Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
Vazelin ::
Kako se pelje un Camry? Izgleda kot nekaj iz anerike za po ravnini
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Utk ::
Ja, teh testov je že kar nekaj za razne avte. 8 do 9 litrov je čisto realna poraba ko zmanjka elektrike. Od bmwja 2 in 3, passata, itd.Pa ne za hibridni sklop, razne če je mišljena izključno vožnja po AC 150kmh+. Za PHEV pa je jasno - imeti moraš primerno vsakodnevno relacijo, da se ti zadeva splača.
Ja, kar poglej teste in se čudi. Tisti hibridi so tako slabo narejeni, da ko zmanjka elektrike je od njih več škode kot koristi. Ioniq je morda manjša izjema, drugi so vsi porazni.
nicksonn ::
Malo več je znanega o novem yarisu:
https://paultan.org/2020/02/11/2020-toy...
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...
10,5 s do 100 km/h, 175 km/h končna
D 3,94 / Š 1,75 / V 1,47 m
teža: ca. 1035 kg
WLTP poraba: 3,7 l/100km, 86 g CO2/km
Cena v nemčiji cca 18k.
V primerjavi s prejšnjim yaris hibridom, je tu poraba nižja za slabih 15% (prej: NEDC 3,3L * 1,3 faktor za WLTP)
Je pa enaka poraba tudi pri trenutnem priusu (3,3 - 3,7L na sto oz. 75 - 84g Co2)... Sem pričakoval, da bo nižja. No, ni pa še zunaj uradnih cifer za yarisa. Glede na bolj učinkovit motor in minus en valj, manjšo maso... bi morala biti poraba nižja (razen na AC, ker yaris ne bo tako aerodinamičen kot prius).
https://paultan.org/2020/02/11/2020-toy...
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...
10,5 s do 100 km/h, 175 km/h končna
D 3,94 / Š 1,75 / V 1,47 m
teža: ca. 1035 kg
WLTP poraba: 3,7 l/100km, 86 g CO2/km
Cena v nemčiji cca 18k.
V primerjavi s prejšnjim yaris hibridom, je tu poraba nižja za slabih 15% (prej: NEDC 3,3L * 1,3 faktor za WLTP)
Je pa enaka poraba tudi pri trenutnem priusu (3,3 - 3,7L na sto oz. 75 - 84g Co2)... Sem pričakoval, da bo nižja. No, ni pa še zunaj uradnih cifer za yarisa. Glede na bolj učinkovit motor in minus en valj, manjšo maso... bi morala biti poraba nižja (razen na AC, ker yaris ne bo tako aerodinamičen kot prius).
x n!
nicksonn ::
O, bog, a bo res trivaljnik?
Ja. Gre za enak motor, kot v corroli (2.0) le brez enega valja.
Tudi pri toyoti so šli na modularno zasnovo, verjetno bodo sedaj samo še takšne variante štancali (bore: 80,5mm, stroke: 97,5mm).
Ampak pri yaris hibridu bo na srečo vsaj polovico časa ugasnjen, tako da... bi bilo za preživeti. Po mestu seveda.
x n!
tony1 ::
Ah, daj no. Ko električarju zmanjka moči, vklopi ICE. In ko boš že desetič v eni vožnji na riti čutil zagon trivaljnika (imam enega čisto novega doma), ne boš več brundal o elektriki, pač pa psoval kaj drugega...
Predvsem pa je to butasto, ker se morda res mejno pozna na umetno izračunanih gramih CO2, v realni porabi pa je prišparanega goriva za en pljunek. Ista polomija kot start stop.
Da tega, kakšna bo življenjska doba trivaljnih motorjev ne more oceniti živ bog, sploh ne omenjam.
In to od Toyote. Klinc jih gleda.
Predvsem pa je to butasto, ker se morda res mejno pozna na umetno izračunanih gramih CO2, v realni porabi pa je prišparanega goriva za en pljunek. Ista polomija kot start stop.
Da tega, kakšna bo življenjska doba trivaljnih motorjev ne more oceniti živ bog, sploh ne omenjam.
In to od Toyote. Klinc jih gleda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
jype9 ::
Jaz grem sicer s kolesom, ampak tojotin trivaljnik ima čisto enak zvok, vibracije in vse ostalo, kot njihov štirivaljnik, lahko povem iz prve roke.
Niso ravno nezanesljive mašine.
Da tega, kakšna bo življenjska doba trivaljnih motorjev ne more oceniti živ bog, sploh ne omenjam.Toyota KR engine @ Wikipedia
Niso ravno nezanesljive mašine.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype9 ()
Gregor P ::
Poraba vsaj Toyotinih hibridov je za nekje 30 % manjša pri mešani vožnji glede na primerljiva ne-hibridna vozila (npr. 750 km si prej naredil s 65 L tankom, pri hibridu jih narediš s 45 L tankom, tako na grobo izračunano), tako da ni čisto mimo; še posebej ne, če dejansko voziš defenzivno (si sproti pozoren na varčno vožnjo), takrat je poraba še manjša.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
J.McLane ::
Ah, daj no. Ko električarju zmanjka moči, vklopi ICE. In ko boš že desetič v eni vožnji na riti čutil zagon trivaljnika (imam enega čisto novega doma), ne boš več brundal o elektriki, pač pa psoval kaj drugega...
Predvsem pa je to butasto, ker se morda res mejno pozna na umetno izračunanih gramih CO2, v realni porabi pa je prišparanega goriva za en pljunek. Ista polomija kot start stop.
Da tega, kakšna bo življenjska doba trivaljnih motorjev ne more oceniti živ bog, sploh ne omenjam.
In to od Toyote. Klinc jih gleda.
Počakajmo pa bomo potem sodili, če ima BMW jajca vgradit 1.5 trivaljnik v 318i, i8 in še kam, pa v enem malem mestnem hibridu to res ni nujno problem. Zagon klasičnega motorja pa itak ne moreš primerjat z zagonom v hibridu.
Sicer pa ni čisto res da je 2.0 motor minus en valj, v primerjavi z 2.0 mu manjka še D4-S (direktni + indirektni vbrizg).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Za yarisa je 1,5 itak dost, treba je gledat tudi na prostor, za 1,8 najbrž enostavno ne bo prostora. Da ne govorimo, da je 1,5 že itak redkost v tem razredu.
tony1 ::
Ah, daj no. Ko električarju zmanjka moči, vklopi ICE. In ko boš že desetič v eni vožnji na riti čutil zagon trivaljnika (imam enega čisto novega doma), ne boš več brundal o elektriki, pač pa psoval kaj drugega...
Predvsem pa je to butasto, ker se morda res mejno pozna na umetno izračunanih gramih CO2, v realni porabi pa je prišparanega goriva za en pljunek. Ista polomija kot start stop.
Da tega, kakšna bo življenjska doba trivaljnih motorjev ne more oceniti živ bog, sploh ne omenjam.
In to od Toyote. Klinc jih gleda.
Počakajmo pa bomo potem sodili, če ima BMW jajca vgradit 1.5 trivaljnik v 318i, i8 in še kam, pa v enem malem mestnem hibridu to res ni nujno problem. Zagon klasičnega motorja pa itak ne moreš primerjat z zagonom v hibridu.
Kje pa je razlika? V starem modelu hibridnega yarisa ni nezaznaven.
Kljub temu, da ima i8 že zdaj aisinov (tj. firma v lasti Toyote) klasični avt. menjalnik, držim pesti, da takšnih ropotuljic vsaj v psevdo supercar ne bodo dajali. V seriji 3 se bodo pa garant znašli tudi trivaljniki. Ampak, saj se BMW za zanesljivost že ene 15 let ne sekira več.
J.McLane ::
V primerjavi s prejšnjim yaris hibridom, je tu poraba nižja za slabih 15% (prej: NEDC 3,3L * 1,3 faktor za WLTP)
Je pa enaka poraba tudi pri trenutnem priusu (3,3 - 3,7L na sto oz. 75 - 84g Co2)... Sem pričakoval, da bo nižja. No, ni pa še zunaj uradnih cifer za yarisa. Glede na bolj učinkovit motor in minus en valj, manjšo maso... bi morala biti poraba nižja (razen na AC, ker yaris ne bo tako aerodinamičen kot prius).
Porab imaš danes cel kup:
- NEDC (star testni cikel)
- WLTP + korekcijski faktor (to je po večini danes in mislim, da dovoljeno samo še letos)
- WLTP (skrbno skrita številka)
Prius ima po po WLTP 94g CO2 ali porabo 4.0 l/100 km
Trenutni Yaris hibrid ima po WLTP 108 g CO2 oz. 4,6 l/100 km
Na uradni strani napovedujejo 20% izboljšanje kar po WLTP nanese 86 g CO2, kar pomeni da bo porabil manj kot Prius.
WLTP podatke sem dobil tule:
https://carfueldata.vehicle-certificati...
Pri vsakem avtu ko misliš, da si že prišel do podatkov imaš še posebej link "available WLTP data", tam se pa skrivajo dejanski WLTP podatki.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
nicksonn ::
Poraba vsaj Toyotinih hibridov je za nekje 30 % manjša pri mešani vožnji glede na primerljiva ne-hibridna vozila (npr. 750 km si prej naredil s 65 L tankom, pri hibridu jih narediš s 45 L tankom, tako na grobo izračunano), tako da ni čisto mimo; še posebej ne, če dejansko voziš defenzivno (si sproti pozoren na varčno vožnjo), takrat je poraba še manjša.
Saj če tako voziš je lahko tudi poraba ne-hibrida občutno manjša.
Počakajmo pa bomo potem sodili, če ima BMW jajca vgradit 1.5 trivaljnik v 318i, i8 in še kam, pa v enem malem mestnem hibridu to res ni nujno problem. Zagon klasičnega motorja pa itak ne moreš primerjat z zagonom v hibridu.
Sicer pa ni čisto res da je 2.0 motor minus en valj, v primerjavi z 2.0 mu manjka še D4-S (direktni + indirektni vbrizg).
V zadnjem 318i (2020) ni več trivaljnika, ampak 2.0 turbo štirivaljnik, detunan 320i (oz 330i).
Očitno so skužili, da pri wltp ni razlike? In da nekaterim NVH (noise, vibration, harshness) kaj pomeni.
Mogoče bojo trivaljnika poturili v 316i....ali pa kakšnega hibrida. Trenutno še ni nič znanega.
D4-S imajo ne-hibridi (tudi CR je 13:1, max izkoristek je samo 40%, pa moč je za kake 20% višja).
Sklepam, da imajo hibridi fiksen Atkinsonov cikel, ostali pa otto-atkinson.
Hvala za WLTP pojasnilo. Precej višje cifre - a vsaj realno. Jst sem gledal na toyota.si katalogih, tam so še "umetno" korelirani NEDC podatki, če prav razumem.
Jaz grem sicer s kolesom, ampak tojotin trivaljnik ima čisto enak zvok, vibracije in vse ostalo, kot njihov štirivaljnik, lahko povem iz prve roke
Imposibru!
(drži se raje kolesa)
x n!
borisk ::
Da tega, kakšna bo življenjska doba trivaljnih motorjev ne more oceniti živ bog, sploh ne omenjam.
daihatsu (podružnica tojote) dela trivaljnike kakšnih 20-30 let dalj časa kot imaš izpit. misliš da res ne vedo kaj delajo? za 150EUR si lahko za znanost privoščiš yungtimerja, ki sploh ne zgleda slabo...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borisk ()
tony1 ::
Poznam, ampak moj mlinček s turbino in GDIjem je precej bolj kompleksen. Kljub temu držim pesti, da se motim; zato sem tudi vzel japonca. Živi bili pa videli...
J.McLane ::
D4-S imajo ne-hibridi (tudi CR je 13:1, max izkoristek je samo 40%, pa moč je za kake 20% višja).
Sklepam, da imajo hibridi fiksen Atkinsonov cikel, ostali pa otto-atkinson.
Nobena oblika 1.5 motorja ne bo imela D4-S. (ga bo pa imel 1.6 turbo v GR Yarisu):
Na spodnji strani imaš v desnem zgornjem delu pdf sheet s specifikacijami motorja, zmogljivosti in tudi WLTP in Corr.NEDC:
https://newsroom.toyota.eu/new-toyota-y...
- Moč ICE 91 HP
- Sistemska moč hibridnega Yarisa je 116 HP
- 0-100 kmh 10,5s (kar je hitreje od Corolle, Priusa, C-HR.. z 1.8 motorjem)
- Poraba po WLTP 3,7 l/100 km (86 g CO2)
- Poraba Corr. NEDC 2,9 l/100 km (64 g CO2)
Razlika med hibridnim in nehibridnim ICE je samo v tem kako "agresiven" Atkinson ima, kar ti razkrije kompresijsko razmerje (ki je to v resnici bolj ekspanzijsko razmerje). Zakaj niso dali hibridne verzije v navadnega Yarisa? Samo zaradi zmogljivosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
nicksonn ::
Če se ne spoznaš na strojništvo, ti jaz težko pomagam.
Hey, that's my line!
Matematika dokaže, da prihajajo iz 3 valjnika drugačni harmoniki kot pri 4 ali več valjnikih.
Tudi če daš še za en cilinder + bat mase balansirnih gredi, in recimo da (drago in kompleksno) eliminiraš tresljaje trivaljnika - še vedno slišiš drugačno melodijo iz izpuha. Le-ta mi ni napačna, sploh na obratih, spominja na šestvaljnika...saj konec koncev tudi je - polovica slednjega.
Mene motijo predvsem tresljaji. V prostem teku. Ker proizvajalci navadno šparajo, in ne dodajo 20kg balansirnih gredi.
x n!
tony1 ::
"Mene motijo predvsem tresljaji. V prostem teku. Ker proizvajalci navadno šparajo, in ne dodajo 20kg balansirnih gredi."
Tresljaje se tipično čuti na sedežu (beri: riti voznika), kar je moteče. Zvok je očitno lažje (ceneje?) zadušiti, tresljaji pa ostajajo.
Tresljaje se tipično čuti na sedežu (beri: riti voznika), kar je moteče. Zvok je očitno lažje (ceneje?) zadušiti, tresljaji pa ostajajo.
nicksonn ::
Nobena oblika 1.5 motorja ne bo imela D4-S. (ga bo pa imel 1.6 turbo v GR Yarisu):
Misliš da ne bodo ponudili običajnega 1.5 (ne-hibrida) v yarisu? Tak naj bi imel d4s. Aja, mogoče na na EU trgih....vidim, da corolle 2.0 tudi ni v ponudbi tukaj. Samo 1.2T..
https://www.toyotaadria.com/si/pdf/kata...
Je pa opazno, da je 2.0 hibridni sklop mnogo boljši kot pri 1.8 (večja baterija, močnejši EM)
Zanimivo, zadnjič je prodajalec rekel, da ima TS količnik zračnega upora 0,26, v katalogu piše pa 0,31 oz celo 0,33 za hibrida... huh? (ker 0,33 je zelo veliko...bi rekel, da so v katalogu zajebali)
Ampak pri HSD prostega teka praktično ni.
Tresljaje se tipično čuti na sedežu (beri: riti voznika), kar je moteče. Zvok je očitno lažje (ceneje?) zadušiti, tresljaji pa ostajajo.
Res je, v hibridu ne bo prostega teka, zato bo ok.
Govorim pa nasplošno za trivaljnike. Poleg tresljajev na sedežu se čutijo tudi na pedalih (gas, sklopka) in prestavni ročki.
x n!
MrStein ::
Prius ima po po WLTP 94g CO2 ali porabo 4.0 l/100 km
Trenutni Yaris hibrid ima po WLTP 108 g CO2 oz. 4,6 l/100 km
Na uradni strani napovedujejo 20% izboljšanje kar po WLTP nanese 86 g CO2, kar pomeni da bo porabil manj kot Prius.
WLTP podatke sem dobil tule:
https://carfueldata.vehicle-certificati...
Pri vsakem avtu ko misliš, da si že prišel do podatkov imaš še posebej link "available WLTP data", tam se pa skrivajo dejanski WLTP podatki.
Kje si tu našel porabo? Meni piše samo CO2
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
energetik ::
CO2 in poraba sta neposredno povezana.
Prius ima po po WLTP 94g CO2 ali porabo 4.0 l/100 km
Trenutni Yaris hibrid ima po WLTP 108 g CO2 oz. 4,6 l/100 km
Na uradni strani napovedujejo 20% izboljšanje kar po WLTP nanese 86 g CO2, kar pomeni da bo porabil manj kot Prius.
WLTP podatke sem dobil tule:
https://carfueldata.vehicle-certificati...
Pri vsakem avtu ko misliš, da si že prišel do podatkov imaš še posebej link "available WLTP data", tam se pa skrivajo dejanski WLTP podatki.
Kje si tu našel porabo? Meni piše samo CO2
https://www.unitjuggler.com/convert-fue...
J.McLane ::
1 l bencina zgori v 2,33 kg CO2, 1 l dizla zgori v 2,64 kg CO2
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
MrStein ::
V laboratoriju mogoče. Vprašanje sicer koliki je razpon.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
energetik ::
Tudi v avtu. Če ne v samih valjih, pa potem v katalizatorju. Praktično vse gre v CO2 in H2O.
J.McLane ::
Tako je, če to nebi bilo res bi imel prekomerne emisije CO, HC, NOx... ki so sicer prisotni v izpuhu ampak se jih meri v mg in ne v 100 g
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
MrStein ::
Zakaj ima Corolla z opremo "Sol" skoraj 10% večjo porabo kot tisti z manj opreme?
Razlike v opremi so:
SOL - dodatno k opremi Luna
ZUNANJOST:
o Dodatno zatemnjena stekla zadaj
o 43,2 cm (17 palčna) lita platišča
o Pnevmatike dimenzij 225/45 R17
TEHNIKA:
o Smart Entry Sistem za samodejno odklepanje
2 cm širše gume? (zakaj potem ni razlike v porabi med 195 in 205 gumami pri nižjem paketu opreme?)
Stekla in ključavnice verjetno ne vplivata.
Vir: https://www.toyotaadria.com/si/pdf/ceni...
Razlike v opremi so:
SOL - dodatno k opremi Luna
ZUNANJOST:
o Dodatno zatemnjena stekla zadaj
o 43,2 cm (17 palčna) lita platišča
o Pnevmatike dimenzij 225/45 R17
TEHNIKA:
o Smart Entry Sistem za samodejno odklepanje
2 cm širše gume? (zakaj potem ni razlike v porabi med 195 in 205 gumami pri nižjem paketu opreme?)
Stekla in ključavnice verjetno ne vplivata.
Vir: https://www.toyotaadria.com/si/pdf/ceni...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
J.McLane ::
Gume in oprema, verjetno se pa proizvajalec odloči koliko različnih testov bo izvedel, ampak potem se jasno vzame slabši rezultat od večih izvedenk.
Torej tu so se očitno odločili, da bosta oprema Terra in Luna imeli skupaj rezultat kot ga dosega Luna. In vse višje opreme kot ga dosega Executive/GR Sport. Tistih 9% razlike jim kot kaže ni pomembno, vsaj ne tako kot pri nekem VW, ki mrzlično testira vsako možno izvedenko in lovi vsak gram CO2.
Torej tu so se očitno odločili, da bosta oprema Terra in Luna imeli skupaj rezultat kot ga dosega Luna. In vse višje opreme kot ga dosega Executive/GR Sport. Tistih 9% razlike jim kot kaže ni pomembno, vsaj ne tako kot pri nekem VW, ki mrzlično testira vsako možno izvedenko in lovi vsak gram CO2.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
MrStein ::
Hmm, če v katalogu za neko vozilo piše CO2 84g/km, kar je preračunano 3.6 L/100km, v homologacijskem kartonu pa piše 4,7 L/100km, kaj za vraga je katero število?
Koliko/katero je po WLTP?
Aha, na nemški spletni strani tega prodajalca lepo piše, da so to NEFZ/NEDC številke (tiste manjše).
A niso že pred leti kao obvezne WLTP številke?
Popravek: ne, še vedno lahko zavajajo. Izjava poznavalca od lani:
Koliko/katero je po WLTP?
Aha, na nemški spletni strani tega prodajalca lepo piše, da so to NEFZ/NEDC številke (tiste manjše).
A niso že pred leti kao obvezne WLTP številke?
Popravek: ne, še vedno lahko zavajajo. Izjava poznavalca od lani:
Ta anomalija bo trajala do konca prehodnega obdobja, torej do začetka leta
2021, ko bodo tudi v predstavitvenih materialih in oglasih lahko zapisane samo še vrednosti WLTP.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
MrStein ::
V Sloveniji imajo Prius-a (najnižja oprema "Luna") v akciji za 25,400 EUR
Se pri tej ceni splača sploh gledati rabljene? (take 4. generacije)
Se pri tej ceni splača sploh gledati rabljene? (take 4. generacije)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
J.McLane ::
Odvisno koliko si pripravljen plačat boljšo opremo, pa odvisno kaj sploh dobiš rabljenega, ker je ponudba zelo slaba.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
MrStein ::
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
J.McLane ::
Pri Priusu moraš upoštevat nekaj malenkosti (nov vs. rabljen):
- nov je že facelift, kar pomeni spremenjene luči, fizični gumbi na radiu (a še vedno brez AA), spremenjeni paketi opreme (Executeive ima usnje - ampak zna biti odvisno od regije, če kupuješ rabljenega v tujini), HUD s prikazom navigacije
- akcijska cena ne velja samo za Luna opremo, povprašaj v salonu, ponavadi se dobi podoben popust za vse stopnje opreme, morda še kaj več?
- testnega avta ali takega, ki bi bil na zalogi verjetno ni, ker vsi kupujejo samo še Corollo in so na Priusa malo pozabili. Povprašaj kakšni so dobavni roki za novega.
Corolla je zanimiva alternativa, ima prednost v infotainmentu (AA) in TSS (2.0 ima LTA), slabosti ki pa na papirju niso očitne so pa:
- višja poraba goriva, če vzameš Priusa s 15" je poraba neverjetno nizka, Corolla ima takoj 17" gume in tudi zračni upor je višji, sploh pri TS varianti
- meni moteče je še vedno prisoten vonj "po novem" v eno leti stari Corolli, takega vonja v Priusu nikoli ni bilo. To ti da slutiti, da so uporabljeni materiali v Priusu boljši ali pa vsaj bolj naravi (in človeku) prijazni.
- preglednost merilnikov je v Priusu meni veliko boljša, na voljo imaš dva Trip-a, eno lifetime porabo, velik digitalni prikaz hitrosti. V Priusu bi preživel brez HUD, v Corolli bi ga pa zelo pogrešal. v Corolli je je tudi zelo majhen prikaz HSI, tega sem se pa v 10 letih zelo navadil.
- Svetla notranjost - Pri Priusu toplo priporočam sivo svetlo notranjost, avto naredi veliko bolj prostoren in tudi pregrevanja na soncu je bistveno manj. Pri Corolli je bolj svetla na voljo samo v SD varianti, ampak potem so sedeži neki čudni rjavi.
- Prius je made in Japan
Lani smo kupili leto in pol starega Priusa v Executive opremi s strešnim oknom za 22,5k € pri Toyota Center, bil je službeno vozilo. Sem in tja praska, ampak je vse drugo ustrezalo, star avto so ocenili presenetljivo dobro in se je pač vse poklopilo. Sicer na vrat na nos takrat sploh nebi še menjali avta.
Pri rabljenem se ne moreš zmišljevati (barva, kilometri, ohranjenost), ampak ga lahko dobiš takoj za nekih 20k €. Novega Luna za 25k € boš verjetno čakal, ker dvomim da ima uvoznik kaj naročenih za v naprej. Letos (do Junija) se je v Slo prodalo zgolj 3 Priuse, lani v celem letu 10, pa še ti so bili verjetno Plug-in in ne navadni.
- nov je že facelift, kar pomeni spremenjene luči, fizični gumbi na radiu (a še vedno brez AA), spremenjeni paketi opreme (Executeive ima usnje - ampak zna biti odvisno od regije, če kupuješ rabljenega v tujini), HUD s prikazom navigacije
- akcijska cena ne velja samo za Luna opremo, povprašaj v salonu, ponavadi se dobi podoben popust za vse stopnje opreme, morda še kaj več?
- testnega avta ali takega, ki bi bil na zalogi verjetno ni, ker vsi kupujejo samo še Corollo in so na Priusa malo pozabili. Povprašaj kakšni so dobavni roki za novega.
Corolla je zanimiva alternativa, ima prednost v infotainmentu (AA) in TSS (2.0 ima LTA), slabosti ki pa na papirju niso očitne so pa:
- višja poraba goriva, če vzameš Priusa s 15" je poraba neverjetno nizka, Corolla ima takoj 17" gume in tudi zračni upor je višji, sploh pri TS varianti
- meni moteče je še vedno prisoten vonj "po novem" v eno leti stari Corolli, takega vonja v Priusu nikoli ni bilo. To ti da slutiti, da so uporabljeni materiali v Priusu boljši ali pa vsaj bolj naravi (in človeku) prijazni.
- preglednost merilnikov je v Priusu meni veliko boljša, na voljo imaš dva Trip-a, eno lifetime porabo, velik digitalni prikaz hitrosti. V Priusu bi preživel brez HUD, v Corolli bi ga pa zelo pogrešal. v Corolli je je tudi zelo majhen prikaz HSI, tega sem se pa v 10 letih zelo navadil.
- Svetla notranjost - Pri Priusu toplo priporočam sivo svetlo notranjost, avto naredi veliko bolj prostoren in tudi pregrevanja na soncu je bistveno manj. Pri Corolli je bolj svetla na voljo samo v SD varianti, ampak potem so sedeži neki čudni rjavi.
- Prius je made in Japan
Lani smo kupili leto in pol starega Priusa v Executive opremi s strešnim oknom za 22,5k € pri Toyota Center, bil je službeno vozilo. Sem in tja praska, ampak je vse drugo ustrezalo, star avto so ocenili presenetljivo dobro in se je pač vse poklopilo. Sicer na vrat na nos takrat sploh nebi še menjali avta.
Pri rabljenem se ne moreš zmišljevati (barva, kilometri, ohranjenost), ampak ga lahko dobiš takoj za nekih 20k €. Novega Luna za 25k € boš verjetno čakal, ker dvomim da ima uvoznik kaj naročenih za v naprej. Letos (do Junija) se je v Slo prodalo zgolj 3 Priuse, lani v celem letu 10, pa še ti so bili verjetno Plug-in in ne navadni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
energetik ::
A se mi samo zdi, da so pri Corolli hybrid Terra malce zboljšali opremo in dvignili ceno?
McLane, a nima Corolla tudi že v Terra opremi LTA, vsaj tako piše v specifiakcijah? Jst se še vedno nisem odločil, izbiram med I30CW turbobencin ter hibridno Corollo TS Terra. Razlika v ceni je nekje 16800/21200€. Ful bi imel avtomatika pa radar, ampak hkrati dobre 4k€ tudi ni malo...
McLane, a nima Corolla tudi že v Terra opremi LTA, vsaj tako piše v specifiakcijah? Jst se še vedno nisem odločil, izbiram med I30CW turbobencin ter hibridno Corollo TS Terra. Razlika v ceni je nekje 16800/21200€. Ful bi imel avtomatika pa radar, ampak hkrati dobre 4k€ tudi ni malo...
J.McLane ::
LTA in ACC v Terra opremi imata HB in TS. Sedan pa ne, ampak sedan v Terra hybrid sploh ne obstaja.
Do končne odločitve prideš ko ti ocenijo še star avto in dobiš konkretno ponudbo, potem vključi še kredit, ki ga lahko vzameš preko Eko sklada. Eko kredit lahko dobiš tudi za rabljenega/testnega. Tule se en prodaja leto dni star.
Sicer pa, če ne presediš veliko časa v avtu ti je verjetno vseeno za avto in prav je tako.
Do končne odločitve prideš ko ti ocenijo še star avto in dobiš konkretno ponudbo, potem vključi še kredit, ki ga lahko vzameš preko Eko sklada. Eko kredit lahko dobiš tudi za rabljenega/testnega. Tule se en prodaja leto dni star.
Sicer pa, če ne presediš veliko časa v avtu ti je verjetno vseeno za avto in prav je tako.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
energetik ::
LTA in ACC v Terra opremi imata HB in TS. Sedan pa ne, ampak sedan v Terra hybrid sploh ne obstaja.No saj ogedujem si TS hibrida.
Do končne odločitve prideš ko ti ocenijo še star avto in dobiš konkretno ponudbo, potem vključi še kredit, ki ga lahko vzameš preko Eko sklada. Eko kredit lahko dobiš tudi za rabljenega/testnega. Tule se en prodaja leto dni star.
Sicer pa, če ne presediš veliko časa v avtu ti je verjetno vseeno za avto in prav je tako.
Star avto ni vreden 1k€ in ga bom itak obdržal, kredita ne mislim jemati za avto.
Utk ::
Po moje i30 za 16 jurjev manjka tudi še kaj drugega kot radar in avtomatik. Jaz bi (in sem) vzel raje malo dražje, pa še 2,0, kot pa da daš še zmeraj velik denar za nek kompromis, ki ti čez 5 let morda začne presedat in takrat zamenjaš - ker ta hec je drag, ne pa zdaj par jurjev gor ali dol.
MrStein ::
Kaj je AA na radiju?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MrStein ::
Aha, Android Auto.
A Prius tega nima??? Celo Yaris ima to.
Kdaj bo naslednji "facelift" Prius-a?
A Prius tega nima??? Celo Yaris ima to.
Kdaj bo naslednji "facelift" Prius-a?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
J.McLane ::
Naslednji "facelift" bo kar čisto novi model, verjetno tam 2022-2023. Pa če Toyota misli vrniti Priusa tam kjer so ga imeli 15 let nazaj, bodo mogli narediti EV z najnižjo porabo na svetu in zraven dodati še konkretne solarne celice. Pa po možnosti solid state baterijo.
P.S. tudi Yaris nima AA, ga bo pa imel novi model, ki pa še ni v prodaji.
P.S. tudi Yaris nima AA, ga bo pa imel novi model, ki pa še ni v prodaji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Gregor P ::
Prius ima tudi 4-kolesni pogon.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
MrStein ::
P.S. tudi Yaris nima AA, ga bo pa imel novi model, ki pa še ni v prodaji.
Toyota trdi da ga ima : https://www.toyota.de/download/cms/dede...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
J.McLane ::
V EU morda je, v Sloveniji ga sigurno ni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35890 (5375) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78680 (30104) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97372 (60138) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50170 (40241) | -valvoline- |