Forum » Na cesti » Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?
Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?
K0l1br1 ::
Wrop ::
Ni potrebe. Vsi vemo, da tvoj avto škoduje pljučem ljudem, vendar vemo tudi, da te moti uporaba enakih pravil kot za ljubitelje vw/tdi*.
Pa kaj ti bluziš, kakih pravilih? VW-ju se ni zgodilo NIČ, čeprav so sami priznali goljufanje. Kaj torej pričakuješ, da bi moral naredit renault in jaz z avtom, s katerim ni čisto nič narobe? Po istih pravilih. Lahko tudi po strožjih zarad mene. V prešo pač ne bo šel, ker "itak vsi renaulti od novega smrdijo in to pravi par kolesarjev".
Kaj se sploh ubadaš s trolom, ki je registriran komaj eno uro. Ta je šel v full retard mode še preden se je registriral.
K0l1br1 ::
Utk ::
Ta je šel v full retard mode še preden se je registriral.Ne čisto, je pa fajn se neuspešno trudit loviti utkja na njegove finte. Sploh zjutraj, ko se zbudi, takoj piše o vw-ju, potem gre pa ljubčkat reno kanto.
Na, sem ti popravil. Ker jaz nisem kreten, da bom zagovarjal goljufanje, kot večina lastnikov volkswagnov.
krneki0001 ::
Tukaj piše, da lahko katalizator najlažje uničiš z vožnjo na kratke na razdalje, pa če je ta nov ali star nekaj let:
http://www.impulsengine.com/newproducts...
... excessive short trip driving will still damage the catalytic converter and render it useless whether it's brand new or several years old.
Torej jih lahko menjaš kot gate pa bo vseeno isto sranje (čez čas). Sicer je pa to off-topic.
Enako kot DPF.
m0LN4r ::
Na avtocesti (razen nemskih) prehitevanja, kot takega ni. To je bolj voznja mimo, saj pa vidis avto pred sabo ze 500-1000m da je pocasnejsi in samo menjas pas in gres mimo. Ni to regionalka, ko se mu v rit zapeljes in potem z njegovo hitrostjo startas prehitevat.
Rabljen DSG brez garancije jaz nebi kupoval niti slucajno. Pazi katerega polota gledas, tisti ki ima v prtljazniku akumulator ima manjsi prtljaznik. Najvec prostora pa majo poloti tisti iz 2007.
Aja pa ce se bos vozil 3/4 poti na slovenskem asfaltmakadamu, potem vzem mehki avto oz. takega ki dobro pozira to.
Prehiteval bos pa itak samo pocasne, ampak take se da prehitet tut z 60KM oz. komot 75KM.
Ce pa bi rad prehiteval ta hitre, pa bos rabil tut vec KM/kg
Rabljen DSG brez garancije jaz nebi kupoval niti slucajno. Pazi katerega polota gledas, tisti ki ima v prtljazniku akumulator ima manjsi prtljaznik. Najvec prostora pa majo poloti tisti iz 2007.
Aja pa ce se bos vozil 3/4 poti na slovenskem asfaltmakadamu, potem vzem mehki avto oz. takega ki dobro pozira to.
Prehiteval bos pa itak samo pocasne, ampak take se da prehitet tut z 60KM oz. komot 75KM.
Ce pa bi rad prehiteval ta hitre, pa bos rabil tut vec KM/kg
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
K0l1br1 ::
Utk ::
Citiral si stavek v katerem je odgovor na tvoje vprašanje. A ne znaš brat? Zarad polpismenega kretena naj bi jaz dal avto v prešo? A ti na možgane kaplje?
K0l1br1 ::
Pismen much? Citiral sem tebe.Ta je šel v full retard mode še preden se je registriral.Ne čisto, je pa fajn se neuspešno trudit loviti utkja na njegove finte. Sploh zjutraj, ko se zbudi, takoj piše o vw-ju, potem gre pa ljubčkat reno kanto.
Na, sem ti popravil. Ker jaz nisem kreten, da bom zagovarjal goljufanje, kot večina lastnikov volkswagnov.
Citiral si stavek v katerem je odgovor na tvoje vprašanje. A ne znaš brat? Zarad polpismenega kretena naj bi jaz dal avto v prešo? A ti na možgane kaplje?Zakaj ne bi citiral tiste, za kar ti odgovarjam. Očitno si zelo živčen možiček?
AJa, zakaj bi ostali dajali pod prešo avtomobile, ker neko živče na forumu tako hoče? Ti zaradi mojih pljuč tega ne narediš, pa bi jaz zaradi tvojih blodenj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
stara mama ::
Citiral si stavek v katerem je odgovor na tvoje vprašanje. A ne znaš brat? Zarad polpismenega kretena naj bi jaz dal avto v prešo? A ti na možgane kaplje?
No samo mestni pederajsi ki vse ostale označujejo za kmete, v svojih "eko" cliotih lahk dajejo take izjave za dobro jutro.
Tvoja rjasta francoska kanta si po vsem lahko samo želi, da bila polovica toliko avta, kot je golf. In golf je najnižji razred nemških avtov.
Nebi bilo nič od škode, če ga pelješ res v prešo, ena smet na cesti manj.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
stara mama ::
vsi trije skupaj ;)
Kot je splošno znano uni majster Utk itak v pravem avtu še sedel ni.
Kot je splošno znano uni majster Utk itak v pravem avtu še sedel ni.
Ekologija™ in Trajnost™
Heavy ::
stara mama je izjavil:
Tvoja rjasta francoska kanta si po vsem lahko samo želi, da bila polovica toliko avta, kot je golf.
Nebi bilo nič od škode, če ga pelješ res v prešo, ena smet na cesti manj.
Kakšno prešo? Doniraš ga Golniku, ker baje njegov Euro4 izpuh zdravi ljudi
#TeamFelix
m0LN4r ::
Zakaj se pa vsede vedno v takega, kjer se niti Trendline opreme ni cele notr.
Comfortline, Highline, GTE, GTD, GTI, GTI "Performance", R, e-Golf
Sicer pa mas se eno alternativo in sicer TGI
Jaz sem ozdravil bolecine desno v krizu s sportnimi sedezi. Ne pa ortopedom ;P
Comfortline, Highline, GTE, GTD, GTI, GTI "Performance", R, e-Golf
Sicer pa mas se eno alternativo in sicer TGI
Jaz sem ozdravil bolecine desno v krizu s sportnimi sedezi. Ne pa ortopedom ;P
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Wrop ::
Utk ::
Zakaj se pa vsede vedno v takega, kjer se niti Trendline opreme ni cele notr.
Comfortline, Highline, GTE, GTD, GTI, GTI "Performance", R, e-Golf
Noben od teh nima niti dihtunge na vratih, kaj zaboga naj delam v takem avtu? Da si bom noge namakal?
Pa tam sploh ni edini vir vode:
http://www.zurnal24.si/novim-golfom-pus...
K0l1br1 ::
Noben od teh nima niti dihtunge na vratih, kaj zaboga naj delam v takem avtu? Da si bom noge namakal?Ne vem, moj seveda tesni. Ni to renault, da bi ptiči skozi leteli. E, važno, da uničuješ pljuča ljudi, tudi če nisi objektiven. Dobro so te zdresirali. Čakamo še mtoseva, da se zbudi, da naredi jutranjo molitev oziroma jamrarijo, kako je jokal.
jest10 ::
krneki0001 je izjavil:
Normalna vožnja je pri večini avtomobilov od 2.0 naprej tam okoli 2500 obratov za NA avtomobile.
Pa da ne boš mislil, da turbakov še nisem vozil. Sem si lastil kar nekaj turbakov (R5 turbo, saab 2.3 aero, imprezo 2.0 turbo, ...), ampak je normalna vožnja z atmosfercem bolj udobna in bolj prijetna.
No potem bo čas, da sprobaš tudi kakšno moderno turbo mašino. Ki je lepo vozna od 1500rpm dalje.
Utk ::
Tudi navaden bencinar se da vozit pod 2000 obrati, samo podhranjen ne sme bit. Pa normalno da nima tam nekih hudih pospeškov. Ampak 90% NA bencinarjev je podhranjenih, to je večji problem kot to, da nimajo turbine.
Ti že veš. Karkoli že imam in bom imel, je in bo kupljeno novo in brez posojil. In za več denarja kot stane povprečen VW kupljen v Sloveniji (8 let star passat iz Nemčije z "200" kkm).
stara mama je izjavil:
vsi trije skupaj ;)
Kot je splošno znano uni majster Utk itak v pravem avtu še sedel ni.
Ti že veš. Karkoli že imam in bom imel, je in bo kupljeno novo in brez posojil. In za več denarja kot stane povprečen VW kupljen v Sloveniji (8 let star passat iz Nemčije z "200" kkm).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
K0l1br1 ::
Invictus ::
In golf je najnižji razred nemških avtov.
*ahem* polo
*ahem* up!
Polo, golf, isto sranje, samo drugo pakovanje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Normalna vožnja je pri večini avtomobilov od 2.0 naprej tam okoli 2500 obratov za NA avtomobile.
Pa da ne boš mislil, da turbakov še nisem vozil. Sem si lastil kar nekaj turbakov (R5 turbo, saab 2.3 aero, imprezo 2.0 turbo, ...), ampak je normalna vožnja z atmosfercem bolj udobna in bolj prijetna.
No potem bo čas, da sprobaš tudi kakšno moderno turbo mašino. Ki je lepo vozna od 1500rpm dalje.
Moderno? Kaj je zate moderno? 100 let zastarela tehnologija podprta s parimi IF stavki zapakirana v lično škatlo?
Praviš lepo vozen šele od 1500 obratov naprej? Kaj pa imaš to za ena jajca? Moj avto je lepo vozen že od 800 obratov naprej, pa nima turbine. Na 1500 obratih jaz s svojim avtom že divjam. Pri 1500 obratih v najvišji prestavi grem že 75km/h. 50kmh se vozim pri 1000 obratih in v najvišji prestavi, pa brez problema pohodim pedal za plin in avto pospešuje brez tresenja, kot je to pri 1.4 turbo motorju, ko v šesti pri 50km/h pohodiš gas.
hojnikb ::
100 let nazaj ni blo variabilnih turbin pa primerne elektronike ki bi to kontrolirala. To pa naredi big difference med nečem, ki rabi pol minute da nabere boosta ali nekaj kar začne skoraj takoj vlečt.
#brezpodpisa
stara mama ::
Ja, moj prvi dizel si lahk vozil pri 800 obrati. In to v klanec ;)
Ker vse kar je nemško pri nas je uvožen pasat z 200k...
Eni ne da živite za luno, še v glavi imate vakum :P
Ti že veš. Karkoli že imam in bom imel, je in bo kupljeno novo in brez posojil. In za več denarja kot stane povprečen VW kupljen v Sloveniji (8 let star passat iz Nemčije z "200" kkm).
Ker vse kar je nemško pri nas je uvožen pasat z 200k...
Eni ne da živite za luno, še v glavi imate vakum :P
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
krneki0001 ::
100 let nazaj ni blo variabilnih turbin pa primerne elektronike ki bi to kontrolirala. To pa naredi big difference med nečem, ki rabi pol minute da nabere boosta ali nekaj kar začne skoraj takoj vlečt.
Kater star turbak pa rabi pol minute do boosta? Povej enega?
Pa recimo R5 turbo ni imel e od elektronike (edina elektronika je bil radio), pa so bili pospeški noro dobri, poraba ob normalni vožnji pa ne več kot 6 litrov. Ko si pa pohodil zadevo, je pa motor pil koker si mu dal.
Ampak 1.4 turbo danes nič dosti manj ne porabi kot je R5 turbo ob istem načinu vožnje. Kljub 35 let več razvoja in novodobne elektronike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Invictus ::
Vsa tehnologija za bencinske motorje (z izjemo elektronike) je bila odkrita že pred 2. svetovno vojno.
Motor DB 601 je imel vse kar imajo danes "moderni" avti.
Motor DB 601 je imel vse kar imajo danes "moderni" avti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
stara mama ::
Ne govor prenaglas, da ne bojo nekateri zatrdili da so njihovi euro 4 clioti bolj čisti od vsega na svetu.
(da ne razočaraš one s spranimi možgani, pusti jih sanjarit)
(da ne razočaraš one s spranimi možgani, pusti jih sanjarit)
Ekologija™ in Trajnost™
hojnikb ::
krneki0001 je izjavil:
100 let nazaj ni blo variabilnih turbin pa primerne elektronike ki bi to kontrolirala. To pa naredi big difference med nečem, ki rabi pol minute da nabere boosta ali nekaj kar začne skoraj takoj vlečt.
Kater star turbak pa rabi pol minute do boosta? Povej enega?
Pa recimo R5 turbo ni imel e od elektronike (edina elektronika je bil radio), pa so bili pospeški noro dobri, poraba ob normalni vožnji pa ne več kot 6 litrov. Ko si pa pohodil zadevo, je pa motor pil koker si mu dal.
Ampak 1.4 turbo danes nič dosti manj ne porabi kot je R5 turbo ob istem načinu vožnje. Kljub 35 let več razvoja in novodobne elektronike.
praktično vsi turbaki v ~80' so mel grozen turbo lag.
#brezpodpisa
Wrop ::
stara mama je izjavil:
Ne govor prenaglas, da ne bojo nekateri zatrdili da so njihovi euro 4 clioti bolj čisti od vsega na svetu.
(da ne razočaraš one s spranimi možgani, pusti jih sanjarit)
Bolj čisti kot vsi naciwagni, ki so trajno parkirani po igriščih, travnikih in parkiriščih v ZDA. Zakatere še sam bog ne ve kaj bi z njimi. Še dobro, da jih ne smejo izvoziti, ker bi jih slovenci pokupili na zalogo. Verjetno bodo male TEŠ6-e na štirih kolesih vse šle v reciklažo.
MaliJanez ::
GrimReaper je izjavil:
Sam bom šel v soboto raje po Astro 1.6T 200, pa prve par let niti ne bo treba čipat. Je pa tudi omenjena Corsa best buy za svoj denar. Ampak v SLO je tale pomoje ena od največ dveh ali treh:
http://www.css-tuning.com/galerija-vozi...
Sicer pa zdaj ko imam kontra sleeperju, avto živo modre barve na daleč kriči da ima kar precej pod pokrovom, pa do sedaj nisem opazil da bi se ga kdo bal, folk me izsiljuje po dolgem in počez, enako kot če bi imel en povprečen avto. Kar sem do sedaj opazil razlike, edino otroci pred osnovno šolo mi mahajo naj mal poteram, ostali mi pa ne namenijo niti najmanjšega pogleda.
Enako ne vem če bi bilo prav veliko ljudem mar, če tvoja Corsa potegne 2x bolje kot njihova.
Če voziš opla človek, kaj misliš da ga bojo ljudje slikali ko boš parkiral kje, al pa se počasi mimo peljal? haha, pač je moder pa tudi če je opc line ali pa pravi OPC z 280km, je še vseeno samo Opel Astra, če bi hotel pozornost in poglede bi si mogel kupit kaj drugega.
Sem zadnič videl pred Lidlom v svojem mestu GOLF 7 R, štirje izpuhi, 301km in ta lepa posebna metalic modra barva. Misliš da ga je kdo opazil? Noben, ker je vseeno še vedno samo golf in 3/4 ljudi tak nima pojma o avtih..da bi razločli razliko med navadnim in športnim modelom avta.
Če hočeš obračat glave si kupi kakšen V8 z 4.0l ali še več, ti garantiram da se bojo ljudje obračali ko boš gas pohodil preizkušeno na BMW X5 4.6i in Audi A8 4.2fsi, oba zabolita ko neki american muscle in privabljata poglede, predvsem če daš v Park na semaforju in malo gas stisneš da celi avto strese
Heavy ::
krneki0001 je izjavil:
Ampak 1.4 turbo danes nič dosti manj ne porabi kot je R5 turbo ob istem načinu vožnje. Kljub 35 let več razvoja in novodobne elektronike.
200kg dodatne teže pa pokrije.
#TeamFelix
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
100 let nazaj ni blo variabilnih turbin pa primerne elektronike ki bi to kontrolirala. To pa naredi big difference med nečem, ki rabi pol minute da nabere boosta ali nekaj kar začne skoraj takoj vlečt.
Kater star turbak pa rabi pol minute do boosta? Povej enega?
Pa recimo R5 turbo ni imel e od elektronike (edina elektronika je bil radio), pa so bili pospeški noro dobri, poraba ob normalni vožnji pa ne več kot 6 litrov. Ko si pa pohodil zadevo, je pa motor pil koker si mu dal.
Ampak 1.4 turbo danes nič dosti manj ne porabi kot je R5 turbo ob istem načinu vožnje. Kljub 35 let več razvoja in novodobne elektronike.
praktično vsi turbaki v ~80' so mel grozen turbo lag.
Ne drži, praktično (iz prve roke) ti povem da ni bilo sile z original (nepredelanimi) avtomobili. Športni in predelani so imeli te probleme, ker so imeli prevelike turbine. Če si imel T2 ali KKK turbino v R5 turbo se je poznalo na pospeškuh, turbo luknja pa je bila majhna, če si dal T25 ali celo T30 turbino, je pa avto "poletel", ampak je pa turbo luknja bila velika. Saab 9000 2.0 je imel reciom low preasure turbino in tam tega sploh ni bilo za čutit, 2.3 AERO je pa imel, ampak nič večjo kot jo imajo današnji 2.0 turbo motorji.
Seveda danes elektronika več stvari uravnava in je krmiljenje lažje in se veliko lažje naredi da pomanjšaš turbo luknjo in narediš vse bolj zvezno, ker računalnik krmili vse.
Ampak še vedno pa v 35 letih niso prav dosti naredili na porabi turbakov.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Ampak 1.4 turbo danes nič dosti manj ne porabi kot je R5 turbo ob istem načinu vožnje. Kljub 35 let več razvoja in novodobne elektronike.
200kg dodatne teže pa pokrije.
Kaj boš pa potem za saaba letnik 1987 rekel, ki je bil 2.3 turbo z dvema tonama teže? Povprečna poraba pri 180km/h iz LJ proti Jesenicam pa samo 8.6 litra bencina. Primerjaj to z današnjimi turbaki (ne dizli) po porabi, pa boš videl da se v zadnjih 30 letih ni prav dosti spremenilo.
Heavy ::
9000 turbo? Pri 180? Po cesti, ki se rahlo vzpenja? 8,6?
Mogoče je res bilo tako, ampak kot sem šel gledat povprečje modernih turbo 2.0 saabov je nekje 10-11 litrov. In to dvomim da pri 180.
Mogoče je res bilo tako, ampak kot sem šel gledat povprečje modernih turbo 2.0 saabov je nekje 10-11 litrov. In to dvomim da pri 180.
#TeamFelix
stara mama ::
krneki0001 je izjavil:
Seveda danes elektronika več stvari uravnava in je krmiljenje lažje in se veliko lažje naredi da pomanjšaš turbo luknjo in narediš vse bolj zvezno, ker računalnik krmili vse.
Ampak še vedno pa v 35 letih niso prav dosti naredili na porabi turbakov.
Ni problem naredit 500 konjev na motorju. BMWju je ratalo celo 1500 :P
Samo turbine so zdaj vse majhne, zato odzivnost.
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Domobrancek ::
Klasično je šla cela tema v 3pm, avtor pa ve nič oz. še manj
No ja tako hudo tudi ni je na prvih 2 straneh kar nekaj uporabnih informacij. Nadalne strani pa so tudi zabavne . Na koncu je tako ali tako na meni, da se pozanimam in pogledam kateri avti imajo katere napake in se potem odločim, kaj mi najbolj ustreza. Mnenja glede trubo bencinar vs atmosferc pa so precej mešana. Atmosferca imam že sedaj tako, da približno vem kako se pelje. Verjetno bo najbolje da poizkusim peljati še kakšnega turbo bencinarja in se na podlagi tega odločim kateri se bolje pelje. Trenutno pa so mi najbolj všeč: Honda Civic (1.8), Golf VI(Verjetno 1.4TSI z 120konji. Te izgledajo še najbolj zanesljive), Seat Leon (enako kot golf), in novejša Opel Astra(Moram še bolj podrobno pogledati. 1.4 turbo ali pa 1.6 atmosferc). Bom pa takrat videl pri katerem od teh avtov bom imel največ sreče in katerega se bo dalo dobiti najbolj ohranjenega. Imam tudi nekaj vez pri avtohiši Sawal tako, da bom mogoče lahko tam dobil kakšen rabljen avto malo bolj ugodno..
krepki ::
Jaz sem imel golfa 5 1.6 bencinar in je bila poraba na kratke relacije 10 litrov na daljše 7.3 litre odzivnost tako tako za prehitevanje si moral dat v tretjo in bulat gas da si komaj lahko prehitel.
Zdaj leon 1.4 tsi poraba 5.8 na kratke ture okrog 8 litrov še ne vem točno ker je avto nov v glavnem z 45 litrskim tankom naredim 800km do rezerve.Prehitevanje je pravi užitek saj avto dejansko potegne vožnja večinoma v 5 ali 6sti prestavi.
Zdaj leon 1.4 tsi poraba 5.8 na kratke ture okrog 8 litrov še ne vem točno ker je avto nov v glavnem z 45 litrskim tankom naredim 800km do rezerve.Prehitevanje je pravi užitek saj avto dejansko potegne vožnja večinoma v 5 ali 6sti prestavi.
krneki0001 ::
9000 turbo? Pri 180? Po cesti, ki se rahlo vzpenja? 8,6?
Mogoče je res bilo tako, ampak kot sem šel gledat povprečje modernih turbo 2.0 saabov je nekje 10-11 litrov. In to dvomim da pri 180.
To je zato, ker je od 1995 saaba prevzel GM in je saab dobil sranje elektronike in motorjev od opla
krneki0001 ::
stara mama je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Seveda danes elektronika več stvari uravnava in je krmiljenje lažje in se veliko lažje naredi da pomanjšaš turbo luknjo in narediš vse bolj zvezno, ker računalnik krmili vse.
Ampak še vedno pa v 35 letih niso prav dosti naredili na porabi turbakov.
Ni problem naredit 500 konjev na motorju. BMWju je ratalo celo 1500 :P
Samo turbine so zdaj vse majhne, zato odzivnost.
Problem majhne turbine je da je pri 5500 obratih že konec veselja. Pol si omejen kot pri dizlu. Odzivnost pa lahko rešiš tudi z večimi turbinami ali pa z komprsorjem za nizke in turbino za viskoe obrate. Ampak VAG se je tega lotil in pogorel v svojih tfsi modelih.
Kot zanimivost za vse, ki po renaultu pljuvate: Leta 1980 je imela serijska R5 MAXI 345 konjev, ki so jih spravili iz 1397ccm motorja. Leta 1981 so pa naredili 1527ccm izvedbo in iz nje spravili 455KM.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
jest10 ::
krneki0001 je izjavil:
Kot zanimivost za vse, ki po renaultu pljuvate: Leta 1980 je imela serijska R5 MAXI 345 konjev, ki so jih spravili iz 1397ccm motorja. Leta 1981 so pa naredili 1527ccm izvedbo in iz nje spravili 455KM.
Zihr z euro 6 izpusti.
Zdaj leon 1.4 tsi poraba 5.8 na kratke ture okrog 8 litrov še ne vem točno ker je avto nov v glavnem z 45 litrskim tankom naredim 800km do rezerve.Prehitevanje je pravi užitek saj avto dejansko potegne vožnja večinoma v 5 ali 6sti prestavi.
nebivedu bo rekel, da zihr lažeš
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
GrimReaper ::
krneki0001 je izjavil:
Ker ti nisi opazil razlike med 1.0 in 2.0 motorjem, ti svetujem, da vrneš izpit. Namreč razlika je resnično ogromna. Ko se boš pa enkrat usedel v 2.5 ali 3.0 ali kaj večjega atmosferskega, boš svoje napačne ugotovitve brez problema zanikal. 1.4 turbo proti 3.0 je ko noč pa dan, Kvaliteta in udobnost vožnje v 3.0 avtomobilu je leta pred 1.4 turbo. Pa tudi razlika v teži se nič ne pozna, pa je verjetno 3.0 težji vsaj za 500kg.
1.4 turbo ne ponuja nič pametnega, razen bolečin v hrbtu, ker te stalno gunca na sedežu. Namreč ostali vozijo normalno, ti pa se približaš odzadaj, bremzaš, se spet približaš, spet bremzaš,... Ja, na prazni cesti se da, ampak danes je praznih cest bolj malo. In upoštevat moraš, da se večina vseeno vozi in se tudi hoče voziti normalno, brez naglih pospeševanj in brez naglih zaviranj. To kar pa ti počneš s takim avtom, pa ni niti adrenalinska vožnja, ampak izzivanje.
Kot prvo, na Gorenjskem je precej neprometnih cest, pametni se pa LJ, Maribora in Bleda (ter kar je še meni nepoznanih prometnih mest oz. lokacij pri nas) izogibamo. Nikakor ne vozim kot opisuješ, znam takoj ocenit, da če se ne bo dalo prehitet, da preklopim v normal mode.
Potem pa predčasno levi smernik, druga prestava in poskok mimo. Zato se pač rabi hiter avto, in OP tudi to hoče.
Sam sem večkrat na cesti tudi povsem sam (če je prava ura, tudi celo pot, recimo 14:30 je že taka, pa tudi danes ob 15:30 sem imel samo enega, sicer enako hitrega, pred sabo), in tudi takrat mi pride prav moč (pri atmosfercu seveda pogrešam navor in s tem eno veselje do življenja pod 5000rpm), pač regionalna cesta ni samo da spelješ na glavno cesto, pospešiš do 100 in se voziš do doma, ampak imaš vmes naselja, ovinke itd. iz katerih je treba pospeševat, in vsaj sam nimam živcev da bi se vsakič vlekel kot čreva, ampak sem rad čimhitreje nazaj na 100. Tako da se ne gre samo za prehitevanja, saj zakaj pa ima npr. BMW nad 330i, še 335i in 340i, verjetno zato da je vožnja bolj lagodna in ne zaradi lepšega.
Sicer na dolgih ravninah se folk nikakor ne vozi 60, ampak zadnje čase opažam tudi lepih 110+. Problem je na krajših odsekih ali v klanec gor kjer se večini zdi nesmiselno pospeševat do 100, ker gredo pač samo do trgovine (ali pa imaš pred sabo nebiveduja s svojim 3.0 atmosfercem s katerim ne prekorači 2500rpm, mislim, od kje dobi take da je to normalna vožnja, tako počasnih voznikov pa tudi ne srečam vsak dan, saj približno normalno se folk že zna vozit), in niso na športni vožnji kot ti. In na teh krajših odsekih rabiš precej moči za prehitet iz 60 na 90, tako kot hoče OP.
Razlike v vožnji ni velike, kjer sem užival v pospešku pri 1.0 (v kakšen klanec poln plin v drugi prestavi), uživam tudi pri 2.0, kjer sem si vmes kuhal kavo pri 1.0 (dolga ravnina iz krožnega, 2. prestava iz 40km/h), si jo tudi zdaj pri 2.0, samo da je prej narejena. Upam da zdaj veš kaj hočem povedat.
Sam sem tudi res postopoma stopnjeval moči, 50-60-105-185KM, tako da z nobenim nisem bil posebej impresioniran niti prvi dan. Povsem drugo je pa to, če bi šel po prvem tednu iz 50 na 185KM. Če greš skozi 8 let, meh.
Tudi OP je sedaj rekel, da že ve kako se pelje atmosferec, in to je to kar zapovedujem, če si peljal enega, si peljal vse, razlika (pomoje sicer še vseeno majhna) je potem če greš enkrat na šestaka, res prava pa če greš na V8.
Ma saj ni tako slab 2.0 (govorim za mojega, navitega, navaden 140 ni vreden svojega denarja), vsaj eno normalno moč ima, 130KM pri 5000rpm, 185KM pri 7250rpm, ampak vsekakor obstajajo boljši avti. Že recimo prej omenjena čipana Corsa 1.4T 100KM (oz. pač stock 150KM), to razvije 130KM že pri 3500rpm, ma grem takoj zdaj stavit 1000EUR da se to pelje bolje kot moj. In da me v določenih pogojih lahko celo prehiti čeprav ima 30KM manj, ni vse v max KM, ampak v celi krivlji moči in navora.
Pri mojem, če ne začneš v prvi, je bolj žalost, in moraš čakat da se prebije čez 3000, 4000, potem pri 5000 pa šele pride do življenja.
1.4T, pa je bil samo 135KM, pa seveda sem vsak dan jamral kako ne gre, ker je imel pač samo 135KM (in sem šel zaradi tega tudi k CSS ga čipat, ampak se ni dalo, ker so vsi rabljeni avti šrot), ampak za normalno vožnjo je bil pa odličen. Še v avtohiši ko sem ga zamenjal za Clia so mi to rekli (in spraševali zakaj menjam, sam sem odgovoril da zaradi ročnega menjalnika pa zaradi večje moči), in potem mi je rekel še kupec avta.
Kar je bilo v užitek, pospeševanje iz krožnega v drugi, si že imel en približen občutek kako je to, če te lima na zic, zdaj z atmosfercem, če zavijam desno čez krožno v prvi prestavi, pa potegnem proti 60km/h, ne dobim tega občutka. Potem prožnost v 4. in 5. od 80 naprej, ta je bila neverjetna, tudi na AC sem se lahko poigraval s precej dražjimi avtomobili. Kdor ne verjame, primerjava z omenjenim BMW-jevim 3.0 šestakom, ki je v 4. enako hiter, v 5. in 6. pa počasnejši:
http://www.zeperfs.com/en/duel4023-1302...
Ampak OP išče avto za 7kEUR, tako da ne vem od kje sedaj 3.0.
Edini problem je bil okoli krožnih, kjer je avto ves mrtev, enako sem zadnjič ugotovil, ko sem vozil 2.0 TDI 150. Clio je tam popolno nasprotje, to se da vključit praktično na milimeter na zadek tistega, ki je noter.
Z 1.6 16V sem imel včasih tudi probleme, ker ni lepo skočil not, ampak ga je zamorilo, tako da tukaj kapo dol za 2.0.
Pa za prehitevat je bil tudi odličen 1.4T, ma nisem opazil da bi bil 2.0 185KM kaj hitrejši. 0-100 že je kakšno sekundo, če začneš v drugi prestavi, kar je v večini primerov po regionalkah, sta pa tam tam.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Domobrancek ::
GrimReaper je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Ker ti nisi opazil razlike med 1.0 in 2.0 motorjem, ti svetujem, da vrneš izpit. Namreč razlika je resnično ogromna. Ko se boš pa enkrat usedel v 2.5 ali 3.0 ali kaj večjega atmosferskega, boš svoje napačne ugotovitve brez problema zanikal. 1.4 turbo proti 3.0 je ko noč pa dan, Kvaliteta in udobnost vožnje v 3.0 avtomobilu je leta pred 1.4 turbo. Pa tudi razlika v teži se nič ne pozna, pa je verjetno 3.0 težji vsaj za 500kg.
1.4 turbo ne ponuja nič pametnega, razen bolečin v hrbtu, ker te stalno gunca na sedežu. Namreč ostali vozijo normalno, ti pa se približaš odzadaj, bremzaš, se spet približaš, spet bremzaš,... Ja, na prazni cesti se da, ampak danes je praznih cest bolj malo. In upoštevat moraš, da se večina vseeno vozi in se tudi hoče voziti normalno, brez naglih pospeševanj in brez naglih zaviranj. To kar pa ti počneš s takim avtom, pa ni niti adrenalinska vožnja, ampak izzivanje.
Kot prvo, na Gorenjskem je precej neprometnih cest, pametni se pa LJ, Maribora in Bleda (ter kar je še meni nepoznanih prometnih mest oz. lokacij pri nas) izogibamo. Nikakor ne vozim kot opisuješ, znam takoj ocenit, da če se ne bo dalo prehitet, da preklopim v normal mode.
Potem pa predčasno levi smernik, druga prestava in poskok mimo. Zato se pač rabi hiter avto, in OP tudi to hoče.
Sam sem večkrat na cesti tudi povsem sam (če je prava ura, tudi celo pot, recimo 14:30 je že taka, pa tudi danes ob 15:30 sem imel samo enega, sicer enako hitrega, pred sabo), in tudi takrat mi pride prav moč (pri atmosfercu seveda pogrešam navor in s tem eno veselje do življenja pod 5000rpm), pač regionalna cesta ni samo da spelješ na glavno cesto, pospešiš do 100 in se voziš do doma, ampak imaš vmes naselja, ovinke itd. iz katerih je treba pospeševat, in vsaj sam nimam živcev da bi se vsakič vlekel kot čreva, ampak sem rad čimhitreje nazaj na 100. Tako da se ne gre samo za prehitevanja, saj zakaj pa ima npr. BMW nad 330i, še 335i in 340i, verjetno zato da je vožnja bolj lagodna in ne zaradi lepšega.
Sicer na dolgih ravninah se folk nikakor ne vozi 60, ampak zadnje čase opažam tudi lepih 110+. Problem je na krajših odsekih ali v klanec gor kjer se večini zdi nesmiselno pospeševat do 100, ker gredo pač samo do trgovine (ali pa imaš pred sabo nebiveduja s svojim 3.0 atmosfercem s katerim ne prekorači 2500rpm, mislim, od kje dobi take da je to normalna vožnja, tako počasnih voznikov pa tudi ne srečam vsak dan, saj približno normalno se folk že zna vozit), in niso na športni vožnji kot ti. In na teh krajših odsekih rabiš precej moči za prehitet iz 60 na 90, tako kot hoče OP.
Razlike v vožnji ni velike, kjer sem užival v pospešku pri 1.0 (v kakšen klanec poln plin v drugi prestavi), uživam tudi pri 2.0, kjer sem si vmes kuhal kavo pri 1.0 (dolga ravnina iz krožnega, 2. prestava iz 40km/h), si jo tudi zdaj pri 2.0, samo da je prej narejena. Upam da zdaj veš kaj hočem povedat.
Sam sem tudi res postopoma stopnjeval moči, 50-60-105-185KM, tako da z nobenim nisem bil posebej impresioniran niti prvi dan. Povsem drugo je pa to, če bi šel po prvem tednu iz 50 na 185KM. Če greš skozi 8 let, meh.
Tudi OP je sedaj rekel, da že ve kako se pelje atmosferec, in to je to kar zapovedujem, če si peljal enega, si peljal vse, razlika (pomoje sicer še vseeno majhna) je potem če greš enkrat na šestaka, res prava pa če greš na V8.
Ma saj ni tako slab 2.0 (govorim za mojega, navitega, navaden 140 ni vreden svojega denarja), vsaj eno normalno moč ima, 130KM pri 5000rpm, 185KM pri 7250rpm, ampak vsekakor obstajajo boljši avti. Že recimo prej omenjena čipana Corsa 1.4T 100KM (oz. pač stock 150KM), to razvije 130KM že pri 3500rpm, ma grem takoj zdaj stavit 1000EUR da se to pelje bolje kot moj. In da me v določenih pogojih lahko celo prehiti čeprav ima 30KM manj, ni vse v max KM, ampak v celi krivlji moči in navora.
Pri mojem, če ne začneš v prvi, je bolj žalost, in moraš čakat da se prebije čez 3000, 4000, potem pri 5000 pa šele pride do življenja.
1.4T, pa je bil samo 135KM, pa seveda sem vsak dan jamral kako ne gre, ker je imel pač samo 135KM (in sem šel zaradi tega tudi k CSS ga čipat, ampak se ni dalo, ker so vsi rabljeni avti šrot), ampak za normalno vožnjo je bil pa odličen. Še v avtohiši ko sem ga zamenjal za Clia so mi to rekli (in spraševali zakaj menjam, sam sem odgovoril da zaradi ročnega menjalnika pa zaradi večje moči), in potem mi je rekel še kupec avta.
Kar je bilo v užitek, pospeševanje iz krožnega v drugi, si že imel en približen občutek kako je to, če te lima na zic, zdaj z atmosfercem, če zavijam desno čez krožno v prvi prestavi, pa potegnem proti 60km/h, ne dobim tega občutka. Potem prožnost v 4. in 5. od 80 naprej, ta je bila neverjetna, tudi na AC sem se lahko poigraval s precej dražjimi avtomobili. Kdor ne verjame, primerjava z omenjenim BMW-jevim 3.0 šestakom, ki je v 4. enako hiter, v 5. in 6. pa počasnejši:
http://www.zeperfs.com/en/duel4023-1302...
Ampak OP išče avto za 7kEUR, tako da ne vem od kje sedaj 3.0.
Edini problem je bil okoli krožnih, kjer je avto ves mrtev, enako sem zadnjič ugotovil, ko sem vozil 2.0 TDI 150. Clio je tam popolno nasprotje, to se da vključit praktično na milimeter na zadek tistega, ki je noter.
Z 1.6 16V sem imel včasih tudi probleme, ker ni lepo skočil not, ampak ga je zamorilo, tako da tukaj kapo dol za 2.0.
Pa za prehitevat je bil tudi odličen 1.4T, ma nisem opazil da bi bil 2.0 185KM kaj hitrejši. 0-100 že je kakšno sekundo, če začneš v drugi prestavi, kar je v večini primerov po regionalkah, sta pa tam tam.
Torej so turbo bencinarji po tvojem mnenju boljši od atmosfercev? 1.4T ima alfa ane?
Budget 7k?Civic 8 gen it is
Zelo možno je, da bo. Mi je vedno bolj ušeč
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Domobrancek ()
GrimReaper ::
Mojadva 1.4T in 2.0 NA sta bila glede vožnje tam tam, en je bil nekje boljši, en drugje. Samo za enega se ne bi mogel nikol odločit.
Ampak atmosferec, da ti povem koliko sem imel danes porabo na 49km vožnje kjer se je šparalo samo po naseljih kjer sem šel 50.
14,2l/100km, porabil sem pa 6,9l. Resda sem enkrat prišel tudi do 170km/h (na semaforju pred Zlatim poljem pred Kranjem pajsnil 4 po pasu za zavijanje levo, potem je bilo pa vse frej), prehiteval tudi motoriste in bil med ovinki celo malenkost hitrejši, ampak vseeno, povsem enako hitro bi šel lahko z 1.4T 135, pa bi imel sigurno max 10l, še na Ljubelj sem prišel komaj na 10,5l, pa je bolje vlekel v klanec, Clio je rabil 16,5l, še navzdol 11,5l, 1.4T samo 5,5l.
Sicer pa tebi verjetno Clio RS ne pride v poštev, tako da tukaj sploh ne bi smelo biti debate o atmosfercu, ker ostali niso vredni omembe napram turbaku, če sem sam rekel da ne vem ali bi izbral 135 turbo ali 185 atmosferskih konj.
1.4T je bila Alfa ja, pa Fiat Bravo ima ta motor.
Dokler govorimo o budget avtu in da se z lahkoto premika, in da so ti 1.6T še predragi za zavarovanje (130kW+), ti je 1.4T to to.
Na Avto.net so meni od teh zanimivi samo Bravoti 150:
http://www.avto.net/Ads/results.asp?zna...
Peugeot in VW bi se sam izogibal, preveč problemov s ketnami, Fiat ima jermen.
Ampak atmosferec, da ti povem koliko sem imel danes porabo na 49km vožnje kjer se je šparalo samo po naseljih kjer sem šel 50.
14,2l/100km, porabil sem pa 6,9l. Resda sem enkrat prišel tudi do 170km/h (na semaforju pred Zlatim poljem pred Kranjem pajsnil 4 po pasu za zavijanje levo, potem je bilo pa vse frej), prehiteval tudi motoriste in bil med ovinki celo malenkost hitrejši, ampak vseeno, povsem enako hitro bi šel lahko z 1.4T 135, pa bi imel sigurno max 10l, še na Ljubelj sem prišel komaj na 10,5l, pa je bolje vlekel v klanec, Clio je rabil 16,5l, še navzdol 11,5l, 1.4T samo 5,5l.
Sicer pa tebi verjetno Clio RS ne pride v poštev, tako da tukaj sploh ne bi smelo biti debate o atmosfercu, ker ostali niso vredni omembe napram turbaku, če sem sam rekel da ne vem ali bi izbral 135 turbo ali 185 atmosferskih konj.
1.4T je bila Alfa ja, pa Fiat Bravo ima ta motor.
Dokler govorimo o budget avtu in da se z lahkoto premika, in da so ti 1.6T še predragi za zavarovanje (130kW+), ti je 1.4T to to.
Na Avto.net so meni od teh zanimivi samo Bravoti 150:
http://www.avto.net/Ads/results.asp?zna...
Peugeot in VW bi se sam izogibal, preveč problemov s ketnami, Fiat ima jermen.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Utk ::
Ce rabis sluzbo zato, da se z avtom vozis v sluzbo, kar poslusaj nasega forumskega McRea, ce pa rabis avto zato, da prides v sluzbo in se kam drugam, ignoriraj njegove kozlarije.
GrimReaper ::
Če naj mene ignorira, potem pa vseeno če kar ima 1.2 75KM, ker kar je vmes do 1.4T 150 ni nobene razlike, lahko pa ti namesto brezveznih postov, ki so sami sebi v namen, napišeš kakšen predlog.
In ne, 1.6 16V ne bo nobene razlike, tudi s Twingom RS in Swiftom Sport ne bo zadovoljen.
To da bodo večji stroški in da bo pri 10 let starem avtu dajal kar nekaj svoje plače v avto, pa upam da mu je sedaj že jasno.
In ne, 1.6 16V ne bo nobene razlike, tudi s Twingom RS in Swiftom Sport ne bo zadovoljen.
To da bodo večji stroški in da bo pri 10 let starem avtu dajal kar nekaj svoje plače v avto, pa upam da mu je sedaj že jasno.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Utk ::
Napisal sem ze vec pametnih predlogov. Tebi sem predlagal, da ne "svetujes" v temah o avtih. Ker ce ti po klancu navzdol kuri 11 litrov vec kot ocitno ne znas vozit. Njemu sem pa predlagal naj te ignorira, tudi dober predlog.
Drugac pa civic 1.8 ni slaba izbira. Lahko porabi dost malo, potegne ne slabo, crknit ne more kaj veliko.
Drugac pa civic 1.8 ni slaba izbira. Lahko porabi dost malo, potegne ne slabo, crknit ne more kaj veliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
loveJDM ::
Domobrancek haha ni druge ko da greš gleat 1.8Vtec-a,razen če še rabiš kak racing tip od "forumskega McRea"(samo njegov mlinček bi RB5ka dala v intercooler :)
krneki0001 ::
GrimReaper je izjavil:
še na Ljubelj sem prišel komaj na 10,5l, pa je bolje vlekel v klanec, Clio je rabil 16,5l, še navzdol 11,5l, 1.4T samo 5,5l.
Pa kaka jetra imaš to da ti po hribu dol žre 11 litrov?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 49009 (14401) | hojnikb |
» | Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Na cesti | 109220 (68102) | Berserker |
» | Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24332 (19128) | Assassub |
⊘ | Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29084 (27079) | dzinks63 |
» | Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Na cesti | 198193 (163206) | Spajky |