» »

Dieselgate

Dieselgate

«
1
2 3
...
5

foofighter ::

Živjo,
je kdo po pozivu že odpeljal avto na servis da so naložili novo programsko opremo zaradi afere? Kakšna opazan razlika po opravljenemu posegu? Na netu je en kup testov, kjer kažejo da se zmogljivosti avta zmanjšajo.

K0l1br1 ::

Peljal, je povsem enako kot prej. Cca 2 tanka nazaj je to bilo. Edino, kar pa sem opazil, je delovanje DPF filtra 2x, ko sem avto ustavil (ventilator). Pred tem je bilo to tako redko, da sem se spraševal, če sploh dela. Za ostalo bomo pa videli, vendar je treba vedeti, da avto ni nov in da mu lahko že kaj spreže, pa ne bo vzrok v tej kastraciji.

rdecaluc ::

Če dobiš "samo" program, potem je kr tako. je pa razlika v ukrepih od mašine do mašine.
Est modus in rebus. ,typos

FTad ::

jaz tudi zaenkrat se odlasam s tem upgrade-om. Bom se malo pocakal.

xda develope ::

v petek sem bil z passatom na porsche ljubljana in mi uslužbenec reče da bojo sedaj nadgradil ampak da mora opozorit da če je bilo karkoli šarjeno po računalniku da se zna po nadgradnji sistem sesut kar pomeni da je potreben nakup novega računalnika. Seveda sem nadgradnjo zavrnil saj imam avto šele od decembra 3leta pa je bil v Italiji in nevem ali so tam kaj šarili.

specing ::

Lol, zakaj te je to opozarjal? Če ti sesujejo računalnik potem je to problem, ki ga morajo sami in na lastne stroške rešiti.

...:TOMI:... ::

Saj zato je pa opozoril. Ker bi sam servis šel v minus, če bi sesul računalnik. Če gre na stroške stranke, jih boli k. Samo drugače je zapakiral besede in hotel prevaliti morebitno krivdo na stranko.

Kolega je šel na nov sw, pa ne opazi razlike. Avto golf 6.
Tomi

LeQuack ::

Najbrž je mislim na tiste ki čipirajo dizle, da jih opozori da bodo zjebal računalnik in da pripravijo še ene par tisoč evrov za novega.
Quack !

Mare2 ::

...:TOMI:... je izjavil:


Kolega je šel na nov sw, pa ne opazi razlike. Avto golf 6.

Težko je "na oko" opaziti razliko izgube 12 KM in povečanje porabe za 4%. Sploh pa, ko itak števec km laže. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

konspirator ::

Mare2
Ravno v tem videu so izmerili take vrednosti:




Čeprav naj bi popravek samo onemogočil oni testni program (vsaj za ea189 motor), v katerem so emisije ok (program, ko je avto na tehničnem pregledu in merijo emisije).
--

Zgodovina sprememb…

jinzo ::

Ma standarden postopek pri vseh servisih vseh znamk. Se na veliko izognejo kaki koli odgovornosti pri kakem koli upgradu softwara. Ko pač za njih je to črna magija in nevem kaj še vse. Težav pa tako ali tako ni, recimo 1.6 TDI je praktično nemogoče ubit s softwarom, tud 2.0 ni kaj dost drugače. Zakaj bi se oni sekirali, če so našli nek izgovor? Če nebi blo to, pa bi blo kaj druga.

Vsekakor pa vsaj 2.0 pije več. Zdaj preden skočite s gostilniškimi, če pogledaš spremembe samih map in vidiš da avto več vbrizga (se prestavi čas in dolžina vbrizga), nikoli pa le ta sprememba ni negativna, potem tudi več troši. Klko je to, pa je drugo vprašanje. Pa ja, tud na DPF bo melo vpliv, saj dela občutno več regeneracij kot jih je delal prej.

Ampak saj nevem zakaj sem se sploh oglasil, itak so vse tre teme polne knee-jerk reakcij raznih trotlov ki ne vidijo več kot 1,5m pred sabo. Have fun.

LeQuack ::

jinzo je izjavil:

Ma standarden postopek pri vseh servisih vseh znamk. Se na veliko izognejo kaki koli odgovornosti pri kakem koli upgradu softwara. Ko pač za njih je to črna magija in nevem kaj še vse. Težav pa tako ali tako ni, recimo 1.6 TDI je praktično nemogoče ubit s softwarom, tud 2.0 ni kaj dost drugače. Zakaj bi se oni sekirali, če so našli nek izgovor? Če nebi blo to, pa bi blo kaj druga.

Vsekakor pa vsaj 2.0 pije več. Zdaj preden skočite s gostilniškimi, če pogledaš spremembe samih map in vidiš da avto več vbrizga (se prestavi čas in dolžina vbrizga), nikoli pa le ta sprememba ni negativna, potem tudi več troši. Klko je to, pa je drugo vprašanje. Pa ja, tud na DPF bo melo vpliv, saj dela občutno več regeneracij kot jih je delal prej.

Ampak saj nevem zakaj sem se sploh oglasil, itak so vse tre teme polne knee-jerk reakcij raznih trotlov ki ne vidijo več kot 1,5m pred sabo. Have fun.


Ampak avto pa vsaj manj onesnažuje, kar pretehta vse slabosti.
Quack !

Blinder ::

jinzo je izjavil:

če pogledaš spremembe samih map in vidiš da avto več vbrizga (se prestavi čas in dolžina vbrizga), nikoli pa le ta sprememba ni negativna, potem tudi več troši.


Hm, po drugi strani pa imas kup ljudi ki pravi, da se s povecanjem vbrizgane kolicine zmanjsa poraba. Primer, narejen chiptuning na xy diesel avtu, kar poveca vbrizgano kolicino... in ljudje od tega pricakujejo manjso porabo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WarpedGone ::

Ja ja, ker je močnejš prej doseže željeno hitrost in nehaš tiščat gas.
Al neki :)

VW ni tolk glup, da bi si takšno afero zakuhal za brezveze. Imeli so hudimano dober razlog, ni pa nujno da ste ga že občutili na lastni denarnici.
Zbogom in hvala za vse ribe

Dr_M ::

Pri mojmu avtu je sla poraba kar lepo dol po cip tuningu, pri enaki voznji.

Drugace je pa sodelavec, ki ke dal nadgradit audija, spraseval na verovskovi, kaj se zgodi,ce ga po pozivu nebi dal nadgradit. Podpisat moras izjavo, da se oni ognejo odgovornosti. Pa se na tehnicnem ti lahko tezijo, ker avto ne ustreza homologaciji.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Mare2 ::

jinzo je izjavil:

Ma standarden postopek pri vseh servisih vseh znamk. Se na veliko izognejo kaki koli odgovornosti pri kakem koli upgradu softwara. Ko pač za njih je to črna magija in nevem kaj še vse. Težav pa tako ali tako ni, recimo 1.6 TDI je praktično nemogoče ubit s softwarom, tud 2.0 ni kaj dost drugače. Zakaj bi se oni sekirali, če so našli nek izgovor? Če nebi blo to, pa bi blo kaj druga.

Vsekakor pa vsaj 2.0 pije več. Zdaj preden skočite s gostilniškimi, če pogledaš spremembe samih map in vidiš da avto več vbrizga (se prestavi čas in dolžina vbrizga), nikoli pa le ta sprememba ni negativna, potem tudi več troši. Klko je to, pa je drugo vprašanje. Pa ja, tud na DPF bo melo vpliv, saj dela občutno več regeneracij kot jih je delal prej.

Ampak saj nevem zakaj sem se sploh oglasil, itak so vse tre teme polne knee-jerk reakcij raznih trotlov ki ne vidijo več kot 1,5m pred sabo. Have fun.


jinzo, se strinjam s tabo. :)

Danes sem dobil na 20-ih straneh, kaj bi vse naredili na mojem Golfu 2.0, če se odločim. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

konspirator ::

LeQuack
Ampak avto pa vsaj manj onesnažuje, kar pretehta vse slabosti.

Daleč od tega.
https://slo-tech.com/forum/t699445/p551...
//Pozabil na famozno mrežicoTM

http://www.carmagazine.co.uk/car-news/i...
What exactly do the changes involve?

An aerodynamic mesh will be fitted to the intake system directly in front of the air mass sensor on the 1.6 engine, calming the air flow and improving the sensor's accuracy. In addition there's a software update, part of the function of which is to remove the infamous 'defeat device' capability. It had previously been suggested that new injectors would need to be fitted; that's now not the case. VW says the work should take less than an hour to be carried out.

Meanwhile, the 2.0-litre engine is in for a software update only, which is expected to take around half an hour.

Volkswagen says customers will be offered 'appropriate replacement mobility options' free of charge while the work is being carried out. The programme is not being termed a recall, as it does not involve a safety concern, but is being operated in the same way. All customers involved are being written to, and whenever a car goes into a VW retailer, personnel will be able to check whether or not the changes have been made.



Če bi mrežica in druga mapa karkoli rešila, bi to naredili že zdavnaj.Žejne so vsa pelli čez vodo.
VW rešuje samo to, da gre za Nemški knocern in se zadeva masovno pometa pod preprogo (vsaj v EU, kjer imajo glavno/zadnjo besedo Nemci).

gas auto:


Še članek na zgornji video:
https://www.hypermiler.co.uk/dieselgate...
--

Zgodovina sprememb…

jinzo ::

Blinder je izjavil:

jinzo je izjavil:

če pogledaš spremembe samih map in vidiš da avto več vbrizga (se prestavi čas in dolžina vbrizga), nikoli pa le ta sprememba ni negativna, potem tudi več troši.


Hm, po drugi strani pa imas kup ljudi ki pravi, da se s povecanjem vbrizgane kolicine zmanjsa poraba. Primer, narejen chiptuning na xy diesel avtu, kar poveca vbrizgano kolicino... in ljudje od tega pricakujejo manjso porabo.


Ne samo s povečanjem vbrizganja. Ampak s še par drugimi spremembami. Če pa tiste druge spremembe izpustiš da končni produkt ni več moči ampak nekaj druga (manj določenih emisij/delcev) - pol pa ne dobiš istih stvari kot pri povečanju moči/tuningu.

@konspirator
Treba razmišljat širše, oni ne rešujejo tlko VW kot celotno gospodarstvo ki v veliki večini lavfa na dizlu. Zaj menda se nebom spet s trolli naganjal kak je itak vseeno če avto pije 8-9l bencina al pa 5 dizla, pa kake posledice vse to potegne za sabo. Vem da ni isto, samo naj rajši vstavijo tistih 15 al 20 (da mamo malo lufta) največjih ladij pa se lahko vsi ceneje vozimo okoli. Seveda je razlika če onesnažuješ sred mesta/mase ljudi al pa sred oceana, ampak dajmo no - oni bodo bogateli, ljudje z minimalci pa bodo skrbeli za okolje. Življenje vsekakor ni potica - ljudje pa fejst hitro radi posplošujemo.

xda develope ::

specing je izjavil:

Lol, zakaj te je to opozarjal? Če ti sesujejo računalnik potem je to problem, ki ga morajo sami in na lastne stroške rešiti.

Se pa kar motiš...z dovoljenjem da ga nadgradijo sprejemaš vse posledice ki se znajo zgoditi sam...kolikor mi je pač povedal

SaXsIm ::

To je pa kar lame, glede na to, da morajo nadgraditi zaradi njihove greške. Vsaj jaz bi pričakoval, da če mi sesujejo ECU, pri updejtu, ki ga nisem naročil in ga v končni fazi nočem, ampak ga moram narediti, ker so me pri nakupu vozila nategnili, da nosijo vse stroške brez da pisnejo. Če bi kaj takšnega počeli servisi v USA, bi verjetno VW fasal že novo skupinsko tožbo.
SaXsIm

D3m ::

Mare2 je izjavil:

...:TOMI:... je izjavil:


Kolega je šel na nov sw, pa ne opazi razlike. Avto golf 6.

Težko je "na oko" opaziti razliko izgube 12 KM in povečanje porabe za 4%. Sploh pa, ko itak števec km laže. :)


Nič konjev ne izgubiš.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Mare2 ::

D3m je izjavil:


Težko je "na oko" opaziti razliko izgube 12 KM in povečanje porabe za 4%. Sploh pa, ko itak števec km laže. :)

Nič konjev ne izgubiš.


DCM, kako pa veš to? :) Un ata na videu je rekel 12.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

D3m ::

Jaz sem pa rekel nič, brez videa.
|HP EliteBook|R5 6650U|

xda develope ::

Mare2 je izjavil:

D3m je izjavil:


Težko je "na oko" opaziti razliko izgube 12 KM in povečanje porabe za 4%. Sploh pa, ko itak števec km laže. :)

Nič konjev ne izgubiš.


DCM, kako pa veš to? :) Un ata na videu je rekel 12.

Do sedaj je avto dobijal prerevno mešanico zraka in goriva in je nabijal nox. Sedaj po nadgradnji pa so to odpravili tako da da prebogato mešanico in če ne drugje te nox izgorijo v izpuhu...vsaj večina le teh...tako da je visja samo poraba

Utk ::

Visja poraba je pri istem motorju enako nizji moci, pri normalni voznji. Bolj bogata mesanica pomeni manj moci, s tem vec tiscanja gasa, in iz tega pride vecja poraba, ne iz tistega minimalno vecjega spricanja. Razen pri polnem gasu ko je poraba verjetno enaka kot prej, pa tudi moc, ker se itak spet vsi senzorji ignorirajo in masina da vse od sebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mare2 ::

To je teorija. Ugibanje. Jaz zaenkrat verjamem edinemu, ki je naredil teste, torej tistemu atu iz videa. Izguba 12 KM in 4% višja poraba.

Če nategovalec nadgradi sistem v avtu, gre seveda lahko samo za nov nateg. Razlika je, da tokrat niso podali uradne info o posledicah, učinkih.

Zanimivo bi bilo vedeti, kako bodo o tem pisali 2 leti kasneje, ko se bo izvedelo še to.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

šernk ::

V ZDA bodo zadevo itak rešili, v EU se ne bo pa nič pisalo, ker mali človek pač ne more zmagat proti was auto? koncernu.

to da ne dajo garancije, če gre pri popravku pa kaj narobe...saj ni res pa je, ne vem pa zakaj bi kdorkoli ki je čipiral avto ga sedaj peljal na ta updejt...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Utk ::

Mare2 je izjavil:

To je teorija. Ugibanje. Jaz zaenkrat verjamem edinemu, ki je naredil teste, torej tistemu atu iz videa. Izguba 12 KM in 4% višja poraba.

Če nategovalec nadgradi sistem v avtu, gre seveda lahko samo za nov nateg. Razlika je, da tokrat niso podali uradne info o posledicah, učinkih.

Zanimivo bi bilo vedeti, kako bodo o tem pisali 2 leti kasneje, ko se bo izvedelo še to.

Teorija je takoj povedala kaj se bo zgodilo po popravku, manjsa moc, vecja poraba, hitrejsa obraba, vsaj ce bojo izpusti res nizji. Kolk bo katerega od tega pa ne moremo vedet, ker ne vemo kaj so res sprogramirali, to bo pokazala praksa. Sigurno je pa nek kompromis od vseh teh stvari. Vecina jih ne bo nic opazila pri svoji voznji in kilometrazi, nekateri ga bojo pa najebali na razne nacine, to je sigurno.

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

RejZoR ::

Če je bila stvar samo v softwaru in da kao ni popolnoma nobene razlike se vprašaš zakaj ta programska oprema ni bila naložena že v štartu? Ne mi rečt da kao "niso vedeli". Sej niso debili.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

WarpedGone ::

Na stvar lahko pogledaš iz večih različnih strani, nobena od njih ni pozitivna.

Mercedes v Evropi:
Daimler recalls 3 million Mercedes cars over diesel emissions

Audi:
Audi to recall 850,000 diesel cars to update emissions software

Audi manager arrested in emissions probe

On Thursday, the US Justice Department said it had charged former Audi manager Giovanni Pamio with directing staff to design emissions-cheating software.


Vorsprung durch technik ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

Pol se pa Evropejci jezijo na Trumpa ker je odstopil od tistega dogovora v Parizu, ni čudnega ko je videl da vsi samo blefirajo o čistem okolju, v resnici pa se v Evropi utapljamo v dizlu. Če bi se EU hotela resno odpovedati dizlu bi takoj znižali trošarine na bencin ali zvišali na dizel. To lahko naredijo v 1 dnevu. Pa niso in ne bodo. To vse pove.
Quack !

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LeQuack ()

konspirator ::

LeQuack je izjavil:

Pol se pa Evropejci jezijo na Trumpa ker je odstopil od tistega dogovora v Parizu, ni čudnega ko je videl da vsi samo blefirajo o čistem okolju, v resnici pa se v Evropi utapljamo v dizlu.

Iz zadnje številke ŽIT (7/8 2017):
https://ibb.co/iaHK5Q
https://ibb.co/cwwCQQ
https://ibb.co/m9dFek
--

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:


Vorsprung durch technik ...



Ahaha. That killed me.


Seriously. Še vedno me šokira kako zaboga si lahko tako podjetje privošči tako transgresijo. Bi že razumel, da jim je zmanjkalo par čeških/poljskih/slovenskih aluminjastih blokov, pa so kitajcem naročili manjko.

Ampak tako grobo lagat...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

WarpedGone ::

Profits... sej veš, tistih 16 milijard vsako leto al kolk ga je že blo.
Ampak sranja noče bit konec: EU antitrust regulators say probing possible German car cartel

Sixty industry committees made up of about 200 employees discussed vehicle development, brakes, petrol and diesel engines, clutches and transmissions as well as exhaust treatment systems, Der Spiegel reported, citing a letter sent to cartel authorities.

It said Volkswagen admitted to possible anti-competitive behavior in a letter to cartel authorities on July 4. Volkswagen and Daimler declined to comment on Friday and BMW was not available to comment.


Je mal lažje razumljivo, da Mercedes kr 'prostovoljno' vpokliče 3 milijone svojih vozil v Evropi, Audi pa 850 tisoč. Na konc se vse zreducira na denar. Upajo da bojo tkole ceneje skos pršl, kot da bi na koncu fasal predpisano kazen:

Companies found guilty of breaching EU cartel rules face fines of as much as 10 percent of their global turnover.
Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

Članek z nekaj več podrobnostmi:
German Automakers Tumble Following "Bombshell" Cartel Allegations, Dax Slides

German authorities first became aware of the problem when they raided Volkswagen's offices last year, searching for evidence that the company sought to rig steel prices. Instead, it found evidence of collusion between German automakers. Two weeks later, VW submitted a voluntary admission to antitrust authorities, as did Daimler in hopes of minimizing penalties.


Mercedes je zraven v dreku, uradno.
Zbogom in hvala za vse ribe

konspirator ::

"Spiegel": Great German car drivers under cartel suspicion
https://translate.google.com/translate?...

Poscrolajte navzdol, dokler se ne začne tekst.
--

Zgodovina sprememb…

RejZoR ::

WarpedGone je izjavil:

Profits... sej veš, tistih 16 milijard vsako leto al kolk ga je že blo.
Ampak sranja noče bit konec: EU antitrust regulators say probing possible German car cartel

Sixty industry committees made up of about 200 employees discussed vehicle development, brakes, petrol and diesel engines, clutches and transmissions as well as exhaust treatment systems, Der Spiegel reported, citing a letter sent to cartel authorities.

It said Volkswagen admitted to possible anti-competitive behavior in a letter to cartel authorities on July 4. Volkswagen and Daimler declined to comment on Friday and BMW was not available to comment.


Je mal lažje razumljivo, da Mercedes kr 'prostovoljno' vpokliče 3 milijone svojih vozil v Evropi, Audi pa 850 tisoč. Na konc se vse zreducira na denar. Upajo da bojo tkole ceneje skos pršl, kot da bi na koncu fasal predpisano kazen:

Companies found guilty of breaching EU cartel rules face fines of as much as 10 percent of their global turnover.


V Evropi jih rešuje to da ni skupinskih tožb kot v Ameriki. Tam jim najprej nalepijo miljardne kazni, pol pa jih stožijo še nategnjeni uporabniki.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Invictus ::

RejZoR je izjavil:


V Evropi jih rešuje to da ni skupinskih tožb kot v Ameriki. Tam jim najprej nalepijo miljardne kazni, pol pa jih stožijo še nategnjeni uporabniki.

V Ameriki jih tepe predvsem to, da to niso ameriške firme.

Ne mi pravit, da tiste 6 litrske mašine dosegajo eko standarde...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

WarpedGone ::

Še vedno niste uspeli dojet, da ni problem v ne/doseganju standarda?

VW mašine so na testih zadostile zahtevam standardov. Goljufija je, da je kompjuter vseboval logiko tipa IF TESTING THEN PROCEDURE_A ELSE PROCEDURE_B.

Tiste 6 litske mašine takšne goljufije ne vsebujejo, svinjajo kolikor pač svinjajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Invictus je izjavil:


Ne mi pravit, da tiste 6 litrske mašine dosegajo eko standarde...

Ja pa jih, dokler kdo ne dokaze nasprotno. Tudi pravi tovornjaki jih, pa imajo se dvakrat, trikrat vecje masine. Se vec, dokazano slepar z 12 litri svinja manj od enega ubogega pola z litrom pa pol masino. V absolutnih stevilkah, ne relativnih. Ce bi se upostevali koristen tovor, bi bla primerjava samo se bolj smesna.

In dokazat da 6 litrske, ali katere druge, svinjajo vec, je prekleto enostavno. Zakurblas masino in izmeris. Ker pa EU se tega ni sposobna, je VW stavil se na nesposobnost ZDA. Poleg tega imamo zakon, ki priznava homologacijo po celi EU brez da bi jo katera drzava lahko ukinila, tudi ce jasno, da je neka drzava podelila homologacijo na lepe oci, z goljufijo, kakorkoli.

globoko grlo ::

1. Kdaj bo benz cenejsi zarad teh dizl ciganov?
2. Kdaj bojo prepovedal te plinske vw celice v slo?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

vostok_1 ::

Prepoved ali ne...vsekakor jih ne več kupovat...

A ste sami Hanoverčani tu, da rabite tolk km delat?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

andromedar ::

Po novem so VW in ostali švabi (Daimler / Mercedes, BMW, Audi, Porsche...) vpleteni v novo afero zaradi kartelnega dogovarjanja - kar je potekalo od 90ih let dalje. Pri Mercedesu in VWju že imajo danes emergency-skupščine glede tega. Stalo bi jih lahko 10% letnega prometa.

Zgovoren komentar:
Once, they were the jewels in the crown of German industry, proud symbols of the country's unrivalled engineering and manufacturing expertise.
Now, carmakers such as Volkswagen and Daimler are more of a national embarrassment, with a seemingly endless stream of revelations muddying the "Made in Germany" brand.


Prava ciganija s severa.
Eh?

FTad ::

Kaj tocno so se pa dogovarjali?

Utk ::

Dieselgate je bil ocitno samo vrh ledene gore. Gora je pa tako globoka, da se bo se vsaj 10 let razkrivalo kolk.
Dogovarjali so se o tehnologijah, uporabili so itak samo nemske (kar ni imel bosch, ne obstaja) tudi ce so bile druge boljse, dogovarjali so se o cenah materiala, o dobaviteljih, z dobavitelji (japoncem boste racunali vec, ali pa...), itd., itd.
Vplivali so na euro norme.
Francozi so imeli FAP filter, ki je bil boljsi od navadnega dpf, pa je propadel.
Nemci imajo pac tako maso in marzo da tudi drazjo stvar lahko scasoma naredijo cenejso.
Kolk od tega je nelegalno in kolk samo barabija, bomo se videli, vsak pa zase ve ce to podpira s svojo denarnico.

Ampak v letu dveh bo to mali problem, veliko vecji bojo elektricni kitajci.

RedDrake ::

Utk je izjavil:

Ampak v letu dveh bo to mali problem, veliko vecji bojo elektricni kitajci.

Število smrtnih žrtev v prometu pa se bo povečalo za N > 1 (kjer je N naravno število).
China. Not even once.
*vsebina je lahko neprijetna*

andromedar ::

Ne razumem kaj imata ta dva videa nesreč skupnega s to temo. Lahko pojasniš?
Eh?

SambaShare ::

Najbrž namiguje na Kitajsko krš robo. Nekam nenavadno je pride do filmskih eksplozij že ob manjšem trku.

RedDrake ::

andromedar je izjavil:

Ne razumem kaj imata ta dva videa nesreč skupnega s to temo. Lahko pojasniš?

Eh, nekdo sanja o poceni kitajskih električnih vozilih v roku dveh let.
Realnost pa je, da boš v takem avtu imel mnogo večjo verjetnost za resno poškodbo / smrt kot v kateremkoli ICE avtu najbolj budget zahodnega proizvajalca. Rezultat bo da bo teh kitajskih EV-jev relativno malo prodanih na zahodu.
Pri njih, kjer je življenje vredno tam nekje blizu ničle, pa bodo šli jasno za med.
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15818077 (12948) -valvoline-

Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1157184600 (144762) BigWhale
»

Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
40489527 (66733) MadMax
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27773113 (59335) stara mama
»

Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Tožbe
19650270 (40299) SuperVeloce

Več podobnih tem