» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

««
27 / 38
»»

JC Denton ::

Pri McLarnu ni prostih sedežev, zdaj ko bo sponzor Carlos Slim s svojimi podjetji bodo zagotovo zadržali Pereza, Button pa tudi mislim da še ima pogodbo.

Pol je spet vprašanje, a bi Alonso raje vozil v Ferrariju, ki je trenutno njegova ekipa ali pa se celo pomeril z Vettlom, če bi ta ostal v Red Bulu. Dvomim tudi da si Red Bull želi imeti dva petelina v hiši. Mogoče bi lahko celo Vettel in Kimi vozila v Ferrariju skupaj. Ampak bi v tem primeru bilo potrebno prekiniti nekaj pogodb in tudi ne vidim razloga, zakaj bi pri Red Bullu zamenjali Vettla za Alonsa.

Trenutno najbolj logično mi deluje, da gre Kimi v Red Bull in si zagotovi najboljši paket za naslednji dve, tri leta, preden se dokončno upokoji. Ampak me bode izjava Kimija, da bodo nekateri smatrali njegovo odločitev kot čudno. In voziti za Red BUll je še najmanj čudno, če mene vprašate.

Ostane še Lotus, njegovo moštvo, kjer deluje zadovoljen, srečen, ampak so tehnično šibkejši od Red Bulla in precej manjše moštvo. Kar pa bi se lahko z novim partnerjem, solastnikom spremenilo.

CallMeAl ::

Mislim, da je zelo težko špekulirati kakšno bo razmerje moči prihodnje leto. Ker pride do večje spremembe pravil, se lahko zgodi tudi kaj nepričakovanega (tako kot nazadnje Brawn leta 2009). Realno je pričakovati, da bodo največja moštva ostala pri vrhu, razmerja med njimi pa so precej bolj nepredvidljiva. Zato s stališča dirkačev mogoče ni neumno, da si izberejo predvsem okolje, ki jim ustreza - iskanje moštva z najhitrejšim dirkalnikom je zaenkrat še precej velika špekulacija. V tej luči me ne bi presenetilo, če Kimi ostane v Lotusu.

driver_x ::

Ferrari ne bo imel dveh prvih voznikiv, to se mi zdi, da je jasno.

ABX ::

Ma to z Alonsom je vse skupaj brezveze.

Na Interview po dirki ko ga je novinar vprašal kaj si želi za roj. dan je on sarkastično odgovoril "La macchina degli altri", kar naj bi se dobesedno prevedlo v "avto drugih". Pač je bil frustriran ker ni imel hitrosti da bi dosegel kaj več v dirki.

Potem itak vsi novinarji samo za delat senzacijo iz tega smešnega in nedolžnega stavka so začeli vlečt ven vse močne teorije.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Alexius Heristalski ::

Silly season v polnem zamahu! :)
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

JC Denton ::

Jap, še tri tedne. No če ima Ferrari pri kom prse vmes bodo itak v Monzi oznanili.

Jst ::

Meni se je zdel zanimiv tale telefonski klic:

Ferrari's president, Luca di Montezemolo, telephoned Alonso on Monday to wish him a happy 32nd birthday, but also to offer some advice.

"All the great champions who have driven for Ferrari have always been asked to put the interests of the team above their own," Montezemolo said. "This is the moment to stay calm, avoid polemics and show humility and determination in making one's own contribution, standing alongside the team and its people both at the track and outside it."


Zgleda, da Luca ni najbolj zadovoljen z Fernandom. Ravno takšni odnosi v moštvu so Kimija čisto zamorili, zato ne vidim, da bi odšel v Ferrari.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

driver_x ::

V Ferrariju očitno vlada prepričanje, da sega vrsta dirkačev, ki bi radi vozili za njih, do švicarske meje.

ABX ::

Jst je izjavil:

Meni se je zdel zanimiv tale telefonski klic:

Ferrari's president, Luca di Montezemolo, telephoned Alonso on Monday to wish him a happy 32nd birthday, but also to offer some advice.

"All the great champions who have driven for Ferrari have always been asked to put the interests of the team above their own," Montezemolo said. "This is the moment to stay calm, avoid polemics and show humility and determination in making one's own contribution, standing alongside the team and its people both at the track and outside it."


Zgleda, da Luca ni najbolj zadovoljen z Fernandom. Ravno takšni odnosi v moštvu so Kimija čisto zamorili, zato ne vidim, da bi odšel v Ferrari.


To se navezuje na njegovo izjavo "avto drugih".
Vse skupaj nima smisla, ampak to ni nič novega za Ferrari. Prost je dobil nogo ker je izjavil da Ferrari se vozi kot traktor.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

PrimozR ::

driver_x je izjavil:

V Ferrariju očitno vlada prepričanje, da sega vrsta dirkačev, ki bi radi vozili za njih, do švicarske meje.

Prepričanje? To je dejstvo. Pravzaprav to velja za praktično vsako moštvo (o dolgi vrsti), ker bi pač skoraj vsak dirkač rad vozil v F1. Glede Ferrarija je pa lepo povedal Trulli, ki je takrat šel v bistvu na slabše iz Force Indie v Ferrari za tiste pol sezone. Rekel je, da se mu je izpolnila življenjska želja.

JC Denton ::

@PIPI
mislis Fisico?

ABX ::

da
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

Ja, sem kiksnil. Italjan pač :D

driver_x ::

A ni Ayrton izjavil, da ne bi vozil za Ferrari?

PrimozR ::

Koliko je dirkačov, kot je Senna, ki ne bi vozili in koliko jih je takšnih, ki bi vozili zastonj? Ferrari je že sam po sebi ena izmed najbolj prepoznavnih znamk na svetu. Menda ti je potem jasno, kaj pomeni v F1. Red Bull je danes res močan (kar se imena tiče), ampak nima zgodovine. McLaren je IMO še najboljši približek Ferrariju v F1 ta trenutek. Po zgodovini blizu pride še Williams, ampak so trenutno rahlo zabluzili. Potem se pa precej neha.

EDIT: Ferrari je edina ekipa, ki je v F1 že od samega začetka prvenstva.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

ABX ::

In še vedno ima barvo ki so dodelili Italiji za moto-šport.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Sriple Tix ::

Če sem povsem dobronamerno malenkosten, ni več povsem rosso corsa rdeča, kajti zaradi glavnega cigaretnega sponzorja so jo pred leti občutno (p)osvetlili.




Formula One sponsorship liveries @ Wikipedia

ripmork ::

Ferrari že ima zgodovino ja... sam če v nekaj letih najbolj celovitemu dirkaču v f1 niso sposobni dat pravega materiala, je španec upravičeno lahko že "rahlo" sit tega, da nikakor ne zmorejo popedenat vetrovnika. Posebej glede na to, kako je zadnji dve leti zapored naslov izgubil praktično na finalnih dirkah. Fernando vleče absoluten maksimum iz dirkalnika in jim že nekaj časa rešuje čast, upam, da se Luca tega zaveda.

sedaj bojda rdeči spet snubijo Kimija nazaj; močno upam, da ostane v Lotusu (očitno najboljše okolje zanj do sedaj).
Ferrari je kot ena glasna, vase zagledana diva, ki bo vedno smatrana za legendo, ker je pač od začetka tu. Pregovorna hitrost jim že nekaj let fali, glasni znajo bit pa še vedno. Mogoče rabijo kake bolj hladne glave v vodstvu iz severnejših krajev, da se bo kaj izboljšalo:)

Sriple Tix ::

Ne bi rad začel kakšne "moj je najboljši evah" vojne, ampak res me zanima, kaj je Fernando pokazal do sedaj, da ga fani razglašajo za najbolj celovitega dirkača v F1. Dosegel je dva naslova svetovnega prvaka, kapo dol, vendar to v konkurenci ostalih velikih ni nek presežek, naslova je slavil v takrat najboljšem paketu s skoraj zgolj za renault razvitimi Michelin pnevmatikami, ko je zamenjal ekipo, ga je šolal rookie in zdaj, ko nima najboljšega materiala, se vozi od tretjega do petega mesta, kar tudi ni neki presežek ... za genija volaniziranja, v kakršni luči ga kažejo njegovi privrženci.

To je zgolj moje videnje njegove kariere in kot že mnogokrat, se lahko tudi motim, zato bom argumentirano spodbijanje teh dejstev tudi priznal kot lastno zablodo.

ripmork ::

resnično nisem fen. Alonso je od tistih dveh naslovov ohoho let nazaj pokazal ogromno dobrih predstav. Gledanje zgolj na naslove je kratkovidno.
Enostavno, karkoli je dobil v roke je znal izkoristit do maksimuma, v prenekaterih situacijah je bil sposoben pripeljat dragocene točke. To, da so se rdeči lansko leto borili za naslov je predvsem njegova zasluga, ker že nekaj let nimajo pravega dometa za to. Masso pere po dolgem in počez odkar se je prvič usedel v rdeč dirkalnik, to je dejstvo. Letos je sicer končno imel brazilec nekaj dobrih momentov, bolj za vzorec. Itak, moštvo ima glavnega konja kateremu se mora drugi podrejat, a je v tem primeru upravičeno tako. Big difference.

Po mnenju večine strokovnjakov je Fernando najbolj kompleten dirkač v f1, s Kimijem, Vettlom in Lewisom pa sestavlja prvo bojno sestavo.
Jaz jim kar verjamem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

PrimozR ::

ABX je izjavil:

In še vedno ima barvo ki so dodelili Italiji za moto-šport.

Jah ta Italjanska barva je prerasla v Ferrarijevo barvo. Videti Ferrarija (na cesti), ki ni rdeč, je že kar zanimivost. Tako kot so bili včasih nemci srebrni, zdaj je pa to nekako prevzel Mercedes (oz. še najbolj).

ripmork je izjavil:

Ferrari že ima zgodovino ja... sam če v nekaj letih najbolj celovitemu dirkaču v f1 niso sposobni dat pravega materiala, je španec upravičeno lahko že "rahlo" sit tega, da nikakor ne zmorejo popedenat vetrovnika. Posebej glede na to, kako je zadnji dve leti zapored naslov izgubil praktično na finalnih dirkah. Fernando vleče absoluten maksimum iz dirkalnika in jim že nekaj časa rešuje čast, upam, da se Luca tega zaveda.

sedaj bojda rdeči spet snubijo Kimija nazaj; močno upam, da ostane v Lotusu (očitno najboljše okolje zanj do sedaj).
Ferrari je kot ena glasna, vase zagledana diva, ki bo vedno smatrana za legendo, ker je pač od začetka tu. Pregovorna hitrost jim že nekaj let fali, glasni znajo bit pa še vedno. Mogoče rabijo kake bolj hladne glave v vodstvu iz severnejših krajev, da se bo kaj izboljšalo:)

Jah točno to so, le da vsakih nekaj let tudi kaj pokažejo. Severnjaško vodstvo? Zakaj že? Italijani imajo sicer cel kup sposobnih ljudi na vseh področjih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Alexius Heristalski ::

Mark Webber je nastopil v današnjem Top Gearu. :)
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

ripmork ::

Severnjaško vodstvo? Zakaj že? Italijani imajo sicer cel kup sposobnih ljudi na vseh področjih.

mišljeno v hecu, seveda:)

čeprav kolikor se spomnim so v svojem najbolj uspešnem obdobju (2000 - 2005) Ferrarijev glavni kader zaposlovali stručkoti iz vsega sveta
(Rory Byrne, Ross Brawn, ipd:)

dzinks63 ::



Upam , da bo v resnici zvok novega motorja V6 s turbino boljši, kot tole na posnetku, motor po posluhu deluje nekako neprepričljivo, kot da ima premalo moči, zaspano po domače, zvok premalo rezek in premalo brutalen, tole bodo res neki turbiči, upam da jih čimprej zamenjajo z nečim bolj primernim.

PrimozR ::

Tole je generirano z računalnikom. Kaj misliš? Sicer je pa dejstvo, da turbina zvok zaduši. Kar poglej praktično katerikoli avto s turbino in ga primerjaj z drugim, ki je N/A.

clix ::

Ni generirano z računalnikom. Posneto je na dynotu, posnetek z Mercedesovega simulatorja pa samo dodan zraven.

Sicer pa dobesedno zveni, kot da nekdo po plehu ščije.

šernk ::

Ne upam si reči, da bo precej bolje na koncu. Poglej razliko med V10 in V8, potem pa temu odvzami še 2 cilindra in mu dodaj turbino.

Nekoč je bil užitek slišati glas motorjev V10 po pol leta na soboto zjutraj ob 4 uri, ko so se začele kvalifikacije v Avstraliji. Danes že z V8 tega ni več, drugo leto si bomo ob dirkah raje muziko vrteli.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ripmork ::

V6 Turbiči so že bili v f1 in ni bilo nobenih pritožb glede zvoka:)



tole od Mercedesa se pa res ne sliši ravno preveč prepričljivo, verjetno bo na stezi na odprtem nekoliko drugače...
V10 je bila res taprava era.

PrimozR ::

Tako, mimogrede, ko se mi je mimo hiše pripeljalo tole pod štandgasom, je bila prva asociacija helikopter:

JC Denton ::

Ce bi imel kdaj v lajfu kaj takega, uf. Bi bil najsrečnejši človek na svetu. Jebeš Ferrarije, R8, Porsche, Bugatti, itd. Ni ga čez Skyline-a li GTR-ja.

WarpedGone ::

V lescah bi se verjetno dalo zmenit vsaj za testno vožnjo. Mogoče bi moral zgledat kot potencialni kupec :)

Zbogom in hvala za vse ribe

PrimozR ::

Ma, tbh, zdajle bi precej raje ubijal za 1m oz. za alfo 4c. Lahke igračke so top ;-)

Wo če ti kaj pomaga, točno tale (črn) je rohnel. Testna vožnja pa pomojem pride v poštev samo z 10k v žepu...

PrimozR ::

Aja, še nekaj je treba upoštevati. Danes ima vedno več stez omejitve glasnosti in nekateri dirkalniki zaradi tega že trpijo. Na festivalu Gatebil (na Norveškem) so imeli omejitev 100 dB, par avtomobilov jo je preseglo, ker so vozniki vseeno želeli pokazati svoje izdelke so na hitro namontirali dodatne dušilce in posledično (zaradi previsokega pritiska v izpušnem sistemu) uničili motorje. Turbina takšnega problema nima oz. če že duši motor, potem nekaj da nazaj na drugi strani ;)

Dr_M ::

Mene je pa cca 2 mesca nazaj skoraj "ubil" mclaren MP4/12C. Res nora hudobija. Noge so se mi posteno tresle se pol ure :>

TribesMan ::

Turbina takšnega problema nima


Problema z glasnostjo, ali s tem da bi uničila motor? Ker pri turbini so zadeve še bolj delikatne. Prevelik backpressure, višji EGT, adijo impeler na turbini...
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.

Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)

PrimozR ::

Ma dobro, sam če maš motor v štartu zdizajniran za turbino, potem ni treba naknadno dajati gor nekih dodatnih dušilcev. Pa še glasen ni (toliko). To sem mislil. Nasploh so zverinski turbo avtomobili že v štartu precej tišji od primerljivih atmosfercev.

Sriple Tix ::

Že leta 1998, oziroma najbrž že prej, so v slovenskem moto prvenstvu pomerili decibele na koncu izpušne cevi in če so ustrezale omejitvam (ne vem več, zdi se mi 98dB), so ti ror zaplombirali, tako da nisi mogel več posegati v strukturo dušilca.

BT52 ::

V tem članku je lepo pojasnjeno zakaj še to mi tsti realni zvok, ki ga bomo lahko slišali na dirkah v 2014.

Head of the programme and Director of Mercedes High Performance Drivetrains, Andy Cowell explains however that the sound in the clip is still very different to what it will be on track. A recording like this, from within an engine dynamometer produces noise distortion due to it being an isolated room with walls reflecting the noise. Additionally, exhaust fumes are directed out of the room through pipes, contrary to blowing in open air as is the case on track.


Če naredim "zvočno" primerjavo med sedanjim V8 in V6 motorjem:
-njun zvok imel podobno frekvenco
ZAKAJ; V6 pri 15k vrt/min eno izpušno cev
V8 pri 18 vrt/min 4 valji v eno cev (dve cevi na vsako stran ena)

-drugačno zvočno lakost (dB)
Logično zaradi turba, ki bo pobral energijo izpušnih plinov itd.

Že audi je rekel, čim tišji je njihov motor tem boljši je. Boljša je njegova učinkovitost, priznani strokovni poznavalci F1 motošporta pravijo, da bi novi V6 motorji doseči izkoristke do 34% (max 36%)...

Če malo pogledam s katerimi izzivi se srečujejo inženirji v zadnjih 3eh letih glede priprave in razvoja na novi V6 turbomotor z vsemi energetskimi podprtimi sistemi MGU:

-omejen CofG ti. energijske enote eng. "Power unit" (v to se šteje motor v6 + turbo MGUH + MGUK). Mislim, da je minimum 150mm nad reference plane)

-vzdržljivost motornih agregatov z zdajšnjih 8ih na prihodnjih 5 (leta 2015 celo samo 4). To pomeni, da bodo motorji morali zdržati nekaj nad 4000 km, kar skoraj zadostuje za eno dirko Lemans. Vidijo se FIA obrisi namena združevanja/zbliževanja teh dveh serij, saj uradno tudi lahko na LMP1 nastopaš z F1 motorjem. Potem moramo paziti na detajl, da s bodo leti med sabo razdeljeni na posamezne 3 podenote; V6 motor, MGUH in MGUK.

-omejen razvoj. FIA je uvedla poseben točkovni kreditni sisten. Vsako moštvo bo lahko spreminjalo določene komponente tekom sezone v okviru odbitkih v kreditnih točkah. Trika pe j tu, da se bo vsako sezono razpoložljivost le teh vedno manjšala, ter do leta 2018, ko se bo razvoj ponovno zamrznil (podobno, ko se je to zgodila leata 2006).

Če gledamo celotno konstrukcijo V6 motorja bo za inženirje veliko pomembneje, da se osredotočijo na večje bolj pomembnejše vitalnejše dele. Torej dele katere ne bo več mogoče spreminjati/popravljat tekom sezone. To so npr. blok, glava motorja, povezovalne plošče z šasijo in menjalnikom bv. katere so po noven standardizirane, v teoriji bi lahko npr. eni dirki vozil z Renaultom na drugi že z Mercedesom. Ostale dele pa narediti celo namensko malo bolj na "meji" vzdržljivosti za rahlo manjšim faktorjem varnosti oz. se raje popolnoma osredotočiti na bistvene elemente, kot pa ti zmanjka časa za osnove. In posledično narediš tole malo slabše, ter zaradi nemoči sprememb si hipoma primoran znižat moč in navor motorja.

-veliki navor v nižjem območju vrtljajev. Kar bo vodila v zahtevnejše modifikacije menjalnikov, ki bodo mogli zdržati veliko večje sunke navora. To pomeni, da bodo ob fiksnem prestavnem razmerju čez celo leto in z tem namenom dodano dodatno predstavo menjalniki veliko bolj masivni, ter težji, kar je le še dodatna težava...

Priporočam tudi ogled oddaj the Racers Edge (lani še The flying lap) z Petrom Widsdorjem v kateri se ravno dotikajo te tematike:

LINK YT

Skratka obeta se nam zanimivo obdobje...

BT52 ::

Sicer pa koliko sem seznanjem bi znala biti nova predvsem tišja F1 upeh v polno, raznem za tiste zagrižene "petrolheade". Opažan, da ima veliko tradicionalnih dirkališč VELIKASKE težave z ravjo hrupa skozi 1 dirkaški vikend. Npr. taki primeri kraljevi park v Monzi, ter SPA kateremu je celo grozila iz teh razlogov prepoved z strani "zelenih". Potem dirki v Austriji na prenovljenem RB ringu, katere se tudi sam osebo izjemno veselim imajo tamkajšnji organizatorji iz enakih razlogov podobne preglavice z uvrstitvijo dirke na koledar.

Mislim, da bomo z prihodom V6 naredili lep kopromis in korak k dolgoročni stabilnosti F1. S tem bomo prav gotovo profitirali vsi od "zelenih", nature 2000, ljubitelji tradicionalnih stez, naši malčki katere skozi vikende vidimo izpostavljene izjemnemu hrupu, ter konec koncev moramo iti naprej = miselnost se spreminja.

Sriple Tix ::

Glede zelenih in Red Bull Ringa povsem na kratko.
Dietrich Mateschitz je kupil dirkališče A1 Ring + hotele + letališče in začel s projektom Red Bull Ring. Prišli so zeleni, ki so tako kot po vsem svetu seveda proti vsemu, včasih niti sami ne vedo zakaj in se začeli usajati s svojimi pripombami ter jih pririnili na državno raven. Didi je seveda precej pri denarju in dejal je OK ... ko vas j...be, zaklenil in ogradil svojo lastnino ter odšel. Okraj, prej po zaslugi dirkališča ekonomsko precej uspešen (med SBK vikendom, ne spomnim se točno katerega leta, na sobotni večer v krogu 20km nismo našli prenočišča in smo morali oditi domov ter se naslednji dan vrniti še na dirko), je začel nazadovati v vseh pogledih in glaveštine, ki so prej kimale zelenim, so njihove zahteve tokrat prezrli in lepo prosili Mateschitza, naj se vrne ter nadaljuje z delom po svojih zamislih. Zadeva je šla naprej in tako se bo drugo leto v Avstriji zgodila formula 1 :).

http://www.circuitsofthepast.nl/en-US/o...

šernk ::

Sicer pa koliko sem seznanjem bi znala biti nova predvsem tišja F1 upeh v polno, raznem za tiste zagrižene "petrolheade".


ne vem kolk bo tišja no (še vedno bo krepko pelo, najbrž večino časa celo na višji frekvenci, kar je po moji logiki bolj nadležen zvok, problem je da zvok ni več kar je bil. Tu se ne gre za dB ampak za sam zvok.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

PrimozR ::

Seveda bo tišje. Kot sem že rekel, primerjaj podobno močne cestne atmosferce s turbači. Pa zakaj bi bila višja frekvenca? Obratov bo manj, eksplozij na cikel bo manj, to, a imaš na koncu eno ali dve cevi je pa važno samo na izhodu posamezne cevi. Ko si enkrat 10 metrov stran je popolnoma vseeno, če imaš magari 10 cevi (če so le-te seveda popolnoma odprte, brez dušilcev, kar na F1 avtu seveda so).

Sriple Tix ::

Kamui, pa ne tako grobo s ferrarijem (promocijska vožnja v Moskvi se je končala v zidu :8))

driver_x ::

Upam da ima kasko.

ttommy ::

Saj je pa na koncu videa še vrglo ven sponzorje. Santander vse porihta...
Gamer

ttommy ::

Kimi je bil včeraj sekundo prepozen, da bi lahko še en kvalifikacijski krog odpeljal- bi bil pri vrhu. Me res zanima kaj bo na dirki..
Gamer

z3ro ::

Kakšno vreme je napovedano na dirki?

ttommy ::

Na uradni strani F1 kaže, da bo suho. Potem zna bit prava dirka.
Gamer

z3ro ::

Škoda, sem se nadejal mokre dirke, tako v MotoGP kot v F1, pa zgleda, da bodo obe suhe:)

Jst ::

Moja najljubša proga. Upam, da RB izgubi krila, da se malo strne lestvica.

Go Kimi, Go Lewis!

Let's race!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
««
27 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430383566 (239161) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664286753 (182221) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146137149 (95898) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189185769 (149014) WarpedGone

Več podobnih tem