Forum » Na cesti » Rome bans all diesel vehicles ....
Rome bans all diesel vehicles ....
ziga1990 ::
ker novih LNG in CNG vozil skoraj ni navoljo plus veliko lastnikov noče vgraditi takega sistema, ker jim pritljažni prostor zajema. Zato je cena tako visoka, da ko pride kaka stranka da imajo vsaj nekaj profita
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
-valvoline- ::
ker novih LNG in CNG vozil skoraj ni navoljo plus veliko lastnikov noče vgraditi takega sistema, ker jim pritljažni prostor zajema. Zato je cena tako visoka, da ko pride kaka stranka da imajo vsaj nekaj profita
So na voljo, precej modelov, cene podobne benciskim pa ko je akcija celo cenej, v slo se jih slabo ponuja zarad mentalitete in verjetno kuluturnega nivoja/razgledanosti.
Utk ::
Nas, stare butlje, pa delci nič ne motijo. To, da smo kot mulci cele dneve zunaj delali in se podili naokrog, v veliko slabšem zraku, verjetno tudi nima nobene veze s tem.
Ja, povej še kolk procentov od vas starih butljov je pobralo do 65. leta.
DrDre95 ::
Nas, stare butlje, pa delci nič ne motijo. To, da smo kot mulci cele dneve zunaj delali in se podili naokrog, v veliko slabšem zraku, verjetno tudi nima nobene veze s tem.
Ja, povej še kolk procentov od vas starih butljov je pobralo do 65. leta.
Ko je bil on star butelj so ljudje delali in niso rabili plačati tako veliko prispevkov da se lahko nahrani pol Afrike in da si elita lahko kupi najnovejšo Teslo.
ziga1990 ::
Evo pogledal prispevek o obdavčitvi in so ti kriteriji omenjeni:
-Emisijski razred
-CO2
-Vrsta goriva
-Moč motorja
Samo vseno mi ni jasno to naj bi bilo za nova vozila ali rabljena vozila uvožena iz tujine kaj kupcem preprečuje da kupijo rebljen avto z dizelskim motorjem v Sloveniji kolikor razumem rabljena vozila naj nebi bila obdavčena ali se motim?
-Emisijski razred
-CO2
-Vrsta goriva
-Moč motorja
Samo vseno mi ni jasno to naj bi bilo za nova vozila ali rabljena vozila uvožena iz tujine kaj kupcem preprečuje da kupijo rebljen avto z dizelskim motorjem v Sloveniji kolikor razumem rabljena vozila naj nebi bila obdavčena ali se motim?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ziga1990 ()
ziga1990 ::
aha torej v osnovi obdavčujejo nakup novih dizlov in spodbujajo nakup rabljenih dizlov v Sloveniji
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
-valvoline- ::
Ce se ne bo ukrepalo bodo nelegalni dieselgejtasi preplavili slovenistan.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
D3m ::
-valvoline- je izjavil:
Veselo branje.
https://www.autoblog.com/2020/01/14/rom...
V sloveniji prihaja nov davek na dizle.
Ukinja se luksuzni davek na superšportne avtomobile.
Hočeš reči na avtomobile.
Sprememba je samo za to, da se pobere vec davka. Ostalo ni pomembno...
Sprememba je, da se pobere raji.
Elitam pa oprosti davka na luksuzna vozila.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
ziga1990 ::
Če je dizel iz tujine zaradi DMV dražji bojo pač ga kupili v Sloveniji in tisti ki bo kupil novga ga bo kupil neglede na obdavčitev katera nebo velika ker so večinoma vsi novi dizli EURO 6.Oziroma naredili nebojo nič v smeri zmanjšanja dizlov na cesti.
Edino bi delovalo če bi morali tak davek plačevati letno ob registraciji.
Edino bi delovalo če bi morali tak davek plačevati letno ob registraciji.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
-valvoline- ::
Izgleda da bodo slej ali prej dizlarji oz. smrdljivci gone v osebnih vozilih.
Za vsaj 20 let prepozno. Stanje danes je posledica eu trosariske neumnosi,, nafta bi vedno morala bit vsaj 20% drazja od bencina, saj v osnovi je ze trzna/borzna cena nafte podobno 20% drazja. Z zgreseno trosarinsko politiko se je forsiral dizel, se vedno se ga
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
ziga1990 ::
^^ misliš da v Sloveniji si kdo upa narediti da je dizel toliko dražji od bencina?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
-valvoline- ::
^^ misliš da v Sloveniji si kdo upa narediti da je dizel toliko dražji od bencina?
To je edini nacin da se pospravijo dizli iz slo/eu cest. Tudi transportna vozila in mehanizacija ce lahko komot predela na cng/lpg.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
ziga1990 ::
in tudi način da grejo cene na vse dobrine gor in misliš da bojo ljudje prodali dizle in kupili bencinarja in vgradili plinski sistem?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
D3m ::
Nafta ne bo dražja od bencina. :)
To bi pa ja lahko že vedeli.
-Emisijski razred
-CO2
-Vrsta goriva
-Moč motorja
Tukaj so bencinarji šampioni. :)
To bi pa ja lahko že vedeli.
-Emisijski razred
-CO2
-Vrsta goriva
-Moč motorja
Tukaj so bencinarji šampioni. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
ziga1990 ::
D3m ampak dokler bojo na cesti rabljeni starejši dizli tak ukrep ne pomaga
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
-valvoline- ::
Nafta ne bo dražja od bencina. :)
To bi pa ja lahko že vedeli.
-Emisijski razred
-CO2
-Vrsta goriva
-Moč motorja
Tukaj so bencinarji šampioni. :)
Bo bo, brez skrbi.
Je res da bencinarji v povprecju producirajo vec CO2, kasnih 15-20% ampak precej manj trdih delcev, ki so zdravju najbolj nevarni. Avti na plin, sploh pa na cng, kot sem ze nekajkrat povedal tudi do 10 manj teh svinjarij primerjano dizlom in bencinarjem.
D3m ::
ampak precej manj trdih delcev
Moj TSI če se ne motim že ima GPF filter trdih delcev. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|
KAVINSKY ::
krucymucy ::
stara mama ::
-valvoline- je izjavil:
To je edini nacin da se pospravijo dizli iz slo/eu cest. Tudi transportna vozila in mehanizacija ce lahko komot predela na cng/lpg.
Da te js vidim IMTje in zetorje, Mute ter BCSke predelovat na CNG....
Kako boš peljal buldožerja na CNG črpalko?
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
T-h-o-r ::
Lol, a to je neka novica? Večina nemških mest je že pred časom prepovedala promet za fosilna vozila v svojih središčih.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
-valvoline- ::
ampak precej manj trdih delcev
Moj TSI če se ne motim že ima GPF filter trdih delcev. :)
Vseeno, nek oldschool cngas izpusca precej manj oz prakticno nic nox,sox in trdih delcev.
Lol, a to je neka novica? Večina nemških mest je že pred časom prepovedala promet za fosilna vozila v svojih središčih.
to so sam mestna sredisca, itak bolj namenjena sprehajanju in kolesarjenju, rim pa uvedel 100% diesel ban po celem mestu, se pravi tudi za nove euro 6.
V nemciji diesel ban cone so(zaenkrat) do euro 5.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
wajdujc ::
-valvoline- je izjavil:
to so sam mestna sredisca, itak bolj namenjena sprehajanju in kolesarjenju, rim pa uvedel 100% diesel ban po celem mestu, se pravi tudi za nove euro 6.
Bi lahko prej odpravili težave z gorečimi avtobusi...
T-h-o-r ::
-valvoline- je izjavil:
ampak precej manj trdih delcev
Moj TSI če se ne motim že ima GPF filter trdih delcev. :)
Vseeno, nek oldschool cngas izpusca precej manj oz prakticno nic nox,sox in trdih delcev.
Lol, a to je neka novica? Večina nemških mest je že pred časom prepovedala promet za fosilna vozila v svojih središčih.
to so sam mestna sredisca, itak bolj namenjena sprehajanju in kolesarjenju, rim pa uvedel 100% diesel ban po celem mestu, se pravi tudi za nove euro 6.
V nemciji diesel ban cone so(zaenkrat) do euro 5.
No ja, Rim je pač napravil naslednji logični korak nekoliko prej od Nemcev. Ampak samo za dizle.
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
wajdujc ::
No ja, Rim je pač napravil naslednji logični korak nekoliko prej od Nemcev. Ampak samo za dizle.
Ne, Rimska uprava ni blokirala dizlov do euro 3 ali 4 10 dni od tega, ko je začela naraščati koncentracija pm10, kot večina mest v padski nižini, in se zadnji hip zbudila in blokirala vse (z itak miljonom izvzetih primerov, kot normalno za vsako italijansko pravilo). V padski nižini je že zaradi geografije obupno slabši zrak, ampak ni še dosegel nivojev ki ga je dosegel te dni Rim.
BTW določena italijanska mesta (khm, Trst) ob visoki onesnaženosti zaradi PM10 delcev blokirajo VSA vozila do euro 3 (vključno z bencinci), čeprav pač znanost pravi, da vsaj atmosferski bencinci nič ne pripomorejo za pm10.
Tako, da, svašta.
-valvoline- ::
stara mama je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
To je edini nacin da se pospravijo dizli iz slo/eu cest. Tudi transportna vozila in mehanizacija ce lahko komot predela na cng/lpg.
Da te js vidim IMTje in zetorje, Mute ter BCSke predelovat na CNG....
Kako boš peljal buldožerja na CNG črpalko?
Simple, prpeljes cng/lpg crpalko buldozerju :v V obiliki cisterne za plin, karkoli.
Gradbena mehanizacija v mestih tam k je strom je ze danes lahko 100% elektrificirana, ni potrebe po baterijah.
Ce bi bilo znanja, volje in seveda drzavnega amin in vzpodbud bi si lahko vsak malo vecji kmet doma prideloval gorivo (metan) zase in za prodajo iz odpadkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
wajdujc ::
-valvoline- je izjavil:
Gradbena mehanizacija v mestih tam k je strom je ze danes lahko 100% elektrificirana, ni potrebe po baterijah.
Ehm, to rabiš ornk priključke in kable če hočeš poganjati direkt na štrom
edi45 ::
kretenizem na kubik! Dizel brez egr in dpfja, v 100ih letih ne onesnaži toliko, kot ena elektrarna v 1 dnevu! Naj se raje lotijo drugje iskat krivca za onesnažen zrak, kot pa avtomobili. Bencin all the way! Rajše nimam avta, kot pa te električne kavne mlinčke z 300km dometa.
Invictus ::
Trenutno bruhata dva ognjenika, eden v Mehiki, drugi na Filipinih.
Koliko šele ta dva onesnažujeta...
Koliko šele ta dva onesnažujeta...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
nsa_ag3nt ::
Trolaš ali ti to resno?
Na eni strani imaš kurišča na trda goriva, kjer gredo vse saje in dimi skozi dimnike brez filtrov. Ampak ne, krivi so vsi lastniki dizlov, kateri v hordah pijejo cele ure kavo v hišah (takih je verjetno izjemno malo, pred blokom ga gotovo ne pustiš teči, v času ko boš prišel do stanovanja se bo že kdo odpeljal z njim, še na dovozu do hiše je malo tvegano).
Pri kuriščih na trda goriva je več problemov (če se osredotočim za drva/polena kot trdo gorivo):
1. peči so stare&zanič (stare viadruske, vreček, stadlerce in podobo sranje, kjer temperatura dimnih plinov dosega +350C).
2. manjka hranilnik toplote (zjutraj zakuriš v taki peči in po npr 2 urah spraviš hišo na 21C, kaj naj potem dela 30 kW peč ?? Če imaš regulator vleka slednji zapre primarni zrak in drva/peč se začne "dušiti", kar vodi z moker dimnik in nastanek katrana v peči, CO se poviša.
3. drva so neustrezna (premokra)
4. kuri se tudi vse drugo, razen drv (plastika, stara hrana)
1 in 2 je rešljivo z ustreznim denarnim vložkom, cca 8-10 k eur za oboje (za lambda uplinjaka srednjega razreda in 2 m^3 hranilnik tople vode), klasičnih novih peči v trgovini ne morete več kupiti.
Peči na pelete so cenejše (vzameš tako z 15 kW) in je lahko hranilnik manjši, 500 l.
3 razžagana in razcepljena zložena drva se morajo sušiti nekje na odprtem pod streho vsaj 2 leti
4 bolj kompleksen sociološko-tehnični problem, ki zahteva vsaj 5-10 let konstantnega truda (korenček in palica princip), da se tudi največji neumneži "izobrazijo" o svojih neumnostih.
Elitam pa oprosti davka na luksuzna vozila.
Elite so kupovale in registirale luksuzna vozila v Nemčiji. Luksuzni avto + SIG registerske, pa veš koliko je ura.
Zanimivo da Avstrijci tega ne dopuščajo.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
WizzardOfOZ ::
>> Na eni strani imaš kurišča na trda goriva, kjer gredo vse saje in dimi skozi dimnike brez filtrov.
V omenjenih kuriščih se kuri vse živo, od iverke do plastike, odpadkov.
Ja res je, samo take je treba pa mal po zdravju vprašat in jim ogromno kazen nabit.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p...
bbbbbb2015 ::
Se strinjam. Dizel je za v delovne stroje, kjer dela po cel dan, ogret in ima tudi bolj ucinkovite filtre.
V avtih, ki se vozijo na kratke razdalje, se "kmalu" eliminira tako EGR kot DPF in to ni za nikamor.
A seveda. Nemci pa za hrbtom štancajo 20 ladijskih motorjev na mesec in to samo za velike ladje. MTU:
Kako boš pa po dobival čip kramo iz Kitajske? Pa ne mi reči, da pa ti zuper veliki diesli pa diši po vaniliji za njimi, a?
WizzardOfOZ ::
Razžagana in razcepljena zložena drva se morajo sušiti nekje na odprtem pod streho vsaj 2 leti
Ti pa nisi nikol drv sušil?
Bukve podiram pozimi v snegu in zmrzali (trenutno samo zmrzali, ker snega ni), da nimajo nič soka v sebi. Spomladi, ko ledu ni več, jih pripeljem domov na dvorišče. Tam jih narežem na 33cm debele kolobarje in postavim te kolobarje na sonce. Ko začnejo kolobarji pokat, jih nacepim in to zložim pod črno streho. Septembra (po ene štirih mesecih) imajo ta drva maksimalno 9% vlage. Po zakonu pa lahko kuriš les z do 20% vlage.
Torej ne rabiš sušiti dve leti.
bbbbbb2015 ::
-valvoline- je izjavil:
stara mama je izjavil:
Zakaj za vraga je CNG na črpalkah tako drag in zakaj so avtomobili s serijskim CNG sistemom skoraj neobstoječi?
Očitno le ni motivacija le čistejši zrak, se bolj izkorišča trenutno situacijo za dodatne prilive.
To tudi mene zanima, kdo pobira smetano. Borzna cena ja 12c kg, gen-i ga prodaja cca 50c za kg, polnilnice pa 1e na kg.
A lahko ti meni poveš, kje bi jaz kupil recimo tono CNG? Aja, pa kaj je zdaj s temi polnilnimi postajami, ki zahtevajo ohlajanje na ne vem koliko minusa? Za avto je to nepraktično, res.
Kvatebrigic ::
... meanwhile in Sarajevo https://www.24ur.com/novice/tujina/sara...
In ja, termoelektrarne na premog in jeklarne ter kurjenje trdih goriv v domovih nima nič s tem. Krivi so dizli.
Zanimivo, da se nikjer ne lotijo umazane industrije in elektrarn, kar bi imelo največ učinka, ampak raje jebejo lastnike dizlov. Ekologi se ob tem super počuti, država pa še nekaj zasluži, pa je :)
In ja, termoelektrarne na premog in jeklarne ter kurjenje trdih goriv v domovih nima nič s tem. Krivi so dizli.
Zanimivo, da se nikjer ne lotijo umazane industrije in elektrarn, kar bi imelo največ učinka, ampak raje jebejo lastnike dizlov. Ekologi se ob tem super počuti, država pa še nekaj zasluži, pa je :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kvatebrigic ()
737 ::
Trolaš ali ti to resno?
Na eni strani imaš kurišča na trda goriva, kjer gredo vse saje in dimi skozi dimnike brez filtrov. Ampak ne, krivi so vsi lastniki dizlov, kateri v hordah pijejo cele ure kavo v hišah (takih je verjetno izjemno malo, pred blokom ga gotovo ne pustiš teči, v času ko boš prišel do stanovanja se bo že kdo odpeljal z njim, še na dovozu do hiše je malo tvegano).
Pri kuriščih na trda goriva je več problemov (če se osredotočim za drva/polena kot trdo gorivo):
1. peči so stare&zanič (stare viadruske, vreček, stadlerce in podobo sranje, kjer temperatura dimnih plinov dosega +350C).
2. manjka hranilnik toplote (zjutraj zakuriš v taki peči in po npr 2 urah spraviš hišo na 21C, kaj naj potem dela 30 kW peč ?? Če imaš regulator vleka slednji zapre primarni zrak in drva/peč se začne "dušiti", kar vodi z moker dimnik in nastanek katrana v peči, CO se poviša.
3. drva so neustrezna (premokra)
4. kuri se tudi vse drugo, razen drv (plastika, stara hrana)
1 in 2 je rešljivo z ustreznim denarnim vložkom, cca 8-10 k eur za oboje (za lambda uplinjaka srednjega razreda in 2 m^3 hranilnik tople vode), klasičnih novih peči v trgovini ne morete več kupiti.
Peči na pelete so cenejše (vzameš tako z 15 kW) in je lahko hranilnik manjši, 500 l.
3 razžagana in razcepljena zložena drva se morajo sušiti nekje na odprtem pod streho vsaj 2 leti
4 bolj kompleksen sociološko-tehnični problem, ki zahteva vsaj 5-10 let konstantnega truda (korenček in palica princip), da se tudi največji neumneži "izobrazijo" o svojih neumnostih.
Elitam pa oprosti davka na luksuzna vozila.
Elite so kupovale in registirale luksuzna vozila v Nemčiji. Luksuzni avto + SIG registerske, pa veš koliko je ura.
Zanimivo da Avstrijci tega ne dopuščajo.
Konkreten korak naprej za čistejši zrak pirolizne peči vseeno niso, ker veliko večino pepela spustijo skozi dimnik.
Buggy ::
Zajeb je bil v startu, ko je sel dizelski agregat iz transporta (tovornjakov) v osebne avtomobile. Pa ce bi ostalo pri kombijih, ternecih in vecjih potovalnih limuznah...ne smrduharje so vtaknili v mala jajca tipa Clio, da bo poraba v mestu manjsa
Prav je. Tocno tako radikalno kot so Italijani naredil je treba narest tudi pri nas...brez nekih vmesnih kvazi prehodnih faz. Mescani bodo dizl jajcke razprodal itaq imajo pa javni prevoz in ostale servise. Za vse ostale pa P+R...dve muhi na en mah. Manj onesnazevanja + manj kolon.
Prav je. Tocno tako radikalno kot so Italijani naredil je treba narest tudi pri nas...brez nekih vmesnih kvazi prehodnih faz. Mescani bodo dizl jajcke razprodal itaq imajo pa javni prevoz in ostale servise. Za vse ostale pa P+R...dve muhi na en mah. Manj onesnazevanja + manj kolon.
nsa_ag3nt ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Razžagana in razcepljena zložena drva se morajo sušiti nekje na odprtem pod streho vsaj 2 leti
Ti pa nisi nikol drv sušil?
Bukve podiram pozimi v snegu in zmrzali (trenutno samo zmrzali, ker snega ni), da nimajo nič soka v sebi. Spomladi, ko ledu ni več, jih pripeljem domov na dvorišče. Tam jih narežem na 33cm debele kolobarje in postavim te kolobarje na sonce. Ko začnejo kolobarji pokat, jih nacepim in to zložim pod črno streho. Septembra (po ene štirih mesecih) imajo ta drva maksimalno 9% vlage. Po zakonu pa lahko kuriš les z do 20% vlage.
Torej ne rabiš sušiti dve leti.
Ded, prejšnji teden smo par orehov podrli, "soka" je noter konkretno še danes.
Če januarja podreš in septembra meriš vlago polen to niso ravno štirje meseci ...
Lansko leto je bilo npr. tudi zelo neprimerno, za sušenje drv (april, maj)...Tistega jaz nebi metal v peč po enem letu.
evo ena diplomska na temo sušenja polen
http://www.digitalna-knjiznica.bf.uni-l...
WizzardOfOZ je izjavil:
>> Na eni strani imaš kurišča na trda goriva, kjer gredo vse saje in dimi skozi dimnike brez filtrov.
V omenjenih kuriščih se kuri vse živo, od iverke do plastike, odpadkov.
Ja res je, samo take je treba pa mal po zdravju vprašat in jim ogromno kazen nabit.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/p...
Po zakonu lahko torej v Slo kuriš kar hočeš.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nsa_ag3nt ()
bbbbbb2015 ::
Zajeb je bil v startu, ko je sel dizelski agregat iz transporta (tovornjakov) v osebne avtomobile. Pa ce bi ostalo pri kombijih, ternecih in vecjih potovalnih limuznah...ne smrduharje so vtaknili v mala jajca tipa Clio, da bo poraba v mestu manjsa
Prav je. Tocno tako radikalno kot so Italijani naredil je treba narest tudi pri nas...brez nekih vmesnih kvazi prehodnih faz. Mescani bodo dizl jajcke razprodal itaq imajo pa javni prevoz in ostale servise. Za vse ostale pa P+R...dve muhi na en mah. Manj onesnazevanja + manj kolon.
Ne priporočaj javnega prevoza v Sloveniji, ker je to karikatura od prevoza. Bodisi stari umazani avtobusi, stari vlaki, slabe ceste.
Po moje so največji problem kurilne naprave,predvsem neoptimalno zgorevanje. To majo vsi probleme, ker pač nove peči stanejo. Pač folk nima denarja.
Za začetek ti priporočam, da nam daš zgled, ter se voziš okrog z beciklom.
Da ne boš ko ona karikatura od klima bejbe - Lučka Bogataj. Nam pametuje, kako se moramo obnašati, sama pa se z avioni na konference vozi. Za začetek naj vesla do Balija ali pa jadra. Pa pol pametuje. Kura.
WizzardOfOZ ::
Ded, prejšnji teden smo par orehov podrli, "soka" je noter konkretno še danes.
Tudi bo še 2 leti tako.
Kostanj, oreh in hrast se podre in potem pusti ležati nekje 2 leti, bukev pa ne sme ležat na tleh v gozdu, ker bi recimo v dveh letih propadla. (tako so meni stari starši govorili)
Če januarja podreš in septembra meriš vlago polen to niso ravno štirje meseci ...
Lansko leto je bilo npr. tudi zelo neprimerno, za sušenje drv (april, maj)...Tistega jaz nebi metal v peč po enem letu.
Štirje meseci sušenja pod streho, je bilo mišljeno. Ponavadi podrem novembra, decembra. Februarja, marca jih pripeljem domov ter narežem. Razkoljem pa ponavadi aprila, ko začnejo pokat. Potem se pa pod streho z veliko prepiha sušijo in tam tudi ostanejo. Od tam jih nosim v peč. Tako da drva so v bistvu eno leto stara. So pa konkretno suha in taka tudi morajo biti, ker mi je škoda peči in dimnika.
T-h-o-r ::
In čistejši luft pri nas. Kar je sicer zelo kartkoročna "pridobiteV"
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?
if we no longer are interested in being civilized?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: T-h-o-r ()
-valvoline- ::
bbbbbb2015 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
stara mama je izjavil:
Zakaj za vraga je CNG na črpalkah tako drag in zakaj so avtomobili s serijskim CNG sistemom skoraj neobstoječi?
Očitno le ni motivacija le čistejši zrak, se bolj izkorišča trenutno situacijo za dodatne prilive.
To tudi mene zanima, kdo pobira smetano. Borzna cena ja 12c kg, gen-i ga prodaja cca 50c za kg, polnilnice pa 1e na kg.
A lahko ti meni poveš, kje bi jaz kupil recimo tono CNG? Aja, pa kaj je zdaj s temi polnilnimi postajami, ki zahtevajo ohlajanje na ne vem koliko minusa? Za avto je to nepraktično, res.
Am, pri gen-i? Uporablja se sicer neka merna enota sm3, namernoma ali ne ne vem. Preracunano v kgje pod 50c. V skatlah/zakljih ga ne bos dobu ce si to hotu rect :v
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | predelava na plin (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 10030 (6837) | hojnikb |
» | Avtoplin poskočil na 73 centovOddelek: Na cesti | 5411 (2295) | RED_line |
» | Afera Dieselgate (PreWvara)Oddelek: Na cesti | 6170 (5025) | Unknown_001 |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 200590 (160752) | BigWhale |
» | Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 96447 (73653) | MadMax |