» »

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?

Koliko za avto?/Turbo vs atmosferski bencinar?

jest10 ::

krneki0001 je izjavil:

Gledaš nemške podatke. Torej ogromno avtocest, zato prvo tretjino najnižjih podatkov brez problema odrežeš, ker je tako nizka poraba izključno zaradi velikih relacij na teh avtocestah. Druga tretjina so nekje deloma daljše relacije, deloma mestna vožnja, zadnja tretjina je pa kratke relacije in mestna vožnja.

In ta zadnji del je važen za OP-a. Op namreč piše, da se bo vozil 10km na dan, torej bo tak avto pil med 8 in 9 litrov, ker se ne bo niti ogrel za 5km do službe in 5km od službe do doma.

Jaz večinoma vozim kratke razdalje čez mesto (2x na dan 6km), pa imam prav nizko porabo.
Res pa da imam 1,2 TSI

m0LN4r ::

Moje izkusnje (realne, ne po racunalniku):
https://www.spritmonitor.de/de/user/m0L...

Vec moci = vec prehitevanja in pospesevanja

Summa summarum:
1.4 90KM dizelbmt - 570 eurov za 10kkm (sestrin, mamin je brez bmt pije 610 eurov na 10kkm )
2.0 110KM dizel - 670 eurov za 10kkm
1.4 60KM benz - 790 evrov za 10kkm
1.8 190KM benz - 1000 eurov za 10kkm

To so kratke relacije tam do 25km, cez mesto, zjutraj in popoldan mal guzve.
Za nekatere so razlike majhne, za nekatere pa pokrijejo recimo letni strosek zavarovanja, registracije in dve gumi.

Star Audi A2 naj bi bil pa se bolj varcen od zgornjega. Pa se nekaj, varcni ljudje vozijo varcne avte lagano = boljse ohranjeni = manj zgonjeni.
Vsedes se v isto star hitrejsi avto, je pa zgonjen do konca.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Domobrancek ::

Ponovno hvala za vse informacija. Poraba tudi ni najbolj pomembna stvar. Rad bi se samo izognil zelo visoki porabi (10+ ipd.). Poraba 7-8 je pač pri bencinskih motorjih nekaj običajnega. Čeprav gredo stvari malo na bolje (Honda z 1.8 motorjem me je kar presenetila. Sem mislil, da bo imela višjo porabo glede na prostornino). Je pa seveda še vedno ogromno ljudi, ki ti dajo WTF pogled, ko jim poveš, da si kupil (primer) 1.8 bencinarja in te seveda takoj vprašajo: Zakva pa nis raj dizla uzeu? :))

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Domobrancek je izjavil:

Je pa seveda še vedno ogromno ljudi, ki ti dajo WTF pogled, ko jim poveš, da si kupil (primer) 1.8 bencinarja in te seveda takoj vprašajo: Zakva pa nis raj dizla uzeu? :))


To so itak samo kekci, ki mislijo da šparajo (po avtocestah tud med 80 in 90km/h vozijo, da je manjša poraba), potem pa za servise tok zmečejo, kot boš ti dal za bencinarja več za gorivo in še za registracijo zraven. Je pač treba šparat, pa naj stane kolikor hoče.
Boš pa videl, čez leto do dve, ko se "eko osveščenci" spet malo zberejo in dobijo zagon, da bodo vsi ti kekci svoje dizle prodajal za drobiž, ker se v večja mesta sploh ne bodo smeli več peljat z njimi.

azislo ::

In kaj lahko dobiš za 7000€? Golf 6, ki ima velik potencial rjavenja v nekaj letih? Aja, pa imam točno VW doma.
Kar ti hočem povedati, ne glej samo mašine. Ohranjenost avta se meri tudi v drugih pogledih. Nihče noče it "na slabše".

Domobrancek ::

azislo je izjavil:

In kaj lahko dobiš za 7000€? Golf 6, ki ima velik potencial rjavenja v nekaj letih? Aja, pa imam točno VW doma.
Kar ti hočem povedati, ne glej samo mašine. Ohranjenost avta se meri tudi v drugih pogledih. Nihče noče it "na slabše".


Seveda, da ne. Zato tudi sprasujem - da ne bom na koncu kaj slabsega uzev. Nisem nikjer zasledil, da imajo golfi problem z rjavenjem..? Pa niti ni receno, da bom na koncu golfa uzel.. je pa trenutno v ozjem izboru poleg Honde civic.

Kaksen je pa kaj renault megane?

Aston_11 ::

Tisti, ki imajo probleme, so že rjavi, tisti, ki ga nimajo, pa jutri ne bodo postali rjavi. Pogledaš in vidiš.

azislo ::

Rje v pragovih, stiku med dvema pločevinama in za zavesicami, brez demontaže in ponekod endoskopske kamere ne vidiš.
Samo omenjam potencialne probleme. Kvaliteta pleha/cinkanja je žal pod ravnjo Golf 4.
Potencialne probleme pri 1.2 TSI pri zgodnjih modelih so ti verjetno omenili.

Za vse ostalo je google, preglej forume za morebitne probleme pri ostalih znamkah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: azislo ()

Heavy ::

Slediš kmečki pameti in kupiš avto z registrsko KP.
#TeamFelix

wini ::

Če bi dejansko prali avte tudi pozimi, mislim da nima veze s kje je avto. Mojega perem tudi pozimi ko je mraz, medtem ko eni čakajo lepo vreme.
In tista sol katere ne sperejo dol po 2, 3 in več mesecev dela pol rjo.
Pol so izgovori, nimam časa, sej bo dež opral itd ... ali pa je škoda denarja.
kar se pa tiče porabe ... mam 2.0 turbo bencinarja z 245km in imam povprečje okoli 8.5l/100km
tukaj je 80% mestna vožnja ... tempomat 130 na relacijo pa pije po BC med 6.2 in 6.5l

Heavy ::

wini je izjavil:

Če bi dejansko prali avte tudi pozimi, mislim da nima veze s kje je avto. Mojega perem tudi pozimi ko je mraz, medtem ko eni čakajo lepo vreme.



Ima, ker verjetno z vodnim curkom ne dosežeš soli med karoserijo in plastično pokrovko v jami kolesa (blatniku). Sol na vratih se ne kopiči več kot par mesecev (če si ekstra len), na podvozju in okoli gum je pa lahko leta zataknjena.
#TeamFelix

stara mama ::

Heavy je izjavil:

Slediš kmečki pameti in kupiš avto z registrsko KP.

.. ki je bil parkiran v piranskem zalivu.

Primorci majo privilegij neobveznosti zimskih gum in seveda to na veliko koristijo, zato tam še bolj solijo da nebi bilo posledično preveč problemov.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Se nikoli nisem pral avta pozimi, tudi poleti bolj redko, pa zato nic posebej ne rjavijo. S spiranjem samo speres dol "zascitni sloj", tistega tovarniskega in tistega, ki ga dobis na cesti. Vcasih pa peljem tudi na zascito podvozja, tisto pa sploh ni dobro spirat.

wini ::

Utk je izjavil:

Se nikoli nisem pral avta pozimi, tudi poleti bolj redko, pa zato nic posebej ne rjavijo. S spiranjem samo speres dol "zascitni sloj", tistega tovarniskega in tistega, ki ga dobis na cesti. Vcasih pa peljem tudi na zascito podvozja, tisto pa sploh ni dobro spirat.


Da s spiranjem spereš dol zaščito je pa malo bosa. Sej ni namazano z marmelado da se spere dol lak...

Utk ::

Cisto novi avti imajo ponekod malo olja gor. Ali pa ce sam das gor olje. To se spere. Drugac sem pa bolj mislil na blato, prah, itd.

Heavy ::

Utk je izjavil:

Se nikoli nisem pral avta pozimi, tudi poleti bolj redko, pa zato nic posebej ne rjavijo. S spiranjem samo speres dol "zascitni sloj", tistega tovarniskega in tistega, ki ga dobis na cesti. Vcasih pa peljem tudi na zascito podvozja, tisto pa sploh ni dobro spirat.


Namenski šamponi za pranje avtov imajo dodan vosek za zaščito. Zaščito spereš dol če uporabiš npr. detergent za posodo ali kuhinjski razmaščevalec.
#TeamFelix

LordNacho ::

Pomojem je še malo hitro spraševat.

Prvo pravilo, ki bi ga jaz gledal je to, da je avto ohranjen. Najverjetneje boš težko dobil lepo ohranjenega golfa za 6-7k - ozioma če je tvoj max budget 7k, boš moral gledat avtomobile za 5-6k.

Dizli imajo svoj namen - relacijske vožnje, ti boš torej najverjetneje primarno gledal bencinarje.

Glede atmosferci vs. turbaki; IMO razlike v stroških in porabi ne odtehtajo udobja v vožnji, ki ga nudi turbina. Turbak bo pač v 90% primerov prej razvil moč kot pa atmosferc. In to ti je pomembno pri prehitevanju - velika razlika je če lahko ti prehitevaš z 2500/3000 obrati ali pa moraš pri 4500/5000.

Za udobje v vožnji je pomembna tudi moč. Fino je imet 100 konjev +. Že zarad tega, da ni potrebno vsakič ko prehitevaš šaltat prestavo nižje.

Pomojem bo najboljše, da boš takrat, ko boš avto kupoval, lepo pregledal avtonet, poiskal najbolj ohranjene avtomobile (takrat mel v mislih zgoraj napisano) in šel gledat v katerem avtu ti je najbolj udobno.

Domobrancek ::

No ja glede tega pranja avtomobila ne vem kako je. Poznam kar veliko ljudi, ki avtov ne perejo po zimi pa nimajo kakšnih problemov z rjavenjem. Sem pregledal kar precej na spletu o Golfu VI in sem našel precej napak, ki jih imajo TSI motorji (predvsem 1.2). Na veliko forumih so tudi rekli, da je TSI 1.4 z 120km boljša mašina od ostalih in precej zanesljiva (tako, da če bo golf bo imel gotovo to mašino). Nisem pa res nikjer našel podatka o tem, da bi imeli golfi probleme z rjavenjem..bom malo pogledal. Hvala.

LordNacho je izjavil:

Pomojem je še malo hitro spraševat.

Prvo pravilo, ki bi ga jaz gledal je to, da je avto ohranjen. Najverjetneje boš težko dobil lepo ohranjenega golfa za 6-7k - ozioma če je tvoj max budget 7k, boš moral gledat avtomobile za 5-6k.

Dizli imajo svoj namen - relacijske vožnje, ti boš torej najverjetneje primarno gledal bencinarje.

Glede atmosferci vs. turbaki; IMO razlike v stroških in porabi ne odtehtajo udobja v vožnji, ki ga nudi turbina. Turbak bo pač v 90% primerov prej razvil moč kot pa atmosferc. In to ti je pomembno pri prehitevanju - velika razlika je če lahko ti prehitevaš z 2500/3000 obrati ali pa moraš pri 4500/5000.

Za udobje v vožnji je pomembna tudi moč. Fino je imet 100 konjev +. Že zarad tega, da ni potrebno vsakič ko prehitevaš šaltat prestavo nižje.

Pomojem bo najboljše, da boš takrat, ko boš avto kupoval, lepo pregledal avtonet, poiskal najbolj ohranjene avtomobile (takrat mel v mislih zgoraj napisano) in šel gledat v katerem avtu ti je najbolj udobno.


Tako imam tudi namen narediti. Počakal bom, da bom imel dovolj našparano in potem poizkusil najti najbolj ohranjen avto, ki bo ugodil mojim zahtevam glede porabe in hitrosti (ciljam na nekje 10 sekund do 100km/h..). Glede bencinarjev s turbinami: Verjamem, da se peljejo bolje vendar je problem, ker jih je na trgu bolj malo..

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

TURBOdizel in
TURBObencinar, vidis kaj skupnega?

Razlika med tema dvema z isto mocjo bo cenovno v prid dizla, nazalost. Tam 200-300 eurov na 10kkm oz. 500eur na 20kkm.
Razlika ni samo v porabi, ampak tudi ceni goriva.
Kolko dnara bos pa v katerega zmetal je pa loterija, ponavadi v oba isto.

Ne poslusaj pa tistih slotechovcev, ki so pristasi rabljenih avtov, menjavajo jih pa vsake 2 leti. Normalno da ne zmecejo nic v njega. Tut ce bi kupli dizla nebi v njega v dveh letih nic zmetal.

Aja pa kaj se comfortne voznje tice (menjavanje, kotaljenje, pospesevanje), je dizel tudi bolj udoben. Lahk mas 5 dolgih prestav al pa 7 kratkih, zdaj pa izberi glede na to kaksno relacijo vozis.

Tisto o zakonih pa dajatvah pa bom takole rekel, slovenci se nimate nicesar bat se vsaj 5-10 let.
Prinas se niti nalepk ni, kaj sele cestninjenje glede na izpuste... industrija in gospodarska vozila prevladujejo dizli in se nekaj casa bodo. Preden bojo v sloveniji sprejeli kak zakon, ki bi drasticno vplival na to, bo vmes se dva protesta in ene volitve.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

GrimReaper ::

LordNacho je izjavil:

Glede atmosferci vs. turbaki; IMO razlike v stroških in porabi ne odtehtajo udobja v vožnji, ki ga nudi turbina. Turbak bo pač v 90% primerov prej razvil moč kot pa atmosferc. In to ti je pomembno pri prehitevanju - velika razlika je če lahko ti prehitevaš z 2500/3000 obrati ali pa moraš pri 4500/5000.

Za prehitevanje je vseeno katerega imaš, samo da ima dovolj moči. Navor nima nobene veze, edino pri atmosfercu na začetku prehitevanja, moraš, če nisi vzel pravilnega zaleta, počakat da pride nad tistih 3000-3500.
Z 2500 z nobenim ne moreš prehitevat, vsaj v tem cenovnem rangu ne, ker to rabiš 500Nm+ in 200HP+, recimo s 330d je to že doable.
Edino če si mislil na AC kadar zadaj nimaš hitrejših.
Sem imel 1.4 turbobencinarja in se prehiteva da greš do 4500-5500, v tem območju je bil nekje enako hiter, pri 4000 pa ne dosti slabši, vseeno pa slabši kot pri 6000.
Atmosferec, ponavadi greš do blokade, če je naprej res dolga pregledna ravnina ali pa sam ponavadi če še ni ogret avto, greš pa lahko tud samo do 4500-5000. Danes sem že moral tako, ker je bilo komaj po 1km, pa traja res precej časa čeprav imam 185KM, tako da mora res peti blokada, če hočeš bit hitro mimo.

Je pa seveda velika razlika v udobju v vožnji, ampak ne tako kot si ti rekel, da je to pomembno pri prehitevanju, ker prehitevanje nima nobene veze z udobjem.
Gre se za navor v srednjih obratih, turbobencinar gre kar sam naprej (sicer imam v mislih bolj po vklopljeni sport tipki, drugače niti ne), atmosferca moraš pa res neprestano priganjat, tako da je IMO primeren samo za res počasno ali pa za res hitro vožnjo, pri normalni vožnji je katastrofa.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

mikhaair ::

Kaj pa 1.2 tsi z dsg v Polu? Dsg za malo razvajanja, 1.2 tsi ima zadosti konjev, Polo pa sploh ni tako majhen.

Utk ::

GrimReaper, daj se ne oglasaj v temah o avtih, ker nimas pojma, ker si neumen, ker ne znas normalno niti drugace vozit, se manj si kvalificiran pisat s kakim avtom se lahko normalno vozi. Hvala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krneki0001 ::

GrimReaper je izjavil:

Gre se za navor v srednjih obratih, turbobencinar gre kar sam naprej (sicer imam v mislih bolj po vklopljeni sport tipki, drugače niti ne), atmosferca moraš pa res neprestano priganjat, tako da je IMO primeren samo za res počasno ali pa za res hitro vožnjo, pri normalni vožnji je katastrofa.


Kakšno priganjanje neki? Zakaj je treba atmosferca priganjat? Da boš norel z njim naokoli?
Atmosferc ni namenjen norenju, ampak ravno normalni vožnji. Prej bi rekel, da tebi nagaja desna noga, kot pa da je atmosferc problematičen pri normalni vožnji.

loveJDM ::

Fajn bi blo da se neha GrimReaperja resno jemat ker on pač ima bolj dirkalni pogled na to,tako kot sem jaz imel včasih,sej bo ugotovil,da ljudje ne rabijo tega in nimajo vsi istih prioritet...Domobrancek,idi poglej Civica,poglej Golfa pa se odloči za enga od njiju,načeloma nimaš z nobenim kaj zgrešit,kot zanimivost,Honda 1.8 bencinski motor uporablja od 8.gen dalje torej mislim da okoli 2006dalje pa še vedno imajo nove noter ta 1.8 140HP,tako da očitno nekih felerjev ni...Golf pa pač Golf,cena poreklu primerna,razlika je v tem,da en ima turbo drugi ne,osebno ti svetujem raje 1.8 pa pač tankaš tisti liter dva več.Če te pa Golf pač v živo po pregledu obeh bolj prepriča pa pač Golfa,zgrešit nimaš kaj.

Vse ostalo je bolj tak,ta dva pa pač imata ime z razlogom verjetno :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: loveJDM ()

LordNacho ::

m0LN4r je izjavil:

TURBOdizel in
TURBObencinar, vidis kaj skupnega?

Razlika med tema dvema z isto mocjo bo cenovno v prid dizla, nazalost. Tam 200-300 eurov na 10kkm oz. 500eur na 20kkm.
Razlika ni samo v porabi, ampak tudi ceni goriva.
Kolko dnara bos pa v katerega zmetal je pa loterija, ponavadi v oba isto.



Res je, cene goriva nisem upošteval. Možno tudi, da je cena novega (in posledično tud rabljenega) enaka - po mojih izkušnjah so turbobencinarji, ki sem jih gledal bili cenejši kot dizli.

Ampak servisi so pa dražji, če na zarad drugega, zarad filtrov.

GrimReaper je izjavil:


Za prehitevanje je vseeno katerega imaš, samo da ima dovolj moči. Navor nima nobene veze, edino pri atmosfercu na začetku prehitevanja, moraš, če nisi vzel pravilnega zaleta, počakat da pride nad tistih 3000-3500.
Z 2500 z nobenim ne moreš prehitevat, vsaj v tem cenovnem rangu ne, ker to rabiš 500Nm+ in 200HP+, recimo s 330d je to že doable.
....
Gre se za navor v srednjih obratih, turbobencinar gre kar sam naprej (sicer imam v mislih bolj po vklopljeni sport tipki, drugače niti ne), atmosferca moraš pa res neprestano priganjat, tako da je IMO primeren samo za res počasno ali pa za res hitro vožnjo, pri normalni vožnji je katastrofa.


Krivulja navora ima vezo. Gre se predvsem za avtocestno prehitevanje ja - na regionalkah malokje udobno prehitevaš z manj kot 200konji.

Na avtocesti pa gre tudi z 2500 - pač se ne spravljaš prehitevat ko se ti en približuje z 160, za vse kar je pa manj, pa si s turbaki čist dovolj hiter. (no, mogoče odvisno tud od velikosti avtomobila - govorim z izkušnjami iz fieste). Point je, kar si tud sam povedal, v primerjavi z atmosfercem je dost bolj prožen turbak.

GrimReaper ::

Lepo prosim, sem vozil že nešteto atmosfercev, niti en ni bil primeren za normalno vožnjo. Sicer glede na porabe na prejšnji strani ne vem če sploh kdo ve kaj je normalna vožnja, če smo že pri obratih, je to pri srednjih obratih, se pravi če ima avto 6500, je to potem 3000-4000rpm.
Ma do vključno 2.0 je vožnja pri teh obratih katastrofalna (oz. tudi 3.0 verjetno še ne da tega kar ponuja 1.4T, vsaj če gledam podatek o prožnosti 80-120). Ja, pri 2.0 se že nekaj malega čuti, recimo 4. v naselju, tudi v rahel klanec lepo vleče. Tako da na nekaterih mestih je že ok, ampak če gledaš na splošno, mu pa manjka precej navora. Pač po domače povedano, nima nekega veselja do življenja.
Tako da atmosferce sam od prvega naprej vozim brez kakršnegakoli šparanja, edino po naselju pač vozim v 4. in ne v 2. Nisem pa opazil neke razlike v vožnji med 1.0/1.2/1.6/2.0, edino pač da so prostorninsko večji tudi hitrejši. Vozijo se pa vsi za en drek.
Pa ne mi zdaj da je to samo moje mnenje, tega sem prebral že nešteto po forumih.

In OP išče avto, ki bo dal več užitka kot 1.2 75KM. Seveda če mu dam svojega Clia RS bo imel mal več užitka, samo vsake 400km bo moral dolivat 50l bencina ter na vsake 4 tanke še 1l olja, tolk užitka pa avto ne da.
Prehitevat se pa da, to pa ja, visoki obrati so odlični za to, 2. gre do 103. Mislim da po regionalkah ne rabiš več moči, samo ene 100Nm navora se mu manjka.
Prehitel me pa v enem letu tudi še ni noben, z 1.4T me je ravno Clio 2 RS 172.

Pravo nasprotje je bil 1.4T, že takoj iz parkirišča na glavno cesto, si dal v sport mode, in je šel avto sam, brez kakršnegakoli tiščanja plina in pretiranih obratov, si prestavljal pri 3000 in se je dalo lepo peljat. Pri atmosfercu greš lahko do 5000 (čeprav je problem da z mrzlim še ne smeš), pa se bo vseeno zdel len.
Sicer to je bil MultiAir s praktično nič turbo laga in zelo odzivnim plinom, ne govorim zdaj za vse 1.4T, ker ostali kar sem jih sprobal niso nič posebnega.
Seveda tudi ni bil idealen, drugače ne bi obstajali avtomobili s kompresorjem, dvemi/tremi turbinami itd. Bil je mrtev pod 2000 ter nad 5500, zadnje niti ni tak problem za večino, prvo je pa problem za vse.


Ne znam normalno vozit, lepo vas prosim, če rad vozim športno, ne pomeni da ne znam normalno vozit. V vsakem primeru moram hočeš nočeš vozit normalno vsaj prvih 4km, drugače bi lahko na eno leto menjaval avte.
Pa normalno vozim vsaj polovico dni v letu (oz. tudi polovico dneva, ker zjutraj se ne da vozit kaj dosti več od normale, če kaj, so še ostali hitrejši), ker kot ste mogoče opazili, razmere na cesti niso vedno idealne. Da bi vozil po polžje, to pa edino če bi mi kdo plačal, ker drugače nimam časa in živcev za take igrice.
Pa to že od nekdaj zapovedujem, da kdor zna vozit hitro, zna tudi počasi, obratno pa to ne gre. Prav tako če ne upoštevam nekaterih predpisov, to ne pomeni da ne znam vozit 100% po predpisih, seveda znam, ampak taka vožnja je zelo utrujajoča, pri vsakem znaku bremzat kot bedak, hvala lepa.
Tisti, ki po vaše vozijo po predpisih, vsi dobro vemo da temu nikakor ni tako, in taki v nasprotju z mano, tudi če se zdaj tako odločijo, vozit po predpisih ne znajo in ne morejo.
Sam grem sedaj stavit, da sem sposoben prevozit 100km brez ene napake, se zdaj zapeljem samo 1km v moji okolici, 99% voznikov bo delalo napake že na samo tako kratki razdalji.
Sem pa btw zadnje dni opazil da znajo vozit vsaj poklicni vozniki, tovornjakar ti ne bo nikoli dal smernika 1m pred zavijanjem, prav tako te ne bo nikoli izsilil. Tako da le ni vse tako slabo.

V tej temi nikakor ni videt da bi kdo sploh vozil 2 različna avta, tako da na žalost, sem sam še najbolj kvalificiran.

Še en dober predlog:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

ce hoces dirkat in hkrati met sleeperja, se splaca vzet corso e; stock 1.4t ma 100HP, z cipom pa cca 160HP...>:D
#brezpodpisa

RedDrake ::

Ti nisi dihtig, res ne.
Užitek je možen z vsakim avtom, samo pogoji morajo biti pravi.
Če hočeš malo adrenalina, greš ponoči na kako prazno gozdno pot, ki je ne poznaš, pa gas do "daske".
Če prideš živ nazaj, potem boš napolnjen z adrenalinom za nekaj časa.
Če ne, pa itak nisi dovolj sposoben, da bi bil vreden vozit avto.
There, I dare'd you.
Za tak podvig, ti tudi kak 1.0 mlinček z 50KM povsem zadošča ...

da ne bi kdo šel tega resno delat, samomor ...

GrimReaper ::

Sam bom šel v soboto raje po Astro 1.6T 200, pa prve par let niti ne bo treba čipat. Je pa tudi omenjena Corsa best buy za svoj denar. Ampak v SLO je tale pomoje ena od največ dveh ali treh:
http://www.css-tuning.com/galerija-vozi...
Sicer pa zdaj ko imam kontra sleeperju, avto živo modre barve na daleč kriči da ima kar precej pod pokrovom, pa do sedaj nisem opazil da bi se ga kdo bal, folk me izsiljuje po dolgem in počez, enako kot če bi imel en povprečen avto. Kar sem do sedaj opazil razlike, edino otroci pred osnovno šolo mi mahajo naj mal poteram, ostali mi pa ne namenijo niti najmanjšega pogleda.
Enako ne vem če bi bilo prav veliko ljudem mar, če tvoja Corsa potegne 2x bolje kot njihova.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

kaksnemu bmwasu ze nebi blo vseeno k ga stegne ena gnila corsa :))
#brezpodpisa

loveJDM ::

lahko gledaš tako na to ja...lahko pa pogledaš drugače,če bi on hteu tako Corso,BMWja zdaj proda pa gre po njo pa še ostane mu-to pa obratno gre le redko

stara mama ::

Utk je izjavil:

GrimReaper, daj se ne oglasaj v temah o avtih, ker nimas pojma, ker si neumen, ker ne znas normalno niti drugace vozit, se manj si kvalificiran pisat s kakim avtom se lahko normalno vozi. Hvala.

..pravi nekdo, ki trdi da lahko zaščitni sloj iz avta spereš z vodo :))
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Zascitni sloj sem napisal v narekovajih. Polpismen polinteligenten slovenski kmet, ki zagovarja goljufanje in zastrupljanje vwja, obenem pa trdi, da on ne goljufa kot vsi tuji kmeti na svetu, in pricakuje da mu kdo to verjame, pac tega ne more razumet.

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

zagovarja goljufanje in zastrupljanje vwja,
To isto velja za tiste, ki vozite stare bencinarje, za katere mislite, da so čistilci zraka. Za njimi, sploh renoji, vedno smrdi po nekem strupu, po katerem pečejo pljuča. To je pri starih renojih očitno feature, ker so tako narejeni že kot novi. VW je profesor zanje.

Utk ::

Daj mi dokaze, s katerimi grem lahko tožit ali težit renaultu, da mi ga zrihta, še bolj srečen bom, če me vržejo z izpravnim avtom na tehničnem, ker renault goljufa, pa bom to naredu. Ne bom kot nekateri kreteni zagovarjal tega. Sam se ne vozim za sabo, da bi vedel kako smrdi moj auspuh. Mrzel res smrdi, ampak to da vsi bencinarji.

krneki0001 ::

GrimReaper je izjavil:

Lepo prosim, sem vozil že nešteto atmosfercev, niti en ni bil primeren za normalno vožnjo. Sicer glede na porabe na prejšnji strani ne vem če sploh kdo ve kaj je normalna vožnja, če smo že pri obratih, je to pri srednjih obratih, se pravi če ima avto 6500, je to potem 3000-4000rpm.
Ma do vključno 2.0 je vožnja pri teh obratih katastrofalna (oz. tudi 3.0 verjetno še ne da tega kar ponuja 1.4T, vsaj če gledam podatek o prožnosti 80-120). Ja, pri 2.0 se že nekaj malega čuti, recimo 4. v naselju, tudi v rahel klanec lepo vleče. Tako da na nekaterih mestih je že ok, ampak če gledaš na splošno, mu pa manjka precej navora. Pač po domače povedano, nima nekega veselja do življenja.
Tako da atmosferce sam od prvega naprej vozim brez kakršnegakoli šparanja, edino po naselju pač vozim v 4. in ne v 2. Nisem pa opazil neke razlike v vožnji med 1.0/1.2/1.6/2.0, edino pač da so prostorninsko večji tudi hitrejši. Vozijo se pa vsi za en drek.
Pa ne mi zdaj da je to samo moje mnenje, tega sem prebral že nešteto po forumih.


Normalna vožnja je pri večini avtomobilov od 2.0 naprej tam okoli 2500 obratov za NA avtomobile. Normalna vožnja ni namenjena norenju, ampak lepi dinamični vožnji, kjer gume ne cvilijo skozi ovinke in ni potrebe po "zaletavanju" tistemu pred tabo v rit, češ daj se že odpelji.

Ker ti nisi opazil razlike med 1.0 in 2.0 motorjem, ti svetujem, da vrneš izpit. Namreč razlika je resnično ogromna. Ko se boš pa enkrat usedel v 2.5 ali 3.0 ali kaj večjega atmosferskega, boš svoje napačne ugotovitve brez problema zanikal. 1.4 turbo proti 3.0 je ko noč pa dan, Kvaliteta in udobnost vožnje v 3.0 avtomobilu je leta pred 1.4 turbo. Pa tudi razlika v teži se nič ne pozna, pa je verjetno 3.0 težji vsaj za 500kg.

1.4 turbo ne ponuja nič pametnega, razen bolečin v hrbtu, ker te stalno gunca na sedežu. Namreč ostali vozijo normalno, ti pa se približaš odzadaj, bremzaš, se spet približaš, spet bremzaš,... Ja, na prazni cesti se da, ampak danes je praznih cest bolj malo. In upoštevat moraš, da se večina vseeno vozi in se tudi hoče voziti normalno, brez naglih pospeševanj in brez naglih zaviranj. To kar pa ti počneš s takim avtom, pa ni niti adrenalinska vožnja, ampak izzivanje.

Pa da ne boš mislil, da turbakov še nisem vozil. Sem si lastil kar nekaj turbakov (R5 turbo, saab 2.3 aero, imprezo 2.0 turbo, ...), ampak je normalna vožnja z atmosfercem bolj udobna in bolj prijetna.

Aston_11 je izjavil:

Utk je izjavil:

zagovarja goljufanje in zastrupljanje vwja,
To isto velja za tiste, ki vozite stare bencinarje, za katere mislite, da so čistilci zraka. Za njimi, sploh renoji, vedno smrdi po nekem strupu, po katerem pečejo pljuča. To je pri starih renojih očitno feature, ker so tako narejeni že kot novi. VW je profesor zanje.


Zanič katalizatorji. Pa dokler skupaj stojijo jih ljudje ne menjajo, ker je treba šparat. Skrajni čas da na tehničnih začnejo tudi to pregledovat, pa egr-je tudi.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ko mi bojo na tehničnem rekli, da moram zamenjat katalizator, ga bom pač zamenjal. Drobiž proti "novemu" avtu. Preventivno ga pa sigurno ne bom. Vsaj dokler se goljufivi vw-ji nemoteno vozijo po cesti ne.

Invictus ::

Super. In zdaj boš še naprej svinjal s pokvarjenim avtom.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Utk ::

Kaj ti bluziš, si polpismen, tak kot stalno očitaš vsem drugim? Kako zaboga veš, da je moj avto pokvarjen? Ker je nekdo na forum napisal, da "vsi stari renaulti" smrdijo?
Jaz pa naj grem menjat katalizator, ker je nekdo to na forum napisal, čeprav ni tega niti omenil še noben mehanik?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

K0l1br1 ::

Utk je izjavil:

Ko mi bojo na tehničnem rekli, da moram zamenjat katalizator, ga bom pač zamenjal. Drobiž proti "novemu" avtu. Preventivno ga pa sigurno ne bom. Vsaj dokler se goljufivi vw-ji nemoteno vozijo po cesti ne.
Za avtom ti smrdi in mi uničuje pljuča. Katalizator je bil že kot nov slab. Pri VWju tudi nič ne zahtevajo na tehničnem, so te tam pa polna usta.

Utk je izjavil:

Kako zaboga veš, da je moj avto pokvarjen?
Pokvarjen je bil kot nov, ker je že za novimi smrdelo po amoniaku, je pa najbrž bil po standardih, istih kot VW.
Ne gre se za to, kaj voziš, gre se za to, da si hinavc.

Utk je izjavil:

Vsaj dokler se goljufivi vw-ji nemoteno vozijo po cesti ne.
Razumem, ni razlog ekologija, razlog je vw. Dobro se je začel petek....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

krneki0001 ::

Katalizator začne oddajat vonjave takrat, ko ne ustavlja več vseh plinov. Torej ko ne opravlja več svoje funkcije. Seveda ker satovje notri še ni razpadlo, ga noben ne menja, ker ne javlja napake.

Če bi imel boljši avto, bi imel tudi lambdo sondo za katalizatorjem. Takrat bi ti pa javljalo napako in bi zadevo moral menjat. Ker pa poceni avtomobili tega nimajo, pa pač napake ne more javljat in se vozijo lastniki s pokvarjenim katalizatorjem.

Samo za primer; subaru vključno z 2.5 motorjem ima 2 katalizatorja in 2 sondi (od EURO 2 naprej), 3.0 in 3.6 imata 4 katalizatorje in 4 sonde. Zato za subaruji ne smrdi toliko kot za drugimi avtomobili.

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

Utk je izjavil:

Daj mi dokaze,
Ko se jaz vozim za clioti tvojega tipa, bodisi s kolesom, bodisi s vw-jem, za clioti vedno smrdi po amoniaku. To že zadnjih 20 let, od kar so bili novi, torej. Da ne govorimo o tem, da ima slučajno izpuh tak, ki bi se ga za zdravje dalo dihati.

krneki0001 je izjavil:

Katalizator začne oddajat vonjave takrat, ko ne ustavlja več vseh plinov. Torej ko ne opravlja več svoje funkcije.
To so imeli renoji že novi. Morda sedaj ne več, sem pa zadnjič vohal eno "novejšo" toyoto, ki je hotela zbežati mojemu vw*-ju, pa ji ni uspelo, ker ni bil dizel*.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

krneki0001 ::

Ne novi so imeli smrad po amonijaku, ko so delali neke vrste "regeneracijo" - ko so se segreli, so kurili smeti v njih in je zato oddajal vonj, ampak to je bilo večinoma na avtocestah, kjer se je katalizator tudi močno segrel, da je lahko opravljal svojo funkcijo.
Za starimi pa smrdi stalno, ker katalizator ne opravlja svoje funkcije.

K0l1br1 ::

Na ac nisem tega opazil, ker itak v osnovi smrdi, vedno sem opazil na lokalnih cestah in to klancih - torej pospeševanje. Sploh, ko si s kolesom, zažge v pljučih. Da bi bil UTK-jev clio kaj drugačen, ne more biti, ker ima neka stara zgonjena jajca, proti katerim je vsak vw/tdi* profesor.

Utk ::

K0l1br1 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ko mi bojo na tehničnem rekli, da moram zamenjat katalizator, ga bom pač zamenjal. Drobiž proti "novemu" avtu. Preventivno ga pa sigurno ne bom. Vsaj dokler se goljufivi vw-ji nemoteno vozijo po cesti ne.
Za avtom ti smrdi in mi uničuje pljuča. Katalizator je bil že kot nov slab. Pri VWju tudi nič ne zahtevajo na tehničnem, so te tam pa polna usta.

Utk je izjavil:

Kako zaboga veš, da je moj avto pokvarjen?
Pokvarjen je bil kot nov, ker je že za novimi smrdelo po amoniaku, je pa najbrž bil po standardih, istih kot VW.
Ne gre se za to, kaj voziš, gre se za to, da si hinavc.

Utk je izjavil:

Vsaj dokler se goljufivi vw-ji nemoteno vozijo po cesti ne.
Razumem, ni razlog ekologija, razlog je vw. Dobro se je začel petek....

Jaz nisem hinavec. Ko bom moral zamenjat katalizator, ga bom, in ne bom pri tem goljufal, kot goljufa na razne načine vw in njihovi lastniki. Ne bom ga pa zamenjal, ker nek kreten na forum piše, da ga bi moral, ker itak za vsemi renaulti od novega smrdi. Potem ga niti nima smisla menjat, ker bo še zmeraj smrdelo.

Če ima kdo kak dokaz, da renault goljufa, ga naj pokaže, bom z veseljem tožil renault in zahteval, da mi ga zrihtajo. Če treba podpisat za kakšno odškodnino kolesarjem, sem pa tudi takoj za.

Jaz tega sicer nisem opazil, niti pri drugih niti pri svojem (pri svojem bi še najtežje). Smrdi ko je mrzel, ampak to je logično, ker takrat katalizator res ne dela kaj dost. V nasprotju z dpf-jem v vw, ki nikoli ne dela kaj dost.

K0l1br1 ::

Utk je izjavil:

Potem ga niti nima smisla menjat, ker bo še zmeraj smrdelo.
Tako, imaš torej avto, ki škoduje pljučam, praviš pa da ga ne boš zamenjal, ker... ni vw?*

Utk ::

Kako ti to veš? Moj clio je po euro 4 standardu in tehnično izpraven dokler kdo ne dokaže nasprotno (za VW-je je dokazano nasprotno, pa ga zarad tega nihče ni prodal, niti nič drugega se ni zgodilo).
Tega ti preko foruma ne moreš dokazat, zato ga pač ne bom menjal. In menjava avta itak ni rešitev, ker bi samo z njim svinjal kdo drug, rešitev je popravilo na strošek renaulta, če je res kaj narobe z njim že od novega. Za kar pa spet ni dokazov.

K0l1br1 ::

Utk je izjavil:

V nasprotju z dpf-jem v vw, ki nikoli ne dela kaj dost.
Slike, ki so že bile obljavljene na tem forum in ki si jih videl, pravijo drugače (seveda pa nič od tega ne pomeni, da tvoj clio (sploh amonijak) ne škodi pljučem ljudem).

Utk je izjavil:

Tega ti preko foruma ne moreš dokazat,
Ni potrebe. Vsi vemo, da tvoj avto škoduje pljučem ljudem, vendar vemo tudi, da te moti uporaba enakih pravil kot za ljubitelje vw/tdi*.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Utk ::

Ni potrebe. Vsi vemo, da tvoj avto škoduje pljučem ljudem, vendar vemo tudi, da te moti uporaba enakih pravil kot za ljubitelje vw/tdi*.

Pa kaj ti bluziš, kakih pravilih? VW-ju se ni zgodilo NIČ, čeprav so sami priznali goljufanje. Kaj torej pričakuješ, da bi moral naredit renault in jaz z avtom, s katerim ni čisto nič narobe? Po istih pravilih. Lahko tudi po strožjih zarad mene. V prešo pač ne bo šel, ker "itak vsi renaulti od novega smrdijo in to pravi par kolesarjev".

b3D_950 ::

Tukaj piše, da lahko katalizator najlažje uničiš z vožnjo na kratke na razdalje, pa če je ta nov ali star nekaj let:
http://www.impulsengine.com/newproducts...

... excessive short trip driving will still damage the catalytic converter and render it useless whether it's brand new or several years old.

Torej jih lahko menjaš kot gate pa bo vseeno isto sranje (čez čas). Sicer je pa to off-topic.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16146740 (12132) hojnikb
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446102717 (61599) Berserker
»

Nakup novega avta do 13k (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12122645 (17441) Assassub

Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7227201 (25196) dzinks63
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743187369 (152382) Spajky

Več podobnih tem