Forum » Na cesti » Nakup hibrida
Nakup hibrida
Temo vidijo: vsi
EnStot ::
Na, prečitaj, če že ne boš preštudiral! Pozanimaj se o metodah in kriterijih, potem pa lajaj!
https://www.adac.de/infotestrat/tests/e...
https://www.adac.de/infotestrat/tests/e...
J.McLane ::
Sicer si korektno napisal, ampak 7.9 oz 8.1s se mi zdi za hibrida čist solidno.
Verjetno pomaga, da ima 180 konjev
pospešek od 0-100 je čisto irelevanten podatek, saj tako, razen bedakov, nikoli ne voziš v realnem prometu. Kar je važno, je pospešek znotraj ene prestave od 60-100 ali 80-120. Tu turbo traktorji gladko potolčejo vse ostale avtomobile, atmosferske bencinarje, hibride itd.
Tule se pač gladko motiš.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
EnStot ::
Hibrid ima enak pospešek zmeraj in takojšen, nobenih sunkov, tako da je nemogoče, da bi imel dizel slabši pospešek do 100 in boljši od 60 do 100, v katerikoli prestavi.
In ne samo to, predvsem je važno s kakšno lahkoto to dizel opravi, ne da bi se zavrtel preko 2.500 obratov in brez razgrajanja v kabini. Čista zmaga proti navijajoči Toyoti.
IL_DIAVOLO ::
120 Nm pri 2500?!
Ce nima vsega navora na voljo pri nizkih obratih , je isto, kot ce bi vozil jajca z 80 konji.
Ce nima vsega navora na voljo pri nizkih obratih , je isto, kot ce bi vozil jajca z 80 konji.
J.McLane ::
Motor ni živa stvar, ki bi se lahko "matrala", ne vem kako lahko po neki frekvenci zvoka določiš kako "z lahkoto" neko stvar opravi. Jaz svojega "reveža" redno nažigam kolikor hočem pa brez problema deluje že 10 let in 190k km. Nobene najmanjše obrabljenosti na motorju ni zaznati.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Utk ::
Hibrid ima enak pospešek zmeraj in takojšen, nobenih sunkov, tako da je nemogoče, da bi imel dizel slabši pospešek do 100 in boljši od 60 do 100, v katerikoli prestavi.
In ne samo to, predvsem je važno s kakšno lahkoto to dizel opravi, ne da bi se zavrtel preko 2.500 obratov in brez razgrajanja v kabini. Čista zmaga proti navijajoči Toyoti.
Toyota je pri 4500 sigurno tišja kot dizel pri 2500.
KAVINSKY ::
Jaz ne gledam na konje, ampak na porabo in pospeške. Če nek to doseže s 100 ali 300 konji, mi je vseeno. Me pa zanima kater dizel karavan pride blizu 8 sekund s povprečno porabo zlahka pod 5 litri (tudi če res koristiš tistih 8 sekund in se ne samo cijaziš).
Saj veš da se odgovor glasi, odvisno kje voziš.
Po mestih in regionalkah bo hibrid res imel boljšo porabo. Po avtocestah bo pa pil toliko, če ne še več kot kot zetor vrs karavani.
Utk ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
120 Nm pri 2500?!
Ce nima vsega navora na voljo pri nizkih obratih , je isto, kot ce bi vozil jajca z 80 konji.
Toyota ima kakšnih 100 navora pri 0 obratih iz elektro motorja.
J.McLane ::
In kaj potem če ima na AC isto porabo kot dizel? Saj stane tudi isto kot dizel z DCT menjalnikom, samo vedno ko boš v mestu boš pa četudi samo 10% svojih voženj boš hvaležen da imaš hibrida.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
EnStot ::
Utk ::
Primerjat moraš avte za podobno ceno. Če misliš, da se nek lexus za 90 jurjev dere, se tudi motiš. Če se ne niti toyota za 25 kaj dost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
J.McLane ::
Se ne slepim, pri pospeševanju je res morda glasnejši od marsikaterega dizla (odvisno od zvočne zatesnjenosti), ampak koliko je pa takih pospeševanj v normalnem prometu bo hibrid 90% časa bolj tiho vozilo.
Pa primerjati je treba primerljivo, dobro opremljena Corolla stane od 21k € dalje, pa da slišim kater je ta "konkreten" avto v tem cenovnem rangu.
Pa primerjati je treba primerljivo, dobro opremljena Corolla stane od 21k € dalje, pa da slišim kater je ta "konkreten" avto v tem cenovnem rangu.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
EnStot ::
Motor ni živa stvar, ki bi se lahko "matrala", ne vem kako lahko po neki frekvenci zvoka določiš kako "z lahkoto" neko stvar opravi. Jaz svojega "reveža" redno nažigam kolikor hočem pa brez problema deluje že 10 let in 190k km. Nobene najmanjše obrabljenosti na motorju ni zaznati.
Pa ravno tako je. Po frekvenci in glasnosti zavestno ali podzavestno občutimo "matranje" motorja in s tem določamo prijetnost ali neprijetnost vožnje. Jaz tudi redno nažigam svoj traktor, pritisnem pri 1.700 in ga teram vse do 2.500 !! Pri tem zlahka prehitim vse hibride in astmatike, ne da bi sploh povišal glas, ko se vmes po telefonu pogovarjam z ženo.
IL_DIAVOLO ::
J.McLane ::
Ročni menjalnik z 1,5 l višjo porabo (za mene 400EUR več stroška letno) od hibrida, naslednji prosim.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Utk ::
Motor ni živa stvar, ki bi se lahko "matrala", ne vem kako lahko po neki frekvenci zvoka določiš kako "z lahkoto" neko stvar opravi. Jaz svojega "reveža" redno nažigam kolikor hočem pa brez problema deluje že 10 let in 190k km. Nobene najmanjše obrabljenosti na motorju ni zaznati.
Pa ravno tako je. Po frekvenci in glasnosti zavestno ali podzavestno občutimo "matranje" motorja in s tem določamo prijetnost ali neprijetnost vožnje. Jaz tudi redno nažigam svoj traktor, pritisnem pri 1.700 in ga teram vse do 2.500 !! Pri tem zlahka prehitim vse hibride in astmatike, ne da bi sploh povišal glas, ko se vmes po telefonu pogovarjam z ženo.
Pri hibridu pa misliš da se zgodi kaj točno? Ga zabije do blokade, ventili začnejo skakat čez haubo? Toyota mislim da čez 4500 sploh ne gre, morda v sport mode. In še pri 4500 ne bo ostala več kot par sekund. Pri normalni vožnji bo ali motor čisto ugasnen ali pa na 1500 obratih. Neslišno praktično.
IL_DIAVOLO ::
J.McLane ::
Ker hibrid nima pospeškov in veselja v vožnji? Trolaj kje drugje, tule nisi prepričljiv.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
jype ::
IL_DIAVOLO ::
J.McLane ::
Potem EV tudi ni zabaven, ker nič ne šalta?
Vse je v kontroli, če ti gas pedal daje takojšenj odziv, ne potrebuješ nobenega šaltanja za zabavo.
Sicer pa ne vem kaj je na cesti tako zabavnega, za zabavo se gre na dirkališče, za tam si pa pač sposodiš kaj za dirkališče primernega, ne pa nekega Golfa s 150 konji.
Vse je v kontroli, če ti gas pedal daje takojšenj odziv, ne potrebuješ nobenega šaltanja za zabavo.
Sicer pa ne vem kaj je na cesti tako zabavnega, za zabavo se gre na dirkališče, za tam si pa pač sposodiš kaj za dirkališče primernega, ne pa nekega Golfa s 150 konji.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
KAVINSKY ::
Ker hibrid nima pospeškov in veselja v vožnji? Trolaj kje drugje, tule nisi prepričljiv.
Vsi hibridi na trgu so več ali manj za ljudi, kateri so izgubili voljo do življenja. Nova Corola ima vsaj malo bolj poskočni motor.
Varčevanje na gorivu in manj emisij ne gre z roko v roki z dinamično vožnjo.
J.McLane ::
Vidim da ti sploh ni jasno kako mala razlika je v pogonu med Corollo in 10 let starem Prius.
Varčevanje na gorivu gre z roko v roki tudi na dirkališču:
Toyota TS050 Hybrid @ Wikipedia
Dajte te stereotipe raje zadržati zase, ker ste naravnost smešni.
Varčevanje na gorivu gre z roko v roki tudi na dirkališču:
Toyota TS050 Hybrid @ Wikipedia
Dajte te stereotipe raje zadržati zase, ker ste naravnost smešni.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
J.McLane ::
Ker prej si ga pa res imel veliko
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
IL_DIAVOLO ::
Zakaj pa ne bi? Cenovno ugodno, oblika zelo privlacna, vedno v vrhu po zanesljivosti. Ampak tako bogi navor je no-go.
jype ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zakaj pa ne bi? Cenovno ugodno, oblika zelo privlacna, vedno v vrhu po zanesljivosti. Ampak tako bogi navor je no-go.Takim, kot si ti, potem lahko nesposobneži prodajajo drage avtomobile, ki slabo delujejo ves čas, namesto le v 90% časa.
KAVINSKY ::
Varčevanje na gorivu gre z roko v roki tudi na dirkališču:
Toyota TS050 Hybrid @ Wikipedia
Govora je o homologiranih vozilih za na cesto, ne o več miljonov vrednih vozilih iz karbonskih vlaken in aluminija.
IL_DIAVOLO ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zakaj pa ne bi? Cenovno ugodno, oblika zelo privlacna, vedno v vrhu po zanesljivosti. Ampak tako bogi navor je no-go.Takim, kot si ti, potem lahko nesposobneži prodajajo drage avtomobile, ki slabo delujejo ves čas, namesto le v 90% časa.
Tebi pa bicikle
jype ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tebi pa bicikle :))Motiš se: Moj bicikl prek 95% vložene energije pripelje do ceste, tvoj avtomobil pa manj kot 10%.
J.McLane ::
Varčevanje na gorivu gre z roko v roki tudi na dirkališču:
Toyota TS050 Hybrid @ Wikipedia
Govora je o homologiranih vozilih za na cesto, ne o več miljonov vrednih vozilih iz karbonskih vlaken in aluminija.
Govora je o tehnologiji, ki z vsako generacijo obeta več. Je pa na trgu še veliko neizkoriščenega potenciala, to je jasno.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zakaj pa ne bi? Cenovno ugodno, oblika zelo privlacna, vedno v vrhu po zanesljivosti. Ampak tako bogi navor je no-go.
Po mojih izkušnjah ni nobene težave si za 2 uri sposoditi Corollo 2.0 hibrid (voziš jo sam brez prodajalca), pa potem presodi sam. Te nič ne stane, časa vidim da imaš dovolj, glede na prispevke na forumu
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
Gambino ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Zakaj pa ne bi? Cenovno ugodno, oblika zelo privlacna, vedno v vrhu po zanesljivosti. Ampak tako bogi navor je no-go.
Če nisi vozih hibrida potem je bolje da ne pišeš, ker nimaš pojma! Z corrolo 180 konjsko se da prav lepo uživat, tudi potegne dober. Pri potovalni hitrosti pa neslišen. Glas motorja pa je kot da imaš pod sabo 6 valjno mašino.
Invictus ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tebi pa bicikle :))Motiš se: Moj bicikl prek 95% vložene energije pripelje do ceste, tvoj avtomobil pa manj kot 10%.
Bicikel mogoče že, samo kolesar ima slab izkoristek vložene energije vase .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
nicksonn ::
Na, prečitaj, če že ne boš preštudiral! Pozanimaj se o metodah in kriterijih, potem pa lajaj!
https://www.adac.de/infotestrat/tests/e...
Prečital tudi pdf kjer so detajlne formule izračuna.
Pri delcih so razlike zelo majhne. Najslabše (1 *) se recimo obnese EURO 3 OTTO ali EURO 4 diesel. Kateri že n-let niso več v veljavi.
Potem pri CO2 porabi pa je pri spodnji srednji klasi (golf & co) rang med 100g/km za 5*, do 215 za 1*. Sepravi 4* je tam 120g/km.
Kako zahudiča je potem dosegel prius 5*, torej bolje kot 100g/km (v realnosti najbrž porabi tam okrog 50-90g), 225XE pa 2*, kar bi pomenilo več kot 8L povprečne porabe. Pri plugin hibridu, in istih pogojih bi prius najbrž porabi 7.
Par strani opisov potekov ciklov, hkrati pa ne zasledim kakšen delež končne ocene znašajo delci in kakšnega poraba (CO2)?? Aja, sicer je pa dokument bil veljaven do 2016 :/
Skratka, kr neki od testa.
Ontopic:
Pri priusu uporabnike še najbolj moti CVT menjalnik, ker ne "šalta" ampak tuli, kadar hočeš malo večjo moč.
In pri tanovem, 2.0 180 je ravno to kul, ker je dovolj močen, da ne rabi biti dolgo (ali sploh) v območju "tuljenja" pri pospeševanju.
Zato imajo rajši Hyundaie, ker imajo DCT. Elektro je tudi kul, ker ne spušče nekih zvokov, ampak samo gre.
x n!
J.McLane ::
Morda ti ta dva pdf-ja iz ADAC kaj bolj razložita:
https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Auto...
https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Auto...
Pod razdelkom UMWELT/ECOTEST imaš opisano kako in kaj.
https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Auto...
https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Auto...
Pod razdelkom UMWELT/ECOTEST imaš opisano kako in kaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
nicksonn ::
Morda ti ta dva pdf-ja iz ADAC kaj bolj razložita:
https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Auto...
https://www.adac.de/_ext/itr/tests/Auto...
Pod razdelkom UMWELT/ECOTEST imaš opisano kako in kaj.
Pomaga, hvala
Očitno je 225XE res požeruh, a po drugi strani je lahko precej bolj športen kot prius.
x n!
Miki N ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Tebi pa bicikle :))Motiš se: Moj bicikl prek 95% vložene energije pripelje do ceste, tvoj avtomobil pa manj kot 10%.
Bicikel mogoče že, samo kolesar ima slab izkoristek vložene energije vase .
Pri (klasičnem sedečem) kolesu gre pri povprečni rekreativni vožnji po ravnem večino energije za odrivanje zraka. Jasno je največja ovira na kolesu - kolesar, pa če je še tako gladek in sklučen ima aerodinamični količnik obtolčene opeke. Zelo hitro si celo na 90% izgubah (za večino ljudi bo to tam nekje malo po 30km/h).
No saj tudi v celo najbolj aerodinamičnem avtu na avtocesti že po avtocestnih omejitvah v glavnem samo odrivaš zrak, energetsko gledano - formula zračnega upora je pač kruta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
MrStein ::
Pa še glede razlike med realnostjo in tovarniškimi podatki:
Tovarna: (mestna poraba) 3,5 - 3,7 L/100km
Realnost: 5,1 L/100km (po BC)
(Yaris testna vožnja)
Pa še to v ECO mode.
Tovarna: (mestna poraba) 3,5 - 3,7 L/100km
Realnost: 5,1 L/100km (po BC)
(Yaris testna vožnja)
Pa še to v ECO mode.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
nicksonn ::
Pri (klasičnem sedečem) kolesu gre pri povprečni rekreativni vožnji po ravnem večino energije za odrivanje zraka. Jasno je največja ovira na kolesu - kolesar, pa če je še tako gladek in sklučen ima aerodinamični količnik obtolčene opeke. Zelo hitro si celo na 90% izgubah (za večino ljudi bo to tam nekje malo po 30km/h).
No saj tudi v celo najbolj aerodinamičnem avtu na avtocesti že po avtocestnih omejitvah v glavnem samo odrivaš zrak, energetsko gledano - formula zračnega upora je pač kruta.
Sej Jure je mislil, koliko energije pride iz tanka do koles oz. sile na asfalt. Izgube so od 65 do 100%, povprečno ene 80%.
Pri človeku pa je računal samo, koliko je izgube od sile na pedalo do asfalta. Tu je seveda veliko manj izgub, od 5-10%. Kot če bi računal od motorne gredi do asfalta.
A če greš računat "človeške" izbube, tudi naša presnova ni 100% učinkovita, in tako lahko rečemo, da je človeški stroj podobno neučnikovit (še vedno je precej stranskega produkta toplota, kot pri ICE). Mogoče je treniran kolesar bolj učinkovit.
Ampak ko avto ugasnjen stoji na mestu (pred semaforjem, hvala start-stop:P) ne porabi nič energije. Ko človek stoji pred rdečo še vedno porablja enegijo..
Vseeno smo tu pri obeh pri nekih 20-40% izkoristka (pretvorjena energije goriva v koristno delo).
(zašli smo)
x n!
fikus_ ::
Če smo že off in pri kolesarjih. Človeški možgani porabijo ~100W če no na on ali off, praktično ni razlike. Vrhunski kolesar da od sebe maks. 450W kratkotrajno. To je ~ 82% izkoristek kratkotrajno. Pri tem moraš še odšteti izkoristek do asfalta recimo 90%. Torej maks. izkoristek Jureta na kolesu ~74%.
Na dolge ture ~ 50-60%.
Na dolge ture ~ 50-60%.
nicksonn ::
Ne vem, kje si dobil teh 82%?! Kratkotrajno? Treba je gledati celostno. Koliko hrane poješ, in koliko dobiš ven.
Kolikor sem imel v spominu, in sem še enkrat preveril, je učnikovitost mišic nekih 25%:
Muscle @ Wikipedia.
Torej je pogon na mrtve dinozavre (ICE) podobno učinkovit kot na mrtve potomce dinozavrov (piščance; via human body + bicikel).
Kolikor sem imel v spominu, in sem še enkrat preveril, je učnikovitost mišic nekih 25%:
Muscle @ Wikipedia.
Torej je pogon na mrtve dinozavre (ICE) podobno učinkovit kot na mrtve potomce dinozavrov (piščance; via human body + bicikel).
x n!
J.McLane ::
Pa še glede razlike med realnostjo in tovarniškimi podatki:
Tovarna: (mestna poraba) 3,5 - 3,7 L/100km
Realnost: 5,1 L/100km (po BC)
(Yaris testna vožnja)
Pa še to v ECO mode.
Po čem sklepaš, da je bila tvoja vožnja bliže realnosti?
Daj zapelji še Polo 1.6 TDI, ki ima mestno porabo po tovarniških podatkih 4,2 l/100 km, kombinirano pa nižjo od tega Yarisa.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Miki N ::
Ne vem, kje si dobil teh 82%?! Kratkotrajno? Treba je gledati celostno. Koliko hrane poješ, in koliko dobiš ven.
Kolikor sem imel v spominu, in sem še enkrat preveril, je učnikovitost mišic nekih 25%:
Muscle @ Wikipedia.
Torej je pogon na mrtve dinozavre (ICE) podobno učinkovit kot na mrtve potomce dinozavrov (piščance; via human body + bicikel).
Kaj pa če uporablja dopi... ehem "turbo" pogon? Gotovo se da pridobiti kako odstotno točko. No ampak še vedno velja tista moja, da če ti je cilj čim večji izkoristek kosila se ti splača iti čim počasneje, da ga ne vržeš stran za odrivanje zraka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
pegasus ::
Torej je pogon na mrtve dinozavre (ICE) podobno učinkovit kot na mrtve potomce dinozavrov (piščance; via human body + bicikel).To drži, razlika je le v tem, da so piščanci biomasa, mrtvi dinozavri pa ogljični kredit, ki ga črpamo brez omejitev, kar se nam bo maščevalo tako kot se je to maščevalo npr. Jugoslaviji.
Spock83 ::
EnStot ::
Hibrid ima enak pospešek zmeraj in takojšen, nobenih sunkov, tako da je nemogoče, da bi imel dizel slabši pospešek do 100 in boljši od 60 do 100, v katerikoli prestavi.
Primerjava iz testov objavljenih na pajčevini:
Toyota Corolla 2.0 hibrid:
0-100: 8.1 sek; 60-100: 6.7 sek
Mazda 6 TurboTraktor:
0-100: 8.4 sek; 60-100, 3.pr.: 5.0 sek
60-100, 4.pr.: 6.1 sek
60-100, 5.pr.: 8.7 sek
EnStot ::
...
Toyota je pri 4500 sigurno tišja kot dizel pri 2500.
Hehehe, vidim da ljubčki sploh še niste vozili konkretnih avtov.
Ali pa taki niste vozili hybrida. Vsaj par dni. ;)
Vozil sem Toyoto Yaris, C-HR, RAV-4, Kia Niro, Kia Optima; vožen sem bil v Toyoti Prius
Od naštetih bi imel zgolj Kio Niro.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35879 (5364) | turan |
» | Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 78594 (30018) | WizzardOfOZ |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 97299 (60065) | profii |
» | Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 50137 (40208) | -valvoline- |