» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
27 / 47
»»

energetik ::

Gregor P je izjavil:

Medvprašanje glede 1.8 in močnejših hibridnih motorjev. Najbrž je med drugim cilj imeti hibrida, da porabiš manj goriva? Potemtakem je verjetno bolje kupiti 1.8 kot 2.0 ali močnejši motor? Ali je razlika v porabi zanemarljjava - seveda mišljeno v neki normalni ekonomični vožnji? Se razume, da če želiš imeti več moči, imaš večje vozilo, prikolico itd. potem pač potrebuješ toliko močnejši motor in da očitno tega viška še ne znajo "ekonomično" nadomestiti s še močnejšim elektro motorjem (kar bi pomenil tudi večje baterije itd. in se počasi izgubi smiselnost hibrida).

Ravno v hibridu bi morala biti pri enaki vožnji razika v porabi med 1.8 in 2.0 zelo mala. Močnejši EM pomaga zgolj pri speljevanju, pospeševanju par sekund, torej tisto kar daje občutek prožnosti. Za dolgotrajno uporabo rabi močen EM tudi veliko baterijo. In potem je bolje, če se vzame kar pure EV.
Recimo moja 1.8L ima 50kW EM, teoretično bi se komot vozil 130km/h+ po ravnem brez ICE (ali pa v AC klanec z ICE na 1500rpm). Ampak kaj ko bi baterijo scuzal po 1km.
vires in numeris

J.McLane ::

Električna moč je v praksi omejena z močjo baterije, ta pa ne da ven kaj več kot 30 konj. Nove verzije ki so letos prišle ven, pa kot kaže ravno to omejitev baterije dvigujejo, da pride ven več EM
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

Težko sedaj še dodatno komentiram ta video, ker si ga mora pač vsak sam pogledat, je pa vsekakor vezan na to temo (sporočilo moderatorju). Omeni pa, da je pri zadnjih različicah Coroll 2.0 motor bolj učinkovit od 1.8.

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

J.McLane ::

Saj na papirju je bil tudi že prej, ampak samo peak efficiancy 40 proti 41. Po WLTP in v praksi pa je bil 1.8 bolj varčen, bo treba preverit če je to pri novem enako
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Po WLTP ima 2,0 2% manjši co2.
Jaz sem skeptičen, moram rečt. V vožnji je lahko 2% razlike, bi se pa moral 1,8 še zmeraj hitreje ogret, kar ti v praksi komot izniči tista 2%.
Največja razlika proti prej je, da ima zdaj tudi 2,0 litijevo baterijo, ki je kakih 80 kil lažja, zato mu je poraba padla.

Gregor P ::

Če so pri 2.0 umaknili/skrili drugam tisti del, ki je zasedal prostor rezervne gume, je pa skoraj že za kupiti:D
(kar iz tega videa žal ni videti)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Pri HB? Dvomim da je kaj drugače glede tega. Karavan in sedan imata pa normalen prostor za rezervno gumo.

Gregor P ::

A ni imel tudi karavan 2.0 delno okrnjen prostor zaradi tega? Sicer res govorim na pamet. Bi moral malo pogledati slike na spletu oz. lahko deli z nami tisti, ki ga ima.

Uredil: Gledam slike tukaj in je videti, da imaš prav. Hvala!



... in tukaj na desni strani, ni te vdolbine kot je na levi (oz. pri 1.8. je na obeh straneh)

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Saj na papirju je bil tudi že prej, ampak samo peak efficiancy 40 proti 41. Po WLTP in v praksi pa je bil 1.8 bolj varčen, bo treba preverit če je to pri novem enako
OK, to se v praksi praktično ne bo poznalo.
Ima UTK prav, precej bolj se pozna, če se mašina hitreje ogreje zaradi manjše mase motorja.
Mraz se sicer pri hibridu precej bolj pozna kot pri klasičnem ICE. Atkins v Corolli je tako učinkovit, da se mi pri negativnih temp. že ogret motor začne ohlajati pri enakomerni vožnji 50km/h (EV mode), in mora ICE zalaufati samo za potrebe ogrevanja. Pri klasiki to nikoli ni bil problem, ker je bil ICE pri tako mali obremenitvi grozno neučinkovit in razlike v porabi poleti/pozimi sploh nisem imel.
Zdaj pa imam pozimi povprečje nekje 5,2; v preostalih mesecih pa 4,6, kar je preko 10% razlike.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Utk ::

Gregor P je izjavil:

A ni imel tudi karavan 2.0 delno okrnjen prostor zaradi tega? Sicer res govorim na pamet. Bi moral malo pogledati slike na spletu oz. lahko deli z nami tisti, ki ga ima.

HB ima akumulator tam kjer je rezervna guma, potem res ne ostane več dost prostora spodaj.
Karavan ga ima pa tudi v prtljažniku, ampak ob strani, za blatnikom. Na eni strani imaš med blatnikom in vrati prtljažnika še neko vdolbino, na drugi pa ne, je ravno, ker je zadaj za oblogo akumulator. To je par litrov razlike, tega ne opaziš sploh. HB ga ne more imet tam, kjer je za kolesom že takoj konec prtljažnika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Za hitrost ogrevanja motorja ima tistih 11% večja prostornina minimalen vpliv. Največji vpliv na hitrost ogrevanja ima sistem izmenjevalca na izpušni cevi, Prius ta sistem ima Corolla 1.8 ne, nekatere izvedenke 2.0 (kao cold climate) to imajo, ne vem pa če naš trg spada sem.

Pri novem ne vem, morda so 1.8 pač šli v max šparanje in je pač ugoden za nakup. Pri 2.0 pa so lahko da šli tudi v ta sistem in to se pozna v praksi in tudi pri WLTP.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

Saj 1.8 se ogreje hitreje kot moj stari klasični 1.6 bencinar, tako da nek izmenjevalec morda ima?.
Samo če se potem pelješ 40-50km/h v EV mode, ti izpušni izmenjevalec nič ne koristi... :D
vires in numeris

Utk ::

Nek izmenjevalec sigurno imajo. Tiste neke super izolirane posode pa nima več niti prius.

Za hitrost ogrevanja motorja ima tistih 11% večja prostornina minimalen vpliv.

Sej tudi 2% razlike med 1,8 in 2,0 je minimalna razlika.

J.McLane ::

O tem izmenjevalcu na izpušni cevi govorim (TS 2.0):
https://www.toyodiy.com/parts/p_E_2020_...

Tega Corolla 1.8 ni imela, ko bodo tale parts catalog posodbili tudi na facelift Corollo bomo pa lahko preverili. Moj Prius ta izmenejvalec ima, pa ne me vprašat na kakšen način sem to zvedel :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gregor P ::

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Tako nekako, samo da je dim bele barve (hladilna tekočina + vročina).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

morosito ::

Eno vprasanje

Sem vzel testno corollo cross hibrid 2.0 in sem ostal presenecen ker je 2.0L motor pa ima skupno vlecno maso samo 750kg.
Obcasno velecem prikolico 1500kg pa niti en hibrid ne odgovarja ker sama masa priklopnika je vecja od celotnega vozila. A ima kdo iste tezave?
Izogibam se dizla ker v mesta kamor putujem ze tezijo

Utk ::

RAV4 4x4 ima tono pa pol dovoljeno. Pa še nekaj čez.
Dvignjena corolla je še zmeraj samo corolla. Jaz res ne bi z njo vleku tone pa pol, tudi če bi bilo dovoljeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Omejitev je zato ker ni direktne mehanske povezave bencinskega motorja na kolesa, bolj obremeniš pogon bolj bo obremenjen generator in elektromotor. Tu se pa Toyota boji da bi se kaj pregrelo v kakšen hud klanec. Ampak v praksi bi verjetno bolj bolela ušesa ker bi motor stiskal do konca, več minut da bi do kaj takego lahko sploh prišlo. Drug pomislek je regenerativno zaviranje, ko je baterija enkrat polna tega ni več, zavira potem bencinski motor z višanejm obratov, ampak tale atkinsonov motor je bolj slba mehnaska zavora, ker ima izredno nizko trejnje in izredno nizke črpalne izgube, temu primerno je zaviranja z motorjem manj kot pri kalsiki.

RAV4 AWD ima dovolje 1600 kg priklopnik, če je samo FWD ima manj, tako da bi iz tega sklepal da je Toyota ocenila da je problem pregrevanje elektromotorja, če sta pa dva (AWD) pa to ni več tak problem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

morosito ::

Utk je izjavil:

RAV4 4x4 ima tono pa pol dovoljeno. Pa še nekaj čez.
Dvignjena corolla je še zmeraj samo corolla. Jaz res ne bi z njo vleku tone pa pol, tudi če bi bilo dovoljeno.


Kako pa rav4 2.0 benzin lahko vlece max 2.000 kg medtem pa hibrid 2.5 pa samo 1500kg?
Se VW Tiguan 2.0 tsi lahko vlece max 2500kg

Utk ::

Ne gre se za to, da "ne more". Ti je J.Mclane razložil. Jaz če priklopim 700 kil na corollo ne občutim, da je sploh kaj zadaj, samo motor malo več dela. Gre se za to, da imaš vmes menjalnik na elektro motorje, z nekim servisnim intervalom, pa olje redko kot voda v motorju, z nekim servisnim intervalom, na vse to je pa 10 let garancije. Ki je vw itak nima.

mujek ::

Gregor P je izjavil:

A ni imel tudi karavan 2.0 delno okrnjen prostor zaradi tega? Sicer res govorim na pamet. Bi moral malo pogledati slike na spletu oz. lahko deli z nami tisti, ki ga ima.

Uredil: Gledam slike tukaj in je videti, da imaš prav. Hvala!



... in tukaj na desni strani, ni te vdolbine kot je na levi (oz. pri 1.8. je na obeh straneh)


2021 verzija 2.0 TS ima baterijo pod zadnjimi sedeži.
Prostor za rezervno gumo je.
V prtljažniku, na desni strani (kjer je luputa) je 12 V akumulator.

LeQuack ::

Gregor P je izjavil:

Ne vem no, meni se to zdi dosti dražje. Se še prav spomnim, ko so bili osnovni modeli TS pod 20.000 evrov. Morda potem dve leti nazaj?:|


Se pravi zdaj kot gledam so nove Corolle od 27-28k naprej, tako da so kar premium cene ratale. Za 18-19k dobiš 4 leta rabljeno sedaj.
Quack !

LeQuack ::

Drugače pa kako je s hibridnimi Clioti? Kakor sem gledal je ta e-tech menjalnik dokaj zanimiva tehnologija, prav tako brez sklopke.

Quack !

Lonsarg ::

Saj sama implementacija hibridnih pogonov je pomembna. Ampak suma sumarum če zadevo poenostaviš za laika (brez da kompliciraš detajli kot je serial vs paraless hybrid) pa je poglavitna zadeva koliko kW ima električni motor. Več ko jih ima bolj bo sama izkušnja vožnje podobna EV vožnji.

Žalostno pa je da oglaševalci zelo skrivajo ta padatek in raje objavljajo zgolj skupno moč elektro in bencinskega motorja...

Pač prvi hibridi so začeli z par kW pomožnimi elektro motorji, nato so prišli bolj pravi hibridi z 30kW+. Potem so pa še višji rang 50kW+ kar dobiš naprimer v Nissan Quashkai E-Power ali pa v Toyota RAV4 PHEV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Utk ::

LeQuack je izjavil:

Drugače pa kako je s hibridnimi Clioti? Kakor sem gledal je ta e-tech menjalnik dokaj zanimiva tehnologija, prav tako brez sklopke.

Obrni se in zbeži proč kar zmorejo podplati...

Žalostno pa je da oglaševalci zelo skrivajo ta padatek in raje objavljajo zgolj skupno moč elektro in bencinskega motorja...

Objavljajo kolk moči je garantirane v vsakem trenutku za določen čas. Priključni hibridi so drugo, tam bi to še nekaj pomenilo, pri nepriključnih pa niti ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Lonsarg ::

Kaj da ne, odzivna linarna vožnja je zgolj za tiste kW ki so od elektro motorja.

Hibridi z 10kW elektro motorji se vozijo praktično kot bencinarji. Hibridi z 30kW se vozijo do 50kmh kot električni, 50-100kmh kot nekaj vmes, nad 100kmh pa že skoraj kot bencinarji. In tako dalje za še višje moči elektro motorjev v hibridih (tko na oko za približek, seveda da je pomembna tudi teža avtomobila itd).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

LeQuack ::

Utk je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Drugače pa kako je s hibridnimi Clioti? Kakor sem gledal je ta e-tech menjalnik dokaj zanimiva tehnologija, prav tako brez sklopke.

Obrni se in zbeži proč kar zmorejo podplati...



Si sprobal ali samo predvidevaš ker je francoz?
Quack !

Lonsarg ::

Po mojih info kolikor sem raziskoval in gledal posnetke so E-Tech motorji čisto ok. No vse razen porabe kjer jih Toyota poseka :)

Utk ::

Toyotin hibrid se lepše pelje, bolj potegne, manj porabi, ima daljšo garancijo in nazadnje hudič renojev niti bistveno cenejši ni. Dobesedeno nima niti ene prednosti. Tudi če pustimo ob strani, da imaš na eni strani reno, na drugi pa toyoto, ki to dela 20 let in več, in ja, niti toyota ni iz prve naredila 100% trotl ziher, ampak je rabila 3 generacije, da so polovili vse slabosti. Zdaj so na 5.

Lonsarg je izjavil:

Kaj da ne, odzivna linarna vožnja je zgolj za tiste kW ki so od elektro motorja.

Hibridi z 10kW elektro motorji se vozijo praktično kot bencinarji. Hibridi z 30kW se vozijo do 50kmh kot električni, 50-100kmh kot nekaj vmes, nad 100kmh pa že skoraj kot bencinarji. In tako dalje za še višje moči elektro motorjev v hibridih (tko na oko za približek, seveda da je pomembna tudi teža avtomobila itd).

Če se hočeš vozit na elektriko, kupi električnega. Hibrid ni namenjen temu, ni to njegov point.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Hibrid je brezveze

Nima smisla ali kupis ev ali bencinarja oz dizla
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Ti pojma nimaš.

J.McLane ::

Lonsarg je izjavil:

Saj sama implementacija hibridnih pogonov je pomembna. Ampak suma sumarum če zadevo poenostaviš za laika (brez da kompliciraš detajli kot je serial vs paraless hybrid) pa je poglavitna zadeva koliko kW ima električni motor. Več ko jih ima bolj bo sama izkušnja vožnje podobna EV vožnji.

Žalostno pa je da oglaševalci zelo skrivajo ta padatek in raje objavljajo zgolj skupno moč elektro in bencinskega motorja...

Pač prvi hibridi so začeli z par kW pomožnimi elektro motorji, nato so prišli bolj pravi hibridi z 30kW+. Potem so pa še višji rang 50kW+ kar dobiš naprimer v Nissan Quashkai E-Power ali pa v Toyota RAV4 PHEV.


Je samo delno res, ker to koliko boš moči dobil na elektromotor je odvisno od baterije in od generatorja (ICE). Elektrika ki pride iz ICE preko generatorja ima določen zamik, od tu kritike o "rubberband" efektu pri CVT menjalnikih. Tista moč iz baterije pa naredi glavno razliko v odzivnosti sistema.

Morda je bolj enostavno pogledat moč ICE in sistemsko moč, od te razlike se bolj vidi koliko ti elektrika, da tiste odzivnosti, ki naredi izkušnjo veliko boljšo.

Yaris 1.5: ICE 68 kW, sistemska moč 85 kW, razlika 17 kW
Corolla 1.8: ICE 72 kW, sistemska moč 103 kW, razlika 31 kW
Corolla 2.0: ICE 112 kW, sistemska moč 144 kW, razlika 32 kW
Rav 4 2.5: ICE 131 kW, sistemska moč 163 kW, razlika 32 kW
Rav 4 PHEV: ICE 136 kW, sistemska moč 225 kW, razlika 89 kW
Nissan Qasqai e-Power: ICE 116 kW, sistemska moč 140 kW, razlika 24 kW
Clio e-Tech hibrid: ICE 69 kW, sistemska moč: 105 kW, razlika 36 kW

Ampak na koncu se seveda vprašaš, kako proizvajalci navajajo sistemsko moč, ker to je lahko cifra nategnjena v eno ali v drugo smer (ampka OK recimo par kW v eno ali drugo smer ni bistvenih). Glede Renaulta si pa preberite malo teste, tisti multi mode menjalnik je že doživel kakšno opazko glede uglajenosti, to da nima sklopke še ne pomeni, da je zadeva preprosta.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Ti pojma nimaš.


Pol pa razloži kaj je koristnega pri hibridu???

1. Še vedno rabiš bencin
2. Imaš 2 motorja not in več delov ki se pokvari
3. Baterija je premajhna in pri večini niti ne moreš preklopit po lastnih željah

Skratka crap od crap...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Imaš lepšo vožnjo in manjšo porabo brez dodatnega vzdrževanja - vzdrževanja je manj, ker zavor praktično ne boš menjal, pa še kup enih delov ODPADE, tisti ki so pa dodatno, pa nimajo vzdrževanja.

Baterija je premajhna in pri večini niti ne moreš preklopit po lastnih željah

Če bi bila kakšna korist od tega, bi lahk preklapljal, ampak je v resnici ni. Da bi bilo to koristno, mislijo samo tisti, ki v resnici nimajo pojma. Ok, v garažo in podobno ga jaz premaknem brez ice, ampak v resnici ne morem bit siguren, da se ne bo vžgal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

Če bi bila kakšna korist od tega, bi lahk preklapljal, ampak je v resnici ni. Da bi bilo to koristno, mislijo samo tisti, ki v resnici nimajo pojma. Ok, v garažo in podobno ga jaz premaknem brez ice, ampak v resnici ne morem bit siguren, da se ne bo vžgal.


Seveda bi bila, če bi to bilo možno bi recimo lahko vklopil samo EV motor, in se peljal 2km do trgovine... samo to pač ni mogoče, ker design...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

deco16 ::

Za to maš pač plugin hibride, kateri so mogoče še večji fail kot navadni hibridi :)

Utk ::

Mogoče je, samo moraš sam vozit pravilno. Nežno z gasom, brez gretja. Recimo do trgovine in nazaj imam jaz 1,5 km in lahko pridem samo na elektriko. Samo potem ni to vrum-vrum. Če se vžge pa tudi nič hudega...ni to nemc, da bi moral vsakič izklapljat start&stop, ker drugače bo vse crknilo.

deco16 je izjavil:

Za to maš pač plugin hibride, kateri so mogoče še večji fail kot navadni hibridi :)

Ne mogoče, ampak stoprocentno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mato989 ::

deco16 je izjavil:

Za to maš pač plugin hibride, kateri so mogoče še večji fail kot navadni hibridi :)


Zato pa so hibridi overall fail... ali vzami EVja ali pa ICE...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Utk ::

Še enkrat, pojma nimaš. V letu 2023 kupit avto, ki nima regenerativnega zaviranja in mu dela motor tudi ko ni potrebe po nobeni moči, samo da hladi kabino in špila radio, je pač bedarija.
Recimo, jaz se dost vozim na radarski tempomat tudi po regionalkah. Tam se stalno pospešuje in zavira. Navaden ice za zaviranje troši zavore, in jih zna s tako vožnjo, tudi če ni posebej agresivna, prekleto hitro uničit. Hibrid to dela z elektro motorjem. Šele s tem radarski tempomat postane zares uporaben. Hibrid bi bil dobra stvar tudi če se mu ICE med vožnjo ne bi nikoli ugasnil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

J.McLane ::

Mato989 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ti pojma nimaš.


Pol pa razloži kaj je koristnega pri hibridu???

1. Še vedno rabiš bencin
2. Imaš 2 motorja not in več delov ki se pokvari
3. Baterija je premajhna in pri večini niti ne moreš preklopit po lastnih željah

Skratka crap od crap...


Ena od prednosti hibrida je da se znebiš menjalnika in sklopke, dveh komponent, ki jih mora imeti vsak ICE in ki sta velikokrat velik vir težav in stroškov vzdrževanja.
Druga občutna prednost je da S&S motorja deluje nezaznavno, kar je pri cheap 12V sistemih nemogoče narediti. Pri 48 V sistemih pa dobiš nekaj dodatnih dragih komponent na klasičnem dizajnu pogonskega sklopa, torej 48V sistemi ti ne omogočijo mehanske poenostavitve pogonskega sklopa.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Mato989 ::

Utk je izjavil:

Še enkrat, pojma nimaš. V letu 2023 kupit avto, ki nima regenerativnega zaviranja in mu dela motor tudi ko ni potrebe po nobeni moči, samo da hladi kabino in špila radio, je pač bedarija.
Recimo, jaz se dost vozim na radarski tempomat tudi po regionalkah. Tam se stalno pospešuje in zavira. Navaden ice za zaviranje troši zavore, in jih zna s tako vožnjo, tudi če ni posebej agresivna, prekleto hitro uničit. Hibrid to dela z elektro motorjem. Šele s tem radarski tempomat postane zares uporaben. Hibrid bi bil dobra stvar tudi če se mu ICE med vožnjo ne bi nikoli ugasnil.


Bullshit... zavore moraš na ICEju uporabljat samo če nimaš pojma kako vozit... jaz ko se peljem redkokdaj zaviram, ker znam predvidevat... tam kjer pa res moraš bi pa tudi z hibridom moral stisnit po bremzi orenk...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

deco16 ::

J.McLane je izjavil:


Ena od prednosti hibrida je da se znebiš menjalnika in sklopke, dveh komponent, ki jih mora imeti vsak ICE in ki sta velikokrat velik vir težav in stroškov vzdrževanja.
Druga občutna prednost je da S&S motorja deluje nezaznavno, kar je pri cheap 12V sistemih nemogoče narediti. Pri 48 V sistemih pa dobiš nekaj dodatnih dragih komponent na klasičnem dizajnu pogonskega sklopa, torej 48V sistemi ti ne omogočijo mehanske poenostavitve pogonskega sklopa.


No ja, to ni res. hibrid še vedno ma menjalnik. In tisti ročni ni lih nek strošek.

Prednost je regeneracija, odsotnost starterja, alternatorja itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

profii ::

deco16 je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Ena od prednosti hibrida je da se znebiš menjalnika in sklopke, dveh komponent, ki jih mora imeti vsak ICE in ki sta velikokrat velik vir težav in stroškov vzdrževanja.
Druga občutna prednost je da S&S motorja deluje nezaznavno, kar je pri cheap 12V sistemih nemogoče narediti. Pri 48 V sistemih pa dobiš nekaj dodatnih dragih komponent na klasičnem dizajnu pogonskega sklopa, torej 48V sistemi ti ne omogočijo mehanske poenostavitve pogonskega sklopa.


No ja, to ni res. hibrid še vedno ma menjalnik. In tisti ročni ni lih nek strošek.

Prednost je regeneracija, odsotnost starterja, alternatorja itd.


Menjalnik v tojotinih hibridih je ene 100x bolj enostaven od vseh ostalih menjalnikov.

Magic1 ::

Fora hibrida je, da lahko mašina teče večino v optimalnih obratih, ali pa sploh ne. Vse ostalo pokrije elektrika. Plugin je pa sploh zmaga, ko večino kratkih voženj opraviš na elektriko. Problem je ker so zakompliciral vse v PM in stane to much(ali pa imajo preprosto ceno navito, ker lahko).
Magic

J.McLane ::

Menjalnik je podobno kot pri EV, zgolj "gear reduction" da je pravo razmerje pri prenosu, vsaj Toyota in Nissan imata tako. Ostali so pa fail, ker so na obstoječi ICE prenos zgolj dodali en čim manjši elektromotor (VAG, Hyunadi...). Enostavno niso šli nazaj na risalno desko, ampak so uporabili tisto kar so imeli in zgolj dodajali zraven "hibridizacijo"

Renault se je sicer lotil pravilno iz nule, ampak njihov rezultat je vse prej kot "mehansko enostaven".
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

AvtoR ::

Mato, predlagam da greš do Toyota salona in se zmeniš za testno vožnjo.

Tipičen Toyota hibrid naredi 50-80 procentov vožnje na elektriko. Ajde na AC tam 20-30 procentov.
Če delaš 80 procentov vožnje po AC potem je dizel boljša izbira kot hibrid, sicer je hibrid čista zmaga.
Pol manjša poraba kot bencinar.
Redno vzdrževanje je olje in filtri. Velikih servisov ni!

Magic1 ::

Sej Toyotin tudi ne izgleda zelo enostaven. Sam dela pa dobro.
Magic

deco16 ::

Točno tako, ni enostaven, dela pa dobro katerega so pač dobro naumili. Še vedno ne kosa enostavnega 5 prestavnega ročnega menjalnika, kater rabi menjavo olja na 200k.

Ampak ja, sej kmalu bo itak vse hibrid. Ker pač poraba.

Utk ::

Bullshit... zavore moraš na ICEju uporabljat samo če nimaš pojma kako vozit... jaz ko se peljem redkokdaj zaviram, ker znam predvidevat... tam kjer pa res moraš bi pa tudi z hibridom moral stisnit po bremzi orenk...

Aha, po klancu dol v drugo in na 6000 obratov, praviš...res znaš vozit.

Točno tako, ni enostaven, dela pa dobro katerega so pač dobro naumili.

V resnici je zelo enostaven. Težko je razumet kako dela, ampak tehnično pa ni kompliciran. 2 elektro motorja in nekaj zobnikov. Znebiš se pa sklopke, alternatorja, starterja (kar sta tudi 2 elektro motorja), nekaj vzvodov, itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
««
27 / 47
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21935563 (5048) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45377596 (29020) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84095631 (58397) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35149402 (39473) -valvoline-

Več podobnih tem