Forum » Na cesti » tdi ali tsi
tdi ali tsi
krneki0001 ::
Gr8t, če petke turbo nisi nikoli vozil, ne boš nikoli vedel, kaj je tist malo avto dal od sebe.
Drugače pa je to ta avto:
http://www.zeperfs.com/en/fiche317-rena...
weight to power ratio - 8.2kg/kW
80-120km/h - 5s
Drugače pa je to ta avto:
http://www.zeperfs.com/en/fiche317-rena...
weight to power ratio - 8.2kg/kW
80-120km/h - 5s
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
Gr8t ::
springfield je izjavil:
Zakaj pa v 5.? Zakaj ne bi dal v 4. in mocenje pospesil?
Tukaj gre za prožnost, pospeševanje iz konca naselja in prehitevanje je povsem druga stvar, to itak da daš v 3.
Prožnost se pozna precej, pojdi vozit enega 1.6 16V ali pa 1.6T 200 kot ga imam sam, to je kot dan in noč. Če voziš okoli 120, pa sploh.
Zdaj bom napisal wall of text, ampak je zanimivo, za tiste, ki mislijo da se po javnih cestah lahko dirka.
Prejšnji teden sem prišel v nekaj čudnih situacij z vožnjo 120-140 kjer je šlo za las, recimo dve stari mami sta stali na cesti oz. se počasi premikali čez cesto kjer ni prehoda izven naselja, brez pogleda v katerokoli smer.
Še v petek sem si rekel, da bom prišel mirno domov, pa že na štartu zapeljem ravno pred enega dirkača s Passatom 2.0 TDI 140 (ni mi mogel povsem sledit, ampak imam tudi sam izkušnje da je 140KM skoraj enako dobro, pa sam sem vozil bolj do 3000-3500 obratov) in sva potem vozila 130 skoraj celo pot, dokler ga nisem imel dovolj in sem ga spustil naprej.
Že kmalu po štartu je iz ovinka tovornjak malo obvozil človeka s psom kjer ni bilo pločnika.
Tam kjer sem ga spustil naprej je pa spustil vse črne saje kar jih je imel in je imel potem noter 90 ravno pred na tej cesti najtežjim ovinkom (noobi ga zvozijo po sredini, čeprav konstantno bremzajo na 50, s 70 se ga da komot zvozit, 80 jaz samo če ni nobenega nasproti) in sta prišla nasproti zaporedoma avtobus in tovornjak.
Tako da na cesti se ni za igrat in imam ta teden namen iti neko srednjo varianto s cca. 100km/h, mogoče do 110 iz naselja v povsem odprto cesto pregledno vsaj 500m.
Zaenkrat je uspelo, prehitel sem edino eno, ki je vozila 80, ko je bilo že zdavnaj svetlo, to je pa spet povsem druga skrajnost.
Ampak tudi pri bolj mirni vožnji se pozna, ne vem kako ne kapiraš kaj to pomeni vožnja v peti. To je po regionalki z vožnjo okoli 100 kjer na daljših ravninah vmes prestavljaš v 6., pred blažjimi ovinki pa daješ v 5. Pa prožnost se pozna povsod, tudi v naselju pri 50-60 v 4.
Pojdi vozit atmosferca in turbaka iste moči, pa boš videl.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Gr8t ::
Gr8t, če petke turbo nisi nikoli vozil, ne boš nikoli vedel, kaj je tist malo avto dal od sebe.
80-120km/h - 5s
To je škoda ja. Na youtube ima en Italijan dobre videe kjer vozi stare klasike, mislim da je tudi tega.
80-120 ima moj avto 4s pa je povsem normalno. Res pa da številke niso vse, v nekaterih primerih, sploh iz nižjih hitrosti v 2. prestavi, je 1.4T 135 bolj pritisnil na sedež.
Sem pa enkrat bral v AM, pri opisu Alfe Mito 1.4T 170, da se to ne more primerjati s Puntom 1 GT 1.4T 135 kar se tiče brutalnosti. Tistega sem vozil samo enkrat do 70km/h, pa je res trgal (res pa da sem prišel s Puntom 1.2 60), škoda ker ga nisem zapeljal ne regionalko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Gr8t ::
Sem našel, mislim da je to najbolj blizu kar bom prišel temu avtu, pogledam ob priložnosti.
Tudi Maxi Turbo 350HP:
Tudi Maxi Turbo 350HP:
krneki0001 ::
Gr8t, če petke turbo nisi nikoli vozil, ne boš nikoli vedel, kaj je tist malo avto dal od sebe.
80-120km/h - 5s
To je škoda ja. Na youtube ima en Italijan dobre videe kjer vozi stare klasike, mislim da je tudi tega.
80-120 ima moj avto 4s pa je povsem normalno. Res pa da številke niso vse, v nekaterih primerih, sploh iz nižjih hitrosti v 2. prestavi, je 1.4T 135 bolj pritisnil na sedež.
Sem pa enkrat bral v AM, pri opisu Alfe Mito 1.4T 170, da se to ne more primerjati s Puntom 1 GT 1.4T 135 kar se tiče brutalnosti. Tistega sem vozil samo enkrat do 70km/h, pa je res trgal (res pa da sem prišel s Puntom 1.2 60), škoda ker ga nisem zapeljal ne regionalko.
Predstavljaj si da je bilo to leta 1985 (ko je imel ta avto 5s od 80 do 120km/h). In ne z današnjo tehnologijo.
Jaz sem z R5GTT (1.4T in 120KM) naredil več kot 430k kilometrov, pa sploh ni bilo nekih hudih popravil vmes. Enkrat menjalnik (ribnil med zaviranjem z menjalnikom, je en ležaj odletel) in enkrat hladilnik za vodo in olje (oljni hladilnik je bil vgrajen v vodni hladilnik in je spustil olje v vodo), drugače pa v samo redni servisi.
Je imel pa premnogi tudi konkretno močnejši avto problem ujet petko turbo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
IL_DIAVOLO ::
Glej verzijo EA211, prejšnja je bila EA111. Torej od 2012 dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Skoda octavia 1.0 tsi (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21245 (6644) | jest10 |
⊘ | Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29257 (27252) | dzinks63 |
⊘ | TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46769 (42477) | Mavrik |
» | Seat Leon ali Toyota Auris (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15809 (13784) | MaticKregar |
» | Avto z nizko porabo na avtocesti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 53176 (50057) | Matwic |