Prijavi se z GoogleID

» »

1.2, 1.4 diesel

1.2, 1.4 diesel

strani: 1 2 3 »

RejZoR ::

Stvar izolacije. Imaš cel kup avtov, sploh executive saloonov, kjer se ne sliši skoraj nič niti pri 200km/h. Pa so isto bencinarji. Samo ne moreš tega pričakovat pri dostopnih hatchbackih...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

MeGreat ::

Ni to samo stvar izolacije, le ta je zelo poceni. Je tudi pomembno kako je motor pritjen na šasijo, koliko hrupa in vibracij oddaja..

torres8 ::

trololo2 je izjavil:

Tema je kateri avto kupiti za 24km dnevno. Če kupi SDI bo dobil ropotanje, smrad, tresenje in nepremičnino. Da je še huje niti pri gorivu na tako kratki relaciji ne bo prišparal nič, pravtako dolgoživost motorja ne bo prišla do izraza.

Kaj torej vpletate v temo ta prahistoričen motor?



sem napisal ze teden nazaj da sem kupil sdi ibico 1.9 in ne morete verjet......res ni tako poskocna kot prejsni bencinar skoda felicija 1.6 75km ampak pelje se neprimerno lepse in naj povem da sem ze naredil 250 km vec z istio kolicino goriva. kar se pa tice vozne nic ne trese in nic ni neprimicnina ampak je naravnost odlica. sedaj razmislam celo jaz da bi menjal reno thalio 1.4 za kakega dizla ker delam 60 km na dan in na 10 dni enkrat tankam in se kar prekleto pozna usak km.

p.s. moje mnenje :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: torres8 ()

RockyS ::

Ktateri letnik ibizo?

torres8 ::

2006 150k km sdi .....je pa znano poreklo tko d ni nekega problema d bo blo ki narobe

Aston_11 ::

Edino pravilno si naredil. 5 točk.

GrimReaper ::

Aston_11 je izjavil:

Malenkost. Pri normalni vožnji tega ne boš opazil. Sem imel lupota 1.0 s 16 sek na 100. Pa who cares, je šel ravno tako naprej in je omogočal normalno vožnjo. Kolikokorat dnevno ti pride v poštev tovarniški podatek o pospešku? Niti enkrat. Če si pošten. Ravno tako kot meni nič ne pomaga, če zmore v 9 sek. na 100, rabim pa ga spraviti na 50, kjer ni nobene potrebe, da to naredim v najkrajšem možnem času. Ravno tako, kot je vseeno, v koliko časa ga bom spravil na 90, ko bom šel na 30 km dolgo pot. Če bom to delal prehitro, bo težila žena. Recimo. Ker se nihče, razen idiotov, ki uničujejo avte, ne vozi tako, da ga tišči do podna. V real life pa ne boš ločil enega od drugega (16 proti 10).

Sam vsak dan mislim na tovarniški podatek o pospešku. Sem vozil že nekaj avtomobilov, pa se normalni pospešek začne pri 10s ali manj, vse kar je več, si moraš žvižgat da prideš do željene hitrosti (ponavadi iz 50 do 100).
Vedno sem moral do konca terat 1.0 z 19s, 1.2 s 15s (uradno 14,3, ampak meni ni ratalo), ter 1.6 z 12,6s (uradno 12,3s).
Ampak ja, recimo da sta druga dva dovolj hitra za vožnjo iz točke A v točko B. Precej pa k temu pripomore, da je cesta prazna, ker za prehitevanje včasih tudi 200KM ni dovolj.
Za vožnjo iz užitka pa nista, ker ga ne dobiš niti 1/10. Sem šel že večkrat na tako vožnjo, pa je praktično vseeno če bi bil doma.

Saj drugače zastopim tiste, ki delajo 2000+ km na mesec, in pač ne gre drugače kot da šparaš na bencinu. Ampak ne mi pa govorit, da nimajo velike želje pritisnit gas v poden in ga stisnit do blokade.
Ker takih ljudi, ki uživajo v počasni vožnji pa ne razumem. Izjema so osebe stare nad 60 let, pa še to imam soseda, ki je že pri 70, in že takoj mrzlega požene do blokade.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

Dejan_007 ::

Dizli so definitivno dražji za vzdrževanje, to je dejstvo. Dejstvo je tudi da boli, ko crkne turbina, turbinska sesalna cev, itd.

Za tako kratke razdalje, se dizla ne izplača.

GrimReaper ::

Danes sem malo opazoval moč mojega 1.6 105KM pri vožnji na šiht, moram rečt da je za to je več kot dovolj močan.
So bli pa ostali udeleženci bolj neučakani, čeprav je ponavadi obratno. Pa recimo ko sem mislil da gre avtobus počasi, pogledam na števec in vidim samo 70, ga raje nisem šel prehitevat in potem se mi kmalu njegova vožnja sploh ni zdela več počasna, povsem lepo se pelje pri 70.
Potem kjer se mi avto zdi neverjetno močan, je pa v klanec, dam v drugo in res lepo pridobiva obrate, brez da bi si želel več moči. Res pa da tam kjer 1.0 ni potegnil, tudi 1.6 ne potegne.
To je v glavnem po ravnem, če greš v drugi od nekje 50 naprej, čudno da se mi zdi kot da avto stoji, sploh od 4000-6000, včasih se mi kar neumno zdi ga priganjat. V klanec gor pa ravno obratno, se lepo zvrti do 6000, brez da bi karkoli čakal.
Če že imaš dovolj zaleta pa lepo vleče med 3000 in 4000, tako v četrti kot peti.
Pa po ulici sem probal, v drugi že iz 1500, tudi 1000 obratov lepo potegne, res pa da nekih pospeškov po ulicah ne rabiš, drugje pa to redkokdaj pride prav.
Z 1.2 60KM je pa v drugi že jamral in sem ponavadi raje v prvi vozil po ulicah.
Enako gre v naselju z 1.6 brez problema v četrti, z 1.2 je bilo bolje dat v tretjo, drugače se je matral, enako kot 1.6 v peti.
V glavnem, mislim da se komot kosa z 1.9 in 2.0 TDI-ji s tam 100-110KM, in je precej boljša izbira če delaš manj kot 20k km na leto. V praksi je pa hiter kot še par 10KM močnejši TDI-ji, tudi s 140KM se lahko kosa, če ga ne tera čez 3000. Dizla itak malokdo priganja tako kot bencinarja.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

CoolBits ::

1.6 bencinc se nikakor nemore kosat z 1.9 ali 2.0 dizlom... niti v pospeških, še manj pa v porabi.
Edin če je turbač :) Tako da lahko nehaš sanjat...

Novejši 2.0 dizli imajo do 170KM in do 360Nm navora že pri 2000 obratih...

Utk ::

Mah kaj boš resno jemal nekoga, ki se vozi v prvi.

Aston_11 ::

GrimReaper je izjavil:

Danes sem malo opazoval moč mojega 1.6 105KM pri vožnji na šiht, moram rečt da je za to je več kot dovolj močan.
Seveda je.

GrimReaper je izjavil:

Pa recimo ko sem mislil da gre avtobus počasi, pogledam na števec in vidim samo 70, ga raje nisem šel prehitevat in potem se mi kmalu njegova vožnja sploh ni zdela več počasna, povsem lepo se pelje pri 70. Seveda se.


GrimReaper je izjavil:

V glavnem, mislim da se komot kosa z 1.9 in 2.0 TDI-ji s tam 100-110KM, in je precej boljša izbira če delaš manj kot 20k km na leto. V praksi je pa hiter kot še par 10KM močnejši TDI-ji, tudi s 140KM se lahko kosa, če ga ne tera čez 3000. Dizla itak malokdo priganja tako kot bencinarja.
Neaaa. 1.9 TDI nima nobenih opisanih problemov.

GrimReaper je izjavil:

Res pa da tam kjer 1.0 ni potegnil, tudi 1.6 ne potegne.
To je v glavnem po ravnem, če greš v drugi od nekje 50 naprej, čudno da se mi zdi kot da avto stoji, sploh od 4000-6000, včasih se mi kar neumno zdi ga priganjat. V klanec gor pa ravno obratno, se lepo zvrti do 6000, brez da bi karkoli čakal.
Če že imaš dovolj zaleta pa lepo vleče med 3000 in 4000, tako v četrti kot peti.
Pa po ulici sem probal, v drugi že iz 1500, tudi 1000 obratov lepo potegne, res pa da nekih pospeškov po ulicah ne rabiš, drugje pa to redkokdaj pride prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

GrimReaper ::

Neaaa. 1.9 TDI nima nobenih opisanih problemov.

Recimo da verjamem, ker ima pač turbino, ki naj bi rešila ta problem, občutek "da avto stoji".
Sicer sem vozil 2.0 TDI 140KM, in res dobro potegne, ampak en 1.9 TDI 105KM pa ne verjamem da se pelje bolje kot 1.6 bencinar, če se gre za športno vožnjo.

Mah kaj boš resno jemal nekoga, ki se vozi v prvi.

Ja, če ne veš se v prvi vozi od nule, pa do takrat ko druga ne vleče dovolj. Zdej če imaš premalo navora (80-100Nm) in hočeš vozit 20-30km/h, moraš pač v prvi.
Potem v oster klanec gor, pred ostrimi ovinki v klanec, če greš čez železniški prehod, če prehitevaš traktor, po parkiriščih, možnosti za uporabo prve je nešteto.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

CoolBits je izjavil:

1.6 bencinc se nikakor nemore kosat z 1.9 ali 2.0 dizlom... niti v pospeških, še manj pa v porabi.
Edin če je turbač :) Tako da lahko nehaš sanjat...

Novejši 2.0 dizli imajo do 170KM in do 360Nm navora že pri 2000 obratih...


Turbodizel. Dejmo pol vržt v primerjavo še V8 turbo bencinarja while we're at it...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

CoolBits ::

Nisem jaz začel primerjave s TDI :) Sem samo odgovarjal na neumnosti...

Utk ::

Ja, če ne veš se v prvi vozi od nule, pa do takrat ko druga ne vleče dovolj. Zdej če imaš premalo navora (80-100Nm) in hočeš vozit 20-30km/h, moraš pač v prvi.
Potem v oster klanec gor, pred ostrimi ovinki v klanec, če greš čez železniški prehod, če prehitevaš traktor, po parkiriščih, možnosti za uporabo prve je nešteto.

Mora bit pa strašen klanec. V prvi se spelje, ne pa vozi. Če pa že, se v prvi več vozi z močnejšimi avti kot slabšimi, ker imajo slabši ekstra kratko prvo in res nimaš kaj z njo. In če je že tak klanec, ga v prvi ne voziš 30 ampak tolk da se premikaš.

Buggy ::

prva je za speljat in za premikat v bolj kot ne stojeci koloni. Po mesti kjer je omejitev 50 pa ce je lepo tekoc promet, brez tezav vzdrzujem predpisano hitrost na tempomatu v peti prestavi (od sestih). Seveda je to odvisno od avtomobila, krivulje navora, teze in prestavnih razmerij.

GrimReaper: "ampak en 1.9 TDI 105KM pa ne verjamem da se pelje bolje kot 1.6 bencinar, če se gre za športno vožnjo.
"

lahko malo bolj natancno razlozis pojem sportne voznje, kot si ga ti predstavljas?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Utk ::

Po zgleda to tako, da avto tuli v drugi na 5000 obratih, za njim se pa nekdo enako hitro vozi v 5. na 2000 obratih.

Aston_11 ::

50 z dizlom pomeni enih 1000-1200 obratov ali manj, če ne ruka kot zmešano.

ZaphodBB ::

Kdor se vozi z dizlom 1000-1200 obratov je debil in si zaluži zabite EGR ventile.

Aston_11 ::

DPF...

RejZoR ::

Utk je izjavil:

Po zgleda to tako, da avto tuli v drugi na 5000 obratih, za njim se pa nekdo enako hitro vozi v 5. na 2000 obratih.


Besede nekoga, ki v lajfu še ni šel na vožnjo izključno za zabavo... in ne, ne pelješ se v drugi pri 5k obratih. Lol no...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Utk ::

Seveda ne. Samo kaj drugega ti pri 1,6 s 100 konji in "športni" vožnji ne preostane.

Buggy ::

Pred trenutnim 2.0 turbo bencinarjem z 200+ konji, kjer pravzaprav sploh ni potrebe po kaksnem priganjanju (MAx navor nekaj nad 2000 obrati) sem redko kdaj nad 3500 obrati, pa ne vozim ravno kot pussy. Pred njim sem vozil relativno tezak karavan - 1.6 atmosferca s 105 konji in je bila voznja ravno obratna sedanji...ce sem ga spustil pod 3500 obratov, je bil ze problem, sploh pa na mojih relacijah, kjer se ajsnam vecinoma po hribih. Se je pa vedno drl, to pa ja :))

Nekaj je voznja v visjih brzinah, kjer samo vzdrzjes hitrost, drugo je pospesevanje iz nizkih obratov in visokih brzinah, kjer se motor ze na uho muci...in pri dizlih kot je bilo ze povedano je tak nacin voznje problematicen, vidim pa vseeno najvec dizlacov, ki tako matrajo avtomobile mimo nase bajte v hrib ;((
strani: 1 2 3 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9413868 (10799) RejZoR
»

Vprašanje o klimi v avtu

Oddelek: Na cesti
111629 (1120) Engineer_
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14815924 (11957) Buggy

Več podobnih tem