» »

Dieselgate

Dieselgate

1
2
3 4 5

andromedar ::

Pri prvem videu se je nekaj pokadilo za kabino tovornjaka že pred trkom, v drugem se je motoristov tank očitno ob trku predrl in je bencin špricnil naokoli in se vžgal.

Saj menda ne more kitajska roba prit k nam na tržižče brez homologacije/testiranj. Ali pač?
Eh?

Zgodovina sprememb…

RedDrake ::

andromedar je izjavil:

Pri prvem videu se je nekaj pokadilo za kabino tovornjaka že pred trkom, v drugem se je motoristov tank očitno ob trku predrl in je bencin špricnil naokoli in se vžgal.

Saj menda ne more kitajska roba prit k nam na tržižče brez homologacije/testiranj. Ali pač?

Heh.
Napačno kaljena jekla uporabljana praktično povsod, polnjenje stebrov s smetmi namesto betonom in podobne neumnosti so kitajski vsakdan.
Samo pravim, da sposobnost masovne in poceni proizovdnje ne garantira uspeha povsod po svetu.
Smo pa preveč OT, lahko v drugi temi naprej!

Utk ::

Tudi volvo je kitajski. In napovedal je da se ne bo vec sel dizla.

In ni da ne znajo oni prav naredit, samo ne obenem tudi poceni. Prednost njihovih ev ne bo cena, ampak to, da jih bojo delali. Proti ceni imajo nemci orozje, zato danes ne vidis poceni kitajskih avtov pri nas. Ko bo pa kitajc za 25 jurjev na elektriko, bo pa golf dizel...kaj, stal 10 jurjev ali ga pa ne bo nihce kupil, ker elektricnega pac ne bo, v dovoljsni kolicini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Tudi volvo je kitajski. In napovedal je da se ne bo vec sel dizla.

In ni da ne znajo oni prav naredit, samo ne obenem tudi poceni. Prednost njihovih ev ne bo cena, ampak to, da jih bojo delali. Proti ceni imajo nemci orozje, zato danes ne vidis poceni kitajskih avtov pri nas. Ko bo pa kitajc za 25 jurjev na elektriko, bo pa golf dizel...kaj, stal 10 jurjev ali ga pa ne bo nihce kupil, ker elektricnega pac ne bo, v dovoljsni kolicini.


Dokler kitajc ne bo zagorel kot bakla na štiri kotače...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

next3steps ::

SambaShare je izjavil:

Najbrž namiguje na Kitajsko krš robo. Nekam nenavadno je pride do filmskih eksplozij že ob manjšem trku.

Pozablja, da imaš v cajnanamba1 tri segmente avtomobilov po kakovosti. Tiste, ki jih delajo svabi (VW in podoben pleh);
pleh, ki ga delajo lokalci cajnizarji pod taktirko svabov;
pleh ki ga delajo cajnizarji.
Kvaliteta gre od prvega do zadnjega, od najvišje do najnižje.
Vmes med prvo in drugo kategorijo pa vpadejo še kvalitetni premium cajna avtomobili.

andromedar ::

Konec avgusta letos bodo prva VW vozila zgubila homologacijo v Nemčiji, v kolikor ne bodo "nadgrajena" s strani Volkswagna. Lastnik bo tudi moral plačati za odjavo vozila iz prometa. Prva so na vrsti vozila Amarok, saj so tudi bila prva vpoklicana.
Kaj se dogaja z vozili po "nadgradnjah" je verjetno znano...

Link: http://www.focus.de/auto/news/abgas-ska...
Eh?

Unknown_001 ::

next3steps je izjavil:

SambaShare je izjavil:

Najbrž namiguje na Kitajsko krš robo. Nekam nenavadno je pride do filmskih eksplozij že ob manjšem trku.

Pozablja, da imaš v cajnanamba1 tri segmente avtomobilov po kakovosti. Tiste, ki jih delajo svabi (VW in podoben pleh);
pleh, ki ga delajo lokalci cajnizarji pod taktirko svabov;
pleh ki ga delajo cajnizarji.
Kvaliteta gre od prvega do zadnjega, od najvišje do najnižje.
Vmes med prvo in drugo kategorijo pa vpadejo še kvalitetni premium cajna avtomobili.



Končna cena tiste primerljive kakovosti na koncu ni nič manjša klt pri konkurenci. Sem že 1000x ponovil pa bom še 1x. Nobena firma ni dobrodelna ustanova.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Zakaj pol pravis da bo pa kitajc zgorel kot bakla. Sej kitajski ev ne bojo cenejsi, dovolj bo ze to, da obstajajo. Za ceno ne bo nihce vprasal, ce nemskih enostavno ne bo. Komot si bojo privoscili ceno s katero bojo zasluzili in naredili dovolj dobro.

Unknown_001 ::

Predvsem zaradi sentimentalnosti trga.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

vostok_1 ::

andromedar je izjavil:

Konec avgusta letos bodo prva VW vozila zgubila homologacijo v Nemčiji, v kolikor ne bodo "nadgrajena" s strani Volkswagna. Lastnik bo tudi moral plačati za odjavo vozila iz prometa. Prva so na vrsti vozila Amarok, saj so tudi bila prva vpoklicana.
Kaj se dogaja z vozili po "nadgradnjah" je verjetno znano...

Link: http://www.focus.de/auto/news/abgas-ska...


Oh man. I hate to be in their place right now.
Seems everybody wants a piece of them. Reši jih predvsem dobri lobisti.
Ugled pa je načet, nedvomno.
Sicer ljudje imajo kratek spomin...ampak, če se bo pojavila konkurenca, in nas opomnila...tough luck.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

RejZoR ::

Ugled načet? A ni ravno po vsem tem sranju VW objavil rekordno prodajo vozil? Ljudje so bebave ovce. Sam VW-ja nikoli nisem preveč maral, po tem pa še bistveno manj. Slovenceljni pa ratajo vsi vlažni tam dol ko slišijo VW ali Golf...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

D3m ::

Saj ne rabiš biti vlažen, da veš kaj je statusni simbol med ljudmi.

Pač Nemci uber alles.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Gambino ::

Ne se preveč na nemce jezit, ker če bi šlo nemcem slabo, bi tudi nam. Tako da je slovenija kar odvisna od nemčije in želet da bi po tej goljufiji plačevali nemci ni na mestu. Ker bomo to tudi mi plačali!

cekr ::

Gambino je izjavil:

Ne se preveč na nemce jezit, ker če bi šlo nemcem slabo, bi tudi nam. Tako da je slovenija kar odvisna od nemčije in želet da bi po tej goljufiji plačevali nemci ni na mestu. Ker bomo to tudi mi plačali!

Saj že plačujemo.
Samo v Nemčiji so v razvoj dizelskih motorjev pognali 100 milijard €. V Franciji verjetno nič kaj dosti manj.
Govorimo o denarju, ki so ga vložile države. Verjetno še enkrat toliko tudi sami proizvajalci.
Če bi se samo kakšen procent od te vsote raje vložil v razvoj akumulatorjev, bi bilo danes vse drugače.
Tako pa Arabci še vedno bogatijo na naš račun.
Zaradi takšnega razmetavanja denarja, plačujemo samohode precej več, kot je treba.
Vsa krivda gre pa na stare buče, ki se ne znajo umaknit mlajšim. Tako se pa cjazimo s tehnologijo starejšo od 100 let.
Če bi šlo tako v računalništvu, bi bili še pri abakusih.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: cekr ()

D3m ::

cekr je izjavil:

Gambino je izjavil:

Ne se preveč na nemce jezit, ker če bi šlo nemcem slabo, bi tudi nam. Tako da je slovenija kar odvisna od nemčije in želet da bi po tej goljufiji plačevali nemci ni na mestu. Ker bomo to tudi mi plačali!

Saj že plačujemo.
Samo v Nemčiji so v razvoj dizelskih motorjev pognali 100 milijard €. V Franciji verjetno nič kaj dosti manj.
Če bi se samo kakšen procent od te vsote raje vložil v razvoj akumulatorjev, bi bilo danes vse drugače.
Tako pa Arabci še vedno bogatijo na naš račun.
Zaradi takšnega razmetavanja denarja, plačujemo samohode precej več, kot je treba.
Vsa krivda gre pa na stare buče, ki se ne znajo umaknit mlajšim. Tako se pa cjazimo s tehnologijo starejšo od 100 let.
Če bi šlo tako v računalništvu, bi bili še pri abakusih.


Does not compute.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Gambino ::

cekr je izjavil:

Gambino je izjavil:

Ne se preveč na nemce jezit, ker če bi šlo nemcem slabo, bi tudi nam. Tako da je slovenija kar odvisna od nemčije in želet da bi po tej goljufiji plačevali nemci ni na mestu. Ker bomo to tudi mi plačali!

Saj že plačujemo.
Samo v Nemčiji so v razvoj dizelskih motorjev pognali 100 milijard €. V Franciji verjetno nič kaj dosti manj.
Govorimo o denarju, ki so ga vložile države. Verjetno še enkrat toliko tudi sami proizvajalci.
Če bi se samo kakšen procent od te vsote raje vložil v razvoj akumulatorjev, bi bilo danes vse drugače.
Tako pa Arabci še vedno bogatijo na naš račun.
Zaradi takšnega razmetavanja denarja, plačujemo samohode precej več, kot je treba.
Vsa krivda gre pa na stare buče, ki se ne znajo umaknit mlajšim. Tako se pa cjazimo s tehnologijo starejšo od 100 let.
Če bi šlo tako v računalništvu, bi bili še pri abakusih.



Arabci že nekaj časa niso odvisni od prodaje nafte, to bi lahko vedel. So že sami investirali v marsikaj, kar jim prinaša denar.

Unknown_001 ::

D3m je izjavil:

cekr je izjavil:

Gambino je izjavil:

Ne se preveč na nemce jezit, ker če bi šlo nemcem slabo, bi tudi nam. Tako da je slovenija kar odvisna od nemčije in želet da bi po tej goljufiji plačevali nemci ni na mestu. Ker bomo to tudi mi plačali!

Saj že plačujemo.
Samo v Nemčiji so v razvoj dizelskih motorjev pognali 100 milijard €. V Franciji verjetno nič kaj dosti manj.
Če bi se samo kakšen procent od te vsote raje vložil v razvoj akumulatorjev, bi bilo danes vse drugače.
Tako pa Arabci še vedno bogatijo na naš račun.
Zaradi takšnega razmetavanja denarja, plačujemo samohode precej več, kot je treba.
Vsa krivda gre pa na stare buče, ki se ne znajo umaknit mlajšim. Tako se pa cjazimo s tehnologijo starejšo od 100 let.
Če bi šlo tako v računalništvu, bi bili še pri abakusih.


Does not compute.


True... kje je kvantni računalnik !!? Sovražim zastarelo čipovje. Caveman tech pa to.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Gambino je izjavil:

Ne se preveč na nemce jezit, ker če bi šlo nemcem slabo, bi tudi nam. Tako da je slovenija kar odvisna od nemčije in želet da bi po tej goljufiji plačevali nemci ni na mestu. Ker bomo to tudi mi plačali!

Ja nismo se dost placali za slovenski nacionalni interes kot so goljufije v nlb, laskem, mercatorju, tes6, dejmo se za nemce to placevat. Kreten.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Gambino je izjavil:

Ne se preveč na nemce jezit, ker če bi šlo nemcem slabo, bi tudi nam. Tako da je slovenija kar odvisna od nemčije in želet da bi po tej goljufiji plačevali nemci ni na mestu. Ker bomo to tudi mi plačali!

Ja nismo se dost placali za slovenski nacionalni interes kot so goljufije v nlb, laskem, mercatorju, tes6, dejmo se za nemce to placevat. Kreten.


... popolnoma si zgrešil bistvo. Pusti politiko ob strani in raje glej koliko podjetij je odvisnih od avtoindustrije. Dobesedno kot da nikomur ne privoščite da bi zaslužil in prispeval davke.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Nobenemu dobavitelju ne more bit v interesu da dela za goljufe in barabe. Za nas bi bilo najboljse da se komplet lastnistvo zamenja.

Unknown_001 ::

Proklet komunajzar
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

D3m ::

Pusti idiota. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Idoti in komunajzarji bi subvencije za razvoj dizla, subvencije za vsak nov model in vsak gumb, ko se jih dobi pri goljufiji pa ne bi placali kazni, ker je to itak vse nase.

Ko ni za kazen jih pa ne smemo razlastit, ker so dobicek pospravli na kajmanske.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

cekr ::

Gambino je izjavil:

cekr je izjavil:

Gambino je izjavil:

Ne se preveč na nemce jezit, ker če bi šlo nemcem slabo, bi tudi nam. Tako da je slovenija kar odvisna od nemčije in želet da bi po tej goljufiji plačevali nemci ni na mestu. Ker bomo to tudi mi plačali!

Saj že plačujemo.
Samo v Nemčiji so v razvoj dizelskih motorjev pognali 100 milijard €. V Franciji verjetno nič kaj dosti manj.
Govorimo o denarju, ki so ga vložile države. Verjetno še enkrat toliko tudi sami proizvajalci.
Če bi se samo kakšen procent od te vsote raje vložil v razvoj akumulatorjev, bi bilo danes vse drugače.
Tako pa Arabci še vedno bogatijo na naš račun.
Zaradi takšnega razmetavanja denarja, plačujemo samohode precej več, kot je treba.
Vsa krivda gre pa na stare buče, ki se ne znajo umaknit mlajšim. Tako se pa cjazimo s tehnologijo starejšo od 100 let.
Če bi šlo tako v računalništvu, bi bili še pri abakusih.



Arabci že nekaj časa niso odvisni od prodaje nafte, to bi lahko vedel. So že sami investirali v marsikaj, kar jim prinaša denar.


Saj to je še precej huje. Pokupili so vitalno industrijo, da lahko izsiljujejo. Katar je recimo kar precejšen lastnik VW.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

Utk ::

Zheegec je izjavil:

Šok za Porsche: Takojšnji vpoklic 22 tisoč cayennov in ustavitev prodaje

Nice, se dve leti po aferi prodajajo iste fore. Se grem stavit da bo zdaj enmu birokratu v bruslju vendarle dvignilo pokrov in bo naredil kar bi moralo bit narejeno takoj, spravil te avte s ceste, za stroske se pa naj lastniki obrnejo na svoj dragi vw.

RedDrake ::

Labodji spev zetorjev.

Prej kot mi jih ne bo več potrebno poslušat in vohat vsak dan po mestu, bolje bo.

s1m0n ::

Lepo bi bilo, da v mestih sploh ne bi bilo osebnih na dizelski pogon!

koyotee ::

s1m0n je izjavil:

Lepo bi bilo, da v mestih sploh ne bi bilo osebnih na dizelski pogon!


Niti na bencinski.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Unknown_001 ::

Kam naj gre pa polpriklopnik tankat?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

s1m0n ::

koyotee je izjavil:

s1m0n je izjavil:

Lepo bi bilo, da v mestih sploh ne bi bilo osebnih na dizelski pogon!


Niti na bencinski.


No ja bencinski ne smrdijo, ko se kak pelje 1m mimo tebe v mestu. Dizla pa vohaš na 50m, ko je že mimo.

LeQuack ::

koyotee je izjavil:

s1m0n je izjavil:

Lepo bi bilo, da v mestih sploh ne bi bilo osebnih na dizelski pogon!


Niti na bencinski.


Niti na elektriko, ker še vedno je škatla in gužvo dela.
Quack !

RedDrake ::

Pa pešče tut prepovedat. Sploh ne morem več normalno kolesarit po centru, sem isto hiter če grem peš.
No al pa kolesarje prepovedat.
Sam vsi vemo da je kolo najbolj energetsko učinkovito sredstvo v vesolju.
Prepovedat pešce!!!!!

cekr ::

Jest bi kar ceste prepovedal.
Pa pozabil si na še večje svinjarje, ki nam letajo po zraku.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

zenith1 ::

Dr_M je izjavil:

Pri mojmu avtu je sla poraba kar lepo dol po cip tuningu, pri enaki voznji.

Drugace je pa sodelavec, ki ke dal nadgradit audija, spraseval na verovskovi, kaj se zgodi,ce ga po pozivu nebi dal nadgradit. Podpisat moras izjavo, da se oni ognejo odgovornosti. Pa se na tehnicnem ti lahko tezijo, ker avto ne ustreza homologaciji.


Kot da je ustrezal homologacijo, ko ga je VW prodal kupcu.

BlaY0 ::

Dr_M je izjavil:

Pri mojmu avtu je sla poraba kar lepo dol po cip tuningu, pri enaki voznji...

...pa emisije gor.

Fizikalko ::

Zdravo,

ali se že kaj jasno ve, ali se je NUJNO odzvati temu vabilu oz ali bi bili lahko problemi na tehničnem pregledu, če se posega ne izvede?

FTad ::

Fizikalko je izjavil:

Zdravo,

ali se že kaj jasno ve, ali se je NUJNO odzvati temu vabilu oz ali bi bili lahko problemi na tehničnem pregledu, če se posega ne izvede?


Ja menda, ce ne bos uredil tega do leta xy, ne bos prisel skozi tehnicnega. Se ne spomnim vec, kje sem to bral.

cekr ::

Jest sem imel nekoč ameriško Hondo. Na tehničnem mi je vedno nekaj težil, da se ne ujema. Drugo leto pa ne bo šlo skozi. No, 10 let sem tako ponavljal. Potem sem se pa znebil. Kupec jo ima še sedaj kar precej let in vedno gre skozi.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

konspirator ::

cekr
Kaj da se ne ujema (ameriška Honda, tehnični) ?


Administrative court
In Stuttgart, diesel cars are driving ban
The decision of the administrative court: Baden-Württemberg has to do more against the air pollution in Stuttgart. The decision could make sure that older diesel cars are soon blocked out of the city cente

http://www.spiegel.de/auto/aktuell/stut...

In addition, the judge's verdict has a strong signal effect for the so-called diesel summit, which takes place on August 2 in Berlin. Politicians and the auto industry want to find a solution for the exhaust gas problem of diesel cars.

2.8 imajo politiki in avto industrija krizni sestanek.


VW paper reveals
Bosch involved in collusion with autoconsists
Bosch was also involved in the collusion between Daimler, BMW, Audi, Porsche and VW. This can be seen in a document which the cartel guards in Bonn have now received, according to SPIEGEL.

http://www.spiegel.de/wirtschaft/untern...
--

Zgodovina sprememb…

FTad ::

cekr je izjavil:

Jest sem imel nekoč ameriško Hondo. Na tehničnem mi je vedno nekaj težil, da se ne ujema. Drugo leto pa ne bo šlo skozi. No, 10 let sem tako ponavljal. Potem sem se pa znebil. Kupec jo ima še sedaj kar precej let in vedno gre skozi.


Kaj tocno se ni ujemalo?

Sicer pa karkoli je ze bilo, se verjento ne more primerjati s tole VW sceno, globalnih razseznosti...

BlaY0 ::

konspirator je izjavil:


Administrative court
In Stuttgart, diesel cars are driving ban
The decision of the administrative court: Baden-Württemberg has to do more against the air pollution in Stuttgart. The decision could make sure that older diesel cars are soon blocked out of the city cente

http://www.spiegel.de/auto/aktuell/stut...

Folk si bo za v mesto nabavil 10 - 20 let stare bencinarje, ki še ustrezajo EURO4 in smradili dalje...

fujtajksel ::

BlaY0 je izjavil:


Folk si bo za v mesto nabavil 10 - 20 let stare bencinarje, ki še ustrezajo EURO4 in smradili dalje...


Dejansko so novejši bencinarji bolj problematični kot malo starejši, ker so šli v evforiji zmanjševanja izpustov CO2 z downsizingom motorjev in višanjem kompresije tudi v kompromis na račun saj in NOx.

BlaY0 ::

Dobro, to načeloma pri novih avtih polovijo filtri in katalizator, stari pa niti tega nimajo. Kakorkoli, itak bi bilo potrebno na novo zregulirati vse od merjenja dalje. Tudi CO2 ni šel bistveno dol oziroma je šel lahko celo gor, ker se folk pač realno "normalno" vozi, ne pa "laboratorijsko".

cekr ::

FTad je izjavil:

cekr je izjavil:

Jest sem imel nekoč ameriško Hondo. Na tehničnem mi je vedno nekaj težil, da se ne ujema. Drugo leto pa ne bo šlo skozi. No, 10 let sem tako ponavljal. Potem sem se pa znebil. Kupec jo ima še sedaj kar precej let in vedno gre skozi.


Kaj tocno se ni ujemalo?

Sicer pa karkoli je ze bilo, se verjento ne more primerjati s tole VW sceno, globalnih razseznosti...


Nekaj so jih motili amortizerji in predvsem luči-ameriški snop.
Še najbolj trapasto pa, kar je sedaj skoraj samoumevno. Na vrhu zadnjih vrat je bila štop lampa. Takrat jo ni imel še noben drug avto. Na prvem tehničnem sem moral to luč prelepit. To je bilo leta '91. Kasneje ni bilo več tega problema.
Sinclair ZX Spectrum [Zilog Z80A - 3.5 MHz, 48kB, dvojni kasetofon,
TV-OUT, radirke, Sinclair-Basic], Sinclair ZX-81 [Z80A, 3.25MHZ, 1kB]

otago ::

Kmalu prepoved dizlov v Stuttgartu

Zelo preprosto. Prepoves vstop osebnim vozilom na dizelski pogon do leta 2027, to je cca. 10 let v kraje vecje od 20.000 prebivalcev. Prepoved prodajo in registracijo novih dizelskih motorjev za osebna vozila od leta 2020.. ostane se slabi 2.5 leti. Industriji in lastnikom vozil, das cas tranzicije. Ne iz danes na jutri.

Clovek, ki je v dobri veri kupil kajena za 70k, jutri pa ga ne sme vozit. C'mon! Saj ga nisi kupil, da si eko. Ampak ker je dober avto in si ga lahko privoscis.

Da ne omenjam vseh vozil mestnih sluzb (smetarji, inspekcije, komunala, vodovod) na dizel. Mestni avtobusi so vecinoma na dizel, nekaj je bilo prehoda na zemeljski plin in elektriko. Gasilci, resevalci, policija. Ti bodo dalje svinjali.

Na vseh gradbiscih so vzgani dizel bagerji po 10-12ur. En kup dostavnih tovornjakov z ogromnimi dizel motorji, ki so vzgani skozi. Ti bodo dalje svinjali.

Imamo en kup nizkocenovcev, ki ob vsakem letu naredijo C02 in emisij, vec kot 1000+ dizlov.

Dvomim, da bo VW oz kdorkoli placal kazen, placali bodo nemski davkoplacevalci(tudi jaz).

Meni se zdi vse skupaj trapasto. Avto-industrija naj placa trenutnim lastniko odskodnino, ce je zmanjsana vrednost. Avtomobili pa niso sporni. Zre pac vec. Naj bodo registracija in cestne takse malce visje. Drzava pa tudi lahko, z zakonodajo na celotni EU sprejme dodatne takse na dizelsko gorivo, da se ga prezene z ekonomiko. Industriji in uporabnikom pa razumni rok, brez podaljsanje.

Nisem za dizel, ampak ne mi rect da bodo elektricni avtomobili, da bo strom iz termoelektrarn in nukleark eko. Kje je se razgradnja baterij.

Edit: spregledal link o Stuttgartu

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

s1m0n ::

Baterije so že skoraj 100% recyclable. Elektriko spravit do porabnika je bolj EKO (infrastruktura že obstaja) kot pa prevoz goriva na tvojo najbližjo črpalko. Tudi pridelava goriv ni "čist" posel.
JE so čist fajn samo naj še pridejo fuzijski pa bo. TE pa se je treba znebit!


Ne vem pa kaj bi med tovornimi/delovnimi vozili sploh lahko nadomestilo dizel?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

BlaY0 ::

otago je izjavil:


Meni se zdi vse skupaj trapasto. Avto-industrija naj placa trenutnim lastniko odskodnino, ce je zmanjsana vrednost. Avtomobili pa niso sporni. Zre pac vec. Naj bodo registracija in cestne takse malce visje. Drzava pa tudi lahko, z zakonodajo na celotni EU sprejme dodatne takse na dizelsko gorivo, da se ga prezene z ekonomiko. Industriji in uporabnikom pa razumni rok, brez podaljsanje.

To je res zanimivo koliko je dizel v DE cenejši od bencina. Take razlike ni praktično nikjer.

otago je izjavil:


Nisem za dizel, ampak ne mi rect da bodo elektricni avtomobili, da bo strom iz termoelektrarn in nukleark eko. Kje je se razgradnja baterij.

Ne bo EKO bo pa bolj EKO kot trenutna situacija, ker bo zadvo možno bistveno bolje nadzirat in regulirat. Ni mi samo jasno kako bodo to dosegli če so pa v postopku ukinjanja termo in jedrskih elektrarn? Nekje bo treba štrom dobit... pa ne samo to, ta štrom bo treba pripeljat po daljnovodu do vsake parkirne hiše... povečat bo treba "pumpe" s sedanjih 10 do 20 na 100 do 200 odjemnih mest in enako pripeljat štrom do njih...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

otago ::

@BlaYO
imeli bomo eko avte na eko strom.

Pozabimo, da bo potrebno za uresnicitev te cudovite ideje, zgraditi nove daljnovode (ups, kmetijska in gozdna zemljisca, degradacija okolja), izboljsat lokalno infrastrukturo (ups, nova vleka/položitev kablov-ze vidim, da bo kaksno mestno sredice gradbena jama za naslednjih 10 let). In to bodo gradila manjsa in vecja delovna vozila na dizel.

In ko bo kriticna masa na eko strom, bo potrebno skinit subvencije. Lahko das 1000 ljudem subvencijo za elektro avto zastonj parking in po moznosti se zastonj strom. Ne morem pa tega narediti 100.000 ali 1.000.000. Ze kar vidim 100.000 Tesel na free stromu/parkingu v centru Minhna.

@s1m0n
izdelava baterij je cist posel?

Zelo smiselno na dolgi rok. Na vrat na nos pa je neumnost. Fighting for peace is like fucking for virginity.

Hidria z super svecko za dizle se je ze kaj potrkala po prsih?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

LeQuack ::

Tudi eko avti so še vedno neracionalni. Namreč večina se jih prevaža samih, to je torej slabih 100kg s prtljago vred. Medtem pa ko si v avtu porabljaš energijo za premikanje tone in pol mase. Zato so tudi električni avti neekonomični. Ekonomična in racionalna so npr. eletrična kolesa.
Quack !
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15820610 (15481) -valvoline-

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157199464 (159626) BigWhale
»

Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
40495830 (73036) MadMax
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27777417 (63639) stara mama
»

Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Tožbe
19653300 (43329) SuperVeloce

Več podobnih tem