» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
26 / 47
»»

Sparkxl ::

Sem bil zelo ogret za korollo pa sem si premislil. 90% vozim po ac in niti slučajno 110. Bolj tam med 130-150 z živčno nogo in brez gužve.
Srečam pa enega hibridarja vsak dan na ac ko grem domov. Jaz 150 ker se mi valda mudi, on 110 s šleperji da špara :)

Jaz v primeri ko zgoraj sprašuje zdaj nebi naredil nič. Zgonil bi kanto do konca in upal da se stanje na trgu v tem času umiri. Ker cene in dobavni roki so zdaj res adijo pamet.

Gregor P ::

Dejansko, če je tvoje vozilo še cestno-predpisno ok, torej varno in ne žre pretirano preveč goriva, potem bi tudi sam počakal, da se vsaj tole obdobje malo umiri in bo ponudba spet normalna (pomeni normalno dobavljiva z morda kanček več izbire, ker cenejša najbrž ne bo kar tako, le več popustov bo morda zopet na voljo).

In da hibrid za večji del AC z večjimi hitrostmi res ni najbolj optimalna izbira; je praktično vsak dizelaš bolj primeren v te namene. Hibridi imajo tudi premajhne tanke za gorivo (in moraš na daljših relacijah imeti vsaj postanek več).

J.McLane je izjavil:

Če res želiš znižat porabo tudi na AC, potem te reši lahko samo aerodinamika ... Vem pri Priusu moraš nako priti preko zunanje oblike, ampak ko to požreš je avto naravnost fantastičen za to ceno.
... ne, ne da se požreti te oblike; grem rajši na vlak, ali pa peš:P
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

energetik ::

Sparkxl je izjavil:

Sem bil zelo ogret za korollo pa sem si premislil. 90% vozim po ac in niti slučajno 110. Bolj tam med 130-150 z živčno nogo in brez gužve.
Srečam pa enega hibridarja vsak dan na ac ko grem domov. Jaz 150 ker se mi valda mudi, on 110 s šleperji da špara :)
To, da šparaš za šleperji nima veze s samim avtom, ker na tak način boš šparal z vsakim, to je bolj mindset voznika.

Se pa strinjam, da vsaj 1.8 Corolla ni za "130-150 z živčno nogo". Potem vsaj 2.0 Corolla oz. še bolje močan turbodizel.

Recimo meni pa je 1.8 Corolla optimum, ker imam na relaciji do šihta izključno obvoznico, kjer si v konici lahko srečen če greš 110, večinoma pa niha 70-110km/h, + to da imam še 1/3 relacije omejitve 30-50 in kolone.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

pulstar ::

Obujam temo: Zaradi menjave službe, delnega dela od doma in vedno več kratkih skokov z avtomobilov (vrtci, popoldanske aktivnosti), ki večinoma znašajo cca 4-5 km v eno smer, razmišljam o menjavi svoje turbodizelske kapelice (Berlingo 1.5 HDI 130km). Ogledano imam Corollo TS 1.8, ki bi za moj način vožnje morala zadostovati. Sem precej umirjen voznik, večinoma znotraj omejitev, pa tudi na avtocesti zelo redko "pogledam" nad 130km/h. Me pa vseeno zanima, kako se v praksi obnaša CVT pri recimo 120km/h, kar je tudi nekako maksimalna hitrost ob jutranjih in popoldanskih prometnih konicah? Lani sem z 1.8 sedanko opravil kratko testno vožnjo po ljubljanski obvoznici, kjer pa zaradi gneče avta žal nisem mogel pritisniti kaj več kot dobrih 100km/h. Vsekakor bi prosil lastnike, če lahko delijo kakšno avtocestno izkušnjo :)

Utk ::

Kako se naj bi obnašal? Daš gas, gre, spustiš gas, ne gre, obrati grejo na 0. Pri 120 bojo na okoli 2000.

tony1 ::

In vmes daš malo na glavo glušnike, pa spet dol, pa spet...

Obvezno moraš točno ta motor večkrat preizkusiti z vožnjo po AC... Glej tudi, da ne boš probal 2.0 motorja, nato pa kupil 1.8, ker sta različna...

Utk ::

Pri 2000 obratih ne slišiš motorja. Tudi pri 4000 ne kaj dost. Moraš pa dobit malo občutka pri gasu, da ne nabijaš obratov za brez veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Zakaj bi pa menjal? Samo zato, da denar zabrišeš skozi okno? Imaš dober in šparaven motor, zgoni ga do konca. Če hočeš biti eko bio.

tony1 ::

Utk je izjavil:

Pri 2000 obratih ne slišiš motorja. Tudi pri 4000 ne kaj dost. Moraš pa dobit malo občutka pri gasu, da ne nabijaš obratov za brez veze.


6000 let civilizacije, zdaj pa naj pazim, kako pritiskam na gas, da me ne bodo ušesa bolela.

In vse to ne zaradi CVTja ampak, ker se škrt tovarni ni zdelo vredno okrog motorja natlačiti 20 kil dodatne izolacije in auspuh narediti 10 kil težji... Nein, danke.

karafeka ::

feryz je izjavil:

Zakaj bi pa menjal? Samo zato, da denar zabrišeš skozi okno? Imaš dober in šparaven motor, zgoni ga do konca. Če hočeš biti eko bio.


In kdaj je avto do konca zgonjen? Nikdar, vse lahko obnoviš oz. zamenjaš, zato je pa vreča brez dna :)

feryz ::

A se ti zdi, da je napisal, da razpada?
Verjetno bi menjal zato, ker na tem forumu pravijo, da moraš menjati turbodizla, če ne delaš vsaj 150 km dnevno v eno stran. Ker ga drugače, baje, hudič vzame.

Še mene ste prepričali, zato bom menjal nov avto, pol leta star, za novega hibrida. Ker je turbodizel in delam samo 50 km dnevno. 2x ali 4x na mesec, tisoč km v kosu, pač ni dovolj, da popravi statistiko. Torej moram nujno vzeti hibrida.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Utk ::

tony1 je izjavil:

Utk je izjavil:

Pri 2000 obratih ne slišiš motorja. Tudi pri 4000 ne kaj dost. Moraš pa dobit malo občutka pri gasu, da ne nabijaš obratov za brez veze.


6000 let civilizacije, zdaj pa naj pazim, kako pritiskam na gas, da me ne bodo ušesa bolela.

In vse to ne zaradi CVTja ampak, ker se škrt tovarni ni zdelo vredno okrog motorja natlačiti 20 kil dodatne izolacije in auspuh narediti 10 kil težji... Nein, danke.

Vsak avtomatik gre v obrate ko daš gas, to je namen avtomatika. Cvt gre hitreje v obrate, ker je boljši.
Če hočeš več izolacije, lahko kupiš lexusa.
Če bi kdaj zares vozil corollo, bi vedel da ni problema z zvokom motorja, je pa res slišat malo bolj veter, ampak ne še pri 120.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Lonsarg ::

No ne glede na vse detajle, res je treba priznat da je zoprno ko je novejša in boljša tehnologija glasnejša pri pospeševanju.

Ampak pri vseh ostalih plusih jaz ta minus z lahkoto sprejmem, sploh ker ta glasnost ni konstantna ampak so samo večji pospeški glasnejši, torej bolj ali manj zgolj prehitevanje na avtocesti.

Utk ::

Ne, ni glasnejša niti zarad "cvt" menjalnika niti, ker je hibrid. V nobenem primeru.
Glasnost je odvisna samo od obratov, obrati so pa odvisni samo od gasa. Cvt v toyoti je neslišen, ker je to samo par elektromotorjev in iz tu ne more bit nobene glasnosti.
Vsak motor v obratih je glasen, kolk je, niti tu ni toyotin nič posebnega. Vrzi golfa v 3. in pohodi gas do 150 na uro in bo tudi glasen.

Lonsarg ::

Ja se strinjam da so najbrž visoki obrati razlog. V praksi sta mi namreč bila recimo manual turbobencinar in dizel avtomatik oba dokaj tiha (in ja turbobencinarji in dizli imajo manjše obrate od bencinarjev). Ju je pa oba po tihosti vseeno premagala Toyota Hibrid bencinski CVT 90% časa, glasnejša je bila Toyota res zgolj pri večjem pospeševanju. Ko sem testiral pospeške je bilo to sicer res tudi pri nižjih hitrostih, v praksi bi toliko pospeševal zgolj na avtocesti.

Tak da ne ni dileme, suma sumarum je zadeva fajn. Škoda vseeno da ne dajo turbobencinarja v hibride namesto normalnega hibrida, ker bi to najbrž odpravilo višje obrate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

In povečalo porabo in ceno.

AvtoR ::

Je že kdo vozil novo Corollo letnik 2023? Naj bi imela izboljšan hibridni sklop. Ne vem, ampak bencinski motor je vetjetno enak, električni pa malo močnejši. Sistemska moč je cca 100kW. Govorim za osnovni 1.8l model. To naj bi omogočilo boljše pospeške in nižje obrate pri pospeševanju. Močnejši električni sklop naj bi kompenziral nizek navor bencinskega motorja. Pri nižjih hitrostih bencinski motor večinoma deluje kot generator za polnenje baterije.
Na papirju naj bi imel novi sklop 2 sekunde bolši pospešek, ob enaki porabi in nižje motorne vrtljaje ob zmernem pospeševanju. Elektro motor naj bi bolj pomagal bencinskemu pri pospeševanju, tudi pri višjih hitrostih, kot do sedaj. Skratka naj ne bi šel tako hitro v visoke obrate, manj elastika efekta...

tony1 ::

"Ne, ni glasnejša niti zarad "cvt" menjalnika niti, ker je hibrid. V nobenem primeru.
Glasnost je odvisna samo od obratov, obrati so pa odvisni samo od gasa. Cvt v toyoti je neslišen, ker je to samo par elektromotorjev in iz tu ne more bit nobene glasnosti."

Torej, "avto" je nenormalno glasen samo takrat, ko ni neslišen, npr. na pospeševalnem pasu AC. ;)

Tako kot 3 cilindrski mlinček, ki postane glasen šele, ko odpreš šipo... (Ampak, je6enti, zakaj pa motorja ne morejo toliko zadušiti v hibridu? :|)

In s tem ni nič narobe, če si na to navajen in ti je OK. Je pa pomembno, da potencialni kupec problematiko pozna in avto dobro stestira, da bo z njim zadovoljen.

energetik ::

Se navadiš s časom, da si bolj nežen z gasom. Razen pri AC prehitevanjih in AC klancih, je izredno tih. Sicer pa je folk na AC in sploh LJ obvoznici tako počasen, da že s 3000rpm prehitevam vse po spisku. Se pa strinjam, v Corolli bi morali ponujati vsaj 2.0 mašino, pa še kakšno iz RAVa. Tako bi bili viaoki obratati le zelo redko na sporedu.

pulstar je izjavil:

Obujam temo: Zaradi menjave službe, delnega dela od doma in vedno več kratkih skokov z avtomobilov (vrtci, popoldanske aktivnosti), ki večinoma znašajo cca 4-5 km v eno smer, razmišljam o menjavi svoje turbodizelske kapelice (Berlingo 1.5 HDI 130km). Ogledano imam Corollo TS 1.8, ki bi za moj način vožnje morala zadostovati. Sem precej umirjen voznik, večinoma znotraj omejitev, pa tudi na avtocesti zelo redko "pogledam" nad 130km/h. Me pa vseeno zanima, kako se v praksi obnaša CVT pri recimo 120km/h, kar je tudi nekako maksimalna hitrost ob jutranjih in popoldanskih prometnih konicah? Lani sem z 1.8 sedanko opravil kratko testno vožnjo po ljubljanski obvoznici, kjer pa zaradi gneče avta žal nisem mogel pritisniti kaj več kot dobrih 100km/h. Vsekakor bi prosil lastnike, če lahko delijo kakšno avtocestno izkušnjo :)

Opozorilo: pri samo 4-5km v eno smer, ne boš imel pozimi nič kaj dosti manjše porabe kot v Berlingu, ker takrat mašina laufa skoraj ves čas za potrebe ogrevanja. Šele po nekje 4km začne poraba drastično padati.

Pri 120kmh lahko voziš tudi samo s 1000rpm, če so take razmere (rahel klanec dol), po ravnem s konstantno hitrostjo pričakuj kot že omenjeno malce pod 2000rpm. Povsem odvisno od razmer torej.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

pulstar ::

energetik je izjavil:

Se navadiš s časom, da si bolj nežen z gasom. Razen pri AC prehitevanjih in AC klancih, je izredno tih. Sicer pa je folk na AC in sploh LJ obvoznici tako počasen, da že s 3000rpm prehitevam vse po spisku. Se pa strinjam, v Corolli bi morali ponujati vsaj 2.0 mašino, pa še kakšno iz RAVa. Tako bi bili viaoki obratati le zelo redko na sporedu.

pulstar je izjavil:

Obujam temo: Zaradi menjave službe, delnega dela od doma in vedno več kratkih skokov z avtomobilov (vrtci, popoldanske aktivnosti), ki večinoma znašajo cca 4-5 km v eno smer, razmišljam o menjavi svoje turbodizelske kapelice (Berlingo 1.5 HDI 130km). Ogledano imam Corollo TS 1.8, ki bi za moj način vožnje morala zadostovati. Sem precej umirjen voznik, večinoma znotraj omejitev, pa tudi na avtocesti zelo redko "pogledam" nad 130km/h. Me pa vseeno zanima, kako se v praksi obnaša CVT pri recimo 120km/h, kar je tudi nekako maksimalna hitrost ob jutranjih in popoldanskih prometnih konicah? Lani sem z 1.8 sedanko opravil kratko testno vožnjo po ljubljanski obvoznici, kjer pa zaradi gneče avta žal nisem mogel pritisniti kaj več kot dobrih 100km/h. Vsekakor bi prosil lastnike, če lahko delijo kakšno avtocestno izkušnjo :)

Opozorilo: pri samo 4-5km v eno smer, ne boš imel pozimi nič kaj dosti manjše porabe kot v Berlingu, ker takrat mašina laufa skoraj ves čas za potrebe ogrevanja. Šele po nekje 4km začne poraba drastično padati.

Pri 120kmh lahko voziš tudi samo s 1000rpm, če so take razmere (rahel klanec dol), po ravnem s konstantno hitrostjo pričakuj kot že omenjeno malce pod 2000rpm. Povsem odvisno od razmer torej.


Hvala za opozorilo. Poraba sklopa v zimskih mesecih mi ne povzroča skrbi - je kar je. Bolj me skrbi vpliv kratkih voženj na mojega Berlinga. Po 80kkm je izkušnja nekoliko mlačna: do sedaj zamenjani adblue šoba, zobati jermen in napenjalec (že tovarniško preveč napet - čudni zvoki med prostim tekom), oba LED modula (utripanje), zadnja prtljažna vrata (rjavenje na spodnjem robu). Pa še kompresor klime je začel nekaj žvenketat. Pa se veselica po verjetno še dobro ni začela :D Menim, da bi Corolla vseeno bila nekoliko bolj zanesljiva/kvalitetna.

b3D_950 ::

Mislm, da noben avto z ICE ne prebavlja kratke vožnje dobro, razen električni oziroma hybrid, s katerim se lahko pelješ teh 5km na baterijo/elektriko.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Utk ::

Torej, "avto" je nenormalno glasen samo takrat, ko ni neslišen, npr. na pospeševalnem pasu AC.

Še enkrat, vsak avtomatik ko pohodiš gas, mora it v obrate, to je namen avtomatskega menjalnika. CVT gre hitreje v obrate, ker je boljši, ne ker je slabši. Zato moraš pač izbirat ali boš tistih par sekund imel več obratov ali pa bolj nežno pritiskal gas in počasneje pospeševal. Tu ni čisto nobene razlike niti proti ročnemu menjalniku, razen da bi pri ročnem imel v neki višji prestavi, poln gas, in bi pač pospeševal počasneje in zato tišje, če ga bi vrgel 2 prestavi nižje, bi pa motor glih tako zatulil. Če ima zate preslabe pospeške in zato moraš it v višje obrate, si kupiš močnejšega. Jaz imam 2,0 in res redko moram it čez 3000 obratov, kaj šele 4000. Pri 4000 je še zmeraj motor zelo slabo slišen. Ni to dizel. Če hočem na vrhniškem klancu na hitro pospešit iz 130 na 160, ja, potem bo motor šel tudi na 5500 in ga bo slišat. Ampak prvič, to v resnici ni potrebno in tega ne delam, in drugič, pri ročnem menjalniku ga bi moral za enak pospešek dat v 3. in pritisnit do 150, in potem 4., kar ne bi bilo popolnoma nič tišje niti bolj "udobno".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

... in pa - vsaj tako je nekje pisalo - je dobro prej pospešiti do želene hitrosti, ker naj bi tako porabil manj goriva kot če bi počasi pospeševal do nje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Blinder ::

ja no, bullshit
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Gregor P ::

Sam ne vem, bo treba preiskusiti. Piše pa to med drugim tu Poraba goriva: Pospešiti hitro ali počasi do omejitve hitrosti?. Sem pa to prebral prej nekje drugje, samo sedaj ne najdem.

Številni vozniki so mnenja, da bodo največ prihranili pri gorivu, če bodo pospeševali počasi. Raziskovalci trdijo nasprotno. Poraba goriva bo večja, če pospešujete počasi. Na ta način potrebujete veliko več časa, da dosežete želeno, potovalno hitrost, s tem pa dlje časa in bolj porabljate gorivo.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

To je res za ICE, ki niso hibridi, še manj je pa res za električne.

Gregor P ::

Pri EV verjamem, da se ta logika ne izide; ker je pač čisto druga tehnologija in porabiš toliko energije v danem trenutku kot jo potrebuješ - ni tega "varčevanje" pri hitrem pospeševanju (le hitreje porabiš več energije kot bi sicer).

Pri hibridih pa bi morda ta logika držala na kakšnih AC - ali meniš da ravno hibridni del to itak izravna in bi bilo takšno pospeševanje nesmiselno in ravno tako potratno kot pri EV?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Hibrid je praktično enako učinkovit tudi ko ne dela na polno. Tista mala razlika kolk je morda je, ne odtehta večje porabe zarad hitrosti.
Dober hibrid, pustimo slabe.

Blinder ::

Gregor P je izjavil:

Sam ne vem, bo treba preiskusiti. Piše pa to med drugim tu Poraba goriva: Pospešiti hitro ali počasi do omejitve hitrosti?.


Nisi citiral pomembnega dela članka:

.. da je treba dozirati okoli dve tretjini plina in čim hitreje menjavati prestave. "Vozniki na žalost tega ne razumejo. ...


Torej, če se želi pospešit iz 70 na 90 km/h v 5. prestavi, bo počasno pospeševanje cenejše, če se želi pospešit iz 0 do 90 pa verjetno kot pravi ta majster v članku.
Za razmislek, en poskus, ki sem ga naredil, je v nek klanec, če vozim v prvi prestavi dobim večjo povprečno porabo kot če vozim hitreje in v drugi. Drugi poskus, če vozim v klanec 70-90 v IV/V dobim nižjo porabo, kot če vozim 50-70 v recimo III/IV.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Gregor P ::

Vedno več ljudi ima verjetno sedaj itak avtomatika in le pritisne na stopalko za plin. Kako se potem ta logika obnese v teh primerih (najbrž glede na obrate, ki bi jih dosegal pri zgornjem prestavljanju)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Blinder ::

Za razmislek o tistih dveh mojih testih. Če na prvem klancu, kjer so hitrosti zelo nizke, ignoriramo zračni upor, se vsa potrebna enerigja porabi za spravit avto na večjo višino ter za kotalni upor, oboje je neodvisno od hitrosti. Potrebno energijo dovedemo z motorjem, kateri dela z nekim izkoristkom. Kadar motor deluje z 2/3 maksimalnega navora ali pa kadar je stopalka za plin pritisnjena 2/3, kot je rekel majster v članku, dela motor z visokim izkoristkom. Kadar sem vozil v klanec v prvi prestavi, je bil navor, s katerim je delal motor, toliko nizek, da je imel takrat zaradi tega slab izkoristek.
V drugem klancu pri vožnji 50-70 kmh se potrebuje manj energije kot pri 70-90 zaradi manj energije porabljene za premagovati zračni upor, ampak kljub temu pri višjih hitrostih dosežem nižjo porabo, ker mi motor takrat dela z večjim navorom & izkoristkom.

Lahko raziskuješ dalje o izkoristku:
https://www.google.com/search?q=gasolin...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

energetik ::

Blinder je izjavil:

Za razmislek o tistih dveh mojih testih. Če na prvem klancu, kjer so hitrosti zelo nizke, ignoriramo zračni upor, se vsa potrebna enerigja porabi za spravit avto na večjo višino ter za kotalni upor, oboje je neodvisno od hitrosti. Potrebno energijo dovedemo z motorjem, kateri dela z nekim izkoristkom. Kadar motor deluje z 2/3 maksimalnega navora ali pa kadar je stopalka za plin pritisnjena 2/3, kot je rekel majster v članku, dela motor z visokim izkoristkom. Kadar sem vozil v klanec v prvi prestavi, je bil navor, s katerim je delal motor, toliko nizek, da je imel takrat zaradi tega slab izkoristek.
V drugem klancu pri vožnji 50-70 kmh se potrebuje manj energije kot pri 70-90 zaradi manj energije porabljene za premagovati zračni upor, ampak kljub temu pri višjih hitrostih dosežem nižjo porabo, ker mi motor takrat dela z večjim navorom & izkoristkom.

Lahko raziskuješ dalje o izkoristku:
https://www.google.com/search?q=gasolin...
No vidiš, dober hibrid pa lahko ICE vedno drži na optimalni točki tega cca. 2/3 max navora - ali pa ga pač ugasne, ko so taki pogoji. Izjema so visoke moči, ko pač mora it izven najbolj optimalnega območja specifične porabe. Ampak za to ni kriv ne hibridni sklop ne e-CVT, samo prešvoh motor. Zato pravim, da Toyota morda vsaj v Corolli sploh ne bi smela ponujati 1.8 mašine, le 2.0 in 2.5L (iz RAV ali Camry). Saj z 1.8L praktično večino časa še vedno vozim pod 3000rpm tudi na AC, ampak ko greš natovorjen + smučke na strehi po AC klancu 130km/h, grejo pač obrati preko 4000rpm. Če bi imel notri 2.5 stroj, bi bilo povsem drugače. Seveda je enako tudi pri vsakem drugem prešvoh nehibrid vozilu.
vires in numeris

MrStein ::

1.8 je čez glavo. Samo turbina manjka.

Ampak ja, tisti konkreten motor je malo preslab. "Popraviti" pa bi se ga dalo na veliko načinov. (kubatura, turbo, karkoli)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

Zato pravim, da Toyota morda vsaj v Corolli sploh ne bi smela ponujati 1.8 mašine, le 2.0 in 2.5L (iz RAV ali Camry).

Sem ti reku, da vzemi 2,0 :)

Ta nova 2023 letnik ima tudi pri 1,8 malo več konjev, boljši pospešek, ampak sam motor je enak, tako da vprašanje koliko se v resnici drugače obnaša ko se stisne do konca.

energetik ::

MrStein je izjavil:

1.8 je čez glavo. Samo turbina manjka.

Ampak ja, tisti konkreten motor je malo preslab. "Popraviti" pa bi se ga dalo na veliko načinov. (kubatura, turbo, karkoli)
Kaj boš s turbino, če zadeva on/offa vsakih 5 sekund... Samo večja kubatura.
Motor je "preslab" (=gre v obrate) le pri hitrejši AC vožnji. Sicer je povsem dovolj, občutek mestne in primestne vožnje je skoraj podoben turbodizlu, kar se tiče prožnosti, elektromotor naredi svoje.

Utk je izjavil:

Zato pravim, da Toyota morda vsaj v Corolli sploh ne bi smela ponujati 1.8 mašine, le 2.0 in 2.5L (iz RAV ali Camry).

Sem ti reku, da vzemi 2,0 :)

Ta nova 2023 letnik ima tudi pri 1,8 malo več konjev, boljši pospešek, ampak sam motor je enak, tako da vprašanje koliko se v resnici drugače obnaša ko se stisne do konca.
Vem, sem bil preškrt, ampak dobro leto nazaj se mi je že 23k€ zdelo preveč za avto, zdaj bi brez pomisleka vzel 2.0. Pa vseeno malo zavede sistemska moč, ker dejansko te pri konstatnih visokih hitrostih poganja ~100KM atmosferski bencinar... Kar pomeni dretje.
Sem pa še vedno zadovoljen, ker nikoli ne vozim po AC hitreje od 130, večinoma tam 115, kjer pa tudi 1.8 prede pri 2000rpm.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Gregor P ::

Pa morda dobiš z 1.8 še za kakšno leto kasneje prepoved v kakšna okoljsko osveščena velemesta od 2.0 :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Lonsarg ::

To se niti slučajno ne sme reševati z močnejšimi bencinskimi motorji v hibridih, ampak je treba rešit z močnejšimi elektro motorji/baterijo. Če je elektro motor dovolj močan, potem lahko bencinski komot lavfa zgolj na nizkih obratih, povprečna moč motorja potrebna za polnit baterijo je namreč precej nižja od moči potrebne za pospešek.

Ampak ja to bo rezervirano za višji cenovni rang, osnovni rang bo pač pri pospeških malce glasen, nek manjši kompromis pa more bit za ceno.

Utk ::

To so naredili v my2023. Bi treba sprobat kako to deluje v praksi.

1,8 motor ima zdaj dobri 2 sekundi boljši pospešek, vse na račun elektrike. Pri 2,0 ni tako velike razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pulstar ::

Cena za novo 1.8 140km TS s SOL opremo? Sitnica. 31,5k... :S

PacificBlue ::

So se prodajale po 18-20k tri leta nazaj:)
I’m out.
:3

Utk ::

pulstar je izjavil:

Cena za novo 1.8 140km TS s SOL opremo? Sitnica. 31,5k... :S

Vseeno je mislim da med 5 najbolj prodajanimi avti v Evropi, na svetu je pa itak zmeraj med 3.
Vsi so podražali, toyota pa zdaj pobira smetano s hibridi, medtem ko drugi prodavajo neke mild hybrid crap, s 3 cilindri in max 1300 kubikov, ko dizlov več nihče noče.
Ko smo napovedali to kar nekaj let nazaj, so nam rekli zakaj ne gremo za svetovalce fordu, vwju itd...no, pametni smo nekateri dost, ampak kaj ko oni niso. Bo pa toyota zasrala prehod na elektriko očitno, ampak ne bo edina.

energetik ::

PacificBlue je izjavil:

So se prodajale po 18-20k tri leta nazaj:)

Pa ne s Sol opremo, kvečjemu najnižjo Tera, pa še to HB, ne karavan.
1,5 leta nazaj je bila moja 1.8 TS Luna nekje dobrih 23k.

Lonsarg je izjavil:

To se niti slučajno ne sme reševati z močnejšimi bencinskimi motorji v hibridih, ampak je treba rešit z močnejšimi elektro motorji/baterijo. Če je elektro motor dovolj močan, potem lahko bencinski komot lavfa zgolj na nizkih obratih, povprečna moč motorja potrebna za polnit baterijo je namreč precej nižja od moči potrebne za pospešek.

Ampak ja to bo rezervirano za višji cenovni rang, osnovni rang bo pač pri pospeških malce glasen, nek manjši kompromis pa more bit za ceno.
Za kaj takega rabiš baterijo,ki iz nekje 50-->20% zdrži cca. 2 vrhniška klanca s 130km/h in polno naložen. Hočem reči tak delež moči, da lahko ICE medtem dela z nekimi 2500rpm.
Do the math, meni se zdajle ne da.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Sparkxl ::

Utk je izjavil:

Bo pa toyota zasrala prehod na elektriko očitno, ampak ne bo edina.


Nope...ne bo. So eden redkih, ki vidijo dejstvo, katerega ostali ne vidijo: popolne električne sanje so samo to...sanje. Svet bo še zelo dolgo laufal na benz, dizl in hibridih. EVji bodo samo dodatek v ponudbi. Zato toyota ni šla all in v EV zgodbo, ki že zdaj škripa, pa se še niti prav začela ni: ni dovolj surovin, prodajne cene tako visoke, da si razen razvitega zahoda to noben ne more privoščiti, neobstoječa polnilna infrastruktura, omrežje, ki tega niti slučajno ne folga,...

Gregor P ::

Medvprašanje glede 1.8 in močnejših hibridnih motorjev. Najbrž je med drugim cilj imeti hibrida, da porabiš manj goriva? Potemtakem je verjetno bolje kupiti 1.8 kot 2.0 ali močnejši motor? Ali je razlika v porabi zanemarljjava - seveda mišljeno v neki normalni ekonomični vožnji? Se razume, da če želiš imeti več moči, imaš večje vozilo, prikolico itd. potem pač potrebuješ toliko močnejši motor in da očitno tega viška še ne znajo "ekonomično" nadomestiti s še močnejšim elektro motorjem (kar bi pomenil tudi večje baterije itd. in se počasi izgubi smiselnost hibrida).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Sparkxl je izjavil:

Utk je izjavil:

Bo pa toyota zasrala prehod na elektriko očitno, ampak ne bo edina.


Nope...ne bo. So eden redkih, ki vidijo dejstvo, katerega ostali ne vidijo: popolne električne sanje so samo to...sanje. Svet bo še zelo dolgo laufal na benz, dizl in hibridih. EVji bodo samo dodatek v ponudbi. Zato toyota ni šla all in v EV zgodbo, ki že zdaj škripa, pa se še niti prav začela ni: ni dovolj surovin, prodajne cene tako visoke, da si razen razvitega zahoda to noben ne more privoščiti, neobstoječa polnilna infrastruktura, omrežje, ki tega niti slučajno ne folga,...


Stevilke pravijo drugace. Prodaja gre up, and up only. Verjamem pa, da ti v stevilke ne verjames. Pri tebi gre za "gut feeling".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

Za kaj takega rabiš baterijo,ki iz nekje 50-->20% zdrži cca. 2 vrhniška klanca s 130km/h in polno naložen. Hočem reči tak delež moči, da lahko ICE medtem dela z nekimi 2500rpm.
Do the math, meni se zdajle ne da.

To nima smisla. Baterija je v hibridu za kratkotrajno moč, ne pa da se boš 10 min vozil z njeno pomočjo.

Potemtakem je verjetno bolje kupiti 1.8 kot 2.0 ali močnejši motor? Ali je razlika v porabi zanemarljjava - seveda mišljeno v neki normalni ekonomični vožnji?

1,8 zmeraj manj porabi kot 2,0, od par dcl do pol litra, v primeru toyote s temi motorji, 2,0 je pa pač močnejši in lepše potegne. 2,0 ima 8 sekund do 100 in porabo okoli 5. Imaš hitrejše in imaš varčnejše motorje, ne vem pa če je kater hkrati oboje.

ne znajo "ekonomično" nadomestiti s še močnejšim elektro motorjem (kar bi pomenil tudi večje baterije itd. in se počasi izgubi smiselnost hibrida).

Nič ti ne pomaga močnejši elektro motor in večja baterija. To večjo baterijo je treba tudi napolnit, in to bo delal tist 1,8 motor, ki bo zarad tega moral dlje časa delat na višjih obratih. Če si z nekim motorjem pogosto v območju, kjer se "muči" (ima za tvoj okus preveč obratov), potem imaš pač prešvoh motor. Čeprav je res, da bo vseeno ta motor porabil manj kot bi močnejši.

Sparkxl ::

kow je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Utk je izjavil:

Bo pa toyota zasrala prehod na elektriko očitno, ampak ne bo edina.


Nope...ne bo. So eden redkih, ki vidijo dejstvo, katerega ostali ne vidijo: popolne električne sanje so samo to...sanje. Svet bo še zelo dolgo laufal na benz, dizl in hibridih. EVji bodo samo dodatek v ponudbi. Zato toyota ni šla all in v EV zgodbo, ki že zdaj škripa, pa se še niti prav začela ni: ni dovolj surovin, prodajne cene tako visoke, da si razen razvitega zahoda to noben ne more privoščiti, neobstoječa polnilna infrastruktura, omrežje, ki tega niti slučajno ne folga,...


Stevilke pravijo drugace. Prodaja gre up, and up only. Verjamem pa, da ti v stevilke ne verjames. Pri tebi gre za "gut feeling".


No shit sherlock...seveda gre up in še dolgo bo šlo up, ampak kaj ti ta up pomaga v skupnem številu prodanih vozil (par % v svetovnem merilu) in sploh ko ta podatek postaviš ob bok blodnjam o popolni elektrifikaciji voznega parka. V eu bojda 2035. EVji bodo samo ena izmed opcij ki jih imamo, pa če se zeleni teroristi po trepalnicah mečejo.

Oz. da formuliram drugače: kako točno bo se ena bulgarija popolno elektrificirala? S čim? pri plači par stotakov. Pa to je EU. Kako se bo makedonija elektrificirala pri plači 200€? S čim?

Utk ::

Oz. da formuliram drugače: kako točno bo se ena bulgarija popolno elektrificirala? S čim? pri plači par stotakov. Pa to je EU. Kako se bo makedonija elektrificirala pri plači 200€? S čim?

Kako si pa zdaj kupujejo mercedese in golfe za 30-40 jurjev? A koga to slučajno briga?

Sparkxl ::

Točno v tvojem zadnjem vprašanju se skriva ena "teroja zarote", ki sem jo že več krat kje zasledil. Torej eko teroristi pravijo EV for all od 2035 dalje. In njih ne briga, kdo si bo to lahko privoščil. Kar v praksi pomeni samo zgornjih par %, ostali pa bomo na busih in peciklih

Utk ::

Ne, eko teroristi pravijo, da od 2035 dalje ne bo smelo bit več novih avtov, ki med vožnjo proizvajajo co2. Sploh ni nujno, da je to elektrika in baterija.

Kar v praksi pomeni samo zgornjih par %, ostali pa bomo na busih in peciklih

Tudi danes si marsikdo ne more kupit novega golfa za 30 jurjev, pa vseeno ne peš hodi. Vozi se. In to nekateri celo v boljšem avtu kot je golf.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
26 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21935563 (5048) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45377604 (29028) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84095636 (58402) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35149404 (39475) -valvoline-

Več podobnih tem