» »

Smo že na 98 smrtnih?

Smo že na 98 smrtnih?

Temo vidijo: vsi
««
11 / 17
»»

thramos ::

Markus386 je izjavil:

Objektivno ne nosi krivde pešec/ženska v miniču. Ampak bi z drugačnimi izbirami lahko situacija potekala drugače.


Kako pa, subjektivno?

Vsakič, ko se izpostavlja ali pa namiguje, da bi se žrtev z drugačnim postopanjem lahko izognila zločinu, se vali krivdo nanjo.

Namesto, da bi se izpostavljalo dejanski problem (posiljevalce in nepozorne divjake) se izpostavlja napačnega. Ker hoja v miniču čez prehod za pešce sploh ni problem, razen za konzervativne norce na cesti.

Markus386 ::

Ne vali se krivdo na nikogar razen na odgovornega. Samo pravim, da s samozaščitniškim vedenjem preživiš (no, vsaj povšišaš šanse za preživetje), in da enkrat, ko si mrtev, ni važno kdo je kriv.

Za izločanje/kaznovanje nevarnih voznikov (in posiljevalcev) imamo policijo. Jaz bom pa pogledal levo in desno. In ne bom hodil po vdirajočih se rešetkah. In po revnih državah ne bom mahal s šopi denarja in/ali deviz. In v nerazvitih državah ne bom jedel neprekuhane/nepečene hrane sumnjivega izvora. In tudi ne bom se vozil v vozilu s pijanim voznikom. itd itd.

sheeshkar ::

Kaj sem se naučil iz te in podobnih tem?

1. Če pešec ne dvigne roke in/ali ni oblečen v fluorescentna oblačila, je vsaj delno odgovoren za to, da ga je nek divjak povozil.

2. Vsi natakarji in prodajalci v trgovinah, kjer lahko kupiš alkohol so vsaj delno odgovorni, da je nekdo po obisku v njihovih lokalih oziroma prodajalnah sedel pijan za volan ter povzročil nesrečo.

3. Če nekdo vozi prepočasi in se za njim nabere kolona, je vsaj delno odgovoren za nevarne manevre voznikov za njim.

4. Vožnja preko omejitev ni nevarna, če veš, da si odličen voznik in za to oceno je dovolj samo tvoje povsem subjektivno mnenje, za katerega ne potrebuješ prav nobenih posebnih potrdil z izjemo vozniškega dovoljenja.

5. Če se dekleta ne bi izzivalno oblačila, ne bi nikoli bila posiljena in so vsaj subjektivno(?) odgovorna za to, da jih je nekdo posilil.


Sem še kaj pozabil? Sem se morda kaj narobe naučil? V tem primeru me prosim ustrezno popravite.

Markus386 ::

6) če v somaliji afriki ješ napol surovo meso od uličnega prodajalca, si vsaj delno odgovoren za svojo drisko, ker prodajalec ne dosega higienskih standardov, na katere je navajena tvoja prebava.

thramos ::

Markus386 je izjavil:


Za izločanje/kaznovanje nevarnih voznikov (in posiljevalcev) imamo policijo. Jaz bom pa pogledal levo in desno. In ne bom hodil po vdirajočih se rešetkah. In po revnih državah ne bom mahal s šopi denarja in/ali deviz. In v nerazvitih državah ne bom jedel neprekuhane/nepečene hrane sumnjivega izvora. In tudi ne bom se vozil v vozilu s pijanim voznikom. itd itd.


A ti kdo brani počet karkoli od naštetega?

Markus386 je izjavil:

6) če v somaliji afriki ješ napol surovo meso od uličnega prodajalca, si vsaj delno odgovoren za svojo drisko, ker prodajalec ne dosega higienskih standardov, na katere je navajena tvoja prebava.


Če oblečeš mini krilo, si vsaj delno odgovorna za posilstvo, ker (blablabla)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

sheeshkar ::

Markus386 je izjavil:

6) če v somaliji afriki ješ napol surovo meso od uličnega prodajalca, si vsaj delno odgovoren za svojo drisko, ker prodajalec ne dosega higienskih standardov, na katere je navajena tvoja prebava.

Se torej strinjaš s prvimi petimi izjavami?

Markus386 ::

1) če ima pešec fluorescentna oblačila, si poviša verjetnost, da ga voznik opazi, in ne povozi. Krivda je v celoti na strani voznika, življenje je pa peščevo.

2) to se sploh ne strinjam. Bi bilo pa odgovorno od njih, če bi obvestili policijo, ko kak pijanec sede v avto in morda komu potencialno rešili življenje. Je pa res da se to ne sklada z ekonomijo, ker ima potem tak voznik precej manj denarja za pijačo (ker mora plačat kazen).

3) Če nekdo pelje prepočasi, ni odgovoren za dejanja drugih voznikov. Bi se pa moral umakniti na prvem primernem mestu.

4) vožnja preko omejitev je nevarna, zato tudi imamo omejitve. Ne vem kje si me videl zagovarjati divjanje?

5) Če se dekle obleče izzivalno, si zvišuje verjetnost boljšega partnerja, pozornosti, ali pa se sama tako oblečena bolje počuti. Če ji to odtehta rahlo višjo vejretnost posilstva, je to njena odločitev. Kriv je seveda posiljevalec, ampak kaj ti to pomaga po posilstvu?

Če se vrnem na (1):
Torej ti hodiš ponoči črno oblečen sredi ceste, ker pač, saj mora voznik nate pazit, ti ne rabiš? Si namenoma povečuješ verjetnost nesreče, na račun tega, da bo v vsakem primeru nekdo drug kriv?

thramos ::

Markus386 je izjavil:


5) Če se dekle obleče izzivalno, si zvišuje verjetnost boljšega partnerja, pozornosti, ali pa se sama tako oblečena bolje počuti. Če ji to odtehta rahlo višjo vejretnost posilstva, je to njena odločitev. Kriv je seveda posiljevalec, ampak kaj ti to pomaga po posilstvu?


Pri driski si pisal o delni odgovornosti. Pri posilstvu ne?

Markus386 ::

Tista driska se nanaša na tvojih pet točk, zato isti stil pisanja, in tudi točka '6', za tvojo '5' (torej tam, kjer si ti pisal o odgovornosti dekleta).

thramos ::

Kot prvo niso moje točke. Drugo pa ... dajmo razjasnit: Pri driski si delno odgovoren. Pri posilstvu ne?

Markus386 ::

Jaz sem svoje napisal v naslednjem postu, torej v nobenem primeru ni dekle krivo, niti nisi ti kriv, če ješ hrano, ampak je kriv posiljevalec, oziroma v primeru driske pač kuhar/prodajalec.

Ampak če človek reče "če boš jedel tako hrano, si si povišal verjetnost driske", (oziroma v realnem življenju kaj bolj v stilu "ne tega jest, boš cel teden na skredu"), in tako opozorilo je vsem nekaj normalnega, in večina ljudi dobro premisli, a bojo naročili tako sumljivo hrano, ali se bodo raje držali varnejših variant (mcdonalds, ocvrta/dolgo kuhana hrana, ipd). In vsi se strinjamo, da je kriv kuhar/prodajalec, ampak, ko sediš cel teden na wcju, ti to ne pomaga dosti. Zato se v takih situacijah ljudje raje vedemo zaščitniško, kot da bi riskirali. In tudi opozarjamo druge o tem.

Če pa rečeš da si je punca z oblačenjem/obnašanjem zvišala verjetnost posilstva, ti kar naenkrat obračaš moje besede, da pravim da je ona kriva (niti približno ni). Ampak podobno kot v prejšnjem primeru, bi bila verjetnost posilstva manjša, če bi bila oblečena bolj konzervativno (pa ne, da zagovarjam to, kar se mene tiče so lahko čisto gole). Ampak če kdo punci reče, da naj se bolj konzervativno obleče za nek dogodek, pa naenkrat vik in krik, pa victim blaming, pa branjenje posiljevalcev ipd., medtem ko je govora samo o manjšanju rizika neželjenih dogodkov.

Je pa res, da je posilstvo še vedno tabu, in ena izmed internet-kreganje tem, kjer vsa človeška racionalnost popusti, in ga lahko uporabljaš za obračanje besed drugim. Če rečeš nekomu "če ne bi pojedel tistega surovega mesa včeraj, ne bi danes imel driske", je ok. Če rečeš nekomu "če ne bi pustil denarnice na mizi v gostilni, ko si šel na wc, ti je ne bi ukradli", je ok. Če mu rečeš "če bi zaklenil avto, ti ne bi ukradli torbe z zadnjega sedeža" je tudi ok. Ampak če podobno situacijo prestaviš na posilstvo, pa vsa racionalnost kar naenkrat odpove. Razen če me misliš obtožit, da branim prodajalce pokvarjene hrane in tatove. Potem lahko kar tukaj končava.

thramos ::

Markus386 je izjavil:


Je pa res, da je posilstvo še vedno tabu, in ena izmed internet-kreganje tem, kjer vsa človeška racionalnost popusti, in ga lahko uporabljaš za obračanje besed drugim. Če rečeš nekomu "če ne bi pojedel tistega surovega mesa včeraj, ne bi danes imel driske", je ok. Če rečeš nekomu "če ne bi pustil denarnice na mizi v gostilni, ko si šel na wc, ti je ne bi ukradli", je ok. Če mu rečeš "če bi zaklenil avto, ti ne bi ukradli torbe z zadnjega sedeža" je tudi ok. Ampak če podobno situacijo prestaviš na posilstvo, pa vsa racionalnost kar naenkrat odpove. Razen če me misliš obtožit, da branim prodajalce pokvarjene hrane in tatove. Potem lahko kar tukaj končava.


Ni tabu tema, ampak tema, ki je s žal zaradi svoje občutljivosti primerna, da se pokaže na victim blaming, ki ga počnete pri pešcih.

Ker je vsem, khm, večini, jasno, da ženska ni niti odgovorna niti kriva za posilstvo, se potegne vzporednico s prečkanjem ceste na prehodu za pešce. Za kar bi moralo spet biti vsem jasno, da žrtev ni odgovorna niti kriva za nesrečo.

A žal tukaj spet večini racionalost odpove in se iznenada začuti dolžne opozarjati žrtve - nekaj, česar si večina, razen tebe, pri posilstvu ne drzne - namesto da bi obsodila storilce in opozarjala na njihove zločine.

Ker - še enkrat - z vsakim prelaganjem odgovornosti na žrtev (in opozarjanje, kaj bi lahko naredila "prav", kljub temu, da je VSE naredila prav, to je), se izvaja victim blaming.

Markus386 ::

A pustiš denarnico v klubu na mizi, ko greš na wc?

sheeshkar ::

Markus386 je izjavil:

...

Problem je, da se očitno ne zavedaš tega, kar si s svojimi prvotnimi izjavami sploh počel. Primeri:

Markus386 je izjavil:

Ne, ni ona kriva. Ampak, če bi imela hlače, je mogoče tisti ne bi. A je takrat važno kdo je kriv?
Če bi pešec pogledal levo in desno, preden je stopil na cesto, bi bil živ. Ampak važno je, da je voznik kriv, ane?

Markus386 je izjavil:

Objektivno ne nosi krivde pešec/ženska v miniču. Ampak bi z drugačnimi izbirami lahko situacija potekala drugače.

"Ampak, če", "Če bi", "Objektivno" in tako dalje je "Victim blaming". To je tisto, kar ti skuša thramos dopovedati. Nima veze, da najprej zapišeš, da žrtev ni niti malo odgovorna, če potem pričneš z učbeniškimi primeri "victim blaminga". Očitno se tega nekateri niti ne zavedate in v temah o prometu se zaradi tega konstantno prepiramo. Pustimo sedaj ob strani posiljevalce in podobno, to so samo primeri s katerimi želimo ponazoriti absurdnost določenih (ne)logičnih sklepanj nekaterih na tem forumu. Srž problema, ki ga imamo nekateri v tej temi z raznimi solatkomi in podobnimi "super" vozniki je v tem, da svoja neprimerna ravnanja, katera so večkrat priznali in jih zagovarjajo s svojo namišljeno superiornostjo, da poleg tega tudi relativizirajo še bolj neprimerna dejanja drugih voznikov v smislu "ja, krivda je na divjaku, ampak pešec bi moral narediti to in to...", ja, krivda je na pijanem vozniku, ampak natakar je tisti, ki mu je točil pijačo...", in podobno, dokler ne pridemo do še bolj absurdnih razlag, kjer bi počasni voznik moral (so)odgovarjati za nesrečo, ki jo je storil divjak, kateri ga je prehiteval. Če ti osebno nisi med njimi in smo te morda samo napačno razumeli, potem se opravičujem(o). Vendar najprej morda razmisli, če se v resnici zavedaš, kaj s svojimi besedami dejansko sporočaš. Večina tistih točk, ki sem jih napisal prej pa itak ni namenjena samo tebi, temveč tudi oziroma predvsem tistim, ki že več let in v različnih temah ponavljajo točno takšne absurdnosti (in se potem želijo izmotati z najrazličnejšimi semantičnimi akrobacijami, projecirajo na ostale udeležence, da so slabi vozniki, ki kršijo vse, razen omejitev, kakor da bi to nekako opravičilo njihovo divjanje in po vsem tem se še čudijo, če jih kdo označi za idiote, kar potem ironično ponovno izrabijo kot argument, da moramo razumeti divjake, ki gredo zaradi slabih živcev prehitevati polža in s tem sklenejo svoj krog absurdnosti).

Markus386 ::

Nekaj je krivda, nekaj je pa reševanje situacije in manjšanje rizika. Zakaj se naprimer ne vozi v slepem kotu avtomobila pred sabo (no, vsaj normalni vozniki ne)? Zato ker, če ne pogleda čez rame, te ne bo videl, in se bo zaletel vate. Zato si v taki situaciji previden, pa čeprav bi bila vsa krivda na drugem vozniku. Pa ne zato, da bi nekdo rekel potem "ti si kriv, ker si tam vozil", ampak zato ker boš v primeru napake krivca, ti, v najboljšem primeru imel vsaj razbit avto.

Pešec je v prometu najšibkejši udeleženec, in v veliki večini primerov so drugi popolnoma krivi za njihove poškodbe in smrt (razen če ravno ne pade z mosta). Ampak to samemu mrtvemu/poškodovanemu pešcu ne pomaga nič. Zato mora tudi pešec, ki kaj ceni svoje življenje, naprimer pogledati levo in desno pri prečkanju ceste - ker nikoli ne ve, ali je voznik, ki pelje proti njemu normalen in bo ustavil, ali pa gre za norca, samomorilca, slepega, nekoga sredi epileptičnega napada, ipd. In nikakor ne branim nikogar od teh voznikov, ampak samo grajam pešce, ki niti toliko ne preverijo, če je varno prečkati cesto. V idealnem svetu, bi seveda pešec odskočil nazaj, izza vogala, pa bi se pojavil policist, in vozniku oglobil in mu vzel dovoljenje. V realnem svetu pešec ponavadi odskoči, in ostane mu samo, da pokaže kak prst, in omenja kake sorodnike.

Če se vrnem na statistiko, v vsakem trenutku je na cesti neko število norcev/nesposobnih/ljudi z zdravstvenimi težavami, in do nesreč bo vedno prihajalo. In tudi verjetnost, da naprimer srečaš koga takega ravno na prehodu, se z vsakim prehodom ceste viša. Ampak z zelo malo efforta (pogledat levo in desno, ne-vozit v slepem kotu, spuščanjem norca naprej, bremzanjem in puščanjem ultra-velike varnostne razdalje do norca pred sabo,...) lahko rešimo svojo rit - točno to jaz zagovarjam in tudi zato kritiziram pešce, ker niti toliko ne naredijo (sploh, ki imamo že tukaj toliko tem o norcih na cesti). Sploh v zadnjih časih, ko nekateri pešci niti toliko niso pozorni, da se zaradi buljenja v telefon zaletavajo v štange/ulične svetilke.

thramos ::

Rajši bodi ti, če si v avtu, še bolj previden, pozoren in s hitrostjo prilagojeno kao novodobnim butastim pešcem.

Markus386 ::

Saj sem, ampak sem tudi trezen, in ne vozim kot solatko. Nekateri pa.

thramos ::

Opozarjaj, grajaj in kritiziraj najprej krivce.

Markus386 ::

Saj sem. Se zmeniva takole, ti prepričaj solatkota, da nima prav, jaz bom pa pešca prepričal, da naj pazi na solatkota, ko prečka cesto. Pa potem primerjajva rezultate?

thramos ::

Če bi jaz prepričal vse voznike, tvojim pešcem victim blamerji ne bi več vsiljevali oblek. Obratno žal ne bi rešilo problema.

sheeshkar ::

Po mojih izkušnjah (in sem iz Ljubljane, kjer je koncentracija najrazličnejših prehodov za pešce zelo visoka) velika večina pešcev na prehodih povsem normalno prečka cesto. Mene so učili, da je v bližini prehoda potrebno biti dodatno pozoren, še posebej, če so v bližini pešci in tudi, če v tistem trenutku še ne kažejo znakov prečkanja. Ko pripelješ v neposredno bližino prehoda, imajo pešci še vedno prednost, ti pa moraš imeti prilagojeno hitrost s katero lahko varno ustaviš tudi v primeru, da te je nekdo spregledal (ali gledal v telefon). Zaradi tega nikoli nimam težav s pešci, tudi tistimi bolj nepredvidljivimi.

Kot ponavadi imajo velike težave s pešci (večinoma, morda je kakšen Markus386 lahko izjema) razni solatkoti, ki zagovarjajo hitrejšo vožnjo in razlagajo, da to ni nevarno, da hitrost ni med glavnimi vzroki nesreč s smrtnim izidom, da so nekateri sposobni kršiti zakone v prometu in fiziki, da je to celo njihova pravica itd. Te zgodbe se ponavljajo v vsaki debati, s tem da lahko pešce brez problema zamenjamo s počasnejšimi vozniki (oz. polži), ali tistimi, ki v megli upoštevajo predpise in zmanjšajo hitrost. Vsi bodo seveda trdili, da je za nesrečo seveda kriv tisti, ki jo je povzročil, AMPAK ČE BI (victim blaming) pešec dvignil roko ter nosil na glavi utripajočo luč, do nesreče ne bi prišlo, ČE BI polž vozil hitreje, potem psihopat za njim ne bi nevarno prehiteval, ČE BI skozi meglo vsi vozili 130km/h, se nihče ne bi zaletel in podobno.

Po nekajurni debati pa vsi (vključno s tistimi, ki zagovarjamo vožnjo po omejitvah) pešci nenadoma postanejo skrajno neumni telefon zombiji, ki na vsakem koraku skačejo pred avtomobile, počasnejši vozniki so vsi po vrsti krivi oviranja prometa, neprestano telefonirajo med vožnjo, ne opazujejo dogajanja okoli sebe, nimajo primernih gum ter vozil, igrajo šerife itd. ter za pijane voznike so krivi gostilničarji, po možnosti pa tudi kar Pivovarna Laško. Torej na cestah so grožnja vsi, razen tistih, ki kršijo omejitve, ker hitrost ni med glavnimi krivci za veliko število smrti na naših cestah, ampak začuda imajo samo oni vedno velike probleme s počasnejšimi udeleženci v prometu in čutijo neko potrebo po opravičevanju ali vsaj relativiziranju vzrokov za smrtne nesreče, ki so dokazano posledica prehitre vožnje. Ostali, ki zagovarjamo vožnjo po omejitvah v vseh pogojih, začuda teh problemov nimamo. Hm, le kaj bi lahko bil razlog za to? Morda nekateri vozite prehitro tudi tam, kjer ne bi smeli in ne samo v namišljenih varnih scenarijih, kjer "nikogar ne ogrožate"?

Spajky ::

thramos je izjavil:

.. prilagojeno kao novodobnim butastim pešcem.
Na žalost je takšnih novodobnih pešcev čedalje več, oz. že postajajo ponekod pravilo ;)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Invictus ::

Še več pa starodobnih šoferjev, ki so obsedeni s praskami na avtomobilih in ne gledajo okoli sebe...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

thramos ::

Spajky je izjavil:

Na žalost je takšnih novodobnih pešcev čedalje več, oz. že postajajo ponekod pravilo ;)


Jp, še bolj bo treba biti pozoren za volanom. A je po mojih opažanjih vedno več voznikov s telefonom v roki in pogledom usmerjenim vanj. A rajši se spravimo na pešce. :/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

solatko ::

sheeshkar - Greva kar po točkah, saj izgleda, da ti ni jasno, kaj hočemo nekateri v tej temi dopovedat, vsem, ki ne razumejo pojmov - moralna odgovornost, samozaščitno obnašanje, kazenska odgovornost,......

1.Pri vseh povoženih pešcih, na prehodih za pešce, je bil sankcioniran voznik in praviloma je voznik kriv, ko povozi pešca, razen v primerih, ko pešec ponoči, v temni obleki, hodi ob robu ceste v smer vožnje, izven naselja. Po zakonu mora namreč hodit po levem robu v smeri vožnje, ravno zato, da vidi vozilo, ki se mu bliža in lahko stopi s ceste ob srečanju.
Krivda je torej znana in dokončna, večini pa to ne pomaga več.

Ob samozaščitnem obnašanju, bi bili vsi ti pešci živi, v primerih, ko je v bližini policist, bi bili vozniki zaradi izsiljevanja pešca, tudi sankcionirani, res pa bi odpadla krivda in pogreb.

2. Ta točka mi ni jasna, kaj si sploh hotel povedat s tem. Zakon določa mejo (po moje bi bilo 0,0) pri kateri nisi ali si pod vplivom opojnih substanc in nebi smel vozit. V nekaterih lokalih so včasih celo imeli alkometre in voznikom ponujali, da sprobajo treznost, pa je bil odziv "junakov" tako slab, da so to, kot dodatno ponudbo nehali ponujat.

3. Če nekdo vozi počasneje od omejitve, je v prekršku od momenta, ko sta za njim najmanj dve vozili in jima ne omogoči varnega prehitevanja. Vse ostalo je vaše bluzenje. V takih kolonah je za pričakovati, da bo nek voznik hotel prehitevat in lahko tudi narobe, torej takrat, ko za to ni možnosti.
Večina katastrofalnih čelnih trčenj, se je zgodilo ob počasni koloni (pa ne samo pri nas).
Ker se vzrokov ne raziskuje, temveč se obravnava samo posledico, je vedno kriv voznik, ki je prehiteval, za normalne voznike, ki smo bili že v situaciji, da smo morali zapeljati s ceste, zaradi reševanja lastnega življenja, je moralni krivec tisti, ki ustvari počasno kolono.

4. Določeni odseki naših cest, v dobrih pogojih, omogočajo čisto varno vožnjo tudi krepko čez omejitev in, če to počnejo vozniki, ki vedo kdaj in koliko, je to početje čisto varno, kar dokazuje izredno majhno število nesreč na takih odsekih, kjer približno 10%-ov voznikov dnevno, krepko prekorači dovoljeno hitrost, pa že leta ni bilo tam prometne nesreče. Torej imajo tisti, ki tam vozijo hitro srečo ali pa vi pretiravate z gobezdanjem o nevarnosti hitre vožnje.
Mimo grede, vozniki določenih služb, dnevno krepko prekoračujejo hitrosti, ki so predpisane za ostale smrtnike, pa imajo zelo malo nesreč. Torej vaše trditve, da se ob vsaki vožnji čez omejitev, povzroča smrtna nevarnost za vse druge udeležence, ne pije vodo..

5. Obsojam vsako nasilje nad ženskami in otroci, ne samo posilstvo, tudi klofuto babi, ki ne uboga moža, česar je neprimerno več, kot posilstev.

thramos - Če že vlečeš vzporednice, bi ti moralo biti jasno, da lahko določene situacije razlagaš, kakor ti pač paše v pogovoru, vendar dejstva govorijo drugače - krivci pri posilstvu so kaznovani, krivci pri prometni nesreči ravno tako, vendar nastane na vzporednicah pravi kot, ki se zaključi v eni ravni črti - ob samozaščitnem obnašanju, pešci nebi bili mrtvi, niti poškodovani in voznik nebi bil kriv za smrt, temveč oglobljen za izsiljevanje pešca, če bi bil v bižini policaj, ženska pa ni nujno, da nebi bila posiljena, tudi če bi nosila dolgo krilo, plašč ali kako drugo oblačilo, če se je posiljevalec odločil, da hoče sexat.
Če bi normalno razumel o čem se pogovarjamo, bi se zavedal, da mrtvih ne bomo v nobenem primeru oživili, tudi če voznika takoj ubijemo.

Mi opozarjamo žive, da so med vozniki tudi taki, ki določenih stvari včasih ne vidijo, ki naredijo namerno ali nenamerno napako, zaradi katere, so danes živi, lahko jutri pokojni ali polomljeni in zopet bo kriv voznik, mrtev pa tisti, ki ni vedel, kako bi lahko ostal živ, brez kakršnega koli naprezanja.
Tudi vlak povozi veliko pešcev in drugih udeležencev v prometu, pa še nikoli ni nihče rekel, strojevodja je kriv, če prev ga je povozil na prehodu.

Torej na železniškem prehodu velja pazljivost pešca in vseh drugih udeležencev, na cesti pa naj na to kar pozabi, saj ima prednost.

Markus386 - Če bi več bral moje poste, bi vedel, da Solatko -
1. spoštuje večino prometnih predpisov, se obnaša v prometu zgledno, nikoli ne vozi pod vplivom substanc ali takrat, ko se zdravstveno ne počuti sposobnega to opravljat.
2. nikoli ne prehiteva na mestih in takrat, ko to ni varno
3. se uspešno prilagaja najpočasnejšemu v koloni in poleg tega, NIKOLI ne prehiteva kolone in VEDNO drži varnostno razdaljo.
4. nikoli ne prehiteva na AC ali hitri cesti po desni
5. povsod, kjer je omeitev hitrosti označena, se te hitrosti drži +5, če pa prometne razmere ne dovolijo take hitrosti, zna peljati tudi počasneje.
6. vedno opazuje dogajanja zadaj v vzvratnih ogledalih
7. povsod, kjer je potrebno, daje smerokaze
8. nikoli ne telefonari ali počne kaj drugega med vožnjo, ker je 100%-no skoncentriran na dogajanja okoli sebe
9. če se le da (vsaj do danes mu to lepo uspeva), se potrudi, da omili ali popolnoma izniči napake drugih
10. zaradi večje usposobljenosti, kot jo imajo povprečni vozniki, je do danes pravilno reagiral ob čisto vseh kritičnih situacijah in v 50+ letih ni povzročil prometne nesreče z različnimi voznimi sredstvi ali kot pešec.

11. edina "napaka", ki jo ima, je ta, da včasih, na odsekih, kjer je varno, ni drugih udelžencev, vozi hitreje, kot je omejitev, ko ima dovolj zmogljiv avto in, ko se psihofizično počuti, to počet varno.
12. ker mu je življenje ljubo, skrbi za svojo varnost in s tem, najbolj tudi za vse druge udeležence v prometu.

13. zaradi bežanja s ceste, pa je sila alergičen na voznike, ki mu nasproti privlečejo dolgo, počasno kolono.

Zato mene ni potrebno prepričevat, kako in kaj v prometu, je pa potrebno prepričat vse šibke udeležence, da naj zaradi svojega življenja, malo bolj pazijo nase, ne zaradi voznikov, ki so kakršni so, temveč zaradi svojih familij, otrok, sodelavcev, prijateljev in vseh, ki jih poznajo, saj je vsaka neumna izguba sorodnika, prijatelja, otroka, starša,...... preveč boleča, da se nebi splačalo malo bolj z glavo hodit okoli.
Kako smo samozaščitniški, se pokaže ob statističnih podatkih železniških nesreč, kjer nikoli ni kriv vlak.
Delo krepa človeka

thramos ::

solatko je izjavil:

ženska pa ni nujno, da nebi bila posiljena, tudi če bi nosila dolgo krilo, plašč ali kako drugo oblačilo, če se je posiljevalec odločil, da hoče sexat.
Če bi normalno razumel o čem se pogovarjamo, bi se zavedal, da mrtvih ne bomo v nobenem primeru oživili, tudi če voznika takoj ubijemo.

Mi opozarjamo žive, da so med vozniki tudi taki, ki določenih stvari včasih ne vidijo, ki naredijo namerno ali nenamerno napako, zaradi katere, so danes živi, lahko jutri pokojni ali polomljeni in zopet bo kriv voznik, mrtev pa tisti, ki ni vedel, kako bi lahko ostal živ, brez kakršnega koli naprezanja.
Tudi vlak povozi veliko pešcev in drugih udeležencev v prometu, pa še nikoli ni nihče rekel, strojevodja je kriv, če prev ga je povozil na prehodu.


Sej pešec tudi ni nujno, da bi preživel, tudi če bi bil oblečen v novoletno jelko - če je dovolj velik kreten za volanom. Pa ne, da hočeš povedat, da je vsa odgovornost in krivda na posiljevalcu, ne pa na ženski? In da je vsa odgovornost in krivda (kadar se pešec ravna po pravilih) na, vozniku?

Glede vlaka pa - od kdaj je dovoljeno biti med prehodom vlaka na tirih in od kdaj je pravilno ravnanje pešca, da stoji na tirih?

Kaj se greste vi, mi je popolnoma jasno - valjenje krivde na žrtve, victim blaming.

sheeshkar ::

solatko@bullshit.com

1. tipično preusmerjanje pozornosti oziroma premikanje mej debate z navajanjem povsem drugačnega primera, kot je bil na začetku

2. to še zdaleč ni edina točka, kjer ti ni jasno, kaj nekdo želi povedati

3.
Večina katastrofalnih čelnih trčenj, se je zgodilo ob počasni koloni
Imaš vir za...aja oprosti, za trenutek sem pozabil s kom debatiram. :))

je moralni krivec tisti, ki ustvari počasno kolono
Kaj je to moralna krivda? Kako si lahko v prometu kriv za povsem zavestno in neprisiljeno odločitev nekoga drugega?

4.
če to počnejo vozniki, ki vedo kdaj in koliko, je to početje čisto varno
Imaš kakšno potrdilo, da spadaš med te voznike?

Mimo grede, vozniki določenih služb, dnevno krepko prekoračujejo hitrosti, ki so predpisane za ostale smrtnike, pa imajo zelo malo nesreč.
O moj bog, TI NE SPADAŠ MED TE VOZNIKE, NITI NIMAŠ USTREZNO OPREMLJENEGA VOZILA!!! Kako naj ti to že stotič povem brez, da te označim za imbecila?

5. Ampak, ali ni ženska moralno odgovorna, ker je nosila mini krilo? Če ga ne bi, ne bi bila posiljena. Polž je moralno odgovoren, ker je ustvaril kolono. Če ne bi ustvaril kolone, ne bi prišlo do nevarnega prehitevanja.



da so med vozniki tudi taki, ki določenih stvari včasih ne vidijo, ki naredijo namerno ali nenamerno napako, zaradi katere, so danes živi, lahko jutri pokojni ali polomljeni

Res je, se popolnoma strinjam. Kaj pa, če bi to povedal še temu imbecilu, ki očitno misli, da je robot in se napake njemu ne morejo zgoditi?

solatko je izjavil:

4. Določeni odseki naših cest, v dobrih pogojih, omogočajo čisto varno vožnjo tudi krepko čez omejitev in, če to počnejo vozniki, ki vedo kdaj in koliko, je to početje čisto varno, kar dokazuje izredno majhno število nesreč na takih odsekih, kjer približno 10%-ov voznikov dnevno, krepko prekorači dovoljeno hitrost, pa že leta ni bilo tam prometne nesreče. Torej imajo tisti, ki tam vozijo hitro srečo ali pa vi pretiravate z gobezdanjem o nevarnosti hitre vožnje.
Mimo grede, vozniki določenih služb, dnevno krepko prekoračujejo hitrosti, ki so predpisane za ostale smrtnike, pa imajo zelo malo nesreč. Torej vaše trditve, da se ob vsaki vožnji čez omejitev, povzroča smrtna nevarnost za vse druge udeležence, ne pije vodo..

šernk ::

če hočete priznati ali ne: velika večina hudih prometnih nesreč se zgodi zaradi napačnega prehitevanja ali pa vožnje pod vplivom alkohola.

pijance je treba iz ceste odstranit, norce je treba iz ceste odstranit (se s tem vsi strinjamo?) in ne norci nis(m)o vozniki, ki vozijo čez omejitve, norci so vozniki ki dirkajo in nimajo ideje da niso na dirkališču ampak na cesti. ampak to je pač delo policije.

večino napačnih prehitevanj pa se zgodi v momentu, ko nekomu dopizdi zaradi počasneža spredaj. če bi tej počasneži bili vsaj malce odgovorni bi se ko nastane kolona umaknili in s tem bi padla možnost nevarnih situacij za vsaj 50%. ljudje bomo vedno delali napake (sem tudi sam že vsaj enkrat naredil takšno, ki bi se lahko končala z nesrečo, če me ne bi drugi voznik rešil)...leta 2005 in leta 2050. ravno tako računalniki (teslin avtopilot). nikakor pa ne more biti napaka to, da nekdo vsak dan za seboj vlači 10+ avtomobilov dolgo kolono (ali 40 tonskih tovornjakov). no pa to je tudi delo policije, da takšne ljudi odstrani iz cest, tako da lahko zaključimo da policija svojega dela ne opravlja.

po pravici povedano ga pa niti ne more. imajo nekajkrat premalo ljudi in opreme.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

sheeshkar ::

šernk je izjavil:

pijance je treba iz ceste odstranit, norce je treba iz ceste odstranit (se s tem vsi strinjamo?)
Da.


šernk je izjavil:

in ne norci nis(m)o vozniki, ki vozijo čez omejitve, norci so vozniki ki dirkajo in nimajo ideje da niso na dirkališču ampak na cesti. ampak to je pač delo policije.

Da, ste, če to počnete pogosto in zavestno. Kakšni so sploh kriteriji za norce, ki divjajo in "odlične" voznike, ki vozijo preko omejitev "samo tam, kjer je varno"? Kako za vraga veste, da ne spadate med skupino norcev, če je to povsem subjektivna ocena? Ja, vedno se najde nekdo, ki vozi še bolj nevarno od tebe, ampak kako veš, da ti ne spadaš med tiste, ki jih večina ostalih označuje kot divjake ter norce? Omejitve so med drugim postavljene tudi zato, da VSEM udeležencem v prometu skupaj z ostalimi pravili dajo nek okvir v katerem lahko vsak varno prispe na svoj cilj. Kdor zavestno krši del pravil zaradi svojih subjektivnih ocen o svojih sposobnostih ter načinu vožnje, predstavlja anomalijo in s tem tveganje. Kršenje omejitev spada med hujše kršitve zaradi hitrosti in fizikalnih zakonov. Subjektivne ocene o lastnih odličnih sposobnostih vožnje, katere naj bi ti dale pravico za kršenje omejitev, pa spadajo med mentalne motnje.


šernk je izjavil:

večino napačnih prehitevanj pa se zgodi v momentu, ko nekomu dopizdi zaradi počasneža spredaj. če bi tej počasneži bili vsaj malce odgovorni bi se ko nastane kolona umaknili in s tem bi padla možnost nevarnih situacij za vsaj 50%.

Ne, to je napačno razmišljanje. Če bi vozniki za počasnežem bili bolj potrpežljivi in ne bi šli v nevarno prehitevanje, bi s tem padla možnost nevarnih situacij (v takšnih primerih) za 100%.


šernk je izjavil:

nikakor pa ne more biti napaka to, da nekdo vsak dan za seboj vlači 10+ avtomobilov dolgo kolono (ali 40 tonskih tovornjakov). no pa to je tudi delo policije, da takšne ljudi odstrani iz cest, tako da lahko zaključimo da policija svojega dela ne opravlja.

A lahko nehamo pretiravati? Takšne situacije še zdaleč niso tako pogoste. Še več, praviloma imate s tem težave skoraj izključno tisti, ki priznavate, da radi kršite omejitve. Brez problema lahko pridemo do zaključka, da torej večino primerov, kjer se nabere kakšna kolona, povsem napačno ocenite kot situacijo, kjer bi se počasnejši morali nujno umakniti in da so v prekršku. Za prekršek polža mora biti izpolnjenih več pogojev, ne samo to, da si ti naletel na skupino vozil, ki vozijo počasneje od tvojih želja.


šernk je izjavil:

no pa to je tudi delo policije, da takšne ljudi odstrani iz cest, tako da lahko zaključimo da policija svojega dela ne opravlja.

V mnogo primerih je to verjetno res. Ampak izločanje počasnejših voznikov iz prometa je na lestvici problemov krepko zadaj.

solatko ::

sheeshkar - Se mi zdi, da kadar vidiš dva in več km prazne ceste, kjer ni nobnega drugega, razen tebe in tistih za teboj, ne ogrožaš nobenega, razen muhe in komarje, ki se držijo blizu vozišča, če pelješ čez omejitev. Če misliš, da to počnemo v koloni, se seveda motiš in od kje veš, da nimam vozila opremljenega celo bolje, kot večina poklicnih voznikov, ki morajo tako voziti, če drugega ne, imam vsaj gume boljše, saj mi jih ne nabavljajo preko javnih naročil.
In vedi, tudi vsi, ki se nahajajo v belo modrih ali rdeče rumenih vozilih, niso usposobljeni za to kar počnejo in velikokrat vozijo zelo nad svojimi dejanskimi sposobnostmi, ko so na nujni vožnji.

Kriterij za norce so točno določeni - ko s hitro vožnjo ali bedastim obnašanjem na cesti ogrožaš druge, si norec, saj s tem ogrožaš tudi sebe.

Zapelji se v katero koli smer Slovenije, po lokalnih cestah, boš padel v take kolone in ne pretiravamo, sreča je samo to, da je večina vozil na AC izjema je cesta proti Kočevju, ki nima kvalitetne alternative in na tej cesti je dnevno nekaj nevarnih prehitevanj, ki za enkrat še niso odnesle več življenj, je pa situacija taka, da ne bomo dolgo čakali na kakšno katastrofo, z nekaj mrtvimi.

Za lokalne ceste in prehitevalne pasove na AC je neizločanje počasnežev, največji problem, kar se tiče varnosti, saj niti eno vozilo za takimi, nima niti slučajno dovolj velike varnostne razdalje.
Zato, takrat ko poka, praviloma ne počita samo dva, ampak jih je več.

Dokler bo večji povdarek na tistih, ki vozijo 10km/h večji, kot na tistih, ki vozijo 10km/h manj, se bodo situacije ponavljale in še vedno bo na regionalkah ogrožen promet, ki tako kolono srečuje.

Vedite, da so tudi nespametne odločitve, del človeške narave, ki se jih ne da naprej predvidit in več bo situacij, kot so počasne kolone, več bo nevarnosti za nedolžne srečevalce takih počasnetov.

Vozniki, ki imajo urejeno življenje, so lahko umirjeni, tisti, ki pa iz dneva v dan bijejo bitko za ljubi kruhek, pa so na robu z živci in fizično. Namesto ukvarjanja z vožnjo, jim po glavah roji vse drugo in takih ljudi, ne moreš poiskat v množici, ravno tako, kot ne moreš preprečit samomorov.
Pride trenutek, ko se človek napačno odloči, če je to v prometu, je lahko precej grdo.
Delo krepa človeka

dj_uro ::

Solatko, saj imamo poligon v Krškem, kjer se lahko z avtom po pisti razgoniš... pa je večinoma nezanimiv...
vw-klub.si

biorudi ::

Torej će se vozim po ravnem preglednem polju, se mi lahko v vsakem trenutku na cesto teleportira srna, kolesar, Marija z Jezuščkom? Zato, da vidim, da je cesta prazna, ne rabimo nobenih nadnaravnih sposobnosti. Če pa se komu dogajajo nenadna prikazovanja ali ne vidi dovolj daleč, ni za na cesto. Take bi morali izločiti že na zdravniškem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: biorudi ()

Aston_11 ::

biorudi je izjavil:

Torej će se vozim po ravnem preglednem polju, se mi lahko v vsakem trenutku na cesto teleportira srna, kolesar, Marija z Jezuščkom? Zato, da vidim, da je cesta prazna, ne rabimo nobenih nadnaravnih sposobnosti. Če pa se komu dogajajo nenadna prikazovanja ali ne vidi dovolj daleč, ni za na cesto. Take bi morali izločiti že na zdravniškem.
Lepo da se delaš norca. Glej drugo polovico tvojega sestavka, ki lepo drži za take, ki si mislijo, da se jim nikjer ne more nič zgoditi.

biorudi ::

Ne obračaj besed ravno kot tebi paše. Nikjer nisem napisal, da se "jim nikjer ne more nič zgoditi". Lahko pa po dolgoletnih objektivnih izkušnjah in trenutnem stanju ocenim, da pa zelo verjetno ne bom na ravnem zletel s ceste ali povozil pešca, ki ga ni tam, če mi bo mogoče ušlo 5 km/h preko omejitve, ker bom gledal na cesto in ne na števec.

solatko ::

biorudi - Fantje pravijo, da si potencialni morilec, tisti, ki vleče kolono pa je good gay. Seveda pričakujem še nasvet, kako odstranit tiste za prvim, ker so itak vsi debili, ki nimajo živcev za počasno vožnjo za nekom, ki mu tako paše.
Hitri ne ogrožamo nikogar, tistih za nami ni, tiste spredaj pazimo, seveda to tistim, ki vedno vozijo malo pod omejitvijo in delajo dren na cestah, nikoli na bo jasno, saj živijo v svojem svetu, po možnosti s telefonom v roki, snemanjem dogodkov spredaj in zadaj, vozila imajo pa zavita v celofan, da se statusnemu simbolu je nebi kaj hudega zgodilo.

Bedaste se mi zdijo izjave, ki prometnega udeleženca, ki več kot 50 let ni imel kritične situacije na cesti, katere povzročitelj bi bil, proglašajo za nevarnega človeka..

Lakotnik - to da smo nekomu dali dovoljenje, da vozi hitreje, zato, ker je to njegova služba, še ne pomeni, da so vsi te ljudje, za ostale udeležence tudi varni. Tisti, ki kontrolirano vozimo hitreje, tam, kjer lahko, smo, kar dokazujemo z visoko doživeto starostjo in brez pack v vozniški kartoteki.

Omejitve hitrosti niso po fizikalnih zakonih, razen morda v kakšnem nevarnem ovinku, temveč so posledica birokratičnih ocen, kako naj se obnašajo vozniki, da bo še varno za druge udeležence v prometu. Glede na število prometnih nesreč in število mrtvih, se to ne dogaja in bi bilo potrebno storiti še veliko drugega, vsaj toliko, kot smo za varnost v prometu storili tisti, ki znamo kontrolirano vozit, včasih, na določenih odsekih malo ali veliko hitreje, kot so to določili birokrati in smo za to svoje "divjanje" tudi pripravljeni odgovarjat, če nas ujamejo v radar. In to brez jokanj po forumih, o raznih možnostih zniževanja števila točk.
Za enkrat si nisem prislužil niti ene.

Sem pa moral zaradi počasne kolone, ki sem jo srečal, zapeljat na travnik, da sem rešil družino pred katastrofo, sem pa 110%-no prepričan, da situacije nebi bilo, če se nekemu kretenu nebi zdelo kršenje zakona, fino in nebi vlekel nekaj 10 vozil za seboj.
Zato vedno povdarjam, da sam, ko naletim na kolono spredaj, držim varnostno razdaljo, vozim še malo bolj desno in omogočim tistim, za menoj, ki so se pač odločili prehitevat kolono, da to storijo varno.
Ko pa tako kolono srečam, nikoli ne vem, kaj me čaka, vendar bom v momentu, ko se bo spet zgodilo kaj takeg, zapeljal na levo in poiskal počasnejše vozilo, ne bom čakal, da mi prehitevani, ubije familijo.

In ja spoštovani Lakotnik, počasnejši vozniki, ki se ne umikajo, so večja nevarnost, kot večina tistih voznikov, ki jih ujamejo DARS-ove kamere, kako se vozijo tudi 200 s kombijem, skozi tunel in ne nasadijo nikogar. Dnevno namreč povzročajo situacije, v katrih se lahko določenemu kretenu odtrga - izključno zaradi njih.
V teh primerih nahebejo izključno vozniki in njihovi sopotniki, ki ob srečanju ne pričakujejo, da se bo po njihovem pasu, odvijal hitrejši promet v nasprotno semr.
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Malajlo ::

Solatko, zdaj pa že spamaš ... Omejitev ne postavljajo birokrati. Omejitevna 80 na vzhodni obvoznici je preprečila dnevno zaletavanje v Šentjakobu. Pa nobenih kolon. Tekoč promet. Ne bi bilo narobe, če bi postavili info panele in zmanjšali hitrost v jutranjih konicah.

S fotrom tkole v snegu po Partizanki, 90 , kot sem navajen.
"Uuu, stari, glej jelena!" tista dva sportsko lagano ob obronku gozda proti cesti. Kapitalca.
"Jelenčki grejo na cesto, sine ..."
Sem jim moral ustaviti kot šolarjem na prehodu. Čeprav mi je lovski nagon preprečeval, da bi ne bi vsaj enega uplenil ;)

thramos ::

solatko je izjavil:

Dnevno namreč povzročajo situacije, v katrih se lahko določenemu kretenu odtrga - izključno zaradi njih.


Kretenu se odtrga izključno zaradi tega ker je kreten.

Tako kot si za tvoje kretensko divjanje po cestah kriv izključno ti in za posilstvo izključno posiljevalec.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: thramos ()

WarpedGone ::

Kolk jih boš rešil s takšno pridigo?
Zbogom in hvala za vse ribe

thramos ::

Kolk jih boš ti s svojim komentarjem? Kolk jih bo solatko zapeljal s svojimi kretenizmi?

WarpedGone ::

Js nič. Vernikom je common sense odpovedal že v štartu.

Varnost v prometu zahteva odgovorno obnašanje od VSEH udeležencev. Krivih in ne krivih.
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

thramos je izjavil:

solatko je izjavil:

Dnevno namreč povzročajo situacije, v katrih se lahko določenemu kretenu odtrga - izključno zaradi njih.


Kretenu se odtrga izključno zaradi tega ker je kreten.


Problem je pri nas, ker je teh kretenov ogromno. Tempo življenja jih sili v take kretenske odločitve.

Sam si pa veliko raje dam bolj naglas radio in povečam varnostno razdaljo, pa se lepo počasi vozim za takim počasnetom in ko najdem dovolj pregleden del ceste pospešim in prehitim počasneta.

sheeshkar ::

WarpedGone je izjavil:

Kolk jih boš rešil s takšno pridigo?

Solatkota in podobnih gorečnežev gotovo ne bomo spremenili. Morda pa takšne teme berejo kakšni bolj razumni vozniki z IQjem višjim od sobne temperature (ali pa mladi vozniki, ki še nimajo razčiščenih vseh pojmov in se posledic svojega divjanja niti dobro ne zavedajo, ker še niso izkusili bližnjega srečanja s smrtjo), ki bodo na podlagi takšnih debat morda naslednjič 2x premislili, če se res splača tvegati in morda se bo s tem preprečila kakšna nesreča.

Če pa pustimo, da se kot največje probleme na cestah označuje počasnejše voznike, tiste, ki se malo predolgo vozijo na prehitevalnem pasu, tiste, ki v megli zmanjšajo hitrost itd. in hkrati pustimo, da se odgovornost za nesreče prelaga iz divjakov na manjše prekrškarje, potem pa počnemo ravno obratno. S tem dajemo potuho divjakom (ali mladim voznikom, ki imajo potencial postati divjaki), ki v takšnih temah dobijo potrditev, da njihov način vožnje sploh ni problematičen. In najverjetneje so med njimi tudi hujši primerki od solatkota, torej tisti, ki jih solatko srečuje na nasprotnem pasu zaradi nevarnega prehitevanja, ampak jim potem tukaj daje potuho, ker za to krivi počasnejše voznike. Tak način pa bo zagotovo še poslabšal že tako slabo kulturo ter tudi nevarnost na naših cestah in s tem ogrožal mene, mojo družino ter prijatelje in vse na tem forumu, vključno s solatkom ter somišljeniki, ki jim kljub nestrinjanju ne želim prav nič slabega.

Zavedam se, da je to najverjetneje scanje proti vetru in pljunek v morje tudi v primeru, da smo komu morda spremenili razmišljanje. Ampak tudi, če bomo s tem rešili samo eno življenje (česar ne bomo nikoli vedeli), je to vredno truda.

Zgodovina sprememb…

thramos ::

WarpedGone je izjavil:

Js nič.


Kaj pol mene sprašuješ?

WarpedGone ::

Ti si mene vprašal, js sm teb odgovoril.
Zbogom in hvala za vse ribe

biorudi ::

Zanimivo se mi zdi s kakšnimi nestrpnimi izrazi nekateri, ki se imajo za edino pravilno misleče, obkladajo voznike, ki bi le radi peljali po omejitvah. Tukaj sploh ni govora o nekakšnem divjanju ali ogrožanju. Voznike, ki bi radi v enem normalnem času prišli iz točke A v točko B, ne da bi pri tem po nepotrebnem izgubljali čas. Res je, nismo vsi enako sposobni, ampak omejitve so postavljene tako nizko, da bi morala velika večina voznikov v običajnih razmerah brez problemov voziti približno toliko.

sheeshkar ::

biorudi je izjavil:

Zanimivo se mi zdi s kakšnimi nestrpnimi izrazi nekateri, ki se imajo za edino pravilno misleče

Če naše argumente podpirajo zakoni, stroka, logika in fizika, potem SMO edino pravilno misleči. To ni kakšna ideološka tema, kjer v resnici ne moreš z gotovostjo trditi, katera ideologija je boljša in katera se moti. Zakaj smo včasih nestrpni? Ker za razliko od kakšega ideološkega prepira o neoliberalcih ter komunistih, njihov način razmišljanja dejansko ogroža naša življenja vsakič, ko se znajdejo za volanom.


biorudi je izjavil:

obkladajo voznike, ki bi le radi peljali po omejitvah. Tukaj sploh ni govora o nekakšnem divjanju ali ogrožanju. Voznike, ki bi radi v enem normalnem času prišli iz točke A v točko B, ne da bi pri tem po nepotrebnem izgubljali čas

Očitno ne bereš dovolj pozorno oziroma nisi prebral tudi ostalih podobnih tem. Veliko je takšnih, ki priznavajo pogosto kršenje omejitev in v nekaj primerih je to kršenje bilo veliko večje kot samo kakšen km/h nad omejitvijo. Poleg tega prav nikjer ne piše, da moraš v vsakem trenutku voziti točno toliko, kot je postavljena omejitev. Omejitve niso predpisana hitrost s katero moraš voziti, so samo OMEJITEV, preko katere ne smeš voziti. Povsem brez problema lahko voziš manj in samo v točno določenih pogojih (ki kljub večkratnemu razlaganju večini še zdaj niso jasni) si zaradi vožnje pod omejitvijo lahko potencialno v prekršku. In še takrat, ko so dejansko izpolnjeni vsi pogoji za prekršek, si s tem še vedno povsem nenevaren za vse ostale udeležence v prometu (si v prekršku, česar ne podpiram, kaj šele prakticiram, vendar je med temi prekrškarji in med tistimi, ki kršijo omejitve ogromna razlika - namig, eni so potencialni morilci).

jalovec09 ::

dokler ne bodo vozniki prilagodil razmeram na cesti se bodo dogajale nesreče, hitrost ubija, zadnjič Vrhnika-Horjul, nesreča, tip vozil okol 90km/h, če bi vozil 60-70 sploh nebi prišlo do nesreče, avto nov !!!!! Ponesrečenci bodo za celo življenje čutl posledice.

pred leti si tod okol en mulc nabavil avto s 150km, je tam po ravnini letelo 150km/h +++ seveda se ubije, če bi vozil 60-70km/h do tega sploh nebi prišlo.

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

če bi vozil 60-70 sploh nebi prišlo do nesreče

in zakaj se pri 70 nesreča nebi zgodila? Po tvojem strokovnem mnenju? Bile bi blažje posledice, to je edino, kar lahko trdiš.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Bile bi blažje posledice, to je edino, kar lahko trdiš.

In še to je potegnjeno iz riti. Po domače - bajke.
Zbogom in hvala za vse ribe

nevone ::

Varnost v prometu zahteva odgovorno obnašanje od VSEH udeležencev.


Kdo pa tega ne trdi?

Edino okoli česar je tukaj nestrinjanje je v tem, da eni trdijo, da se morajo ta počasni prilagajat ta hitrim, drugim pa, da se morajo ta hitri prilagajat ta počasnim, tudi če ni nihče v prekršku.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
««
11 / 17
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15421631 (18984) Mavrik
»

Držanje pravil po cestah (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38864901 (56621) BigWhale

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48677649 (70349) Gandalfar

Več podobnih tem