» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
25 / 47
»»

Sparkxl ::

J.McLane je izjavil:

Fair point, ampak surovin je v zemlji dovolj potrebujemo pa rudnike da te surovine dobimo za uporabo. Enako so v 70h mislili da bo nafte zmanjkalo, pa je kar ne zmanja in ne zmanjka.

Litija je ogromno, sedaj se jasno prideluje iz tam kjer so največje koncentracije, če pa proizvodnjo razširiš (kar jo pri ceni +$20000 na tono lahko) na vire ki prej niso bili rentabilni pa dobiš ogromno ponudbo. Problem je samo čas da to postaviš.
Nikelj in cobalt nista potrebna, ker poznamo LFP baterije, ki so postale dovolj dobre za uporabo pri večini EV. Nikelj in kobalt bosta ostala pri dražjih produktih, kdor bo pač za doseg pripravljen plačat.
Baker, imamo dovolj nahajališč, pa tudi za samo proizvodnjo EV obseg bakra kot celotne proizvodnje ne predstavlja tako velikega porasta.

Katere surovine si pa ti imel v mislih?


Ko govoriš da je vsega dovolj...dovolj za kakšen obseg? Taki ko je zdaj, ko se EVji, propelerji in paneli na globalni ravni merijo v promilih? Za to je sigurno dovolj ja. Za nekaj % povečanje verjetno tudi.
Za blodnje, kot so "net zero" in podobno, ki bazirajo na fantaziji da bo VSE laufalo na baterije, pa ni niti v teoriji dovolj.

J.McLane ::

Dovolj za popoln prehod, ampak kot sem napisal to ti nič ne pomaga če tega ne izločiš in prečistiš iz zemlje, to je pa pri litiju zelo kompleksna zadeva ki zahteva za vsak vir vsojo tehnologijo in ogromen CAPEX.

Počasi pa gre to naprej in nič ne kaže da bi se ustavljalo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Koliko so pa kaj naprej Natrij-ion baterije? Kar sem nazadnje bral, niso tako grozno slabše od Li-ion. Natrija pa vemo koliko ga imamo :D
vires in numeris

J.McLane ::

Se kar dogaja na tem področju, ampka vse to kar se dogaja traja vsaj 10 let, da se sfrizira serijsko proizvodnjo, ki je konkurenčna.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Če je tole res, ima le kapaciteto na kg nižjo od Li-ion, pa malo manj življenskih ciklov, drugo je tam-tam.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

Gregor P ::

Morda bi se počasi vrnili nazaj na temo, to je nakup (dobrega, učinkovitega, zanesljivega) hibrida (dokler ne bodo EV širše uporabni/dostopni).:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Sparkxl ::

Me res zanima kako bo ta slikica vplivala na ceno EVjev in hibridov v prihodnosti. Materiali v nebo, naša kupna moč pa zaradi inflacije v obratno smer. Ampak baje je materialov prek zadosti, tako da se bodo ti grafi zdaj vsaj čas dol obrnili

Gregor P ::

Pa saj je vse dražje. Recimo hibridi so sedaj tam nekje na oko do 2000,- evrov dražji kot so recimo še stali prejšnje leto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

energetik ::

Ne vem, Corolla še vedno stane cca. enako kot poleti.
vires in numeris

Gregor P ::

Ne vem no, meni se to zdi dosti dražje. Se še prav spomnim, ko so bili osnovni modeli TS pod 20.000 evrov. Morda potem dve leti nazaj?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

energetik ::

Ja, morda 2 leti nazaj. Pa vedno se odšteje še 2,5k hibridnega popusta od tega cenika. Vsaj tako je bilo še jeseni.
vires in numeris

AvtoR ::

Corolla je kar cca 2k€ dražja kot lani decembra. So mi decembra zagotavljal, da cena ne bo šla gor, potem so pa čez noč dvignili cene...

Utk ::

Jaz sem je kupil pred dvemi leti, po ceniku je zdaj 500 evrov dražja, takrat se je pa dobilo 2500 popusta. Tako da je zdaj dražja za 3 jurje minus popust, ki pa ne vem kakšen je zdaj, če je sploh.
Ampak sej so podražili tudi drugi, toyote so eni redkih avtov, ki so sploh dobavljivi v nekem roku, prodaja jim raste, tako da bi bili neumni, če ne bi podražali.

12bot34 ::

https://www.porscheinterauto.net/elektr...

Tukaj piše, da imaš na hibridna vozila samo ugoden kredit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 12bot34 ()

Utk ::

To je že dolgo. 2500 evrov je bil popust, ne subvencija.

Čeprav, prej sem pozabil še na kovinsko barvo, tako da je kakšnega jurja dražja po ceniku kot pred 2 leti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

12bot34 ::

Se mi je zdelo. Prebiram in vidim, da so subvencijo ukinili že 2020 za hibridna vozila.

Utk ::

Tudi do takrat je bila samo na plugin hibride, na navadne je ni že zelo dolgo, če je sploh kdaj bila omembe vredna. Morda 7,8 let 2 jurja, če še to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

AvtoR ::

Popusta na aktualni cenik je mislim da 800€. Pa napovedujejo nove podražitve. Čakalna doba je cca 6 mesecev...

Utk ::

Ja pol je res cca 2,5 jurja dražja kot je bila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

profii ::

AvtoR je izjavil:

Popusta na aktualni cenik je mislim da 800EUR. Pa napovedujejo nove podražitve. Čakalna doba je cca 6 mesecev...


Tako je, popust 2.5kEUR je šel baj-baj z novim letom, in je sedaj 800 ali 900EUR... Pa še avto je šel slabega jurja gor, tako da kar lepa podražitev.
edit: info iz prve roke

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: profii ()

energetik ::

profii je izjavil:

AvtoR je izjavil:

Popusta na aktualni cenik je mislim da 800EUR. Pa napovedujejo nove podražitve. Čakalna doba je cca 6 mesecev...


Tako je, popust 2.5kEUR je šel baj-baj z novim letom, in je sedaj 800 ali 900EUR... Pa še avto je šel slabega jurja gor, tako da kar lepa podražitev.
edit: info iz prve roke

A, potem je to druga pesem. Septembra sem še dobil 2,5k hibridnega popusta.
vires in numeris

AvtoR ::

Jaz sem plačal kavcijo za Corollo TS. Dobava naj bi bila konec maja, cena ni garantirana. Sprašujem se če se v luči aktualnih dogodkov ne splača še malo dodati in nabavit pure EV. Kak eC4 ali Mokka se dobi za dodatnih 5k€...

Mike_Rotch ::

Odvisno od načina uporabe. Corolla je bistveno večji avto od Mokke in C4 (Corolla ima skoraj 2x večjo prostornino prtljažnika naprimer). Doseg je praktično neomejen, dokler so pumpe še na vsakem koraku.

Če ti EVji, ki jih dobiš za ta denar zadoščajo in imaš možnost polnjenja, potem se splača premisliti. Imej v mislih, da boš imel v najslabšem primeru range okoli 150 kilometrov (zima po avtocesti). Če je družinski avto ti bo verjetno manjkalo prostora. Če pogosto hodiš na izlete daljše od 200, 300 kilometrov boš moral sprejemati kompromise.

12bot34 ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zasledil tale priključni hibrid. Prostor za polnjenje imamo, tudi polnil bi ga lahko vsak dan. Prej ste mi predlagali toyoto corollo navadni hibrid. Če prav razumem, tale PHEV deluje na enak princip kot čisto navaden hibrid, le da ima večjo baterijo?

profii ::

12bot34 je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zasledil tale priključni hibrid. Prostor za polnjenje imamo, tudi polnil bi ga lahko vsak dan. Prej ste mi predlagali toyoto corollo navadni hibrid. Če prav razumem, tale PHEV deluje na enak princip kot čisto navaden hibrid, le da ima večjo baterijo?


Sumljivo nizka cena,...
Da, deluje na enak princip, samo dalj se lahko pelje samo na elektriko...

Ahim ::

profii je izjavil:

12bot34 je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zasledil tale priključni hibrid. Prostor za polnjenje imamo, tudi polnil bi ga lahko vsak dan. Prej ste mi predlagali toyoto corollo navadni hibrid. Če prav razumem, tale PHEV deluje na enak princip kot čisto navaden hibrid, le da ima večjo baterijo?


Sumljivo nizka cena,...
Da, deluje na enak princip, samo dalj se lahko pelje samo na elektriko...

Pa vecja baterija mora nekje biti - ce je vecja, je ponavadi na racun manjsega prtljaznika.

Mike_Rotch ::

Link ne dela več. Za kater avto gre? Obstaja veliko različnih hibridnih sistemov, vsak deluje malo drugače.

Prednost plug-in hibridov je v tem, da se z njimi lahko voziš povsem na elektriko. Pri navadnih hibridih je to omejeno na zelo kratke razdalje in zelo nizke hitrosti med tem ko PHEVi dosežejo nekaj 10km dosega na elektriko in hitrosti do cca. 120kmh.

Če EV range pokrije večino tvojih dnevnih poti, potem je PHEV odlična izbira. Jaz se npr. večino časa vozim po mestu in okolici in mi je že PHEV s cca. 30km EV dosega zadoščal večino časa.

12bot34 ::

 toyota

toyota



Ja, ocitno je avto ze prodal. Sem naredil screenshot in je slo za toyoto prius.

Gregor P ::

Koliko pa stane nov takšen, ker je očitno zelo izgubil na vrednosti od leta 2017?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

12bot34 ::

https://www.toyota.si/new-cars/prius-pl...

Nov stane 40000 eur. 5 let nazaj si dobil se subvencijo okoli 4500 eur. Nov mislim da je 5 let nazaj stal 33000 eur.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 12bot34 ()

J.McLane ::

Temu modelu je pregorel telefon, če je prodajal za tako ceno, na mobile.de ga ne dobiš pod 20k EUR
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Valvoline ::

Je kak lastnik passata 1.4 gte hybrid tle? Kolk ima to porabo brez filanja stroma? Je res tako varcen 3l na 100 za karavansko kravo? Mika me nakup, na nizozemskem se na plin predelanega dobis, poraba baje 4-5 litrov plina.

bkinjoh2 ::

Valvoline je izjavil:

Je kak lastnik passata 1.4 gte hybrid tle? Kolk ima to porabo brez filanja stroma? Je res tako varcen 3l na 100 za karavansko kravo? Mika me nakup, na nizozemskem se na plin predelanega dobis, poraba baje 4-5 litrov plina.

o 3 litrih lahko sam sanjas. Brez filanja stroma bo mel porabo kot obicajn 1.4TSI, mogoče kaksen deci manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bkinjoh2 ()

Mike_Rotch ::

Valvoline je izjavil:

Je kak lastnik passata 1.4 gte hybrid tle? Kolk ima to porabo brez filanja stroma? Je res tako varcen 3l na 100 za karavansko kravo? Mika me nakup, na nizozemskem se na plin predelanega dobis, poraba baje 4-5 litrov plina.


Nimam sicer VW, ampak trenutno sem na drugem plug-in hibridu. Poraba ZELO niha glede na način uporabe. Če ti EV range pokrije dnevne potrebe, potem se lahko voziš zelo poceni. Če se veliko voziš po avtocesti in delaš daljše relacije, je PHEV relativno slaba izbira.

Povprečne porabe sicer ne računam, ampak pri meni včasih ICE ne zalaufa niti malo po cel teden. Na daljših relacijah kjer voziš večinoma na bencin, je poraba primerljiva z ICE verzijo.

MrStein ::

Porabo PHEV merijo tako :
Startajo s polnim akumulatorjem, po nekje 40-60 km se izprazni in nadaljuje z bencinom.
Pri 100 km se ustavijo in napišejo "porabil je 3,2 litra bencina, na 100 km"

V resnici je porabil 3,2 L na 50 km,torej je poraba na 100 km 6,4 L.

Gre za debelo luknjo v zakonu, ki to dovoljuje.

Podobno kot pri ICE navajajo porabo po starem sistemu NEDC, a zraven pišejo da je izmerjeno po novem sistemu WLTP. (razen če so s tem vmes nehali)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

J.McLane ::

ČE ima avto dva vira energije in to moraš izrazit z eno cifro, enostavno ne more biti nikoli pravilna. Če pa izražiš posebej porabo v Wh/km za elektriko in l/100 km za bencin, pa še dodaš doseg na elektriko, boš pa samo še bolj zmedel kupce. Saj povprečen kupec je pri PHEV že tako zmeden, tisti ki ima možnost vsak dan priklapljat avto bo prej posegel po EV, tisti ki živi v stanovanju brez priključka, pa PHEV še bolj onemogoči uporabo električnega pogona, ker je doseg majhen. Takemu bo bolj ustrezal navaden hibrid, za nižanje porabe ima lahko tudi solarno celico na strehi (ravno je prišla ven Hyundai Sonata HEV).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

feryz ::

Meni so dali za probati 740e, še tastarega. Poraba je navedena 1,2 l/100 km. Ja, nisem se zmotil. Toliko.
Za prvih 100 km je najprej pokuril štrom, kakih 25 km je naredil, nato pa še preko 10 litrov bencina. Naslednjih 100 km je že kuril preko 15 l/100 km.
In me je minilo kupiti hibrida v tem življenju. Mogoče v naslednjem.

225xe zadošča za kakih 10 do 15 km penzionistične vožnje na štrom, potem gre na benz.
Aja, tudi Panamero sem probal, Turbo S Hybrid, ali kaj je že tisto. 700 in nekaj konj. Tudi en velik zeh. Plus relativno slab avto za tak denar. Štrom je samo zaradi davkarije in ekologije zraven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

Mike_Rotch ::

225xe zadošča za kakih 10 do 15 km penzionistične vožnje na štrom, potem gre na benz.


25 do 35km pa res. 15km mogoče po avtocesti pri 120kmh.

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Dostikrat se vozim z njim. Ne rabiš mi govoriti.
Tu se vidi kredibilnost foruma.

Na avtocesto niti ne grem s to igračo. Od servisa do šihta imam 5,8 km vrhniškega klanca. Če jo samo pol poje, je v redu. Ponavadi jo 70 do 80 procentov.
In ga ne tiščim. Če gas pritisneš konkretno, itak preklopi na bencin.

Mike_Rotch ::

Ja, točno tukaj se vidi kredibilnost foruma :) Jaz sem z njim naredil slabih 25kkm v zadnjem letu pa nikoli nisem spraznil baterije v 10-15 kilometrih. Niti sredi zime pri -5 in vožnjo po klancih, ki jih je okoli mene polno.

V klanec sicer gre precej po bateriji ampak se lepo regenerira na poti nazaj.

Če gas pritisneš konkretno, itak preklopi na bencin.


Še en mimostrel. V EV načinu ne priklopi na bencin niti pri polnem gasu. Razen pri zelo nizkih temperaturah, če baterija ni ogreta.

matijadmin ::

Gregor P je izjavil:

Ne vem no, meni se to zdi dosti dražje. Se še prav spomnim, ko so bili osnovni modeli TS pod 20.000 evrov. Morda potem dve leti nazaj?:|


TS Sport je imel MSRP okoli 30k 2 leti nazaj, dejansko se ga je dalo dobit okoli 26k. Zdaj je paket Sport postal GR Sport, ima boljše sedeže, črno streho, oblikovno prenovljena platišča (istih dimenzij) in drugačne (GR) zavrone čeljusti - zavore. Dejansko kaj dosti pod 30k menda ne gre, osebno se nisem zanimal.
Vrnite nam techno!

endelin ::

Sedaj so zelo nizki popusti za avte.
Kolega se zanimal za dobro opremljeno Cupro - zelo nizek popust brez financiranja. Bmw na trojke daje tudi precej simboličen popust (lani se je gibal vsaj 10% v štartu). Drugje je verjetno podobno.

V drugi polovici leta, ko malo spusti težave s polprevodniki, bi se znale cene normalizirati. V ameriki rabljenim že upadajo marca naprej.

se spomnim da so se prodajali novi Tiguani avtomatik rline za 32k dve leti nazaj. Sedaj so 36k rabljeni:)) cyka blyat

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: endelin ()

Ales87 ::

Pozdravljeni,

Obračam se na vas, in sicer partnerka dela približno 130km/dan. Cca 30km je mestne vožnje ostalo pa hitra cesta in avtocesta. Sedaj vozi Ford mondeo 2.0 dizla in je poraba 6.2/100km. Glede nato, da je avto že kar star in ima kar nekaj prevoženih kilometrov gledava, da bi prešla na hibrida npr. Lexus IS300h ali pa na Ford mondeo Hibrid, ga bi bili čim manjši stroški kar se tiče porabe goriva in obenem vzdrževanja. Imate kak predlo ali alternativo glede optimalne izbire avtomobila? Nevem pa kako se kaj obnesejo hondini hibridni avtomobili. Vem pa, da modeli insight so bili kot hibridni kar problematični.

Gledava tudi rabljene avtomobile prevoženi max do 125.000 in do 20.000€

Hvala za predloge.

energetik ::

Že omenjena Corolla HSD. Sicer pa če se ne motim imata oba omenjena Lexus in Ford notri Toyotin pogon. Za toliko AC glejta 2.0 mašino.
vires in numeris

Lonsarg ::

Imas dokaj nizko porabo in kaj veliko ne bos uspel znizat.

Tako da je moj predlog da zdrzi se 2-3 leta, potem pa pure elektrik, ker se jim bo do takrat cena ze precej priblizala obicnim. Ni naftarjev vec za kupovat ce delas veliko kilometrov redno vsak dan, ker to je idealno za polnit avto doma na poceni nocni strom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

energetik ::

Od kje ti te informacije, da bodo EV čez 3 leta podobne cene kot fosilci? In da bo "poceni nočni štrom"? To so po mojem samo tvoje želje.

S hibridom bi lahko še malce znižala porabo od Mondeota, ker je 30km mesta, pa tudi preostanek ni pure AC. Corolla je tam do nekje 110km/h (hitra cesta) vsaj primerljiva s porabo dizla, oziroma ima nižjo, v mestni vožnji pa seveda močno manjšo.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Sparkxl ::

Lonsarg je izjavil:

Imas dokaj nizko porabo in kaj veliko ne bos uspel znizat.

Tako da je moj predlog da zdrzi se 2-3 leta, potem pa pure elektrik, ker se jim bo do takrat cena ze precej priblizala obicnim. Ni naftarjev vec za kupovat ce delas veliko kilometrov redno vsak dan, ker to je idealno za polnit avto doma na poceni nocni strom.


Edino kar se bo čez 3 leta zgodilo je morda več polnilnic, nekaj večji dosegi baterij in tu se konča. Cene ne bodo niti v sanjah blizu smrduhom.
Drugače pa koliko spremljam hibridi niso ravno smiselni za veliko AC kilometrov.

Ales87 ::

Ja, gledala sva tudi pure elektrik ampak so cene res visoke in se po moji računici amortizacija avta povrne komaj po 10letih v primerjavi z trenutnim dizlom. Mogoče pa res počakava še 2-3 leta, takrat bo avto že star 13let pa prevoženih cca 350.000km pa bo že zrel za menjavo nekaj bol "pametnega" pa še cene kot si napisal pure elektrika bodo sprejemljivejše z nekim pametnim dometom.

Hvala za predloge

Sparkxl je izjavil:

Lonsarg je izjavil:

Imas dokaj nizko porabo in kaj veliko ne bos uspel znizat.

Tako da je moj predlog da zdrzi se 2-3 leta, potem pa pure elektrik, ker se jim bo do takrat cena ze precej priblizala obicnim. Ni naftarjev vec za kupovat ce delas veliko kilometrov redno vsak dan, ker to je idealno za polnit avto doma na poceni nocni strom.


Edino kar se bo čez 3 leta zgodilo je morda več polnilnic, nekaj večji dosegi baterij in tu se konča. Cene ne bodo niti v sanjah blizu smrduhom.
Drugače pa koliko spremljam hibridi niso ravno smiselni za veliko AC kilometrov.


kaj pa bi bilo po tvojem sprejemljivo v mojem primeru?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales87 ()

energetik ::

Sparkxl je izjavil:

Drugače pa koliko spremljam hibridi niso ravno smiselni za veliko AC kilometrov.
Odvisno od potovalne hitrosti, ki jo imaš ponavadi na AC. Jasno, če imaš navado vozit ves čas 160km/h, potem hibrid nima smisla. Če pa imaš navado vozit do nekje 110-120km/h in dodaš še običajno gnečo in zastoje, potem je hibrid vsaj primerljiv dizlu. Preverjeno, bolj kot imam na poti na šiht gužvo po obvoznici, manjšo imam porabo :D
vires in numeris

J.McLane ::

Če res želiš znižat porabo tudi na AC, potem te reši lahko samo aerodinamika:
https://www.avto.net/ADS/details.asp?id......

Če boš kupoval Corollo TS 2.0 boš samo malenkost znižal porabo napram Mondeu, ali pa sploh ne
Če boš kupoval Lexus IS bo poraba prej višja kot pri Mondeu
Mondeo Hibrid (rabljenii so mislim da samo limuzine) ima totalno nepraktičen prtljažnik

Vem pri Priusu moraš nako priti preko zunanje oblike, ampak ko to požreš je avto naravnost fantastičen za to ceno. Tudi kvaliteta izdelave in sami materiali so bistveno boljši od Corolle. Infotrainment je slabši ampak to bo itak slabo v kateremkoli 3+ let starem avtu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()
««
25 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21933464 (2949) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45372411 (23835) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84086752 (49518) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35146105 (36176) -valvoline-

Več podobnih tem