Prijavi se z GoogleID

» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 15

Spock83 ::

Glej vsakemu svoje. Enim paše to, drugim spet drugo. Jaz vozim Priusa in ga ne menjam. Ajde mogoče, če bi dobil kakšne posebneža z ICE motorjem. MB S, M2, 911 itd. Aja seveda električni. Če bo vse po sreči, septembra naročim ID.3

Utk ::

EnStot je izjavil:

Utk je izjavil:

Hibrid ima enak pospešek zmeraj in takojšen, nobenih sunkov, tako da je nemogoče, da bi imel dizel slabši pospešek do 100 in boljši od 60 do 100, v katerikoli prestavi.

Primerjava iz testov objavljenih na pajčevini:

Toyota Corolla 2.0 hibrid:
0-100: 8.1 sek; 60-100: 6.7 sek

Mazda 6 TurboTraktor:
0-100: 8.4 sek; 60-100, 3.pr.: 5.0 sek
60-100, 4.pr.: 6.1 sek
60-100, 5.pr.: 8.7 sek

Za to bi pa rad videl vir, da si razjasnim kako rabi 6,7 sekunde od 60 do 100 in 8,1 od 0 do 100. Ker to pomeni, da ali od 0 do 60 potrebuje 1,5 sekunde, kar ni mogoče, ali pa 2 sekundi po pritisku na gas ne naredi čisto ničesar, v kar tudi dvomim. Sicer pa bi treba primerjat avtomatika, recimo da dizel traktor bi pri 60 že imel v 5., če ne celo 6., ko ga bi pohodil bi najprej moral it 2,3 prestave dol. In potem to ne bi bilo več 5 sekund. Obratno bi lahko naredil pri toyoti, najprej nabil obrate v ročnem načinu in šele potem začel merit čas, bi bilo tudi 5 sekund ali pa še kaj manj.

Ps, tu su namerili 4,7:
https://www.google.com/amp/s/www.auto-s...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrStein ::

J.McLane je izjavil:

MrStein je izjavil:

Pa še glede razlike med realnostjo in tovarniškimi podatki:

Tovarna: (mestna poraba) 3,5 - 3,7 L/100km
Realnost: 5,1 L/100km (po BC)

(Yaris testna vožnja)

Pa še to v ECO mode.


Po čem sklepaš, da je bila tvoja vožnja bliže realnosti?

Kako pa bi sploh vozil izven realnosti? V simulatorju? Po bregu navzdol? Na tračnicah?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

EnStot ::

Lubček, dej nakladej. Vsedi se v avto in si sam naredi meritve. Te meritve, ki si jih objavil so nerealne in so vmesni časi očitno izračunani iz meritev med polnim pospeševanjem. Sploh niso opravili pravega testa vmesnih pospeškov.

Pa naj ti dam za primerjavo še bolj običajen turbo traktorček:

Fiat Tipo 1.6 MJ, zgolj 120 konjičkov:
0-100: 9,8 sek; 60-100, 3.pr.: 5.7 sek
60-100, 4.pr.: 6.3 sek
60-100, 5.pr.: 8.2 sek

Toyota Corolla 2.0 Hyb:

Se opravičujem, sem šele sedaj videl, da je to od 80-120.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

Utk ::

No vidiš, lubček, moj občutek potegnjen iz riti je več vreden od tvojih "meritev".

mikhaair ::

Ce kolesarju odpadke iz riti posusis in skuris za ogrevanje, se izkoristek se poveca!

jype ::

mikhaair je izjavil:

Ce kolesarju odpadke iz riti posusis in skuris za ogrevanje, se izkoristek se poveca!
Odvisno od njegove prehrane.

ziga1990 ::

Fantje pospeški od Toyotinih hibridov so tudi odvisni koliko je baterija polna
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Ti je kdaj uspelo tolk spraznit, da ni bilo več pravih pospeškov?

ziga1990 ::

vse se da posebno ko je motor mrzel in baterija ni polna
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Sej se mi je zdelo da nisi. Tudi ko je ICE hladen, nima polnih pospeškov. Novi, s turbinami, imajo še posebej omejeno moč dokler se ne segrejejo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

ziga1990 ::

^^ ko pri Toyotinem hibridu baterija ni dosti polna tudi elektromotor manj pomaga
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

Če imaš tako veliko garažo, da moraš hitro pospešiti, da ne zamudiš v službo, potem moraš morda začet hodit v službo s kolesom.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

Utk ::

ziga1990 je izjavil:

^^ ko pri Toyotinem hibridu baterija ni dosti polna tudi elektromotor manj pomaga

Nikoli ni tako prazna da pri enem pospeševanju ne bi mogla pomagat. Ko nehaš pospeševat, bo pa motor delal naprej, da jo takoj napolne. Sej ne moreš pospeševat 5x zapored od 0 do 150. Če že, boš vmes tudi zaviral, in se bo tudi napolnila.

ziga1990 ::

Utk je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^ ko pri Toyotinem hibridu baterija ni dosti polna tudi elektromotor manj pomaga

Nikoli ni tako prazna da pri enem pospeševanju ne bi mogla pomagat. Ko nehaš pospeševat, bo pa motor delal naprej, da jo takoj napolne. Sej ne moreš pospeševat 5x zapored od 0 do 150. Če že, boš vmes tudi zaviral, in se bo tudi napolnila.


to imaš prav samo bo elektronika poskrbela, da baterija nebo prazna in če bo potrebno tudi popolno izključila električni pogon.

zanimivo da ima Prius 5 stopenj ogrevanja
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Sem enkrat poskušal zlorabljat napolnjenost baterije, pri NiMh gre SOC dol do 40% potem prisilno začne teči motor, da jo dofila, na podeželjski cesti sem pri teh 40% "zlorabil" avto, baterija je asistirala še vedno, SOC pa sem uspel zbiti na 32%, potem mi je enostavno zmanjkalo ceste.

V normalnih pogojih bolj pride do izraza zelo mrzlo ozračje, takrat res baterija manj asistira. Ali pa pogoji ko gre temperatura baterije preko 50°, najprej se izklopi regeneracija (polnjenje baterije), če uspeš še segreti baterijo še višje, pa se električna asistenca v celoti izklopi. Odzivnost avta se tako poslabša, obrati motorja bolj nihajo gor in dol s pritiskanjem gas pedala, imaš občutno manj moči. Kljub temu je avto normalno delal in lezel v klanec, da nebi kdo to primerjal z nekim "limp home mode".

Vsi ti pogoji so izredno redki in sem jih v 10 letni dobi lastništva izkusil zelo redko.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

^^ker hibridni avto pa imaš?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Prius Gen3 letnik 2009
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

a ni gen3 od 2010- naprej?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Model year po "ameriško" je to res 2010, začeli so jih pa delati v sredini 2009.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

potem imaš heads up display?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Da
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

pa ti je vseč oz kako mnenje imaš o njem?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

HUD je super zadeva, ne vem pa če bi bil tak deal breaker, če pri novem avtu tega nebi imel, če so merilniki postavljeni visoko na sredini kot pri Priusu so, potem HUD ni tako nepogrešljiv. Pri Corolli sem pogrešal to preglednost, sploh sem pogrešal HSI bar, ki je poleg hitrosti praktično edini uporaben prikaz (pri Priusu je prikazan tudi na HUDu). V Corolli je ta prikaz res majhen med števci.

V zadnjih generacijah je HUD večji in barvni, tega nisem še uspel sprobati. V povezavi z navigacijo tudi prikazuje napotke, tega jaz nimam.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

ziga1990 ::

Daj nam kaj povej o Priusu in tvoje mnenje ali ga je vredno kupiti ali raje kakega drugega hibrida?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

Za naslednji avto je opcija samo Toyotin hibrid ali EV, a sem dovolj povedal?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

ziga1990 ::

ne nisi povedal svojega mnenja o tvojem priusu ker ga jaz tudi trenutno gledam in je v ožjem izboru samo v sloveniji je izbira slaba
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

ziga1990 je izjavil:

samo v sloveniji je izbira slaba
Saj si doma v EU. Čemu bi gledal samo v Sloveniji? A ko kupuješ Golfa tudi gledaš samo v Lukovici?

ziga1990 ::

^^ in kaj naj bi to pomenilo naj se vsedem na vlak/avtobus grem v Nemčijo gledat avto a veš neznamo vsi Nemščine in verjetno tudi vsi tam neznajo angleško in potem se še doma ukvarjam z DMV in homologacijo?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

J.McLane ::

Za kakšno ceno kupuješ? Koliko km letno boš delal?

Najbolj moteča stvar pri tej generaciji je zvočna zatesnjenost, to ti je jasno že takoj ko zapreš vrata, ker zadoni kot v pločevinki.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

ziga1990 ::

15000 eur če je to gen 3 prius sem pripravljen tudi vzeti gen 4 za okoli 20000eur, ne delam veliko kilometrov tako, da se mi dizel ne splača večina voženj je pod 10min
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

Zakaj ne bi dodal še teh par jurjev in vzel novo corollo? Lepša, boljša, 5 sedežev...

ziga1990 ::

ni problem teh par jurjev samo Prius mi je lepši
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

ziga1990 je izjavil:

15000 eur če je to gen 3 prius sem pripravljen tudi vzeti gen 4 za okoli 20000eur, ne delam veliko kilometrov tako, da se mi dizel ne splača večina voženj je pod 10min


Ti rabis bencinarja, ne pa hibrida.

ziga1990 ::

^^^izredno težko dobiš Toyoto bencinarja z avtomatikom
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

jype ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ti rabis bencinarja, ne pa hibrida.
V resnici potrebuje električni skiro. Hitrejši, cenejši, manj neučinkovit.

ziga1990 ::

^^če nimaš primernega komentarja/odgovora se vzdrži ok?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

jype ::

Napisal si, da je večina voženj do 10 minut, kar jasno pove, da avtomobila ne potrebuješ.

J.McLane ::

Samo plug-in Prius zadnje geenracije ima 4 sedeže vsi ostali jih imajo 5, Prius+ celo 7.

Corolla je v prednosti s ceno, novejšim infotainmentom, TSS 2.0 (Lane Trace Assist) in opcijo 2.0 hibrida. Razočara klasična prestavna ročica, merilniki med volanom, vonj "po novem" (moja kaprica), temna notranjost, nekatere pomanjkljivosti v opremi, ki jih ni mogoče dokupit samostojno v spodnjih paketih opreme (DAB, HUD).

Po prostoru se Prius mirno lahko kosa s karavansko Corollo, je narejen na japonskem, verjamem da je veliko skritih podrobnosti, ki Priusa naredijo več vrednega na dolgi rok kot Corollo. Za uvoz se pa lahko pozanimaš pri različnih dealerjih ali avtoprevoznikih, je pa res da avta v živo pred nakupom ne vidiš, ampak verjemi tudi če ga greš gledat, če nekdo kaj skriva boš to težko našel.

Morda bi ti bil zanimiv Prius Plug-in prejšnje generacije, ima enih 18 km dosega, za 15k EUR bi moral dobiti 2014/2015 letnik.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

ziga1990 ::

^^ ja sem gledal plug-in Priusa samo rad bi da je naprodaj v sloveniji, da ga lahko probam in da se ga pelje na servis da vsaj baterijo pogledajo ali je ok
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

ziga1990 je izjavil:

^^^izredno težko dobiš Toyoto bencinarja z avtomatikom


Ne bom ti pa pametoval, kako ne rabis avta, ker tudi za tako kilometrino ga rabis. Ampak ne avta za 15k. Glej 5-10k, ce seveda kupujes racionalno. Ce si pa navdusenec nad avtomobili, pa go for it. Ce so finance, zakaj pa ne.

You only live once right?

Zgodovina sprememb…

ziga1990 ::

^^ raje bi kupil bolj mlad avto ti pa stanejo, ker bi ga rad imel dlje časa za to avti pod 10k odpadejo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ziga1990 ()

bobi_palčka ::

ziga1990 je izjavil:

15000 eur če je to gen 3 prius sem pripravljen tudi vzeti gen 4 za okoli 20000eur, ne delam veliko kilometrov tako, da se mi dizel ne splača večina voženj je pod 10min


Kupovati hibrida za 20 jurjev in delati vožnje po 10 minut je ista neumnost kot kupovanje passata dizla za it do gostilne, maše in po kruh.

Za 13 jurjev dobiš nove Dacie, Cliote, Fieste, Corse, Ibize/Polote/Fabie, Swifte, Ignise.. avtomatiki so z doplačilom. Na kratke proge je vseeno ali si v Sanderotu ali 5 seriji BMWju. Avto pa tudi ne magično razpade po 10 letih.

Zgodovina sprememb…

Gambino ::

bobi_palčka je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

15000 eur če je to gen 3 prius sem pripravljen tudi vzeti gen 4 za okoli 20000eur, ne delam veliko kilometrov tako, da se mi dizel ne splača večina voženj je pod 10min


Kupovati hibrida za 20 jurjev in delati vožnje po 10 minut je ista neumnost kot kupovanje passata dizla za it do gostilne, maše in po kruh.

Za 13 jurjev dobiš nove Dacie, Cliote, Fieste, Corse, Ibize/Polote/Fabie, Swifte, Ignise.. avtomatiki so z doplačilom. Na kratke proge je vseeno ali si v Sanderotu ali 5 seriji BMWju. Avto pa tudi ne magično razpade po 10 letih.


Za 14.900 dobiš Toyoto corrolo 1.6 motor z 130KM z Line assist, front assist, radarski tempomat in prepoznavo znakov.
Deaan !!!

JeBelaCesta ::

tale Toyota ima res ugodno ceno. Grem naslednji teden na testno voznjo. Za 15k dobis veliko (za nov avto).
Je pa ta cena samo za Toyota Sedan....
lp klemen

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Sedan je itak najlepsi.

ziga1990 ::

https://www.autocar.co.uk/sites/autocar...

meni je pa tale lepši od nove corole sicer pa auris 2 gen tudi ni slab
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Spock83 ::

bobi_palčka je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Ker hibrid nima pospeškov in veselja v vožnji? Trolaj kje drugje, tule nisi prepričljiv.


Vsi hibridi na trgu so več ali manj za ljudi, kateri so izgubili voljo do življenja. Nova Corola ima vsaj malo bolj poskočni motor.

Varčevanje na gorivu in manj emisij ne gre z roko v roki z dinamično vožnjo.



Kaj pa furaš ti za svojo dušo? BMW M3, 911, AMG. Type-R?

ziga1990 ::



9.3 do 100km/h ni slabo sicer 2.0 corola je hitrejša
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

J.McLane ::

108 kmh na števcu je šele realnih 100 kmh, tako da je realno kar preko 10s.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
strani: 1 2 3 4 5 6 ... 15


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35111726 (1797) -valvoline-
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
2159208 (4283) J.McLane
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
1989329 (3306) damirj79
»

Diesotto nov koncept bencinsko-dizelskega motorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
648615 (6075) darkolord
»

Toyota Prius - mnenja, ocene (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21723145 (15734) Stepni Volk

Več podobnih tem