» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

««
17 / 38
»»

ABX ::

za plužit sneg bo zakon. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Alexius Heristalski ::

Bruhnil sem si v usta.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Jst ::

Jaoo, že tako me po malo glava boli zaradi alergije, sedaj sem pa skoraj migreno dobil!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Jst ::

Kaj je pa tole? Zadaj piše samo "Palmo T150."



Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Alexius Heristalski ::

Kočevski grb.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Jst ::

Ammm, jaz sem imel bolj v mislih prevozno sredstvo na sliki... :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

350ixa ::

Ja se strinjam, katastrofa je res :)

broken/link ::

Daedalus je izjavil:


Sedaj študiram, če čem kupiti F1 Timing App Premium, ki stane 30EUR.


Jaz sem danes na Gugl Play našel tole. Če bo še na naslednji tekmi deloval tako dobro, kot danes, jim doniram 10€. Nobene registracije, lepo sprotno updejtanje, super.


Link ne dela več ... kako se ti po odpeljanih dirkah dopade aplikacija? dela po pričakovanjih? Sam iščem tudi najboljši nadomestek uradni aplikaciji, ker 30EUR je rahlo preveč zame :)

fantasycamp ::

zvok je že tukaj točno vemo kako bodo zveneli novi motorji!

black ice ::

Škoda, sem mislil, da bo bolj atraktiven zvok.

innerspace ::

black ice je izjavil:

Škoda, sem mislil, da bo bolj atraktiven zvok.


8-O ... :))
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

black ice ::

C'mon innerspace, try harder. ;)

Aston_11 ::

Kot kakšen tomos štirka ali pa vrtna kosilnica.

innerspace ::

black ice je izjavil:

C'mon innerspace, try harder. ;)


8-)
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

Maximus ::

Še motorni gokard (kosilnica) se lepše sliši :D

dzinks63 ::

Primerjava F1 sound:

fantasycamp ::

Resnično ne morem verjet da folk ni pogruntal da je štos...HAHA

Super Sonic ::

Dans v svetu F1 odmeva zelo, zelo resna zadeva, in sicer, tehnični direktor Lotusa James Allison NI več zaposlen pri Lotusu. Odpoved velja takoj in že danes je zapustil ekipo iz Enstona. Z mojega vidika to pomeni skorajšnji konec za Kimijev naslov letos, po drugi strani pa se bojim, da bo Lotus Kimija izgubil za naslednje leto. Gre za preobrat, ki se je napovedoval že na začetku sezone, vendar je po drugi strani bil manj verjeten, saj sta se s Kimijem precej dobro ujela in letos dobila oba dovolj denarja, da lahko rečemo, da je Lotus (bil) na poti do naslova.

James Allison je bil zraven pri domala vseh naslovih MSa in Fernanda Alonsa, Adrian Newey ga je tudi večkrat izpostavil kot navečjo grožnjo.

Kam naj bi odšel? Ferrari ali Mercedes ali McLaren , predvsem slednji išče zamenjavo za Lowa, pri čemer Mercedes snubi tudi Vettla in bi bil Alison odličen magnet.

Novi tehnični direktor Lotusa je tako postal Nick Chester:


NICK CHESTER CV
1995: Joins the Arrows team as a race engineer
2000: Switches to Benetton as a race engineer
2005: Promoted to head of vehicle performance group.
2010: Becomes head of performance systems.
2012: Appointed engineering director of Lotus.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Hud udarec za Lotus, sploh če bo še Kimi vzel sedež webberja naslednje leto.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

Ja to je res odlično, da bi en tak možicelj lahko zavrtel okol tudi dirkače. Namreč Mercedes dobi s tem nek motor razvoja in dejansko lahko postane št.1 v naslednjih letih, tako da bo Vettel težko rekel ne - ob tem se sprazne mesto v RedBullu, kjer so trenutno vsi naveličanih vseh.

Po drugi strani bo McLaren dobil konkretnega naslednjika za Lowa (pomoje je Alison še boljši), kar jim trenutno krvavo primanjkuje.

Za Ferrari se pa tako ali tako ve, da želi najboljše in praktično praska kader iz vsepovsod, manjka v sliki jim pa ravno en tak mož, ki je kreativen in ve kaj dela.

Vsekakor je Allison zasluženo pobasal mastne denarje za ta prestop, kamorkoli je že šel.

Za Lotus je pa jasno, da če še Kimi gre, so bolj ali manj končali to zgodbo v F1 za par let (rezultatsko). Nick Chester je dokaj nepreverjen, tudi čez noč je vse skupaj prišlo, držat razvoj z utečenimi buldogi iz RedBulla ali Ferrarija, bo pa zanj skoraj nemogoče.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedGone ::

What happened?
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

Ja nič - na prste mizarjeve roke lahko prešteješ ljudi, ki v F1 lahko parirajo na aero oddelku Neweyu. Na enem od teh prstov je sedel tudi Allison in borba zanj je bila velika; nekomu se je (pro)dal, samo se še ne ve komu in čez noč zapustil Lotus.

Nekako tako, kot da RB izgubi Neweya.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Dr_M ::

Torej lahko recemo prodana dusa.
Ne verjamem, da so teli odlicni mozakarji tako slabo placani, da bi moral na vrat na nos letet drugam. Vsaj sezono bi lahko odpeljal do konca.

ABX ::

Če mene vprašaš so plačani premalo, ker so bistveno bolj pomembni od voznika. Če Alonso dobi 10M, ta jih je vreden vsaj toliko.

In povej mi eno osebo ki ni prodana duša v show business.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

innerspace ::

Glede na vcerajsnjo novico z naslovom "Lotus believes strong car will make Raikkonen stay on in 2014", bi se lahko sklepalo, da bo Raikkonen nasledil Pereza ali Buttna pri McLarnu, v primeru, ce bo Allison izboljsal trenutno verzijo McBolida(seveda pod pogojem, da preskoci k McLarnu)?
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

Zgodovina sprememb…

Alexius Heristalski ::

Menda ne misliš, da bo takoj začel z delom nekje drugje?
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

innerspace ::

Tega ne morem vedeti, ne vidim pa problema, zakaj nebi mogel. Ce nebi imel dela drugje, mislis, da bi kar odsel?
Donate BTC here: 35KR84u3rXN3in1kCw9YHRz4WF3r5kfFF4

Super Sonic ::

Ne verjamem, da so teli odlicni mozakarji tako slabo placani, da bi moral na vrat na nos letet drugam. Vsaj sezono bi lahko odpeljal do konca.

Umrl od lakote ne bo, gre pa za osebni razvoj posameznika. Jasno je, da Lotus bil, letos je izjema, v preteklih letih finančno omejen. Gre pač nekam, kjer bo razvijal svoje delo naprej. Sicer se pa strinjam z ABXom, da so premalo plačani in da bi si zaslužili več kot dirkači. Dirkač lahko nekje naredi 0,5s napram ostalim, če se mu strga, je to 1s, pa še to praviloma na par krogov, med tem, ko lahko dober in slab dizajn naredi 2s z lahkoto, +/- nima veze.

v primeru, ce bo Allison izboljsal trenutno verzijo McBolida(seveda pod pogojem, da preskoci k McLarnu)?

To je preveč tvegano, sploh pa, prestopati ne more takoj, zahteva se določena stopnja premora, da tehnologija zastari, se pravi vsaj 6 mesecev, kakšne pogodbe so tudi 1 leto, gre za individualno reč. Paddy Lowe je ob celo leto, s tem, da so kontakti striktno prepovedani vmes. Bi bilo malo smešno, da jim sedajle Alison nese vse za sezono 2014, vključno s specifikacijami Renaultovih motorjev. Tudi Allison je dal odpoved čim prej zato, da začne čas premora tečt, ne zato, da bo jutri šel v McLaren. Razen če gre kdo ven iz F1, v tistem primeru pa navadno ni težav.

En tak primer je recimo Ferrari, ko našel "službo v enem iz med drugih oddelkov v tovarni Ferrari" krivcu za taktično napako na zadnji dirki v 2010 - Chrisu Dyerju in ga držal stran od F1 programa tako dolgo, dokler ni mogel nest kakršnekoli uporabne informacije drugam, nato pa so ga odpustili.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Itak so pa ti milijoni preseravanje. Po eni strani so dirkači zdaj res že zvezde in vseeno rahlo nosijo kožo naprodaj. Pa tudi inženirji, če so pravi inženirji, so rahlo drugačen kader. Velikokrat hoče nek pošten denar za normalno življenje, potem so mu pa lahko precej bolj pomembne razne igračke (laboratoriji) in kreativnost kot več denarja. Pač, kaj ti bodo milijoni, če ne moreš početi tistega, kar si želiš. Jaz vem da bi bil nekako v takem položaju, pač daj mi tist kupček, da ne bo problemov s penzijo pa da maš lahko eno normalno bajto pa avto (te majo itak verjetno vse sponzorske, odvisno od opremljevalca motorjev pa to), pol sem pa že hepi. Računalniki, teleofni in podobna zalega so pa itak đabe :D

Dr_M ::

Sicer se pa strinjam z ABXom, da so premalo plačani in da bi si zaslužili več kot dirkači.


Ne pravim, da si ne zasluzijo, vsekakor si, ampak vsaj teli sefi sigurno niso revezi, so pa sigurno dalec od dirkacev. Dirkaci so pa itak podobni fuzbalerjem. Ce so dobri, so carji, ce gre kej narobe, so za vse drugi krivi.
Ce FIA tako rada posega v vsako malenkost, naj pa se v place. Tehnicni direktor bi morala met enako placo, kot najbolje placan voznik v ekipi. :)

Super Sonic ::

Je PIPI odlično obrazložil zakaj so plače takšnih genijev nižje od dirkačev. ;) Bravo za tako razmišljanje, res in se strinjam, da je tako (razmišljanje) tudi pri večini ostalih inženirjev, ki delajo v okvirju F1 moštev.

Dirkač je pa poleg tega, da mora pripeljat dirkalnik do cilja čim hitreje, še maskota za ljudi + še nekaj tvega. Ravno tveganje so inžerniji (in FIA) izbili na praktično nulo (še dans težko verjamem kaj je Kubica v Montrealu preživel), še vedno pa dejansko lahko kdo ob kakšnem trku umre (MS leta 2010 v AbuDabiju, recimo je bil kar blizu) in sponzorskih obveznosti ni malo za nikogar. Tudi psihični pritiski so na dirkača največji, predvsem ker je špica in zadnji mož, ki bo sestavil sestavljanko v naslov (ali pa ne). Torej je vsega po malo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

driver_x ::

PrimozR je izjavil:

Itak so pa ti milijoni preseravanje. Po eni strani so dirkači zdaj res že zvezde in vseeno rahlo nosijo kožo naprodaj. Pa tudi inženirji, če so pravi inženirji, so rahlo drugačen kader. Velikokrat hoče nek pošten denar za normalno življenje, potem so mu pa lahko precej bolj pomembne razne igračke (laboratoriji) in kreativnost kot več denarja. Pač, kaj ti bodo milijoni, če ne moreš početi tistega, kar si želiš. Jaz vem da bi bil nekako v takem položaju, pač daj mi tist kupček, da ne bo problemov s penzijo pa da maš lahko eno normalno bajto pa avto (te majo itak verjetno vse sponzorske, odvisno od opremljevalca motorjev pa to), pol sem pa že hepi. Računalniki, teleofni in podobna zalega so pa itak đabe :D


Ampak če dobiš pri drugi ekipi 50% več za isto delo se pa že splača razmisliti. Jaz bi takoj menjal.

Super Sonic ::

Ni vse v denarju. Obstaja nekako ta trikontnik: denar - ljudje okoli tebe - možnost osebnega napredovanja. Kaj ti bo 3x višja plača, če boš pa tam v kotu sedel in razvijal vijak za pričvrstitev varnostnega pasu, če bi pa rad dizajniral stranico dirkalnika. Ali pa, kaj ti bo 3x višja plača, če boš izločen iz skupine in boš morda zaviral napredek, ali te bo zaradi sodelavcev vsak dan želodec bolel, ko boš šel na delo.

Vsako delovno okolje je precej pomembno za vsakega posameznika, velja že za nas, kaj šele v tehnično najbolj naprednem športu na svetu, kjer so rezultati še toliko bolj pomembni. Načeloma vsak zase ve kako in kam bo odskočil, sinonim za napačne odločitve oz. človek, ki je iz svojega potenciala iztržil (zaenkrat) najmanj, je Mike Gascoyne. Začel je recimo v McLarnu (aero oddelek), potem pa kr neki preskakoval brezveze: Sauber, Tyrrell, Jordan, Renault, Toyota, Spyker in sedaj tale Caterham.

Sploh s Toyoto bi lahko naredil več, saj je bil proračun takrat neomejen, ampak če ni konstatnega okolja, ali pa ga gre za okolje v katerem se ne znajdeš, ti plača ne more odtehtat poraza.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

driver_x ::

Allison verjetno ne bo razvijal vijaka ....

Super Sonic ::

Seveda da ne, hotel sem ti povedat to, da je moral Allison, da je prišel do stopnje na kateri trenutno je, pravilno postopat tekom kariere in da denar pri tem ni imel nobene bistvene vloge. Gascoyne in Allison sta oba začela precej drugače, pa je danes Allison, poleg Neweya, najbolj iskan inženir v F1, Gascoyna pa noben niti povoha ne.

Zato verjamem, da gre Allison nekam, kjer bo lahko nadaljeval svoje delo in ne nekam, kjer so ga plačali 3x preveč.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

driver_x ::

Tako je, če dela dolgoročno. Kajti če bo razvil nekaj res dobrega (kar pa, kot praviš, ni mogoče povsod), mu bo cena zagotovo še precej zrasla. Kar se sam spomnim, je Newey vedno deloval v top ekipah.

PrimozR ::

driver_x je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Itak so pa ti milijoni preseravanje. Po eni strani so dirkači zdaj res že zvezde in vseeno rahlo nosijo kožo naprodaj. Pa tudi inženirji, če so pravi inženirji, so rahlo drugačen kader. Velikokrat hoče nek pošten denar za normalno življenje, potem so mu pa lahko precej bolj pomembne razne igračke (laboratoriji) in kreativnost kot več denarja. Pač, kaj ti bodo milijoni, če ne moreš početi tistega, kar si želiš. Jaz vem da bi bil nekako v takem položaju, pač daj mi tist kupček, da ne bo problemov s penzijo pa da maš lahko eno normalno bajto pa avto (te majo itak verjetno vse sponzorske, odvisno od opremljevalca motorjev pa to), pol sem pa že hepi. Računalniki, teleofni in podobna zalega so pa itak đabe :D


Ampak če dobiš pri drugi ekipi 50% več za isto delo se pa že splača razmisliti. Jaz bi takoj menjal.

Hja, 50% več denarja in šefa, ki ti skače po glavi kako moraš delati. Tukaj pride v igro tisti creative freedom pa to. Ne vem no, na koncu dneva ni več vse v denarju, sploh če delaš po 10, 12 ur (ali še več), kolikor verjetno znaša delavnik teh inženirjev. S takšnimi delavniki pač težko zapraviš denar :)

driver_x je izjavil:

Tako je, če dela dolgoročno. Kajti če bo razvil nekaj res dobrega (kar pa, kot praviš, ni mogoče povsod), mu bo cena zagotovo še precej zrasla. Kar se sam spomnim, je Newey vedno deloval v top ekipah.

Red Bull je bil ob nakupu Neweya daleč od top ekipe. Spet, to je to, ni nujno, da si najbolje palčan v najboljši ekipi, velikokrat je del pogodbe tudi izziv. Newey ga je videl, skočil nanj in uspel. Zaslužek je pa samo nagrada zraven :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Super Sonic ::

Vse kaže na to, da je "veliki" met uspel Ferrariju in da se jim bo Allison pridružil takoj ko bo to mogoče.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

fantasycamp ::

Vesel sem za Rosberga sigurno dolgi nosovi za Mercedes. še po radiu ni bila neka veselica...
Morajo nekako Nika zdej z boksi uničit...

JC Denton ::

Zgleda da zna jutri zmagat nekdo iz druge vrste. Nisem prepričan, da je Mercedes že pozdravil svojo bolezen, so pa noro hitri na kvalifikacijah.

galimim ::

Evo grid:

Row 1
1. Nico Rosberg 1'20.718 Mercedes
2. Lewis Hamilton 1'20.972 Mercedes
Row 2
3. Sebastian Vettel 1'21.054 Red Bull
4. Kimi Raikkonen 1'21.177 Lotus
Row 3
5. Fernando Alonso 1'21.218 Ferrari
6. Felipe Massa 1'21.219 Ferrari
Row 4
7. Romain Grosjean 1'21.308 Lotus
8. Mark Webber 1'21.57 Red Bull
Row 5
9. Sergio Perez 1'22.069 McLaren
10. Paul di Resta 1'22.233 Force India
Row 6
11. Daniel Ricciardo 1'22.127 Toro Rosso
12. Jean-Eric Vergne 1'22.166 Toro Rosso
Row 7
13. Adrian Sutil 1'22.346 Force India
14. Jenson Button 1'22.355 McLaren
Row 8
15. Nico Hulkenberg 1'22.389 Sauber
16. Esteban Gutierrez 1'22.793 Sauber
Row 9
17. Valtteri Bottas 1'23.26 Williams
18. Pastor Maldonado 1'23.318 Williams
Row 10
19. Giedo van der Garde 1'24.661 Caterham
20. Jules Bianchi 1'24.713 Marussia
Row 11
21. Max Chilton 1'24.996 Marussia
22. Charles Pic 1'25.07 Caterham
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Alexius Heristalski ::

Massa in Gutierrez sta dobila kazen +3 mesta na štartu zaradi oviranja.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

ABX ::

Merc je izredno hiter na en krog, vendar pokuri gume.

Jutri kot vedno bo boj med Vettel, Alonso in Kimi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

Super Sonic je izjavil:

Vse kaže na to, da je "veliki" met uspel Ferrariju in da se jim bo Allison pridružil takoj ko bo to mogoče.


Pat Fry je bil danes odsoten zaradi zdravstvenih razlogov .....
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

ABX ::

P.S: Gary Anderson je danes naredil zanimivo analizo prvi 4 dirk glede na najhitrejši krog posamičnega voznika.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Jst ::

Offtopic: Ime videa: Desktop2013_05_11_22_50_18_845. Ko sem gledal, je pisalo "1 View." Na koliko časa se osvežuje youtube statistika?


---

Za jutri upam, da Kimi konča pred Vettlom, če bi pa Hamilton končal pred obema, bi bilo še najbolje, če gledam za izenačenost na lestvici. Jutri navijam za Kimija, da bi le dobro štartal... Ter kakšnemu Mercedesu tudi privoščim stopničke, čeprav mislim, da so imeli na kvalifikacijah srečo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Super Sonic ::

Jutri kot vedno bo boj med Vettel, Alonso in Kimi.

Trši del gume je bil na strani Ferrarija, ampak kot je rekel Kimi. Najbolj važen bo štart. Tisti, ki se bo (od omenjenih treh) odpeljal prvi mimo obeh Mercedesov, bo zmagovalec. Ostali bodo namreč zadaj preveč obrabljali pnevmatike. Da bi Mercedes držal ritem omenjenih bo pa res malo verjetno, kajti na long-run seriji so bili sila povprečni, še vedno obstaja ta možnost natega za nas, zunanje opazovalce, ampak težko so rešili težave v 2 tednih.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Eddie Jordan bo imel čez intervjuje dans na podiumu.

Gary Anderson je danes naredil zanimivo analizo prvi 4 dirk glede na najhitrejši krog posamičnega voznika.

Kje je pa potegnil te številke ven? Ker drugač so čist mim.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Fizikalko ::

To so vsote najboljših krogov voznikov do sedaj, temu primerno so razlike v absolutni skali pač večje. Bolj je vprašanje, koliko to dejansko pove. Pove le, kdo je najhitrejši na krog in kdo manj konstanten, ampak razlogov za eno in drugo je pa malo morje.

Super Sonic ::

Ma ne vem katere kroge je to gledal, ker če gledaš Q3 v kvalifikacijah:
http://www.f1fanatic.co.uk/statistics/2...
Ne vem niti zakaj bi gledal katerekoli druge kroge. P1, P2 in P3 so čisti setupi za dirko, med dirko pa odpelje najhitrejši krog ponavadi tisti, ki najkasneje odpelje v bokse (ponavadi proti koncu dirke).

Če še gledaš dirko:
http://www.f1fanatic.co.uk/statistics/2...

Ne vem iz katere trte je izvijal ven te številke, pa sploh, Rosberg izgleda kot en ultra šalabajzer / trenutno je šele 9. v prvenstvu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
««
17 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430384316 (239911) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664287426 (182894) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146137446 (96195) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189186169 (149414) WarpedGone

Več podobnih tem