Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
Magic1 ::
Verjetno predpostavljajo, da s hibridno baterijo itak ne narediš nič in je motor defacto v teku. Torej tudi vir toplote.
Magic
Boštjan__Q ::
9k plus 15 let po 2k na leto za gorivo je 49k. Plus servisi in cestne takse boš krepko čez 50, ranga 54k. Električni avto kake 20 jurjev manj (cupra born bold zdele v akciji po subvenciji je cca 28k). Pri bistveno večji moči motorja, ravni opreme in udobju vožnje.
Res me vedno znova nasmeji ta bedak. Lahko da je povprecna starost avtomobilov na slovenskih cestah 10let, ampak to je vecinoma zato, ker jih polovica pride rabljenih iz tujine. Bi pa res rad videl koliko ljudi ima en in isti avto 15 let. Po inzenirckovih podatkih velika vecina In ce ze delas taksne nore ROI racunice, zakaj ne bi vzel dobo 50let. Ves koliko cenejsi bo sele tam... brez servisov in s prvo baterijo, saj baterije zdrzijo v neskoncnost, brez omembe vredne izgube kapacitet.
Oba dva veva kdo od naju je bedak in kristalno jasno je da to nisem jaz. Sej 15 let ni doba enega avta, ga pač vmes 2x ali 3x prodaš (tako kot bencinarja), pa kaj pol, sej prihranki pri gorivu ostanejo še vedno! Primerljiv električni avto je komaj kaj dražji, morda nekaj jurjev kot primerljiv bencinski avto. Poudarek je na primerljiv: ista moč, ista oprema ipd. Par jurjev se ti povrne v letu ali dveh. Torej ne rabiš 15 let, povrne se ti že v parih letih! Kot pravim nihče vas ne sili v EV, ampak računica pa je treba priznati da pač JE.
saj baterije zdrzijo v neskoncnost, brez omembe vredne izgube kapacitet.
Nikjer nisem rekel v neskončnost, torej je tvoj strawman, nekaj si zmisliš, nato pa to napadaš. Zdržijo pa celo življenjsko dobo avtomobila:
https://www.thisismoney.co.uk/money/car...
10 let stare Tesle imajo v praksi preko 90 % dosega. Ena Tesla 3 ki je že presegla 500.000 km ima še 80 % kapacitete. Kdaj bo povprečen Slovenec naštepal 500.000 km če pa dela povprečno 12.600 km na leto? Bo šlo? Povprečen naftni avto je že davno prej mrtev, kot pa doseže 500.000 km, Tesla in ostali električni avti imajo pa še 80 % kapacitete. Let that sink in.. Servisi seveda so, so pa cenejši in manj pogosti kot pri naftnih avtih.
Chevrolet Bolt Requires Almost No Maintenance For First 150,000 Miles
https://insideevs.com/news/330737/chevr...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan__Q ()
AvtoR ::
Pri 5 generaciji je bencinski motor enak, pa so na račun elektromotorjev povečali sistemsko moč.
Se mi zdi da gre vse vsebolj v smer, da je motor generator in EM pogon,
Razen v ekstremni situaciji, ko sta v pogonu oba.
Se mi zdi da gre vse vsebolj v smer, da je motor generator in EM pogon,
Razen v ekstremni situaciji, ko sta v pogonu oba.
nokken ::
Boštjan__Q je izjavil:
Oba dva veva kdo od naju je bedak in kristalno jasno je da to nisem jaz. Sej 15 let ni doba enega avta, ga pač vmes 2x ali 3x prodaš (tako kot bencinarja), pa kaj pol, sej prihranki pri gorivu ostanejo še vedno! Primerljiv električni avto je komaj kaj dražji, morda nekaj jurjev kot primerljiv bencinski avto. Poudarek je na primerljiv: ista moč, ista oprema ipd. Par jurjev se ti povrne v letu ali dveh. Torej ne rabiš 15 let, povrne se ti že v parih letih! Kot pravim nihče vas ne sili v EV, ampak računica pa je treba priznati da pač JE.
Nic bat oba veva, pa vsi ostali tudi, razen ti imas drugacne ideje o tem ;) Saj vem da je brez veze, pa vseeno ti priporocam da sem ter tja pogledas kaksen cenik avtomobilov, da bos vsaj na priblizno vedel o cem bluzis. Primerljiv avto je avto istega razreda in zaenkrat ni ravno "par jurjev razlike". No je, samo za normalne ljudi pomeni "par jurjev razlike" ne vem, recimo dva tri jurje, ne 20 ali 30 jurjev.
Pa se za info, ker ti kot kaze niso jasne stvari kako se ROI racuna.... vsakic ko avto zamenjas za novega, tistih ekstra "par jurjev" razlike pristejes v to racunico in iznenada racunica ni vec tako idilicna kot jo predstavljas ti. Ampak saj kot sem rekel je brez veze.
Boštjan__Q ::
Spet se motiš in govoriš neumnosti. Odpišem morda jutri če bom imel čas, če ne pa tud ok, tvoje trolanje tako ali tako ni vredno komentarja.
Kripto mesi ::
Niko drži se ti raje kelnarije, boš mogoče našparal za stanovanje. Očitno ga je mamica ven iz hotela vrgla, zdaj je pa prebral dva članka in je naenkrat še strokovnjak za nepremičnine.
energetik ::
Kaj ti bi pa to pomagalo? Kaj boš segrel s tisto malo baterijo, tudi če prek TČ?
Da greje praktično takoj, še preden se motor vsaj malo ogreje. In v določenih situacijah ko je zelo mrzlo ICE že praktično do konca nafila baterijo med ogrevanjem, sam pa še vedno ni ogret. Primer pri meni je stanje v koloni v prvem kilometru vožnje pri -10st.
vires in numeris
Utk ::
Tudi z navadnim električnim grelcem bi grel takoj in še hitreje in močneje. Ni treba zato imet toplotne črpalke.
Tako hitro in močno gretje itak rabiš predvsem ko je minus, in takrat večina TČ v avtih itak odpove. TČ je koristna v EV, da vsaj nekje nad nulo greje, ko rabiš gretje. ICE ima toplote dovolj ko enkrat spelje.
Tako hitro in močno gretje itak rabiš predvsem ko je minus, in takrat večina TČ v avtih itak odpove. TČ je koristna v EV, da vsaj nekje nad nulo greje, ko rabiš gretje. ICE ima toplote dovolj ko enkrat spelje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Magic1 ::
Kaj ti bi pa to pomagalo? Kaj boš segrel s tisto malo baterijo, tudi če prek TČ?
Da greje praktično takoj, še preden se motor vsaj malo ogreje. In v določenih situacijah ko je zelo mrzlo ICE že praktično do konca nafila baterijo med ogrevanjem, sam pa še vedno ni ogret. Primer pri meni je stanje v koloni v prvem kilometru vožnje pri -10st.
To je res. Mašina rabi kake 10min, da se segreje (odvisno od obremenitve). TČ bi začela gret takoj. Definitivno bi izbojšalo ugodje. Samo spet izgubi malo smisla, če ga lahko začneš ogret remotly.
TČ ne odpove ob mrazu, le na zunanji enoti se led nabere in potem začne pešat. Samo to ne v 15min. Tako da bi imela čist smisel.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Utk ::
Again, za to ne rabiš toplotne črpalke, ampak je dovolj navaden električni grelec.
Mašina v toyoti se segreje dost hitro, par minut, ker je takoj lahko obremenjena tudi če stoji, pač polne baterijo (lahko bi pa še poganjala električni grelec).
Mašina v toyoti se segreje dost hitro, par minut, ker je takoj lahko obremenjena tudi če stoji, pač polne baterijo (lahko bi pa še poganjala električni grelec).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Magic1 ::
Zakaj, če TČ že imaš not? Rabi le dodaten ventil, da deluje v režimu gretja.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Lonsarg ::
Toyota (oziroma vsi hibridi) pač vžgejo ICE za prvih par minut, problem solved. Vsa energija ki gre v gretje preko ICE se itak ujame v baterijo, tak da je to gretje dejansko MANJ energetsko potratno kot bi bila TČ. V bistvu je to gretje praktično free (razen izgub v prenosu ICE -> baterija).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
deco16 ::
Seveda, prižgeš avto sredi mesta in se ugasne ravno ko ga zapustiš. Ampak sej plini se merijo ko je katalizator topel ane.
Moe_Lester ::
Toyota (oziroma vsi hibridi) pač vžgejo ICE za prvih par minut, problem solved.
Klasični hibridi. Pri PHEV se lahko greješ in hladiš brez ICE.
Lonsarg ::
Ja če je hibrid narejen da greje z baterijo na navaden grelec potem to res je fail.
Če pa uporabi bodisi TČ bodisi ICE pa je to oboje ok. Oziroma kot rečeno je ICE najboljša izbira za gretje motorja/baterije pri hibridih za prve 2 minuti, tudi PHEV bi bilo prav da so tako narejeni.
Če pa uporabi bodisi TČ bodisi ICE pa je to oboje ok. Oziroma kot rečeno je ICE najboljša izbira za gretje motorja/baterije pri hibridih za prve 2 minuti, tudi PHEV bi bilo prav da so tako narejeni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
J.McLane ::
Če stojiš na mestu, motor pa dela samo zato, da te greje je to energetsko potratno, ker pri notranjem izgorevanju v motorju nikoli ne uspeš zajeti vse odvečne toplote. Nekaj jo gre v blok motorja (akumulacija ki jo potem ko avto zapustiš vržeš stran), nekaj jo gre skozi izpušne pline (izmenjevaleca nimajo vsi hibridi), nekaj pa enostavno ne zgori v popolnosti.
Glavni problem je ker avto ne ve kako dolgo vožnjo boš imel, če je vožnja normalno dolga je prioriteta da se segreje motor čisto dobra, ker potem deluje učinkovito in čisto. ČE pa po 5 minutah ugasneš avto je bilo pa to ogrevanje motorja in kabine ena velika potrata energije. Kot uporabnik lahk onarediš edino to da za kratke fure stisneš tipko OFF na ventilaciji, samo potem te zebe, ampak v prvih 5 minutah itak ne bo nekega dobrega gretja.
Glavni problem je ker avto ne ve kako dolgo vožnjo boš imel, če je vožnja normalno dolga je prioriteta da se segreje motor čisto dobra, ker potem deluje učinkovito in čisto. ČE pa po 5 minutah ugasneš avto je bilo pa to ogrevanje motorja in kabine ena velika potrata energije. Kot uporabnik lahk onarediš edino to da za kratke fure stisneš tipko OFF na ventilaciji, samo potem te zebe, ampak v prvih 5 minutah itak ne bo nekega dobrega gretja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Lonsarg ::
A nismo govorili zgolj o gretju motorja/baterije? Gretje z klimo je seveda edino prav da je vedno z TČ.
LeQuack ::
A se splača nabavit hibrida če je običajni avto pol ceneje? Koliko bencina moraš prihranit da se ti povrne, če sploh?
Quack !
Lonsarg ::
Moja racunica je bila 4k ekstra za hibride (v primerjavi z rocnim bencinarjem).
Jaz sem to razdelil na dva dela
- placam ekstra 2k za avtomatika, to stejem pod placilo luksuza, ker pac brez avtomatika ne mislim vec imeti avta
- placam 2k ekstra za manjso porabo -> ta 2k racunam da notri prinesem
Jaz sem to razdelil na dva dela
- placam ekstra 2k za avtomatika, to stejem pod placilo luksuza, ker pac brez avtomatika ne mislim vec imeti avta
- placam 2k ekstra za manjso porabo -> ta 2k racunam da notri prinesem
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Lonsarg ::
Pardon slovnični lapsus. "manjšo porabo" sem mislil seveda :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Magic1 ::
Ne štekam kaj eni ne razumejo. Zunaj je mraz, vsedeš se v avto in vklopiš gretje.
-opcija 1: motor se segreva in po 5 min začne gret
-opcija 2: motor se segreva in TČ začne takoj gret. Po petih minutah gretje prevzame motor (ki se še prej segreje, saj ga ne hladiš do takrat). Mal več se res porabi energije, udobje bistveno boljše
-opcija 3: PHEV/EV, seveda mora imet TČ za gretje, ker motor(PHEV) lahko sploh ne bo delal
-opcija 1: motor se segreva in po 5 min začne gret
-opcija 2: motor se segreva in TČ začne takoj gret. Po petih minutah gretje prevzame motor (ki se še prej segreje, saj ga ne hladiš do takrat). Mal več se res porabi energije, udobje bistveno boljše
-opcija 3: PHEV/EV, seveda mora imet TČ za gretje, ker motor(PHEV) lahko sploh ne bo delal
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Utk ::
Jaz ne razumem kako ti ne razumeš, da lahko isto dosežeš z navadnim električnim grelcem, ne rabiš TČ za to. In navaden električni grelec pa dejansko začne takoj gret, TČ niti ne.
Magic1 ::
Zato ker rabiš dodaten grelec in 3x več energije za isti efekt. TČ pa že itak imaš not. Pa zamik pri TČ ni spet toliko drastičen. Pa to bi lahko naredili že pri ICE avtomobilih, ker je kompresor itak na motor vezan.
Samo verjetno jim bolj ustreza, da imaš opcijo prižiga prek telefona, kjer ti bodo v prihodnosti lahko naročnino podturili.
Samo verjetno jim bolj ustreza, da imaš opcijo prižiga prek telefona, kjer ti bodo v prihodnosti lahko naročnino podturili.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Moe_Lester ::
Ja če je hibrid narejen da greje z baterijo na navaden grelec potem to res je fail.
Zakaj je fail? Hlajenje poleti porabi 300-500W. Gretje povprečno kakšnih 1500w, odvisno od trajanja in temperature. Če v aplikaciji kliknem, da mi avto ohladi/pogreje 15 minut pred odhodom je poraba baterije minimalna.
TČ je seveda boljša opcija, ampak dražja in manj pogosta.
Utk ::
Zato ker rabiš dodaten grelec in 3x več energije za isti efekt.
Ja ja, kar sanjaj, da bo izkoristek TČ v avtu pri -5 300%. Pri plus 10 pa ne rabim tega.
Magic1 ::
Pa kaj ima veze ali je 2x ali 3x, TČ imaš že v avtu, grelca ne. Včasih so tudi klime prodajali, ki so samo hladile pa se niso nič podražale s kombiniranimi. Razlika je minimalna.
Magic
Utk ::
Reci ti to VW-ju, ki je odstranil TČ iz id3, ker ni imel delov zanjo, klimo pa obdržal. Samo en ventil bi gor prišraufali pa bi delalo. In še jurja bi lahko zaračunali za to.
Moe_Lester ::
TČ imaš že v avtu, grelca ne.
V večini avtomobilov klima dela samo v eno smer, ni inverterska, da bi omogočala hlajenje in gretje. Toplotne črpalke imajo novejši EVji. Ostali avtomobili za ogrevanje kabine uporabljajo klasično pečko na upor.
MrStein ::
Že 12 let vozim Toyotine hibride, na cesti so pa že od leta 1997, kdo misliš da je tle poskusni zajček. Praktično vse se ve in tudi servisiranje je tako da se vedno točno ve kaj je narobe, niso to neka jajca kjer je cel kup gremlinov v elektronki in ti nihče ne zna popravit.
+1
šokiral me je transparenten pregled servisov v app-u: za vsako leto posebej opis, ceno in trajanja servisa.
Kateri app?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
wcpapir ::
Moe_Lester je izjavil:
TČ imaš že v avtu, grelca ne.
V večini avtomobilov klima dela samo v eno smer, ni inverterska, da bi omogočala hlajenje in gretje. Toplotne črpalke imajo novejši EVji. Ostali avtomobili za ogrevanje kabine uporabljajo klasično pečko na upor.
inverter pomeni, da klima hladi in greje ?
J.McLane ::
Moe_Lester je izjavil:
TČ imaš že v avtu, grelca ne.
V večini avtomobilov klima dela samo v eno smer, ni inverterska, da bi omogočala hlajenje in gretje. Toplotne črpalke imajo novejši EVji. Ostali avtomobili za ogrevanje kabine uporabljajo klasično pečko na upor.
V vseh full hibridih in EV je klima inverterska, ampak to ne pomeni da zna delati v obratnem ciklu. Inverter je samo način poganjanja kompresorja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Boštjan__Q ::
Kripto mesi je izjavil:
Niko drži se ti raje kelnarije, boš mogoče našparal za stanovanje. Očitno ga je mamica ven iz hotela vrgla, zdaj je pa prebral dva članka in je naenkrat še strokovnjak za nepremičnine.
Kdo je to, spet se motiš o meni, nikoli nisem kelnaril in tudi ne mislim, v najemu na svojem pa sem že 10 let. Nikjer nisem trdil da sem strokovnjak za nepremičnine, ti pa lahko vsi strokovnjaki lepo povejo da je stanje na nepremičninskem in najemniškem trgu katastrofalno (cene navite v nebo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan__Q ()
Magic1 ::
Moe_Lester je izjavil:
TČ imaš že v avtu, grelca ne.
V večini avtomobilov klima dela samo v eno smer, ni inverterska, da bi omogočala hlajenje in gretje. Toplotne črpalke imajo novejši EVji. Ostali avtomobili za ogrevanje kabine uporabljajo klasično pečko na upor.
Inverter nima veze s hlajenjem/ogrevanjem. Inverter zgolj omogoča, da kompresor deluje z zmanjšano močjo. Razlika med gretjem in hlajenjem je zgolj to, v katero smer krogotoka kompresor ustvarja pritisk.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Moe_Lester ::
Se opravičujem za nejasnost. "Inverterske" klime so pogovorno tiste, ki znajo hladiti in ogrevati. Glede na to, da ti ni bilo jasno, da še zdaleč vsi avtomobili nimajo toplotne črpalke z možnostjo ogrevanja sem se izrazil nestrokovno, pogovorno.
Če nehamo dlakocepiti. Ne, nimajo vsi avtomobili TČ z možnostjo ogrevanja.
Če nehamo dlakocepiti. Ne, nimajo vsi avtomobili TČ z možnostjo ogrevanja.
Boštjan__Q ::
Boštjan__Q je izjavil:
Oba dva veva kdo od naju je bedak in kristalno jasno je da to nisem jaz. Sej 15 let ni doba enega avta, ga pač vmes 2x ali 3x prodaš (tako kot bencinarja), pa kaj pol, sej prihranki pri gorivu ostanejo še vedno! Primerljiv električni avto je komaj kaj dražji, morda nekaj jurjev kot primerljiv bencinski avto. Poudarek je na primerljiv: ista moč, ista oprema ipd. Par jurjev se ti povrne v letu ali dveh. Torej ne rabiš 15 let, povrne se ti že v parih letih! Kot pravim nihče vas ne sili v EV, ampak računica pa je treba priznati da pač JE.
Nic bat oba veva, pa vsi ostali tudi, razen ti imas drugacne ideje o tem ;) Saj vem da je brez veze, pa vseeno ti priporocam da sem ter tja pogledas kaksen cenik avtomobilov, da bos vsaj na priblizno vedel o cem bluzis. Primerljiv avto je avto istega razreda in zaenkrat ni ravno "par jurjev razlike". No je, samo za normalne ljudi pomeni "par jurjev razlike" ne vem, recimo dva tri jurje, ne 20 ali 30 jurjev.
Pa se za info, ker ti kot kaze niso jasne stvari kako se ROI racuna.... vsakic ko avto zamenjas za novega, tistih ekstra "par jurjev" razlike pristejes v to racunico in iznenada racunica ni vec tako idilicna kot jo predstavljas ti. Ampak saj kot sem rekel je brez veze.
Primerljiv avto je avto istega razreda in zaenkrat ni ravno "par jurjev razlike".
Marsikje je. Pretiravaš na polno. Par jurjev razlike ali še to ne, bluziš edini tule ti. Evo, pod jurja razlike:
Nakupna cena cca ista, prihranek na dolgi rok pa 20 do 50 jurjev, odvisno koliko se voziš.
Slika ni moja, je printscreen iz tega videa, poglej si ga v celoti:
Ali pa tole, električni xDrive 30e le 400 EUR dražji od dizelskega X1 23d xDrive, ista znamka, isto model (53.850 vs 53.450):
Najpreprostejša metoda, kako kupce prepričati o odločitvi za električni avto
https://www.finance.si/avto/najpreprost...
V višjih segmentih je tega več, se pa tudi v nižjih segmentih najde ali se je našlo kaj:
1.primer: električni Golf se je 2 leti nazaj v akciji NOV prodajal za 19.990 EUR, bencinski je takrat bil 24.000 EUR. Torej električni je bil cenejši že za nakup.
2.primer: E-up se je prodajal za 12.000 EUR po subvenciji, kar je bilo samo 3 jurje več kot bencinski Up.
3. Cupra Born Bolt se zdele po subvenciji prodaja za cca 28k, podoben bencinar enako močan je več kot 25k.
Primerljiv avto je avto istega razreda in zaenkrat ni ravno "par jurjev razlike". No je, samo za normalne ljudi pomeni "par jurjev razlike" ne vem, recimo dva tri jurje, ne 20 ali 30 jurjev
Ne, ni res. 20 do 30 jurjev razlike je če primerjaš popolnoma neprimerljive avte. Povej mi, koliko stane bencinar, ki ima 283 konjev ali več, enako opremo, velikost kot Tesla model 3 standard range, ki ga po subvenciji dobiš za 38k? No koliko, bo šlo?
Pa se za info, ker ti kot kaze niso jasne stvari kako se ROI racuna.... vsakic ko avto zamenjas za novega, tistih ekstra "par jurjev" razlike pristejes v to racunico in iznenada racunica ni vec tako idilicna kot jo predstavljas ti. Ampak saj kot sem rekel je brez veze.
Iz zgornje slike pod jurja razlike. Ja prišteješ v računico, ni problema. Pa pri električnem manj zgubiš s prodajo kot pri bencinarju, tudi to je treba upoštevat. ;) Računica je na strani električnega avta. Že po 5 letih lahko prihraniš z električnih avtov 63 % napram bencinarju, konkreten primer in konkreten izračun (imaš na linku spodaj):
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan__Q ()
Boštjan__Q ::
Skratka razlike v nakupni ceni se izenačujejo in so ponekod že minimalne, najprej se to dogaja v višjem segmentu, v čedalje večji meri pa se to dogaja in se bo čedalje bolj dogajalo tudi v nižjem segmentu. Skratka ne bit neučakani in nestrpni, električni avtomobili poceni za nakup PRIDEJO slej ko prej, marsikateri model je že podobne cene kot bencinar, na dolgi rok pa mnogo cenejši zaradi prihrankov na gorivu in servisih. Vse bo, samo ne bit neučakani.
Boštjan__Q ::
Pridejo pridejo:
EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...
EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...
Mato989 ::
Boštjan__Q je izjavil:
Pridejo pridejo:
EVs will be cheaper than petrol cars in all segments by 2027, BNEF analysis finds
https://www.transportenvironment.org/di...
Vsako leto je vse kao cenejše ampak vedno manj dnarja pri isti plači ti ostane... to so te specialitete cenejšega dandanes
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Boštjan__Q ::
EVO, sem šel na avto net, iskal samo nova vozila z preko 200 konjev in najcenejši bencinski avto s to močjo je Hyundai i20 1.6 T-GDI za 30 jurjev, medtem ko Cupro Born Bolt z 226 konji dobiš PO SUBVENCIJI že za 28,5 jurja (6500 EUR je subvencije):
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Hyundai i20:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Torej električni avto Cupra Born Bolt te stane 1500 EUR manj že za nakup. Nato pa še vsako leto prišparaš 1500 EUR do 5000 EUR na gorivu in servisih, odvisno koliko se voziš.
Ja, tale akcija za Cupro Borna je kr konkurenčna po ceni. :)
In Cupra Born je 25 centi daljši avto:
https://www.carsized.com/en/cars/compar...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Hyundai i20:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Torej električni avto Cupra Born Bolt te stane 1500 EUR manj že za nakup. Nato pa še vsako leto prišparaš 1500 EUR do 5000 EUR na gorivu in servisih, odvisno koliko se voziš.
Ja, tale akcija za Cupro Borna je kr konkurenčna po ceni. :)
In Cupra Born je 25 centi daljši avto:
https://www.carsized.com/en/cars/compar...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan__Q ()
MrStein ::
Toyotin app.
Zanimivo, med opisom ni tega : "transparenten pregled servisov v app-u: za vsako leto posebej opis, ceno in trajanja servisa."
No, bom preizkusil.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
pulstar ::
No, pa sem po slabem letu le našel malo rabljeno Corollo 2.0 TS v SOL opremi. Cena...hja, ne ravno nizka, sem pa za obstoječi avtomobil tudi iztržil več, kot bi bilo "primerno" in higienično. Cene rabljenih vozil so še vedno res neverjetno visoke. Zaenkrat sem s Corollo zelo zadovoljen. Mirna, enakomerna vožnja, varčen motor, odlična lega ob hkratnem zelo dobrem udobju. Zgolj (pod)povprečna se mi zdi le zvočna izolacija. Menim pa, da k temu verjetno precej doprinesejo tudi nameščene zimske gume (Sava Eskumo HP2), ki so po testih sodeč med najglasnejšimi. Za letos bodo še dobre.
MrStein ::
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
libreus ::
Toyotin app.
Zanimivo, med opisom ni tega : "transparenten pregled servisov v app-u: za vsako leto posebej opis, ceno in trajanja servisa."
No, bom preizkusil.
hmm, vidim, da v novem app-u (na voljo dober tedeb) ni ta del več znotraj aplikacije, ampak ti odpre v brskalniku.
nevertheless, eko:
Toyotin app.
Hmm, a tale:
MyToyota
ali
MyT by Toyota
?
Pa sorry za off topic.
prvi je novi, myT je star.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: libreus ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 36258 (5743) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 79642 (31066) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 98637 (61403) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50684 (40755) | -valvoline- |