» »

Dizelski osebni avtomobil onesnažuje bolj kakor težek tovornjak

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Razumem, da pred afero ljudje niso vedeli, da je dizel strupen, čeprav nekateri smo. Razumem, da tudi po aferi še zmeraj ne vejo vsi tega. Ampak vi, ki očitno veste, ste pa enostavno kreteni, če še zmeraj zagovarjate dizel.

Kakorkoli so ljudje kreteni, naj ukinejo prodajo dizlov, naj omejijo prodajo, naj jih umaknejo al kaj jaz vem.
Za to so razne ekofasisticne organizacije, da se borijo proti temu, ne pa potrosnik. Dokler bo prodaja laufala uspesno bo pac laufala.
Dokler Merklova nebo rekla, keine dizel für migranten, se nebo kaj dosti spremenilo.
To kaj pa jaz in ti, kupujeva v trgovini s tem nima veze. Eni kupujemo strupene pomarance in paradajz, drugi pa bioeko polepljene. Jebg.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Razumem, da pred afero ljudje niso vedeli, da je dizel strupen, čeprav nekateri smo.
Vsi so vedeli, da ga ni zdravo piti, jesti, dihati plinov, ki nastanejo z gorenjem. Zanimivo je, da so isto vedeli tudi za bencin (torej da ga ni zdravo jesti, piti, dihati plinov, ki nastanejo zaradi gorenja).
Nato ste nekateri geniji prišli z idejo, da je bencin nekako zdrav, niste pa nikoli znali pojasniti, kaj naj bi zdravil.
Nato ste začeli mižati, ko se je začelo (ponovno) omenjati, da noben od njiju ni zdrav. Pa še vedno gonite svojo, čeprav nobenega ne vidim, da bi inhaliral bencinske hlape.

m0LN4r ::

Zato pa je auspuh zadej ane :P
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

eko_2k4 ::

Se opravičujem za odmik od teme. Čisto tako me zanima, kako bi primerjali onasnaževanje enega modernega dizel avta s katalizatorji in filtri, ki na leto pokuri recimo 1000 - 2000 l goriva (recimo za 15000 - 30000 km) in ene centralne kurjave na kurilno olje, ki na leto pokuri ravno toliko? Pa recimo, da je kurilc še veliko bolj umazan (žveplo) od dizla.
Sprašujem, ker verjetno izven mest (pa tudi v mestih) še veliko hiš tako ogreva, ker ni plinovoda oz. toplovoda.

Utk ::

Grey je izjavil:

Utk je izjavil:

Razumem, da pred afero ljudje niso vedeli, da je dizel strupen, čeprav nekateri smo. Razumem, da tudi po aferi še zmeraj ne vejo vsi tega. Ampak vi, ki očitno veste, ste pa enostavno kreteni, če še zmeraj zagovarjate dizel.

Ne bluzi. Tudi benzen je strupen (karcinogen) in ta leti lepo ven iz izpuhov bencinarjev. Oboje (dizel in bencin) je šit za zdravje. Pač malo morajo mešati drek zakonodajalci, da se več denarja pobere iz naših denarnic (ali pa denarnic podjetij).

Drek mešajo zakonodajalci s tem, da dizlom dovoljujejo več kot bencinarjem. Pa še nižje trošarine plačujejo.

Aston_11 je izjavil:

Utk je izjavil:

Razumem, da pred afero ljudje niso vedeli, da je dizel strupen, čeprav nekateri smo.
Vsi so vedeli, da ga ni zdravo piti, jesti, dihati plinov, ki nastanejo z gorenjem. Zanimivo je, da so isto vedeli tudi za bencin (torej da ga ni zdravo jesti, piti, dihati plinov, ki nastanejo zaradi gorenja).
Nato ste nekateri geniji prišli z idejo, da je bencin nekako zdrav, niste pa nikoli znali pojasniti, kaj naj bi zdravil.
Nato ste začeli mižati, ko se je začelo (ponovno) omenjati, da noben od njiju ni zdrav. Pa še vedno gonite svojo, čeprav nobenega ne vidim, da bi inhaliral bencinske hlape.

Bencin nič ne zdravi, samo manj je strupen. Veliko manj. Še dizel tovornjak je očitno manj strupen od enega usranega pola na dizel.
Po tej logiki dizel itak nima nobenga smisla, ker kaj pol če je tretjino cenejši, še zmeraj ni zastonj. Po isti logiki, kot če je vseeno, če je nekaj desetkrat bolj strupeno, če je tudi drugo strupeno.

eko_2k4 je izjavil:

Se opravičujem za odmik od teme. Čisto tako me zanima, kako bi primerjali onasnaževanje enega modernega dizel avta s katalizatorji in filtri, ki na leto pokuri recimo 1000 - 2000 l goriva (recimo za 15000 - 30000 km) in ene centralne kurjave na kurilno olje, ki na leto pokuri ravno toliko? Pa recimo, da je kurilc še veliko bolj umazan (žveplo) od dizla.
Sprašujem, ker verjetno izven mest (pa tudi v mestih) še veliko hiš tako ogreva, ker ni plinovoda oz. toplovoda.

Olje gori čisto drugače in nima kaj dost z dizel izpuhi. Seveda pa tudi ni zdravilno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Drek mešajo zakonodajalci s tem, da dizlom dovoljujejo več kot bencinarjem. Pa še nižje trošarine plačujejo.
Odličen razlog za imet dizla. Pa še manj porabi. Pa kvari se ne tako, kot radi razmišljajo lastniki bencinarjev, pa stroški obeh so povsem primerljivi, juhej!

Utk ::

Aston_11 je izjavil:

Utk je izjavil:

Drek mešajo zakonodajalci s tem, da dizlom dovoljujejo več kot bencinarjem. Pa še nižje trošarine plačujejo.
Odličen razlog za imet dizla. Pa še manj porabi. Pa kvari se ne tako, kot radi razmišljajo lastniki bencinarjev, pa stroški obeh so povsem primerljivi, juhej!

Sej se strinjam. Samo nekdo tudi ta profit plača.

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Bencin nič ne zdravi, samo manj je strupen. Veliko manj. Še dizel tovornjak je očitno manj strupen od enega usranega pola na dizel.
Manj strupen, bolj strupen, oboje je strupeno. Point? Katerega boš dihal? Pridem narediti posnetek po pol ure v zaprti garaži z vžganim vozilim, da vidimo, kako je manj strupen.

Utk je izjavil:

Samo nekdo tudi ta profit plača.
Zakaj bi moral doplačevati profit? Za škodo bi razumel. V obeh primerih pa je najbrž profit, le v enem manjši? Sicer pa bi bilo bolje kake kalkulacije pogledati, ne pa kar na pamet trositi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Utk ::

Aston_11 je izjavil:

Utk je izjavil:

Bencin nič ne zdravi, samo manj je strupen. Veliko manj. Še dizel tovornjak je očitno manj strupen od enega usranega pola na dizel.
Manj strupen, bolj strupen, oboje je strupeno. Point? Katerega boš dihal? Pridem narediti posnetek po pol ure v zaprti garaži z vžganim vozilim, da vidimo, kako je manj strupen.

Utk je izjavil:

Samo nekdo tudi ta profit plača.
Zakaj bi moral doplačevati profit? Za škodo bi razumel. V obeh primerih pa je najbrž profit, le v enem manjši? Sicer pa bi bilo bolje kake kalkulacije pogledati, ne pa kar na pamet trositi.

Dej, nihče ne more bit tako neumen, da bi resno mislil neumnosti, ki si jih tu napisal. Nihče.

matobeli ::

Pri 20kkm (5.5l/100km) letno dizlaš vplača 572€ trošarin, bencinar (7l/100km) pa 682€ trošarin.
Torej, ne samo da smrdijo in so bolj strupeni kot pa jim je dovoljeno, še manj denarja prinesejo v blagajnico.

Po drugi strani pa uporabniki LPG plačamo zgolj 194€ trošarin.

darkolord ::

Manj denarja prinesejo, ker tudi manj onesnažujejo, jasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

D3m ::

Ne ni jasno. NOx mother fucker!! PM10 and shiet!
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

Spet ena tabela osnovnošolca iz 80-ih, dej kaj resnega, ali pa ne dej nič. Vsaj uradne euro 6 meritve bi lahko prilepil, pa še tiste so zlagane. To pa niti smešno ni.

Mislim, bencinarjev brez katalizatorja ne prodavajo že 25 let, iz tega sklepam, da je ta tabela v najboljšem primeru iz približno takrat, če ne starejša. Ko dizli še niso imeli večinoma niti turbine, kaj šele direktnega vbrizga. Tudi številke kažejo na to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

b3D_950 ::

A so ta VW vozila na tej tabeli pod rdečo črto "z updateom" ali so zato, ker je "emissions test conducted under german government"?

Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Utk ::

Razlogov je več. V splošnem se vidi, da so na levi strani motorji manjših kubikov in seveda brez adblue. Proti desni so večji motorji, večji motorji v manjših avtih (manj obremenjeni) in motorji z adblue. Torej v skladu s to novico, manjši motor, večje sranje je.
Sicer pa je preiskus "čistosti" precej enostaven. Naj ga homologirajo v ZDA. Do danes VW še ni homologiral nobenega euro 6 dizla z 2000 kubiki ali manj, čeprav naj bi ti bili pa res čisti in negoljufivi. Niti poskusili niso. Ko jim uspe, bom verjel, da so morda kaj malega res naredili.

D3m ::

b3D_950 je izjavil:

A so ta VW vozila na tej tabeli pod rdečo črto "z updateom" ali so zato, ker je "emissions test conducted under german government"?



Ne. To je test euro6 motorjev. In ja, kljub prekoračitvi VW manj onesnažuje, kot konkurenca.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Dej, nihče ne more bit tako neumen, da bi resno mislil neumnosti, ki si jih tu napisal. Nihče.
Točno isto lahko rečem za neumnosti, ki jih ponavaljate, kot da bi tekmovali med sabo, čigava izjava bo izpadla bolj blesavo. Razen nekih poženščenih rekel niste še kaj pametnega sproducirali.

matobeli je izjavil:

Po drugi strani pa uporabniki LPG plačamo zgolj 194€ trošarin.
Torej je precej jasno, da dizli niso subvencionirani, temveč je to plin. In ker so vam bencinaši fouš, bodo kmalu začeli kričati, kako vas subvencionirajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Utk ::

Če nimaš pojma o motorjih, goljufanju, testih, homologacijah in zastrupljanju, potem verjamem, da ti zgleda neumno, sploh če se imaš za pravega dedca, ki vozi nemškega dizla, goljufa in za hec trosi strup naokoli.

Plin je subvencioniran, ker je odpadek. Ali se skuri v avtu za premikanje, ali pa zgori direktno v rafineriji. A ni bolj koristno, da se uporabi v avtu. Pa še bolj čist je, čeprav je to zadnja stvar zaradi katere je "subvencioniran".

matobeli ::

Aston_11 je izjavil:

Torej je precej jasno, da dizli niso subvencionirani, temveč je to plin. In ker so vam bencinaši fouš, bodo kmalu začeli kričati, kako vas subvencionirajo.


Taka zavajujoča izjava pa samo pri tebi lahko zraste. Nafta je zgolj manj subvencionirana od LPG.

S tem da je LPG dejansko veliko čistejši od bencina in nafte in s tem opraviči subvencijo. Za razliko od nafte, kateri subvencija pride iz naslova lobiranja.

darkolord ::

D3m je izjavil:

Ne ni jasno. NOx mother fucker!! PM10 and shiet!
Ne! CO, CO2, HC and shiet!

Utk ::

Ekofašisti se ukvarjajo s tem kaj škodi naravi (CO2 recimo, čeprav ji niti ta ne), normalni se ukvarjamo s tem kaj škodi ljudem. Za bedake je pa vse isto.

boolsheat ::

Bencinarji so subvencionirani s strani avtomobilskih proizvajalcev, vedno so cenejši kot dizli.

matobeli ::

V resnici je ta subvencija državna. Bencin prinese več trošarine.

fujtajksel ::

D3m je izjavil:

b3D_950 je izjavil:

A so ta VW vozila na tej tabeli pod rdečo črto "z updateom" ali so zato, ker je "emissions test conducted under german government"?



Ne. To je test euro6 motorjev. In ja, kljub prekoračitvi VW manj onesnažuje, kot konkurenca.


ADAC je kao neodvisna organizacija ki že leta kao testira emisije, pa VW natega niso izvohali, čeprav so pljuvali čez kakšne druge. Tako da je vprašanje zelo na mestu in če ni zraven podatka kdo in kako je testiral ne moreš vedet pri čem si. Nisem pogledal iz katerega testa je to, ampak že samo to da so rezultati pod limito je skrajno sumljivo :) :) :) Kolikor se spomnim študije od ICCT, VW na cesti ni posebej izstopal ne na bolj ne na slabše. Štos je bil samo da so goljufijo na začetku rabili da so sploh prišli čez laboratorijski test, kasneje da so se delali na papirju čistejše od konkurence - pri čem takem se ne spomnim da bi zalotili še koga od konkurentov.
VW s ta večjim motorjem z AdBlue je npr kao ustrezal ameriški normi na valjih, ampak ni imel dovolj velike posode za AdBlue da bi zadeva lahko v praksi držala - medtem ko je bil tretji avto (menda BMW) iz ameriške preiskave vredu.

D3m ::

Samo v vednost.

Golf 7 81kw 110PS, poraba 6.2

Sem, kar razočaran.
|HP EliteBook|R5 6650U|

FTad ::

D3m je izjavil:

Samo v vednost.

Golf 7 81kw 110PS, poraba 6.2

Sem, kar razočaran.



V vednost,

imam VW Passat-a, 140hp. Delam relcije na AC cca 2x mesečno 200km v eno smer. Imam ponavadi poln avto (5 ljudi + prtljaga). Na tempomatu nastavim na 150km/h in imam ponavadi povprečno porabo (tako piše na števcu) med 6.5-6.7L/100km

IL_DIAVOLO ::

Hebe se meni za porabo in c02 delce. Glavno da avto dela kot mora.

bambam20 ::

D3m je izjavil:

Samo v vednost.

Golf 7 81kw 110PS, poraba 6.2

Sem, kar razočaran.



haha. ka si ti nor. :))

To več k 4.5l sploh ne bi smel.

Lp.

D3m ::

Z mojim načinom vožnje imam Astro K ST pri 5.1
Nič drugače ne furam Golfa.

Imam še golfa 5 90PS ampak me novi ni prepričal z motorjem.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

hojnikb ::

mogoče pa v novem golfu ne laže tako števec, kot v tastarih :))
#brezpodpisa

D3m ::

Na 4.5 bi lahko šel ampak je to penzionistična vožnja.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Grey ::

Utk je izjavil:

Ekofašisti se ukvarjajo s tem kaj škodi naravi (CO2 recimo, čeprav ji niti ta ne), normalni se ukvarjamo s tem kaj škodi ljudem. Za bedake je pa vse isto.

Pazi in se ustavi drugič, preden govoriš o normalnosti ljudi. Strup je strup ne glede na količino. Če ne želiš škodovati ljudem je najbolje, da ne obstajaš oz. da človeštvo ne obstaja. Vsaka odločitev uporabe elektrike, parfumov, obleke in ostale tehnologije škoduje naravi, ostalim in tebi. Samo tako, na kratko, normalni človek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

stara mama ::

Utk je izjavil:

Razumem, da pred afero ljudje niso vedeli, da je dizel strupen, čeprav nekateri smo. Razumem, da tudi po aferi še zmeraj ne vejo vsi tega. Ampak vi, ki očitno veste, ste pa enostavno kreteni, če še zmeraj zagovarjate dizel.

Da prilijem malo dizla na ogenj 8-)

http://www.autoevolution.com/news/volks...

http://www.bbc.com/news/business-385748...

Nekaj očitno delajo prav!
Zdaj se pa pojejte od zavisti

Utk ::

Grey je izjavil:

Utk je izjavil:

Ekofašisti se ukvarjajo s tem kaj škodi naravi (CO2 recimo, čeprav ji niti ta ne), normalni se ukvarjamo s tem kaj škodi ljudem. Za bedake je pa vse isto.

Pazi in se ustavi drugič, preden govoriš o normalnosti ljudi. Strup je strup ne glede na količino. Če ne želiš škodovati ljudem je najbolje, da ne obstajaš oz. da človeštvo ne obstaja. Vsaka odločitev uporabe elektrike, parfumov, obleke in ostale tehnologije škoduje naravi, ostalim in tebi. Samo tako, na kratko, normalni človek.

Kar relativiziraj, ce se bos pol bolje pocutil. Zakaj branite neobranljivo? Ljudi zapirajo, nemce je sram te afere, vi pa se kar naprej drgnete svoje. To je bilo svinjsko od nemcev, naprej sforsirat dizel, potem ga pa se tako usrat. Vi ga pa branite.

stara mama je izjavil:

Utk je izjavil:

Razumem, da pred afero ljudje niso vedeli, da je dizel strupen, čeprav nekateri smo. Razumem, da tudi po aferi še zmeraj ne vejo vsi tega. Ampak vi, ki očitno veste, ste pa enostavno kreteni, če še zmeraj zagovarjate dizel.

Da prilijem malo dizla na ogenj 8-)

http://www.autoevolution.com/news/volks...

http://www.bbc.com/news/business-385748...

Nekaj očitno delajo prav!
Zdaj se pa pojejte od zavisti

V razvitih drzavah jim prodaja pada od afere, tudi v nemciji za 7 procentov, v vzhodni evropi in na kitajskem pa raste. Kje je zivljenje vec vredno, kje so ljudje vsaj malo bolj kulturni in ne navadne riti pa tudi vemo iz ostalih tem na tem forumu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Damn, na smrtnem izvidu bo pisalo, Died by Diesel.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

D3m ::

Ker si idiot po domače povedano.

Spravljaš se samo na avto industrijo in nič več.
|HP EliteBook|R5 6650U|

stara mama ::

Utk je izjavil:


V razvitih drzavah jim prodaja pada od afere, tudi v nemciji za 7 procentov, v vzhodni evropi in na kitajskem pa raste. Kje je zivljenje vec vredno, kje so ljudje vsaj malo bolj kulturni in ne navadne riti pa tudi vemo iz ostalih tem na tem forumu.

Js ne vem da bi jim prodaja karkoli padala, kvečjemu še več naročil in še več dela imamo v podjetju (ja smo dobavitelj). Lani in leto prej je bila Toyota na prvem mestu, zdaj se je pa tja pozpel VW.

In res nebi vedu kdo se sramuje te afere, več kot očitno jim gre še boljše kot kadarkoli prej, ti pa še kar bluziš nekaj po svoje.
Maš neke svoje ideje v svojem svetu ki jih res nihče ne razume...

Zgodovina sprememb…

HotBurek ::

FTad, a to imaš sprednji pogon, ročni menjalnik?

Ta afera je pa sicer naredila VW, če kaj, še močnejšega, ker se je o tem začelo raziskovati neodvisno. Na koncu se je ugotovilo, da vsi po malem goljufajo. Sicer pa ima VW kvalitetne avte (Rally WRC imajo WV Polo in Škodo pri vrhu, razmerje cena/kvaliteta je verjetno golf 1.6 tdi HB, prodaja na švedskem raste itn...). Tudi v SLO odpirajo nove proizvodnje luči, letvic itn. So pa verjetno njihovi avti narejeni s tem, da imajo autobahn in gledajo, da avto zdrži dosti relacij in kilometrov. 10 let star 1.9 TDI passati karavani (primerno vzrdževani ;)) so verjetno še danes pri ceni za vzdrževanje, udobje, kvaliteta in porabi najboljši karavani od teh, ki so do sedaj. Pa preveč hribovitih cest je za bencinarje, v hrib ima vsak dizel manjšo porabo. Za menjalnik se pa isto ve, kaj se dogaja. Avtomatiki se kvarijo, če pa delajo, jih pa vsi hvalijo. In DSG če dela, je odličen. BMW ima ZF menjalnike, dela bp. Vsaka manjša okvara pa tako pri vsakem stane 1000E in več.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

PrimozR ::

Utk je izjavil:

Niti nimajo jajc homologirat dizla za ameriški trg, čeprav ima adblue in vse po spisku, pri nas seveda ni nobenga problema. Tako super je dizel.

To ni, da nimajo jajc, ampak je zgolj zdrava kmečka logika - po takšnem fiasku se bodo američanom dizli spet zagravžali, homologacija bi bila pa stran vržen denar.

D3m ::

stara mama je izjavil:

Utk je izjavil:


V razvitih drzavah jim prodaja pada od afere, tudi v nemciji za 7 procentov, v vzhodni evropi in na kitajskem pa raste. Kje je zivljenje vec vredno, kje so ljudje vsaj malo bolj kulturni in ne navadne riti pa tudi vemo iz ostalih tem na tem forumu.

Js ne vem da bi jim prodaja karkoli padala, kvečjemu še več naročil in še več dela imamo v podjetju (ja smo dobavitelj). Lani in leto prej je bila Toyota na prvem mestu, zdaj se je pa tja pozpel VW.

In res nebi vedu kdo se sramuje te afere, več kot očitno jim gre še boljše kot kadarkoli prej, ti pa še kar bluziš nekaj po svoje.
Maš neke svoje ideje v svojem svetu ki jih res nihče ne razume...


Katero podjetje?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Utk ::

stara mama je izjavil:

Utk je izjavil:


V razvitih drzavah jim prodaja pada od afere, tudi v nemciji za 7 procentov, v vzhodni evropi in na kitajskem pa raste. Kje je zivljenje vec vredno, kje so ljudje vsaj malo bolj kulturni in ne navadne riti pa tudi vemo iz ostalih tem na tem forumu.

Js ne vem da bi jim prodaja karkoli padala, kvečjemu še več naročil in še več dela imamo v podjetju (ja smo dobavitelj). Lani in leto prej je bila Toyota na prvem mestu, zdaj se je pa tja pozpel VW.

In res nebi vedu kdo se sramuje te afere, več kot očitno jim gre še boljše kot kadarkoli prej, ti pa še kar bluziš nekaj po svoje.
Maš neke svoje ideje v svojem svetu ki jih res nihče ne razume...

Lej, če ne veš, preberi kaj, pa boš vedel. Jaz tudi marsičesa ne vem, pa se ne hvalim s tem po internetih.
http://focus2move.com/germany-best-sell...
In ja, navadne Nemce, ki nimajo nič s tem, je sram. Za vas pa upam, da jim ne boste preveč popustili pri ceni, če pa že, pa ne pri kvaliteti...

To ni, da nimajo jajc, ampak je zgolj zdrava kmečka logika - po takšnem fiasku se bodo američanom dizli spet zagravžali, homologacija bi bila pa stran vržen denar.

Ne samo da nimajo jajc, tudi tehnično jim ne bi šlo čez.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

negot ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: negot ()

FTad ::

HotBurek je izjavil:

FTad, a to imaš sprednji pogon, ročni menjalnik?


Letnik 2010, ročni menjalnik, pogon spredaj.

Utk ::

negot je izjavil:

http://siol.net/avtomoto/novice/preobra...

:)

http://siol.net/avtomoto/novice/volkswa...
:|

http://siol.net/avtomoto/novice/prodaja...
:))

Iz tvojga linka jaz vidim, da jim prodaja pada, ko vsem drugim raste. Kaj bo, ko bo vsem padala? Kaj bo ko pade kvaliteta, ki že zdaj ni nič posebnega, ko se začne varčevanje, ki so ga napovedali že pred afero? Sej dobro za slovenske firme, bojo kak posel preselili iz Nemčije, ampak za kakšno ceno. Zaposlenih ima skoraj dvakrat tolk ljudi kot toyota, naredi pa kak procent več avtov. Na golfu zasluži manj kot kia na ceedu. V bistvu še manj kot dacia na sanderu. Kako odpisat milijarde vržene v dizel, če pa ljudje hočejo elektriko. Te stvari so take tudi brez afere. Na srečo tolčejo dober denar z audijem in škodo, vse drugo je bolj švoh.

Volkswagen 1,58 milijona - 0,5 %
Renault 988 tisoč +12,6 %
Ford 967 tisoč +3,6 %
Opel 871 tisoč +5,7 %
Peugeot 800 tisoč +2,6 %
Mercedes-Benz 772 tisoč +13,9 %

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

stara mama ::

A ti misliš, da je kvaliteta problem?
Kvaliteta je točno taka kot je z namenom.
Ni noben problem naredit večje, samo se trenutno ne splača.

Utk ::

To je jasno kot beli dan. Ampak če vw sam pravi, da treba šparat, ker z golfi in passati premalo zasluži (to nima veze z afero), potem je jasno kaj se bo s kvaliteto zgodilo. Ker cene ne bojo šle gor, nimajo kam, dol pa še težje.

krneki0001 ::

m0LN4r je izjavil:

Tolko grdega cez slovencke z dizli xD
Ste vidli kok dizlov je v Nemciji? Pa ne to, ko ste enkrat sli nekam na izlet pa nazaj, ampak v vsakdanjiku.


Ne nakladaj, nemčija ima najmanjši procent dizelskih osebnih vozil.

krneki0001 ::

boolsheat je izjavil:

Bencinarji so subvencionirani s strani avtomobilskih proizvajalcev, vedno so cenejši kot dizli.


Nope, samo manj komponent imajo kot dizelska vozila in s tem nižjo ceno.

GeRo ::

https://de.statista.com/statistik/daten...

Približno 2/3 bencinarjev in 1/3 dizel. Sem že nekaj krat povedal, da nikoli ne razumem zakaj nekateri vse povprek kupujejo dizla. Za tistega 1-1.5 litra na 100 razlike? Hecno. Še posebej dizel mlinčki, ki so obup. Priznam, da ima trenutno jaz tudi dizla, ampak ne zaradi porabe, ampak zaradi drugih lastnosti. Prej sem imel limuzino z 2.5 R6 bencinskim motorjem (več kot 10 let). Sedaj pa terenca z 3.0 V6 dizelskim motorjem. Vsak agregat ima svoje dobre in slabe lastnosti. Odvisno kaj je bolj pomembno pri katerem tipu vozila. (ne pa 1.2 mlinček na bencin ali dizel) -> tu bi se odločil vedno za bencinarja..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GeRo ()

GeRo ::

Slovenija (2014, 2015)
Osebni avtomobili, avtobusi in tovorna vozila ter prve registracije teh vozil po: VRSTA VOZILA, LETO, GORIVO , MERITVE
Število vseh vozil na dan 31. 12.

..osebni avtomobili

2014
Bencin 609213
Dizel, nafta, plinsko olje 450422

2015
Bencin 594627
Dizel, nafta, plinsko olje 473665

Vir: Statistični urad RS

Se lepo vidi da je v Sloveniji višje razmerje bencin/dizel kot v Nemčiji - ni ta take drastične razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GeRo ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rome bans all diesel vehicles .... (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15817865 (12736) -valvoline-
»

Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
632142464 (87191) krneki0001
»

Skoraj vsi dizli presegajo normative, proizvajalci zahtevajo zvišanje dopustnih izpus (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
40488990 (66196) MadMax
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27772664 (58886) stara mama
»

Če bi Dizel vladal svetu... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20930701 (24637) Pyr0Beast

Več podobnih tem