» »

Nihanje temperature "motorja"

Nihanje temperature "motorja"

«
1
2 3
...
5

kuvanasarma ::

Živjo,

Imam peugeota 5008 (1.6 e-HDI, FAP, 155kkm), in opažam da ima neke probleme s temperaturo motorja oziroma hladilnega sredstva.Sedaj pa nisem prepričan ali je termostat, ali bi bilo lahko kaj drugega.
Namreč avto se do 90°C ogreje, potem pa se začne poplesavanje kazalca temperature. Temperatura vsake toliko, tudi na AC pade na nekih 80-85°C, sploh če je vklopljena avtomatska klima, se pa to dogaja tudi pri vklopljenem navadnem prezračevanje, vendar počasneje. Če pa se ustavim in je avto vklopljen, pa v roku 20 sekund temperatura začne padat in se ustali pri 70°C. Ko se začnem vozit pa spet naraste...
Tudi ko zapeljem z AC na regionalko, ali pa ko se vozim po regionalki pa temperatura niha med 80 in 90°C
Nikoli pa temperatura ne narasta čez 90 kar je kul, pomojem :)

Je zanič termostat (mehanski del) ali bi lahko bilo kaj drugega?

Hvala vsem vnaprej!

Lp

toxius ::

Pri dizlu je normalno da se pozimi motor ohlaja ;) Čeprav je bil že segret na delovno temperaturo... Vozim že drugo 2,0 dci Laguno in sem pri obeh opazil nihanja temperature, sicer med vožnjo ko se segreje, ostaja konstantna, ampak če bi se kje malo bolj počasi vozil, bi se motor začel ohlajati, saj z ogrevanjem kabine odvedeš veliko toplote motorju, dizli pa se ne segrejejo tako hitro kot bencinarji... naj me še kdo popravi, doda...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: toxius ()

fikus_ ::

Možno je, da se termostat zatika in ne odpira/zapira več dobro, rabi malo večjo razliko temperature. To se bolj opazi v hladnih dneh, kot so sedaj.
Povprašaj pri kakšnem mehaniku za ceno zamenjave in zamenjavo, ker je čisto možno, da se bo zataknil v enem položaju.

profii ::

Termostat okvarjen... :)

kuvanasarma ::

Pa to potem vpliva tudi na temperatura zraka vpihanega v kabino?

Heavy ::

kuvanasarma je izjavil:

Pa to potem vpliva tudi na temperatura zraka vpihanega v kabino?


Če ima voda nižjo temperaturo, posledično manj grelec segreje (čeprav ne boš čutil razlike).

Pri dveh dizlih se mi ni še zgodilo, da bi zaradi klime padla temperatura oz. zaradi prostega teka na semaforju, tudi pri -10. Lažem - to se je zgodilo pri fuč termostatu :)
#TeamFelix

kuvanasarma ::

haha, okej, bom menjal termostat :)

Hvala vsem!

Po posegu sporočim rezultat!

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Menjaj termostat.
Če bi ga menjal vsako leto nebi bilo nič narobe. Jaz ga. En termostat stane 20€ ali manj in za ta drobiž se ne sekiram. Vsekakor pa ceneje kot popravljat mašino, če crkne in ostane zaprt.

Sami ::

To je normalno, na Golfu 4 1,9TDI je že od nekdaj tako, pa sem lani dal novi termostat. Če konstantno vozim po AC se seveda segreje na delovno temperaturo, če pa upočasniš ali stojiš na mestu pa se malo spusti na ene 80c, to je temp vode in ne olja.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Aston_11 ::

Jaz tudi še nisem imel dizla, ki tega ne bi delal. Isto dela pri novemu, ekstrem pa je bil prejšnji passat, kjer pozimi sploh ni prilezel na 90 (pri tistem pa je verjetno bilo kaj narobe, mehanik je sicer rekel, da ni termostat).

Sami ::

Aston_11 je izjavil:

Jaz tudi še nisem imel dizla, ki tega ne bi delal. Isto dela pri novemu, ekstrem pa je bil prejšnji passat, kjer pozimi sploh ni prilezel na 90 (pri tistem pa je verjetno bilo kaj narobe, mehanik je sicer rekel, da ni termostat).


Pri mojem 1.9TDI pozimi (pod lediščem), če voziš po mestu tudi po 20min ne prileze na 90c (ustavljanje na semaforjih), na AC pa se kar hitro ogreje, sem pri menjavi termostata prašal mehanika in mi je pritrdil, da je to čisto normalno, olje pa se seveda segreje (kar je važno).

Isto se dogaja pri kolegovem P206 1.4HDI.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

kuvanasarma ::

hmmm...spet milijon mnenj... :P

Termostat + menjava me pride 80€.
Do sedaj mi noben dizel ni tega delal (Hyundai Matrix, Fiat Stilo...) tale pa to dela...
Kako preverim temp. olja, ker je BC ne pokaže? Samo prek OBD2?

perci ::

To, da temperatura skače gor in dol, sigurno ni normalno, razen v res sibirskih temperaturah (20 pod nulo) pa še to vprašanje.

Ko se mašina enkrat ogreje na 90, ma da ostane cagar na 90.

Sami ::

perci je izjavil:

To, da temperatura skače gor in dol, sigurno ni normalno, razen v res sibirskih temperaturah (20 pod nulo) pa še to vprašanje.

Ko se mašina enkrat ogreje na 90, ma da ostane cagar na 90.


Ni res, še za vsakega bencinarja tole ne drži :D

Pri vseh dizlih, ki sem jih vozil sem na tole naletel, tudi Golf VI 1.6TDI 105hp ki ga občasno vozim se isto obnaša, temperatura vode niha, ko je zunaj temperatura pod lediščem, BC pa ta čas prikazuje normalno temperaturo olja, temperatura olja torej ostaja OK.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

cleanac ::

Temperatura nima kaj nihat. Ni nujno, da je termostat, lahko je senzor.

perci ::

Sami je izjavil:

perci je izjavil:

To, da temperatura skače gor in dol, sigurno ni normalno, razen v res sibirskih temperaturah (20 pod nulo) pa še to vprašanje.

Ko se mašina enkrat ogreje na 90, ma da ostane cagar na 90.


Ni res, še za vsakega bencinarja tole ne drži :D

Pri vseh dizlih, ki sem jih vozil sem na tole naletel, tudi Golf VI 1.6TDI 105hp ki ga občasno vozim se isto obnaša, temperatura vode niha, ko je zunaj temperatura pod lediščem, BC pa ta čas prikazuje normalno temperaturo olja, temperatura olja torej ostaja OK.

To ni normalno.

Sami ::

cleanac je izjavil:

Temperatura nima kaj nihat. Ni nujno, da je termostat, lahko je senzor.


Torej je pri 75% dizlih nekaj narobe :D

Tudi moj bencinar Corsa 1.2 16V rahlo niha, temperatura vode je 93c (pri tem motorju standard), ko pozimi pod lediščem voziš recimo po Ljubelju navzol pade na okoli 80c, ali če zelo dolgo stojiš na mestu pade na ene 85c.

To je vse normalno, pa lahko bi še našteval avtomobila, ki sem jih vozil in je bilo isto.

perci je izjavil:

Sami je izjavil:

perci je izjavil:

To, da temperatura skače gor in dol, sigurno ni normalno, razen v res sibirskih temperaturah (20 pod nulo) pa še to vprašanje.

Ko se mašina enkrat ogreje na 90, ma da ostane cagar na 90.


Ni res, še za vsakega bencinarja tole ne drži :D

Pri vseh dizlih, ki sem jih vozil sem na tole naletel, tudi Golf VI 1.6TDI 105hp ki ga občasno vozim se isto obnaša, temperatura vode niha, ko je zunaj temperatura pod lediščem, BC pa ta čas prikazuje normalno temperaturo olja, temperatura olja torej ostaja OK.

To ni normalno.


Lahko pa si kot so včasih delali (recimo na Zastavi) zatakneš kakšen karton pred hladilnik, da ne bo direktno pihalo v njega in bo malo bolje, ampak brez veze, temperatura olja je važna, 80 ali 85c na vodi pa je ok.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sami ()

hojnikb ::

pri moji 1.4 kanti je igla prilimana malo pod polovico, pa je lahko uzun -20 ali +30C :)

Tko da hudo nihanje sigurn ni normalno
#brezpodpisa

kuvanasarma ::

Sami je izjavil:

cleanac je izjavil:

Temperatura nima kaj nihat. Ni nujno, da je termostat, lahko je senzor.


Torej je pri 75% dizlih nekaj narobe :D

Tudi moj bencinar Corsa 1.2 16V rahlo niha, temperatura vode je 93c (pri tem motorju standard), ko pozimi pod lediščem voziš recimo po Ljubelju navzol pade na okoli 80c, ali če zelo dolgo stojiš na mestu pade na ene 85c.

To je vse normalno, pa lahko bi še našteval avtomobila, ki sem jih vozil in je bilo isto.

perci je izjavil:

Sami je izjavil:

perci je izjavil:

To, da temperatura skače gor in dol, sigurno ni normalno, razen v res sibirskih temperaturah (20 pod nulo) pa še to vprašanje.

Ko se mašina enkrat ogreje na 90, ma da ostane cagar na 90.


Ni res, še za vsakega bencinarja tole ne drži :D

Pri vseh dizlih, ki sem jih vozil sem na tole naletel, tudi Golf VI 1.6TDI 105hp ki ga občasno vozim se isto obnaša, temperatura vode niha, ko je zunaj temperatura pod lediščem, BC pa ta čas prikazuje normalno temperaturo olja, temperatura olja torej ostaja OK.

To ni normalno.


Lahko pa si kot so včasih delali (recimo na Zastavi) zatakneš kakšen karton pred hladilnik, da ne bo direktno pihalo v njega in bo malo bolje, ampak brez veze, temperatura olja je važna, 80 ali 85c na vodi pa je ok.



Saj če bi se spuščalo do enih 80 me ne bi skrbelo, vendar po petih minutah stanja pade voda na 70°C...

Sedaj pa nisem povsem prepričan kaj naredit..

Sami ::

kuvanasarma je izjavil:

Sami je izjavil:

cleanac je izjavil:

Temperatura nima kaj nihat. Ni nujno, da je termostat, lahko je senzor.


Torej je pri 75% dizlih nekaj narobe :D

Tudi moj bencinar Corsa 1.2 16V rahlo niha, temperatura vode je 93c (pri tem motorju standard), ko pozimi pod lediščem voziš recimo po Ljubelju navzol pade na okoli 80c, ali če zelo dolgo stojiš na mestu pade na ene 85c.

To je vse normalno, pa lahko bi še našteval avtomobila, ki sem jih vozil in je bilo isto.

perci je izjavil:

Sami je izjavil:

perci je izjavil:

To, da temperatura skače gor in dol, sigurno ni normalno, razen v res sibirskih temperaturah (20 pod nulo) pa še to vprašanje.

Ko se mašina enkrat ogreje na 90, ma da ostane cagar na 90.


Ni res, še za vsakega bencinarja tole ne drži :D

Pri vseh dizlih, ki sem jih vozil sem na tole naletel, tudi Golf VI 1.6TDI 105hp ki ga občasno vozim se isto obnaša, temperatura vode niha, ko je zunaj temperatura pod lediščem, BC pa ta čas prikazuje normalno temperaturo olja, temperatura olja torej ostaja OK.

To ni normalno.


Lahko pa si kot so včasih delali (recimo na Zastavi) zatakneš kakšen karton pred hladilnik, da ne bo direktno pihalo v njega in bo malo bolje, ampak brez veze, temperatura olja je važna, 80 ali 85c na vodi pa je ok.



Saj če bi se spuščalo do enih 80 me ne bi skrbelo, vendar po petih minutah stanja pade voda na 70°C...

Sedaj pa nisem povsem prepričan kaj naredit..


Tudi do 70c načeloma ni krize, je isto pri kolegovem P206 1.4HDI, lahko preventivno menjaš termostat....čeprav ga jaz nebi, to je dejansko normalno za dizla.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Invictus ::

A mi kdo lahko razloži zakaj je prenizka (ne previsoka) temperatura vode problem ?!?!?!

Očitno meni nekaj ni jasno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Zarad večje obrabe in porabe.
Temperatura v resnici seveda niha, ampak pri avtih narejenih v tem tisočletju se to ne sme poznat na cagerju, ker oni ostanejo pribiti na mestu tudi če gre temperatura 10 stopinj gor ali dol.
Po Ljubelju dol in če zaviraš z mašino pri minus 20 je ekstremen primer, če ti pa začne padat na vsakem malem spustu, pa sigurno ni normalno. Niti tega ne dela noben nov nov avto.

WarpedGone ::

Mah... čudno bi bilo če bi motorju po uspevalo temperaturo držat na točno 90 stopinjah medtem ko se zunanja temperatura spreminja za 40 stopinj, proizvedena toplota v motorju pa niha za faktor 20 in več. Tisti cager temperature nebi povedal nič, ker bi plesal ko zmešan. Zato ima hladilni sistem vgrajenih par 'stopenj moči', cager pa močno dušilko gibanja.

Moj dizl, če še ni bil ornk ogret (~manj kot 10 minut od štarta), je mal spustil cager temperature ob daljši vožnji navzdol ob ledenih zunanjih pogojih. Drugače ne.
Opisano obnašanje je dovolj sumljivo, da bi lahk blo kje kaj narobe, nujno pa ni.
Dokler je edino čudno obnašanje mal čudno gibanje cagra, ni nek problem.
Ko ne boš mogu več izklopit gretja kabine, ker bo povsod pihalo vroče, pol maš problem :)
Zbogom in hvala za vse ribe

Sami ::

Odvisno je tudi koliko uporabljate gretje (pečko), če izklopim gretje se dosti prej ogreje.

Ampak kot pravim, vse opisano (70, 80 ali 85c) je ok, še posebej če ni konstantnih obratov (mestna vožnja ali klanci navzdol, dolgo stanje na mestu).
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

boolsheat ::

Kar se tiče segrevanja motorja - koliko časa vožnje povprečno rabi turbina, da pride na delovno temperaturo in je varno tudi naviti obrate na 3000?

Invictus ::

Utk je izjavil:

Zarad večje obrabe in porabe.
Temperatura v resnici seveda niha, ampak pri avtih narejenih v tem tisočletju se to ne sme poznat na cagerju, ker oni ostanejo pribiti na mestu tudi če gre temperatura 10 stopinj gor ali dol.
Po Ljubelju dol in če zaviraš z mašino pri minus 20 je ekstremen primer, če ti pa začne padat na vsakem malem spustu, pa sigurno ni normalno. Niti tega ne dela noben nov nov avto.

Kaj ima malo bolj mrzla voda veze s porabo? In obrabo?????
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

hojnikb ::

mrzla voda = mrzel motor = drugačna (bolj rich) mešanca == večja poraba
#brezpodpisa

Aston_11 ::

boolsheat je izjavil:

Kar se tiče segrevanja motorja - koliko časa vožnje povprečno rabi turbina, da pride na delovno temperaturo in je varno tudi naviti obrate na 3000?

Tako lahko voziš od začetka dalje, čeprav ti bodo puristi svetovali, da ne sme preko jurja petsto, dokler ne doseže 90 stopinj cagar za hladilno tekočino, čeprav jo maže olje. Itak ti to pride v poštev samo, ko opravljaš menjave, dolgo pa ti na tej temperaturi praktično nikoli ne dela. Ni to iz papirja... ajde

Utk ::

Vsak motor ima svojo delovno temperaturo in tam dela najbolje, nekateri 90, drugi 105. 105 imajo glih zaradi nižje porabe in izpustov, za obrabo pa ni najbolje, zato nekateri avti na avtocesti tempraturo spustijo iz 105 na 95, z goljufanjem termostata.
Nekateri pa očitno še niso slišali, da neogret motor troši več goriva...

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Nekateri pa očitno še niso slišali, da neogret motor troši več goriva...
Kar je manj kot 10l/100 km, je itak vse varčno, če pa rabi 6,5 namesto običajnih 6, pa tudi nima nobene veze.

boolsheat ::

Aston_11 je izjavil:

boolsheat je izjavil:

Kar se tiče segrevanja motorja - koliko časa vožnje povprečno rabi turbina, da pride na delovno temperaturo in je varno tudi naviti obrate na 3000?

Tako lahko voziš od začetka dalje, čeprav ti bodo puristi svetovali, da ne sme preko jurja petsto, dokler ne doseže 90 stopinj cagar za hladilno tekočino, čeprav jo maže olje. Itak ti to pride v poštev samo, ko opravljaš menjave, dolgo pa ti na tej temperaturi praktično nikoli ne dela. Ni to iz papirja... ajde


Kaj pa vem. Verjamem, da poleti ni panike, zdaj pri -7 pa sem vseeno malo skeptičen. :) Tako, da v štartu prestavljam pri nekje 2200-2300 - pač toliko, da je še dovolj moči potem v višji prestavi.

Poraba je pa seveda višja pri hladnem motorju, mogoče kar kakšen liter povprečno, po občutku je kakšnih 10min vožnje tako. (Dizla vozim 14 dni).

Amdforce ::

Mah meni pade na malo pod 90 ce je mraz pa avto stoji na mestu dalj casa. Drgac skos 90. Passat 2.0 crdi. Priklopi na tester.
Glede porabe, dizel trosi kar precej vec dokler ni segret na delovno temperaturo, to je normalno.

fikus_ ::

Toyota 2.0 D-4D, ko je motor ogret, temp. ne niha glede na vožnjo oz. če stoji na mestu.
Poraba pozimi 6,1-6,2 l/100km, sedaj ko "pečka štrajka" je poraba 6,4 l/100km.

Sami ::

Kaj pa vem. Verjamem, da poleti ni panike, zdaj pri -7 pa sem vseeno malo skeptičen. :)


Mene nebi skrbelo, polegov Peugeot se enako obnaša.

Mah meni pade na malo pod 90 ce je mraz pa avto stoji na mestu dalj casa. Drgac skos 90. Passat 2.0 crdi. Priklopi na tester.


Če spremljate po cagru se niti vidi ne točno za koliko je temperatura vode padla, se bolje vidi po digitalnem števcu.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

lovro535v2 ::

Če temperatura niha potem je zanič termostat
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Zgodovina sprememb…

energetik ::

Če priklopiš gor ODB čitalec, se vidi nihanje temperature v rangu cca. +-4K. Pa če je zunaj +35 ali 0. Tako da če niha za več ali celo pade na 70, je definitivno hin termostat. Kazalec na armaturki je pa še močno dušen in če je vse ok ostaja kot pribit na mestu. Če bo zaradi poačsnega delovanja termostata za par minut padlo na 80 in se spet pobralo na 90, se ne bi vidlo na kazalcu. Če pa celo števec pokaže 70, to pomeni dolgotrajno ohladitev. Ne, nima veze -10°C in spust po klancu. Takrat se mora termostat popolnoma zapreti, hladilnik ne opravlja več hlajenja, tistih pa kW toplotne moči motorja pa je več kot dovolj za obdržat blok motorja na 90°C.

forplan ::

Ja najbolj so zanimivi odgovori "sem to videl že pri več avtih" pa "za dizle je to normalno" :)

Ker je termostat tako rekoč potrošniški material ima večina avtov 5+ starih okvarjen termostat in je to že prišlo ljudem v navado. In če imajo drugi tako to pomeni da je normalno :)

Nekdo je omenjal da je termostat poceni "20€". No mogoče na njegovem avtu. Termostati so lahko kamot tudi po 100€ še posebej če so z ohišjem vret.
da se strinjam

Spajky ::

Kaj pa če je nekje v sistemu vodnega hlajenja zrak?
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

kuvanasarma ::

Spajky je izjavil:

Kaj pa če je nekje v sistemu vodnega hlajenja zrak?


Kako to ugotovim?

Pri meni je 60€ termostat... ni to veliko denarja, vendar nebi pa dajal če ni treba...

krneki0001 ::

forplan je izjavil:

Nekdo je omenjal da je termostat poceni "20€". No mogoče na njegovem avtu. Termostati so lahko kamot tudi po 100€ še posebej če so z ohišjem vret.


Termostat tudi če je 20 evrov ali 100 evrov, je še vedno cenejši od popravila mašine. In pod redno vzdrževanje šteje tudi menjava termostata in hladilne tekočine, menjava zavorne tekočine na 2 leti in menjava olja v menjalniku na 5 let ali 60.000km. Samo tega nihče ne dela. Zato pa je tok zanič avtomobilov v sloveniji. Ker je vsako vzdrževanje odveč.

Pa za moj avto je 16 evrov, ne 20.

Heavy ::

Sami je izjavil:

To je normalno, na Golfu 4 1,9TDI je že od nekdaj tako, pa sem lani dal novi termostat. Če konstantno vozim po AC se seveda segreje na delovno temperaturo, če pa upočasniš ali stojiš na mestu pa se malo spusti na ene 80c, to je temp vode in ne olja.



To voziš po Babnem polju? Z tistimi dizli, ko sem vozil se to ni dogajalo (od 1.9TDI, do Iveco dizla), tudi pri -10 ne. Razen, ko je termostat šel (tudi pri vožnji po klancu navzdol je temperatura padla). Po menjavi termostata je konstantno bilo na 90.

EDIT: zrak v hladilni tekočini. Žepe zraka potegne iz sistema po par km vožnje. Če nisi spuščal hladilne tekočine iz sistema jih niti ne bi smel imet.
#TeamFelix

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Heavy ()

koyotee ::

Temperaturno nihanje vode se pojavlja pri vseh dizlih, ki nimajo ogrevalnih sveck za vodo.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

krneki0001 ::

Ampak samo za par stopinj, recimo +-4 stopinje. Kar je ravno toliko da števec ne bo zaznal oziroma se ne bo opazno premikal. Kar je več, je problematično za motor tako na dizlu kot bencinarju.

Sami ::

Heavy je izjavil:

Sami je izjavil:

To je normalno, na Golfu 4 1,9TDI je že od nekdaj tako, pa sem lani dal novi termostat. Če konstantno vozim po AC se seveda segreje na delovno temperaturo, če pa upočasniš ali stojiš na mestu pa se malo spusti na ene 80c, to je temp vode in ne olja.



To voziš po Babnem polju? Z tistimi dizli, ko sem vozil se to ni dogajalo (od 1.9TDI, do Iveco dizla), tudi pri -10 ne. Razen, ko je termostat šel (tudi pri vožnji po klancu navzdol je temperatura padla). Po menjavi termostata je konstantno bilo na 90.

EDIT: zrak v hladilni tekočini. Žepe zraka potegne iz sistema po par km vožnje. Če nisi spuščal hladilne tekočine iz sistema jih niti ne bi smel imet.


OK...očitno mojega posta nisi prebral, ti prilepim: "Pri mojem 1.9TDI pozimi (pod lediščem), če voziš po mestu tudi po 20min ne prileze na 90c (ustavljanje na semaforjih), na AC pa se kar hitro ogreje, sem pri menjavi termostata prašal mehanika in mi je pritrdil, da je to čisto normalno, olje pa se seveda segreje (kar je važno)."

Termostat sem menjal lani spomladi in je zadeva ista, KOT SEM VIDEL ŽE PRI VELIKO DIZLIH, ne rabiš pa primerjati Iveco dizla (delovni motor), ki je večino časa obremenjen.

Torej ima večina dizlov ter bencinarjev, ki sem jih vozil okvarjen termostat, tudi očetova nova Auris 1.33....zanimivo :D

Ista zgodba je bila pri mojem Yugu 45, po menjavi termostata se je tudi pozimi temperatura vode na mestu ali klencu spustila, kot sem omenil so ljudje včasih tudi prekinili oz. zaprli režo na maski, da ni direktno pihalo v hladilnik, še sedaj to vidiš na določenih avtomobilih.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Scorpia ::

To je odvisno od motorja do motorja. Ko sem imel oplov khm fiatov 2.0 dizel se je motor hitro ogrel. Zdaj imam novega francoA 1.6 dizelasa pa se po pol ure voznje ne ogreje. Ko pa se, ne pride na delovno temp, vsaj pri mestni voznji ne. Na avtocesti pa pride do 90, v mestu pa spet pade. Vendar olje se dalec ne pride na del. temp, tak da ti voda nic ne pomaga ce se ogreje, ce mas olje se zmer mrzlo. Zato me niti ne skrbi, dokler vziga in ne dela traktorsko, je v komori dovolj visoka temperatura za normalno delovanje in porabo.
Zanimiv primer imam pri puntotu 1.4. Ko se peljes nikakor ne drzi delovno temp. v mrzlih dneh. Po raziskovanju sem ugotovil da se senzor temp. vode nahaja na hladilniku. Torej ko se termostat zapre, se voda v hladilniku ohladi v motorju pa ne. Tako da je tudi odvisno kje se senzor nahaja.
Pa tudi danasnji motorji izgubljajo na tezi, torej manj kovine v bloku in posledicno vecje temp. izgube.
////

energetik ::

A daj no, na hladilniku sigurno nima senzorja temperature, ker računalnik zanima kakšna je temepratura motorja za pravilno mešanico, briga ga radiator. Kvečjemu je tam termostikalo za vklop ventilatorja.
Zaprtje maske pomaga samo pri okvarjenem termostatu, če ta deluje kot je treba, nima veze, ker skozi radiator v takih razmerah voda ne teče!
Glede menjave termostata si pa mislim svoje, vozil sem 3 Hyundaie 15-20 let stare, vsi z original termostati, temperatura kot pribita. Tudi pri četrtem pri 8 letih original termostat, original hladilna, temperatura po ODB merilniku niha 87-93, merjeno pri -10 in +35.

Sami ::

Zanimiv primer imam pri puntotu 1.4. Ko se peljes nikakor ne drzi delovno temp. v mrzlih dneh.


Ista izkušnja s Puntom 1.2 8V, ga je imel sodelavec, če se pod lediščem ali v mrzlih dneh pelješ po AC (po možnosti po klancu navzdol) temp pade tudi za 20c.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

fikus_ ::

Vidim, da imate nekateri dizle in se vozite +/-10 km v službo. Pozimi (temp. te dni) se pri takšni vožnji NE segreje na delovno temperaturo! Za konstantno temperaturo se mora segreti voda in kompleten motor, tudi olje v karterju! Za kar je pa pri npr -10°C še 20 km premalo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Heavy ::

Sami je izjavil:

Heavy je izjavil:

Sami je izjavil:

To je normalno, na Golfu 4 1,9TDI je že od nekdaj tako, pa sem lani dal novi termostat. Če konstantno vozim po AC se seveda segreje na delovno temperaturo, če pa upočasniš ali stojiš na mestu pa se malo spusti na ene 80c, to je temp vode in ne olja.



To voziš po Babnem polju? Z tistimi dizli, ko sem vozil se to ni dogajalo (od 1.9TDI, do Iveco dizla), tudi pri -10 ne. Razen, ko je termostat šel (tudi pri vožnji po klancu navzdol je temperatura padla). Po menjavi termostata je konstantno bilo na 90.

EDIT: zrak v hladilni tekočini. Žepe zraka potegne iz sistema po par km vožnje. Če nisi spuščal hladilne tekočine iz sistema jih niti ne bi smel imet.


OK...očitno mojega posta nisi prebral, ti prilepim: "Pri mojem 1.9TDI pozimi (pod lediščem), če voziš po mestu tudi po 20min ne prileze na 90c (ustavljanje na semaforjih), na AC pa se kar hitro ogreje, sem pri menjavi termostata prašal mehanika in mi je pritrdil, da je to čisto normalno, olje pa se seveda segreje (kar je važno)."

Termostat sem menjal lani spomladi in je zadeva ista, KOT SEM VIDEL ŽE PRI VELIKO DIZLIH, ne rabiš pa primerjati Iveco dizla (delovni motor), ki je večino časa obremenjen.

Torej ima večina dizlov ter bencinarjev, ki sem jih vozil okvarjen termostat, tudi očetova nova Auris 1.33....zanimivo :D

Ista zgodba je bila pri mojem Yugu 45, po menjavi termostata se je tudi pozimi temperatura vode na mestu ali klencu spustila, kot sem omenil so ljudje včasih tudi prekinili oz. zaprli režo na maski, da ni direktno pihalo v hladilnik, še sedaj to vidiš na določenih avtomobilih.



Ker ti ne bereš mojega posta, ti bom še 1x napisal:

Ni šans da pri vožnji po AC, da bi se ti motor shladil za 10°C, razen če ta vožnja obsega par minut obvoznice. Vozil sem tudi TDI, in segret motor (olje kot ti praviš) se mi ni nikoli ohladil (pri prižganem gretju) ko sem končal v zastoju. To velja tudi za moje vožene NA in turbo bencinarje.

Če vidiš to pri veliko dizlih, pomeni, da je veliko slovencelnov toliko škrtih, da kupijo dizla za delat 10k km letno. Trkajo se po prsih koliko privarčujejo, dokler njihovo početje ne povzroči okvare motorja.

Heat soaked blok motorja se ne bo ohladil tako zlahka. Še po pol ure težko pade na 60°C, četudi je na 0 zunaj.
#TeamFelix

Aston_11 ::

fikus_ je izjavil:

Za kar je pa pri npr -10°C še 20 km premalo!
Ne ga lomt. Po parih km se začne cagar vode dvigovati, kar pomeni, da je za normalno vožnjo vse čisto ok. Toplo pa v kabino piha že prej na račun grelca.
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto - Visoka Temperatura Motorja?

Oddelek: Na cesti
318200 (7025) koyotee
»

Dilema ob menjavi avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7510537 (7107) IL_DIAVOLO
»

števec temperature se ne dvigne?

Oddelek: Na cesti
327227 (6157) hojnikb
»

1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12327034 (24117) Buggy
»

Temperatura vode pozimi v avtomobilu

Oddelek: Na cesti
3310434 (8575) amigo_no1

Več podobnih tem