Forum » Na cesti » Formula 1 2013
Formula 1 2013
MaterVola ::
Jst ::
Lahko bi dal vsaj excerpt:
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Daniel Ricciardo will be Sebastian Vettel's team-mate in 2014, after Red Bull announced him as its new driver on Monday.
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
krispe ::
Eh beda!
Jaz sem navijal za Alonsa ali Kimija, ne pa nek amater.
Jaz sem navijal za Alonsa ali Kimija, ne pa nek amater.
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
krispe ::
Nečesa pa pri tem vseeno ne razumem, zakaj Ricciardo? Zakaj ne Vergne?
Vergne je lani končal pred svojim moštvenim kolegom, pravtako letos trenutno vodi Ricciarda za eno točko. Torej zakaj si je Red Bull že od začetka ogledoval Ricciarda, zakaj ne Vergna?
Vergne je lani končal pred svojim moštvenim kolegom, pravtako letos trenutno vodi Ricciarda za eno točko. Torej zakaj si je Red Bull že od začetka ogledoval Ricciarda, zakaj ne Vergna?
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
weasel ::
Nečesa pa pri tem vseeno ne razumem, zakaj Ricciardo? Zakaj ne Vergne?
Vergne je lani končal pred svojim moštvenim kolegom, pravtako letos trenutno vodi Ricciarda za eno točko. Torej zakaj si je Red Bull že od začetka ogledoval Ricciarda, zakaj ne Vergna?
Meanwhile, Toro Rosso team boss Franz Tost insists Ricciardo's candidature for the plum Red Bull seat should not reflect badly on Jean-Eric Vergne.
"Jean-Eric is a driver who is very good and has a lot of skill," he told Brazil's Totalrace.
"The only reason Daniel is being tipped for the job and not him is just the question of experience -- he has done 13 races more than Vergne, which is practically a season," Tost insisted.
vir: klik
Modri dirkač ::
Gre kdo na dirko v nedeljo oz. je že kdo bil v Monzi? Se da dobit karte zjutraj brez problema ali je dobro vnaprej kupit?
Šel bi s ten tours, 49 EUR za bus, samo karte oni prodajajo po 91 EUR stojišče, cena v Monzi je pa 80 EUR.
Šel bi s ten tours, 49 EUR za bus, samo karte oni prodajajo po 91 EUR stojišče, cena v Monzi je pa 80 EUR.
Everybody lies!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Modri dirkač ()
Super Sonic ::
Kul kamera na Force Indiji:
Glede prestopa je bil najbolj direkten Newey: "lahko bi vzeli nekoga, ki je relativno hiter in poznan ali pa nekoga, ki ima višji potencial in ga lahko razvijemo (na višji nivo)". Dobra kajla za Kimija in zakaj Ricardo? Boljše mreženje. Tistih 13 dirk nima veze.
Lani je bilo v kvalifikacija 15:5 za Ricarda, letos je 7:4. Nekako čisto hitrost ima boljšo, točk pa več dobi ponavadi Verne. Ampak to je tudi faktor sreče. Še vedno bi lahko zagovarjali oba, pa je imel Ricardo zgleda nekaj več "vez in poznanstev".
Glede prestopa je bil najbolj direkten Newey: "lahko bi vzeli nekoga, ki je relativno hiter in poznan ali pa nekoga, ki ima višji potencial in ga lahko razvijemo (na višji nivo)". Dobra kajla za Kimija in zakaj Ricardo? Boljše mreženje. Tistih 13 dirk nima veze.
Lani je bilo v kvalifikacija 15:5 za Ricarda, letos je 7:4. Nekako čisto hitrost ima boljšo, točk pa več dobi ponavadi Verne. Ampak to je tudi faktor sreče. Še vedno bi lahko zagovarjali oba, pa je imel Ricardo zgleda nekaj več "vez in poznanstev".
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
dzinks63 ::
Ricardo je Avstralec , tako kot Webber in z njegovim prihodom lepo pokrijejo to celino in vse njene sponzorje kateri bodo nadaljevali po ustaljeni poti, skratka po poti najmanjšega truda. Zadeva je kot naročena, če pa dirkač ima potencial, še toliko bolje.
Vettel se bo počasi naveličal, rad bi posnemal vzornika ter ga v vsem prekosil, želi si spremembe v Ferrariju. Alonsu je prav tako že dojadilo, želi si zmagovati in mogoče se bo v prihodnje zgodila ravno zamenjava teh dveh dirkačev znotraj njihovih moštev. RedBull mogoče vidi malo dlje v prihodnost in se je zato tako odločil, tudi Rikardo bo dozorel, tako da bi RedBull lahko imel dva zelo dobra dirkača.
Vettel se bo počasi naveličal, rad bi posnemal vzornika ter ga v vsem prekosil, želi si spremembe v Ferrariju. Alonsu je prav tako že dojadilo, želi si zmagovati in mogoče se bo v prihodnje zgodila ravno zamenjava teh dveh dirkačev znotraj njihovih moštev. RedBull mogoče vidi malo dlje v prihodnost in se je zato tako odločil, tudi Rikardo bo dozorel, tako da bi RedBull lahko imel dva zelo dobra dirkača.
ABX ::
Dirkač lahko z leti postane le zanesljiv, nikakor pa hitrejši. Zato so tudi vzeli njega ker pri mladem vozniku iščeš hitrost ne pike. Naslednjo leto bomo videli če je Ricciardo dovolj hiter, za zanesljivost ima še časa.
Sem pa istega mnenja da je državljanstvo, zaradi sponzorjev, imelo veliko vlogo.
Sem pa istega mnenja da je državljanstvo, zaradi sponzorjev, imelo veliko vlogo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Sriple Tix ::
23 milijonov prebivalcev, za eno bivšo Jugoslavijo. Nisem prepričan, da je to prevesilo tehtnico.
Avstralija @ Wikipedia
Socialisti%C4%8Dna federativna republika Jugoslavija @ Wikipedia
Avstralija @ Wikipedia
Socialisti%C4%8Dna federativna republika Jugoslavija @ Wikipedia
vilser ::
Steza v Monzi ne ugaja Red Bullu, vendar danes na prostih treningih so dobesedno leteli. Oni imajo najnižjo hitrost na ravnini, so pa najhitrejši pri pospeševanju in pri zavojih. Na splošno v Monzi vidim zelo dobro Ferrari in Mercedes.
Nekaj se širijo govorice, da se Raikkonen vrača v Ferrari in da bo postal moštveni kolega od Alonsa.
Dream team
Raikkonen - Alonso Ferrari 2014
Woooow....to bi bilo za Ferrari top.
Nekaj se širijo govorice, da se Raikkonen vrača v Ferrari in da bo postal moštveni kolega od Alonsa.
Dream team
Raikkonen - Alonso Ferrari 2014
Woooow....to bi bilo za Ferrari top.
vilser ::
Fernando Alonso ima pogodbo s Ferrarijem do leta 2016 tako, da bo pri Ferrariju še najmanj 3 leta. Zdele sem prebral, da bo morda podaljšal pogodbo z njegovim moštvom še za največ 2 leti. Ferrari Španca ne smejo izpustit iz rok, ker je eden od najboljših dirkačev v karavani od F1. Je pa zadnji čas, da se znebijo Masse, ker od njega nimajo nič in sedež v Ferrariju si ne zasluži.
Alexius Heristalski ::
Pa še Santander ga podpira.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Super Sonic ::
Mark Hughes: "Ferrari have told me that Kimi is very much their target. Reading between the lines of what they're saying, if they don't get him they will retain Massa."
Jasno je, iz avijona, da je Massa posredno kriv za oba "nenaslova" Alonsa, ker je enostavno premalo odžiral točke Redbulovcem. Webber je bil to sposoben, Massa pa ne. Še vedno je pa Ferrari v precepu, ker ni povsem jasno kdo bi lahko bil hitrejši od Masse, a hkrati ne dovolj hiter za Alonsa. Kimi ima, po vrnitvi, velike probleme v 1 hitrem krogu (tle ni skrivnost), med tem, ko je dirkalni ritem verjetno najboljši v karavani. Skoraj preveč tvegano.
Problem Kimija je, da noče podpisati za Lotus, ker še niso zaključeni pogovori z Renaultom. Ta naj bi drugo leto na nek matičen način raje podpiral RB kot Lotus, Kimi pa tega noče, zato želi, da Lotus in Renault ostaneta v navezi kjer sta. Kar mu pa ne more nihče garantirat. Na koncu mislim, da bo vseeno ostal v Lotusu, lahko pa da se bo en večer premislil in šel ob Alonsa. Bi bil hec in dober ringelšpil, pa direktno priznanje Ferrarija, da so se leta 2009 znebili napačnega.
Tudi jaz mislim, da je šlo bolj za direkten vpliv Webbra v moštvo, ki je mogoče kompenziralo packarije na stezah. Ker v bistvu je povsem vseeno kdo od narajščajnikov bo drugo leto dobil sedež, če bo Vettel ogrožen bodo že poskrbeli za to, da bo vse ok.
Jasno je, iz avijona, da je Massa posredno kriv za oba "nenaslova" Alonsa, ker je enostavno premalo odžiral točke Redbulovcem. Webber je bil to sposoben, Massa pa ne. Še vedno je pa Ferrari v precepu, ker ni povsem jasno kdo bi lahko bil hitrejši od Masse, a hkrati ne dovolj hiter za Alonsa. Kimi ima, po vrnitvi, velike probleme v 1 hitrem krogu (tle ni skrivnost), med tem, ko je dirkalni ritem verjetno najboljši v karavani. Skoraj preveč tvegano.
Problem Kimija je, da noče podpisati za Lotus, ker še niso zaključeni pogovori z Renaultom. Ta naj bi drugo leto na nek matičen način raje podpiral RB kot Lotus, Kimi pa tega noče, zato želi, da Lotus in Renault ostaneta v navezi kjer sta. Kar mu pa ne more nihče garantirat. Na koncu mislim, da bo vseeno ostal v Lotusu, lahko pa da se bo en večer premislil in šel ob Alonsa. Bi bil hec in dober ringelšpil, pa direktno priznanje Ferrarija, da so se leta 2009 znebili napačnega.
23 milijonov prebivalcev, za eno bivšo Jugoslavijo. Nisem prepričan, da je to prevesilo tehtnico.
Tudi jaz mislim, da je šlo bolj za direkten vpliv Webbra v moštvo, ki je mogoče kompenziralo packarije na stezah. Ker v bistvu je povsem vseeno kdo od narajščajnikov bo drugo leto dobil sedež, če bo Vettel ogrožen bodo že poskrbeli za to, da bo vse ok.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Alexius Heristalski ::
Bravo, Hulk!
Ferrariju se je ponesrečila vleka.
Ferrariju se je ponesrečila vleka.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
vilser ::
http://www.autosport.com/news/report.ph...
Team Ferrari kot zgleda se bo v kratkem odločil, če bo zadržal Masso ali ne. Jaz imam občutek, da bo odšel.
Zdaj kdo bi lahko prišel namesto njega? Hmmmm...
Pole position Raikkonen/alternativa Button ali Rosberg.
Pa Di Resta, Hulk, Bianchi...
Skratka kandidatov je precej.
Kakšen občutek vam daja članek, ki sem ga navedel zgoraj? Kako se bo po vašem odločil Ferrari?
Team Ferrari kot zgleda se bo v kratkem odločil, če bo zadržal Masso ali ne. Jaz imam občutek, da bo odšel.
Zdaj kdo bi lahko prišel namesto njega? Hmmmm...
Pole position Raikkonen/alternativa Button ali Rosberg.
Pa Di Resta, Hulk, Bianchi...
Skratka kandidatov je precej.
Kakšen občutek vam daja članek, ki sem ga navedel zgoraj? Kako se bo po vašem odločil Ferrari?
Super Sonic ::
Kako se bo po vašem odločil Ferrari?
Svet F1 se je v zadnjih letih brutalno spremenil. Ne samo na tehničnem delu ali pa v smeri vožnje dirkalnikov, marveč tudi v sami strukturi moštev, njihovem delovanju in razumevanju samega športa. Mercedes je vrgel rokavico in nekako začrtal smernice. Rosberg-Hamilton je bila edina možnost na poti do naslova. Slabo dvojko si lahko privoščiš le v primeru, da imaš superioren dirkalnik. Enostavno rabiš dva dirkača, da se ženeta do meje, da je razumevanje dirkalnika (in pnevmatik) še boljše. Vidimo koliko se moštva sproti učijo, saj iz dirke na dirko pridejo na stezo s polno vprašaji.
Torej če kdaj - potem verjamem sedaj, da je možnost za to, da se Ferrari odloči za dva svetovna prvaka v svojem moštvu, precej velika. Okrepili so tudi tehnični del ekipe, skratka, ve se kaj hočejo. In Massa je enostavno naredil premalo. Skoraj nič. Še spomnimno forme iz 2007 ko je pomagal Raikkonenu, je to čisto drugo. Menjava tega dirkača je nujna, če hočejo do naslova.
Ampak včasih je mreženje spredaj. Čisto naravno in spada v človeško naravo, zato je povsem možno, da ga bomo gledali še 5 let. Torej: 50-50 ocenjujem tale prestop.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
fantasycamp ::
hm prestop je odvisen tudi od Alonsa, on pripelje dosti sponzorskega denarja, ne bo hotel da mu nekdo "steal the thunder", in potem bo št 2, kar se pri Kimi transferju lahko hitro zgodi, Kimi bo j mater vsakem ki mu bo rekel da mora popustit.... poleg tega ima on on nekaj kar Alonso pri ferraiju nima...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fantasycamp ()
Super Sonic ::
hm prestop je odvisen tudi od Alonsa, on pripelje dosti sponzorskega denarja, ne bo hotel da mu nekdo "steal the thunder"
Vedno moraš razmišljati kaj je komu v interesu, ne kaj se govori. Alonsu je v interesu, da se konkurenca počuti ogroženo v tem smislu, da jim je popolnoma jasno, da bosta dva dirkalnika v taktični igri, ne pa samo, da je 1 Ferrari tisti, na katerega vsi računajo.
Kimi bo j mater vsakem ki mu bo rekel da mora popustit....
Kimi je predvsem korekten, ampak ima eno veliko pomanjkljivost in to so kvalifikacije. Če bo Alonso po par mest bolje štartal na dirko, mislim, da ne bo nič prerekanja, ko "bi bil" pa samo 1 dirkalnik v vlogi za naslov, pa Kimi ne dela težav (Massa 2008 - Kitajska). Moč Kimija je dirkalni ritem, tega pa Massa nima, on je diametrala Raikkonenu. Dokaj dober v kvalifikacijah in odličen na štartu od tam naprej pa nič od nič.
Kilava dirka, precej. Mislim, da s(m)o že vsi v 2014. Če ga kdo še ni videl, osnutek izgleda za 2014:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
fantasycamp ::
Super Sonic je izjavil:
hm prestop je odvisen tudi od Alonsa, on pripelje dosti sponzorskega denarja, ne bo hotel da mu nekdo "steal the thunder"
Vedno moraš razmišljati kaj je komu v interesu, ne kaj se govori. Alonsu je v interesu, da se konkurenca počuti ogroženo v tem smislu, da jim je popolnoma jasno, da bosta dva dirkalnika v taktični igri, ne pa samo, da je 1 Ferrari tisti, na katerega vsi računajo.
g
hm ne verjamem da št 1 hoče v katerem koli teamu imet zraven sebe nekoga ki mu bo vedno za petami in mu ne bo treba odstopati. Pri ferraiju je bilo vedno tako pravilo da nekdo odstopi.
Kot drugo pa Alonso edino hoče dirkalnik za naslov, konstruktorski ga ne zanima, nobenega dirkača ne, to je nekaj kar team sam potiska naprej. Vsak dirkač raje vidi da on zmaga dirko in da recimo team kolega odstopi kot pa da oba zmagata, on je drugi in imajo konstruktorskega.
Ali se Vettel slabše počuti ker je Mark tam nekje v ozadju? NE, zato ker on bo vedno hotel samo dirkalnik za nslov, ostali naj se pa zmenijo...
Potem imaš tako kalvarijo kot na začetku v Mercedesu ko so Nica bremzali ker se vidi koga so vzeli za št1.
Dve št1 dolgoročno ne deluje...to kaže zgodovina F1..
Super Sonic ::
hm ne verjamem da št 1 hoče v katerem koli teamu imet zraven sebe nekoga ki mu bo vedno za petami in mu ne bo treba odstopati.
Dokler imaš dirkalnik zanič je bolje tako, kot pa tako kot je. Živ dokaz je FA. Dans so v živo, med dirko, govorili Rosbergu kaj spreminja Hamilton v krogu, kako obide dirkače in kako si pomaga. Po domač; skrivnosti dirkača so delil s svetovno javnostjo. Enako včeraj. Par let nazaj je bila to čista ilizuja in ponižanje, zgodila bi se revolucija in letele bi glave. Danes Hamilton daje vse zato, da bodo izboljšal dirkalnik, tudi svoje skrivnosti.
In tle je keč. Kaj pomaga Fernandu 150:0 proti Massi če ne more postat prvak. Časi so taki, da bi tak prestop (Raikkonen -> Ferrari) imel rep in glavo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
fantasycamp ::
Super Sonic je izjavil:
hm ne verjamem da št 1 hoče v katerem koli teamu imet zraven sebe nekoga ki mu bo vedno za petami in mu ne bo treba odstopati.
Dokler imaš dirkalnik zanič je bolje tako, kot pa tako kot je. Živ dokaz je FA. Dans so v živo, med dirko, govorili Rosbergu kaj spreminja Hamilton v krogu, kako obide dirkače in kako si pomaga. Po domač; skrivnosti dirkača so delil s svetovno javnostjo. Enako včeraj. Par let nazaj je bila to čista ilizuja in ponižanje, zgodila bi se revolucija in letele bi glave. Danes Hamilton daje vse zato, da bodo izboljšal dirkalnik, tudi svoje skrivnosti.
In tle je keč. Kaj pomaga Fernandu 150:0 proti Massi če ne more postat prvak. Časi so taki, da bi tak prestop (Raikkonen -> Ferrari) imel rep in glavo.
ti govoriš o nečem drugem, tudi včasih so delili podatke, saj morajo šefi ne dovolijo da nekdo ne pove kaj je naredil z dirkalnikom, Fernando ni nobena izjema, tukaj govorimo o talentu!
Moraš vedt razliko med podatki in talentom, dokler ti daješ podatke in je voznik počasnejši ti je vseeno ko pa pride not nekdo ki te lahko ogrozi je to neka druga stvar.
In ja Alonsa ne briga kok ma proti Massi, o tem se spolh ne pogovarjamo, govorimo o tem kaj mu da Ferrari za zmago, in tukaj ne potrebuje še dodatne ovire kot je nekdo ki mu zmago lahko vzame...
zato je Prost tako bremzal vstop Senne, vsak bi...
Jst ::
Ne zastopiš: Montezemollo ni zadovoljen z Alonsom in nekaj javnega krega smo slišali. Montezemollo hoče, da Ferrari zmaguje. Po domače, jaz mislim, da je rekel Alonsu "Suck it up or be gone," Alonso pa ni neumen, da bo šel iz Ferrarija. Bo pa Ferarri dobil Kimija, in Montezemollu je vseeno kdo je prvak. Šumaherjevih časov ni več. S tem prestopom bodo na boljšem tako Ferrari, Alonso in Kimi. Pa še sponzorji bodo veseli, da imajo dva vrhunska voznika /(prvaka), ki - upajo - da bosta redno na stopničkah.
Tako jaz razumem vse izjave in komentarje, kar so izjavljali Ferrari, Montezemollo, Alonso in Kimi.
In v teh časih, kot je lepo že povedal SS, je to logična poteza. Ferrari bi šel tudi na luno, če bi spet zmagovali in imeli največ air time-a na TVju.
Tako jaz razumem vse izjave in komentarje, kar so izjavljali Ferrari, Montezemollo, Alonso in Kimi.
In v teh časih, kot je lepo že povedal SS, je to logična poteza. Ferrari bi šel tudi na luno, če bi spet zmagovali in imeli največ air time-a na TVju.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
fantasycamp ::
Ne zastopiš: Montezemollo ni zadovoljen z Alonsom in nekaj javnega krega smo slišali. Montezemollo hoče, da Ferrari zmaguje. Po domače, jaz mislim, da je rekel Alonsu "Suck it up or be gone," Alonso pa ni neumen, da bo šel iz Ferrarija. Bo pa Ferarri dobil Kimija, in Montezemollu je vseeno kdo je prvak. Šumaherjevih časov ni več. S tem prestopom bodo na boljšem tako Ferrari, Alonso in Kimi. Pa še sponzorji bodo veseli, da imajo dva vrhunska voznika /(prvaka), ki - upajo - da bosta redno na stopničkah.
Tako jaz razumem vse izjave in komentarje, kar so izjavljali Ferrari, Montezemollo, Alonso in Kimi.
In v teh časih, kot je lepo že povedal SS, je to logična poteza. Ferrari bi šel tudi na luno, če bi spet zmagovali in imeli največ air time-a na TVju.
Dejstvo je da Ferrari ni več isti kot je bil v navezi Brawn - Schumacher! Tukaj ti dva prvaka ne bosta pomagala če je avto in razvoj enak kot ta leta...
Dva prvaka bo še večji kaos ker bosta oba hotela se borit za zmago, Ferrari ima dovoljene ukaze, Kimi jih ne bo poslušal, to bo še večja kalvarija.
Oni hočejo da se nekdo podredi ampak imet dva ki imata železno voljo je lepa poptnica za karambol.
Alfonso ima dva naslova Kimi pa enega prav v ferrariju, zakaj bi se upognil?
Ni logika imet dva ista, naj naredijo boljši bolid pa bo takoj tišina po dveh prvakih, to meni bolj zveni po samoobrambi, Vsi v ferrariju nočejo sprejeti odgovornosti od Montezemola navzdol in krivijo voznike.
PrimozR ::
A nisi rekel, da Ferrari ni več isti? Torej načeloma ni več takšen, kot v MS_Brawn dobi, kjer so redno uporabljali ukaze?
Ukazati Massi, naj se umakne, je pač smiselno.
Ukazati Massi, naj se umakne, je pač smiselno.
McClane ::
Tudi jaz mislim da je tako kot je Jst povedal. Montezemollo želi da Ferrari zmaguje in seveda bo še en močen dirkač Alonsu vsekakor predstavljal določen pritisk ali pa motivacijo. Kakor si bo vzel na znanje. Massa Alonsu vsekakor ne predstavlja nobenega izziva.
\"You want us to build WHAT??\" - Ancient Chinese Wall Engineer
Super Sonic ::
Da ne bo preveč tople vode, zakaj je užgal na relaciji Montezemolo-Alonso. Alonso si je sam izbral praktično celo moštvo, si ga podredil (tako je naprimer on vrgel ven Dyerja, Costo in nekaj manj poznanih), rezultatov pa še vedno ni. Alonso krivi slab vetrovnik in pomanjkanje kadra na aero področju (še en skok je Alison), Montezemolo pa pravi - dal sem ti vse, rezultatov pa ni. Zato vre, kdo je kaj kriv naj presodi vsak sam.
Kaj je pa Alonso spoznal je pa to, da s slabo dvojko ne bo nikoli prvak. Razen v primeru najboljšega dirkalnika, ki ga pa še nekaj let ne bo. Mercedes se je zelo okrepil, enako bo dober McLaren s Hondo čez par let, Newey in Renault sta pa tako ali tako za ujet. In edina možnost do naslova je ta, da imaš močnejšo dvojko. Pri Mercedesu bo to Rosberg ali Hamilton, pri McLarnu ni dvoma da dva enakovredna in kvalitetna dirkača, tudi RB bo šaltal na to takoj, ko bo Newey izgubil svoj čar - do takrat jim pa ni treba tega.
In ja - na koncu nekdo mora biti prvi, ampak če nisi niti blizu, potem pač delaš analogno in progresivno z obema dirkačema, da prideš na nivo. Simpl. Od tam naprej se deli in ravno zato je Kimi še kako logična izbira.
Kaj je pa Alonso spoznal je pa to, da s slabo dvojko ne bo nikoli prvak. Razen v primeru najboljšega dirkalnika, ki ga pa še nekaj let ne bo. Mercedes se je zelo okrepil, enako bo dober McLaren s Hondo čez par let, Newey in Renault sta pa tako ali tako za ujet. In edina možnost do naslova je ta, da imaš močnejšo dvojko. Pri Mercedesu bo to Rosberg ali Hamilton, pri McLarnu ni dvoma da dva enakovredna in kvalitetna dirkača, tudi RB bo šaltal na to takoj, ko bo Newey izgubil svoj čar - do takrat jim pa ni treba tega.
In ja - na koncu nekdo mora biti prvi, ampak če nisi niti blizu, potem pač delaš analogno in progresivno z obema dirkačema, da prideš na nivo. Simpl. Od tam naprej se deli in ravno zato je Kimi še kako logična izbira.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
theBill ::
A nisi rekel, da Ferrari ni več isti? Torej načeloma ni več takšen, kot v MS_Brawn dobi, kjer so redno uporabljali ukaze?
Ukazati Massi, naj se umakne, je pač smiselno.
Pri Schumacherju ni bilo pol toliko moštvenih ukazov, ker niti niso bili potrebni, je redno zaključeval dirke in kvalifikacije (daleč) pred moštvenim kolegom.
Pri Alonsu je tega veliko več, predvsem v lanski sezoni so pri Ferrariju postavili popolnoma nove standarde glede moštvenega hlapca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: theBill ()
Super Sonic ::
Pri Schumacherju ni bilo pol toliko moštvenih ukazov, ker niti niso bili potrebni, je redno zaključeval dirke (daleč) pred moštvenim kolegom.
To ni tako enoznačno za napisat. Dans ni več testiranj, kako se bo pa vozil pa odločajo gume, ne več želja dirkača. In ko si prisiljen v prilagajanje so razlike manjše.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
fantasycamp ::
Super Sonic je izjavil:
Pri Schumacherju ni bilo pol toliko moštvenih ukazov, ker niti niso bili potrebni, je redno zaključeval dirke (daleč) pred moštvenim kolegom.
To ni tako enoznačno za napisat. Dans ni več testiranj, kako se bo pa vozil pa odločajo gume, ne več želja dirkača. In ko si prisiljen v prilagajanje so razlike manjše.
Točno to ni več testiranj in tako ni več tega da lahko nekdo pomaga več, danes je vse manj moštvenih informacij in vse mora biti narejeno v tovarni in tam red bull zmaguje.
Alonso rabi dirkalnik ne pa kolega, je že par dirk odvozil ko je bil dirkalnik 110% obremenjen in smo vsi gledali od kje mu to, je pa potem padel na nekaterih,sploh monaco ko pa si sam rečeš, jaz bi tud če mu ne dajo zmagovalnega bolida...
Ferrarijevo vodstvo mora narest temeljite spremembe, če Alison ne uspe...
Super Sonic ::
Alonso rabi dirkalnik ne pa kolega
Ja in da bo prišel do tega rabi nekoga, ki bo na nivoju in bo razvojno pripomogel v moštvo. Massa to ne more, ker ga šiša po +.5s na krog, na dirki gre pa samo še na slabše (za moštvo). Če pa dobiš iz ene dirke dvakrat več relevantnih podatkov je to toliko več vredno in če postaviš dvojko konkurenci še v taktiko, je to največ kar ti trenutno dirkača lahko data. Ta moment je F1 taka zato ima Raikkonen ta moment smisel.
Sem pa prepričan, da bo Kimi tenko piskal zaradi slabše forme v kvalifikacijah, če jih bo pa zadel na kakšni dirki, bo pa zelo veselo na dirkah, toda še pred vsem, more Ferrari naredit avto, ki bo vsaj blizu najboljšemu. No, sej sreda je blizu, da bomo videli če bo kaj iz te moke.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
fantasycamp ::
Super Sonic je izjavil:
Alonso rabi dirkalnik ne pa kolega
Ja in da bo prišel do tega rabi nekoga, ki bo na nivoju in bo razvojno pripomogel v moštvo. Massa to ne more, ker ga šiša po +.5s na krog, na dirki gre pa samo še na slabše (za moštvo). Če pa dobiš iz ene dirke dvakrat več relevantnih podatkov je to toliko več vredno in če postaviš dvojko konkurenci še v taktiko, je to največ kar ti trenutno dirkača lahko data. Ta moment je F1 taka zato ima Raikkonen ta moment smisel.
Sem pa prepričan, da bo Kimi tenko piskal zaradi slabše forme v kvalifikacijah, če jih bo pa zadel na kakšni dirki, bo pa zelo veselo na dirkah, toda še pred vsem, more Ferrari naredit avto, ki bo vsaj blizu najboljšemu. No, sej sreda je blizu, da bomo videli če bo kaj iz te moke.
Še če si desetinko dve počasnejši bo tak kot vettel to izkoristil, če pa si sekundo in pol in kdaj še več ti še tako dober kolega ne pomaga, edino kar bosta izboljšati je da bosta solidno končala na 3 in 4 mestu...
Ne vem kaj ljudje mislite da ima Alonso pedala in gre tako hitreje in zato ne zmagujejo in ko bosta skupaj z kimijem poganjala, bosta dirkalnik ki je tako počasnejši kar naštimala? Sorry but no cigar...
Tak zaostanek bo rešil dober razvojni oddelek ne pa otročje pričakovanje in dranje po radiu,,,,Alonso do it, we know you have talent, we know how big it is...kot da je to tek na 100m...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fantasycamp ()
Jst ::
>Ferrarijevo vodstvo mora narest temeljite spremembe, če Alison ne uspe...
Od krega Montezemollo-Alonso aktivno delajo spremembe.
---
Gremo malo let naprej:
Mercedes ima dva dobra voznika in oba sta sposobna zmagovati.
Reb Bull ima homegrown Vettela in sedaj Ricardia, kateri je trenutno hiter, ni pa zanesljiv. Zanesljiv bo pa postal z izkušnjami.
McLaren: Kaj bodo oni naredili z zvezi z vozniki, ko bo Honda poganjala njihove bolide, se verjetno tudi sami sprašujejo (če nimajo že odgovora).
Kaj bo pa Ferrari? Ena možnost je, da naredijo super dirkalnik in je Alonso svetovni prvak, ampak konstruktorsko prvenstvo bi pa izgubili. Ampak to morajo narediti res +0.3 hitrejši dirkalnik na krog od ostalih.
V bistvu je najbolje, če pogledaš zelo od daleč. Torej iz perspektive denarja.
Red Bull si je ustvaril ime v F1 dokaj hitro, čeprav so trdo delali, da so trenutno na vrhu. Lani so zmagali prvenstvo z naslednjo strategijo: Pole in drugo mesto v kvalifikacijah, potem pa v treh krogih se toliko oddaljiti, da konkurentje niso mogli uporabljati DRS. Čisto moštveno delo. Webber je vedel zakaj je tam in izvršil svojo nalogo popolno. Dvojka je odigrala popolno.
Mercedes, ko je imel 3 leta Šumaherja, so delavci skoraj štrajkali, da naj se umaknejo iz F1. Sedaj, ko vidijo, da so sposobni dosegati dobre rezultate, nič več ne slišimo o nezadovoljstvu v Daimerju. Čeprav se je špekuliralo, da se Rosberg in Hamilton ne bosta razumela, temu očitno ni tako. In po mojem mnenju delajo tako, kot bom spodaj opisal za Ferrari, kaj predvidevam.
Ferrari? Se je Alonso lahko na koga zanesel? Retorično vprašanje. Dva vrhunska dirkača, kot sta Alonso in Kimi, bi odnesla iz dirke mnogo več podatkov za inženirje.
Tudi nisem prepričan, da bo Alonso definitivna številka 1 v moštvu. Mogoče bo, mogoče ne. Najverjetneje se bodo odločili enkrat sredi sezone. Kdo ima po njihovem (Ferrari) mnenju pač več možnosti. Zato sem napisal, da si mislim, da je Montezemollo rekel Alonsu "Suck it up or be gone."
Torej, če v naslednjem letu Kimi in Alonso stalno dosegata najvišje rezultate, pa ni noben od njiju prvak, je pa Ferrari osvojil konstruktorsko prvenstvo, je čisto vseeno. Air Time on TV & Money, remember?
edit: Damn, med pisanjem sta napisala posta SuperSonic in fantasycamp.
Od krega Montezemollo-Alonso aktivno delajo spremembe.
---
Gremo malo let naprej:
Mercedes ima dva dobra voznika in oba sta sposobna zmagovati.
Reb Bull ima homegrown Vettela in sedaj Ricardia, kateri je trenutno hiter, ni pa zanesljiv. Zanesljiv bo pa postal z izkušnjami.
McLaren: Kaj bodo oni naredili z zvezi z vozniki, ko bo Honda poganjala njihove bolide, se verjetno tudi sami sprašujejo (če nimajo že odgovora).
Kaj bo pa Ferrari? Ena možnost je, da naredijo super dirkalnik in je Alonso svetovni prvak, ampak konstruktorsko prvenstvo bi pa izgubili. Ampak to morajo narediti res +0.3 hitrejši dirkalnik na krog od ostalih.
V bistvu je najbolje, če pogledaš zelo od daleč. Torej iz perspektive denarja.
Red Bull si je ustvaril ime v F1 dokaj hitro, čeprav so trdo delali, da so trenutno na vrhu. Lani so zmagali prvenstvo z naslednjo strategijo: Pole in drugo mesto v kvalifikacijah, potem pa v treh krogih se toliko oddaljiti, da konkurentje niso mogli uporabljati DRS. Čisto moštveno delo. Webber je vedel zakaj je tam in izvršil svojo nalogo popolno. Dvojka je odigrala popolno.
Mercedes, ko je imel 3 leta Šumaherja, so delavci skoraj štrajkali, da naj se umaknejo iz F1. Sedaj, ko vidijo, da so sposobni dosegati dobre rezultate, nič več ne slišimo o nezadovoljstvu v Daimerju. Čeprav se je špekuliralo, da se Rosberg in Hamilton ne bosta razumela, temu očitno ni tako. In po mojem mnenju delajo tako, kot bom spodaj opisal za Ferrari, kaj predvidevam.
Ferrari? Se je Alonso lahko na koga zanesel? Retorično vprašanje. Dva vrhunska dirkača, kot sta Alonso in Kimi, bi odnesla iz dirke mnogo več podatkov za inženirje.
Tudi nisem prepričan, da bo Alonso definitivna številka 1 v moštvu. Mogoče bo, mogoče ne. Najverjetneje se bodo odločili enkrat sredi sezone. Kdo ima po njihovem (Ferrari) mnenju pač več možnosti. Zato sem napisal, da si mislim, da je Montezemollo rekel Alonsu "Suck it up or be gone."
Torej, če v naslednjem letu Kimi in Alonso stalno dosegata najvišje rezultate, pa ni noben od njiju prvak, je pa Ferrari osvojil konstruktorsko prvenstvo, je čisto vseeno. Air Time on TV & Money, remember?
edit: Damn, med pisanjem sta napisala posta SuperSonic in fantasycamp.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
fantasycamp ::
Ne verjamem da bi kdarkoli ferrari bil zadovoljen samo z denarjem, res je to je veliko samo oni so vedno hoteli dirkaški naslov in z solidno dvojko je komot dobit oboje če si konstanten! Dva zelo hitra se lahko kmalu začneta dotikati,potem udarjati in na koncu razbijati po ograjah.
Delovalo je desetletja, delovalo bo vedno...Massa ni več isti rabijo solidno dvojko predvsem pa dirkalnik, vsak ki misli da je problem komunikacija z inženirji živi v glavi trinajst letnika, zmaga se v tovarni red bull to redno dokazuje.... Mark dostikrat še solidna dvojka ni!
Delovalo je desetletja, delovalo bo vedno...Massa ni več isti rabijo solidno dvojko predvsem pa dirkalnik, vsak ki misli da je problem komunikacija z inženirji živi v glavi trinajst letnika, zmaga se v tovarni red bull to redno dokazuje.... Mark dostikrat še solidna dvojka ni!
Jst ::
Tak zaostanek bo rešil dober razvojni oddelek ne pa otročje pričakovanje in dranje po radiu,,,,Alonso do it, we know you have talent, we know how big it is...kot da je to tek na 100m.
Razvojni oddelek mora imeti pa podatke. Veš koliko podatkov (telemetrije) dobijo iz ene dirke? Nekje sem bral, ampak pozabil točno cifro - nekaj GB/krog.
Za Masso se vidi iz telemetrije, kaj dela narobe. Ma to še mi na F1 Timing appu vidimo, ko pelje tri kroge -0.2, potem pa v enem krogu zgubi vso prednost. Alonso pa uporabi 100% avtomobila, da se uvrsti čim višje. Takšna telemetrija ti pa pomaga samo, če dirkač natančno opiše momente kaj se je dogajalo z avtom.
Pri Alonsu in hipotetično Kimiju kot sovozniku, pa sem prepričan, da jima bo telemetrija pomagala tako v stilu vožnje na posameznem dirkališču, še bolj pa inženirjem, da razvijajo in prilagodijo bolid, na način vožnje njunim dirkačem.
Lahko da Kimi ne bo šel v Ferrari. Ampak vse napisano velja. Moraš imeti podatke, čimveč kvalitetnih podatkov, da se fura razvoj naprej.
Zato mene ne bi presenetilo, da bi oznanili, da gre Kimi v Ferrari. Bi me pa presenetilo, če bi obdržali Masso. Vsa moštva, ki so na letvici kaj vredna, jim njuni dirkači (vidni ali ne nr.2) pomagajo in se tudi uvrščajo na stopničke.
---
Side story: Ko je imel "Pirelli test," sta bila dirkača Hamilton in Rosberg, ne testna dirkača. In potem so nekaj dirk vidno dvignili formo. Če bi bila tam testna dirkača, ali mislite, da bi lahko naredili takšen napredek?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
fantasycamp ::
Tak zaostanek bo rešil dober razvojni oddelek ne pa otročje pričakovanje in dranje po radiu,,,,Alonso do it, we know you have talent, we know how big it is...kot da je to tek na 100m.
Razvojni oddelek mora imeti pa podatke. Veš koliko podatkov (telemetrije) dobijo iz ene dirke? Nekje sem bral, ampak pozabil točno cifro - nekaj GB/krog.
Za Masso se vidi iz telemetrije, kaj dela narobe. Ma to še mi na F1 Timing appu vidimo, ko pelje tri kroge -0.2, potem pa v enem krogu zgubi vso prednost. Alonso pa uporabi 100% avtomobila, da se uvrsti čim višje. Takšna telemetrija ti pa pomaga samo, če dirkač natančno opiše momente kaj se je dogajalo z avtom.
Pri Alonsu in hipotetično Kimiju kot sovozniku, pa sem prepričan, da jima bo telemetrija pomagala tako v stilu vožnje na posameznem dirkališču, še bolj pa inženirjem, da razvijajo in prilagodijo bolid, na način vožnje njunim dirkačem.
Lahko da Kimi ne bo šel v Ferrari. Ampak vse napisano velja. Moraš imeti podatke, čimveč kvalitetnih podatkov, da se fura razvoj naprej.
Zato mene ne bi presenetilo, da bi oznanili, da gre Kimi v Ferrari. Bi me pa presenetilo, če bi obdržali Masso. Vsa moštva, ki so na letvici kaj vredna, jim njuni dirkači (vidni ali ne nr.2) pomagajo in se tudi uvrščajo na stopničke.
---
Side story: Ko je imel "Pirelli test," sta bila dirkača Hamilton in Rosberg, ne testna dirkača. In potem so nekaj dirk vidno dvignili formo. Če bi bila tam testna dirkača, ali mislite, da bi lahko naredili takšen napredek?
Ti si omenil samo del razvoja, kako nastavit motor kako porabit manj se dela v tovarni, potem so tukaj še razni razvoji elektronike in šasije,balansiranje teže, usmerjanje izpuha v aero predele, kalibriranje raznih sklopov in podobne stvari...
Težko je danes dobit to z dirk kar je pokazal Mercedesov test! Dokler ga niso imeli so se lovili okoli gum, potem pa naenkrat rezultat...
Kako potem to Newey naredi? In house!
PrimozR ::
Kako pa narediš in-house, če CFD ne ta 100% pravilnih rezultatov, vetrovnik pa prav tako ne? Seveda pomaga, če imaš dobro korelacijo. Ampak steza je še vedno steza.
Kako nastavit motor in kako porabit manj se odloča na dirki glede na situacijo. Za motor imaš ti določene mape, motorji so zamrznjeni že par let, torej nekih hudih premikov v razvoju tukaj ni in jih ne bo do naslednjega leta. Zadeve so doterane v maksimum. Pač če imaš nekaj časovne rezerve malo zmanjšaš moč motorja in šparaš z benzom. As simple as that.
Pa bravo, povedal si glih 5 primerov od ~1000 stvari, ki jih je treba razviti ;)
EDIT: aja, pa đabe ti je narest simulacije, po možnosti v 'balončku', torej da aero oddelek izvaja aero simulacije. Ampak je potem treba upoštevati, kako to vpliva na motor (če se spremeni nadtlak v airboxu, če se spremenijo pogoji hlajenja, če se okrog izpuha naredi dodaten podtlak, ki iz cevi vleče izpušne pline), na hlajenje zavor, konstrukterji podvozja naredijo novo geometrijo vzmetenja, ki pa popolnoma podre svet aerodinamikom, itd. itd. Ni problem narediti ene rešitve v balončku, problem je te balončke sestaviti v celoto. Brez testiranj to lahko danes narediš le in zgolj na dirki.
Kako nastavit motor in kako porabit manj se odloča na dirki glede na situacijo. Za motor imaš ti določene mape, motorji so zamrznjeni že par let, torej nekih hudih premikov v razvoju tukaj ni in jih ne bo do naslednjega leta. Zadeve so doterane v maksimum. Pač če imaš nekaj časovne rezerve malo zmanjšaš moč motorja in šparaš z benzom. As simple as that.
Pa bravo, povedal si glih 5 primerov od ~1000 stvari, ki jih je treba razviti ;)
EDIT: aja, pa đabe ti je narest simulacije, po možnosti v 'balončku', torej da aero oddelek izvaja aero simulacije. Ampak je potem treba upoštevati, kako to vpliva na motor (če se spremeni nadtlak v airboxu, če se spremenijo pogoji hlajenja, če se okrog izpuha naredi dodaten podtlak, ki iz cevi vleče izpušne pline), na hlajenje zavor, konstrukterji podvozja naredijo novo geometrijo vzmetenja, ki pa popolnoma podre svet aerodinamikom, itd. itd. Ni problem narediti ene rešitve v balončku, problem je te balončke sestaviti v celoto. Brez testiranj to lahko danes narediš le in zgolj na dirki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
fantasycamp ::
Kako pa narediš in-house, če CFD ne ta 100% pravilnih rezultatov, vetrovnik pa prav tako ne? Seveda pomaga, če imaš dobro korelacijo. Ampak steza je še vedno steza.
Kako nastavit motor in kako porabit manj se odloča na dirki glede na situacijo. Za motor imaš ti določene mape, motorji so zamrznjeni že par let, torej nekih hudih premikov v razvoju tukaj ni in jih ne bo do naslednjega leta. Zadeve so doterane v maksimum. Pač če imaš nekaj časovne rezerve malo zmanjšaš moč motorja in šparaš z benzom. As simple as that.
Pa bravo, povedal si glih 5 primerov od ~1000 stvari, ki jih je treba razviti ;)
EDIT: aja, pa đabe ti je narest simulacije, po možnosti v 'balončku', torej da aero oddelek izvaja aero simulacije. Ampak je potem treba upoštevati, kako to vpliva na motor (če se spremeni nadtlak v airboxu, če se spremenijo pogoji hlajenja, če se okrog izpuha naredi dodaten podtlak, ki iz cevi vleče izpušne pline), na hlajenje zavor, konstrukterji podvozja naredijo novo geometrijo vzmetenja, ki pa popolnoma podre svet aerodinamikom, itd. itd. Ni problem narediti ene rešitve v balončku, problem je te balončke sestaviti v celoto. Brez testiranj to lahko danes narediš le in zgolj na dirki.
Pač nekateri to obvladajo nekateri ne in rabijo ne vem koliko podatkov.
Ferrari je vedno bil tisti ki je rabil več testiranj in mu je to bilo dovoljeno , gume in izbira...
Očitno nekateri uporabljajo pravi software in dobre inženirje, nekateri morajo pa vedno mehansko pripravljat in direktno na stezi.
Newey očitno zna narest to kar nekateri rabijo par tisoč kilometrov, on naredi in house...
Ferrari gre na testiranja z tisoč komponent, Red bull pride z tapravo in jo tweeka tukaj malo tam in rezulat je tukaj, nesramno je krivit Alonsa za 1,5s in več za počasnejši dirkalnik in govoriti da on le potrebuje vrednega sotekmovalca in to bo izbrisano...zelo arogantno in žaljivo za 2x prvaka...pa celo njegov fan nisem...Kimi je edini za katerega navijam...
vilser ::
http://www.motorsport.com/f1/news/rumou...
Kot zgleda bo Ferrari dogovor z Raikkonenom uradno potrdil v sredo. Torej vse te govorice, ki se širijo, že dober mesec in še več, kot zgleda so resnične.
Kimi se vrača v Ferrari. Lepooo....
Kdo bi si mislil, da se bo Ferrari odločili za takšno potezo. Za njih je značilno, da imajo vedno enega top dirkača in enega, ki mu pomaga krasti točke nasprotnikom.
Očitno so končno sedaj dojeli, da potrebujejo pod nujo 2 top dirkača. Dejstvo je, da bo Ferrari imel naslednje leto 2 fenomenalna dirkača.
Zdaj kako vidim Raikkonena in Alonsa kot moštvena kolega v Ferrariju?
Osebno jih vidim odlično skupaj. Po mojem se bosta fajn ujela in ne bo nobenih težav, ker po karakterju sta si zelo različna.
Za Alonsa imeti kot moštvenega kolega Raikkonena je perfektno. On je za njega idealen. Boljše kot tako ne more bit.
Imeti močnega moštvenega kolega, te motivira, stimulira, da na vsaki dirki daš maximum od sebe. Če ga hočeš premagati, moraš bit boljši od njega.
In seveda enako velja za Kimija.
Osebno sem si prav želel, da bi postala moštvena kolega Kimi in Fernando v Ferrariju in evo ga, želja se mi je uresničila.
Kot zgleda bo Ferrari dogovor z Raikkonenom uradno potrdil v sredo. Torej vse te govorice, ki se širijo, že dober mesec in še več, kot zgleda so resnične.
Kimi se vrača v Ferrari. Lepooo....
Kdo bi si mislil, da se bo Ferrari odločili za takšno potezo. Za njih je značilno, da imajo vedno enega top dirkača in enega, ki mu pomaga krasti točke nasprotnikom.
Očitno so končno sedaj dojeli, da potrebujejo pod nujo 2 top dirkača. Dejstvo je, da bo Ferrari imel naslednje leto 2 fenomenalna dirkača.
Zdaj kako vidim Raikkonena in Alonsa kot moštvena kolega v Ferrariju?
Osebno jih vidim odlično skupaj. Po mojem se bosta fajn ujela in ne bo nobenih težav, ker po karakterju sta si zelo različna.
Za Alonsa imeti kot moštvenega kolega Raikkonena je perfektno. On je za njega idealen. Boljše kot tako ne more bit.
Imeti močnega moštvenega kolega, te motivira, stimulira, da na vsaki dirki daš maximum od sebe. Če ga hočeš premagati, moraš bit boljši od njega.
In seveda enako velja za Kimija.
Osebno sem si prav želel, da bi postala moštvena kolega Kimi in Fernando v Ferrariju in evo ga, želja se mi je uresničila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vilser ()
Sriple Tix ::
Berite mi iz ust!
Ponovila se bo zgodba Hamilton/Alonso iz McLarna, ko Fernandov ego ni trpel, da ga briše nekdo v enakem avtomobilu. Najprej bo postal hudoben in nič mu ne bo prav, našel bo tisoč in en izgovor za svoje vožnje, nato pa tudi od Ferrarija predčasno odpeketal nekam drugam.
Za navijače, ki bodo oporekali tej napovedi: Zgolj opisujem že enkrat videno iz sezone, ko je božanskega, v vselej vsaj za razred slabšem avtomobilu od konkurence, šolal rookie .
Ponovila se bo zgodba Hamilton/Alonso iz McLarna, ko Fernandov ego ni trpel, da ga briše nekdo v enakem avtomobilu. Najprej bo postal hudoben in nič mu ne bo prav, našel bo tisoč in en izgovor za svoje vožnje, nato pa tudi od Ferrarija predčasno odpeketal nekam drugam.
Za navijače, ki bodo oporekali tej napovedi: Zgolj opisujem že enkrat videno iz sezone, ko je božanskega, v vselej vsaj za razred slabšem avtomobilu od konkurence, šolal rookie .
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 382567 (238162) | BT52 |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285933 (181401) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136709 (95458) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 185359 (148604) | WarpedGone |