» »

1.2, 1.4 diesel

1.2, 1.4 diesel

strani: 1 2 3

Aston_11 ::

Ali pa, ne smeš dizla hladnega na 3000. Jaz od vedno dizla hladnega lepo počasi, z žogico ta tenis pod gas pedalom, na 3000 spravim in nato menjam. Po teorijah s foruma bi moral crkniti prvo minuto. Pa vse dela. Še vedno. Oba sedanja dizla in prejšnji. In to na teh 15 km furah, da ne bo kdo mislil....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

ZaphodBB ::

Fora ni samo v DPF in teh jajcih...

Fora je v tem, da če delaš 15km na dan enostavno ne delaš dovolj kilometrov, da bi se dizel zamortiziral. Za amortizacijo dizla moraš delat 25K KM letno ali več.

Tudi plin se ne splača tlačit noter, ker potem si iz bencinarja naredil efektivno dizla (še cena je tam, tam).

mn ::

Aston_11 je izjavil:

Ali pa, ne smeš dizla hladnega na 3000. Jaz od vedno dizla hladnega lepo počasi, z žogico ta tenis pod gas pedalom, na 3000 spravim in nato menjam. Po teorijah s foruma bi moral crkniti prvo minuto. Pa vse dela. Še vedno. Oba sedanja dizla in prejšnji.


Glej, jasno je da se je cel kup vraž nabralo glede teh dizlov. Folk močno pretirava. Ampak vseeno pa DPF se ti bo sčasoma zapacal če nikoli ne narediš kake daljše ture. Pa to niti ni nujno v mesecu ali letu, ampak prej ali slej se bo. Podobno je z vožnjo hladnega vozila. Ni priporočljivo močno obremenjevati vozila ko je hladen, ampak ujčkati ga pa tudi ni treba. Do rdečega polja pa zgolj ko je ogret - s tem se boš verjetno strinjal. Poleg tega, če delaš malo kilometrov pri gorivu ne privarčuješ veliko. Po moje si marsikdo sploh ne izračuna koliko bo privarčeval z dizlom. Če bi, bi premislil, če ga res potrebuje.

Inženirji VW kakšne prepovedi na to temo niso napisali.


Prepovedi seveda ni, ampak če se ne motim sem prebral v navodilih za uporabo tole o kratkih vožnjah in DPFju.

Aston_11 ::

ZaphodBB je izjavil:

Fora je v tem, da če delaš 15km na dan enostavno ne delaš dovolj kilometrov, da bi se dizel zamortiziral. Za amortizacijo dizla moraš delat 25K KM letno ali več.

Za amortiziranje imam bicikl. Avto sem kupil star 5 let in sedaj ga imam 9 let. Z njim sem naredil 200+ kkm v 60 letih. Vreden je, tja od oka, okrog nič ali pa morda par 100 eur. Manj kot golf II, čeprav pelje bolje, je bolj prostoren in kvaliteten. Za amortizacijo se ne sekiram, niti ga zaradi šparanja nisem kupil.

mn je izjavil:

Do rdečega polja pa zgolj ko je ogret - s tem se boš verjetno strinjal.
Izjemoma. Mene bolj matra, kako folk uspe uničiti turbine, vendar smo tudi to že ugotovili. Vžgeš in isto sekundo po gasu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

MeGreat ::

Dpf je največji problem, če folk kupi 3.0 TDI motor na nekem velikem težkem avtu,vozi ga pa po mestu.. To se bo pa ziher zapacalo

Dejan_007 ::

Kupi 1.4 bencinar (Corsa) in ti bo pil max 7l/100km po mestu, relacije pa od 5.5l pa do 6.5l. Pa vzdrževanje je dost cenej. Pa avto gre kam, ne pa kante od 1.0 do 1.2.

akasa ::

Jst tak pravim.. počak da se avto segreje pol pa nč šparat pa al je bencinar al pa dizl.. pa nikol avto takoj vgasnt k ga "tiščiš" pa mu nima bit kej... pa vsake tolko dizili paše če ga mal v podn prtisneš da se zadeva prepuca.. pa problem so egr ventil zato se avto zapaca.. egr pa dela pod 2000 rpm pa ko je avto hladn... tak ,da če se da egr blokiraš pa kdaj pa kdaj pohodiš do rdečga na števci pa nima bit kej avti..

Relanium ::

RejZoR je izjavil:

Lol mate eni čudno razumevanje motorjev. Če je princip delovanja enak kot 50 let nazaj ampak hočeš ven dobit nižjo porabo in višjo moč, a res nihče ne zmore doumet, da je vse skupaj pod višjim stresom in več komponent kjer gre lahko več stvari narobe? Seveda se na Golfu 1 ni nič kvarilo, ko pa ni ničesar imel. Dandanes pa imaš gor cel kup elektronke, visokotlačnih črpalk, turbin, da logično nekje nekaj prej ali slej crkne. Tud to da iz npr 1.0 mašine s turbino dobiš ven 130 konjev in nizko porabo je logično, da je motor pod bistveno večjim stresom kot en len atmosferc izpred 30 let.

Zakaj pa mislite da rally avtomobili zdržijo like 500 kilometrov preden morajo pol stvari zamenjat? Zato ker iz praktično navadne 1.6 cestne mašine dobijo ven 300+ konjev in do 400 Nm navora. Pustimo stres zaradi terena, ko iz tako majhnih mašin dobivaš takšne moči, stvari crkujejo. Fact.

Pa tud če vzamem za primer svoj avto, ki je 1.4 atmosferc, tud če je v osnovi enostavna zadeva ima še vedno 16 variabilnih ventilov, senzorji z vso elektroniko in še cel kup moderne "navlake". Zadeva je preizkušena in zanesljiva in niti ni grozno navita proti drugim motorjem, ampak to še vedno ne spremeni dejstva, da ima na stotine komponent, ki jih motorji pred 30 let niso imeli in ki lahko na neki točki odpovedo.


A nihče ne bere mojih postov al kaj?
Tipično slo-techovsko bi vsi bli pametni eden čez drugega, nihče pa poskušal razumet kak post.
Jasno, bolj obremenjeni so motorji.
Ampak so hkrati tud poddimenzionirani.
Vzameš bolji material, na kritičnih mestih ojačaš zadeve in prideš daleč nad Woehlerjevo krivuljo oz. po bolj natančnem Smithovem diagramu za dinamične obremenitve.

Bistven je samo ta del fizike, zdaj pa izpodbijaj to! (pa pust ostalo gostilniško besedičenje)
Zadnje čase je vse preveč blizu meje - po domače povedano.
Pa maš lahk tud 2000 konjev v 1 litru, če je le vse primerno dimenzionirano.
Ampak ne, ravno zato ker imajo vsi TOČNO TVOJ način razmišljanja da ker je boljše da mora prej crknit ..... ravno zarad takih so zadnje čase avti tako pokvarljivi ...... in ljudje to mirno sprejmejo.

Pact, 101 oz. ..... vsak slotechovc pa tud ne more bit strojnik...

Pa pustmo dirkalne zadeve, tist je področje za sebe in mehanika za sebe (z prilagojenim dimenzioniranjem da se dobi ven največ s trenutno tehnologijo, ker tam je pač denar in tam si lahko to privoščijo.
rečmo..... v F1 turbo obdobju so imeli nevrjetne stroje. Recimo da si ga iz 1500 konjev na 1.3 (al kolk je že blo) zmanjšal na ''samo 1000'', si potem dobil motor ki je skoraj večen. Pa to je že kr zgodovina.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

RejZoR ::

Primerno dimenzionirano? Noben motor ni mišljen, da iz izjemno majhnih kubatur dobiš nenormalno visoke kilovate in navor. Vsaj ne če bi ga rad zanesljivo poganjal na daljši rok. Ne vem kaj tle bluziš o dimenzioniranju. 1 liter je 1 liter. Ne moreš iz slednjega dobivat kilovate v nedogled brez posledic.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

hojnikb ::

lahko, če so materiali temu primerni :)
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Nummy ::

ZaphodBB je izjavil:

Nummy je izjavil:


Drgač pa se ti avto v 5 minutah lepo segreje, pa ali stojiš na mestu ali ga pa teraš, je skoraj enako pozimi ko štartaš čist mrzlo mašino. Poleti pa se segreje še prej oz. če je avto na soncu je mašina že segreta, rabiš samo segreti katalizator kar je nekje 2-3 minute max.

Kot je že napisal mitja73, ne boš nič bolj pospešil cirkulacije olja in tekočin če boš gnal mašino. Povečal boš samo pritisk olja v motorju, ampak to ne pomeni, da olje zaradi tega bolje krožilo, ker gre tu za zaprt sistem. Edino kar pomaga je pa res pucanje auzpuha. Torej preden gre na tehničnega, greš v kak klanec, pa lepo 2-3 prestava nekje na 4-5k obratih za par sekund. Drugače pa s teranjem uničuješ tudi ostale dele motorja kot so: ležaji, tesnila, gonila, jermeni,... Tak da ti je bolje, če greš vsake par let do mehanika za izpiuh, pa da ti ga da dol in spuca s kompresorjem. Boš več naredu kot z gonjenjem mašine.

Seveda nimaš pojma. Tisti števec temperature, ki ga gledaš ti je za vodo. Olje rabi dlje časa, da se segreje na delovno temperaturo. In dizla matrat dokler olje ni na delovni temperaturi je tavelik greh (beri vožnja z 2500 obrati v klanec je ravno tako matranje). Olje rabi 15 minut za segrevanje, poleti na soncu je seveda ravno tako hladno.

Kolega bo treba še mal v osnovno šolo fizko naštudirat:
klik
Olje se segreje hitreje kot voda in pri novih sintetičnih oljih, olje praktično zakroži po celotnem sistemu instantno, ko vžgeš mašino. Prav tako imajo nova olja veliko širši delovni temeperaturni razpon, kot so jih imela olja včasih, zato današnjih avotmobilov ni več treba pozimi ogrevati na mestu ampak se lahko pelješ v 10-15 sekundah po tem ko si vžgal avto. In olje se segreje prvo, potem se segreje voda. Je pa res bolj "safe", če počakaš da ti najprej cager za vodo pokaže, da je na nekje 70 stopinjah preden ganjaš mašino. To je to, k hoče bit vsak mulc na slo-techu pameten oz. misli da je nabolj pameten osebek v vesolju... Treba drugič prej google uporabit preden neumnosti blekaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

Nummy ::

Aston_11 je izjavil:

Dizel brez DPF se ne zapaca. Moj ima 315+ kkm in je dnevno na furi dolgi 2 km v eno smer, 2 nazaj in enih 3x tako čez dan. Morda naredi 15 km čez dan. Nima DPF. In dela tako že leta. Drugi z DPF je imel probleme, ker mu je crknil tlak senzor za tale DPF. Kar pa nima povezave s samo kratko vožnjo. Od prilike jih od sosedov dalje naštejem še en kup dizlov, ki delajo podobno kratke furce. BP. Zato mi gre na živc vsako tako, ko se nekdo spomne, da dizli za na kratko ne. Za nič ne, če se jih tišči kot norca od hladnega dalje.


V bistvu se lahko vsak dizel unič če ga goniš preden se ogreje dobro ali pa ga prižgeš preden izklopi ogrevalne svečke.
Namreč problem je v tem, da v današnjem dizlu v sloveniji imamo 5% mešanico biodizla, ki je pri nizkih temperaturah bolj gost kot navaden dizel, prav tako pa ima grdo lastnost, da razgrajuje dele, ki vsebujejo naravno gumo in slabo vpliva na plastične dele. Ima pa biodizel dobro lastnost in ta je, da bolj maže dele mašine, kjer se pretaka gorivo in kamor motorno olje ponavadi ne pride. Prav tako ima biodizel grdo lastnost, da pušča več "trdih delvec" v izpuhu.
Tanovi dizli so očitno še zelo neprilagojeni novim mešanicam goriv in tukaj je posledica zakaj nekaterim crkne dizel in potem mehankar reče da je okvara zaradi "slabega goriva". V bistvu je gorivo čist ok, sam ni najbolj primerno za tako mašino, pač pa bi bila boljša samo 1% mešanica. Ampak to pri nas ne gre, ker EU diktira 5%.

Kar se tiče kratkih razdalj: dizlu čist nič ne škodi, če ga voziš na kratke razdalje, samo poraba goriva je večja in pač treba je paziti da se ga ne tera. Bolj dizlom trenutno škodi gorivo kot kratke fure.

ZaphodBB ::

Jaz verjamem, da je tvoje znanje fizike boljše od mojega. Jaz se zanašam na empirične meritve (http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub...

Dej še kak youtube video o neskončni energiji al pa kak venus project nalimaj prosim.

Edit: Ogrevanje na mestu? Hahahahah. Ti si res zabit, majke mi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

mn ::

In olje se segreje prvo, potem se segreje voda.


Tole ni res. V mojem avtu pozimi (manj od 0C) potrebujem kakih 8km, da se voda segreje na 90C, olje bo takrat šele na kakih 60C. Da se olje segreje na temperaturo vode potrebuje še kakih 5-10 km avtoceste.

Skratka, Nummy nima pojma kaj govori.

Nummy ::

ZaphodBB je izjavil:

Jaz verjamem, da je tvoje znanje fizike boljše od mojega. Jaz se zanašam na empirične meritve (http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub...

Dej še kak youtube video o neskončni energiji al pa kak venus project nalimaj prosim.

Edit: Ogrevanje na mestu? Hahahahah. Ti si res zabit, majke mi.

Ti si pa še bolj zabit, če misliš, da števci postavljajo zakone fizike na glavo.

Olje ima nižjo temeraturno kapaciteto od vode oz. mešanice antifriza in vode.
klik
Olje ima 2-3,5kJ/kg, voda + antifriz nekje okoli 4kJ/kg, kar pomeni da segreješ 1gk vode rabiš 1kJ več kot pri olju dovest energije da segreješ snov za 1 stopinjo celzija.

Zakaj teb cager v avtu kaže, da se voda prej segreje kot olje?
RAzlaga je preprosta: ker imaš senzor v mašini ponavadi za termostatom in voda ne kroži v sistemu dokler mašina ne doseže taprave temperature. PRav tako imaš v samem motorju naenkrat več olja kot vode, ker je preostanek vode v hladilniku ločen in pri veliko nižji temperaturi kot v motorju.
Samo olje v mašini se segreje na "delovno temperaturo" - to je temperatura pri kateri olje zagotavlja zadostno mazanje delov - zelo hitro, v praksi v parih minutkah ali pa še prej.

NAj ti povem še eno skrivnost: vse kovine imajo nižko temperaturno kapaciteto in se segrejejo še prej kot olje ali voda, in uganeš katera tekočina je bližje ekplsozijam v atomobilu? You guess it: olje.

Ti se zanašaš na neke meritve enih ljudi, za karete se sploh ne ve kako vozilo in merilnike imajo, jaz pa se zanašam na fizikalne zakone. Torej kdo je potem tu bolj zabit?

Lahko daš pa ti kak link o neskončni energiji...

Prav tako nisem napisal, da moraš na emstu stat in čakat da se segreje mašina na 70 stopinj, ampak samo da ne teraš mašine - to je obremenjuješ v visoke obrate in obremenitve (težek tovor, vožnja v klanec nizki prestavi in visokih obratih,...). Ko pozimi vžgeš avto, počakaš 10-15 sekund, da olje pride do vseh delov 100%, in da začne tudi krožiti olje za servo volan, potem lahko odpelješ. Pri dizlu pa moraš pred vžigom seveda počakat vžigalne svečke, da ogrejejo gorivo oz. še bolje če imaš webasto da ti ogreje kar celotno mašino.

Sicer pa ti priporočam še en obisk tečaja za branje, vidim da ti dela težave.

mn je izjavil:

In olje se segreje prvo, potem se segreje voda.


Tole ni res. V mojem avtu pozimi (manj od 0C) potrebujem kakih 8km, da se voda segreje na 90C, olje bo takrat šele na kakih 60C. Da se olje segreje na temperaturo vode potrebuje še kakih 5-10 km avtoceste.

Skratka, Nummy nima pojma kaj govori.


Priporočam branje kakega fizikalnega priročnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nummy ()

ZaphodBB ::

Razlika med teorijo in prakso je v tem, da v teoriji ni razlike - v praksi pa je. :D :D

hojnikb ::

Hmm, torej ti zanikaš obstoj fizikalnih zakonov ? 8-O
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Hayabusa ::

Nummy
Samo olje v mašini se segreje na "delovno temperaturo" - to je temperatura pri kateri olje zagotavlja zadostno mazanje delov - zelo hitro, v praksi v parih minutkah ali pa še prej.

Mešaš 2 različni zadevi, motorno olje naredi tanek film na gibljivih delih že takoj na začetku zagona, če bi npr motor po tej logiki delal nekaj minut brez mazanja bi zaribal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Hayabusa ()

ZaphodBB ::

hojnikb je izjavil:

Hmm, torej ti zanikaš obstoj fizikalnih zakonov ? 8-O

Nikakor ne, ampak empirične meritve strojnikov skozi desetletja kažejo na to, da naš nadebudni čitalec fizikalnih priročnikov ni upošteval vseh fizikalnih zakonov.

Edit:
Motor oil may also serve as a cooling agent. In some constructions oil is sprayed through a nozzle inside the crankcase onto the piston to provide cooling of specific parts that undergo high temperature strain. On the other hand the thermal capacity of the oil pool has to be filled, i.e. the oil has to reach its designed temperature range before it can protect the engine under high load. This typically takes longer than heating the main cooling agent — water or mixtures thereof — up to its operating temperature. In order to inform the driver about the oil temperature, some older and most high performance or racing engines feature an oil thermometer.

Motor oil @ Wikipedia

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

mn ::

hojnikb je izjavil:

Hmm, torej ti zanikaš obstoj fizikalnih zakonov ? 8-O


Po fizikalnih zakonih pero in kovinska kugla padata enako hitro. Vrzi ju iz strehe pa poročaj. Fizikalni zakoni seveda držijo, ampak Nummy se je zapičil v toplotno kapacitativnost in poignoriral vse ostalo. Kot bi pri prostem padu ignoriral zračno trenje.

Človek je trdil, da se v avtu olje segreje hitreje kot hladilna tekočina. Vsakdo z vozilom, ki ima oba senzorja temperature ti lahko empirično dokaže, da to ni res. In ne, ni v nasprotju s fizikalnimi zakoni, niti ni napačna meritev.

francek1 ::

mn je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Hmm, torej ti zanikaš obstoj fizikalnih zakonov ? 8-O


Po fizikalnih zakonih pero in kovinska kugla padata enako hitro. Vrzi ju iz strehe pa poročaj. Fizikalni zakoni seveda držijo, ampak Nummy se je zapičil v toplotno kapacitativnost in poignoriral vse ostalo. Kot bi pri prostem padu ignoriral zračno trenje.

Človek je trdil, da se v avtu olje segreje hitreje kot hladilna tekočina. Vsakdo z vozilom, ki ima oba senzorja temperature ti lahko empirično dokaže, da to ni res. In ne, ni v nasprotju s fizikalnimi zakoni, niti ni napačna meritev.

Tako kot si pozabil na zračni upor pri prostem padu, tako ga mimo sekaš tudi pri olju in vodi. Rajše nehaj, da se še bolj ne osmešiš...
Kdor se je Ĺže rodil uÄćen se lahko reĹži...

vorantz ::

francek1 je izjavil:

mn je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Hmm, torej ti zanikaš obstoj fizikalnih zakonov ? 8-O


Po fizikalnih zakonih pero in kovinska kugla padata enako hitro. Vrzi ju iz strehe pa poročaj. Fizikalni zakoni seveda držijo, ampak Nummy se je zapičil v toplotno kapacitativnost in poignoriral vse ostalo. Kot bi pri prostem padu ignoriral zračno trenje.

Človek je trdil, da se v avtu olje segreje hitreje kot hladilna tekočina. Vsakdo z vozilom, ki ima oba senzorja temperature ti lahko empirično dokaže, da to ni res. In ne, ni v nasprotju s fizikalnimi zakoni, niti ni napačna meritev.

Tako kot si pozabil na zračni upor pri prostem padu, tako ga mimo sekaš tudi pri olju in vodi. Rajše nehaj, da se še bolj ne osmešiš...


si prebral kaj več kot prvi stavek človekovega posta??

francek1 ::

vorantz je izjavil:

francek1 je izjavil:

mn je izjavil:

hojnikb je izjavil:

Hmm, torej ti zanikaš obstoj fizikalnih zakonov ? 8-O


Po fizikalnih zakonih pero in kovinska kugla padata enako hitro. Vrzi ju iz strehe pa poročaj. Fizikalni zakoni seveda držijo, ampak Nummy se je zapičil v toplotno kapacitativnost in poignoriral vse ostalo. Kot bi pri prostem padu ignoriral zračno trenje.

Človek je trdil, da se v avtu olje segreje hitreje kot hladilna tekočina. Vsakdo z vozilom, ki ima oba senzorja temperature ti lahko empirično dokaže, da to ni res. In ne, ni v nasprotju s fizikalnimi zakoni, niti ni napačna meritev.

Tako kot si pozabil na zračni upor pri prostem padu, tako ga mimo sekaš tudi pri olju in vodi. Rajše nehaj, da se še bolj ne osmešiš...


si prebral kaj več kot prvi stavek človekovega posta??

"Zračno trenje" misliš???? Prvič slišim. Dobro, da ni napisal zračno lepenje....
Kdor se je Ĺže rodil uÄćen se lahko reĹži...

Relanium ::

RejZoR je izjavil:

Primerno dimenzionirano? Noben motor ni mišljen, da iz izjemno majhnih kubatur dobiš nenormalno visoke kilovate in navor. Vsaj ne če bi ga rad zanesljivo poganjal na daljši rok. Ne vem kaj tle bluziš o dimenzioniranju. 1 liter je 1 liter. Ne moreš iz slednjega dobivat kilovate v nedogled brez posledic.

Seveda lahko. Sem ti zraven napisal lep primer.
Sj pravim. Ne more bit kr vsak iz slo-techa strojnik.
In tvoj post to dokazuje (nadalje nebi več razglabljal, ker niti nimam časa niti volje)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Relanium ()

RejZoR ::

Relanium je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Primerno dimenzionirano? Noben motor ni mišljen, da iz izjemno majhnih kubatur dobiš nenormalno visoke kilovate in navor. Vsaj ne če bi ga rad zanesljivo poganjal na daljši rok. Ne vem kaj tle bluziš o dimenzioniranju. 1 liter je 1 liter. Ne moreš iz slednjega dobivat kilovate v nedogled brez posledic.

(nadalje nebi več razglabljal, ker niti nimam časa niti volje niti pojma)


fixd
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

shubell ::

Skratka kdor pravi bencinarja ga ne zastopim. Ko imaš enkrat dizla vidiš kako luštno je to imeti (majhni stroški vzdrževanja, malo kuri...), seveda to je moje mnenje. Kupil bi pa SDIja saj ne rabiš nevem kakšnih pospeškov poraba je pa res smešna, motor pa dela bp leta in leta (sam imam že skoraj 400k) pa še turbine nimaš, pač crkujejo ;)

RejZoR ::

Ker z bencinarji je pa tolk noro velik stroškov ane? Nam očitaš da smo pristranski in forsiramo bencinarje, pol pa sam bluziš s takimi neumnostmi. Tud s to porabo ste čist zblojeni. Moj kuri mal čez 7 litrov, pa ga popolnoma nič ne šparam in je skor večino časa na start stop scenarijih med jebenimi semaforji. Boš reku, da tvoj dizel pol kuri 2 litra, da je razlika v porabi tko astronomska? Malo morgen. Golf 4 1.9 SDI ima po uradnih podatkih pri mestni vožnji 6,9L, pri kombinirani pa 5,1L (pa vsi vemo da so ti podatki preklemano optimistični). S tem da ima samo ušivih 68 konjev iz 1.9 mašine in nekje enako navora kot moj 1.4 bencinar s 109 konji in 137Nm navora (po krivulji navora pa se 120Nm začne že pri 1000RPM, torej več kot 90% navora že praktično od začetka). Where is your diesel god now?
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Aston_11 ::

Primerjaš novega benzinarja in starega dizla. Moj ata ima pa 1.4 90 KM, pa mu tudi kuri 7. Vendar 1.4 pomeni, da mora ves čas biti na obratih, ker drugače ne gre nikamor.
120 navora?! Vau. Po moje letiš po mestu. Moj 14-letnik ga ima 280. Porabo pa 6. Prejšnja kanta 90 KM pa je imela porabo nekaj čez 4, navora pa 210.
120 je že številka, kjer bi vsak moral benzinarja imet. Sploh v klancih je lepo videti, kako ostanejo z odprtimi očmi zadaj in ga tiščijo do vrha klanca, dokler stare kante ne dohitijo.

lukao ::

shubell je izjavil:

Skratka kdor pravi bencinarja ga ne zastopim. Ko imaš enkrat dizla vidiš kako luštno je to imeti (majhni stroški vzdrževanja, malo kuri...), seveda to je moje mnenje. Kupil bi pa SDIja saj ne rabiš nevem kakšnih pospeškov poraba je pa res smešna, motor pa dela bp leta in leta (sam imam že skoraj 400k) pa še turbine nimaš, pač crkujejo ;)

Če je avto redno vzdrževan, se tanka pravo olje in se malo pazi, da mrzlega ne teraš na 4000+ obratov, potem turbina nima kaj crknit :) Stroški vzdrževanja znajo biti višji kot pri bencinarju, sploh če kakšne šobe crknejo.

Pa za SDI boš moral še nepremičninski davek plačati :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lukao ()

RejZoR ::

Aston_11 je izjavil:

Primerjaš novega benzinarja in starega dizla. Moj ata ima pa 1.4 90 KM, pa mu tudi kuri 7. Vendar 1.4 pomeni, da mora ves čas biti na obratih, ker drugače ne gre nikamor.
120 navora?! Vau. Po moje letiš po mestu. Moj 14-letnik ga ima 280. Porabo pa 6. Prejšnja kanta 90 KM pa je imela porabo nekaj čez 4, navora pa 210.
120 je že številka, kjer bi vsak moral benzinarja imet. Sploh v klancih je lepo videti, kako ostanejo z odprtimi očmi zadaj in ga tiščijo do vrha klanca, dokler stare kante ne dohitijo.


Sej bi dal v primerjavo novega Gofa, pa ga v SDI izvedbi sploh ne moreš kupit. Le zakaj, ko pa je očitno tolk nadnajboljši od vsega? Zakaj bi se VW šel zajebavat s TDI motorji, ko pa SDI že skor proizvaja nafto... Hm...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Relanium ::

RejZoR je izjavil:

Relanium je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Primerno dimenzionirano? Noben motor ni mišljen, da iz izjemno majhnih kubatur dobiš nenormalno visoke kilovate in navor. Vsaj ne če bi ga rad zanesljivo poganjal na daljši rok. Ne vem kaj tle bluziš o dimenzioniranju. 1 liter je 1 liter. Ne moreš iz slednjega dobivat kilovate v nedogled brez posledic.

(nadalje nebi več razglabljal, ker niti nimam časa niti volje niti pojma)


fixd

Res si pravi vzor inteligence...

RejZoR ::

Pol pa me (nas) razsvetli. Plz do so. Aja, ne da se ti. Pol pa kul no. Zame tvoja definicija "primernega dimenziranja" pomeni, da za 400+ konjev rabiš vsaj V6 mašino s 3L prostornine, lahko turbo ali brez, da ne bo pod nekim velikim stresom. Če pa isto moč dobiš iz 1.6 motorja ti je pa lahko jasno, da ne bo držal blazno dolgo. Tle pa imaš dva problema. Koliko cestnih avtov je F6 in koliko F4 motorjev uporablja neke high tech materiale? Torej je tvoje bluzenje že v štartu sfaljeno ko govorimo o navadnih cestnih avtomobilih kjer hočeš imet visoko moč, nizko porabo in trpežnost na dolgi rok.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Aston_11 ::

RejZoR je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Primerjaš novega benzinarja in starega dizla. Moj ata ima pa 1.4 90 KM, pa mu tudi kuri 7. Vendar 1.4 pomeni, da mora ves čas biti na obratih, ker drugače ne gre nikamor.
120 navora?! Vau. Po moje letiš po mestu. Moj 14-letnik ga ima 280. Porabo pa 6. Prejšnja kanta 90 KM pa je imela porabo nekaj čez 4, navora pa 210.
120 je že številka, kjer bi vsak moral benzinarja imet. Sploh v klancih je lepo videti, kako ostanejo z odprtimi očmi zadaj in ga tiščijo do vrha klanca, dokler stare kante ne dohitijo.


Sej bi dal v primerjavo novega Gofa, pa ga v SDI izvedbi sploh ne moreš kupit. Le zakaj, ko pa je očitno tolk nadnajboljši od vsega? Zakaj bi se VW šel zajebavat s TDI motorji, ko pa SDI že skor proizvaja nafto... Hm...


Primerjaš staro pa novo, najbolje da še Teslo vmesaš vmes. 100 let nazaj bi ubijali za SDI-ja, ki ima očitno še vedno toliko navora kot tvoja novejša jajca.

RejZoR ::

Da ima dizel samo toliko navora kot bencinar je pravzaprav žalostno in ne kot prednost. Vsa prednost dizlov je predvsem zaradi navora. Ki pa ga tvoj SDI nima.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Aston_11 ::

1.9 SDI ima 128 navora, toliko kot tvoj nov bencinar. Žalostno je, da nov bencinar ne šišne 20 let starega dizla. SDI je povsem primerjiv z 1.4 motorji 75 KM, ostali 1.4, ki pa imajo več KM, so pa samo navite rakete, ki ne gredo nikamor, če niso na obratih. Takrat pa pijejo kot žejne kamele. 20 let star SDI ima še vedno toliko navora kot tvoja nova jajca. Kdo bi si mislil. Je pa SDI kao nepremičnina, kot radi poveste.

RejZoR ::

http://www.autoevolution.com/engine/vol...

0-100km/h = 17.2 sec

Ja, nepremičnina...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

hojnikb ::

RejZoR je izjavil:

http://www.autoevolution.com/engine/vol...

0-100km/h = 17.2 sec

Ja, nepremičnina...

ujej, to je pa res polž 8-O
#teamred
BigBox: Asus P8Z77-V, i5 3570K, 8GB DDR3, 1TB HDD & 480GB SSD, GTX 970, W10
MediaBox: AMD 2200G, 8GB DDR4 3000MT, 128GB SSD, Vega 8, B450M-DS3H, W10

Aston_11 ::

Je malenkost bolj počasen, ja. So what.

RejZoR ::

Malenkost? To je skor za še en avto razlike v pospeševanju...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Aston_11 ::

Malenkost. Pri normalni vožnji tega ne boš opazil. Sem imel lupota 1.0 s 16 sek na 100. Pa who cares, je šel ravno tako naprej in je omogočal normalno vožnjo. Kolikokorat dnevno ti pride v poštev tovarniški podatek o pospešku? Niti enkrat. Če si pošten. Ravno tako kot meni nič ne pomaga, če zmore v 9 sek. na 100, rabim pa ga spraviti na 50, kjer ni nobene potrebe, da to naredim v najkrajšem možnem času. Ravno tako, kot je vseeno, v koliko časa ga bom spravil na 90, ko bom šel na 30 km dolgo pot. Če bom to delal prehitro, bo težila žena. Recimo. Ker se nihče, razen idiotov, ki uničujejo avte, ne vozi tako, da ga tišči do podna. V real life pa ne boš ločil enega od drugega (16 proti 10).

trololo2 ::

Oh ja, a lahko mine ena tema brez da bi SDI fanatiki vlačili noter ta svoj preživet klump. 20 let je minilo, motor je zastarel in je nepremirljiv s čimerkoli danes.

OP nimaš kaj razmišljati, kupi si čimbolj preprost bencinski motor.

Aston_11 ::

Nisem SDI fanatik. SDI-ja nisem imel. SDI pa 1.0-1.4 benzi so popolnoma enake ovire na cesti. Najprej SDI, nato sledijo 1.0-1.4 bencinarji, ki mislijo, da imajo formulo ena, potem ko jih šišneš s TDI-jem, potem se cesta končno sprosti.

Me pa moti tole zaničevanje SDI-ja, ki je povsem korekten in preprost stroj. Daleč bolj kot vsa ta 1.0-1.4 jajca. Toliko bolje, če zdrži 20 let. Benzinarji so že piškavi in zgonjeni po 20 letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

trololo2 ::

Tema je kateri avto kupiti za 24km dnevno. Če kupi SDI bo dobil ropotanje, smrad, tresenje in nepremičnino. Da je še huje niti pri gorivu na tako kratki relaciji ne bo prišparal nič, pravtako dolgoživost motorja ne bo prišla do izraza.

Kaj torej vpletate v temo ta prahistoričen motor?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trololo2 ()

Aston_11 ::

Bo. Ne vem, kdo se je lotil. Aja, OP pravi, da ga bo kupil in potem spet pametnjakoviči z novimi bencinarji primerjajo svoje kante s prastarim dizlom. Dobra. Pa se pokaže, da tudi njihove predlagane kante niso bohve kaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

RejZoR ::

Torej zdej smo prišli do ugotovitve, da SDI-ja sploh nisi nikoli imel... Ok...
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

Aston_11 ::

Bi ga moral, da vem, da lapate?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

kurjač ::

mitja73 je izjavil:

Tole je res zdravo zate in tvojega dizla. Dizli ne marajo visokih vrtljajev niti na AC, bolj ga boš tiščal prej boš imel težave.

Zakaj bi ga rabil silit v visoke obrate? To je za nekatere novodobna kanta.

 Megane 1,5dci - 81kw

Megane 1,5dci - 81kw

MeGreat ::

Jaz bi rekel, da to so visoki obrati. Pri mojem dci je blokada na 4000 obratih

RejZoR ::

Upam da si pogledal njegovo hitrost... Tud zelo odvisno je al je avto s 5 ali 6 prestavami.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

kurjač ::

6
Hrup pri tej hitrostije je res minimalen, slišen je samo piš vetra. Medtem ko je pri istem modelu bencinarja hrup motorja neznosen (175km/h = 5000 obratov)
strani: 1 2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kater avto vzet (prvi) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9412828 (9759) RejZoR
»

Vprašanje o klimi v avtu

Oddelek: Na cesti
111536 (1027) Engineer_
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14815001 (11034) Buggy

Več podobnih tem