» »

Dieselgate

Dieselgate

1 2
3
4 5

s1m0n ::

Veter, sonce, voda ampak ne v Slovenistanu :)

Rok Woot ::

s1m0n je izjavil:

Baterije so že skoraj 100% recyclable. Elektriko spravit do porabnika je bolj EKO (infrastruktura že obstaja) kot pa prevoz goriva na tvojo najbližjo črpalko. Tudi pridelava goriv ni "čist" posel.
JE so čist fajn samo naj še pridejo fuzijski pa bo. TE pa se je treba znebit!


Tu vključuješ tudi TE ki obratuje pri JE?

Zheegec ::

s1m0n je izjavil:

Veter, sonce, voda ampak ne v Slovenistanu :)

Globalno je seštevek vetra in sonca okoli ~1% vse energije. Skupaj s hydro imajo pa ~3% vse energije. Slovenistan je nad povprečjem, če pa še jedrsko prišteješ smo pa daleč naj povprečjem.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

andromedar ::

Zheegec je izjavil:

s1m0n je izjavil:

Veter, sonce, voda ampak ne v Slovenistanu :)

Globalno je seštevek vetra in sonca okoli ~1% vse energije. Skupaj s hydro imajo pa ~3% vse energije. Slovenistan je nad povprečjem, če pa še jedrsko prišteješ smo pa daleč naj povprečjem.


Nemčija pridela skoraj tretjino svoje elektrike iz obnovljivih virov energije (link)

Podobno verjetno UK (če ne še več), Norveška, Danska verjetno mnogo mnogo več.

Bral sem tudi za zanimiv koncept hranjenja električne energije v morju, kjer potopiš globoko v morje ogromen betonski rezervoar (valj) iz katerega pri presežkih vetrne energije na morju iz rezervoarjev črpaš vodo v morje (izpodrivaš z zrakom), ko pa potrebuješ energijo pa v rezervoarje skozi turbino spuščaš morje.
Po moje je prihodnost verjetno v delni/samozadostnosti gospodinjstev z elektriko (Tesla Solar Roof ipd. kombiniran s hrambo elektrike na mestu generacije).
Eh?

BlaY0 ::

otago je izjavil:


In ko bo kriticna masa na eko strom, bo potrebno skinit subvencije. Lahko das 1000 ljudem subvencijo za elektro avto zastonj parking in po moznosti se zastonj strom. Ne morem pa tega narediti 100.000 ali 1.000.000. Ze kar vidim 100.000 Tesel na free stromu/parkingu v centru Minhna.

Ko bo kritična masa folka na štrom avtih bo pomenilo, da je tehnologija že dozorela in se bodo ti avti pocenili na nivo današnjih dizlov. Potem ne boš rabil več subvencij.

Aja pa "nočno" tarifo za štrom bodo ukinili, ker ponoči ne bo več presežkov...

s1m0n je izjavil:

Veter, sonce, voda ampak ne v Slovenistanu :)

V DE je vetrnih kar nekaj. Večina jih trenutno dela zgubo...

andromedar je izjavil:


Bral sem tudi za zanimiv koncept hranjenja električne energije v morju, kjer potopiš globoko v morje ogromen betonski rezervoar (valj) iz katerega pri presežkih vetrne energije na morju iz rezervoarjev črpaš vodo v morje (izpodrivaš z zrakom), ko pa potrebuješ energijo pa v rezervoarje skozi turbino spuščaš morje.

Amak ko enkrat ne bo več "nočnih" presežkov, se to ne bo več izplačalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

konspirator ::

V letošnjih ŽIT so treh ali štirih številkah članki, kjer je lepo napisano, zakaj samo OVE ne morejo zagotavljati zadostne količine potrebne el. energije.
In zaradi same nezanesljivosti OVE morajo biti v toplem zagonu ali na 70% moči delovanja klasične elektrarne, kar pomeni da ne delajo optimalno.


Elektro avto bo zaživel, ko bo imela vsaka hiša/blok svoj lasten fuzijski reaktor ali nekaj temu podobnega.
--

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

konspirator je izjavil:

V letošnjih ŽIT so treh ali štirih številkah članki, kjer je lepo napisano, zakaj samo OVE ne morejo zagotavljati zadostne količine potrebne el. energije.
In zaradi same nezanesljivosti OVE morajo biti v toplem zagonu ali na 70% moči delovanja klasične elektrarne, kar pomeni da ne delajo optimalno.


Elektro avto bo zaživel, ko bo imela vsaka hiša svoj lasten fuzijski reaktor.


Kaj pa če bi rešili problem, da je sploh treba toliko voženj z avtom?
Quack !

konspirator ::

LeQuack
Specifika Slo je njena razdrobljenost, za razliko od kakšnega tier 1 velemesta z urejenim javnim prevozom, kjer lahko bp živiš brez lastnega avta že sedaj.
--

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

LeQuack je izjavil:


Kaj pa če bi rešili problem, da je sploh treba toliko voženj z avtom?

To lahko narediš samo tako kot jype predlaga... prepoveš vstop v mesto vsem avtomobilom. Na začetku bo sicer malo krize, potem se bo pa denar za avtomobilsko infrastrukturo počasi začel prelivati drugam, recimo v javni prevoz in druge oblike človeku ter okolju prijazne infrastrukture...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

konspirator ::

BlaY0
To lahko narediš samo tako kot jype predlaga... prepoveš vstop v mesto vsem avtomobilom

put your money where your mouth is
Recimo tako, da celotno LJ zapreš za osebna vozila.

Potem moraš samo še najti način, kako boš spravil one (90%), ki se sedaj vozijo iz Šiške do vrat (dlje ne morejo) Merkatorja na Šmartinski, tam na nov način (na človeku in okolju prijazen način).
Ali one iz Kosez do Leklerka.
--

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

Saj pravim, dokler nekaj ni mus, se ne bo nič premaknilo, ker je inercija trenutnih navad prevelika. Treba je odsekat popkovino, druge ni. OK, obstaja še druga varianta. Povišat "davek" za življenje v mestu vsaj za 2x, da lahko potem istočasno pedenaš infrastrukturo za trenutni "sistem" ter "sistem 2.0". V tem primeru potem presekat popkovino ne bi bilo tako kritično. Problem Merkatorja pa rešiš tako, da ga prestaviš vsakemu v stanovanje (spletni nakup) in naj potem oni razvažajo ljudem, namesto da ljudje hodijo k njim...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

andromedar ::

Zanimivo, Volkswagen se je kot del kazni v US zavezal vložiti okrog 1 milijardo USD v izgradnjo polnilnih postaj v Kaliforniji in drugje po Ameriki. V prvi fazi bodo za Volkswagnovo podjetje Electrify America zgradilo okoli 400 polnilnic z okrog 2000 do 3000 polnilniki za električne avtomobile.

Vir

Pri nas ne moremo šalabajzerjev prisilit, da naredijo kaj koristnega za državo?
Eh?

Unknown_001 ::

Strateško je to veliko bolje za njih plus zelo lep konsenz.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Miha 333 ::

Do vrat se pripeljejo zato, ker tedensko fasungo težko neseš na avtobus.

fujtajksel ::

http://www.zurnal24.si/avto/diesel-avto...
"Dogovor o posodobitvi petih milijonov vozil bo veljala le v Nemčiji, v ostalih državah EU pa ne"
Mislim, če to ni kartelni dogovor!? Upam da jih iztožijo do gat.

D3m ::

Se pravi EU ni čisto to, kar so nam pripovedovali v pravljicah. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

Invictus ::

D3m je izjavil:

Se pravi EU ni čisto to, kar so nam pripovedovali v pravljicah. :D

Saj nikoli ni bila.

To pravljico ste si ti in še večina drugih izmislil v svoji glavi.

EU je predvsem gospodarska unija, ki skrbi za potrebe kapitala.

To niso Združene Države Evrope. Žal ne...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

D3m ::

Invictus je izjavil:

D3m je izjavil:

Se pravi EU ni čisto to, kar so nam pripovedovali v pravljicah. :D

Saj nikoli ni bila.

To pravljico ste si ti in še večina drugih izmislil v svoji glavi.

EU je predvsem gospodarska unija, ki skrbi za potrebe kapitala.

To niso Združene Države Evrope. Žal ne...


Smile na koncu ni bil dovolj nazoren ali kaj?

;)
|HP EliteBook|R5 6650U|

fujtajksel ::

Sicer pa kolikor berem jim ta dogovor najbrž ne bo kaj prida pomagal. Sodišče je par dni nazaj podprlo prepoved dizlov v centru Stuttgarta in v sodbi že opredelilo da softverski popravki niso dovolj:

..."Safeguarding health is more important than the right to property and the general liberty of the car owners affected by the ban," Wolfgang Kern, the presiding judge at the Stuttgart administration court, said.
Kern said in his ruling, which also applies to older petrol engine cars, that Stuttgart must ensure emissions limits were met as soon as possible and said software-based retrofits of diesel cars were insufficient and would come too late."...

Zadeva sicer gre na naslednje sodišče.

https://www.reuters.com/article/us-germ...

Invictus ::

D3m je izjavil:

Invictus je izjavil:

D3m je izjavil:

Se pravi EU ni čisto to, kar so nam pripovedovali v pravljicah. :D

Saj nikoli ni bila.

To pravljico ste si ti in še večina drugih izmislil v svoji glavi.

EU je predvsem gospodarska unija, ki skrbi za potrebe kapitala.

To niso Združene Države Evrope. Žal ne...


Smile na koncu ni bil dovolj nazoren ali kaj?

;)

Razlaga je bila namenjena za druge, ne zate ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

D3m ::

Thx.
|HP EliteBook|R5 6650U|

foofighter ::

Nekaj se dogaja...:) Je kod slišal kaj o tem? Je kaj možnosti da dejansko kaj dobimo?
https://www.prevwara.si/

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/tudi-...

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

foofighter je izjavil:

Nekaj se dogaja...:) Je kod slišal kaj o tem? Je kaj možnosti da dejansko kaj dobimo?
https://www.prevwara.si/

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/tudi-...



Očitno, če se vas bo zbralo vsaj 1000. Zato pa je potrebno zadevo deliti po socialnih omrežjih.

Wrop ::

Tukaj se govori o škodi, ki je nastala.
Izguba vrednosti avtomobila in otežena prodaja. Koliko je v resnici manjša cena in ali je res težje prodati tak avto? V Sloveniji.
Možnost prepoved vstopa v določena mesta. Katera? Kako lahko sploh dobiš za to morebitno možnost kako odškodnino?
Tehnična tveganja, kot so skrajšana življenjska doba motorja, povečana poraba goriva in povečana hrupnost motorja. Kako lahko za tehnično tveganje dobiš kako odškodnino? Bo kdo to dokazal? Tu potencialno vidim samo povečano porabo goriva, pa še to bo treba dokazati, kar ne bi smelo biti problema.

fujtajksel ::

Wrop je izjavil:

Tukaj se govori o škodi, ki je nastala.
Izguba vrednosti avtomobila in otežena prodaja. Koliko je v resnici manjša cena in ali je res težje prodati tak avto? V Sloveniji.
Možnost prepoved vstopa v določena mesta. Katera? Kako lahko sploh dobiš za to morebitno možnost kako odškodnino?
Tehnična tveganja, kot so skrajšana življenjska doba motorja, povečana poraba goriva in povečana hrupnost motorja. Kako lahko za tehnično tveganje dobiš kako odškodnino? Bo kdo to dokazal? Tu potencialno vidim samo povečano porabo goriva, pa še to bo treba dokazati, kar ne bi smelo biti problema.


Ah ja, eni ne vidite da se v Nemčiji že dogaja, sčasoma bo pljusknilo tudi k nam. Ni pa še gotovo kakšne točno bodo posledice, ker je šla zadeva s prepovedjo vstopa v mestna središča na naslednjo sodno instanco. Prva je na primeru Stuttgarta odločila, da dizli zaradi emisijske goljufije mestni zrak prekomerno onesnažujejo, da je zato prepoved razumna, pa tudi da zgolj predlagani softverski popravek EURO5 in EURO6 dizlov ne bo pomagal dovolj in dovolj hitro. Najbrž je samo stvar časa, kdaj bodo nemške Umweltzone zvišali s sedanje EURO4 na EURO6 ali kar EU6c.
https://www.umweltbundesamt.de/themen/l...
Čeprav so te cone razmeroma majhne, v njih živi ali dela precej ljudi, pa tudi oni Nemci ki de facto nikdar ne zavijejo tja nočejo vozit smrdljivca. Ravno zadnjič je bil članek, da pri nemških dealerjih stoji 300.000 EURO5 dizlov, ki jih nihče ne mara kupit (po trenutno veljavnih cenah). Vprašljiv nakup so tudi EURO6, ki so bili še donedavnega najboljše kar si lahko dobil v trgovini, ker po zadnjih študijah limite tipično presegajo za faktor med 2 in 10 (EU6c je zelo svež). Zato cene starih dizlov bodo padle, tudi pri nas.

Wrop ::

Se pravi, niti se še ne ve če/kakšna je škoda za kupce tdijevcev, pa so kar že upravičeni do neke odškodnine?
Ne vem kako je v Stuttgartu, ampak kako lahko nekdo prepove vse dizle, čeprav so dobili pri goljufiji samo določene motorje določenih znamk?
300.000 avtov je problem nemških prodajalcev, njihov problem kako bodo prodali avte. Lahko jih zastonj potalajo tistim, ki imajo še avte z euro 1,2,3 zaradi mene.
Če padejo cene dizlov, potem bodo padle cene vsem, kako bo potem tdijevec z goljufivim motorjem kaj bolj na slabšem, kot dizli drugih? Bo bil tudi dcjijevec upravičen do odškodnine, ker bo moral zaradi tdijevcev ceneje prodati avto?

fujtajksel ::

Dobro se že ve, da so kupci oškodovani in da VW očitno nima namena sam od sebe resno sanirat svoje goljufije. Mislim da je prav da gredo kupci v tožbo, tudi če škoda še ni točno ocenjena, sicer lahko zamudijo kakšen rok. Sej ti ki so na sodišču zahtevali prepoved dejansko niso želeli prepovedi in imajo celo od nje škodo. Želja je bila pritisnit proizvajalce za resen retrofit že prodanih avtov, česar pa kot kaže niso dosegli - avtokartel se je odločil da dizla rajši ubije kot da bi ga očistil.
Prepovedat izgleda ni takšen problem, saj so že zdaj marsikje prepovedani pod EURO4.
Prepovedali bi vse ki kršijo že dolgo veljavne EURO6 limite, to pa so... praktično vsi! (mogoče pride BMW skozi?) Sodišče se je postavilo na stališče, da ima pravica meščanov do čistega zraka prednost pred pravico svobodne vožnje naokrog.
Zaradi tebe lahko nemški prodajalci prodajo tudi 300.000 ovc...
Glede drugih firm, ki jih niso tako očitno dobili na goljufiji ne vem. Tekoči izgovor je da niso kršili zakonodaje (valjda ker so sami zlobirali tako po kateri se jih ne da zašit).

WarpedGone ::

VW under fire for diesel tests on monkeys, humans

The studies were commissioned by an organisation known as the European Research Group on Environment and Health in the Transport Sector (EUGT), financed by VW alongside fellow German auto sector stalwarts Daimler and BMW.
Hoping to defend diesel's environmentally-friendly reputation--and the valuable tax breaks that go with it--the EUGT commissioned the tests from the US-based Lovelace Respiratory Research Institute.
According to the NYT, 10 monkeys were locked in airtight chambers and left to watch cartoons as they breathed in diesel fumes from a VW Beetle.


Švabi in zaplinjanje ... kje sm že to slišal ?
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

VW under fire for diesel tests on monkeys, humans

The studies were commissioned by an organisation known as the European Research Group on Environment and Health in the Transport Sector (EUGT), financed by VW alongside fellow German auto sector stalwarts Daimler and BMW.
Hoping to defend diesel's environmentally-friendly reputation--and the valuable tax breaks that go with it--the EUGT commissioned the tests from the US-based Lovelace Respiratory Research Institute.
According to the NYT, 10 monkeys were locked in airtight chambers and left to watch cartoons as they breathed in diesel fumes from a VW Beetle.


Švabi in zaplinjanje ... kje sm že to slišal ?



Kiri idjoti. Sam mal prelistat arhive bi morali.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

fujtajksel ::

WarpedGone je izjavil:

VW under fire for diesel tests on monkeys, humans

Švabi in zaplinjanje ... kje sm že to slišal ?


Itq ta isti eksperiment v mnogo večjem obsegu še vedno izvajajo na nas in ne kažejo resnega namena da bi ga predčasno prekinili.

nsa_ag3nt ::

WarpedOne
S tem so dokazovali, da so njihovi dizli v resnici zdravju neškodljivi.

EUGT so ustanovili 2007 in ga liani junija ukinili.

Utk ::

Komu? Sami so vedeli da itak goljufajo, a so resno mislili naredit reklamo, v kateri opice gledajo risanke not imajo pa speljane auspuhe? To je idiotsko na prevec nivojih. Je pa res da se to dogajalo v casih ko so v vw reklamah nastopali inzenirji z angelskimi krili. Ce bi nekdo to naredil kot parodijo na vw, bi blo smesno, da so sami to delali, je pa naravnost idiotsko. Sicer pa se dve leti po odkritju prodajajo goljufive motorje, tako da ni neko presenecenje, da so neumni.

WarpedGone ::

bi blo smesno, da so sami to delali, je pa naravnost idiotsko.

Pa saj to ni delal VW!
VW je samo naroču in plačal ... skupaj z mercedesom in BMW-jem.


To je že na tistem nivoju, ko fikcija postane neverjetna. Takšno dogajanje v filmu bi bilo skritizirano kot absurdno neumno, film pa posledično totalno zanič.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

On 25 September 2015, he was appointed CEO of Volkswagen AG following the Volkswagen emissions scandal that led to the resignation of Martin Winterkorn.


8.4.2018, Mathias Muller no more

La'ko ćemo!
Zbogom in hvala za vse ribe

nsa_ag3nt ::

Bosch pravi da ima delujočo rešitev za dizle
https://www.heise.de/autos/artikel/Bosc...
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsa_ag3nt ()

Utk ::

To je pravil tudi leta 2006. Prepozno. Elektrika je zdaj in.

D3m ::

nsa_ag3nt je izjavil:

Bosch pravi da ima delujočo rešitev za dizle
https://www.heise.de/autos/artikel/Bosc...


Fajn. Bom počakal še nekaj let potlej pa menjava za novega dizla.
|HP EliteBook|R5 6650U|

D3m ::

P.S.

V artiklu omenjajo tudi take ljudi, kot so UtK, kot zavedeni ljudje, ki po domače nimajo pojma. Kar se tudi strinjam.
|HP EliteBook|R5 6650U|

IL_DIAVOLO ::

Folk tipa utk vidijo samo tisto kaj imajo pred nosom, torej tako opevano cisto elektriko. Ne vejo pa, da je premog najbolj uporabljen produkt oz. osnova za pridobivanje elektrike. In ja, premog je pravi smrduh za okolje.

D3m ::

Drugače povedano...premog je NOx.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Folk tipa utk vidijo samo tisto kaj imajo pred nosom, torej tako opevano cisto elektriko. Ne vejo pa, da je premog najbolj uporabljen produkt oz. osnova za pridobivanje elektrike. In ja, premog je pravi smrduh za okolje.

Haha, dizel fanatiki so naenkrat najvecji ekologi in skrbniki za zdravje. Dizel ni bil popoluren, ker je cist, ampak poceni in vlece, tudi elektrika ne bo zmagala, ker je cista, celo niti zato ne, ker je poceni, ampak ker je boljsa. Bosch tega ne more spremenit. Cim bolj cist dizel je v redu, ampak ne v osebnih avtih, ne v mestih, ne vem kje sploh, ampak sigurno ne povsod kot danes.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

D3m ::

Saj vemo, da ne veš.
|HP EliteBook|R5 6650U|

andromedar ::

To je po moje bullshit. Samo začasna rešitev, dokler vw ni spravil vseh modelov na hibrid ali elektriko (kamor vlaga na desetine milijard). V članku piše pa gre to vse na račun učinkovitosti, kar je bila temeljna prednost dizla. S krmiljenjem so zakomplicirali v 3krasne, v določenih pogojih gredo komplet izpušni plini nazaj v motor, da bi se ta manj hladil ipd. Ne želim so vedet kako hudo to zapaca motor. V zakup jemljejo tudi več prašnih delcev v izpuhu (tako dobesedno piše). Pa že sedaj so bile težave s čistilnimi sistemi. Po tem sistemu bi jih bilo samo še več. Ne vem kdo bi si čez kako leto, dve, tri ali pet se lahko želel dizla in zakaj. Smiselnega razloga ne vidim. Razen pač iz inata. Mogoče se ga bo dalo še kupit čez nekaj let, ampak boš moral bit posebne vrste idiot (sparamo, pa naj stane kolikor hoče), da ga kupiš. Električni avti so enostavnejši, čistejši in bolj vlečejo kot diesel. Tisto z elektriko iz premoga pa velja tudi samo za države tretjega sveta a la Slovenija ipd. Drugje se te pospešeno zapirajo in jih nadomestijo veter in sonce. In razvija se Smart grid. Se mi zdi da ste dieselasi nekaj podobnega kot Windows phone userji. Iz nekega razloga želite ostati v prejšnjem stoletju in nasprotujete razvoju. Iz inata ali osebne kaprice.
Eh?

Zgodovina sprememb…

D3m ::

Enostavnejši v čem? Čistejši v čem?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Da je enostavnejsi je dokaz ze to, da se pojavlja en kup malih podjetij, ki delajo elektricne. Za ice takih novih malih firm skoraj ni. Obstajajo za tiste mikro prdalice in supersportnike, vmes pa ne.
Cistejsi je pa itak.

fujtajksel ::

D3m ::

Ubogi cigani. Diskriminacija.
|HP EliteBook|R5 6650U|

zmaugy ::

fujtajksel je izjavil:

Sever Italije se pozimi zapira za EURO3 oz nekje celo EURO4
https://siol.net/avtomoto/novice/na-sev...
http://urbanaccessregulations.eu/countr...
https://motori.corriere.it/motori/attua...
https://www.avvenire.it/economia/pagine...


Pravilno. Upam da se začne zapiranje cest tudi za gas guzzlerje, ki spustijo nad 200 g CO2 na kilometer. Nato lahko nadaljujejo z avti, ki spustijo nad 150 g CO2 na kilometer.

Utk ::

Gas guzzlerji imajo veljavno homologacijo, vecina teh dizlov ne. Zaradi tega jih ne mores prepovedat na splosno, lahko jim samo omejis vstope nekam. Kar pa ne bi nic pomagalo, ker CO2 ni lokalni problem.
Iz teme v temo se trudis dokazat, da ne razumes teh stvari.

zmaugy ::

Ne vem česa nisi razumel. Napisal sem, da sem za to, da se ceste zaprejo za vozila, ki prekomerno onesnažujejo okolje.
Nek dizel iz leta 1990 se danes še vedno legalno vozi po cesti, novega avta s takšnim motorjem pa danes ne bi mogel več legalno prodajati.
Ti v svoji zaslepljenosti proti dizlom ne ločiš med lokalnim problemom (morebitne NOx emisije, ki se jih da omiliti z Adblue) in CO2 emisijami, ki so globalne - kot tudi sam priznavaš.
Dejstvo je, da omejitve vožnje avtom določenih profilov zmanjša prodajo in vrednost teh avtov, zaradi česar so manj zaželjeni, se jih manj proizvede in posledično jih bo manj na cestah (to se je izkazalo lani, ko so se povprečne emisije novih avtov zaradi dizel afer povečale v primerjavi z letom prej - zaradi zmanjšanja povpraševanja po dizlih in povečanja prodaje bencinarjev) - velja tako za dizle kot za razne bencinarje, ki so njihovim lastnikom kompenzacija. Nekaj te je tukaj zmotilo, se mi zdi...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15820344 (15215) -valvoline-

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157198205 (158367) BigWhale
»

Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
40495041 (72247) MadMax
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27776943 (63165) stara mama
»

Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Tožbe
19653034 (43063) SuperVeloce

Več podobnih tem