Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
LeQuack ::
No, pa sem po slabem letu le našel malo rabljeno Corollo 2.0 TS v SOL opremi. Cena...hja, ne ravno nizka, sem pa za obstoječi avtomobil tudi iztržil več, kot bi bilo "primerno" in higienično. Cene rabljenih vozil so še vedno res neverjetno visoke. Zaenkrat sem s Corollo zelo zadovoljen. Mirna, enakomerna vožnja, varčen motor, odlična lega ob hkratnem zelo dobrem udobju. Zgolj (pod)povprečna se mi zdi le zvočna izolacija. Menim pa, da k temu verjetno precej doprinesejo tudi nameščene zimske gume (Sava Eskumo HP2), ki so po testih sodeč med najglasnejšimi. Za letos bodo še dobre.
In koliko si dal če ni skrivnost okvirno, in kater letnik? Jaz sem jih ene par pogledal pa so vse tam 3-4 leta stare, in 19-20k, nekateri hočejo še več. Kar se mi ne zdi ravno ugodno.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
pulstar ::
In koliko si dal če ni skrivnost okvirno, in kater letnik? Jaz sem jih ene par pogledal pa so vse tam 3-4 leta stare, in 19-20k, nekateri hočejo še več. Kar se mi ne zdi ravno ugodno.
2022 za 25k€. Dobrih 30kkm.
LeQuack ::
Nov pa kakor gledam je 28k? Pismo to se že sprašuješ če se splača rabljenega, pri novem dobiš še zimske gume pa mogoče kak dodaten popust bi si mislil.
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
pulstar ::
MrStein ::
Toyotin app.
Hmm, a tale:
MyToyota
ali
MyT by Toyota
?
Pa sorry za off topic.
prvi je novi, myT je star.
Nadaljujem v novi temi : Toyota app, ni funkcij
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Boštjan__Q ::
Prodaja električnih se izredno hitro viša, hibridi so na dolgi rok slepa ulica, ti bo prihodnost pokazala da sem imel prav. Oziroma lahko pogledaš kako se je zadeva odvila v državi ki je 5 let do 10 let pred nami, hibridov je za vzorec, velika večina je čistih električnih avtov in vsako leto jih je več, hibridov pa še manj:
Moe_Lester ::
Kar pa ne pomeni, da hibridi nimajo svojega mesta na trgu v tem trenutku. Za moje potrebe je PHEV trenutno daleč najbolj smiselna izbira. ICE bi bil OK, ampak precej dražji in manj udoben za uporabo. EVja, ki bi ustrezal mojim potrebam pa trenutno ni.
Čez 5-10 let mogoče.
Čez 5-10 let mogoče.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Moe_Lester ()
IL_DIAVOLO ::
Norveška je 5 let pred kako Nemcijo, mi smo 50 let zadaj.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Boštjan__Q ::
Pretiravaš, mi imamo market share električnih avtov že 10 %. Toliko ga je Norveška mela 9 do 10 let nazaj:
Očitno imaš zelo specifične potrebe, ali pa samo misliš da ga ni, pa v resnici je. Kakorkoli. PHEV niso smiselna izbira trenutno, ker stanejo skoraj isto kot EVji, prihranka na gorivu pa je neprimerljivo manj, stroški servisiranja večji (še vedno je ICE mašina)..
Moe_Lester je izjavil:
Kar pa ne pomeni, da hibridi nimajo svojega mesta na trgu v tem trenutku. Za moje potrebe je PHEV trenutno daleč najbolj smiselna izbira. ICE bi bil OK, ampak precej dražji in manj udoben za uporabo. EVja, ki bi ustrezal mojim potrebam pa trenutno ni.
Čez 5-10 let mogoče.
Očitno imaš zelo specifične potrebe, ali pa samo misliš da ga ni, pa v resnici je. Kakorkoli. PHEV niso smiselna izbira trenutno, ker stanejo skoraj isto kot EVji, prihranka na gorivu pa je neprimerljivo manj, stroški servisiranja večji (še vedno je ICE mašina)..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan__Q ()
Moe_Lester ::
Ne, dobro vem, da ga ni. Potrebe so mogoče specifične ampak takšne pač so. Če se veliko voziš po mestu in delaš občasne daljše vožnje kjer so polnilnice redke, je PHEV idealen. Izlet is Slovenije v Toskano z EVjem je svojevrstna dogodivščina, še posebej, ko z 10% baterije prideš na kmečki turizem, ki ima na bookingu označeno polnilnico za EVje pa ti Giuseppe začne 220V podaljšek vlečt iz hiše. Da o izletih po balkanu ne govorim.
PHEVi stanejo podobno kot EVji, če kupuješ novega. Rabljenega hibrida z malo kilometri dobiš bistveno ceneje. Pa izbira je veliko večja.
PHEVi stanejo podobno kot EVji, če kupuješ novega. Rabljenega hibrida z malo kilometri dobiš bistveno ceneje. Pa izbira je veliko večja.
energetik ::
Ali mi kdo lahko svetuje glede nakupa strešnih prečk za Corollo TS? Katere, kje? :)
Thule. Če vzameš kvadratne palce je zelo poceni.
Ps pazi, na Terra opremi ne moreš dat gor prečk. Kje? Katerakoli spletna štacuna, ki ima najceneje
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Utk ::
https://www.zurnal24.si/avto/testi/pres...
Na relaciji podobni kot je dela Mato in mu 1,0 kosilnica porabi 5,4, hibrid porabi 3,4. Hibrid, ki ima skoraj 200 konjev.
Na relaciji podobni kot je dela Mato in mu 1,0 kosilnica porabi 5,4, hibrid porabi 3,4. Hibrid, ki ima skoraj 200 konjev.
Mato989 ::
https://www.zurnal24.si/avto/testi/pres...
Na relaciji podobni kot je dela Mato in mu 1,0 kosilnica porabi 5,4, hibrid porabi 3,4. Hibrid, ki ima skoraj 200 konjev.
Kaj boš na takih relacijah z avti za 200 konjev ti obrazloži prvo
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
LeQuack ::
https://www.zurnal24.si/avto/testi/pres...
Na relaciji podobni kot je dela Mato in mu 1,0 kosilnica porabi 5,4, hibrid porabi 3,4. Hibrid, ki ima skoraj 200 konjev.
No ja dejmno bit realni, tudi jaz sem se navdušil nad hibridi. Ampak 3,4 je res očitno najbolj optimalna relacija, ker če bi šli na avtocesto bi dosti več porabil. Na koncu zmeraj vsak dela računico, recimo da bi dal Mato 10k več in nabavil to Corollo, koliko časa bi se moral voziti da bi se mu splačalo.
Quack !
Moe_Lester ::
Saj v članku lepo piše, da na avtocesti porabi "nad šest litrov". Kar je toliko kot 2 tonski SUV z dizlom.
Smiselnost nakupa je precej odvisna od načina uporabe.
Smiselnost nakupa je precej odvisna od načina uporabe.
Mato989 ::
https://www.zurnal24.si/avto/testi/pres...
Na relaciji podobni kot je dela Mato in mu 1,0 kosilnica porabi 5,4, hibrid porabi 3,4. Hibrid, ki ima skoraj 200 konjev.
No ja dejmno bit realni, tudi jaz sem se navdušil nad hibridi. Ampak 3,4 je res očitno najbolj optimalna relacija, ker če bi šli na avtocesto bi dosti več porabil. Na koncu zmeraj vsak dela računico, recimo da bi dal Mato 10k več in nabavil to Corollo, koliko časa bi se moral voziti da bi se mu splačalo.
Če rečeva da je 2l razlike pri porabi na 100km in če jaz oz moj avto dela 15k letno oz kak km manj prej kot več, to pomeni 150x 2l ali 300l na leto prihranka... 300l x 1,5EUR je cca. 450EUR prihranka na leto...
Moj avto je stal 25k, ne vem koliko stane ta nisem gledal ti praviš 10k več? Ok torej 10k/450 = cca 20 let da sem na nuli, pa če rečeva da bo bencin šel gor pa je 15 let...
Kako se to izplača?
Pa sploh nimam 1.0 kosilnice ampak 1,5 160KM
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
J.McLane ::
... in ročno kvačkalico.
Vsakemu svoje, poraba je pri hibridu samo del zgodbe, ki lahko prevesi tehtnico, tako je bilo že leta 2011 ko sem kupil prvega leto dni rabljenega Priusa za 18k €. Drugega sem kupil 2019, prav tako leto dni starega za 22k €. Tretji bo pa verjetno že EV tam nekje leta 2027.
Vsakemu svoje, poraba je pri hibridu samo del zgodbe, ki lahko prevesi tehtnico, tako je bilo že leta 2011 ko sem kupil prvega leto dni rabljenega Priusa za 18k €. Drugega sem kupil 2019, prav tako leto dni starega za 22k €. Tretji bo pa verjetno že EV tam nekje leta 2027.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Mato989 ::
... in ročno kvačkalico.
Vsakemu svoje, poraba je pri hibridu samo del zgodbe, ki lahko prevesi tehtnico, tako je bilo že leta 2011 ko sem kupil prvega leto dni rabljenega Priusa za 18k EUR. Drugega sem kupil 2019, prav tako leto dni starega za 22k EUR. Tretji bo pa verjetno že EV tam nekje leta 2027.
No kateri del pa je še bolj pomemben če ne finančni/časovni? Razen če imaš preveč denarja.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
J.McLane ::
Si pa trd kot kot skala.
Prav imaš, tvoj Polo najboljše kar lahko kupiš, sploh.
Prav imaš, tvoj Polo najboljše kar lahko kupiš, sploh.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Lonsarg ::
Pa ne morte rocnih ICE primerjat no. Hibrida lahko primerjas zgolj z ICE avtomatikom cenovno.
Ce spadas med stare dinozavre in ti avtomatik nic ne pomeni pa jbg, avtomatik pac je drazji za ene 2k.
Ce spadas med stare dinozavre in ti avtomatik nic ne pomeni pa jbg, avtomatik pac je drazji za ene 2k.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Utk ::
Ta corolla stane 31 jurjev, piše v članku. S tem da je avtomatik, ima radarski tempomat, ki dejansko deluje, 10 let garancije, itd. In ja, že itak je v štartu pač toyota kakšnega jurja ali dva več vredna od kie.
Ti kar fantaziraj naprej. Jaz sem vozil 400 km polno naložen 140-160 pa sem imel 6,2. Z nešteto pospeševanji vmes. Nismo imeli kaj manj od 2 tone not. Ni ravno tako da voziš 130 in ti takoj porabi 7 litrov. Če se voziš tam 130-140 bo pod 6.
In take vožnje so ponavadi redkejše od "Lj-Kamnik".
Saj v članku lepo piše, da na avtocesti porabi "nad šest litrov". Kar je toliko kot 2 tonski SUV z dizlom.
Ti kar fantaziraj naprej. Jaz sem vozil 400 km polno naložen 140-160 pa sem imel 6,2. Z nešteto pospeševanji vmes. Nismo imeli kaj manj od 2 tone not. Ni ravno tako da voziš 130 in ti takoj porabi 7 litrov. Če se voziš tam 130-140 bo pod 6.
In take vožnje so ponavadi redkejše od "Lj-Kamnik".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Mato989 ::
Pa ne morte rocnih ICE primerjat no. Hibrida lahko primerjas zgolj z ICE avtomatikom cenovno.
Ce spadas med stare dinozavre in ti avtomatik nic ne pomeni pa jbg, avtomatik pac je drazji za ene 2k.
Jaz mam KIA Ceed 1,5 160KM avtomatika bencinarja... in imam porabo 5,4 zadnjih 16,5k km (avto je star 1 leto in dober mesec dni) pa ga vozi moja ki sem ji moral razložit kako naj vozi in jo učil pol leta... če bi ga jaz vozil bi blo verjetno še -0,2 ali -0,3l/100 ker pač ženski razložit včasih da naj spusti gas namesto gas bremza je mission impossible...
Avto me je stal 25,5k z leasingom (brezobrestnim kao zato višja cena za 1,5k)
Če Corolla stane 31k je to 5,5k več (pa ne vemo če je to na keš ali na leasing brezobrestni!!!) pri prihranku 2l/100 sem izračunal je to pri ceni 1,5EUR/l benza in cca 15k km na leto prihranek letni 450EUR... do 5,5k je to 11 let oz. 12... tudi če gre cena benza x2 jutri je to 6 let da prideš na NULO.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
energetik ::
Udobje, sploh pri mestni vožnji in obvoznici v stalni gužvi, kjer se ti utrga od neprestanega šaltanja in speljevanja. Radar od 0km/h naprej. Ipd.... in ročno kvačkalico.
Vsakemu svoje, poraba je pri hibridu samo del zgodbe, ki lahko prevesi tehtnico, tako je bilo že leta 2011 ko sem kupil prvega leto dni rabljenega Priusa za 18k EUR. Drugega sem kupil 2019, prav tako leto dni starega za 22k EUR. Tretji bo pa verjetno že EV tam nekje leta 2027.
No kateri del pa je še bolj pomemben če ne finančni/časovni? Razen če imaš preveč denarja.
V zgornjem testu na žurnalu pretirava. Nad 6L imaš kvečjemu ob 100% AC, če ga teraš preko 140km/h.
In še vedno nakladajo o "glasnem menjalniku". Menjalnik je neslišen. "Glasen" je le motor pri višjih obratih, kar je le pri močnem pospeševanju ali večjem klancu na AC. Glasnejši pa se zdi, ker večino časa brni pri 1800-2000rpm, potem se ti zdi 3500 že glasno.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Lonsarg ::
Če Corolla stane 31k je to 5,5k več (pa ne vemo če je to na keš ali na leasing brezobrestni!!!) pri prihranku 2l/100 sem izračunal je to pri ceni 1,5EUR/l benza in cca 15k km na leto prihranek letni 450EUR... do 5,5k je to 11 let oz. 12... tudi če gre cena benza x2 jutri je to 6 let da prideš na NULO.Ne da se mi gledat cenikov, ampak različne znamke pač stanejo različno.
Razlika obični vs hibrid Toyota pa je cirka 4k. In če smatraš da gre 2k za avtomatika je razlika le še 2k. Navadni avtomatike grejo itak v roku nekaj let iz prodaje.
energetik ::
Primerjaš lahko dizl avtomatik z radarjem in Toyota hibrid. Te cene pa so praktično enake, oziroma je dizel dostikrat še dražji. Ko sem nabavljal svojo, je bil I30CW dizel avtomatik enake cene kot Corolla TS, Octavia dizl avtomatik je bila 1-2k dražja.Če Corolla stane 31k je to 5,5k več (pa ne vemo če je to na keš ali na leasing brezobrestni!!!) pri prihranku 2l/100 sem izračunal je to pri ceni 1,5EUR/l benza in cca 15k km na leto prihranek letni 450EUR... do 5,5k je to 11 let oz. 12... tudi če gre cena benza x2 jutri je to 6 let da prideš na NULO.Ne da se mi gledat cenikov, ampak različne znamke pač stanejo različno.
Razlika obični vs hibrid Toyota pa je cirka 4k. In če smatraš da gre 2k za avtomatika je razlika le še 2k. Navadni avtomatike grejo itak v roku nekaj let iz prodaje.
vires in numeris
Mato989 ::
Če Corolla stane 31k je to 5,5k več (pa ne vemo če je to na keš ali na leasing brezobrestni!!!) pri prihranku 2l/100 sem izračunal je to pri ceni 1,5EUR/l benza in cca 15k km na leto prihranek letni 450EUR... do 5,5k je to 11 let oz. 12... tudi če gre cena benza x2 jutri je to 6 let da prideš na NULO.Ne da se mi gledat cenikov, ampak različne znamke pač stanejo različno.
Razlika obični vs hibrid Toyota pa je cirka 4k. In če smatraš da gre 2k za avtomatika je razlika le še 2k. Navadni avtomatike grejo itak v roku nekaj let iz prodaje.
Seveda, ampak ponovno sem ti povedal
KIA Ceed avtomatik me je stal 25,5k z brez obrestnim leasingom...
Tale Corolla baje pride 31k pa niti ne vem ker se mi ne ljubi gledat ali je to na keš ali na leasing še potem OM
Torej je razlike 5,5k najmanj...
Pri povprečno prevoženih 15k letno in razliki v porabi 2l/100 prideš na prihranek 450 EUR po cenah bencina (pa sem zaokrožil navzgor ker je zdaj 1,42EUR)
Torej v 12 letih prideš do nule torej se izenači začetna vrednost nakupa Hibrida z KIA Ceed v tem primeru, tudi če dava ceno benza jutri x2 je to še zmeraj 6 let da si na nuli.
Primerjaš lahko dizl avtomatik z radarjem in Toyota hibrid. Te cene pa so praktično enake, oziroma je dizel dostikrat še dražji. Ko sem nabavljal svojo, je bil I30CW dizel avtomatik enake cene kot Corolla TS, Octavia dizl avtomatik je bila 1-2k dražja.Če Corolla stane 31k je to 5,5k več (pa ne vemo če je to na keš ali na leasing brezobrestni!!!) pri prihranku 2l/100 sem izračunal je to pri ceni 1,5EUR/l benza in cca 15k km na leto prihranek letni 450EUR... do 5,5k je to 11 let oz. 12... tudi če gre cena benza x2 jutri je to 6 let da prideš na NULO.Ne da se mi gledat cenikov, ampak različne znamke pač stanejo različno.
Razlika obični vs hibrid Toyota pa je cirka 4k. In če smatraš da gre 2k za avtomatika je razlika le še 2k. Navadni avtomatike grejo itak v roku nekaj let iz prodaje.
Ne primerjat moraš SVOJE vs hibrid ki ti ga nekdo priporoča...
Zakaj imate fetiš v te neke teoretične primerjave... posameznega človeka NE ZANIMA posamična primerjava ampak njegova lastnina vs priporočeno blago.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
energetik ::
Kakšne teoretične? Ko sem 2 leti nazaj nabavljal, so bila taka razmerja. Hotel sem avtomatika+radar.
vires in numeris
Mato989 ::
Kakšne teoretične? Ko sem 2 leti nazaj nabavljal, so bila taka razmerja. Hotel sem avtomatika+radar.
Ne vem ampak ti si napisal kaj MORAŠ/LAHKO primerjat...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Lonsarg ::
@Mato989, tvoja primarjava NI hibrid vs nehibrid, tvoja primerjava je Kia Ceed vs Toyota Corola in je Corola pač dražja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mato989 ::
@Mato989, tvoja primarjave NI hibrid vs nehibrid, tovja primerjava je Kia Ceed vs Toyota Corola in je Corola pač dražja.
Ne moja primerjava je
MOJ AVTO
vs Hibrid ki je bojda cenejši za vožnjo
In izračun kaže da tudi če gre cena benza jutri x2 bi pri Corolli moral se 6 let vozit da sem na NULI... pri trenutnih cenah pa več kot 12 let...
Zdaj ali je to krivda Znamke ali ne, mene iskreno ne zanima, mene zanima koliko časa preteče preden sem v plusu napram temu kar imam zdaj
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Lonsarg ::
Je pa Toyota Yaris Cross približno enako dolg in enako velik pritlažnik kot Kia Ceed, sam povem ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mato989 ::
Je pa Toyota Yaris Cross približno enako dolg in enako velik pritlažnik kot Kia Ceed, sam povem ;)
Verjamem, še vedno je hibrid dražji koliko sem na hitro pogledal, tam okrog 26,5k je pa res razlika manjša, ampak to je brez financiranja ne vem kakšna je OM
Mi pa izgleda Yarisa pač nikakor ni všeč (to je subjektivno itak)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
J.McLane ::
@Mato989, tvoja primarjave NI hibrid vs nehibrid, tovja primerjava je Kia Ceed vs Toyota Corola in je Corola pač dražja.
Ne moja primerjava je
MOJ AVTO
vs Hibrid ki je bojda cenejši za vožnjo
In izračun kaže da tudi če gre cena benza jutri x2 bi pri Corolli moral se 6 let vozit da sem na NULI... pri trenutnih cenah pa več kot 12 let...
Zdaj ali je to krivda Znamke ali ne, mene iskreno ne zanima, mene zanima koliko časa preteče preden sem v plusu napram temu kar imam zdaj
Točen izračun lahko narediš šele takrat ko avto prodaš, takrat boš zvedel izgubo vrednosti, stroške goriva in servisiranja. Vse ostalo je špekulacija in ocena preko palca.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Moe_Lester ::
Ta corolla stane 31 jurjev, piše v članku. S tem da je avtomatik, ima radarski tempomat, ki dejansko deluje, 10 let garancije, itd. In ja, že itak je v štartu pač toyota kakšnega jurja ali dva več vredna od kie.
Saj v članku lepo piše, da na avtocesti porabi "nad šest litrov". Kar je toliko kot 2 tonski SUV z dizlom.
Ti kar fantaziraj naprej. Jaz sem vozil 400 km polno naložen 140-160 pa sem imel 6,2. Z nešteto pospeševanji vmes. Nismo imeli kaj manj od 2 tone not. Ni ravno tako da voziš 130 in ti takoj porabi 7 litrov. Če se voziš tam 130-140 bo pod 6.
In take vožnje so ponavadi redkejše od "Lj-Kamnik".
Ne vem, če kaj pretirava s porabo. Na spritmonitor imaš minimalno 3,97 (več kot v članku), maksimalno 6,56 povprečje pa je na 5,53. Se kar sklada s prakso, da so na avtocesti hibridi relativno požrešni v primerjavi z dizli.
Da so vožnje "Lj-Kamnik" bolj pogoste pa mogoče velja zate.
Mato989 ::
@Mato989, tvoja primarjave NI hibrid vs nehibrid, tovja primerjava je Kia Ceed vs Toyota Corola in je Corola pač dražja.
Ne moja primerjava je
MOJ AVTO
vs Hibrid ki je bojda cenejši za vožnjo
In izračun kaže da tudi če gre cena benza jutri x2 bi pri Corolli moral se 6 let vozit da sem na NULI... pri trenutnih cenah pa več kot 12 let...
Zdaj ali je to krivda Znamke ali ne, mene iskreno ne zanima, mene zanima koliko časa preteče preden sem v plusu napram temu kar imam zdaj
Točen izračun lahko narediš šele takrat ko avto prodaš, takrat boš zvedel izgubo vrednosti, stroške goriva in servisiranja. Vse ostalo je špekulacija in ocena preko palca.
Seveda, ampak zato pa se vedno predpostavi da avta ne boš prodal dokler ga ne odpelješ na odpad...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
J.McLane ::
Ista zgodba, enega boš peljal na odpad pri x letih drugega pri y letih, za enega boš dal y € za porpavila za drugega x € samo veliko dlje se boš načakal da boš dobil številko koliko te avto stane.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Mato989 ::
Ista zgodba, enega boš peljal na odpad pri x letih drugega pri y letih, za enega boš dal y € za porpavila za drugega x € samo veliko dlje se boš načakal da boš dobil številko koliko te avto stane.
Ja ampak potem nikoli ne morš nardit primerjave... še vedno je najboljša to kar imaš vs to kar se ponuja in razlika v prihranku pri tvojih kilometrih kdaj prideš na 0...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
J.McLane ::
Moe_Lester je izjavil:
Ta corolla stane 31 jurjev, piše v članku. S tem da je avtomatik, ima radarski tempomat, ki dejansko deluje, 10 let garancije, itd. In ja, že itak je v štartu pač toyota kakšnega jurja ali dva več vredna od kie.
Saj v članku lepo piše, da na avtocesti porabi "nad šest litrov". Kar je toliko kot 2 tonski SUV z dizlom.
Ti kar fantaziraj naprej. Jaz sem vozil 400 km polno naložen 140-160 pa sem imel 6,2. Z nešteto pospeševanji vmes. Nismo imeli kaj manj od 2 tone not. Ni ravno tako da voziš 130 in ti takoj porabi 7 litrov. Če se voziš tam 130-140 bo pod 6.
In take vožnje so ponavadi redkejše od "Lj-Kamnik".
Ne vem, če kaj pretirava s porabo. Na spritmonitor imaš minimalno 3,97 (več kot v članku), maksimalno 6,56 povprečje pa je na 5,53. Se kar sklada s prakso, da so na avtocesti hibridi relativno požrešni v primerjavi z dizli.
Da so vožnje "Lj-Kamnik" bolj pogoste pa mogoče velja zate.
Moraš gledat prenovljeno Corollo, ki ima večjo pomoč eletkrike, tu je potem že 1.8 motor primerljiv s to KIO. Ta ima na spritmonitor porabo 5l:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Pa sem šel še gledat Kio ceed bencin avtomatik, 7 l:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Se kar sklada s prakso, da so na avtocesti hibridi relativno požrešni v primerjavi z dizli.
Ravno obratno, to pravi vaša teorija. Praksa pravi da tudi na avtocesti dost malo porabijo.
Gledat je pa treba letno povprečje. Ja, max je lahko 6,5 na spritmonitoru, zdaj pa poglej max od 2 tonske suva. Najbrž je nad 9.
Moe_Lester ::
Moraš gledat prenovljeno Corollo, ki ima večjo pomoč eletkrike, tu je potem že 1.8 motor primerljiv s to KIO. Ta ima na spritmonitor porabo 5l:
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Jaz sem vzel podatke za močnejšo verzijo. Na tvojem linku je maksimalna poraba še celo malenkost višja.
Ravno obratno, to pravi vaša teorija. Praksa pravi da tudi na avtocesti dost malo porabijo.
Gledat je pa treba letno povprečje. Ja, max je lahko 6,5 na spritmonitoru, zdaj pa poglej max od 2 tonske suva. Najbrž je nad 9.
Nope, to pravi tudi praksa in moje osebne izkušnje z dizli in hibridi. Moj 2 tonski SUV s 4wd pogonom in zastarelim avtomatikom je po avtocesti porabil dobrih 6 litrov po BC. Po mestu je bolj 11, ne samo 9.
Sicer se strinjam, da porabijo "dosti malo", ampak kak varčen dizel porabi manj, sodobni turbo bencinarji pa tudi niso daleč.
Magic1 ::
Dvetonski automatik SUV na avtocesti mogoče pije 6l, če voziš 80km/h ali manj. Verjetno pa samo kaže "malo" manj od realnega.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
nicksonn ::
Ma, tele porabe.
Samo v mestu ima hibrid prednost pred benz/dizl.
Tista razlika ni tolikšna.
LJ-Kamnik - verjamem, da je corolla porabila 3,4L. Ne verjamem pa, da je 1.0 mlinčkek spil preko 5 L.
Razen če je bil v kakšni 1,5 tonski SUV embalaži.
Moje izkušnje:
prius 2, 1.5, lastil sem si ga 2 leti. Moja povprečna poraba na Ecocontact 15" gumah: 4,1 Poleti, 4,5 pozimi. Je bilo enpar tankov tudi pod 4L povprečje, ma ne dosti. spritmonitor: 5,2.
Trenutno vozim 1.2tsi hatchbacka. Na 15 col touranza gumah. Poleti: 4,4L, sedajle pozimi 4,8L. minimum je bil nekih 4,2L oz več kot 1100km na tank. Spritmonitor: 5,9L
Sepravi, imam slabe pol litra večjo porabo, ampak 100% poskočnejši avto (ravno 2x toliko navora), ki je tudi bolj zabaven za vozit tako po ravnem kot po ovinkih. Edino nekoliko manj je prostoren.
Vseeno: best deal ever.
Sem vozil testno famozno 2.0 corollo pred parimi leti, še ko sem imel priusa. Sem mislil, to bo pa raketa. Nope.
Še vedno se za vsak pritisk pedala oz malo pospeševanje povečajo obrati. Ja, sej max moč je okej, samo mi ni všeč vožnja pri visokih obratih na dailiyu. Je hitrejši, ma še zmeraj premalo dela EM. Menda so to sedaj z zadnjo verzijo izboljšali.
Recimo honda civic hibrid (tazadnji) je deloval dosti poskočnejši, pa je manjša sistemska moč.
Ko pospešuješ obrati ne skočijo toliko, ampak pomaga elektromotor. Je bila pa povprečna poraba na testu večja kot 5L, čeprav sem se trudil z ekovožnjo. Ni toliko zoptimiran. Kdaj predolgo vztraja na bateriji, kdaj pa čisto predolgo vrti ICE. Precej intenzivneje ciklira med nevem, 30 in 60% baterije.
IMHO: Hibridi so smiselni le, če imaš vsaj polovico mestne vožnje (oz se voziš v LJ v gužvi), in imaš samo en avto pred hišo. Če voziš vsaj polovico AC je še zmeraj zakon dizel. Poraba pri službenem 2.0 TDIju je okol 5,5L, pa ga sploh ne šparamo.
Samo v mestu ima hibrid prednost pred benz/dizl.
Tista razlika ni tolikšna.
LJ-Kamnik - verjamem, da je corolla porabila 3,4L. Ne verjamem pa, da je 1.0 mlinčkek spil preko 5 L.
Razen če je bil v kakšni 1,5 tonski SUV embalaži.
Moje izkušnje:
prius 2, 1.5, lastil sem si ga 2 leti. Moja povprečna poraba na Ecocontact 15" gumah: 4,1 Poleti, 4,5 pozimi. Je bilo enpar tankov tudi pod 4L povprečje, ma ne dosti. spritmonitor: 5,2.
Trenutno vozim 1.2tsi hatchbacka. Na 15 col touranza gumah. Poleti: 4,4L, sedajle pozimi 4,8L. minimum je bil nekih 4,2L oz več kot 1100km na tank. Spritmonitor: 5,9L
Sepravi, imam slabe pol litra večjo porabo, ampak 100% poskočnejši avto (ravno 2x toliko navora), ki je tudi bolj zabaven za vozit tako po ravnem kot po ovinkih. Edino nekoliko manj je prostoren.
Vseeno: best deal ever.
Sem vozil testno famozno 2.0 corollo pred parimi leti, še ko sem imel priusa. Sem mislil, to bo pa raketa. Nope.
Še vedno se za vsak pritisk pedala oz malo pospeševanje povečajo obrati. Ja, sej max moč je okej, samo mi ni všeč vožnja pri visokih obratih na dailiyu. Je hitrejši, ma še zmeraj premalo dela EM. Menda so to sedaj z zadnjo verzijo izboljšali.
Recimo honda civic hibrid (tazadnji) je deloval dosti poskočnejši, pa je manjša sistemska moč.
Ko pospešuješ obrati ne skočijo toliko, ampak pomaga elektromotor. Je bila pa povprečna poraba na testu večja kot 5L, čeprav sem se trudil z ekovožnjo. Ni toliko zoptimiran. Kdaj predolgo vztraja na bateriji, kdaj pa čisto predolgo vrti ICE. Precej intenzivneje ciklira med nevem, 30 in 60% baterije.
IMHO: Hibridi so smiselni le, če imaš vsaj polovico mestne vožnje (oz se voziš v LJ v gužvi), in imaš samo en avto pred hišo. Če voziš vsaj polovico AC je še zmeraj zakon dizel. Poraba pri službenem 2.0 TDIju je okol 5,5L, pa ga sploh ne šparamo.
x n!
feryz ::
Boštjan__Q je izjavil:
Prodaja električnih se izredno hitro viša, hibridi so na dolgi rok slepa ulica, ti bo prihodnost pokazala da sem imel prav. Oziroma lahko pogledaš kako se je zadeva odvila v državi ki je 5 let do 10 let pred nami, hibridov je za vzorec, velika večina je čistih električnih avtov in vsako leto jih je več, hibridov pa še manj:Še dobro, da imamo prave znanstvenike na tem forumu, ki vejo vse.
Navadni zemljani imamo pa zgolj smolo, kot posledico prezabitosti.
Moj primer, recimo, govorimo o enakem avtu, razlika je zgolj pogon.
Če bi naročil čistega štromarja, bi se lahko že 12 mesecev vozil z njim. Celo tale trenutek je na voljo. Ampak je, žal, popolnoma neuporabna zadeva.
Ker sem naročil hibrida, čakam že 15. mesec, brez kakršnekoli informacije, kdaj naj bi sploh bil.
Verjetno zato, ker so mrtva veja. Štromarji pa stojijo na parkplacih štacun, ker na njih svet stoji. Vsaj tako si lahko človek interpretira stanje, glede na vse, kar se dogaja in zapise pametnih ljudi.
Moe_Lester ::
Dvetonski automatik SUV na avtocesti mogoče pije 6l, če voziš 80km/h ali manj. Verjetno pa samo kaže "malo" manj od realnega.
Nope. Pri vožnji po omejitvah.
Naprimer, BMW X5 25d: https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Audi Q5, povprečna minimalna poraba celo 4,13 litra: https://www.spritmonitor.de/de/uebersic...
Povprečje kvari mestna vožnja, kjer so takšni avtomobili izjemno požrešni. Na tempomatu pri 130 je 6 litrov čisto normalna poraba.
Utk ::
LOL, minimum gledaš. Kaj pa veš kaj je z nekim čudakom. Ali če je sploh pravilno vpisoval.
Corolla hibrid povprečno povprečje na spritmonitur 5,3, tvoji suvi 7-8. Kaj bi še rad povedal?
Tudi če ima 2 tonski suv na neki relaciji v neki vožnji 2 dcl manjšo porabo, to čisto nič ne pomeni, če je ostalih 90% voženj debelo, ranga 3 litre, na strani hibrida.
Corolla hibrid povprečno povprečje na spritmonitur 5,3, tvoji suvi 7-8. Kaj bi še rad povedal?
Tudi če ima 2 tonski suv na neki relaciji v neki vožnji 2 dcl manjšo porabo, to čisto nič ne pomeni, če je ostalih 90% voženj debelo, ranga 3 litre, na strani hibrida.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MrStein ::
Točen izračun lahko narediš šele takrat ko avto prodaš, takrat boš zvedel izgubo vrednosti, stroške goriva in servisiranja. Vse ostalo je špekulacija in ocena preko palca.
Torej vsi tile "(H)EV je boljši od ICE" so samo špekulacija?
Dobro vedeti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35890 (5375) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78651 (30075) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97359 (60125) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50166 (40237) | -valvoline- |