Forum » Na cesti » Rome bans all diesel vehicles ....
Rome bans all diesel vehicles ....
-valvoline- ::
Veselo branje.
https://www.autoblog.com/2020/01/14/rom...
https://www.autoblog.com/2020/01/14/rom...
- premaknil iz Problemi človeštva: AndrejO ()
2dark ::
-valvoline- je izjavil:
Veselo branje.
https://www.autoblog.com/2020/01/14/rom...
V sloveniji prihaja nov davek na dizle.
Ukinja se luksuzni davek na superšportne avtomobile.
-valvoline- ::
Ja, kdaj se električni avto splača proti dizlu v Rimu? Od jutri, takoj.
Ni potrebe. Cng polnilnic je na vsakem vogalu, rabljeni cngasi se dobijo za drobiz. Bencinarja tudi lahko predelas na lpg/cng zelo poceni, drzava subvencionira 70% stroska vgradnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
2dark ::
-valvoline- je izjavil:
Ja, kdaj se električni avto splača proti dizlu v Rimu? Od jutri, takoj.
Ni potrebe. Cng polnilnic je na vsakem vogalu, rabljeni cngasi se dobijo za drobiz. Bencinarja tudi lahko predelas na lpg/cng zelo poceni, drzava subvencionira 70% stroska vgradnje.
To manjka pri nas. Predvsem PLG polnilnice in 70% subvencije za vgradnjo plina.
-valvoline- ::
Lpg je luksuz. Cng je prava pot. Borzna cena 10-15c kg, tj k da si kupu benz po 10c liter. Pa se najbolj eko je.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
2dark ::
-valvoline- je izjavil:
Lpg je luksuz. Cng je prava pot. Borzna cena 10-15c kg, tj k da si kupu benz po 10c liter. Pa se najbolj eko je.
Kaj je razlika med lpg in cng?
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Lpg je luksuz. Cng je prava pot. Borzna cena 10-15c kg, tj k da si kupu benz po 10c liter. Pa se najbolj eko je.
Kaj je razlika med lpg in cng?
O tehnikalijah:
https://www.diffen.com/difference/CNG_v...
Najbolj pomembna pa je borzna cena, preracunano v kwh je cng 3x cenejsi kot lpg.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vazelin ::
Izgleda da bodo slej ali prej dizlarji oz. smrdljivci gone v osebnih vozilih.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
2dark ::
krucymucy ::
Se strinjam. Dizel je za v delovne stroje, kjer dela po cel dan, ogret in ima tudi bolj ucinkovite filtre.
V avtih, ki se vozijo na kratke razdalje, se "kmalu" eliminira tako EGR kot DPF in to ni za nikamor.
V avtih, ki se vozijo na kratke razdalje, se "kmalu" eliminira tako EGR kot DPF in to ni za nikamor.
KAVINSKY ::
Kako pa so povezali dizle z slabim zrakom?
Ni vsako zimo podobna zgodba, predvsem zaradi kurjenja na trda goriva?
Ni vsako zimo podobna zgodba, predvsem zaradi kurjenja na trda goriva?
stara mama ::
Nevem, mogoč pa pozimi ljudje hodijo iz bajt na parkirplace se gret v prižgane dizle.
Ekologija™ in Trajnost™
ziga1990 ::
^^ niti ne ljudje grejo zjutraj ven prižgejo dizla in grejo notri kavo piti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
starfotr ::
Dizli za avte nimajo kaj delat. Še za kamione bi bilo mnogo bolje, če bi uporabili LNG, kot pa dizel.
Za avte pa obvezno CNG. Z elektriko še nekaj časa ne bo množične proizvodnje. CNG je zadnji korak, pred elektriko in ima vse prednosti fosilnih goriv (dolg doseg), poraba je nizka oz. vožnja poceni, izpusti so ravno tako nizki ... Tako, da CNG oz. LNG je super.
Sedaj pa naj že začnejo spet delat Južni tok, ker ga krvavo rabimo.
Za avte pa obvezno CNG. Z elektriko še nekaj časa ne bo množične proizvodnje. CNG je zadnji korak, pred elektriko in ima vse prednosti fosilnih goriv (dolg doseg), poraba je nizka oz. vožnja poceni, izpusti so ravno tako nizki ... Tako, da CNG oz. LNG je super.
Sedaj pa naj že začnejo spet delat Južni tok, ker ga krvavo rabimo.
KAVINSKY ::
Trolaš ali ti to resno?
Na eni strani imaš kurišča na trda goriva, kjer gredo vse saje in dimi skozi dimnike brez filtrov. Ampak ne, krivi so vsi lastniki dizlov, kateri v hordah pijejo cele ure kavo v hišah (takih je verjetno izjemno malo, pred blokom ga gotovo ne pustiš teči, v času ko boš prišel do stanovanja se bo že kdo odpeljal z njim, še na dovozu do hiše je malo tvegano).
Na eni strani imaš kurišča na trda goriva, kjer gredo vse saje in dimi skozi dimnike brez filtrov. Ampak ne, krivi so vsi lastniki dizlov, kateri v hordah pijejo cele ure kavo v hišah (takih je verjetno izjemno malo, pred blokom ga gotovo ne pustiš teči, v času ko boš prišel do stanovanja se bo že kdo odpeljal z njim, še na dovozu do hiše je malo tvegano).
ziga1990 ::
Dizli za avte nimajo kaj delat. Še za kamione bi bilo mnogo bolje, če bi uporabili LNG, kot pa dizel.
Za avte pa obvezno CNG. Z elektriko še nekaj časa ne bo množične proizvodnje. CNG je zadnji korak, pred elektriko in ima vse prednosti fosilnih goriv (dolg doseg), poraba je nizka oz. vožnja poceni, izpusti so ravno tako nizki ... Tako, da CNG oz. LNG je super.
Sedaj pa naj že začnejo spet delat Južni tok, ker ga krvavo rabimo.
hibridi(ICE+EV)klasični ne PHEV so boljši od LNG in CNG, ker:
-Ni potrebno filat dveh enegentov elektriko avto sam napolni ali ti z zaviranjem
-Skoraj ni Novih vozil z tovarniško vgrajenimi LNG in CNG napravami
-Ne zavzema prostora v pritljažniku
LNG in CNG sta edino dobra če hočeš staro vozilo predelat
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
c3p0 ::
>> Na eni strani imaš kurišča na trda goriva, kjer gredo vse saje in dimi skozi dimnike brez filtrov.
V omenjenih kuriščih se kuri vse živo, od iverke do plastike, odpadkov.
Ali/in so slabo nastavljena, nimajo avtomatike, zato zaradi slabega izgorevanja v ozračje emitirajo razne ogljikovodike, monoksid, PM10..., tudi pri ustreznih gorivih.
Ampak dizel very bad, mkay.
V omenjenih kuriščih se kuri vse živo, od iverke do plastike, odpadkov.
Ali/in so slabo nastavljena, nimajo avtomatike, zato zaradi slabega izgorevanja v ozračje emitirajo razne ogljikovodike, monoksid, PM10..., tudi pri ustreznih gorivih.
Ampak dizel very bad, mkay.
feryz ::
Odlično. Mene se namreč tiče druga alineja.-valvoline- je izjavil:
Veselo branje.
https://www.autoblog.com/2020/01/14/rom...
V sloveniji prihaja nov davek na dizle.
Ukinja se luksuzni davek na superšportne avtomobile.
Tisti iz prve pa Serpentinšku težite. Jaz ga v tem primeru lahko samo pohvalim.
hipertija ::
razumem npr. tiste, ki se iz Celja ali Postojne vozijo na delo v Lj in imajo dizlaša, se izplača, avto teče pod nizkimi obrati z nizko porabo in izpusti, ampak folka, ki ga ima za vožnjo do 10-50km na dan, pa res ne. Njihova računica izhaja iz tega, "da majn žere", kar je totalna bedarija, da ne rečem sramotno mišljenje, ko se jim začnejo stroški avta nabirati, bi pa prodajali pa jamrali kako je vse drago. V glavnem jugo mišljenje, ne morem rečt drugega.
Če bi država uredila primerni hiter javni prevoz za takšne, ki vozijo nad 30km v eno smer na dan, ne vidim več razloga, zakaj ne bi prepovedali dizlov v kompletu - za kratke razdalje avto, za dolge pa: vozi se dražje ali pa se vozi z javnim prevozom. Samo pri nas seveda javni prevoz še dolgo ne bo zaživel, razen obrobje Ljubljane
Če bi država uredila primerni hiter javni prevoz za takšne, ki vozijo nad 30km v eno smer na dan, ne vidim več razloga, zakaj ne bi prepovedali dizlov v kompletu - za kratke razdalje avto, za dolge pa: vozi se dražje ali pa se vozi z javnim prevozom. Samo pri nas seveda javni prevoz še dolgo ne bo zaživel, razen obrobje Ljubljane
DrDre95 ::
Demokracija: Elite iz svojih vil in privat jetov ukazujejo raji kaj mora misliti in kaj smejo imet
feryz ::
Država ne bo nikdar in nikoli uredila javnega prevoza.
Slovenija ima dve malo večje vasi in na kupe manjših. In hribovje kamorkoli se obrneš.
Za kakršenkoli javni prevoz moraš zmetati milijarde denarja, da se bo nazadnje ta prazen vozil naokrog.
Slovenija ima dve malo večje vasi in na kupe manjših. In hribovje kamorkoli se obrneš.
Za kakršenkoli javni prevoz moraš zmetati milijarde denarja, da se bo nazadnje ta prazen vozil naokrog.
starfotr ::
Moderna kurišča so super. Tudi filter trdnih delcev čaka dimnike, da jih zakonodajalec predpiše in uporabniki vgradijo.
Problem je, ker ljudje kurijo marsikaj poleg lesa, kar ne bi smeli, drugi problem je, ker kurijo neustrezen les (s preveč vlage ipd.)
https://oe.finance.si/8861711/Filter-ki...
Rešitev, ki jo jaz vidim na dolgi rok so kurilne postaje za npr. 5 do 10 hiš ali več, na sekance, v upravljanju firm, ki se s tem ukvarjajo. To bi lahko bile kake energetske družbe ali pa komunale ali podobno.
Ravno tako za male čistilne naprave, ki bodo kmalu obvezne. Brez veze je, da ima vsak svojo, ker je nihče ne zna prav vzdrževat, niti ljudje niso sposobni rednih kontrol ipd.
Bolje, da ima to nekdo čez in se mu plačuje. Dolgoročno ceneje in bolje za okolje.
CNG je super zadeva za avte. Samo nekateri onanirate na hibride.
Problem je, ker ljudje kurijo marsikaj poleg lesa, kar ne bi smeli, drugi problem je, ker kurijo neustrezen les (s preveč vlage ipd.)
https://oe.finance.si/8861711/Filter-ki...
Rešitev, ki jo jaz vidim na dolgi rok so kurilne postaje za npr. 5 do 10 hiš ali več, na sekance, v upravljanju firm, ki se s tem ukvarjajo. To bi lahko bile kake energetske družbe ali pa komunale ali podobno.
Ravno tako za male čistilne naprave, ki bodo kmalu obvezne. Brez veze je, da ima vsak svojo, ker je nihče ne zna prav vzdrževat, niti ljudje niso sposobni rednih kontrol ipd.
Bolje, da ima to nekdo čez in se mu plačuje. Dolgoročno ceneje in bolje za okolje.
CNG je super zadeva za avte. Samo nekateri onanirate na hibride.
hipertija ::
Država ne bo nikdar in nikoli uredila javnega prevoza.
Slovenija ima dve malo večje vasi in na kupe manjših. In hribovje kamorkoli se obrneš.
Za kakršenkoli javni prevoz moraš zmetati milijarde denarja, da se bo nazadnje ta prazen vozil naokrog.
Se strinjam, razlog je torej v tem, da je treba dati veliko na avtomobile, torej namesto izgradnje železnice, avtobusa itd. subvencije za nabavo električnih in plinskih avtov.
ziga1990 ::
Država ne bo nikdar in nikoli uredila javnega prevoza.
Slovenija ima dve malo večje vasi in na kupe manjših. In hribovje kamorkoli se obrneš.
Za kakršenkoli javni prevoz moraš zmetati milijarde denarja, da se bo nazadnje ta prazen vozil naokrog.
se strinjam plus naša mentaliteta je bolje z rabljeno kripo kot pa z avtobusom,vlakom
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
PrimoZ_ ::
Država ne bo nikdar in nikoli uredila javnega prevoza.
Slovenija ima dve malo večje vasi in na kupe manjših. In hribovje kamorkoli se obrneš.
Za kakršenkoli javni prevoz moraš zmetati milijarde denarja, da se bo nazadnje ta prazen vozil naokrog.
Saj ne rabiš javnega prevoza do vsake vasi/zaselka ob vsaki uri.
Se pač z avtom/mopedom/kolesom pelješ do prve postaje, ki je v nekem mestu z vsaj par tisoč prebivalci, od tam naprej pa hop na bus/vlak.
DrDre95 ::
Diesel engine exhaust accelerates plaque formation in a mouse model of Alzheimer's disease
Smešno kako se po "teoretikih zarote" ki govorijo o 5G pljuva, ko pa je v interesu eliti, holiwoodskim igralcem, papežu... je pa dokazano dejstvo.
zmaugy ::
Izgleda da bodo slej ali prej dizlarji oz. smrdljivci gone v osebnih vozilih.
Yup. To je namen. Tud v sloveniji prihaja novi zakon na izpuste pri dizlih. Dizle treba zatret.
Link?
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
zmaugy ::
https://www.24ur.com/novice/slovenija/d...
A si prebral članek na linku? Kje je tam karkoli o dizlih? Če je to vir, potem bo država očitno bolj obdavčila atmosferske bencince.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
TheBlueOne ::
Utk ::
Če bi se ljudje vozili povsod kjer je to smiselno z malimi fiati, tega problema z dizlom nikoli niti ne bi bilo.
KAVINSKY ::
Link?
Enim se že v spanju prikazujejo trdi delci pred očmi.
Davčna osnova ne bo več prodajna cena avtomobila, temveč okoljski parametri od izpustov CO2, vrste goriva ali moči motorja.
Na koncu bo nekdo nabavil Gnojfa 1.6TDI in bo sledeče:
+ manjša obdavčitev zaradi manjših izpustov CO2 kot pri bencinarjih
- višja obdavčitev ker je gorivo dizel
+ manjša ali enaka obdavčitev po moči motorja z primerljivimi bencinarji
Odvisno kakšno težo in lestvice bodo imeli ti parametri, ampak vsi, ki se naslajate, da bo dizel fajn obdavčen... boste tudi sami fajn nategnjeni pri bencinarjih. Med tem pa se bo po cestah vozil 1.9TDI bataljan katerim pač ne splača menjati Euro 3/4 vozila in bodo raje še kakšno leto dlje svinjali po cestah kot bi sicer
ziga1990 ::
bobi_palčka nevemo ali bojo Dizli še dodatno obdavčeni, ker so dizli
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
TheBlueOne ::
stara mama ::
Naj še enkrat citiram iz članka:
Vsakemu kekcu je jasno, da manj ne bom nihče plačal. Kvečjemu še več, vrjetno tudi bencinarji.
Država si s spremembami obeta 15 milijonov evrov dodatnih davčnih prilivov.
Vsakemu kekcu je jasno, da manj ne bom nihče plačal. Kvečjemu še več, vrjetno tudi bencinarji.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Vazelin ::
Čez 10 let se po ljubljani ne boste več vozili s smrdljiivci z en liter manjšo porabo se zastruplja množico ljudi
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
KAVINSKY ::
bobi_palčka nevemo ali bojo Dizli še dodatno obdavčeni, ker so dizli
Gotovo bo, vprašanje pa koliko.
Država bi morala spremeniti strategijo. Spodbujati menjavo starih Euro3 motorjev, kasneje še Euro4 za nove. To pa je zgolj neko dodatno obiranje ljudi in dodaten argument, da lastniki starih dizlov še nekaj časa počakajo z nakupom novega vozila, če jim ta le še služi.
Naj raje lovijo blindirane ventile povratnega toka in odstranjene filtre trdih delcev na tehničnih. Že to bi bilo precej boljši ukrep kot pa dodatni davki.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KAVINSKY ()
Vazelin ::
Precej bolj future proof je nakup bencinca trenutno. no vsaj nekaj dodatnih let
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
-valvoline- ::
bobi_palčka nevemo ali bojo Dizli še dodatno obdavčeni, ker so dizli
Gotovo bo, vprašanje pa koliko.
Država bi morala spremeniti strategijo. Spodbujati menjavo starih Euro3 motorjev, kasneje še Euro4 za nove. To pa je zgolj neko dodatno obiranje ljudi in dodaten argument, da lastniki starih dizlov še nekaj časa počakajo z nakupom novega vozila, če jim ta le še služi.
Euro 0 na cng svinja 10x manj z nox/sox ter trdimi delci kot dizel euro 6.
ziga1990 ::
bobi_palčka nevemo ali bojo Dizli še dodatno obdavčeni, ker so dizli
Gotovo bo, vprašanje pa koliko.
Država bi morala spremeniti strategijo. Spodbujati menjavo starih Euro3 motorjev, kasneje še Euro4 za nove. To pa je zgolj neko dodatno obiranje ljudi in dodaten argument, da lastniki starih dizlov še nekaj časa počakajo z nakupom novega vozila, če jim ta le še služi.
negre kar tako kako bo nekdo z minimalcem kupil novo ali malo rabljeno EV ali PHEV vozilo?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
feryz ::
Čez 10 let se po ljubljani ne boste več vozili s smrdljiivci z en liter manjšo porabo se zastruplja množico ljudiKar ne pomeni nič dobrega. V to si lahko ziher.
Sicer se danes za vse tegobe krivi onesnaženo okolje. Ne glede na to, da je super čisto. Otroci na tem forumu niti ne vejo, kakšne so bile Ljubljana, Jesenice, Mežica...
Danes je milina. Slovenija in Avstrija sta itak oazi daleč naokrog. Ok, pa recimo Francija.
Drugo je pogreb. Umazanija v zraku in na tleh. Nemčija je nazadovala za kakih 100 let. Pa čeprav imajo samo še sončnice in vetrnice. Kao.
Otroci so pa sploh danes bogi. Starši za vse krivijo par delcev v zraku. To, da so danes 24 ur zaprti med stenami in buljijo v ekrane, seveda nima nobene veze s tem.
Nas, stare butlje, pa delci nič ne motijo. To, da smo kot mulci cele dneve zunaj delali in se podili naokrog, v veliko slabšem zraku, verjetno tudi nima nobene veze s tem.
zmaugy ::
bobi_palčka nevemo ali bojo Dizli še dodatno obdavčeni, ker so dizli
"Nevemo" ampak vseeno trdimo.
PS: Ne vemo, Ne gre itd.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
KAVINSKY ::
-valvoline- ::
negre kar tako kako bo nekdo z minimalcem kupil novo ali malo rabljeno EV ali PHEV vozilo?
Tak si še sedaj ne bo upal privoščiti EV. Govorim za nakup novega Euro 6 vozila, pa četudi je to Dacia Sandero, da nadomesti iztrošenega dizla.
20+ let star bencinar z izpravnim motorjem predelan na lpg/cng ima cistejsi izpuh kot euro 6 dizel in bencinar. Gasifikacija obstojecega voznega parka je edina smiselna resitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
stara mama ::
Zakaj za vraga je CNG na črpalkah tako drag in zakaj so avtomobili s serijskim CNG sistemom skoraj neobstoječi?
Očitno le ni motivacija le čistejši zrak, se bolj izkorišča trenutno situacijo za dodatne prilive.
Očitno le ni motivacija le čistejši zrak, se bolj izkorišča trenutno situacijo za dodatne prilive.
Ekologija™ in Trajnost™
-valvoline- ::
stara mama je izjavil:
Zakaj za vraga je CNG na črpalkah tako drag in zakaj so avtomobili s serijskim CNG sistemom skoraj neobstoječi?
Očitno le ni motivacija le čistejši zrak, se bolj izkorišča trenutno situacijo za dodatne prilive.
To tudi mene zanima, kdo pobira smetano. Borzna cena ja 12c kg, gen-i ga prodaja cca 50c za kg, polnilnice pa 1e na kg.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 9887 (6694) | hojnikb |
» | Avtoplin poskočil na 73 centovOddelek: Na cesti | 5366 (2250) | RED_line |
» | Afera Dieselgate (PreWvara)Oddelek: Na cesti | 6114 (4969) | Unknown_001 |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 198940 (159102) | BigWhale |
» | Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 95612 (72818) | MadMax |