» »

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?

««
8 / 8
»
»»

koyotee ::

krneki0001 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

Pa turbine niso več tako drage, kot včasih. Za nek povprečen avto pride menjava (material + delo) cca. 500€.


1500 do 2500, ne pa 500. 450 je obnovljena, 750 pa obnovljena z garancijo.

puginho je izjavil:

Mali turbaki imajo bolj al manj 6 prestav, torej 3000 obratov pri 130. Klasični pa 4000+. Toliko o trenju.


Večina jih ima danes 6 prestav. Nekateri celo 8 ali 9.


Ah ne, turbina za mojega recimo, pa se ve, da so kosi za italjana dražji kot za nemca, je 800€ NOVA.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

loveJDM ::

Če se tebi zdi 800€ malo :)

koyotee ::

loveJDM je izjavil:

Če se tebi zdi 800EUR malo :)


Ne zdi se mi malo, ampak ni pa to 1500-2500EUR :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: koyotee ()

Blinder ::

loveJDM je izjavil:

Da,bo...ker je bolj navita.Manjsa kubatura manjsi bat,manj navora vec stiskanja,vec obratov vec trenja.Hitreje bo avto zaceu olje pit.


Tist 2.0 pa ima:
    tezje ventile (zato ker so vecji) -> vecja obraba odmicne grede & tudi ventila

    tezje bate (ker imajo vecji premer) -> hitrejsa obraba spodnega dela motorja

    daljsi hod bata -> vecji pospeski bata -> hitrejsa obraba spodnega dela motorja. Ojnice pa pa se po dveh malih serivsih ze odlomijo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Netrunner ::

Iz vsega tega prerekanja ne znam razbrati sledečega.

A. 1.2 Turbo
B. 1.6 Klasika

1. Kateri je na splošno boljši
2. Kateri ima manjšo porabo
3. S katerim se bolje vozi
4. Kateri je bolj vzdržljiv oz. bo zdržal več časa
5. Kateri ima večje stroške pri morebitnih okvarah

blackbfm ::

Turbo zmaga ker ga furas pri pol manjših obratih kot klasiko, posledicno mas manjse izgube, porabo, obrabo..

facepalm ::

1. A
2. A
3. A
4. A ali B 50/50
5. Po vsej verjetnosti A

Utk ::

Ne fantazirat, cenejsi je 1,6 in vec bo zdrzal, vse drugo je na strani 1,2. Navadni atmosferci so na svojem koncu postali neunicljivi.

krneki0001 ::

koyotee je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

Pa turbine niso več tako drage, kot včasih. Za nek povprečen avto pride menjava (material + delo) cca. 500€.


1500 do 2500, ne pa 500. 450 je obnovljena, 750 pa obnovljena z garancijo.

puginho je izjavil:

Mali turbaki imajo bolj al manj 6 prestav, torej 3000 obratov pri 130. Klasični pa 4000+. Toliko o trenju.


Večina jih ima danes 6 prestav. Nekateri celo 8 ali 9.


Ah ne, turbina za mojega recimo, pa se ve, da so kosi za italjana dražji kot za nemca, je 800€ NOVA.


Link do trgovine?

Na C4 smo kolegu menjal turbino. 450 nepreverjena rabljena, 750 od beje, obnovljena in z garancijo, 1500 evrov nova.

Za subaru outback dizel je turbina v sloveniji 2550 evrov, ker je v kosu z variatorjem. Iz nemčije jo dobiš za 1650.

Zgodovina sprememb…

wini ::

Mercedes e klasa 2006 letnik, turbina obnovljena 700€, nova garrett pa 850€

koyotee ::

krneki0001 je izjavil:

koyotee je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

Pa turbine niso več tako drage, kot včasih. Za nek povprečen avto pride menjava (material + delo) cca. 500€.


1500 do 2500, ne pa 500. 450 je obnovljena, 750 pa obnovljena z garancijo.

puginho je izjavil:

Mali turbaki imajo bolj al manj 6 prestav, torej 3000 obratov pri 130. Klasični pa 4000+. Toliko o trenju.


Večina jih ima danes 6 prestav. Nekateri celo 8 ali 9.


Ah ne, turbina za mojega recimo, pa se ve, da so kosi za italjana dražji kot za nemca, je 800€ NOVA.


Link do trgovine?

Na C4 smo kolegu menjal turbino. 450 nepreverjena rabljena, 750 od beje, obnovljena in z garancijo, 1500 evrov nova.

Za subaru outback dizel je turbina v sloveniji 2550 evrov, ker je v kosu z variatorjem. Iz nemčije jo dobiš za 1650.



z

Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

mikhaair ::

NikolormousB je izjavil:

Turbina poveča izkoristek motorja.


To pa mislim da ne drzi.

blackbfm ::

mikhaair je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

Turbina poveča izkoristek motorja.


To pa mislim da ne drzi.


narobe mislis

hojnikb ::

učinkovitost je odvisna od marsičesa, ne samo od turbine....

recimo kakšen atkins, ki je v hibridih je bolj učinkovist kot turbo malček z enakimi konji...
#brezpodpisa
««
8 / 8
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16149033 (14425) hojnikb
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446109291 (68173) Berserker
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12124357 (19153) Assassub

Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7229098 (27093) dzinks63
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743198658 (163671) Spajky

Več podobnih tem