Forum » Na cesti » Rome bans all diesel vehicles ....
Rome bans all diesel vehicles ....
gddr85 ::
T-h-o-r ::
In čistejši luft pri nas. Kar je sicer zelo kartkoročna "pridobiteV"
ah, ko j*be preostali svet, glavno, da je pri nas čisto
Zahodna "post"industrijska mantra
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
b3D_950 ::
In čistejši luft pri nas. Kar je sicer zelo kartkoročna "pridobiteV"
ah, ko j*be preostali svet, glavno, da je pri nas čisto
to je pri nas nekdo naredil, je imel na svoji parceli smeti, potem jih je pa premetal na sosedovo parcelo 1 metra stran in je bil rešen.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
KAVINSKY ::
Zajeb je bil v startu, ko je sel dizelski agregat iz transporta (tovornjakov) v osebne avtomobile. Pa ce bi ostalo pri kombijih, ternecih in vecjih potovalnih limuznah...ne smrduharje so vtaknili v mala jajca tipa Clio, da bo poraba v mestu manjsa
Me spominja na tole novico:
https://www.treehugger.com/public-trans...
This fact was highlighted when London's bus drivers recently went on strike. All of a sudden, a city that is notorious for dangerous air pollution, saw a huge drop in air-borne nitrogen oxide. Concentrations around Oxford Street were 58 micrograms per cubic meter (ug/m3), while the previous four Thursdays saw average levels of 172ug/m3.
Dr_M ::
Zajeb je bil v startu, ko je sel dizelski agregat iz transporta (tovornjakov) v osebne avtomobile.
Svabi so rekl 25-30 let nazaj, da je dizl kul. In cel balkan se danes tako razmislja.
Jest sicer vozim dizla, ampak ga raje nebi. Problem je, ker dolocenih (malo vecjih) avtomobilov pri nas rabljenih ne mores kupit z bencinskim motorjem.
Poleg tega americani se zdej govorijo, da je dizel bolj cist kot bencin.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
WizzardOfOZ ::
Jest sicer vozim dizla, ampak ga raje nebi. Problem je, ker dolocenih (malo vecjih) avtomobilov pri nas rabljenih ne mores kupit z bencinskim motorjem.
Zakaj bi kupil avto pri nas rabljen k te vsak hoče nategnit?
Greš v Italijo ali Nemčijo in si tam kupiš avto, ki si ga želiš. Cene so nižje, avtov pa mnogo več na izbiro.
Jaz sem vzel italjanskega, ampak razbitega (butnjena vrata in butnjen bok, vse skupaj se je dalo popraviti z vlečenjem pleha ven kot pri toči), pa me je prišel s popravilom pleha, barvanjem polovice avta, servisom (veliki servis sem še naredil), davkom, registracijo in novimi gumami nekje 5000 evrov ceneje, kot če bi ga tukaj kupil z vsaj 250.000 kilometri prevoženimi in bi me čakal vsaj še veliki servis in nove gume. Avto je imel garantirano (preverjeno na uradnem servisu) samo 90.000 kilometrov prevoženih ob nakupu in priloženi so bili vsi računi z uradnega servisa, karkoli se je delalo + 2 vpoklica.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Buggy ::
Ce pri nas znamo kej delat je da povzemamo modele od drugih drzav, ki na koncu v celoti nase zakonodajne zmesnjave bolj kot ne ne delujejo..ampak pustno to.
Zakaj se ne spodbuja predelave na plin s kaksnimi ugodnostmi vsaj pri registraciji je zame se vedno uganka. Trenutni medijski pomp bi bil idealen za kaj takega, nekaj vzames in nekaj das. Ce pristejemo temu se da so oprostili davka avtomobile nad 2500ccm, bi to bilo celo smiselno. Zdej bojo pa samo vzel
Plinska infrastruktura pa nic bat...se bo sirila, dolocene drzave ze vejo kako je treba to spodbujat na drzavnem nivoju. Italija in Poljska sta zaenkrat vodilni...pri nas pa po polzje
https://www.wlpga.org/wp-content/upload...
Zakaj se ne spodbuja predelave na plin s kaksnimi ugodnostmi vsaj pri registraciji je zame se vedno uganka. Trenutni medijski pomp bi bil idealen za kaj takega, nekaj vzames in nekaj das. Ce pristejemo temu se da so oprostili davka avtomobile nad 2500ccm, bi to bilo celo smiselno. Zdej bojo pa samo vzel
Plinska infrastruktura pa nic bat...se bo sirila, dolocene drzave ze vejo kako je treba to spodbujat na drzavnem nivoju. Italija in Poljska sta zaenkrat vodilni...pri nas pa po polzje
https://www.wlpga.org/wp-content/upload...
dice7 ::
Za kolko bodo zdej dizli drazji s tem novim davkom? Konkretno me zanima za 1.5dci 66kw co2 118g/km
IL_DIAVOLO ::
Za take moči ne bo nobene razlike, na udaru so močnejša vozila nad 110kw.
Vir: https://www.zurnal24.si/avto/zmeda-s-ta...
Vir: https://www.zurnal24.si/avto/zmeda-s-ta...
D3m ::
Prav tako se je država postavila na stališče, da je vsak, tudi najnovejši in najčistejši dizelski pogon "umazan", ker izpušča v zrak NOx delce. Po drugi strani dizelski avtomobili spustijo v zrak manj CO2 kot pa bencinski, prav tako bodo zaradi pomanjkanja boljših tehnologij (čistejši) dizli še kar nekaj časa ostali osnovna izbira pri večjih vozilih, pri lahkih gospodarskih vozilih ...
Komedija.
|HP EliteBook|R5 6650U|
-valvoline- ::
Sodobni cng avto je superioren tako pri emisijah co2 in prakticno niceln izpust nox in trdih delcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Zanimivo bo videt opposed piston motorja predelanega na cng. Tole bo pokopalo vse trenutno kar je na trgu, tudi evje.
Kot sem ze povedal, lpg je luksuz. 3x drazji v startu kot cng. Kljub temu da je bistveno bolj cist k benz ter diz, svinja malo vec kot cng.
CNG?
LPG rajši.
Kot sem ze povedal, lpg je luksuz. 3x drazji v startu kot cng. Kljub temu da je bistveno bolj cist k benz ter diz, svinja malo vec kot cng.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
IL_DIAVOLO ::
Luksuz je CNG. Pa veš zakaj? Ker ga ne moreš nikjer tankat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
nsa_ag3nt ::
V Slo so 4 črpalke, v IT 1058.
http://cngeurope.com/countries/italy/
http://cngeurope.com/countries/slovenia/
Avstrija 170
http://cngeurope.com/countries/austria/
Nemčija 868
http://cngeurope.com/countries/germany/
ŠVica 145
http://cngeurope.com/countries/switzerl...
Hrvaška 2.
Se vidi kje se začne Balkan :P.
http://cngeurope.com/countries/italy/
http://cngeurope.com/countries/slovenia/
Avstrija 170
http://cngeurope.com/countries/austria/
Nemčija 868
http://cngeurope.com/countries/germany/
ŠVica 145
http://cngeurope.com/countries/switzerl...
Hrvaška 2.
Se vidi kje se začne Balkan :P.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
hojnikb ::
-valvoline- je izjavil:
Zanimivo bo videt opposed piston motorja predelanega na cng. Tole bo pokopalo vse trenutno kar je na trgu, tudi evje.
CNG?
LPG rajši.
Kot sem ze povedal, lpg je luksuz. 3x drazji v startu kot cng. Kljub temu da je bistveno bolj cist k benz ter diz, svinja malo vec kot cng.
Nice joke there
#brezpodpisa
WizzardOfOZ ::
-valvoline- je izjavil:
Sodobni cng avto je superioren tako pri emisijah co2 in prakticno niceln izpust nox in trdih delcev.
Tankaš CNG lahko pa samo na štirih ali petih polnilnicah v sloveniji.
vostok_1 ::
-valvoline- je izjavil:
Sodobni cng avto je superioren tako pri emisijah co2 in prakticno niceln izpust nox in trdih delcev.
Bojim se, da za običnega smrtnika ima ta mož prav.
Tisti, ki ne potrebuje instant torque-a, ICE zna še kaj ponudit.
Baterije so bottleneck tako ali drugače.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
ziga1990 ::
-valvoline- je izjavil:
Sodobni cng avto je superioren tako pri emisijah co2 in prakticno niceln izpust nox in trdih delcev.
Bojim se, da za običnega smrtnika ima ta mož prav.
Tisti, ki ne potrebuje instant torque-a, ICE zna še kaj ponudit.
Baterije so bottleneck tako ali drugače.
Mislim, da Toyotini hibridi kažejo nasprotno delujejo odlično v kombinaciji z ICE res pa da nemoreš prav daleč se peljati samo na elektriko
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
nicksonn ::
-valvoline- je izjavil:
Sodobni cng avto je superioren tako pri emisijah co2 in prakticno niceln izpust nox in trdih delcev.
Bojim se, da za običnega smrtnika ima ta mož prav.
Tisti, ki ne potrebuje instant torque-a, ICE zna še kaj ponudit.
Baterije so bottleneck tako ali drugače.
Mislim, da Toyotini hibridi kažejo nasprotno delujejo odlično v kombinaciji z ICE res pa da nemoreš prav daleč se peljati samo na elektriko
Mah, običajni plinaš je še zmeraj ugodnejši kot hibrid.
Recimo povprečna 5 let stara corolla / auris žre ene 8L plina, pa ene 0,5L bencina na 100km, kar znese = 5,8€
Corrola / auris / prius hibrid žre pa povprečno ene 5,0L, kar znese 6,4€.
Nekaj malega ekstra pride plinski servis. Pri hibridih pa baterije tudi niso večne. Tako da smo z vzdrževanjem / stroški tam tam.
Če imaš zelo kratke in predvsem mestne vožnje, je veliko smiselnejši hibrid. Če ne, pa plin.
Sicer pa zelo pogosto omenjaš hibrida. Koliko ti pije?
x n!
Utk ::
Hibrid pride iz tovarne z garancijo. Boš šel nov avto predelovat na plin? Čeprav imaš pri hibridih bolj slabo izbiro, pri plinu nimaš nobene.
KAVINSKY ::
nicksonn ::
Hibrid pride iz tovarne z garancijo. Boš šel nov avto predelovat na plin? Čeprav imaš pri hibridih bolj slabo izbiro, pri plinu nimaš nobene.
V tem primeru se strinjam s tabo - ne boš ga šel predelovat.
Sicer nisem interesent za nova vozila, novejši hibridi so nekoliko napredovali, bencinarji pa so že skoraj vsi z DI (in s tem prezakomplicirani / predragi za plinsko predelavo).
In vidim, da niti dacia nima več novih vozil z LPG, čeprav so bile včasih popularne...pa tudi opli so se dobili...še prej pa volvoti, subaruji, ... oh well.
edit: redundancy info
x n!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nicksonn ()
ziga1990 ::
-valvoline- je izjavil:
Sodobni cng avto je superioren tako pri emisijah co2 in prakticno niceln izpust nox in trdih delcev.
Bojim se, da za običnega smrtnika ima ta mož prav.
Tisti, ki ne potrebuje instant torque-a, ICE zna še kaj ponudit.
Baterije so bottleneck tako ali drugače.
Mislim, da Toyotini hibridi kažejo nasprotno delujejo odlično v kombinaciji z ICE res pa da nemoreš prav daleč se peljati samo na elektriko
Mah, običajni plinaš je še zmeraj ugodnejši kot hibrid.
Recimo povprečna 5 let stara corolla / auris žre ene 8L plina, pa ene 0,5L bencina na 100km, kar znese = 5,8€
Corrola / auris / prius hibrid žre pa povprečno ene 5,0L, kar znese 6,4€.
Nekaj malega ekstra pride plinski servis. Pri hibridih pa baterije tudi niso večne. Tako da smo z vzdrževanjem / stroški tam tam.
Če imaš zelo kratke in predvsem mestne vožnje, je veliko smiselnejši hibrid. Če ne, pa plin.
Sicer pa zelo pogosto omenjaš hibrida. Koliko ti pije?
Pozabil si všteti sam plinski sistem in vgradnja le tega in to da ti sedaj pritljažni prostor rezervar za plin jemle plus oba energenta moraš ročno sam filat pri hibridu za to avto sam poskrbi ti samo bencin tankaš.
Nimam hibrida ampak ga imam namen kupit in spremljam avto oglase in berem kar se da o njih.
Pred mesci je bila na Avto.net Toyota prius z vgrajenim LPG
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
nicksonn ::
Pozabil si všteti sam plinski sistem in vgradnja le tega in to da ti sedaj pritljažni prostor rezervar za plin jemle plus oba energenta moraš ročno sam filat pri hibridu za to avto sam poskrbi ti samo bencin tankaš.
Nimam hibrida ampak ga imam namen kupit in spremljam avto oglase in berem kar se da o njih.
Pred mesci je bila na Avto.net Toyota prius z vgrajenim LPG
Tudi hibrid je dražji kot primerljiv bencinar (rabljen ali nov).
In corolla hibrid je recimo ravno ene 2k dražja od navadne.
Ampak, kot rečeno, ne gledam novih.
Vidim, da ti tudi ne :)
Se spomnim tistega priusa na a-netu, mislim, da se je leto nazaj prodajal v Mb, nato pa (isti?) v Lj.
Hibrid + plin = zmaga. To najbrž pije max 6L plina, kar pomeni 4€/100km. Najs.
Hočem povedati, da je pri izbiri starejših avtov cenejša možnot: plin*.
(sploh, če kupiš že predelanega - seveda se izogneš plinexovih šalabajzarizmov - in tudi izbira plinašev je večja kot izbira hibridov).
Tankanje, heh. Pri plinu večino časa tankaš samo plin. Jst tankam pol tanka bencina na cca 7-10 tankov plina. Kar je rahlo tečno pri plinu je to, da tankanje traja malo dlje. Tank je na mestu rezervne gume in ne jemlje prostora v prtljažniku.
*razen, če voziš 90%+ časa po mestu. Ampak potem je spet smiselnejša opcija kolo in/ali javni transport.
x n!
ziga1990 ::
^^Še vedno je prednost hibrida ker je že hibrid tovarniško in je pač vse stestirano in skalibrirano da ICE+EL delujeta optimalno med tem ko pa predelava avta na plin je malo loterija, ker če je motor slab mu bo verjetno plin škodoval in tudi verjeno je treba naštelat koliko plina vbrizgava in plus treba je vedet kere črpalke imajo plin med tem ko pa hibrida samo tankaš bencin
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
stara mama ::
Al pa kupiš dizla in nimaš problemov ne z delovanjem sistema, ne s tem kje lahko sploh tankaš.
Prihodnost bo zelo raznolika!
Prihodnost bo zelo raznolika!
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
stara mama ::
Kako se obnese 20 let stara baterija na hibridu?
Dvomim, da je v boljšem stanju, kot moj 20 let star dizel :)
(EGR deluje, katalizator tudi ima v boljšem stanju kot Utkjev bencinar)
Dvomim, da je v boljšem stanju, kot moj 20 let star dizel :)
(EGR deluje, katalizator tudi ima v boljšem stanju kot Utkjev bencinar)
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
ziga1990 ::
stara mama je izjavil:
Kako se obnese 20 let stara baterija na hibridu?
Dvomim, da je v boljšem stanju, kot moj 20 let star dizel :)
(EGR deluje, katalizator tudi ima v boljšem stanju kot Utkjev bencinar)
baterije zdržijo kar dolgo povprečje je 12-15 let menjava na uradnem servisu z original deli je okoli 2000€ in 2 uri dela
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
No, ni čisto res. Povprečje menjave je lahko med 12 in 15 leti. Ampak to samo pomeni, da so tisti, ki se jim to menja, stari povprečno tolk. 99% hibridov baterije ne zamenja nikoli. To je isto kot da bi računal povprečno starost fuč motorja pri navadnem avtu. Normalno, da je to nekje do 10 let, ker če crkne na 15 let staremu, ga bo malokdo menjal. Se pa to bolj redko zgodi.
bobby ::
Prvi haha
datum članka: danes
https://siol.net/avtomoto/novice/studij...
drugi haha
datum članka: včeraj
https://www.news1.news/2020/01/rome-tod...
datum članka: danes
https://siol.net/avtomoto/novice/studij...
drugi haha
datum članka: včeraj
https://www.news1.news/2020/01/rome-tod...
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobby ()
bobby ::
pa še sproten update:
http://aqicn.org/city/italy/lazio/roma/...
dizel gor al pa dol, same shit,.. Italjanska mesta čakajo, da mal vetrčka pride pa spiha in kakšne padavine,..
http://aqicn.org/city/italy/lazio/roma/...
dizel gor al pa dol, same shit,.. Italjanska mesta čakajo, da mal vetrčka pride pa spiha in kakšne padavine,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
jernejl ::
Viri delcev PM10 v Ljubljani (leta 2012) (vir: arso)
Tudi del resuspenzije odpade na promet: "Resuspenzija je prah, ki se v zrak prenaša iz kmetijskih zemljišč (obdelava kmetijskih površin) in iz prometa (kot obraba avtomobilskih gum, zavor in samega cestišča)."
Torej, če zaustavimo ves promet, bi koncentracije PM10 lahko padle za kakšno tretjino. To velja za povprečje celega leta.
Pozimi je delež kurjenja precej višji in delež prometa nižji, zato bi v zimskem času bilo zmanjšanje koncentracij relativno manjše.
Tudi del resuspenzije odpade na promet: "Resuspenzija je prah, ki se v zrak prenaša iz kmetijskih zemljišč (obdelava kmetijskih površin) in iz prometa (kot obraba avtomobilskih gum, zavor in samega cestišča)."
Torej, če zaustavimo ves promet, bi koncentracije PM10 lahko padle za kakšno tretjino. To velja za povprečje celega leta.
Pozimi je delež kurjenja precej višji in delež prometa nižji, zato bi v zimskem času bilo zmanjšanje koncentracij relativno manjše.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Matejjjjj ::
Vse avtomobile starejše od 5 let bi morali obdavčiti. Dizle neglede na letnik obdavčiti x2, starejše od 10 let prepovedati. Dizel podražiti za 20%. Socialci se vozijo z avti starejšimi od 5 let. Zanje bi bilo boljse da gredo na javni prevoz, saj imajo ocitno prenizke dohodke. Zato bi si naredili uslugo in prenehali ves dohodek namenjati plehu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matejjjjj ()
-valvoline- ::
Vse avtomobile starejše od 5 let bi morali obdavčiti. Dizle neglede na letnik obdavčiti x2, starejše od 10 let prepovedati. Dizel podražiti za 20%. Socialci se vozijo z avti starejšimi od 5 let. Zanje bi bilo boljse da gredo na javni prevoz, saj imajo ocitno prenizke dohodke. Zato bi si naredili uslugo in prenehali ves dohodek namenjati plehu.
Hah, javni prevoz je 2x drazji kot osebni avto, slaba povezanost in dostopnost. Ne bo nic iz tega, v slovenistanu nikoli. 20 let+ star avto na lpg/cng svinja manj z nox,sox ter trdimi delci kot nov dizel in bencinar. Pa ti vidi zdaj kaj je treba prepovedat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
IL_DIAVOLO ::
Vse avtomobile starejše od 5 let bi morali obdavčiti. Dizle neglede na letnik obdavčiti x2, starejše od 10 let prepovedati. Dizel podražiti za 20%. Socialci se vozijo z avti starejšimi od 5 let. Zanje bi bilo boljse da gredo na javni prevoz, saj imajo ocitno prenizke dohodke. Zato bi si naredili uslugo in prenehali ves dohodek namenjati plehu.
Ironicno...prav tisti, ki kupujejo nove avtomobile, mecejo denar v pleh.
Torej, ti
jype ::
-valvoline- je izjavil:
Hah, javni prevoz je 2x drazji kot osebni avto, slaba povezanost in dostopnost. Ne bo nic iz tega, v slovenistanu nikoli.Nihče (razen lastne neumnosti in lenobe) ti ne brani, da ustanoviš podjetje, ki bo ponujalo boljši javni prevoz.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
-valvoline- ::
-valvoline- je izjavil:
Hah, javni prevoz je 2x drazji kot osebni avto, slaba povezanost in dostopnost. Ne bo nic iz tega, v slovenistanu nikoli.Nihče (razen lastne neumnosti in lenobe) ti ne brani, da ustanoviš podjetje, ki bo ponujalo boljši javni prevoz.
Lahko bi delcek armade drzavnih parazitov v js/ju ustanovilo podjetje za poceni javni prevoz in dejansko nekaj prispevalo druzbi.
K0l1br1 ::
-valvoline- je izjavil:
Lahko bi delcek armade drzavnih parazitov v js/ju ustanovilo podjetje za poceni javni prevoz in dejansko nekaj prispevalo druzbi.Lahko bi začeli tako, da bi se določena skupina ljudi odpovedala storitvam js/ju, da bi lahko js/ju ustanovila tako podjetje.
ginekk ::
Vse avtomobile starejše od 5 let bi morali obdavčiti. Dizle neglede na letnik obdavčiti x2, starejše od 10 let prepovedati. Dizel podražiti za 20%. Socialci se vozijo z avti starejšimi od 5 let. Zanje bi bilo boljse da gredo na javni prevoz, saj imajo ocitno prenizke dohodke. Zato bi si naredili uslugo in prenehali ves dohodek namenjati plehu.
Pravljice za otroke.
Dohodek namenjajo kamor sami hočejo. Če pleh pomeni več prihranjenega časa, posledično več osebne svobode, posledično manj stresno življenje, je izgleda koristen.
Drakonski ukrepi zgoraj pa ne bodo šli skozi, dokler ne bo množina volilcev dovolj bogata, da ti ukrepi ne bi znatno vplivali na premoženje. Poglej si zračno onesnažene revne države, še tam ne gre skozi.
Aja, lahko pa tebe obdavčijo socialci, da jim boš plačal za čistejši avto. To bi morda še šlo.
-valvoline- ::
Ker so danes avti tezji in majo sirse gume obraba gum tudi veliko prispeva h onesnazevanju zraka z trdimi/prasnimi delci. Sploh pa ev k pobira gum 3x hitreje zarad navora in teze. O tem pa si noben ne upa na glas povedat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10032 (6839) | hojnikb |
» | Avtoplin poskočil na 73 centovOddelek: Na cesti | 5413 (2297) | RED_line |
» | Afera Dieselgate (PreWvara)Oddelek: Na cesti | 6173 (5028) | Unknown_001 |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 200744 (160906) | BigWhale |
» | Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 96589 (73795) | MadMax |