Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
MrStein ::
Se kar sklada s prakso, da so na avtocesti hibridi relativno požrešni v primerjavi z dizli.
Ravno obratno, to pravi vaša teorija. Praksa pravi da tudi na avtocesti dost malo porabijo.
Gledat je pa treba letno povprečje. Ja, max je lahko 6,5 na spritmonitoru, zdaj pa poglej max od 2 tonske suva. Najbrž je nad 9.
To ni nobena znanost. Na AC se baterija "izprazni" po nekaj km in (veliko) večino časa dela ICE.
In je poraba skoraj ista. Sploh če se vozi enakomerno. Zastoji so seveda drugo.
Normalno da so. Če ti jutri pade meteorit nanj, nisi nič naredu.
Ja, ampak eni svoje "izračune" prodajajo kot suhe zlato, nasprotne pa zaničujejo z "čista špekulacija".
Bom se držal navedenih dejstev: 10%* prodanih vozil je EV
In za teh 10% je tudi s,miseln. Za druge ni.
(čeprav je tema o hibridih)
* tu nekje, procent gor ali dol
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Moe_Lester ::
LOL, minimum gledaš. Kaj pa veš kaj je z nekim čudakom. Ali če je sploh pravilno vpisoval.
Corolla hibrid povprečno povprečje na spritmonitur 5,3, tvoji suvi 7-8. Kaj bi še rad povedal?
Tudi če ima 2 tonski suv na neki relaciji v neki vožnji 2 dcl manjšo porabo, to čisto nič ne pomeni, če je ostalih 90% voženj debelo, ranga 3 litre, na strani hibrida.
Povedal bi rad, da so hibridi za dolge avtocestne vožnje relativno požrešni, bolj kot primerliji dizli. To je napisano v tistem članku zgoraj, na spritmonitorju (kjer je btw dovolj vnosov, ki izničijo ekstreme in napake) in osebne izkušnje (trenutno vozim 2.5 dizla, plug-in hibrida in 2.0 Rav4 bencinarja s CVT).
Ampak, glede na to, da se po tvojem očitno vsi vozimo samo na relaciji Lj-Kamnim se bom strinjal s tabo, da je Corolla hibrid edina smiselna izbira za 100% populacije.
Utk ::
To ni nobena znanost. Na AC se baterija "izprazni" po nekaj km in (veliko) večino časa dela ICE.
In je poraba skoraj ista. Sploh če se vozi enakomerno. Zastoji so seveda drugo.
Pojma nimaš. Baterija se tudi v mestu "sprazni" po nekaj km, pa bo vseeno porabil pod 5 pa če se cel dan voziš. V bistvu lahko tudi štartaš s prazno pa ne bo nobene razlike.
Povedal bi rad, da so hibridi za dolge avtocestne vožnje relativno požrešni, bolj kot primerliji dizli.
To pač ni res. Ampak vi kar verjemite svoji teoriji. Pod relativno požrešni bi jaz razumel razliko liter ali 2. Ne pa 2 dcl, če je še tolk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MrStein ::
Lahko greva na testno vožnjo, pa sam vidiš na lastne oči.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
OK, lep pozdrav v paralelno dimenzijo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
J.McLane ::
Moe_Lester je izjavil:
...in osebne izkušnje (trenutno vozim 2.5 dizla, plug-in hibrida in 2.0 Rav4 bencinarja s CVT).
Poraba sploh na AC je v prvi vrsti odvisna od zračnega in kotalenga upora, torej v kakšnih škatlah imaš zapakirane zgornje pogone, pa ali sploh imaš običnega Toyota hibrida?
Na koncu ne gre samo za pogon ampak moraš gledat cel paket, ki pride zraven našravfan na ta pogon. Prius se izvrstno obnese na AC, bolje kot bilokateri dizel SUV ali CUV. Corolla TS je na AC jasno že slabša, ampak verjetno še vedno bolje kot nek dizel SUV. Ja vem, primerjave se dela na istih avtih... ampak če se že vsi tako obešate na to famozno avtocesto, zakaj za boga potem večina tudi za AC kupuje neke SUV škatle in ne klasične aeordnimačne limuzine, pa tudi če dizelske? Morda pa folku dol visi za porabo, ali pa si ne znajo na en prtiček izračunat, kaj pomeni pol metra višji avto na AC.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Moe_Lester ::
To pač ni res. Ampak vi kar verjemite svoji teoriji. Pod relativno požrešni bi jaz razumel razliko liter ali 2. Ne pa 2 dcl, če je še tolk.
Saj pravim, moja "teorija" je podprta z lastnimi izkušnjami, skozi lastništvo več kot 25 avtomobilov od kar vozim. Poleg tega, da praktično vsi reviewi in spritmonitor kažejo enako.
Razlika je precej večja kot 2 dcl, če primerjaš primerljive avtomobile. Primerjavo z "2 tonskim SUVom" sem dal za ilustracijo.
ampak če se že vsi tako obešate na to famozno avtocesto, zakaj za boga potem večina tudi za AC kupuje neke SUV škatle in ne klasične aeordnimačne limuzine, pa tudi če dizelske? Morda pa folku dol visi za porabo, ali pa si ne znajo na en prtiček izračunat, kaj pomeni pol metra višji avto na AC.
Zato, ker pri dizlu dobiš ugodno porabo tudi v uporabnem avtomobilu. Razlika v porabi med limuzino in SUVom je relativno majhna, za mnoge pa je SUV bistveno bolj uporaben.
Imam PHEVa s cca. 50km dosega, kar je dovolj za praktično vse dnevne vožnje.
Utk ::
Razlika v porabi med limuzino in SUVom je relativno majhna
Ja, med suvom in limuzino je relativno majhna razlika, med hibridom in dizlom pa relativno velika. Ti ga pa pihaš.
skozi lastništvo več kot 25 avtomobilov od kar vozim
Kateri od teh so bli hibridi?
Mato989 ::
Še vedno nihče ni razložil kako je hibrid boljši kot EV in zakaj ne bi bilo bolj smiselno kupit EVja kot hibrida če gledamo na glavne cilje
1. rešena podrejenost nakupovanja benza in nafte
2. samooskrbnost z elektriko
Noben hibrid teh dveh točk ne reši... pogojni priključni če ga boš skoz vklapljal seveda.
1. rešena podrejenost nakupovanja benza in nafte
2. samooskrbnost z elektriko
Noben hibrid teh dveh točk ne reši... pogojni priključni če ga boš skoz vklapljal seveda.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
nicksonn ::
Kolikor sem jst bral, so PHEV dokaj požrešni na AC.
Razen +100kg baterij, sicer ne vidim razloga za to. Tudi sama teža naj je bi dodala toliko.
Res pa je, da so nemški PHEVjih precej slabo optimirani za porabo.
Kak prius phev dvomim, da ima le za nekaj dcl večjo porabo na AC, ko je baterija prazna.
@moe lester:
Mala razlika med limo in SUV je edino pri izvenmestni vožnji, tja do 100kmh.
Fizika se ne strinja s tabo v drugih primerih:
na AC imaš velik upor. V mestu imaš večjo težo.
@Mato989:
Hibrid je ok, če:
imaš en avto, živiš in/ali delaš v LJ. Ter imaš dosti vikend tripov naokrog po neobljudenih deželah. In preferiraš karavana pred SUV kištami. In nočeš dati več kot 32k za nov avto.
Takih pač ni malo, sej je okej ta izbira.
Vsi ki vidite Lj mogoče enkrat letno, težko razumete kok je tečno in potratno voziti po gužvi brez nečesa elektrificiranega. Zakaj ne EV - vsak ima svoj razlog.
Razen +100kg baterij, sicer ne vidim razloga za to. Tudi sama teža naj je bi dodala toliko.
Res pa je, da so nemški PHEVjih precej slabo optimirani za porabo.
Kak prius phev dvomim, da ima le za nekaj dcl večjo porabo na AC, ko je baterija prazna.
@moe lester:
Mala razlika med limo in SUV je edino pri izvenmestni vožnji, tja do 100kmh.
Fizika se ne strinja s tabo v drugih primerih:
na AC imaš velik upor. V mestu imaš večjo težo.
@Mato989:
Hibrid je ok, če:
imaš en avto, živiš in/ali delaš v LJ. Ter imaš dosti vikend tripov naokrog po neobljudenih deželah. In preferiraš karavana pred SUV kištami. In nočeš dati več kot 32k za nov avto.
Takih pač ni malo, sej je okej ta izbira.
Vsi ki vidite Lj mogoče enkrat letno, težko razumete kok je tečno in potratno voziti po gužvi brez nečesa elektrificiranega. Zakaj ne EV - vsak ima svoj razlog.
x n!
Moe_Lester ::
Kateri od teh so bli hibridi?
A boš rekel, da nisem vozil tapravega hibrida, ker samo Toyota dela takšne, kot je treba? :)
Še vedno nihče ni razložil kako je hibrid boljši kot EV in zakaj ne bi bilo bolj smiselno kupit EVja kot hibrida če gledamo na glavne cilje
Sem že napisal scenarij za priključnega hibrida. Če se hočeš čez teden poceni voziti po mestu in na kratke relacije čez vikend pa hodiš na daljše roadtripe je PHEV idealen.
Če se voziš do kakšnih 150, 200km dnevno in so daljše poti bolj izjema (Dopusti in izleti mogoče 10x letno), je EV top. Polnilnice so danes že precej razširjenje, tista dodatna ura ne pomeni veliko.
J.McLane ::
Moe_Lester je izjavil:
To pač ni res. Ampak vi kar verjemite svoji teoriji. Pod relativno požrešni bi jaz razumel razliko liter ali 2. Ne pa 2 dcl, če je še tolk.
Saj pravim, moja "teorija" je podprta z lastnimi izkušnjami, skozi lastništvo več kot 25 avtomobilov od kar vozim. Poleg tega, da praktično vsi reviewi in spritmonitor kažejo enako.
Razlika je precej večja kot 2 dcl, če primerjaš primerljive avtomobile. Primerjavo z "2 tonskim SUVom" sem dal za ilustracijo.
ampak če se že vsi tako obešate na to famozno avtocesto, zakaj za boga potem večina tudi za AC kupuje neke SUV škatle in ne klasične aeordnimačne limuzine, pa tudi če dizelske? Morda pa folku dol visi za porabo, ali pa si ne znajo na en prtiček izračunat, kaj pomeni pol metra višji avto na AC.
Zato, ker pri dizlu dobiš ugodno porabo tudi v uporabnem avtomobilu. Razlika v porabi med limuzino in SUVom je relativno majhna, za mnoge pa je SUV bistveno bolj uporaben.
Imam PHEVa s cca. 50km dosega, kar je dovolj za praktično vse dnevne vožnje.
Moje izkušnje so pa, da dizli na AC porabijo ful veliko, veliko sem prevozil s Opel Vivaro, Toyoto Hilux in Fiat Ducatom, nobenega nisem spravil pod 8 l na AC. Toliko o tem kako verodostojne so lastne izkušnje.
Tule imaš en zelo star test, kjer so večino prevozili po AC, (Prius je sicer plug-in ampak tiste 4 kWh na tako veliki razdalji ne pridejo do izraza):
https://avto-magazin.metropolitan.si/vo...
"Prevozili smo 251,7 kilometra, od tega okoli 18 kilometrov mestne vožnje (večinoma po vpadnicah), preostalo pa po avtocesti. Golf je za celotno pot porabil 14,3 litra goriva, Ampera 13,2, Prius pa 13,3 litra."
Kje je sedaj ta "občutno večja poraba kot" dizel? Prius je pokuril manj kot Golf TDI DSG. Aerodinamika? Goljufija?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Lonsarg ::
Zadeva je zlo case by case od znamke, modela... Ampak na grobo je hibrid (bencinski) po porabi priblizno izenacen z dizlom na avtocesti. V mestu pa ima prednost.
Kar se udobja tice pa pac hibridni avtomatiki peljejo veliko bolj gladko kot navadni avtomatiki. EV pa se bolj gladko ;)
Tak da meni se zdi no-brainer da ce kupujes nov avto kupis hibrida. Rabljeni so svoja zgodba (in ce nimas vsaj 25k potem se novega ne splaca, vzami rabljenega). Ce gres v high-end range pa seveda vzames PHEV ali EV.
Kar se udobja tice pa pac hibridni avtomatiki peljejo veliko bolj gladko kot navadni avtomatiki. EV pa se bolj gladko ;)
Tak da meni se zdi no-brainer da ce kupujes nov avto kupis hibrida. Rabljeni so svoja zgodba (in ce nimas vsaj 25k potem se novega ne splaca, vzami rabljenega). Ce gres v high-end range pa seveda vzames PHEV ali EV.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Moe_Lester ::
Moje izkušnje so pa, da dizli na AC porabijo ful veliko, veliko sem prevozil s Opel Vivaro, Toyoto Hilux in Fiat Ducatom, nobenega nisem spravil pod 8 l na AC. Toliko o tem kako verodostojne so lastne izkušnje.
Za kombi se ti zdi 8 litrov veliko? Zanimivo. Koliko misliš, da bi porabil hibridni kombi, če že Corola porabi več kot 6 litrov?
Tule imaš en zelo star test, kjer so večino prevozili po AC, (Prius je sicer plug-in ampak tiste 4 kWh na tako veliki razdalji ne pridejo do izraza):
"Golf je v povprečju porabil 5,7, Prius Plug-In in Ampera pa po 5,3 litra."
S tem, da so Priusa štartali polnega in ga vmes enkrat napolnili, pa nekaj omenjajo večjo baterijo? To pomeni, da so cca. 1/4 poti prevozili na elektriko.
V članku so tudi pravilno zapisali "A kaj se zgodi, ko je razdalja daljša? V nekaterih razmerah ni treba ugibati: če se podate na nočno potovanje čez Nemčijo, s hitrostmi, ki so primerne njihovim avtocestam, bo dizel daleč spredaj."
J.McLane ::
Vidim da to s kombijem nisi razumel, naj bi bil sarkazem, ker tule v tej temi delate iste primerjave s hruškami in pomarančami.
Prius plug-in 1. gen je imel baterijo 4,4 kWh uporabnih dobrih 3 kWh, to je na 251 km dolgi trasi pljunekv morje, pa recmo da je s tem prihranil 5 dcl (zanemarimo koliko je več porabil zaradi teže ko teče na bencin), kar je potem enako kot Golf TDI DSG.
Prius plug-in 1. gen je imel baterijo 4,4 kWh uporabnih dobrih 3 kWh, to je na 251 km dolgi trasi pljunekv morje, pa recmo da je s tem prihranil 5 dcl (zanemarimo koliko je več porabil zaradi teže ko teče na bencin), kar je potem enako kot Golf TDI DSG.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
aborko ::
Ampak na grobo je hibrid (bencinski) po porabi priblizno izenacen z dizlom na avtocesti.
Že če se jajcaš 120km/h to ni res, kaj šele če ceniš svoj čas in voziš 140, potem je realno stanje takšno: (od 1:10 naprej) , pa tle je v primerjavi večja oktavia in še nabrita RS povrhu, kaj šele da bi kak 1.6 dizel primerjal. In na AC štancaš km, v šusu jih lahko narediš par 100, kdo bo par 100km naenkrat naredil po mestu razen taksisti? Tako da se mi zdi poraba po AC dosti bolj relevatna...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: aborko ()
Moe_Lester ::
Vidim da to s kombijem nisi razumel, naj bi bil sarkazem, ker tule v tej temi delate iste primerjave s hruškami in pomarančami.
Ne vem kdo dela take primerjave. Jaz delam primerjavo z MOJIM 2 tonskim 2.0d SUVom, MOJIM 2 tonskim 2.5d SUVom in MOJIM 2 tonskim PHEV SUVom.
Lonsarg ::
Ja ima pač Škoda Activa nižjo, kak drug dizel pa višjo. Saj pravim da variira po znamkah/modelih.Ampak na grobo je hibrid (bencinski) po porabi priblizno izenacen z dizlom na avtocesti.
Že če se jajcaš 120km/h to ni res, kaj šele če ceniš svoj čas in voziš 140, potem je realno stanje takšno...
pa tle je v primerjavi večja oktavia in še nabrita RS povrhu, kaj šele da bi kak 1.6 dizel primerjal. In na AC štancaš km, v šusu jih lahko narediš par 100, kdo bo par 100km naenkrat naredil po mestu razen taksisti? Tako da se mi zdi poraba po AC dosti bolj relevatna...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
nicksonn ::
Kje je sedaj ta "občutno večja poraba kot" dizel? Prius je pokuril manj kot Golf TDI DSG. Aerodinamika? Goljufija?
Ja, aerodinamika sigurno ni v prid golfu. Mislim, da je tu Cd kakih 0,3, dočim je pri priusu 3 0,25 in pri priusu 4 0,24. Ampera tudi ne blesti, nekih 0,275, ampak prevozi več na elektriko, pa se to "izniči".
Razlika v aerodinamiki je večja, kot je razlika v kalorični vrednosti goriv (10%).
Že če se jajcaš 120km/h to ni res, kaj šele če ceniš svoj čas in voziš 140, potem je realno stanje takšno: YT /.../ pa tle je v primerjavi večja oktavia in še nabrita RS povrhu, kaj šele da bi kak 1.6 dizel primerjal. In na AC štancaš km, v šusu jih lahko narediš par 100, kdo bo par 100km naenkrat naredil po mestu razen taksisti? Tako da se mi zdi poraba po AC dosti bolj relevatna...
Podatki na 1:11 so tudi po mojem precej relevantni.
Po mojih izkušnjah so novejši VAGov turbomlinčki po porabi tam-tam s toyotinimi hibridi.
Seveda - izven mest.
Dizel pa še vedno porabi vsaj za 10% manj kot bencinar v enaki embalaži - tudi tu je fizika zadaj.
Ta test je vsaj primerjal primerljivo. Ne pa tu, ko en primerja suva, en hatcha, en karavana...
x n!
Utk ::
A boš rekel, da nisem vozil tapravega hibrida, ker samo Toyota dela takšne, kot je treba? :)
Ni samo toyota. Tudi honda, ford 2.0 in gor, morda še kak, se bi našel. Med evropejci pa takega res ni. Taka so pač dejstva in če opletaš z nekim podatkom od slabega hibrida, to pove nekaj samo o slabem hibridu. Jaz ti tudi lahko najdem dizla, ki ima porabo več kot nek bencinar, pa kaj pol, to samo pove, da je pač tist dizel zanič.
Ampak na grobo je hibrid (bencinski) po porabi priblizno izenacen z dizlom na avtocesti.
Že če se jajcaš 120km/h to ni res, kaj šele če ceniš svoj čas in voziš 140, potem je realno stanje takšno: (od 1:10 naprej) , pa tle je v primerjavi večja oktavia in še nabrita RS povrhu, kaj šele da bi kak 1.6 dizel primerjal. In na AC štancaš km, v šusu jih lahko narediš par 100, kdo bo par 100km naenkrat naredil po mestu razen taksisti? Tako da se mi zdi poraba po AC dosti bolj relevatna...
Ta test je napravljen slabo. Nima take porabe. Po prevoženih 90,000 km pač to trdim, in noben youtube filmček me ne more prepričat v nasprotno.
Morda je imel neke 19" gume in še to slabo napumpane, morda je delal ne vem kaj, ampak no faking way da tolk porabi, niti pri 120 niti pri 140. Pred fejsliftom, ki je imam jaz, pa naj bi porabila po njegovo še 10% več. Skoraj 8 litrov pri 140. Malo morgen.
Vi pa lahko verjamete filmčku ali pa meni, meni je v resnici vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Utk ::
V njegovih testih škoda RS dizel v praktično vseh primerih porabi bistveno manj kot toyota, če gremo na sprit monitor ima toyota 2,0 povprečje 5,2, škoda octavia rs dizel pa 6,5. Tu se pač nekaj ne izide.
MrStein ::
Ja ima pač Škoda Activa nižjo, kak drug dizel pa višjo. Saj pravim da variira po znamkah/modelih.Ampak na grobo je hibrid (bencinski) po porabi priblizno izenacen z dizlom na avtocesti.
Že če se jajcaš 120km/h to ni res, kaj šele če ceniš svoj čas in voziš 140, potem je realno stanje takšno...
pa tle je v primerjavi večja oktavia in še nabrita RS povrhu, kaj šele da bi kak 1.6 dizel primerjal. In na AC štancaš km, v šusu jih lahko narediš par 100, kdo bo par 100km naenkrat naredil po mestu razen taksisti? Tako da se mi zdi poraba po AC dosti bolj relevatna...
Zato pa lepo primerjaš enake. Recimo Škoda Octavia bencin (ali dizel) z Škoda Octavia PHEV. Porabo piše na ekranu. Greš na AC, pospešiš na 130 km/h in 10 sekund opazuješ cifro. (za boljši test lahko prevoziš več, ampak za prvo oceno je to dovolj).
V "uradnih" testih sicer porabo PHEV skrivajo kot kača noge, sicer bi samo linkal.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Utk ::
Nemški hibridi suxajo. Big time. So izguba časa in denarja. Če sem kdaj rekel kaj drugega, me lahko ustrelite.
J.McLane ::
Niti približno ne boš meril porabe na AC v 10s. ČE hočeš kolikor toliko dobro zmerit moraš odpelat nek ravninski odsek AC v obe smeri in potem izračunaš povprečje, pa še to te lahko kakšen veter zaj***.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
MrStein ::
Niti približno ne boš meril porabe na AC v 10s. ČE hočeš kolikor toliko dobro zmerit moraš odpelat nek ravninski odsek AC v obe smeri in potem izračunaš povprečje, pa še to te lahko kakšen veter zaj***.
Evo rešitve. Čakamo na številke...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
aborko ::
Tu se pač nekaj ne izide.
O pa še kako se izide. Na tistem youtube videju so testiral porabe pri enaki hitrosti, ampak za spritmonitor pa je treba malo logike uporabit. Kdo bo kupil RS škodo? A enak tip človeka, ki bi kupil hibrida? Verjetno ne ane, če že potem bo gledal kakega 1.6 oz 2.0 tdi z manj konji, ne pa ravno RS. Ponavadi se avti z več konji malo bolj pritiskajo, zato folk tudi da malce več € v štartu, da se zadeva premakne, ko daš gas...
škoda octavia rs dizel pa 6,5
Lahko pa damo v primerjavo bolj ljudsko octavio dizel in kar naenkrat pade poraba za 2l na 4,5: https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: aborko ()
MrStein ::
Nemški hibridi suxajo. Big time. So izguba časa in denarja. Če sem kdaj rekel kaj drugega, me lahko ustrelite.
No true scotssman...
Saj se lahko tudi Corolla hibrid z Corolla bencin primerja.
Kje je problem?
Sem pred leti našel eno dobro web stran* z WLTP podatki za večino (osebnih) vozil, zdaj pa zgleda ni več. Kot sem rekel: skrivajo kot kača noge.
* grange UK ali podobno... nikakor ne najdem zdaj, ali pa so ukinili
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Evo iz kataloga Corolla Sedan:
WLTP: Extra visoka hitrost (l/100 km) 5,3-6,5 5,6-6,1
oziroma povprečje: 5,9 L/100km 5,85 L/100km
Prvi je hibrid, drugi benzin
Ampak, spet verjetno ni pravi, se ne šteje, ter še sto izgovorov.
Vsakemu je jasno dejstvo, da ne more dobiti energijo iz nič, in na AC so prednosti hibrida praktično nične (kar se porabe tiče). Ampak enim je potrebno razlagati...
WLTP: Extra visoka hitrost (l/100 km) 5,3-6,5 5,6-6,1
oziroma povprečje: 5,9 L/100km 5,85 L/100km
Prvi je hibrid, drugi benzin
Ampak, spet verjetno ni pravi, se ne šteje, ter še sto izgovorov.
Vsakemu je jasno dejstvo, da ne more dobiti energijo iz nič, in na AC so prednosti hibrida praktično nične (kar se porabe tiče). Ampak enim je potrebno razlagati...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Moe_Lester ::
Nemški hibridi suxajo. Big time. So izguba časa in denarja. Če sem kdaj rekel kaj drugega, me lahko ustrelite.
Kaj točno te moti pri "nemških hibridih"? Pa kaj to pomeni, so vsi isti al kako?
In ne, nimam nemškega hibrida.
V "uradnih" testih sicer porabo PHEV skrivajo kot kača noge, sicer bi samo linkal.
Poraba pri PHEV je preveč osebna zadeva, da bi se splačalo o njej na veliko pisati. Ogromno je odvisno od načina vožnje.
Meni je npr. enkrat javilo, da moram na pumpo po svež bencin, ker skoraj 3 mesece nisem tankal. Poraba je bila 0 litrov na 100km. Ampak ne bom hodil okol razlagat, da mi avto porabi 0.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Moe_Lester ()
Kawhi ::
Moe_Lester je izjavil:
Nemški hibridi suxajo. Big time. So izguba časa in denarja. Če sem kdaj rekel kaj drugega, me lahko ustrelite.
Kaj točno te moti pri "nemških hibridih"? Pa kaj to pomeni, so vsi isti al kako?
In ne, nimam nemškega hibrida.
en z golfom 2 mu je ženo speljal, pa se nikakor ne more pomiriti...pusti ti utkja ;)
Utk ::
Tu se pač nekaj ne izide.
O pa še kako se izide. Na tistem youtube videju so testiral porabe pri enaki hitrosti, ampak za spritmonitor pa je treba malo logike uporabit. Kdo bo kupil RS škodo? A enak tip človeka, ki bi kupil hibrida? Verjetno ne ane, če že potem bo gledal kakega 1.6 oz 2.0 tdi z manj konji, ne pa ravno RS. Ponavadi se avti z več konji malo bolj pritiskajo, zato folk tudi da malce več EUR v štartu, da se zadeva premakne, ko daš gas...
škoda octavia rs dizel pa 6,5
Lahko pa damo v primerjavo bolj ljudsko octavio dizel in kar naenkrat pade poraba za 2l na 4,5: https://www.spritmonitor.de/en/overview...
116 konjskega dizla tudi ne vozijo ravno isti kot 180 konjskega hibrida. Niti drugače to pač ni isto.
Kaj točno te moti pri "nemških hibridih"? Pa kaj to pomeni, so vsi isti al kako?
Vsi so si podobni in vsi so zanič. Dsg ali varianta tega, phev, itd.
Vsakemu je jasno dejstvo, da ne more dobiti energijo iz nič, in na AC so prednosti hibrida praktično nične (kar se porabe tiče). Ampak enim je potrebno razlagati...
Niti po avtocesti se ne vozi ravno konstantno. V real life pač ne.
Da niti ne začnemo o malo drugačnem ciklu ice motorja pri hibridih ko pa vseeno dela konstantno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
igorpec ::
Da ne bo samo teorititziranja ;) Realworld (nemški) a-tipičen PHEV experience, pol leta, 9.000km, LJ, blok.
- MB 300DE, 2.0 turbo diesel 194PS + 122PS štrom, navor skupaj 700 Nm
- poraba nafte z prazno baterijo: 6-8 (normalno, mestna spodnja meja) - 10-12 (mestna zgornja meja, AC, pritiskanje, 150km/h+), polna med 3 - 7 (pri max. 90-110km/h), WLTP poraba = tam okoli 2.4l/100km
- doseg med 30-50-70km (čisto električni - hybridni režim, odvisno od konfiguracije terena, rekuperacije, temperature)
- doseg skupaj 500-700km (diesel, AC po omejitvah, samo rekuperacija, brez dopolnjevanja)
- na javnih polnilnicah "natočim" med 100-150kw/h na mesec, včasih kje brezplačno, skoraj vsak drug dan.
- če imam opravke v mestu, običajno parkiram na polnilnici in dopolnim. Če je pol ure, pač pol ure.
- v mestu se skoraj izključno vozimo na elektriko (razen kadar zmanjka časa za koordinacijo), obvoznica če je pot nad 5-10km običajno diesel.
Odlično se pokrije z našo družinsko dinamiko in če bi imeli prostor, bi imeli, kot vsaka slovenska družina, vsaj dva avta ... zato pribitek pri ceni, ker je hibrid, ne igra tako pomembne vloge.
- MB 300DE, 2.0 turbo diesel 194PS + 122PS štrom, navor skupaj 700 Nm
- poraba nafte z prazno baterijo: 6-8 (normalno, mestna spodnja meja) - 10-12 (mestna zgornja meja, AC, pritiskanje, 150km/h+), polna med 3 - 7 (pri max. 90-110km/h), WLTP poraba = tam okoli 2.4l/100km
- doseg med 30-50-70km (čisto električni - hybridni režim, odvisno od konfiguracije terena, rekuperacije, temperature)
- doseg skupaj 500-700km (diesel, AC po omejitvah, samo rekuperacija, brez dopolnjevanja)
- na javnih polnilnicah "natočim" med 100-150kw/h na mesec, včasih kje brezplačno, skoraj vsak drug dan.
- če imam opravke v mestu, običajno parkiram na polnilnici in dopolnim. Če je pol ure, pač pol ure.
- v mestu se skoraj izključno vozimo na elektriko (razen kadar zmanjka časa za koordinacijo), obvoznica če je pot nad 5-10km običajno diesel.
Odlično se pokrije z našo družinsko dinamiko in če bi imeli prostor, bi imeli, kot vsaka slovenska družina, vsaj dva avta ... zato pribitek pri ceni, ker je hibrid, ne igra tako pomembne vloge.
energetik ::
V njegovih testih škoda RS dizel v praktično vseh primerih porabi bistveno manj kot toyota, če gremo na sprit monitor ima toyota 2,0 povprečje 5,2, škoda octavia rs dizel pa 6,5. Tu se pač nekaj ne izide.
Se strinjam, da je ta test milorečen čuden. Ali je bil veter ali pa klanec. Sicer imam jaz 1.8 verzijo, ampak ni variante da bi pri 140km/h žgala 8L, niti pod razno. Na nobeni od mojih voženj v 2 letih in 32tkm, še ni presegla poraba na turo 6,5. (razen seveda z mrzlim 500m do štacune in nazaj).
vires in numeris
Utk ::
Ja, ta nova 2,0 naj bi porabila tu nekje kot tvoja 1,8. In tudi po njegovem testu porabi 10% manj kot stara 2,0. Tako da bi res morala bit nekje okoli tvoje porabe.
Če je meni lastnik golfa odpeljal ženo, je njega lastnik toyote analno zlorabil. Trikrat.
Če je meni lastnik golfa odpeljal ženo, je njega lastnik toyote analno zlorabil. Trikrat.
Utk ::
Moe_Lester je izjavil:
Nemški hibridi suxajo. Big time. So izguba časa in denarja. Če sem kdaj rekel kaj drugega, me lahko ustrelite.
Kaj točno te moti pri "nemških hibridih"? Pa kaj to pomeni, so vsi isti al kako?
In ne, nimam nemškega hibrida.
en z golfom 2 mu je ženo speljal, pa se nikakor ne more pomiriti...pusti ti utkja ;)
Tu smo vsaj 3 z novejšo toyoto hibridom, in vsi 3 pravimo da je dobra, lepo se pelje, malo porabi. Potem je nek tabor, ki pravijo, da so hibridi zanič, ki se je pa bolj na nemških hibridih učil kako zanič so. Moram še kaj dodat? Očitno so nekateri dobri, drugi pa zanič.
Phev so druga kategorija in so itak zanič. Ko zmanjka baterije res veliko porabijo, ker so težki, stanejo veliko, toliko da je škoda govorit o kakem šparanju, pa še praktično vsi imajo bistveno manjši prtljažnik. In nemški so vsi ali phev ali mild, oboje je zgrešeno. Navaden pravi hibrid pa deluje, dokazano že 25 let.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Moe_Lester ::
Phev so druga kategorija in so itak zanič. Ko zmanjka baterije res veliko porabijo,
Ko meni "zmanjka" baterije jo imam na voljo še vedno 2x več kot Corolla. Dovolj za speljevanje in coasting, regeneracija dela, sistemi tečejo na elektriko.
Dodatnih cca. 150 kil ne naredi bistvene razlike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Moe_Lester ()
igorpec ::
Ko zmanjka baterije res veliko porabijo
Zaradi teh +200kg "res veliko porabijo"? Še vedno delajo vsaj tako dobro kot navaden hibrid. Z daljšo vožnjo navzdol, recimo iz kakšne gore, si lahko kar precej napolniš baterijo ob porabi 0l/100. Tega navaden hibrid ne zmore.
ker so težki
So težji, res je. Moj PHEV tehta 2100kg, isti dizelski pa 1850kg, navaden hibrid bi bil pa nekje vmes. Koliko se ta razlika pozna?
stanejo veliko
Tudi to je res. Ampak dizlaš + električni avto staneta več, kakor je PHEV dražji od navadnega.
toliko da je škoda govorit o kakem šparanju
Recimo takole - s PHEV imaš še večji vpliv na porabo kot pri navadnem hibridu. Sploh če si zastonjkar in/ali polniš doma. Se pozna, vendar zame poraba, sploh takšna kot je, ne igra nobene vloge. Še vedno je poln eksperience električnega vozila, ki ga voziš brez fobije kratkega dosega & prazne baterije in ima odlične performance. Sploh glede na porabo.
praktično vsi imajo bistveno manjši prtljažnik.
To pa res malo zaboli, ampak zaenkrat nam uspeva enkrat letno, ko to ima pomen, preživeti celo brez dodatnega prtljažnika na strehi.
In nemški so vsi ali phev ali mild, oboje je zgrešeno. Navaden pravi hibrid pa deluje, dokazano že 25 let.
Dizelski hibridi so šele kakšne 3 leta in dela jih samo Mercedes ;) Nekako me ni strah, pa tudi ne zdi se mi ravno zgrešen koncept. Ravno nasprotno. Pa nimam čisto nič proti navadnim hibridom ...
Utk ::
Lej igor, nek lexus hibrid, če že imaš mercedesa, da ne mešamo toyote, bi zlahka imel porabo 6,1 kot tvoj mercedes, brez enga polnjenja elektrike.
Razlika je da dober hibrid vedno porabi malo. Ti prvih 50 km narediš skoraj zastonj, ampak sem precej prepričan da že na 120-150 km dolgi poti neka toyota/lexus izniči to prednost pheva.
Dizel hibridi obstajajo že dolgo. To je naredil audi že ne vem kdaj, pežo nekih 8 let nazaj, vse so opustili. Preveč komplikacij za premalo profita. Razen če je ti je vseeno za porabo, prtljažnik in ceno, potem ok, verjamem, da pelje se pa lepo. Ampak tudi navaden hibrid, če ga bi mercedes znal naredit, se bi.
Potem ti predlagam da nikoli ne zajadraš na internet strani ev clinic in prebereš kaj imajo oni za povedat o mercedes hibridih. Res da so tam drama queeni, ampak nekaj malega pa vseeno vejo o stvari...
Razlika je da dober hibrid vedno porabi malo. Ti prvih 50 km narediš skoraj zastonj, ampak sem precej prepričan da že na 120-150 km dolgi poti neka toyota/lexus izniči to prednost pheva.
Dizel hibridi obstajajo že dolgo. To je naredil audi že ne vem kdaj, pežo nekih 8 let nazaj, vse so opustili. Preveč komplikacij za premalo profita. Razen če je ti je vseeno za porabo, prtljažnik in ceno, potem ok, verjamem, da pelje se pa lepo. Ampak tudi navaden hibrid, če ga bi mercedes znal naredit, se bi.
Nekako me ni strah, pa tudi ne zdi se mi ravno zgrešen koncept
Potem ti predlagam da nikoli ne zajadraš na internet strani ev clinic in prebereš kaj imajo oni za povedat o mercedes hibridih. Res da so tam drama queeni, ampak nekaj malega pa vseeno vejo o stvari...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Moe_Lester ::
Ti prvih 50 km narediš skoraj zastonj, ampak sem precej prepričan da že na 120-150 km dolgi poti neka toyota/lexus izniči to prednost pheva.
Kako? Z magijo? Glede na to, da PHEV dela prvih xx kilometrov na elektriko potem pa enako kot Toyota.
Reaper ::
OK, zadnje dni sem malo pogledal ta profil od EV Clinic. Delujejo majstri na svojem področju ampak glede na vsebino, ki jo objavljajo, so ICe in hibridna vozila zanič. EV je top zadeva, v isti sapi pa, kako šepajo izvedbe določenih EV sklopov in kako so nekatere stvari zanič. Bog ne daj, da kaj vprašaš. če imaš težavo EV-jem nemškega izvora. U glavnem, treba jih je jemati malo z rezervo pa to ne pomeni, da ne zrihtajo stvari. Sem pa sam v podobnem precepu in iščem menjavo za 2. avto in se je trenutno res težko odločiti kaj vzeti. ICE, hibrida ali EV, cene so pa tam tam. Sam se še nisem odločil za nič, ker so cene trenutno previsoke, kolebam pa med vsem naštetim.
Utk ::
Moe_Lester je izjavil:
Ti prvih 50 km narediš skoraj zastonj, ampak sem precej prepričan da že na 120-150 km dolgi poti neka toyota/lexus izniči to prednost pheva.
Kako? Z magijo? Glede na to, da PHEV dela prvih xx kilometrov na elektriko potem pa enako kot Toyota.
Vidiš, poznavalci nemških hibridov se tu epsko motite. Niti približno ne dela potem enako kot toyota.
igorpec ::
ampak sem precej prepričan da že na 120-150 km dolgi poti neka toyota/lexus izniči to prednost pheva.
Pustimo zdaj kdo zna delat avtomobile in kdo ne. Primerjaj le približno enako težak in oblikoven avto, enako težko nogo, enakimi gumami, ... Že to je zelo težko ocenit.
PHEV ima vse kar ima navaden hibrid, le da ima 200kg več. To je podlaga za računanje. Se popolnoma strinjam da teža baterije negativno vpliva, ampak koliko? V mislih imam dva popolnoma enaka avtomobila, le da je eden navaden, drug pa hibrid z (konkretno) baterijo. Torej PHEV. Če ima avto 100PS se 200kg pozna, če ima 500PS pa bolj malo ...
Moja statistika še zdaleč ni znak varčne vožnje, da se priti bistveno nižje, torej nekako še pol manj.
Recimo za vikend sem naredil okoli 140km pot iz avstrijske koroške, čez gore (Ljubelj), zelo malo AC, zimske razmere, gretje tudi kuri in končal z 45% napolnjenostjo baterije (start s 100%) ob 60km vožnje na elektriko. Še sam nisem mogel verjeti ...
če ga bi mercedes znal naredit, se bi.
Ne vem če je fora to znat narest, bolj je vse drugo - če se splača, če je kompatibilno z korporativno podobo, ... Od 2023 dalje je osnovni model mild hibrid by default.
Utk ::
V mislih imam dva popolnoma enaka avtomobila, le da je eden navaden, drug pa hibrid z (konkretno) baterijo.
Tak je, kolk vem, samo rav4. Ki je pa v plugin varianti tako drag, da je itak brez veze. Niti phev ni bil potreben, so ga pa morali naredit zarad pritiska iz vseh strani, zdaj ga pa itak nihče ne kupi.
Ne vem če je fora to znat narest, bolj je vse drugo - če se splača, če je kompatibilno z korporativno podobo, ... Od 2023 dalje je osnovni model mild hibrid by default.
Normalno, leta 2023, ali pa 2020, it v to je brez veze. Zato so nemci samo vtaknli not baterijo in nekaj spacali. Rezultat je tak kot je. Drugi to delajo že 25 let in rezultat je malo drugačen. Tolk drugačen da dober HEV porabi tolk kot nemški phev. Nemci so tu pač zaspali.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
igorpec ::
V mislih imam dva popolnoma enaka avtomobila, le da je eden navaden, drug pa hibrid z (konkretno) baterijo.
Tak je, kolk vem, samo rav4. Ki je pa v plugin varianti tako drag, da je itak brez veze. Niti phev ni bil potreben, so ga pa morali naredit zarad pritiska iz vseh strani, zdaj ga pa itak nihče ne kupi.
Če ne bi bilo subvencij, bi bilo žal tudi zelo malo EVjev, oz. cela scena bi se razvijala precej počasneje. PHEV je del te zgodbe vendar subvencije ni bil deležen ...
GLC300 in Lexus 450h, en PHEV, en brez, približno enaka kategorija, cena, teža. Čeprav ne zaupam tem številkam ali primerjavi, ne kažejo da bi Toyota imela kakšno čudežno prednost. Vsaj kar se porabe tiče.
5,64 l/100km GLC diesel hybrid (6.7 = bencin plugin hibrid)
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
6.25 l/100km PHEV bencin
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
8,65 l/100km Navaden bencin hibrid
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Utk ::
Res ful koga zanima kolk porabi 300 konjski hibrid za 90 jurjev. Niti teh hibridov, priključnih, nihče zares ne polni, nemci so jih nabavili kolk so samo zarad davčnih olajšav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Moe_Lester ::
PHEV je del te zgodbe vendar subvencije ni bil deležen ...
Jaz sem za prejšnjega PHEVa dobil subvencijo. Trenuten je pa od 2. lastnika pa nisem siguren.
Vidiš, poznavalci nemških hibridov se tu epsko motite. Niti približno ne dela potem enako kot toyota.
Razsvetli nas.
Drugače ja, dela zelo podobno. Oz. rezultati so podobni, kljub temu, da je pogonski sklop speljan nekoliko drugače. BMW 330e ima npr. nižjo povprečno porabo od Corolle, pa je večji, težji in bistveno močnejši.
Res ful koga zanima kolk porabi 300 konjski hibrid. Niti teh hibridov, priključnih, nihče zares ne polni, nemci so jih nabavili kolk so samo zarad davčnih olajšav.
Spet tvoje vedeževalske sposobnosti. Zakaj bi kupil PHEV in ga ne bi polnil? Vsi, ki jih jaz poznam doma polnijo. Drugače res nima smisla.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35889 (5374) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78651 (30075) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97357 (60123) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50164 (40235) | -valvoline- |