» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
21 / 21
»
»»

Vazelin ::

Kako se pelje un Camry? Izgleda kot nekaj iz anerike za po ravnini:D
I got 99 problems but 2.0 usd tezus ain't one.
# Prepper Crew # Crypto Crew # It isnt just like the flu Crew #

Utk ::

energetik je izjavil:

Utk je izjavil:

Ja, teh testov je že kar nekaj za razne avte. 8 do 9 litrov je čisto realna poraba ko zmanjka elektrike. Od bmwja 2 in 3, passata, itd.
Pa ne za hibridni sklop, razne če je mišljena izključno vožnja po AC 150kmh+. Za PHEV pa je jasno - imeti moraš primerno vsakodnevno relacijo, da se ti zadeva splača.

Ja, kar poglej teste in se čudi. Tisti hibridi so tako slabo narejeni, da ko zmanjka elektrike je od njih več škode kot koristi. Ioniq je morda manjša izjema, drugi so vsi porazni.

nicksonn ::

Malo več je znanega o novem yarisu:
https://paultan.org/2020/02/11/2020-toy...

https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/a...

10,5 s do 100 km/h, 175 km/h končna
D 3,94 / Š 1,75 / V 1,47 m
teža: ca. 1035 kg
WLTP poraba: 3,7 l/100km, 86 g CO2/km
Cena v nemčiji cca 18k.

V primerjavi s prejšnjim yaris hibridom, je tu poraba nižja za slabih 15% (prej: NEDC 3,3L * 1,3 faktor za WLTP)
Je pa enaka poraba tudi pri trenutnem priusu (3,3 - 3,7L na sto oz. 75 - 84g Co2)... Sem pričakoval, da bo nižja. No, ni pa še zunaj uradnih cifer za yarisa. Glede na bolj učinkovit motor in minus en valj, manjšo maso... bi morala biti poraba nižja (razen na AC, ker yaris ne bo tako aerodinamičen kot prius).
x n!

tony1 ::

O, bog, a bo res trivaljnik?

jype9 ::

Je že dolgo. A to te boli? Potem ni zate.

nicksonn ::

tony1 je izjavil:

O, bog, a bo res trivaljnik?

Ja. Gre za enak motor, kot v corroli (2.0) le brez enega valja.
Tudi pri toyoti so šli na modularno zasnovo, verjetno bodo sedaj samo še takšne variante štancali (bore: 80,5mm, stroke: 97,5mm).
Ampak pri yaris hibridu bo na srečo vsaj polovico časa ugasnjen, tako da... bi bilo za preživeti. Po mestu seveda.
x n!

tony1 ::

Meh, bo pa zato zagon in teranje v visoke obrate toliko bolj neprijeten... :P

jype9 ::

To počneš na elektriko, ne na trivaljnike.

tony1 ::

Ah, daj no. Ko električarju zmanjka moči, vklopi ICE. In ko boš že desetič v eni vožnji na riti čutil zagon trivaljnika (imam enega čisto novega doma), ne boš več brundal o elektriki, pač pa psoval kaj drugega...

Predvsem pa je to butasto, ker se morda res mejno pozna na umetno izračunanih gramih CO2, v realni porabi pa je prišparanega goriva za en pljunek. Ista polomija kot start stop.

Da tega, kakšna bo življenjska doba trivaljnih motorjev ne more oceniti živ bog, sploh ne omenjam.

In to od Toyote. Klinc jih gleda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

jype9 ::

Jaz grem sicer s kolesom, ampak tojotin trivaljnik ima čisto enak zvok, vibracije in vse ostalo, kot njihov štirivaljnik, lahko povem iz prve roke.

tony1 je izjavil:

Da tega, kakšna bo življenjska doba trivaljnih motorjev ne more oceniti živ bog, sploh ne omenjam.
Toyota KR engine @ Wikipedia

Niso ravno nezanesljive mašine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype9 ()

Gregor P ::

Poraba vsaj Toyotinih hibridov je za nekje 30 % manjša pri mešani vožnji glede na primerljiva ne-hibridna vozila (npr. 750 km si prej naredil s 65 L tankom, pri hibridu jih narediš s 45 L tankom, tako na grobo izračunano), tako da ni čisto mimo; še posebej ne, če dejansko voziš defenzivno (si sproti pozoren na varčno vožnjo), takrat je poraba še manjša.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

tony1 je izjavil:

Ah, daj no. Ko električarju zmanjka moči, vklopi ICE. In ko boš že desetič v eni vožnji na riti čutil zagon trivaljnika (imam enega čisto novega doma), ne boš več brundal o elektriki, pač pa psoval kaj drugega...

Predvsem pa je to butasto, ker se morda res mejno pozna na umetno izračunanih gramih CO2, v realni porabi pa je prišparanega goriva za en pljunek. Ista polomija kot start stop.

Da tega, kakšna bo življenjska doba trivaljnih motorjev ne more oceniti živ bog, sploh ne omenjam.

In to od Toyote. Klinc jih gleda.


Počakajmo pa bomo potem sodili, če ima BMW jajca vgradit 1.5 trivaljnik v 318i, i8 in še kam, pa v enem malem mestnem hibridu to res ni nujno problem. Zagon klasičnega motorja pa itak ne moreš primerjat z zagonom v hibridu.

Sicer pa ni čisto res da je 2.0 motor minus en valj, v primerjavi z 2.0 mu manjka še D4-S (direktni + indirektni vbrizg).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Za yarisa je 1,5 itak dost, treba je gledat tudi na prostor, za 1,8 najbrž enostavno ne bo prostora. Da ne govorimo, da je 1,5 že itak redkost v tem razredu.

tony1 ::

J.McLane je izjavil:

tony1 je izjavil:

Ah, daj no. Ko električarju zmanjka moči, vklopi ICE. In ko boš že desetič v eni vožnji na riti čutil zagon trivaljnika (imam enega čisto novega doma), ne boš več brundal o elektriki, pač pa psoval kaj drugega...

Predvsem pa je to butasto, ker se morda res mejno pozna na umetno izračunanih gramih CO2, v realni porabi pa je prišparanega goriva za en pljunek. Ista polomija kot start stop.

Da tega, kakšna bo življenjska doba trivaljnih motorjev ne more oceniti živ bog, sploh ne omenjam.

In to od Toyote. Klinc jih gleda.


Počakajmo pa bomo potem sodili, če ima BMW jajca vgradit 1.5 trivaljnik v 318i, i8 in še kam, pa v enem malem mestnem hibridu to res ni nujno problem. Zagon klasičnega motorja pa itak ne moreš primerjat z zagonom v hibridu.


Kje pa je razlika? V starem modelu hibridnega yarisa ni nezaznaven.

Kljub temu, da ima i8 že zdaj aisinov (tj. firma v lasti Toyote) klasični avt. menjalnik, držim pesti, da takšnih ropotuljic vsaj v psevdo supercar ne bodo dajali. V seriji 3 se bodo pa garant znašli tudi trivaljniki. Ampak, saj se BMW za zanesljivost že ene 15 let ne sekira več.

J.McLane ::

nicksonn je izjavil:


V primerjavi s prejšnjim yaris hibridom, je tu poraba nižja za slabih 15% (prej: NEDC 3,3L * 1,3 faktor za WLTP)
Je pa enaka poraba tudi pri trenutnem priusu (3,3 - 3,7L na sto oz. 75 - 84g Co2)... Sem pričakoval, da bo nižja. No, ni pa še zunaj uradnih cifer za yarisa. Glede na bolj učinkovit motor in minus en valj, manjšo maso... bi morala biti poraba nižja (razen na AC, ker yaris ne bo tako aerodinamičen kot prius).


Porab imaš danes cel kup:
- NEDC (star testni cikel)
- WLTP + korekcijski faktor (to je po večini danes in mislim, da dovoljeno samo še letos)
- WLTP (skrbno skrita številka)

Prius ima po po WLTP 94g CO2 ali porabo 4.0 l/100 km
Trenutni Yaris hibrid ima po WLTP 108 g CO2 oz. 4,6 l/100 km

Na uradni strani napovedujejo 20% izboljšanje kar po WLTP nanese 86 g CO2, kar pomeni da bo porabil manj kot Prius.

WLTP podatke sem dobil tule:
https://carfueldata.vehicle-certificati...
Pri vsakem avtu ko misliš, da si že prišel do podatkov imaš še posebej link "available WLTP data", tam se pa skrivajo dejanski WLTP podatki.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

nicksonn ::

Gregor P je izjavil:

Poraba vsaj Toyotinih hibridov je za nekje 30 % manjša pri mešani vožnji glede na primerljiva ne-hibridna vozila (npr. 750 km si prej naredil s 65 L tankom, pri hibridu jih narediš s 45 L tankom, tako na grobo izračunano), tako da ni čisto mimo; še posebej ne, če dejansko voziš defenzivno (si sproti pozoren na varčno vožnjo), takrat je poraba še manjša.

Saj če tako voziš je lahko tudi poraba ne-hibrida občutno manjša.

J.McLane je izjavil:


Počakajmo pa bomo potem sodili, če ima BMW jajca vgradit 1.5 trivaljnik v 318i, i8 in še kam, pa v enem malem mestnem hibridu to res ni nujno problem. Zagon klasičnega motorja pa itak ne moreš primerjat z zagonom v hibridu.

Sicer pa ni čisto res da je 2.0 motor minus en valj, v primerjavi z 2.0 mu manjka še D4-S (direktni + indirektni vbrizg).

V zadnjem 318i (2020) ni več trivaljnika, ampak 2.0 turbo štirivaljnik, detunan 320i (oz 330i).
Očitno so skužili, da pri wltp ni razlike? In da nekaterim NVH (noise, vibration, harshness) kaj pomeni.
Mogoče bojo trivaljnika poturili v 316i....ali pa kakšnega hibrida. Trenutno še ni nič znanega.

D4-S imajo ne-hibridi (tudi CR je 13:1, max izkoristek je samo 40%, pa moč je za kake 20% višja).
Sklepam, da imajo hibridi fiksen Atkinsonov cikel, ostali pa otto-atkinson.

Hvala za WLTP pojasnilo. Precej višje cifre - a vsaj realno. Jst sem gledal na toyota.si katalogih, tam so še "umetno" korelirani NEDC podatki, če prav razumem.

jype9 je izjavil:

Jaz grem sicer s kolesom, ampak tojotin trivaljnik ima čisto enak zvok, vibracije in vse ostalo, kot njihov štirivaljnik, lahko povem iz prve roke

Imposibru!
(drži se raje kolesa)
x n!

jype10 ::

nicksonn je izjavil:

Imposibru!
Če se ne spoznaš na strojništvo, ti jaz težko pomagam.

borisk ::

tony1 je izjavil:


Da tega, kakšna bo življenjska doba trivaljnih motorjev ne more oceniti živ bog, sploh ne omenjam.


daihatsu (podružnica tojote) dela trivaljnike kakšnih 20-30 let dalj časa kot imaš izpit. misliš da res ne vedo kaj delajo? za 150EUR si lahko za znanost privoščiš yungtimerja, ki sploh ne zgleda slabo...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borisk ()

tony1 ::

Poznam, ampak moj mlinček s turbino in GDIjem je precej bolj kompleksen. Kljub temu držim pesti, da se motim; zato sem tudi vzel japonca. Živi bili pa videli...

J.McLane ::

nicksonn je izjavil:


D4-S imajo ne-hibridi (tudi CR je 13:1, max izkoristek je samo 40%, pa moč je za kake 20% višja).
Sklepam, da imajo hibridi fiksen Atkinsonov cikel, ostali pa otto-atkinson.


Nobena oblika 1.5 motorja ne bo imela D4-S. (ga bo pa imel 1.6 turbo v GR Yarisu):

Na spodnji strani imaš v desnem zgornjem delu pdf sheet s specifikacijami motorja, zmogljivosti in tudi WLTP in Corr.NEDC:
https://newsroom.toyota.eu/new-toyota-y...

- Moč ICE 91 HP
- Sistemska moč hibridnega Yarisa je 116 HP
- 0-100 kmh 10,5s (kar je hitreje od Corolle, Priusa, C-HR.. z 1.8 motorjem)
- Poraba po WLTP 3,7 l/100 km (86 g CO2)
- Poraba Corr. NEDC 2,9 l/100 km (64 g CO2)

Razlika med hibridnim in nehibridnim ICE je samo v tem kako "agresiven" Atkinson ima, kar ti razkrije kompresijsko razmerje (ki je to v resnici bolj ekspanzijsko razmerje). Zakaj niso dali hibridne verzije v navadnega Yarisa? Samo zaradi zmogljivosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

nicksonn ::

jype10 je izjavil:

Če se ne spoznaš na strojništvo, ti jaz težko pomagam.

Hey, that's my line!

Matematika dokaže, da prihajajo iz 3 valjnika drugačni harmoniki kot pri 4 ali več valjnikih.
Tudi če daš še za en cilinder + bat mase balansirnih gredi, in recimo da (drago in kompleksno) eliminiraš tresljaje trivaljnika - še vedno slišiš drugačno melodijo iz izpuha. Le-ta mi ni napačna, sploh na obratih, spominja na šestvaljnika...saj konec koncev tudi je - polovica slednjega.

Mene motijo predvsem tresljaji. V prostem teku. Ker proizvajalci navadno šparajo, in ne dodajo 20kg balansirnih gredi.
x n!

energetik ::

Ampak pri HSD prostega teka praktično ni.

tony1 ::

"Mene motijo predvsem tresljaji. V prostem teku. Ker proizvajalci navadno šparajo, in ne dodajo 20kg balansirnih gredi."

Tresljaje se tipično čuti na sedežu (beri: riti voznika), kar je moteče. Zvok je očitno lažje (ceneje?) zadušiti, tresljaji pa ostajajo.

nicksonn ::

J.McLane je izjavil:


Nobena oblika 1.5 motorja ne bo imela D4-S. (ga bo pa imel 1.6 turbo v GR Yarisu):

Misliš da ne bodo ponudili običajnega 1.5 (ne-hibrida) v yarisu? Tak naj bi imel d4s. Aja, mogoče na na EU trgih....vidim, da corolle 2.0 tudi ni v ponudbi tukaj. Samo 1.2T..

https://www.toyotaadria.com/si/pdf/kata...
Je pa opazno, da je 2.0 hibridni sklop mnogo boljši kot pri 1.8 (večja baterija, močnejši EM)
Zanimivo, zadnjič je prodajalec rekel, da ima TS količnik zračnega upora 0,26, v katalogu piše pa 0,31 oz celo 0,33 za hibrida... huh? (ker 0,33 je zelo veliko...bi rekel, da so v katalogu zajebali)

energetik je izjavil:

Ampak pri HSD prostega teka praktično ni.

tony1 je izjavil:

Tresljaje se tipično čuti na sedežu (beri: riti voznika), kar je moteče. Zvok je očitno lažje (ceneje?) zadušiti, tresljaji pa ostajajo.

Res je, v hibridu ne bo prostega teka, zato bo ok.
Govorim pa nasplošno za trivaljnike. Poleg tresljajev na sedežu se čutijo tudi na pedalih (gas, sklopka) in prestavni ročki.
x n!

MrStein ::

J.McLane je izjavil:


Prius ima po po WLTP 94g CO2 ali porabo 4.0 l/100 km
Trenutni Yaris hibrid ima po WLTP 108 g CO2 oz. 4,6 l/100 km

Na uradni strani napovedujejo 20% izboljšanje kar po WLTP nanese 86 g CO2, kar pomeni da bo porabil manj kot Prius.

WLTP podatke sem dobil tule:
https://carfueldata.vehicle-certificati...
Pri vsakem avtu ko misliš, da si že prišel do podatkov imaš še posebej link "available WLTP data", tam se pa skrivajo dejanski WLTP podatki.

Kje si tu našel porabo? Meni piše samo CO2
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

energetik ::

MrStein je izjavil:

J.McLane je izjavil:


Prius ima po po WLTP 94g CO2 ali porabo 4.0 l/100 km
Trenutni Yaris hibrid ima po WLTP 108 g CO2 oz. 4,6 l/100 km

Na uradni strani napovedujejo 20% izboljšanje kar po WLTP nanese 86 g CO2, kar pomeni da bo porabil manj kot Prius.

WLTP podatke sem dobil tule:
https://carfueldata.vehicle-certificati...
Pri vsakem avtu ko misliš, da si že prišel do podatkov imaš še posebej link "available WLTP data", tam se pa skrivajo dejanski WLTP podatki.

Kje si tu našel porabo? Meni piše samo CO2
CO2 in poraba sta neposredno povezana.
https://www.unitjuggler.com/convert-fue...

J.McLane ::

1 l bencina zgori v 2,33 kg CO2, 1 l dizla zgori v 2,64 kg CO2
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrStein ::

V laboratoriju mogoče. Vprašanje sicer koliki je razpon.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

energetik ::

Tudi v avtu. Če ne v samih valjih, pa potem v katalizatorju. Praktično vse gre v CO2 in H2O.

J.McLane ::

Tako je, če to nebi bilo res bi imel prekomerne emisije CO, HC, NOx... ki so sicer prisotni v izpuhu ampak se jih meri v mg in ne v 100 g
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

MrStein ::

Zakaj ima Corolla z opremo "Sol" skoraj 10% večjo porabo kot tisti z manj opreme?

Razlike v opremi so:

SOL - dodatno k opremi Luna
ZUNANJOST:
o Dodatno zatemnjena stekla zadaj
o 43,2 cm (17 palčna) lita platišča
o Pnevmatike dimenzij 225/45 R17

TEHNIKA:
o Smart Entry Sistem za samodejno odklepanje


2 cm širše gume? (zakaj potem ni razlike v porabi med 195 in 205 gumami pri nižjem paketu opreme?)
Stekla in ključavnice verjetno ne vplivata.


Vir: https://www.toyotaadria.com/si/pdf/ceni...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

J.McLane ::

Gume in oprema, verjetno se pa proizvajalec odloči koliko različnih testov bo izvedel, ampak potem se jasno vzame slabši rezultat od večih izvedenk.

Torej tu so se očitno odločili, da bosta oprema Terra in Luna imeli skupaj rezultat kot ga dosega Luna. In vse višje opreme kot ga dosega Executive/GR Sport. Tistih 9% razlike jim kot kaže ni pomembno, vsaj ne tako kot pri nekem VW, ki mrzlično testira vsako možno izvedenko in lovi vsak gram CO2.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
««
21 / 21
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36816153 (2507) kajetan
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35113260 (3331) -valvoline-
»

Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
695317 (2078) zobnik
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21511225 (6300) J.McLane

Boste menjal avto zaradi podražitve goriva (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Loža
62970030 (59130) Ziga Dolhar

Več podobnih tem