» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
30 / 47
»»

IL_DIAVOLO ::

Vsa elektrika deluje na principu, da se vozi poceni, ampak z visokimi stroški ko gre k vragu centralna enota.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

LeQuack ::

Likalnik je izjavil:


tako je...jaz sem naredil največjo napako v življenju, da sem se strinjal, da si baba kupi novi EV avto...namesto, da bi si ga jaz....jaz pa trpim v ICE avtomobilu....in čakam priložnost, da še jaz presedlam na EV


Zakaj si primoran čakati? Prodaj avto danes, jutri imaš lahko že EV.
Quack !

Magic1 ::

feryz je izjavil:

Me spominja na tasta, kupil je Vitaro mild hybrid.
Zadnjič je bil ves nesrečen, ker so ga v oštariji naprali, da bo moral po petih letih baterijo menjati in ga bo prišlo okrog 5 jurjev.

To je pa itak nateg svetovne klase, koliko računajo za zamenjavo teh mini hibridnih baterij. Že v štartu proizvajalec nabije 5X vrednost baterije, potem pa ti še servis zaračuna še enkrat toliko za delo in na koncu fašeš še DDV na vse. 5kEUR, kot keks. Sej pri Tesli je pa tako, da ti zaračunajo za baterijo 20kEUR, če gre kaj narobe. V bistvu poceni, v primerjavi s hibridi:)). Ena je 60kWh baterija, druga pa 1kWh. Samo kot je že Utk omenil, baterije na hibridu ne rabiš menjat, dokler popolnoma ne odpove.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

feryz ::

Saj se ne menja, halooo!
Saj sploh ne veš, da je baterija noter.

energetik ::

deco16 je izjavil:

Baterija bo šla prej na hibridu ker je to ogromno ciklov in najpomembnejše velik C polnjenja in praznjenja.
Sploh ni nujno. Pri hibridu se baterija sprehaja praktično ves čas med ~25-60% napolnjenosti. V tem rangu ima Li-ion za velikostni razred ali dva več ciklov kot če se fila na 100%.

Blinder je izjavil:

moj mehanik pravi, da ko se bo hibrid začel kvarit da bo za v smeti. Predrago, preveč komplicirano za popravljat.
Ta mehanik je pravi strokovnjak. :))
Medtem imaš na YT lepo posnetke, kako se zamenja baterijo v Priusu na domačem dvorišču z običajnim orodjem za 1k.
Medtem ko HSD pa itak ne more crknit. Inverter se pa zamenja lažje kot sklopko pri ICEju.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Boštjan_Q ::

Utk je izjavil:

To je vse res, ampak če v hibridu pade kapaciteta po 250,000 km za 40%, se to praktično ne pozna. Morda kak dcl na 100 km, morda 3 desetinke več do 100, ampak to je to, če ti to sploh uspe opazit. Pri EV pa 20% upad prekleto opaziš.


Po 250.000 km je upad 8 %, ne 20 %. 20 % bo po 20 letih, torej po koncu življenjske dobe. Velja za vodno hlajene baterije, pustimo izjeme z zračno hlajenimi in občutljivimi kemijami (Nissan Leaf prve generacije). In upad je največji na začetku, nato pa vedno manjši (graf spodaj, dobljen na realnih vozilih Tesla v praksi).


IL_DIAVOLO je izjavil:

Vsa elektrika deluje na principu, da se vozi poceni, ampak z visokimi stroški ko gre k vragu centralna enota.


Še ena gostilniška. Drži se ti raje gostilne, ne pa tem o katerih nimaš blage veze.

energetik je izjavil:

deco16 je izjavil:

Baterija bo šla prej na hibridu ker je to ogromno ciklov in najpomembnejše velik C polnjenja in praznjenja.
Sploh ni nujno. Pri hibridu se baterija sprehaja praktično ves čas med ~25-60% napolnjenosti. V tem rangu ima Li-ion za velikostni razred ali dva več ciklov kot če se fila na 100%.

Blinder je izjavil:

moj mehanik pravi, da ko se bo hibrid začel kvarit da bo za v smeti. Predrago, preveč komplicirano za popravljat.
Ta mehanik je pravi strokovnjak. :))
Medtem imaš na YT lepo posnetke, kako se zamenja baterijo v Priusu na domačem dvorišču z običajnim orodjem za 1k.
Medtem ko HSD pa itak ne more crknit. Inverter se pa zamenja lažje kot sklopko pri ICEju.


Tudi EV večino kilometrov naredi v istem rangu napolnjenosti, če je le uporabnik vsaj malo poučen. Drugače pa v praksi baterija v hibridu degradira precej hitreje kot v EVju, google it.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ti si nam še dolžen podatke, da vidimo kako veliko baterijo bi rabil za samooskrbo. Dokler ni tega, raje ne pametuj o ostalem.

Boštjan_Q ::

Samo debunkam gostilniške mite, baterija je sedaj 25 kWh, prej je bila 10 kWh. Huawei.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Eno in drugo je vsaj 5x premajhno. Še to sem premalo reku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

LeQuack ::

Koliko so garancije pri električnih avtih, pa ne na baterijo samo, to je ponavadi pri vseh nekje 7-8 let, ampak na avto. Zdaj ta MG Kitajce ima 7 let, koliko ima Leaf, Tesla, VW ID, Peugeot e208, Opel eCorsa, itd.?
Quack !

Boštjan_Q ::

Utk je izjavil:

Eno in drugo je vsaj 5x premajhno. Še to sem premalo reku.


Če bi hotel bit 100 % samooskrben drži, kar pa ni cilj, niti ni smiseln cilj.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

LeQuack je izjavil:

Koliko so garancije pri električnih avtih, pa ne na baterijo samo, to je ponavadi pri vseh nekje 7-8 let, ampak na avto. Zdaj ta MG Kitajce ima 7 let, koliko ima Leaf, Tesla, VW ID, Peugeot e208, Opel eCorsa, itd.?


Zapelji se ti lepo v hyundaia, nabavi hyundaia bayona, sem ga danes gledal za 19k. Bencinski atmosferec. Tankaj in vozi.

Električna in hibridna jajca pa prepusti poizkusnim zajckom.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Koliko so garancije pri električnih avtih, pa ne na baterijo samo, to je ponavadi pri vseh nekje 7-8 let, ampak na avto. Zdaj ta MG Kitajce ima 7 let, koliko ima Leaf, Tesla, VW ID, Peugeot e208, Opel eCorsa, itd.?


Zapelji se ti lepo v hyundaia, nabavi hyundaia bayona, sem ga danes gledal za 19k. Bencinski atmosferec. Tankaj in vozi.

Električna in hibridna jajca pa prepusti poizkusnim zajckom.


Sem tudi jaz Bayona sprobal. Ampak se mi zdi da je na nižjem nivoju notranjost kot moj 10 let star Ceed. Enako je s Kia Stonic. Verjamem da so v redu avti, saj tudi s Ceedom nisem imel večjih težav, samo mi je škoda denar dati če potem varčujejo na takih zadevah, kot je npr. to da okno ne gre čisto dol če ne držiš gumba, in podobno.
Zdaj če vzameš čisto top opremo potem je že malo bolj avto, ampak potem tudi ni več 19k.

Nisem pa še sprobal Hyundai in Kia hibridov in elektrikov, se mi zdi da se zelo malo govori o njih nasploh. Ima kdo kaj več izkušenj?
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

IL_DIAVOLO ::

Za vozit je ok, ce pa zelis vohat in tipat materiale, bos pac plačal 5k vec.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

J.McLane ::

Že 12 let vozim Toyotine hibride, na cesti so pa že od leta 1997, kdo misliš da je tle poskusni zajček. Praktično vse se ve in tudi servisiranje je tako da se vedno točno ve kaj je narobe, niso to neka jajca kjer je cel kup gremlinov v elektronki in ti nihče ne zna popravit.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Boštjan_Q ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Koliko so garancije pri električnih avtih, pa ne na baterijo samo, to je ponavadi pri vseh nekje 7-8 let, ampak na avto. Zdaj ta MG Kitajce ima 7 let, koliko ima Leaf, Tesla, VW ID, Peugeot e208, Opel eCorsa, itd.?


Zapelji se ti lepo v hyundaia, nabavi hyundaia bayona, sem ga danes gledal za 19k. Bencinski atmosferec. Tankaj in vozi.

Električna in hibridna jajca pa prepusti poizkusnim zajckom.


19k plus 15 let po 2k na leto za gorivo je 49k. Plus servisi in cestne takse boš krepko čez 50, ranga 54k. Električni avto kake 20 jurjev manj (cupra born bold zdele v akciji po subvenciji je cca 28k). Pri bistveno večji moči motorja, ravni opreme in udobju vožnje.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

2k na leto? Ce pa večina dela med 10 in 15k, bajte ali nima ali pa je v solastništvu kjer ni možna polnilnica.

Ljudje na minimalki ali max na povprečni niti kredita ne dobijo, za kaj vec od 20k avta(ce). Pa se moras imeti dovolj denarja na strani, da sploh preživiš.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Boštjan_Q ::

Če dela 15k na leto potem pa pač 1,5k na leto, še vedno je električni avto na dolgi rok dost cenej. Večina ima bajto v Sloveniji, kar 70 % ljudi v Sloveniji živi v bajti. Pa tudi v kak blok se da polnilnico inštalirat (ne povsod, ampak marsikje pa ja). Ljudje na minimalki ni smiselno da kupujejo nov avto za 19k anyway.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Ev za 30k pa se manj. Case closed.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Boštjan_Q ::

Seveda, normalno, tisti na minimalcu ne kupujejo novih avtov (oziroma je uber neumno če jih).

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Ampak jih za 15k+. Ti jim priporočam ev-ja za 30k. Ker se splaca :D
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

deco16 ::

Manj zapraviš za EV bolj se splača ;) Večinoma pijejo vsi enako vsaj pocenski. In ja obstajajo EVji za 15k tudi za manj, seveda rabljeni. Zadnje čase so kar popusti :D

Boštjan_Q ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ampak jih za 15k+. Ti jim priporočam ev-ja za 30k. Ker se splaca :D


Ne, jim ne, svetujem samo takim ki lahko za tistih 9000 EUR razlike dobijo kredit eko sklada brez pologa, bodo imeli mesečni obrok kredita +elektrika nižji kot mesečni strošek goriva na črpalki. (19k je ta tvoj hyundai bayon, 28k je Cupra Born po subvenciji, razlike je 9k za bistveno boljši, bolj zmogljiv, opremljen in močnejši avto)

https://www.ekosklad.si/prebivalstvo/pr...

Če pa govoriva o rabljenih avtih pa za 15k in tud pol manj dobiš že marsikateri EV.

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

feryz je izjavil:

Me spominja na tasta, kupil je Vitaro mild hybrid.
Zadnjič je bil ves nesrečen, ker so ga v oštariji naprali, da bo moral po petih letih baterijo menjati in ga bo prišlo okrog 5 jurjev.


Tasta potolaži, da tista mala baterijica ni 5 jurjev, mislim pa da je dobrega jurja. Ko jo bo pobralo (in pobralo jo menda res bo, kar je redek feler na Suzukijih), bo pa avto odpeljal v ZG v EV kliniko, kjer mu jo bodo za par stotakov odšravfali ven in preprogramirali avto, da je ne bo več rabil in ne pogrešal. Mala malica, opis posega imajo na spletni strani...

Blinder ::

energetik je izjavil:


Blinder je izjavil:

moj mehanik pravi, da ko se bo hibrid začel kvarit da bo za v smeti. Predrago, preveč komplicirano za popravljat.
Ta mehanik je pravi strokovnjak. :))
Medtem imaš na YT lepo posnetke, kako se zamenja baterijo v Priusu na domačem dvorišču z običajnim orodjem za 1k.
Medtem ko HSD pa itak ne more crknit. Inverter se pa zamenja lažje kot sklopko pri ICEju.


kaj pa diagnostika? Ko bo kaka Toyota nagajala in jo bo treba po možnosti kak tovarniški software uporabit za diagnozo ....
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

libreus ::

J.McLane je izjavil:

Že 12 let vozim Toyotine hibride, na cesti so pa že od leta 1997, kdo misliš da je tle poskusni zajček. Praktično vse se ve in tudi servisiranje je tako da se vedno točno ve kaj je narobe, niso to neka jajca kjer je cel kup gremlinov v elektronki in ti nihče ne zna popravit.

+1
šokiral me je transparenten pregled servisov v app-u: za vsako leto posebej opis, ceno in trajanja servisa.

Blinder ::

J.McLane je izjavil:

Že 12 let vozim Toyotine hibride, na cesti so pa že od leta 1997, kdo misliš da je tle poskusni zajček.


to nima nobene veze. Vedno bodo iskali načine za znižat stroške proizvodnje. Je usojeno, da bo prej ali potem kaj narobe.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IL_DIAVOLO ::

libreus je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Že 12 let vozim Toyotine hibride, na cesti so pa že od leta 1997, kdo misliš da je tle poskusni zajček. Praktično vse se ve in tudi servisiranje je tako da se vedno točno ve kaj je narobe, niso to neka jajca kjer je cel kup gremlinov v elektronki in ti nihče ne zna popravit.

+1
šokiral me je transparenten pregled servisov v app-u: za vsako leto posebej opis, ceno in trajanja servisa.


Zanimivo, noben noče o cenah govoriti. Le zakaj.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

J.McLane ::

Blinder je izjavil:

energetik je izjavil:


Blinder je izjavil:

moj mehanik pravi, da ko se bo hibrid začel kvarit da bo za v smeti. Predrago, preveč komplicirano za popravljat.
Ta mehanik je pravi strokovnjak. :))
Medtem imaš na YT lepo posnetke, kako se zamenja baterijo v Priusu na domačem dvorišču z običajnim orodjem za 1k.
Medtem ko HSD pa itak ne more crknit. Inverter se pa zamenja lažje kot sklopko pri ICEju.


kaj pa diagnostika? Ko bo kaka Toyota nagajala in jo bo treba po možnosti kak tovarniški software uporabit za diagnozo ....


Toyota ima na voljo svoj service software vsakemu, ki to hoče plačat, možno je plačat tudi samo nekaj urni dostop. Toyota je v vseh letih prodala preko 20 milionov hibridnih vozil, letno jih prodajo ca. 2,6 miliona. Pred 12 leti sem bil zelo aktiven na PriusChat, ki je ameršiki forum uporabnikov Toyotinih hibridov. Nikoli nisem naletel na primer kjer se ne bi vedelo ali pa da bi se pretirano dolgo raziskovalo vzrok napake. Seveda lahko pride do boleče dragih popravil, ampak načeloma se vedno ve kaj je narobe in koliko bo stalo.

Iz glave nekaj preteklih pogostih okvar na Toyotinih hibridih:
- puščanje na el. vodni črpalki (Gen 2 Prius)
- Inverter (večino posledica pregrevanja zaradi zgornje napake)
- Brake booster (Gen 3. Prius)
- Počena glava motorja (Gen 3. Prius)
- Transaxle (večinoma pri veliko km na gen2. Priusu)
- HV baterija
- Počen izmenejvalec hladilne tekočine na izpuhu (Gen. 4 Prius)

Vedite pa, da so vse zgoraj naštete okvare (zadnja morda ne) krite v 10 letni garanciji, pa tudi o pogostosti teh okvar verjetno ni vredno izgubljati besed.

Blinder je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Že 12 let vozim Toyotine hibride, na cesti so pa že od leta 1997, kdo misliš da je tle poskusni zajček.


to nima nobene veze. Vedno bodo iskali načine za znižat stroške proizvodnje. Je usojeno, da bo prej ali potem kaj narobe.


Seveda, ampak si z vsako okvaro, ki se zgodi prej kot v 10 letih nakopljejo dodatne stroške, ki jih morajo kriti sami. ČE je zadeva by design narejena da bo v 10 letih minimalno okvar, je potem življenska doba koliko misliš? 11 let? močno dvomim, da zna kdo tako natančno izračunati kdaj bo določena komponenta crknila.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

LeQuack ::

Recimo moj primeri ko iščem rabljenega:
Toyota Corolla Luna 1.8, nov cca 27.000€, rabljen 4 leta star cca 19-20k. Se pravi samo 25% cenejši kot nov po 4 letih.

S tem da nov je že posodobljen in ima dodatne funkcije in facelift, tako da niti ne gre za čisto isti avto. In še dodatno, ta isti avto je bil ob nakupu 2019 imel ceno nekje ~22k, pa mislim da se je še subvencijo dalo dobiti tiste čase za hibride. Torej a ima smisel kupiti tako rabljeno Toyoto?
Quack !

libreus ::

sam sem bil na podobnem razcepu, sicer za rav4, in po dolgem razmišljanju (prvič) vzel novega. razlika rabljenih in novih je bila cca 25 % + kot omenjaš nekaj posodobljenih stvari.

LeQuack ::

Je kar dilema ja. Hkrati pa so se tudi novi podražili kot žafran, tako da tudi ta opcija mi ne diši :)
Koliko pa se lahko kaj zdilaš za popust pri novih, dodatno na tisto iz cenika?
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

Utk ::

LeQuack je izjavil:

Recimo moj primeri ko iščem rabljenega:
Toyota Corolla Luna 1.8, nov cca 27.000€, rabljen 4 leta star cca 19-20k. Se pravi samo 25% cenejši kot nov po 4 letih.

S tem da nov je že posodobljen in ima dodatne funkcije in facelift, tako da niti ne gre za čisto isti avto. In še dodatno, ta isti avto je bil ob nakupu 2019 imel ceno nekje ~22k, pa mislim da se je še subvencijo dalo dobiti tiste čase za hibride. Torej a ima smisel kupiti tako rabljeno Toyoto?

Subvencije nisi dobil, si pa dobil ekokredit. Še zmeraj ga, če ima co2 pod neko mejo, ne vem koliko.
To kolk je stal pred 4 leti ti danes pol kurca ne pomaga. Nov je tolk (in je tudi res boljši, serijski "webasto", če ne drugega), rabljen je tolk, zdaj se pa odloči.

LeQuack ::

Utk je izjavil:


Subvencije nisi dobil, si pa dobil ekokredit. Še zmeraj ga, če ima co2 pod neko mejo, ne vem koliko.


Ne, dejansko je do 2020 nekje obstajala eko subvencija za hibride, tam 2-3.5k nekje. Saj imajo še na Toyoti strani, očitno nek star page:
https://www.toyota-center.si/hybrid/

Ali pa novica:
https://cekin.si/varni-v-prometu/e-vozi...

Utk je izjavil:


To kolk je stal pred 4 leti ti danes pol kurca ne pomaga. Nov je tolk (in je tudi res boljši, serijski "webasto", če ne drugega), rabljen je tolk, zdaj se pa odloči.


Ja vsekakor mi ne pomaga.

Kaj pa glede tega "webasto", a je to isto kot imajo električni toplotno črpalko? Kakor vem je moral, če si hotel avto greti sedaj, toplota priti iz motorja samega, zato se je večkrat vkapljal kot bi se moral. To sem tudi na testiranju opazil, recimo če si samo stal na parkirišču se je motor vsake toliko prižgal in spet ugasnil.
Quack !

Magic1 ::

Verjetno je (bila) subvencija na plug-in hibrid, ki ima vsaj uporabno baterijo. Zeloooo dvomim, da je bila kakšna subvencija zadnjih deset let na navaden hibrid.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Utk ::

Ne, dejansko je do 2020 nekje obstajala eko subvencija za hibride, tam 2-3.5k nekje. Saj imajo še na Toyoti strani, očitno nek star page:

Ne, dejansko ni. To kar je toyota klicala "eko subvencija", je bil njihov popust, ne pa subvencija.

Kaj pa glede tega "webasto", a je to isto kot imajo električni toplotno črpalko? Kakor vem je moral, če si hotel avto greti sedaj, toplota priti iz motorja samega, zato se je večkrat vkapljal kot bi se moral. To sem tudi na testiranju opazil, recimo če si samo stal na parkirišču se je motor vsake toliko prižgal in spet ugasnil.

Nisem siguren, možno da ima električni grelec ali pa iz motorja direkt, ampak v vsakem primeru ima vžig klime preko telefona na daljavo. Tudi če ima električni grelec, vseeno se mora slej ko prej vžgat tudi motor.

LeQuack ::

Ja to že, slej ko prej se mora prižgati ker zmanjka baterije. Ampak če ne greje direktno iz motorja je že napredek, oziroma najbrž bi morala bit kombinacija obojega, ker toplota je itak stranski produkt motorja in jo nočeš stran vržt ter hkrati poganjati električni grelec. Mogoče je res mišljeno samo da ogreješ avto še preden ga začneš voziti.
Quack !

J.McLane ::

Dvomim da ima nepriključni hibrid omembe vredno močan el. grelec, motor se bo zagnal, če potrebuješ gretje. Nekateri modeli za nekatere trge (Prius) imajo izmenjevalec na izpušni cevi, da se prej ogreje hladilna tekočina.

Še ena zanimiava, Corolla Cross ima praktično enako ceno kot Corolla TS, sicer ne vem če v salonu znajo ponudoit kaj drugega, ampak po ceniku sta podobna, če ne celo Cross cenejši.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

LeQuack ::

J.McLane je izjavil:

Dvomim da ima nepriključni hibrid omembe vredno močan el. grelec, motor se bo zagnal, če potrebuješ gretje. Nekateri modeli za nekatere trge (Prius) imajo izmenjevalec na izpušni cevi, da se prej ogreje hladilna tekočina.

Še ena zanimiava, Corolla Cross ima praktično enako ceno kot Corolla TS, sicer ne vem če v salonu znajo ponudoit kaj drugega, ampak po ceniku sta podobna, če ne celo Cross cenejši.


Kaj pa je razlika med tem in C-HR? Sem mislil da je že C-HR povišana Corolla?
Quack !

J.McLane ::

C-HR je morda na isti osnovi ampak je "coupe" kar pomeni da je manj prostoren. Corolla Cross je v bistvu samo malenkost manjša od RAV4.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

nokken ::

Boštjan_Q je izjavil:

9k plus 15 let po 2k na leto za gorivo je 49k. Plus servisi in cestne takse boš krepko čez 50, ranga 54k. Električni avto kake 20 jurjev manj (cupra born bold zdele v akciji po subvenciji je cca 28k). Pri bistveno večji moči motorja, ravni opreme in udobju vožnje.

Res me vedno znova nasmeji ta bedak. Lahko da je povprecna starost avtomobilov na slovenskih cestah 10let, ampak to je vecinoma zato, ker jih polovica pride rabljenih iz tujine. Bi pa res rad videl koliko ljudi ima en in isti avto 15 let. Po inzenirckovih podatkih velika vecina :)) In ce ze delas taksne nore ROI racunice, zakaj ne bi vzel dobo 50let. Ves koliko cenejsi bo sele tam... brez servisov in s prvo baterijo, saj baterije zdrzijo v neskoncnost, brez omembe vredne izgube kapacitet.

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Dvomim da ima nepriključni hibrid omembe vredno močan el. grelec, motor se bo zagnal, če potrebuješ gretje. Nekateri modeli za nekatere trge (Prius) imajo izmenjevalec na izpušni cevi, da se prej ogreje hladilna tekočina.

Še ena zanimiava, Corolla Cross ima praktično enako ceno kot Corolla TS, sicer ne vem če v salonu znajo ponudoit kaj drugega, ampak po ceniku sta podobna, če ne celo Cross cenejši.
Kot rečeno, ima moja Corolla iz 2021 v fuseboxu varovalke za PTC heater (1-3). Zdj ali so zares implementirani ne vem. Se pa v mrazu segreje 1.8L mašina precej prej kot moja stara 1.6 bencinska kišta. Tako da bi rekel, da je res kaj na teh PTC grelcih...
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

LeQuack ::

Če koga zanima koliko je Toyota prodala v Evropi to leto:
https://newsroom.toyota.eu/toyota-motor...

Vidi se da se najbolj prodaja Yaris in C-HR, Corolla že manj, ostali pa še dosti manj.

Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

energetik ::

Zanimivo, da so praktično vse Corolle in CHRji hibridi, pa velika večina Yarisov tudi.
vires in numeris

J.McLane ::

energetik je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Dvomim da ima nepriključni hibrid omembe vredno močan el. grelec, motor se bo zagnal, če potrebuješ gretje. Nekateri modeli za nekatere trge (Prius) imajo izmenjevalec na izpušni cevi, da se prej ogreje hladilna tekočina.

Še ena zanimiava, Corolla Cross ima praktično enako ceno kot Corolla TS, sicer ne vem če v salonu znajo ponudoit kaj drugega, ampak po ceniku sta podobna, če ne celo Cross cenejši.
Kot rečeno, ima moja Corolla iz 2021 v fuseboxu varovalke za PTC heater (1-3). Zdj ali so zares implementirani ne vem. Se pa v mrazu segreje 1.8L mašina precej prej kot moja stara 1.6 bencinska kišta. Tako da bi rekel, da je res kaj na teh PTC grelcih...


To o nekih PTC grelcih sem že nekje zasledil ampak naj bi bili precej švoh, ranga 300 W v starejšem Priusu, za nove pa nisem na tekočem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

LeQuack ::

energetik je izjavil:

Zanimivo, da so praktično vse Corolle in CHRji hibridi, pa velika večina Yarisov tudi.


Ja res je. Sicer hatchback itak ne prodajajo več drugih kot hibrid, samo še sedan (SDN) dobiš osnovno verzijo bencinarja, sicer pa tudi samo hibrid.
Quack !

energetik ::

J.McLane je izjavil:

To o nekih PTC grelcih sem že nekje zasledil ampak naj bi bili precej švoh, ranga 300 W v starejšem Priusu, za nove pa nisem na tekočem.

Kaj dosti močnejši res ne morejo biti, če so na 12V in jih napaja konverter baterija/12V, ki je baje okoli 100A. Pa rabiš štrom še na 12V še za vse ostalo. Zakaj grelcev niso dali na baterijskih 200V, kot klimo, mi je pa uganka. Oz. zakaj niso na klimo vkomponirali 4-P ventila, da bi lahko še grela.
vires in numeris

LeQuack ::

A električni imajo vsi gretje preko klime/črpalke?
Quack !

J.McLane ::

Klima deluje kot TČ (gretje) na Toyotinih plug-in hibridih, na navadnih žal ne.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

LeQuack je izjavil:

A električni imajo vsi gretje preko klime/črpalke?
Tesla vsačih vem da ni imela, novi po mojem imajo vsi klimo/TČ.

J.McLane je izjavil:

Klima deluje kot TČ (gretje) na Toyotinih plug-in hibridih, na navadnih žal ne.
To je pač spet šparanje na par € (kolikor bi stala predelava klime še na gretje). Škoda da vsaj ne ponudijo kot dodatno opremo na običajnih hibridih.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()
««
30 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21935562 (5047) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45377577 (29001) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84095625 (58391) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35149397 (39468) -valvoline-

Več podobnih tem