Forum » Na cesti » Nihanje temperature "motorja"
Nihanje temperature "motorja"
Scorpia ::
krneki0001 je izjavil:
aborko, zadel si žebljico na glavico
Ampak un nad tabo je pretrd, da bi kljub vsem dokazom priznal da nima prav. Pač vozi staro mnogokubično kravo in ker on tega ne opazi, zanj to ne obstaja
Samo pametovanje, pa nobenega znanja.
Avtu po vožnji in ustavitvi pred semaforjem ne more pasti temperatura, kvečjemu naraste. Na vseh, tudi sodobnih dizlih in miniaturnih izvedbah. Še 660ccm avtu (koicar) naraste temperatura, ko se ustavi na semaforju. Tukaj pa človek pravi, da mu po vožnji, ko se pripelje do semaforja, pade pred semaforjem temperatura za 20 stopinj, kar je v praksi pri "zdravi" mašini nemogoče. In to pomeni samo eno - nekaj je narobe z motorjem ali pa je napaka v kablih od senzorja do računalnika. Taki padci temperature niso zdravi za normalno delovanje motorja in tak avto spušča ogromno nox v zrak, ker ne dela na optimalni temperaturi.
Sam domnevam, da je napaka v termostatu (tudi če je nov, se pa prezgodaj preveč odpre). Namreč ko ti voziš, gre flow zraka skozi hladilnik in ga hladi. Ko je mašina dovolj ogreta, se začne odpirat termostat in ta spušča ohlajeno vodo iz hladilnika proti motorju. Ko se ustaviš, tega flowa mrzlega zraka ni več, torej se mašina lahko hitreje ogreje nazaj na delavno temperaturo (ne glede na to da takrat idla). Ko se ta mašina začne ogrevat, bo odprlo termostat, da bo mrzla voda zakrožila naokoli. Ker pa pri njemu termostat očitno preveč odpre, pa je zato padec temperature tako velik.
Tukaj se pa malo motis. Dizel ne potrebuje idealno temperature vode za idealno delovanje. Tudi izkoristek je boljsi, kot pri bencinarju, kar je lahko vzrok za padec temperature, ker manj oddaja vrocino.
Pri dizlu je vazno, da je v komori kompresija, ki je posledica visje temperature. V nasprotnem primeru, bi imel nemiren tek. Tudi pri porabi se pozna, dizel po 500m(ce ne prej) neha delovati traktorsko in poraba je ze nizka, bencinar pa rabi vec casa. Tudi konsturkcijsko sta razlicna, kjer pri dizlu vodni kanali niso tako blizu in je vse skupaj narejeno, da se temperatura zadrzuje v komori za izgorevanje.
Najbrz je jasno, da ce dizel zgori, rabi zelo visoko temp...
////
energetik ::
Lahko pa se gre tudi iz druge strani računat. Ogret sodoben dizel majhne prostornine porabi v idle okoli 0,3-0,4 l/h glede na BC (vsaj 1,6tdci je kazal toliko). 3 deci goriva za celo uro delovanja (vzdrževanje min. obratov, napajanje el. porabnikov, ogrevanje bloka motorja ter kabine, uhajanje toplote skozi izpuh) zna pri minus temperaturah res biti rahlo premalo (3 deci dizla je cca 3kWh toplote) za ohranjanje 90+ stopinj v motorju. Sam imam sicer bencinarja, kjer so izgube večje, temperatura ogretega pa je vedno med 95 in 105 stopinjami, razen v idle ob max gretju in ventilaciji pade tudi pod 90.3-4kW je IMHO zadosti za držanje temperature motornega bloka na delovni temperaturi. Če termostat dela kot mora, torej zapre pretok proti hladilniku.
Sicer pa bo očitno potrebno začeti izolirati bloke sodobnih dizlov s kameno volno..
krneki0001 ::
Scorpia, dej preberi, kaj je napisal OP.
Če se pripelje iz avtoceste na križišče in tam stoji pred rdečo lučjo, mu pade temperatura za 20 stopinj.
Bom primerjal s tvojim telesom - pretečeš 10km in se ustaviš, pa se ti bo telo v 20 sekundah ohladilo? Takrat začne od mene šele tečt znoj v potokih.
Ne sicer motorje, ampak menjalnike že. Da je temperatura čimdlje konstantna tudi pozimi, ravno iz razloga, ker prehitra ohlajanja delajo škodo.
Če se pripelje iz avtoceste na križišče in tam stoji pred rdečo lučjo, mu pade temperatura za 20 stopinj.
Bom primerjal s tvojim telesom - pretečeš 10km in se ustaviš, pa se ti bo telo v 20 sekundah ohladilo? Takrat začne od mene šele tečt znoj v potokih.
Sicer pa bo očitno potrebno začeti izolirati bloke sodobnih dizlov s kameno volno..
Ne sicer motorje, ampak menjalnike že. Da je temperatura čimdlje konstantna tudi pozimi, ravno iz razloga, ker prehitra ohlajanja delajo škodo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
borisk ::
Imate nekaj narobe s temi vašimi motorji, pa tudi z alfami iz te teme je nekaj narobe. na moji 159 1,9 je števev za temperaturo priliman na 90°, nema veze al avtocesta al drajsanje od semaforja do semaforja. na alfah je znano, da je števec krmiljen s strani računalnika in ne direktno iz senzorja in da elektronika kompenzira par stopinj +-. takšno nizanje je značilno za pokvarjen termostat, večina tukaj pa bi to morala opaziti preko povišane porabe, glede na to da vsem prihaja za vsak deci porabe manj kot sosedu.
Heavy ::
Sem sam eksperimentiral z svojim 1.9TDI in OBD2 programčkom na telefonu.
20 prevoženih km, semafor in temperatura ni v minuti padla po 88°C. -4 zunaj. Potem sem na parkirišču vključil ventilator gretja na max. Temperatura je po par minutah padla do 80 in tam obstala. Naredim naslednje 40km in ponovim vajo. Takrat temperatura zelo počasi pada, prišla je do 86°C, ko sem se naveličal čakat. Ob vožnji je nihala +/-2°C. Spusti po klancu navzdol (avtocesta) niso imeli nekega vpliva. Na števcu pa igla zalepljena na 90°C. Termostat lani zamenjan.
20 prevoženih km, semafor in temperatura ni v minuti padla po 88°C. -4 zunaj. Potem sem na parkirišču vključil ventilator gretja na max. Temperatura je po par minutah padla do 80 in tam obstala. Naredim naslednje 40km in ponovim vajo. Takrat temperatura zelo počasi pada, prišla je do 86°C, ko sem se naveličal čakat. Ob vožnji je nihala +/-2°C. Spusti po klancu navzdol (avtocesta) niso imeli nekega vpliva. Na števcu pa igla zalepljena na 90°C. Termostat lani zamenjan.
#TeamFelix
Scorpia ::
krneki0001 je izjavil:
Scorpia, dej preberi, kaj je napisal OP.
Če se pripelje iz avtoceste na križišče in tam stoji pred rdečo lučjo, mu pade temperatura za 20 stopinj.
Bom primerjal s tvojim telesom - pretečeš 10km in se ustaviš, pa se ti bo telo v 20 sekundah ohladilo? Takrat začne od mene šele tečt znoj v potokih.
Sicer pa bo očitno potrebno začeti izolirati bloke sodobnih dizlov s kameno volno..
Ne sicer motorje, ampak menjalnike že. Da je temperatura čimdlje konstantna tudi pozimi, ravno iz razloga, ker prehitra ohlajanja delajo škodo.
Sem prebral in ze prej odgovoril. Treba je pogledati, kje je senzor vode. Tudi o tem pisal.
Drugace pa slaba primerjava, ce se potis s tem odvajas toploto. Ravno z motorjem se isto dogaja in kot sem rekel, ocitno je senzor na takem mestu, kjer odcita hladno vodo, ko se naredi pretok, kar ni nujno, da je v motorju isto.
////
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Scorpia ()
kuvanasarma ::
vidim da sem malo narobe napisal. ko se ustavim pri semafroju, to ni padec temperature za 20°C v desetih sekundah, temveč začne počasi padati, to je ranga 2-3 stopinje na minuto.
Ko je bilo topleje v prejšnjih dneh, tam do 8°C, tega ni bilo moč opaziti, oziroma je bilo precej manj opazno.
Lahko probam zamenjati še enkrat termostat da preverim če je ta tudi fuč....
Ko je bilo topleje v prejšnjih dneh, tam do 8°C, tega ni bilo moč opaziti, oziroma je bilo precej manj opazno.
Lahko probam zamenjati še enkrat termostat da preverim če je ta tudi fuč....
Scorpia ::
Jaz se na tvojem mestu nebi obremenjeval. Raje imej olje na delovni temperaturi, kot vodo, ki je bolj pomemben v teh mrzlih dneh. Sam imam novega dizla pa se mu isto dogaja.
////
kuvanasarma ::
Kako pa pogledam temperaturo olja, sicer sem probal z navadnim torque pa mi temperature olja ni kazal, v avtu pa funkcije ne najdem :P
krneki0001 ::
Kot sem že na začetku napisal, ni nujno da je fuč, lahko se samo prezgodaj odpira. Da se recimo začne odpirat pri 78 stopinjah in se takrat že preveč odpre, pa pride preveč mrzle vode skozi. Odpiranje pa inicira temperatura vode na motorni strani. Lahko pa je kaj narobe s senzorjem ali žico do senzorja.
Temperaturo olja skoraj sigurno odčituje računalnik, vprašanje pa je, če ima obd program funkcijo, da jo zna tudi prebrat iz računalnika.
Temperaturo olja skoraj sigurno odčituje računalnik, vprašanje pa je, če ima obd program funkcijo, da jo zna tudi prebrat iz računalnika.
kuvanasarma ::
krneki0001 je izjavil:
Kot sem že na začetku napisal, ni nujno da je fuč, lahko se samo prezgodaj odpira. Da se recimo začne odpirat pri 78 stopinjah in se takrat že preveč odpre, pa pride preveč mrzle vode skozi. Odpiranje pa inicira temperatura vode na motorni strani. Lahko pa je kaj narobe s senzorjem ali žico do senzorja.
Temperaturo olja skoraj sigurno odčituje računalnik, vprašanje pa je, če ima obd program funkcijo, da jo zna tudi prebrat iz računalnika.
Senzor je tudi nov, kaj lahko še preverim?
Bom probal s še z kakim drugim programom danes.
Hvala!
krneki0001 ::
Koliko stopinjski je pa termostat? imaš starega še doma? Si starega probal prekuhavat in merit temperaturo?
Daš termostat v lonec z mrzlo vodo, potem pa ogrevaš vodo in gledaš, kdaj (pri kateri temperatueri) in koliko se odpre in kdaj se potem odpre čisto do konca. S tem tudi vidiš, kako se bo potem v motorju obnašal.
Če se prezgodaj odpre, je možnost dobiti termostat, ki se bo kasneje odpiral. Vendar pa to potem ni dobra varianta za poletje, ko pa rabiš da se prej odpre, da motor ne zakuha.
Daš termostat v lonec z mrzlo vodo, potem pa ogrevaš vodo in gledaš, kdaj (pri kateri temperatueri) in koliko se odpre in kdaj se potem odpre čisto do konca. S tem tudi vidiš, kako se bo potem v motorju obnašal.
Če se prezgodaj odpre, je možnost dobiti termostat, ki se bo kasneje odpiral. Vendar pa to potem ni dobra varianta za poletje, ko pa rabiš da se prej odpre, da motor ne zakuha.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
kuvanasarma ::
Starega nimam pri sebi, bom vprašal pri mehaniku če ga še ima.
Če ga še ima bom tudi to preveril...
So mi pa na zdaj že treh servisih rekli da je to normalno, tako da sedaj je samo zabava :)
Če ga še ima bom tudi to preveril...
So mi pa na zdaj že treh servisih rekli da je to normalno, tako da sedaj je samo zabava :)
N0t0ri0us ::
to je normalno. Dovod toplote ni dovolj velik, odvod toplote v kabino pa je večji.
Imam golfa 5 1.9tdi in imam identične "težave" pozimi.
Imam relacijo 40km, Najprej 5km spusta, 30km regionalke in spet 5km vzpona. Ko imam avto v garaži se mi po 15km avto ogreje, če ga pa imam zunaj pa avto rabi 35km oz se ne ogreje do vzpona. Če stojim na mestu temperatura pada, če pospešujem narašča ampak počasi.
Če izklopim gretje se avto ogreje v 10km, ko vključim gretje kabine temperatura pade iz 90 na 70° C
To se dogaja samo pozimi. Izključi gretje in bo avto deloval normalno.
Imam golfa 5 1.9tdi in imam identične "težave" pozimi.
Imam relacijo 40km, Najprej 5km spusta, 30km regionalke in spet 5km vzpona. Ko imam avto v garaži se mi po 15km avto ogreje, če ga pa imam zunaj pa avto rabi 35km oz se ne ogreje do vzpona. Če stojim na mestu temperatura pada, če pospešujem narašča ampak počasi.
Če izklopim gretje se avto ogreje v 10km, ko vključim gretje kabine temperatura pade iz 90 na 70° C
To se dogaja samo pozimi. Izključi gretje in bo avto deloval normalno.
boolsheat ::
Ja, pozimi ne pretiravati z gretjem v štartu. Prejšnji teden sem obračal enega starega Audija 2.5TDI, pa ima lastnik gretje nastavljeno na 28 stopinj Celzija!?
Mi je pa zanimivo, da Golf rabi 35km, da se zagreje, če je parkiran zunaj - Renault 1.5dci 2011 se mi zagreje (pri -5sC parkiran zunaj) po kakih 10ih km.
Mi je pa zanimivo, da Golf rabi 35km, da se zagreje, če je parkiran zunaj - Renault 1.5dci 2011 se mi zagreje (pri -5sC parkiran zunaj) po kakih 10ih km.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: boolsheat ()
energetik ::
Eh, avto ima da me greje, pa če se mašina čez 50km šele ogreje.
Zato imam pozimi klimo na polavtomatsko, ker avtomatska sicer čaka da se avto do konca ogreje, preden ventilator nažge na max.
Zato imam pozimi klimo na polavtomatsko, ker avtomatska sicer čaka da se avto do konca ogreje, preden ventilator nažge na max.
darkolord ::
pa ima lastnik gretje nastavljeno na 28 stopinj Celzija!?Jaz to opažam precej pogosto - včasih je res klima kriva z bolj čudnim odzivom, večinoma pa ljudje ne znajo uporabljati avtomatske klime. Se usede v avto in ga zebe in poviša temperaturo na max. Ko mu bo čez 20 minut ratalo vroče, bo nastavil temperaturo na 16. In obratno. Poleti isto.
perci ::
Moj 1.6 tdci zdajle pri -1 stopinje, v idlanju hladen kuri 0,8 L. Po board compjutru.
Samo tolko, da prilagodite izračune, tisti, ki kalorije računate.
Samo tolko, da prilagodite izračune, tisti, ki kalorije računate.
MadMax ::
Pri vsaj za silo ogretem pa ta poraba pade za polovico...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
m0LN4r ::
krneki0001 je izjavil:
aborko, zadel si žebljico na glavico
Ampak un nad tabo je pretrd, da bi kljub vsem dokazom priznal da nima prav. Pač vozi staro mnogokubično kravo in ker on tega ne opazi, zanj to ne obstaja
Samo pametovanje, pa nobenega znanja.
Avtu po vožnji in ustavitvi pred semaforjem ne more pasti temperatura, kvečjemu naraste. Na vseh, tudi sodobnih dizlih in miniaturnih izvedbah. Še 660ccm avtu (koicar) naraste temperatura, ko se ustavi na semaforju. Tukaj pa človek pravi, da mu po vožnji, ko se pripelje do semaforja, pade pred semaforjem temperatura za 20 stopinj, kar je v praksi pri "zdravi" mašini nemogoče. In to pomeni samo eno - nekaj je narobe z motorjem ali pa je napaka v kablih od senzorja do računalnika. Taki padci temperature niso zdravi za normalno delovanje motorja in tak avto spušča ogromno nox v zrak, ker ne dela na optimalni temperaturi.
Sam domnevam, da je napaka v termostatu (tudi če je nov, se pa prezgodaj preveč odpre). Namreč ko ti voziš, gre flow zraka skozi hladilnik in ga hladi. Ko je mašina dovolj ogreta, se začne odpirat termostat in ta spušča ohlajeno vodo iz hladilnika proti motorju. Ko se ustaviš, tega flowa mrzlega zraka ni več, torej se mašina lahko hitreje ogreje nazaj na delavno temperaturo (ne glede na to da takrat idla). Ko se ta mašina začne ogrevat, bo odprlo termostat, da bo mrzla voda zakrožila naokoli. Ker pa pri njemu termostat očitno preveč odpre, pa je zato padec temperature tako velik.
Samo da termostat ni ON OFF gumbek.
Ene 15 ljudi napise v tej temi, da se jim dogaja isto na isti relaciji in terenu z podobnim avtom. Pa se nekaj jih je napisalo, da ima nove termostate in je se vedno isto.
En drug, ki se mu pa ne pa hoce teh 15 prepricat da imajo vse mozno pokvarjeno na avtu.
Kr piste, je hecno brat.
Če se pripelje iz avtoceste na križišče in tam stoji pred rdečo lučjo, mu pade temperatura za 20 stopinj.
Zka mu pa ne pade na Avtocesti?
Mocan Hladen veter cez kuhler, konstantni nizki obrati pa to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Bom primerjal s tvojim telesom - pretečeš 10km in se ustaviš, pa se ti bo telo v 20 sekundah ohladilo? Takrat začne od mene šele tečt znoj v potokih.
Jaz predlagam, da laufas naprej da se hitreje ohladis. Ce te bo pa med tekom zacelo zebst pa se ustav da se segrejes.
Se dobro, da ne ker bi drugace umrl. Svicas pa zato, ker se hladis.
Bi blo zanimivo, da bi te predelali in ta znoj bi tekel skozi nekaj reber kuhlerja. Bi se lahko hitreje ohladil.
Sem sam eksperimentiral z svojim 1.9TDI in OBD2 programčkom na telefonu.
20 prevoženih km, semafor in temperatura ni v minuti padla po 88°C. -4 zunaj. Potem sem na parkirišču vključil ventilator gretja na max. Temperatura je po par minutah padla do 80 in tam obstala. Naredim naslednje 40km in ponovim vajo. Takrat temperatura zelo počasi pada, prišla je do 86°C, ko sem se naveličal čakat. Ob vožnji je nihala +/-2°C. Spusti po klancu navzdol (avtocesta) niso imeli nekega vpliva. Na števcu pa igla zalepljena na 90°C. Termostat lani zamenjan.
Ja sej, 20km je ravno tisto, ko clovek nasopa kurjavo da je fajn toplo.
Po 20km z 2000 obrati se dizl komaj komaj segreje, pol pa se naj na semaforju segreva za en kalorifer.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
krneki0001 ::
Po 4km je voda na delovni temperaturi v oktaviji 2.0 tdi 4x4 letnik 2015. Olje pa je bilo v sedmih kilometrih na delovni temperaturi.
Sprobano danes dopoldne iz črnuč preko šentjakoba do šmartinske. V šentjakobu pri stanju na semaforju ni temperatura nič padala, je ostala enaka, na semaforju na šmartinski je pa rastla. Tudi ko sem se ustavil v btc in počakal nekih 10 minut je voda dosegla max in vklopil se je ventilator na hladilniku. Zunanjo temperaturo je kazalo -1 stopinja.
Sprobano danes dopoldne iz črnuč preko šentjakoba do šmartinske. V šentjakobu pri stanju na semaforju ni temperatura nič padala, je ostala enaka, na semaforju na šmartinski je pa rastla. Tudi ko sem se ustavil v btc in počakal nekih 10 minut je voda dosegla max in vklopil se je ventilator na hladilniku. Zunanjo temperaturo je kazalo -1 stopinja.
cleanac ::
Ker ima dodatni grelec, ampak ker večina dizla kupi, ker bi radi škrtarili le tega izklapljajo (morda tudi nevede), potem pa vse niha. Meni se sicer ne ogreje po 4km, verjetno ker je malo starejši, ampak, ko se ogreje tam ostane, pa ni važno ali se peljem skozi predor, v klanec, iz klanca ali pa stojim pred semaforji.
krneki0001 ::
Ampak to je tisto pravo delovanje. In tako bi moralo pri vseh delat. Če mašina ni na delavni temperaturi, potem so izpusti še mnogo večji. Bo očitno treba res dizle prepovedat v mestih.
m0LN4r ::
Cisto svezi test izpred pol ure, detajlirano:
1. Hladen start, takoj na AC. Cez mal vec kot pol poti kazalec na 90.
2. 19km AC + 2km hitre (vmes ena zapora) - povp. 120kmh, kurjava 20c, ca. 20 minut
- Hitra cesta 110kmh, 2000obratov, kazalec se vedno 90
3. Pred mesto do cilja 3km kolone, prva prestava stand gas, jajcanje 30 minut.
Stanje cez 10 minut stanja v koloni:
- Kurjavo sn nastavil na 22C, ventilator +1
- Cez 15 minut sem nastavil kurjavo nazaj na 20C
4. Cez 5 minut sem prispel na cilj, kazalec nazaj na 90 in nadaljnih 20km se vedno na 90 vse do doma.
Simple ane?
1. Hladen start, takoj na AC. Cez mal vec kot pol poti kazalec na 90.
2. 19km AC + 2km hitre (vmes ena zapora) - povp. 120kmh, kurjava 20c, ca. 20 minut
- Hitra cesta 110kmh, 2000obratov, kazalec se vedno 90
3. Pred mesto do cilja 3km kolone, prva prestava stand gas, jajcanje 30 minut.
Stanje cez 10 minut stanja v koloni:
- Kurjavo sn nastavil na 22C, ventilator +1
- Cez 15 minut sem nastavil kurjavo nazaj na 20C
4. Cez 5 minut sem prispel na cilj, kazalec nazaj na 90 in nadaljnih 20km se vedno na 90 vse do doma.
Simple ane?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
perci ::
Očitno imajo eni avti že tovarniško neoptimalno koncipirano hlajenje. Zdej veš, katerega avta naslednjič ne kupit.
m0LN4r ::
Cudno je samo to, da sem ze isto videl v razlicnih dizel avtih.
Potemtakem bolje nobenga kupit al pa bencinarja xD
Sej za sekirat se ni po prevozenih kilometrih, da bi se kaj kvarilo.
Potemtakem bolje nobenga kupit al pa bencinarja xD
Sej za sekirat se ni po prevozenih kilometrih, da bi se kaj kvarilo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Termostat je nov. Pa so tudi drugi v temi povedali, da so pri novem avtu in ali termostatu opazili podobno....
Treba se bo sprijaznit stem, da mamo ze tovarnisko pokvarjene avte za pogoje pod 20km in 0C
Treba se bo sprijaznit stem, da mamo ze tovarnisko pokvarjene avte za pogoje pod 20km in 0C
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Treba se bo sprijaznit, da imate rabljene avte, en nov del tega ne spremeni. Nihče z novim avtom v tej temi ni napisal, da mu tako dela. Samo par z novimi termostati.
m0LN4r ::
Jaz se na tvojem mestu nebi obremenjeval. Raje imej olje na delovni temperaturi, kot vodo, ki je bolj pomemben v teh mrzlih dneh. Sam imam novega dizla pa se mu isto dogaja.
Badum tss
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
cleanac ::
Termostat je nov. Pa so tudi drugi v temi povedali, da so pri novem avtu in ali termostatu opazili podobno....
Treba se bo sprijaznit stem, da mamo ze tovarnisko pokvarjene avte za pogoje pod 20km in 0C
Imaš klimo v "econ" načinu?
Si termostat menjal pri lokalcu ali pooblaščenem servisu?
m0LN4r ::
Termostat je nov. Pa so tudi drugi v temi povedali, da so pri novem avtu in ali termostatu opazili podobno....
Treba se bo sprijaznit stem, da mamo ze tovarnisko pokvarjene avte za pogoje pod 20km in 0C
Imaš klimo v "econ" načinu?
Si termostat menjal pri lokalcu ali pooblaščenem servisu?
Na AUTO je, menjano s kolegom mehanikom
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
MadMax ::
Treba se bo sprijaznit, da imate rabljene avte, en nov del tega ne spremeni. Nihče z novim avtom v tej temi ni napisal, da mu tako dela. Samo par z novimi termostati.
Glede na to, da si uporabniki tega peskovnika povečini niti ne morejo/moremo privoščit novega avta, te to preseneča?
In po drugi strani, kaj naj bi še vplivalo na slabše gretje motorja: zabasan glavni hladilnik, ali zabasana "pečka" kabine, morda neoriginalna črpalka?
Vse kar se lahko (četudi hipotetično) spomneš (razen termostata) lahko vpliva le na prekomerno segrevanje motorja, ne pa na pomanjkanje le-tega...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
cleanac ::
Imaš vsaj "original" termostat in ne iz xy trgovine. Meni pri prvi menjavi tudi ni delal pravilno, šele ko sem ga menjal na uradnem servisu.
m0LN4r ::
Sej moj bo cez cas tudi delal pravilno, ker ne bo vec tako mrzlo zunaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
energetik ::
Po prebranem dopuščam varianto, da se sodoben dizel pri določenih pogojih res lahko nekaj ohladi, tudi če je bil prej ogret.
0,4L/h porabe v idlanju je 4kW, potem pa če je notri zmrzljivec z gretjem na polno - lahko samo notranja pečka odnese večino toplote, da se motor začne počasi ohlajati (in to s popolnoma zaprtim termostatom). Ampak pri ugasnjenem gretju pa mora biti 4kW zadosti za direktne izgube bloka motorja v okolico.
Pri N/A bencinarju pač do tega skoraj ne more priti pri porabi 1L/h v idlanju, ker 10kW pa je že kar konkretna moč, tudi če ogrevanje kabine dela na polno.
0,4L/h porabe v idlanju je 4kW, potem pa če je notri zmrzljivec z gretjem na polno - lahko samo notranja pečka odnese večino toplote, da se motor začne počasi ohlajati (in to s popolnoma zaprtim termostatom). Ampak pri ugasnjenem gretju pa mora biti 4kW zadosti za direktne izgube bloka motorja v okolico.
Pri N/A bencinarju pač do tega skoraj ne more priti pri porabi 1L/h v idlanju, ker 10kW pa je že kar konkretna moč, tudi če ogrevanje kabine dela na polno.
krneki0001 ::
Pri mrzlem motorju ima 2.5 bencinski motor porabo 1 liter na uro pri idlanju, ko se ogreje, poraba pade na skromih 6 deci na uro.
darkolord ::
Kot je že precejkrat omenjeno, nekateri dizelski motorji so pač dovolj učinkoviti, da se v mrzlih dneh in prostem teku ne uspejo segreti na 90 stopinj.
Ni pa s tem nič posebej narobe. Še sploh ne tako, da bi zaradi tega avto kar v prepad zapeljal.
Ni pa s tem nič posebej narobe. Še sploh ne tako, da bi zaradi tega avto kar v prepad zapeljal.
perci ::
Ne vem, če je to res učinkovito, ker pri hladnem motorju kuriš dvakrat več kot pri ogretem.
l0g1t3ch ::
Ker je zabavna tema sem včeraj in danes tudi sam bolj pozorno spremljal temperaturo na dveh dizlih in sicer
1.9 SDI:
zunaj -3C, po cca 12km vožnje po krajevni cesti (50-70km/h) pride cagar na 90. Potem se peljem še 3km nakar se ustavim na parkingu in pustim avto tečt. Tudi čez 5 min je cagar na istem mestu, nakar pride draga nazaj in se odpeljem.
Ventilacija nastavljena na 2 in gretje nekje na 2/3 (je še ročno).
2.2 CD 163:
zunaj -4C, avto je bil ogret na 90 ko sem se pripeljal, potem je nekje pol ure stal ugasnjen, nakar se odpeljem nazaj v dolino, najprej je 2km ravnine kjer se nazaj segreje na 90, potem pa sledi 9km spusta kjer večinoa vozim z 3tjo brez gasu, razen na parih ostrih ovinkih kjer tudi ni toliko klanca šaltam v 2go in pospešim nazaj, potem pa spet 3ja brez gasa ali pa toliko da se ravno dodatknem.
Ko pridem v dolino avto še vedno kaže 90. Ko pridem domov ga za foro pustim 5 minut v štandgasu in tudi takrat vstraja na 90.
Temperatura nastavljena na 23C in avtomatski način delovanja.
Ne pravim da drugim dela narobe, to je samo mojih 5 centov.
1.9 SDI:
zunaj -3C, po cca 12km vožnje po krajevni cesti (50-70km/h) pride cagar na 90. Potem se peljem še 3km nakar se ustavim na parkingu in pustim avto tečt. Tudi čez 5 min je cagar na istem mestu, nakar pride draga nazaj in se odpeljem.
Ventilacija nastavljena na 2 in gretje nekje na 2/3 (je še ročno).
2.2 CD 163:
zunaj -4C, avto je bil ogret na 90 ko sem se pripeljal, potem je nekje pol ure stal ugasnjen, nakar se odpeljem nazaj v dolino, najprej je 2km ravnine kjer se nazaj segreje na 90, potem pa sledi 9km spusta kjer večinoa vozim z 3tjo brez gasu, razen na parih ostrih ovinkih kjer tudi ni toliko klanca šaltam v 2go in pospešim nazaj, potem pa spet 3ja brez gasa ali pa toliko da se ravno dodatknem.
Ko pridem v dolino avto še vedno kaže 90. Ko pridem domov ga za foro pustim 5 minut v štandgasu in tudi takrat vstraja na 90.
Temperatura nastavljena na 23C in avtomatski način delovanja.
Ne pravim da drugim dela narobe, to je samo mojih 5 centov.
darkolord ::
l0g1t3ch ::
In kot so že drugi omenili, dosti dizlov ima dogrevanje (gorilnik na nafto).
Meni se tudi pri -10C avto ogreje v 5ih km do avtoceste toliko da že prijetno toplo piha cagar pa je na 70+.
Meni se tudi pri -10C avto ogreje v 5ih km do avtoceste toliko da že prijetno toplo piha cagar pa je na 70+.
Sami ::
S čim se meri temperatura olja? Zgoraj sem nekje prebral, da je nekdo spremljal olje.
Golf VI ima recimo senzor za temperaturo olja v motorju, potem vidiš temperaturo v BC-ju.
Tudi, ko sem vozil Golf VI in se je ob klancu temp vode znižala za recimo 10-15 stopinj je temperatura olja ostala enaka.
To ni nič narobe, ne vem kaj ostalim še ni jasno, temperatura olja ostane enaka.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
perci ::
Ne vem, če je to res učinkovito, ker pri hladnem motorju kuriš dvakrat več kot pri ogretem.Česa, dizla? Par procentov mogoče.
Sem že parkrat napisal v tej temi - moj 1.6 tdci v idlanju zdajle pozimi (minus ena, dve stopinji) hladen pije 0,9, ogret pa 0,4. Po BC. Zdej pa računi procente.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
darkolord ::
To je res, ampak:
- pod "hladen" motor si verjetno gledal še pod ~70 stopinj?
- v idlanju porabiš relativno majhen delež celotnega goriva; če bi primerjal razliko v porabi med hladno in toplo isto furo, bi razlika bila (procentualno) precej manjša
- pod "hladen" motor si verjetno gledal še pod ~70 stopinj?
- v idlanju porabiš relativno majhen delež celotnega goriva; če bi primerjal razliko v porabi med hladno in toplo isto furo, bi razlika bila (procentualno) precej manjša
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
perci ::
1. JA, govorim o temperaturi pod 70 stopinj. Bom ob priliki stestiral še višje temperature.
2. Pogovarjamo se o nesegrevanju oz. ohlajanju motorja. To naj bi se dogajalo (prosto po OP-u) ob mirovanju vozila (torej ob idlanju). Če pri porabi 0,4l pri idlanju pade temperatura motorja (recimo, da je kalorično to realno), bi se poraba ob znižanju temperature načeloma morala dvignit, posledično pa tudi nazaj temperatura.
Vsekakor pa ne vidim, zakaj bi bil motor, ki se ne segreje ustrezno (oz. ne ohranja ustrezne temperature), bolj učinkovit. Mogoče je zadeva vezana na samo izolacijo motornega prostora, kar z učinkovitostjo motorja nima veze. Verjamem, da so toplotne izgube primerljive pri diesel motorjih.
Npr. z OP-om imava enak motor (jaz sicer v Fordu), pa se meni omenjeno ne dogaja.
2. Pogovarjamo se o nesegrevanju oz. ohlajanju motorja. To naj bi se dogajalo (prosto po OP-u) ob mirovanju vozila (torej ob idlanju). Če pri porabi 0,4l pri idlanju pade temperatura motorja (recimo, da je kalorično to realno), bi se poraba ob znižanju temperature načeloma morala dvignit, posledično pa tudi nazaj temperatura.
Vsekakor pa ne vidim, zakaj bi bil motor, ki se ne segreje ustrezno (oz. ne ohranja ustrezne temperature), bolj učinkovit. Mogoče je zadeva vezana na samo izolacijo motornega prostora, kar z učinkovitostjo motorja nima veze. Verjamem, da so toplotne izgube primerljive pri diesel motorjih.
Npr. z OP-om imava enak motor (jaz sicer v Fordu), pa se meni omenjeno ne dogaja.
darkolord ::
To je sicer zanimivo, da imata enak motor pa različno obnašanje.
Ampak, da motor samo za idlanje ne porabi toliko energije, da bi se segrel na 90 stopinj in čez (takrat je termostat že odprt - a bi brez termostata tudi v idlanju sicer kar zakuhal?), tudi ni nenavadno.
Pri vaju bi lahko bila razlika v ostalih porabnikih - alternator (mejbi HID, gretje sedežev, gretje šip, radio ... ?) in klima (večji avto, močnejši kompresor?). Vse skupaj bi lahko naneslo na nekaj 100 W višjo električno porabo, kar lahko bilo dovolj, da se motorček prej segreje.
Ampak, da motor samo za idlanje ne porabi toliko energije, da bi se segrel na 90 stopinj in čez (takrat je termostat že odprt - a bi brez termostata tudi v idlanju sicer kar zakuhal?), tudi ni nenavadno.
Pri vaju bi lahko bila razlika v ostalih porabnikih - alternator (mejbi HID, gretje sedežev, gretje šip, radio ... ?) in klima (večji avto, močnejši kompresor?). Vse skupaj bi lahko naneslo na nekaj 100 W višjo električno porabo, kar lahko bilo dovolj, da se motorček prej segreje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto - Visoka Temperatura Motorja?Oddelek: Na cesti | 9111 (7936) | koyotee |
» | Dilema ob menjavi avtomobila (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11310 (7880) | IL_DIAVOLO |
» | števec temperature se ne dvigne?Oddelek: Na cesti | 7905 (6835) | hojnikb |
» | 1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28609 (25692) | Buggy |
» | Temperatura vode pozimi v avtomobiluOddelek: Na cesti | 10767 (8908) | amigo_no1 |