» »

Nakup hibrida

Nakup hibrida

Temo vidijo: vsi
««
2 / 40
»»

Spock83 ::

MrStein je izjavil:

As much as it takes.

"Hibrid" sicer implicira "ne več kot je potrebno".

Torej da je uporabno za omenjene potrebe (en-dva potnika), in lastnik ni milijonar.


Priporočam naj čim več proba. Jaz osebno bi Toyoto, ker je njihova hibridna zasnova res zanesljiva.

WhiteAngel ::

Hyundai Kona je sedaj tudi hibrid.

J.McLane ::

Veliko je odvisno od lastnih potreb in želja, to da bi bil hibrid samo za mesto je stereotip. Pa ni vse samo v porabi goriva, najboljše je iti na testno vožnjo (pri Toyoti ni noben problem dobit avto za 2 uri, drugje ne vem) in se iz prve roke prepričaš, če ti je vožnja všeč.

Mene še najbolj vlečejo sodobni asistenčni sistemi, radarski tempomat in lane keep assist. So pa ti sistemi od znamke do znamke različno dobri, sam nisem kaj dosti sprobal, sem bil pa negativno presenečen nad Transitom, ki na AC kljub temu da daš smernik za prehitevanje in si že na prehitevalnem pasu še vedno živčno bremza zaradi voznika daleč naprej na voznem pasu. Morda je še malo za počakat, ali pa bomo te prve generacije nadgrajevali s 3rd party sistemi (comma.ai)
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

EnStot ::

Res prijeten hibrid za vozit: Kia Niro! Najbolj podobna vožnja običajnemu avtomobilu. Zelo prijeten DSG avtomatski menjalnik. Po moči in pospeških se pelje nekako tako kot mali turbo-dizli (1.5, 1.6 ). Udobna in prostorna notranjost, tako spredaj kot zadaj, zadovoljivo velik prtljažnik. Poraba na mojem testu: 5,6
Toyota: ne prebavljam CVT. C-HR, privlačila me je od zunaj, od znotraj pa me odbija. Črn strop, črne obloge stebričkov, klavstrofobično počutje zadaj. V mestu je vredu, živahna, na podeželju tudi še deluje živahno, na avtocesti: groza! Samo da hočeš dohiteti avto pred sabo, se vsaj 15 sek. dere k jeshar (RRROOOOAAAAAAAAARRRRRR ....), potem pa nenadoma utihne, ko dosežeš željeno hitrost. In tako spet naprej pri vsakem manjšem pospeševanju. Na prehitevalnem pasu misliš, da boš poletel. Je pa še vedno boljša kot super grozni Yaris. V primerjavi s Kia Niro, je Kia prestižna limuzina. Brez pretiravanja. Poraba na mojem testu: 5,7
Ne vem kakšna je nova Corolla. Predvidevam, da je 1.8 povsem isti jajc kot C-HR, 2.0 pa bi utegnila biti prebavljiva.

J.McLane ::

Jaz pa po 10 letih Toyotinega hibrida pri ročnem ali DSG menjalniku ne vidim nič prijetnega. Prijetno-neprijetno je meni samo še zvočna zatesnjenost, ki je pa od modela do modela različna.

Me pa tudi zelo moti temna notranjost pa vonj "po novem" mi je kar odbijajoč. V notranjosti mi je iz tega stališča aktualni Prius še vedno top, kljub tistemu belemu bideju od sredinske konzole.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrStein ::

Spock83 je izjavil:

Budget?

Okoli 20 000 EUR, kot izhodišče.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

EnStot ::

Po mojem je nekako tako; kdor je vajen vozit atmosferske bencince, še posebej poševnooke, ta lahko shaja z CVT bencinskimi hibridi. Kdor je vajen močnejših turbo traktorjev z obilico navora, za te je CVT hibrid no-go.

cvalsr ::

"Nepriključni" hibrid, ki si "dela" elektriko sam, iz bencina, je idiotizem. Kot da bi iz potice pekel kruh.

J.McLane ::

Odvisno kako na tako stvar gledaš, jaz klasičnega hibrida vidim kot izboljšanega in mehansko poenostavljenega bencinarja, komur to ni všeč naj pa pač kupi DI turbo benz s 7 stopenjskim DCT in GPF.

BEV je pa pač čisto druga klasa vozila. Priključni hibrid se sliši dobro, manjka samo nek izdelek z normalnimi specifikacijami (cena, prostornost).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Buggy ::

Tale MB A250e zgleda kar zanimiv, ce bo cena tam nekje kot za DE - subvencija (saj je se?) potem bi zamikalo tudi mene. cca 60-70km na elektriko je ze kar spodobno. Predvidevam, da pri voznji po klancu na dol tudi pri PHEV vozilih deluje regeneracija in lahko polnic baterijo. Torej v mojem primeru ko imam kar nekaj spustov in vzpenjanja bi bilo ole kot nalasc.
Letos pride se kar nekaj zanimivih plug-in ov. Peugeot z 508 ali 3008 in Opel Grandland X in Corso, pocasi elektrificirajo svoj vozni park. V roku leta ali dveh bo ze kar nekaj solidne izbire.

Gagarin ::

Ja glede A250e se nisem zafrkaval, če bo cena taka kot v Nemčiji (vem sicer da je to precej oskubljena verzija) bo zame kot nalašč. 50km na elektriko mi je povsem dovolj za vsak dan, pospeški so super, velikost avta mi je taman...

J.McLane ::

Subvencija je, ampak so jo letos znižali na 2.000 €, lani je bila še 4.500 €. Kako bo drugo leto je pa še vprašanje.

Vsi hitijo z novimi elektrificiranimi modeli, da bi zadostili CO2 ciljem, ampak bodo morali tudi prodati konkretne številke, sicer bodo hudi penali, ki jih bodo proizvajalci seveda zvalili na kupce preko cene klasičnih vozil. Tisti proizvajalec, ki ima v floti najnižji CO2 bo na trgu ostal tudi najbolj konkurenčen, ker mu ne bo treba višati cen zardi CO2 kazni.

Po trenutnih prognozah naj bi uspelo ujeti cilje le Renault-Nissan-Mitsubishi, Honda, Toyota, Volvo, Jaguar:
https://siol.net/avtomoto/novice/grozij...

FCA kaže še najbolj slabo, ampak so šli v nakup "kuponov" od Tesle, ampak še vedno jih zna stati kakšnega tisočaka na avto.

Če bi ciljem mogli zadostiti danes bi bili penali preračunani na avto takšni:
https://siol.net/avtomoto/novice/to-so-...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

J.McLane ::

A250e je zelo podoben Golfu GTE ali Audiju A3 e-tron (verjetno tudi ta dva v kratkem prideta z malo večjo baterijo), moč je IMO za večino overkill, pri MB moraš tudi vedeti, da za to osnovno ceno ne boš dobil ravno zadovoljive opreme. Sicer pa ima res pohvalno veliko baterijo in boš sigurno lahko prevozil več kot 50 km. Še najbolj me matra firbec kako so tako veliko baterijo zapakirali v klasično karoserijo majhnega A. Iz PR je govora o tem da izpušne cevi niso vlekli do zadka avtomobila in da so bencinski tank vgradili na zadnjo os, baterija je pa pod zadnjimi sedeži. Električne moči je sicer samo 75 kW, dovolj da se motor ne bo zagnal za vsak drek, ampak vseeno si ne predstavljam kako bo hladen motor v hipu sodeloval ko boš potreboval malo več moči samo za 5s prehitevanja, boš vseeno takoj ob štartu vedno ogrel motor, da bo pripravljen za eventuelno prehitevanje, boš to vedno moral planirati v naprej?

Iz ekonomskega vidika se je pa vseeno potrebno zavedati da teh 60 km na dan pomeni kvečjemu dobrega tisočaka prihranka v primerjavi s Toyotinim hibridom. S tem da ko bo ta MB tekel v hibridnem načinu niti približno ne bo imel tako nizke porabe kot Toyota. Pod črto se tak avto kupi zaradi voznih lastnosti (se bo moral še dokazat) in ne zaradi ekonomske smiselnosti.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

J.McLane ::

Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrStein ::

Gagarin je izjavil:

Ja glede A250e se nisem zafrkaval, če bo cena taka kot v Nemčiji (vem sicer da je to precej oskubljena verzija) bo zame kot nalašč. 50km na elektriko mi je povsem dovolj za vsak dan, pospeški so super, velikost avta mi je taman...

Kot sem gledal je cena 2-3 krat višja kot za omenjeni Yaris.
A je toliko boljši?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gagarin ::

MrStein je izjavil:

Gagarin je izjavil:

Ja glede A250e se nisem zafrkaval, če bo cena taka kot v Nemčiji (vem sicer da je to precej oskubljena verzija) bo zame kot nalašč. 50km na elektriko mi je povsem dovolj za vsak dan, pospeški so super, velikost avta mi je taman...

Kot sem gledal je cena 2-3 krat višja kot za omenjeni Yaris.
A je toliko boljši?


Definitivno, (glupo vprašanje, glup odgovor) a je TeslaS šestkrat boljša kot Yaris, a je Mclarren 50krat boljši kot Lada? A je BMW5 tri krat boljša kot Kia Optima....

MrStein ::

Ja, samo jaz sem vprašal za predloge ranga 15-20 tisoč EUR in si ti "pritisnil" mercedesa.
En je res glup tule...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

3p ::

Mavrik je izjavil:

Sodelujoče opozarjam da OP namenoma sprašuje po hibridu in ne o vaših turbobencinarjih.


Ja, treba je skrbeti, da turbo-bencincom ne pade preveč cena. Enkrat bo treba prodati. >:D

boolsheat ::

Za to kar rabi oče od OP-ja je popolnoma električni ZOE z rentano baterijo edini smoteren nakup.

J.McLane ::

Corollo HB 1.8 hibrid Luna oprema odpelješ za 21k EUR, oprema Sol za 22k EUR, radarski tempomat serijsko
Yaris bo še letos predstavljen nov, verjetno naprodaj naslednje leto.

Zoe je na dolgih poteh treba nekje filat, ne vem če je to za upokojenca, ker nimajo časa čakat :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

Gagarin ::

MrStein;

Ja, samo jaz sem vprašal za predloge ranga 15-20 tisoč EUR in si ti "pritisnil" mercedesa.
En je res glup tule...

pa zopet MrStein:

MrStein je izjavil:

As much as it takes.

"Hibrid" sicer implicira "ne več kot je potrebno".

Torej da je uporabno za omenjene potrebe (en-dva potnika), in lastnik ni milijonar.


Na to si dobil odgovor A250e.

Kdo je tukaj glup lahko presodi vsak sam.

MrStein ::

"ne več kot je potrebno"
"lastnik ni milijonar"

Ja, se strinjam. V Sloveniji imajo vsi plačo 4000 EUR in se vozijo z novimi mercedesi višjega razreda.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gagarin ::

MrStein je izjavil:

"ne več kot je potrebno"
"lastnik ni milijonar"

Ja, se strinjam. V Sloveniji imajo vsi plačo 4000 EUR in se vozijo z novimi mercedesi višjega razreda.


Čedalje bolj padaš v bulo...Za avto s ceno 37K pa res ne rabiš biti milijonar ali pa je v Slo milijonarjev na tisoče. A je Mercedes najnižjega razreda in ne Mercedes višjega razreda.

P.s.: Sam ne spadam med milijonarje, nisem udarjen na avtomobile, pa sem si kupil avto tega cenovnega razreda. Pa naslednjič si ga bom spet. Kako naj iz tvojega zgornjega pisanja uganem da pa ti iščeš hibrid najnižjega cenovnega razreda? (ker 20-25K so najcenejši hibridi)

boolsheat ::

J.McLane je izjavil:


Zoe je na dolgih poteh treba nekje filat, ne vem če je to za upokojenca, ker nimajo časa čakat :))


Pa dejansko ZOE s "tamočno" baterijo zdrži veliko km... Ker v praksi se zelo redko se dela čez 300km, sploh pa je OP omenjal po 15km ture...

https://www.renault.si/vozila/elektricn...

S povprečno hitrostjo 70km lahko narediš 300km+, kar je povsem dovolj za 90+% ljudi.

J.McLane ::

1. OP ni spraševal za EV
2. Ali ima sploh možnost polnjenja doma?
3. Če dela 15 km ture ni ekonomske računice (malo km letno) "in 5% med državami" bo treba čakat na javni polnilnici

Pa 70 kmh po AC je življenjsko nevarno, 100 kmh v hladnem vremenu pa doseg pade na 200 km.

EV bi bil pa odličen za mojo ženo, ki dela 70 km vsak dan, občasno preko 100 km. Za dolge ture bi pa imela moj avto, oz. bi planiral kako javno polnilnico če bi se pokazala opcija.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gambino ::

cvalsr je izjavil:

"Nepriključni" hibrid, ki si "dela" elektriko sam, iz bencina, je idiotizem. Kot da bi iz potice pekel kruh.


To lahko napiše samo nekdo, ki hibrida še ni vozil!

Pri hibridu odpade mnogo delov, ki radi crkujejo. Ni zaganjača, ni alternatorja, ... Vozil Corrolo TS 2.0 180KM z CVT menjalnikom. Odličen sklop, tiho delovanje, zvezno pospeševavnje, brez cukanja. Ko prideš do željene hitrosti, recimo 150kmh je vožnja praktično neslišna, kakšno dizelsko ropotanje al pa bencinarsko ropotanje. Ima vse asistenčne bombončke, line assist, front assist, radarski tempomat, prepoznavanje znakov. Vse deluje odlično. Poraba od 4l do 6.5l odvisno kolk ga goniš. Manj kot dizli z tolikšnimi konji. Po mestu se do cca 50kmh voziš na elektriko, ko se vklopi motor ga komaj zaznaš, ne kot pri dizlih s start/stop funkcijo, kjer se sliši.
Priključni hibrid pa še pride, pravijo pri Toyoti.

Sparkxl ::

Čudovito, vse lepo in prav in super, obstaja samo ena majhna težavica, ki je vzrok zakaj ljudje v eu ne kupujejo toyot: ker so gerde u 3.14zdomaterno. Z novo corollo se je začelo to počasi spreminjat.

Ko sem sam kupoval avto sem pogledal k toyoti, ker bi res rad imel hibrida. Ko sem videl krasotico v mojem budgetu...auris...sem skoraj ekran pobruhal.
Toyota je ko kurbenhaus, not je super, sram te je ko ven stopiš

Utk ::

In kaj si potem kupil, škodo, volkswagna?
Nova corolla je prav lepa, posebej karavan.

Veselinko ::

Jaz bi raje vzel EV kot hibrida. Poskusi kaj od Kie ali Hyundaia in boš presenečen. Pa še najdaljše garancije imajo. Sploh Kia

Spock83 ::

VW ID.3 najcenejša verzija pdo odbiti subvenciji se zelo približa 20k eur. Dometa pa 420km WLTP

jype ::

Gagarin je izjavil:

(ker 20-25K so najcenejši hibridi)
Najcenejši so pol manj kot toliko.

sloxl8 ::

Toyoto Corollo 2.0 CVT 180KM sem vozil in moram reči, da je komaj dovolj poskočna, in v primerjavi s 110 KM dizlom z DSG ni nekega presežka. Avto je sicer lep, prijeten. Kar me je zmotilo, da ga niso mogli za spimpat za 1g/km, da bi padel pod mejo 88g/km za subvencijo (2.0 ima izpuste 89 g/km - zoprno). Pa to, da Android Auto ne podpira Google Maps (tako prodajalec) in bi naj bil prisiljen v nakup NAV paketa, če bi hotel on-board navigacijo.

Nekdo je omenjal DSG vs. CVT. Z dovolj močnim motorjem je CVT povsem OK (preskusil pri Toyoti), saj se motor ne dere pri vsakem pospeševanju. Je pa DSG svetlobna leta slabši pri polžji vožnji, parkiranju, speljevanju in vzvratni vožnji (cukanje pa to).

Utk ::

komaj dovolj poskočna, in v primerjavi s 110 KM dizlom z DSG ni nekega presežka

Ti zamenjuješ poskočnost z občasnim zbadanjem v hrbet, kot večina dizel voznikov. Dizel pač kakšno sekundo ali dve ne naredi ničesar, potem te malo brcne v rit, in potem spet bolj počasi nabira hitrost. Bencinar, še posebej hibrid s CVT-jem, potegne takoj in to lepo zvezno, zato tega na čutiš na črevih. Če bi vzel štoparico v roke, bi pa že videl razliko.

J.McLane ::

Pri Corolli Android Auto/CarPlay obljubljajo za konec leta, težko verjamem da takrat nebi podpiral Google Maps, nateg prodajalca da bi dokupil navigacijo?

Že danes pa lahko preko MirrorLink ženeš Sygic, tule imaš lep prikaz kako deluje. Vem, ni Google Maps, je pa poceni in omogoča marsikaj. Imaš še možnost Samsung Car Mode, ampak kolikor imam info Google maps preko tega res ne dela.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Gambino ::

sloxl8 je izjavil:

Toyoto Corollo 2.0 CVT 180KM sem vozil in moram reči, da je komaj dovolj poskočna, in v primerjavi s 110 KM dizlom z DSG ni nekega presežka. Avto je sicer lep, prijeten. Kar me je zmotilo, da ga niso mogli za spimpat za 1g/km, da bi padel pod mejo 88g/km za subvencijo (2.0 ima izpuste 89 g/km - zoprno). Pa to, da Android Auto ne podpira Google Maps (tako prodajalec) in bi naj bil prisiljen v nakup NAV paketa, če bi hotel on-board navigacijo.

Nekdo je omenjal DSG vs. CVT. Z dovolj močnim motorjem je CVT povsem OK (preskusil pri Toyoti), saj se motor ne dere pri vsakem pospeševanju. Je pa DSG svetlobna leta slabši pri polžji vožnji, parkiranju, speljevanju in vzvratni vožnji (cukanje pa to).



Sicer si korektno napisal, ampak 7.9 oz 8.1s se mi zdi za hibrida čist solidno. Je pa tako, da CVT vleče zvezdno skos, brez da občutiš izgubo moči.

jype ::

Mogoče je pozabil pritisnit "I want to rape nature" gumb.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: MrStein ()

KAVINSKY ::

Gambino je izjavil:

Sicer si korektno napisal, ampak 7.9 oz 8.1s se mi zdi za hibrida čist solidno.


Verjetno pomaga, da ima 180 konjev :D

Utk ::

Jaz ne gledam na konje, ampak na porabo in pospeške. Če nek to doseže s 100 ali 300 konji, mi je vseeno. Me pa zanima kater dizel karavan pride blizu 8 sekund s povprečno porabo zlahka pod 5 litri (tudi če res koristiš tistih 8 sekund in se ne samo cijaziš).

J.McLane ::

Meni je pri Toyotinem hibridu še vedno najbolj zabavno vmesno pospeševanje v poden za prehitevanje, če mogoče malo "stereotipno" napišem kako se pri tem obnašajo različni pogoni:
- DCT - ko zahodiš pride do konkretnega pojemka, da motor pride na obrate, potem sledi sunek max moči. Za moje pojme sicer hitro ampak tako neuglajeno, da se povprečen uporabnik tega izogiba in raje prehiteva "lagano" kot povprečneži z ročnimi menjalniki in izkorišča turbo navor.
- Klasičen avtomat s pretvornikom navora - Ko zahodiš ne pride do pojemka, ampak počasi vleče (kot da bi drsela sklopka), motor zato počasneje pride na obrate, kjer ga sklopka zaklene z menjalnikom. Počasneje ampak uglajeno z zveznim pospeševanjem.
- Hibrid z DCT (VW, Hyundai), priznam da še nisem vozil, ampak naj me nekdo popravi, elektromotor je nameščen med motor in menjalnik, ko menjalnik menja prestave elektromotor verjetno ne more sodelovati pri pospeševanju, ali pač?
- Toyotin hibrid, ko zahodiš elektrika da v hipu vse od sebe (sicer ni blazno veliko ampak, ne začutiš pojemka), motor pa hitro gre na obrate in prevzame vse breme pospeševanja. Zvezno in hitro, ostaja pa še velik potencial za prihodnje generacije (več hipne električne moči), ta odzivnost je IMO glavni adut hibridnega pogona.

Glede visokih obratov in tuljenje CVT-ja, v resnici ni kriva zasnova menjalnika, ampak motor, ki deluje v atkinsonovem ciklu in ima smešno malo navora na voljo v nizkih obratih (1.8 ima samo okrog 120 Nm pri 2.500 obratih). Po letih uporabe to delovanje mirno vzameš za svojega (stvar navade), na dolgi rok te moti lahko edino slaba zvočna izolacija (tako kot pri vseh drugih avtih).
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

EnStot ::

Utk ::

Drugič opozori, da je vir ADAC, da ne bomo niti odpirali.

EnStot ::

To je dober in zanesljiv vir, za razliko od tebe.:P

Utk ::

Ne ni, je bilo tu že desetkrat napisano zakaj ne.
Tudi v tej primerjavi je zmagal prius, ki ga več kot očitno "noben" Nemec ne bo kupil, ker je drag, grd in počasen. Za vse druge pa so napisali, da je bolje kupiti dizla. Res presenečenje, glede na to, da je to delal ADAC...Ki je tudi že objavil, da je dizel čistejši od elektrike, golfu so podeseterili število glasov, da je zmagal za avto leta, losov test so delali s prazno gumo na daciji in potem napisali, da se je skoraj prevrnila, nekateri njihovi crash testi so bili pa tudi "sumljivi". Tako, da bomo še enkrat na kratko napisali zakaj je ADAC tako "dober" vir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

jype ::

Utk je izjavil:

Tudi v tej primerjavi je zmagal prius, ki ga več kot očitno nihče ne bo kupil, ker je drag, grd in počasen.
Mlad si še, ter nespameten. Prius je učinkovito orodje, ne pa modni dodatek.

Utk ::

jype je izjavil:

Utk je izjavil:

Tudi v tej primerjavi je zmagal prius, ki ga več kot očitno nihče ne bo kupil, ker je drag, grd in počasen.
Mlad si še, ter nespameten. Prius je učinkovito orodje, ne pa modni dodatek.

Jaz se (lahko) s tem tudi strinjam, ampak 80 mio Nemcev se ne bo.

jype ::

V Nemčiji je Prius najbolje prodajan hibrid - z ogromnim naskokom.

Utk ::

Ja, prodajo jih pa tolk kot golf dizlov v času ko sem to napisal.

EnStot ::

KAVINSKY je izjavil:

Gambino je izjavil:

Sicer si korektno napisal, ampak 7.9 oz 8.1s se mi zdi za hibrida čist solidno.


Verjetno pomaga, da ima 180 konjev :D

pospešek od 0-100 je čisto irelevanten podatek, saj tako, razen bedakov, nikoli ne voziš v realnem prometu. Kar je važno, je pospešek znotraj ene prestave od 60-100 ali 80-120. Tu turbo traktorji gladko potolčejo vse ostale avtomobile, atmosferske bencinarje, hibride itd.

nicksonn ::

EnStot je izjavil:

Zanimiva ugotovitev:
https://www.volan.si/novosti/novice/656...

Kakšno skropucalo od testa / primerjave.

Kaj dela Volvo XC90 zraven?
Namesto passata bi rajši dali golfa, je vsaj isti razred.
Kje je Ioniq Plugin? (tista lestvica top10 je tudi zamešano vse skupaj elektro/hibrid/CNG/vodik).
Lahko bi testirali tudi že novega MB A250E.

In kje zavraga so številke izpustov? CO2, ostalih?
Dajo neke zvezdice in pitaj boga koliko so dejanske vrednosti? Ki so lahko precej skupaj...in je minimalna razlika med npr 2 in 4 zvezdice? Niti tabele z mejami ni zraven.

Neomembe vreden članek.

jype je izjavil:

Utk je izjavil:

Tudi v tej primerjavi je zmagal prius, ki ga več kot očitno nihče ne bo kupil, ker je drag, grd in počasen.
Mlad si še, ter nespameten. Prius je učinkovito orodje, ne pa modni dodatek.

Kot 90% preostalih cenovno dostopnejših prevoznih sredstev dandanes.
x n!

Utk ::

Hibrid ima enak pospešek zmeraj in takojšen, nobenih sunkov, tako da je nemogoče, da bi imel dizel slabši pospešek do 100 in boljši od 60 do 100, v katerikoli prestavi.
««
2 / 40
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj je bencin cenejši od dizla? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21931876 (1361) turan
»

Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45369073 (20497) WizzardOfOZ
»

Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Na cesti
84081676 (44442) profii
»

Bi kupili avto (nov) z atmosferskim motorjem? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35143712 (33783) -valvoline-

Več podobnih tem