do kranjske, kjer smo še en krog okoli jqasne naredili in na avtocesto domov. Temperatura enkrat ni padla pod 85 stopinj (ob ogretem avtu), stalno med 85 in 90, kljub temu, da je bilo ob rabeljskem jezeru -4 na soncu, ko se je pa sonce skrilo, so te po treh minutah bolela ušesa od mraza.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
aborko ::
Lahko pa se gre tudi iz druge strani računat. Ogret sodoben dizel majhne prostornine porabi v idle okoli 0,3-0,4 l/h glede na BC (vsaj 1,6tdci je kazal toliko). 3 deci goriva za celo uro delovanja (vzdrževanje min. obratov, napajanje el. porabnikov, ogrevanje bloka motorja ter kabine, uhajanje toplote skozi izpuh) zna pri minus temperaturah res biti rahlo premalo (3 deci dizla je cca 3kWh toplote) za ohranjanje 90+ stopinj v motorju. Sam imam sicer bencinarja, kjer so izgube večje, temperatura ogretega pa je vedno med 95 in 105 stopinjami, razen v idle ob max gretju in ventilaciji pade tudi pod 90.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: aborko ()
MadMax ::
aborko, zadel si žebljico na glavico
Ampak un nad tabo je pretrd, da bi kljub vsem dokazom priznal da nima prav. Pač vozi staro mnogokubično kravo in ker on tega ne opazi, zanj to ne obstaja
Ampak un nad tabo je pretrd, da bi kljub vsem dokazom priznal da nima prav. Pač vozi staro mnogokubično kravo in ker on tega ne opazi, zanj to ne obstaja
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
perci ::
V bistvu niti zadel ni žeblja, kaj šele glavice. Govora je o vožnji po mestu, ne o idlanju. Šur, vključeno je tudi stanje pred semaforji ampak povprečno je takrat poraba 1.6 tdci motorja, ki ga omenjaš (tudi sam ga imam) v povprečju cca 7 litrov na 100 km.
Aja, tudi pri idlanju neogret 1.6 tdci ne bo porabil 0,4 litra ampak nekaj več, ker je takrat še pod zaugom.
Aja, tudi pri idlanju neogret 1.6 tdci ne bo porabil 0,4 litra ampak nekaj več, ker je takrat še pod zaugom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
krneki0001 ::
aborko, zadel si žebljico na glavico
Ampak un nad tabo je pretrd, da bi kljub vsem dokazom priznal da nima prav. Pač vozi staro mnogokubično kravo in ker on tega ne opazi, zanj to ne obstaja
Samo pametovanje, pa nobenega znanja.
Avtu po vožnji in ustavitvi pred semaforjem ne more pasti temperatura, kvečjemu naraste. Na vseh, tudi sodobnih dizlih in miniaturnih izvedbah. Še 660ccm avtu (koicar) naraste temperatura, ko se ustavi na semaforju. Tukaj pa človek pravi, da mu po vožnji, ko se pripelje do semaforja, pade pred semaforjem temperatura za 20 stopinj, kar je v praksi pri "zdravi" mašini nemogoče. In to pomeni samo eno - nekaj je narobe z motorjem ali pa je napaka v kablih od senzorja do računalnika. Taki padci temperature niso zdravi za normalno delovanje motorja in tak avto spušča ogromno nox v zrak, ker ne dela na optimalni temperaturi.
Sam domnevam, da je napaka v termostatu (tudi če je nov, se pa prezgodaj preveč odpre). Namreč ko ti voziš, gre flow zraka skozi hladilnik in ga hladi. Ko je mašina dovolj ogreta, se začne odpirat termostat in ta spušča ohlajeno vodo iz hladilnika proti motorju. Ko se ustaviš, tega flowa mrzlega zraka ni več, torej se mašina lahko hitreje ogreje nazaj na delavno temperaturo (ne glede na to da takrat idla). Ko se ta mašina začne ogrevat, bo odprlo termostat, da bo mrzla voda zakrožila naokoli. Ker pa pri njemu termostat očitno preveč odpre, pa je zato padec temperature tako velik.
r3dkv1c4 ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
-ne ni normalno, ko se ustaviš, ni več pretoka zraka skozi masko avtomobila in motor ter hladilnik se ne hladita. Takrat bi se morala temperatura dvignit.
Jaz se vozim 100km pa je temperatura 85 stopinj, ko pa se ustavim pa začne naraščat proti 90 stopinj.
Kaj pa blodiš....če je zunanja temp. okoli 0 ali pa še manj....se začne motor hladit, tudi če stojiš.....dizel.
Ti blodiš, tudi če je zunanja temperatura -15, motor drži temperaturo, zato pa je termostat tam.
Poleti je vseeno, četudi bi termnostat odstranil - motor bi še boljše delal, ker bi bil tam stalen pretok in bi se stalno hladil. Pozimi pa je termostat v funkciji, da ustavi hladno vodo iz hladilnika proti motorju, da motor deluje na delovni temperaturi. Če to ne dela, potem je nekaj narobe.
Evo, ravno iz 300km dolgega izleta. Avtocesta do jesenic, naprej preko kranjske in rateč proti trbižu in od tam na rabeljsko jezero. Tam en dvourni sprehod po soncu, potem pa čez bovec na izvir soče, kjer smo šli do slapa, potem pa čez vršič do kranjske, kjer smo še en krog okoli jqasne naredili in na avtocesto domov. Temperatura enkrat ni padla pod 85 stopinj (ob ogretem avtu), stalno med 85 in 90, kljub temu, da je bilo ob rabeljskem jezeru -4 na soncu, ko se je pa sonce skrilo, so te po treh minutah bolela ušesa od mraza.
Prvo se nauči brat malo več, kot samo zadnji prispevek....in še 1x, ne blodi.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Utk ::
Lahko pa se gre tudi iz druge strani računat. Ogret sodoben dizel majhne prostornine porabi v idle okoli 0,3-0,4 l/h glede na BC (vsaj 1,6tdci je kazal toliko). 3 deci goriva za celo uro delovanja (vzdrževanje min. obratov, napajanje el. porabnikov, ogrevanje bloka motorja ter kabine, uhajanje toplote skozi izpuh) zna pri minus temperaturah res biti rahlo premalo (3 deci dizla je cca 3kWh toplote) za ohranjanje 90+ stopinj v motorju. Sam imam sicer bencinarja, kjer so izgube večje, temperatura ogretega pa je vedno med 95 in 105 stopinjami, razen v idle ob max gretju in ventilaciji pade tudi pod 90.
Zdaj govorimo o enournem idlanju ali o ustavitvi pred semaforjem takoj po avtocesti?
krneki0001 ::
Kaj ko bi si prebrali prvi post:
To ni normalno delovanje motorja!
kuvanasarma je izjavil:
Namreč avto se do 90°C ogreje, potem pa se začne poplesavanje kazalca temperature. Temperatura vsake toliko, tudi na AC pade na nekih 80-85°C, sploh če je vklopljena avtomatska klima, se pa to dogaja tudi pri vklopljenem navadnem prezračevanje, vendar počasneje. Če pa se ustavim in je avto vklopljen, pa v roku 20 sekund temperatura začne padat in se ustali pri 70°C. Ko se začnem vozit pa spet naraste...
To ni normalno delovanje motorja!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto - Visoka Temperatura Motorja?Oddelek: Na cesti | 9260 (8085) | koyotee |
» | Dilema ob menjavi avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11475 (8045) | IL_DIAVOLO |
» | števec temperature se ne dvigne?Oddelek: Na cesti | 8070 (7000) | hojnikb |
» | 1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28950 (26033) | Buggy |
» | Temperatura vode pozimi v avtomobiluOddelek: Na cesti | 10870 (9011) | amigo_no1 |