Forum » Na cesti » Formula 1 2013
Formula 1 2013
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MaterVola ::
Če bi bil Webber res taka konkunreca Vettlu, bi bil najmanj enkrat že svetovni prvak ;) Ampak ni. Sebi pa tudi ne bodo pljuvali v skledo, da bi izgubljali konstruktorske točke.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Kako nisi vedel tega, to še jaz vem.
Povezal sem Webbra z nesrečo Dumbrecka, no pa se zraven še nekaj naučil.
Če bi bil Webber res taka konkunreca Vettlu, bi bil najmanj enkrat že svetovni prvak ;)
Težko oceniš kje je. F1 je predvsem v zadnjih letih postala kraljica taktike in že postavitev v B taktično skupino pomeni, da praktično nimaš možnosti. Recimo Massa včeraj - moral je 1 krog več prevoziti od Alonsa, vmes izgubil enormno količino časa, ko se je vrnil je padel še v promet in spet uničeval gume... za razliko od Alonsa, ki se je vozil po čistem in izvelek ven optimalno.
Gledalec tega enostavno ne vidi in ravno to pripelje potem v jesen neko razliko med dirkači, ko pa se javno porazdelijo v ena in dve. Je pa res, da overall je Vettel vedno pokazal več, ampak to še ne pomeni, da je tako zanič, kot kažejo rezultati. Ključna je bila verjetno sezona 2010, ko je bil Webber dolgo med kandidati za naslov, pa so ga zrinli ven v lastnem moštvu. Mogoče bi tudi sam moral več dati, karkoli se filozofira - prepričan sem, da RB ne bo pripeljal Vettlu močne dvojke. Vsaj želijo si je ne.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
Moštvo z dvema top vozniki se izide samo ko ni konkurenčno za naslov. :)
Naslednjo leto zna bit zanimivo za masovni premik obetajočih voznikov, ker če Webber gre stran in Massa, Perez in Grosjean ne kažejo nič obetavnega, sicer sezona je še dolga vendar Hulk, Ricciardo in Bianchi so za boljšo ekipo.
Naslednjo leto zna bit zanimivo za masovni premik obetajočih voznikov, ker če Webber gre stran in Massa, Perez in Grosjean ne kažejo nič obetavnega, sicer sezona je še dolga vendar Hulk, Ricciardo in Bianchi so za boljšo ekipo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
Drugače tudi to dirko se je spet videlo kako Lotus dobro ohrani gume. Mogoče na tej dirki ne dovolj da bi imeli en postanek manj, vendar v zadnjem stintu je Kimi šel v bokse dokaj zgodaj da naredi undercut Hamiltonu. Mercedes pa je čakal 4 kroga da odgovori, na koncu se je videlo zakaj, gume jim niso zdržale in v zadnjih 2 krogih je precej trpel, medtem ko Kimi je veselo držal tempo Alonsa, ki je imel gume z manj krogov.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jst ::
>Če ga je Ališič [Alonsa] omenjal, bi jaz to vzel z rezervo, ker na BBC tega ni bilo.
Na live timingu. Pa mislim, da tudi na TVju.
Sem takrat razmišljal, da bi bilo bolj fer, da mu dajo takoj drive-through, kot pa po dirki +10 sekund.
Torej, ker ni rabil iti na zagovor, ga noben ne omenja, je večja verjetnost, da sem se zmotil jaz.
Na live timingu. Pa mislim, da tudi na TVju.
Sem takrat razmišljal, da bi bilo bolj fer, da mu dajo takoj drive-through, kot pa po dirki +10 sekund.
Torej, ker ni rabil iti na zagovor, ga noben ne omenja, je večja verjetnost, da sem se zmotil jaz.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Moštvo z dvema top vozniki se izide samo ko ni konkurenčno za naslov. :)
Ali pa obratno, ko je edini kandidat za naslov (recimo RB v 2011) in se jima na koncu pusti do naslova (redko sicer).
Dobra analiza ABX, dejansko je šel Hamilton v brezno zadnje dva kroga, mogoče ima pa nekaj malega tudi sam s tem, ker je prve kroge spet tiščal do konca. Predvsem si je pa manjši fiasko naredil RB, ki je Vettlu dal dva kroga manj kot bi mu lahko dal. Ampak ok, tudi oni delajo napake (pa še Vettel jo je, ko ga je odneslo v ovinku pred ravnino).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
To z mehkimi gumami na koncu je bil čisti gamble, zato nekateri so jih dali gor na sredini, da gredo na sigurno. Lahko bi dobil graining na tretjem krogu pa bi bili vsi pametni kako bi bilo boljše če bi šel v boks en krog kasneje. Dejansko niso vedeli koliko krogov bojo zdržale.
Sutil v prvi dirki je imel isto dilemo, koliko krogov bojo zdržale.
Sutil v prvi dirki je imel isto dilemo, koliko krogov bojo zdržale.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Modri dirkač ::
Ja, ampak je bila napaka v Oz povsem na Sutilovi strani.
Quote Paul Hembery:
"He tried to race other cars."
Če ne poskušaš dirkat ampak se greš nedeljski izlet, gume čisto fajn držijo.
Jadran je pa mislil, da je dejansko na neki dirki, ts, ts...
Quote Paul Hembery:
"He tried to race other cars."
Če ne poskušaš dirkat ampak se greš nedeljski izlet, gume čisto fajn držijo.
Jadran je pa mislil, da je dejansko na neki dirki, ts, ts...
Everybody lies!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Modri dirkač ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Lahko bi dobil graining na tretjem krogu pa bi bili vsi pametni kako bi bilo boljše če bi šel v boks en krog kasneje. Dejansko niso vedeli koliko krogov bojo zdržale.
Ne verjamem. Obrneš taktiko ravno zato, da dobiš lažji avto na koncu in na treningu to lahko simuliraš (5,6 krogov madona). Recimo McLaren je imel "normalno" taktiko, -6 krogov za zadnji stint. -4 je čist pretiravanje, nobene gume ne gredo toliko hitro, sploh če veš, da ima vsa konkurenca povsem iztrošene gume, praktično izgubit ne morš. Mal preveč so bli panični pri RB-ulu včeraj, večinoma pa kar zadanejo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Če ne poskušaš dirkat ampak se greš nedeljski izlet, gume čisto fajn držijo.
Res je veliko debate povsod okoli tega - ali vam je všeč umetno dirkanje. Dejstvo je, da je najbolje vse skupaj opisal Kimi.
Kako vam je všeč dirkanje v teh časih, ko se vse vrti okoli gum, hranjenja gum na temperaturi in ko ne pritiskate do konca med dirko zaradi tega? Vam je bilo v preteklosti bolje ko ste dolivali gorivo in ves čas vozili na meji, ter vozili nekakšen šprint?
Odgovor: It is what it is, really. We have to get our best out of it. Years go by and rules change. It's not easy to get things right, last year and this year, but it's the same for everybody and it makes a big challenge but it's also part of F1.
Pa je vam je bilo včasih bolje?
Odgovor: It makes no difference, because this is what we have and you'd better like it or do something else.
Tekma je, za vse enaka. Pač, dirkalnik ima zelo veliko deviacijo v hitrosti. Na kvalifikacijah 1:34.000s, na dirki 1:43.000s, ampak v resnici gledalec tega ne sme opaziti. Prvaki so na koncu tako ali tako eni in isti, če pa vrnejo F1 nazaj, naj pa še motorje odprejo, ker če ne bo Vettel 20x svetovni prvak.
Ampak F1 gre v novo obdobje, se je spremenila in še vedno ima čar.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Modri dirkač ::
No, očitno ni čisto tako, Pirelli je po tihem spremenil različice gum za Bahrain.
http://www.pirelli.com/corporate/en/pre...
http://www.pirelli.com/corporate/en/pre...
V Barceloni pa pridejo spremenjene gume.
http://www.pirelli.com/corporate/en/pre...
http://www.pirelli.com/corporate/en/pre...
V Barceloni pa pridejo spremenjene gume.
Everybody lies!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Ja predaleč so šli, sej se je vidlo v Maleziji, ko so bile kvalifikacije. Bi rekel, da je RedBull imel veliko prstov vmes, tudi s to dirko v Maleziji, ko so popolnoma pretiravali. Webber na mehkih 1 krog, Seba pa 4. RedBullu je med drugim zelo v interesu, da se spremenita celostna struktura in sama zmes gume, ne samo veličina trdote za dirko.
Ampak to paše zraven - gume so bile vsako leto bolj mehke in letos so nekako dosegli ta plafon. Lani imam v spominu samo Kanado, ko so pocepal vsi na gumah na koncu dirke, letos bi bilo lahko takšnih dirkih 19, zato potem moštva, lep vzor je RedBull ta vikend, raje hodijo v previdnost, kar pa izgubi namen samega dirkanja. Nekaj ga vseen more bit.
Ampak to paše zraven - gume so bile vsako leto bolj mehke in letos so nekako dosegli ta plafon. Lani imam v spominu samo Kanado, ko so pocepal vsi na gumah na koncu dirke, letos bi bilo lahko takšnih dirkih 19, zato potem moštva, lep vzor je RedBull ta vikend, raje hodijo v previdnost, kar pa izgubi namen samega dirkanja. Nekaj ga vseen more bit.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mihco ::
...kakorkoli obrnemo, formula je v zadnjih 2 letih znimiva(tudi/predvsem za neuko obcinstvo) kot se nikoli do sedaj.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
fantasycamp ::
...kakorkoli obrnemo, formula je v zadnjih 2 letih znimiva(tudi/predvsem za neuko obcinstvo) kot se nikoli do sedaj.
Zelo pogrešam Kubico, je nesojen šampion, Vettel in Alonso znata bit antipatična, Kimi edini nekako rešuje F1 in je res "model" F1, škoda k ni v top avtu.
Če so govorice resnične in bo šel, potem bom res zgubu zanimanje...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fantasycamp ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
Šel? Kam? Pa saj je tudi Hamilton po eni strani kul. Okej, malo mu je stopila slava v glavo, ko je bil prvak, ampak se je, se mi zdi, zdaj malce umiril in pogruntal, da mora svoje dokazati na stezi.
Alonso je pa IMO manj antipatičen kot Vettel, navsezadnje se pri Vettlu še vedno lahko vprašaš, koliko je k njegovim uspehom pripomogel avto, koliko pa sposobnost. Pri Alonsu dvoma o sposobnosti ni, sploh glede na osnovi lanskih predstav.
Alonso je pa IMO manj antipatičen kot Vettel, navsezadnje se pri Vettlu še vedno lahko vprašaš, koliko je k njegovim uspehom pripomogel avto, koliko pa sposobnost. Pri Alonsu dvoma o sposobnosti ni, sploh glede na osnovi lanskih predstav.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jst ::
Mah, meni osebno, je Alonso tako antipatičen, da ne najdem besed. Hamilton mi je bil na začetku všeč, ker je že v prvi sezoni vozil na tako visoki ravni. Potem mi je postal ... čuden - po eni strani je vedno dirkal na nož, kar mi je bilo všeč, po drugi je pa ravno zaradi tega se mi zdel, kot da misli, da je najbolj pameten. No to sezono se mi zdi kot drug človek. Celo na podiumu je Alonsa (in Kimija) polival in so vsi trčili z flašami, kar že dolgo nisem videl.
Vettel se pa nosi - sem par let nazaj prebral, da ga je nekdo (Rosberg mogoče) srečal na letalu, ga pozdravil, Vettel ga pa ni odzdravil nazaj.
>navsezadnje se pri Vettlu še vedno lahko vprašaš, koliko je k njegovim uspehom
>pripomogel avto, koliko pa sposobnost.
Tudi to, ja. Čeprav mislim, da na večini dirk vozi vrhunsko. Ampak vseeno mi je antipatičen.
Največja faca je pa itak Kimi.
Vettel se pa nosi - sem par let nazaj prebral, da ga je nekdo (Rosberg mogoče) srečal na letalu, ga pozdravil, Vettel ga pa ni odzdravil nazaj.
>navsezadnje se pri Vettlu še vedno lahko vprašaš, koliko je k njegovim uspehom
>pripomogel avto, koliko pa sposobnost.
Tudi to, ja. Čeprav mislim, da na večini dirk vozi vrhunsko. Ampak vseeno mi je antipatičen.
Največja faca je pa itak Kimi.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Super Sonic ::
Če so govorice resnične in bo šel, potem bom res zgubu zanimanje...
Glede na formo bo zagotovo ostal. To je bilo mišljeno "za naslednje leto nimam še nič, torej lahko tudi končam". Bi mi bilo pa zelo pri srcu če mu letos uspe z Alisonom naslov. To bi bila ena najlepših zgodb. Kimi pri Lotusu resnično dobiva vse kar rabi, čeprav sam tega noče. Letos je absolutna številka 1, avto pa Grosejan, zaenkrat, težko vozi. Ampak to je edini način na prebijejo RedBulla in Ferrari, ker oni vse stavijo na svojega vozika št.1 . Torej, če bo stvar šla čez in jim uspe dobiti še dodatne € za razvoj (govori se da so pred podpisom 3 letne močne pogodbe), potem ni razloga, da ne bi Kimija v finalu prvenstva gledali v boju za naslov.
Je pa problem Alison, ki je še večja zvezda v zakulisju in ga hočejo vsa moštva, razen RedBulla. Tega udarca - Alison/Raikkonen - Lotus ne preživi, zato upam, da čim dalj ostanejo v tej zasedbi, ki ima velik potencial.
Pa saj je tudi Hamilton po eni strani kul. Okej, malo mu je stopila slava v glavo, ko je bil prvak, ampak se je, se mi zdi, zdaj malce umiril in pogruntal, da mora svoje dokazati na stezi.
Hamilton se je hudo skuliral in je zelo na realnih tleh. Še vedno goni svoje dirkanje na meji ves čas, brez glave, ampak je vrhunski voznik in v mojih očeh super fant.
Za razliko od tiste jodlarske razvajene riti, ki ji še ni prišlo do srca to, da mogoče za temi uspehi sedi tudi Newey in da bo prišel njegov konec, ter, da je samo človek. Vettel se je, za razliko od ostalih, do sedaj, v mojih očeh, karaterno postavil na slabše. Sploh tale zadnja izjava ta vikend, da si Mark ni zaslužil zmagati (češ, bom pa ja jaz povedal kdo lahko zmaga) in da bi še enkrat prehitel Marka, čeprav se je z vesolja videlo, da je dirkal samo en dirkač. Ne vem no. So razlike, ali tekmuješ v enakovrednem dvoboju in razglašaš okoli komu je dovoljeno zmagat, ali pa prehitiš nekoga, ki nima moči v motorju in pnevmatike, zaradi moštva, enakih kot ti in to razlabljaš v medijih kot neko herojsko dejanje. Neumnost in Vettla čaka še težka šola, ki pa bo prišla. MS jo je fajn dobil po nosu, pa ne ko se je vrnil, leta 2006.
Nimam pa pojma kaj Newey tam dela, se mi zdi da so se tudi odnosi v zadnjih letih močno skrhal v moštvu in da so daleč od energije 2005, ki je zajela F1 kot nek svež veter, ki je nato podrl Ferrari in McLaren z bistveno manj denarja. Trenutno so celo najtežji po proračunu pri RedBullu, folk pa pred kamero zategnjen do konca, vključno z obema dirkačema. Če je to tisto kar je Newey hotel, sem jaz papež, on je navajal diametralo, ko je šel od McLarna, češ, da rabi sproščeno okolje in nov izziv. Trenutno nima nič od tega - porazil je vse za šalo v zadnjih 4 letih, okolje zgleda pa res slabo, tam na nivoju McLarna, ko je zanj dirkal še Alonso.
Alonsa bi pa označil kot nekoga, ki je sedaj že dvakrat kruto izgubil naslov in zagotovo je prvi zvezdnik tega športa. Je alfa in omega trenutno, dirkat za Ferrari je itak neverjeten pritisk in dobro dela. Antipatičen je zagotovo, ampak se ne meče ven z idiotskimi forami tipa Vettel, predvsem pa - nikogar v karavani ne ponižuje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Sriple Tix ::
Meni je Alonso antipatičen zaradi njegovih navijačev na večini slovenskih forumov in to že od časa njegove "prve" kariere pri Renaultu. Takrat so se mladci v Cliotih 1.2 enačili z njim in dejstvo, da vozijo Renault, jih je povzdigovalo nad "plebejce" v ostalih znamkah. Danes ga ferrarijevi fanboyi kujejo v mistično bitje, ki s kanto, v kakršni bi se vsi ostali vozniki borili za sedemnajsto mesto, naskakuje naslov prvaka. Jep, malce ... ampak samo kanček pretiravam in če ne verjamete, si preberite kakšen arhiv RTVSlo, POPtv (niti ne vem, če ta možnost obstaja) ali morda starejše prispevke avtomobilizem.com.
Moram pa priznati, da je v zadnjih letih, ko ga je minila tista njegova ošabna zaletavost, resnično postal odličen voznik, toda kaj, ko vsak njegov uspeh pospremijo forumski histerično čustveni izlivi o nečem božanskem v njem
.
Da ne bom ostal zgolj pri teoriji. Trening za jutrišnjo klubsko dirko s 1988 formulo na dirkališču Londrina.
Moram pa priznati, da je v zadnjih letih, ko ga je minila tista njegova ošabna zaletavost, resnično postal odličen voznik, toda kaj, ko vsak njegov uspeh pospremijo forumski histerično čustveni izlivi o nečem božanskem v njem
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
Da ne bom ostal zgolj pri teoriji. Trening za jutrišnjo klubsko dirko s 1988 formulo na dirkališču Londrina.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sriple Tix ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
strojix ::
Kot je že bilo napisano, sta F1 in tudi Moto GP postali zelo gledljivi športni zvrsti.
Ni več 100% prevlade enega voznika-moštva, tako da je dirka neodločena in zanimiva do zadnjega metra.
Ni več 100% prevlade enega voznika-moštva, tako da je dirka neodločena in zanimiva do zadnjega metra.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
driver_x ::
Jaz pa se z antipatičnostjo / simpatičnostjo ne obremenjujem pretirano. Najpomembnejše mi je, če kdo na stezi pokaže dobro dirkanje. Škoda je edino to, da f1 postaja vse bolj "sterilna" z raznimi DRSi, gumami in podobnim.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
hazy ::
F1 kot vse druge zadeve postaja vse bolj poneumljena, ves cirkus je zlata jama in kapitalistično nastrojeni osebki peljejo ta cirkus naprej, drugače bi že zdavnaj več ne imeli F1, vsaj ne v tej meri kot je sedaj. Tukaj čisto razumem situacijo in mi je vse jasno.
Vendar pa tudi F1 ni tu nobena izjema, je pač odraz zahodne družbe, ki je začela umirati v Evropi in se preserava na vzhodu, kjer je šejk ljubitelj F1 in bi imel svojo stezo, ostali folk pa za kruh nima. Tako so tudi t.i. cirkusanti - beri dirkači F1 hitro pogruntali formulo do uspeha in mladi vozniki, med njimi predvsem prvaki niso prav nič izvzeti iz te sredine nastopačev, ki kažejo težnje po kapitalistični grabežljivosti, kar je tudi gonilo za uspeh Pa naj zdaj reče kdo temu neposlušni Vettel ali pa presrani Hamiltom in samovšečni Alonso, fantje koristijo svoj ego do skrajnosti, vejo da so borci do konca, do zadnjega metra steze.
Na drugi strani pa imamo manj hrabre voznike ali pa kar brez dlake na jeziku sisije, kot so Webber, Massa in še kateri bi se našel, recimo ladyboy blondy Rosberg in Perez, če pogledamo v Ferrari, RB, McLaren in Mercedes. No ti pa vedno iščejo čisto dirkanje kot po tračnicah in če jih moštveni kolegi brezpogojno prehitijo, ker se ve da so mnogo boljši vozniki od njih, takoj tožijo in so ubogi kot ravno rojeni pupiji. Moštva jih takšne poznajo in zato ravno zato, je tudi Vettel prehitel sisijo Webbra, ker bi on počasi jajcal pred Vettlom in na koncu bi jih še kdo prehitel, dam prav vsakemu, da naredi kar ve, da bo obrodilo sadove do zmage. To da so sledila nesoglasja v ekipi, je pač show, ki ne sodi v karavano F1 ampak to je za novinarje - kost za glodanje. Imamo pa tudi t.i. zaviralce razvoja, recimo, da je ta zaviralec Mehičan Perez, lahko da je ravno tako naneslo, a roko na srce, Hamilton je pa kao da vedel, da bo sedaj po Schumiju Mercedes sedaj skozi na stopničkam. Očitno tu še igra karma oz. pozitiva nekega dirkača, ki je zaznamovan kot prvak (Hamilton) ali pa le povprečnež (Rosberg, Perez) v relativno dobri ekipi, ki ne zna potegnit potencial dokler ne pride vanjo nastopač, ki je v preteklosti pokazal, da je rojen za dirkanje (Alonso, Hamilton, Vettel, tudi Button, nikakor pa ne Webber, Massa, Rosberg, Perez). Lep primer odhoda mighty Schumija, ki mu novodobno dirkanje ni več ležalo, pač je bil karizmatičen 10 let nazaj, Hamilton pa sedaj celo osvaja pole in lovi najboljše. Sedaj pa vprašanje - bi bila Rosberg in Schumi sedaj pri teh točkah kot je Hamilton trenutno? Tega ne more reči nihče, vem pa da bi bilo stanje prejšnjega dvojca mnogo bolj zaskrbljujoče za ekipo kot pa je to sedaj, pa Rosberg še ni pokazal ne vem kaj letos, mogoče še bo, saj so za nami šele tri dirke. No sedaj vidite kaj sem hotel povedat. Schumi v treh letih ni toliko naredil kot Hamilton v treh dirkah (peti, tretji, tretji), pa je tudi svež pri ekipi. Ekola - Ende Fin
No Kimija Raikkonena sem namerno izpustil, vsi pa vemo, da si zasluži samo pohvale za comeback racerja.
Vendar pa tudi F1 ni tu nobena izjema, je pač odraz zahodne družbe, ki je začela umirati v Evropi in se preserava na vzhodu, kjer je šejk ljubitelj F1 in bi imel svojo stezo, ostali folk pa za kruh nima. Tako so tudi t.i. cirkusanti - beri dirkači F1 hitro pogruntali formulo do uspeha in mladi vozniki, med njimi predvsem prvaki niso prav nič izvzeti iz te sredine nastopačev, ki kažejo težnje po kapitalistični grabežljivosti, kar je tudi gonilo za uspeh Pa naj zdaj reče kdo temu neposlušni Vettel ali pa presrani Hamiltom in samovšečni Alonso, fantje koristijo svoj ego do skrajnosti, vejo da so borci do konca, do zadnjega metra steze.
Na drugi strani pa imamo manj hrabre voznike ali pa kar brez dlake na jeziku sisije, kot so Webber, Massa in še kateri bi se našel, recimo ladyboy blondy Rosberg in Perez, če pogledamo v Ferrari, RB, McLaren in Mercedes. No ti pa vedno iščejo čisto dirkanje kot po tračnicah in če jih moštveni kolegi brezpogojno prehitijo, ker se ve da so mnogo boljši vozniki od njih, takoj tožijo in so ubogi kot ravno rojeni pupiji. Moštva jih takšne poznajo in zato ravno zato, je tudi Vettel prehitel sisijo Webbra, ker bi on počasi jajcal pred Vettlom in na koncu bi jih še kdo prehitel, dam prav vsakemu, da naredi kar ve, da bo obrodilo sadove do zmage. To da so sledila nesoglasja v ekipi, je pač show, ki ne sodi v karavano F1 ampak to je za novinarje - kost za glodanje. Imamo pa tudi t.i. zaviralce razvoja, recimo, da je ta zaviralec Mehičan Perez, lahko da je ravno tako naneslo, a roko na srce, Hamilton je pa kao da vedel, da bo sedaj po Schumiju Mercedes sedaj skozi na stopničkam. Očitno tu še igra karma oz. pozitiva nekega dirkača, ki je zaznamovan kot prvak (Hamilton) ali pa le povprečnež (Rosberg, Perez) v relativno dobri ekipi, ki ne zna potegnit potencial dokler ne pride vanjo nastopač, ki je v preteklosti pokazal, da je rojen za dirkanje (Alonso, Hamilton, Vettel, tudi Button, nikakor pa ne Webber, Massa, Rosberg, Perez). Lep primer odhoda mighty Schumija, ki mu novodobno dirkanje ni več ležalo, pač je bil karizmatičen 10 let nazaj, Hamilton pa sedaj celo osvaja pole in lovi najboljše. Sedaj pa vprašanje - bi bila Rosberg in Schumi sedaj pri teh točkah kot je Hamilton trenutno? Tega ne more reči nihče, vem pa da bi bilo stanje prejšnjega dvojca mnogo bolj zaskrbljujoče za ekipo kot pa je to sedaj, pa Rosberg še ni pokazal ne vem kaj letos, mogoče še bo, saj so za nami šele tri dirke. No sedaj vidite kaj sem hotel povedat. Schumi v treh letih ni toliko naredil kot Hamilton v treh dirkah (peti, tretji, tretji), pa je tudi svež pri ekipi. Ekola - Ende Fin
No Kimija Raikkonena sem namerno izpustil, vsi pa vemo, da si zasluži samo pohvale za comeback racerja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hazy ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
šernk ::
Hamilton je pa kao da vedel, da bo sedaj po Schumiju Mercedes sedaj skozi na stopničkam.
roko na srce, glede na zasedbo, ki se je naredila če se ne motim pred začetkom lanske sezone pri mercedesu je bilo pričakovati, da se bodo vsaj priključili vrhu, čeprav mislim, da o samem vrhu še vedno lahko samo sanjajo. Trenutno sta močnejša oba ferrarija in Kimi. Predvsem lotus je tisti ki se lahko igra s taktiko, medtem ko se ostali ne upajo, ker če lotus odpelje na enih gumah 2 kroga manj se mu to ne pozna, če ostali to naredijo jim naslednji komplet gum ne zdrži. Lotus zna letos še pošteno delati probleme v taktičnem smislu, na način kot so se znebili Hamiltona in dejansko mercedes tudi če bi želeli pokriti Kimija ga ne bi mogli, že tako so jim gume odpovedale potem na koncu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
fantasycamp ::
Jaz pa se z antipatičnostjo / simpatičnostjo ne obremenjujem pretirano. Najpomembnejše mi je, če kdo na stezi pokaže dobro dirkanje. Škoda je edino to, da f1 postaja vse bolj "sterilna" z raznimi DRSi, gumami in podobnim.
Ja imaš prav samo so stvari ki ne sodijo med dirkanje in je treba pokaza znanje ne pa samo obnašat se kot princeza kateri bodo vsi ustregli...
Tako se dela in ne pritožuje!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jst ::
hazy: Za vse te "težave" se lahko zahvališ mighty Schumacher-ju, ki je z ekipo v Ferrariju do potankosti razvil taktiko number 1 voznika in podrejenega. Da so druge ekipe sledile, je bilo logično/nujno, da so lahko sploh konkurirale.
No, če imaš takšno mnenje, lahko komot to rečeš tudi za Kimija. Njegov "brand" je "je*e se meni, jaz grem eno uro pred dirko malo spati (kar je res); sem redkobeseden;..."
Lahko kritiziraš F1, ampak fani tega športa vidimo čisto drugo plat, kot ti. Ko gledamo on-board posnetek pole kvalifikacijskega kroga, se samo klanjamo, kako natančno pri tako visoki hitrosti obvladajo bolid.
Potem je tu tehnika, kjer ena "luknja" pomeni 0.1 sekunde prednosti, taktika med dirko,...
edit:
Škoda, da so odstranili tisti posnetek, kjer človek zraven komentira Hamiltonov kvalifikacijski krog in kaže kako natančno dela z volanom.
Super, brez napak, odpeljan krog.
No, če imaš takšno mnenje, lahko komot to rečeš tudi za Kimija. Njegov "brand" je "je*e se meni, jaz grem eno uro pred dirko malo spati (kar je res); sem redkobeseden;..."
Lahko kritiziraš F1, ampak fani tega športa vidimo čisto drugo plat, kot ti. Ko gledamo on-board posnetek pole kvalifikacijskega kroga, se samo klanjamo, kako natančno pri tako visoki hitrosti obvladajo bolid.
Potem je tu tehnika, kjer ena "luknja" pomeni 0.1 sekunde prednosti, taktika med dirko,...
edit:
Škoda, da so odstranili tisti posnetek, kjer človek zraven komentira Hamiltonov kvalifikacijski krog in kaže kako natančno dela z volanom.
Super, brez napak, odpeljan krog.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
šernk ::
Potem je tu tehnika, kjer ena "luknja" pomeni 0.1 sekunde prednosti,
nekoč je bila res ja, ko sem resnično poznal vsak detalj na avtu, ampak danes z vsemi omejitvami je zadeva daleč od zanimivosti. Danes je tehnika samo še izigravanje pravil in nič drugega. Pa še ko uspejo izigrat pravila avto postane sredi sezone nelegalen. Torej pol leta gradiš sistem, ki je dovoljen, potem ga pa sredi sezone prepovejo. In to ti je tehnika
![:'(](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cry.gif)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ripmork ::
:)
Igra tehničnih omejitev in prilagajanja/iznajdljivosti je stara, kolikor je motošport sam.
Gnanje tehnike/aero razvoja je pa že lep čas nazaj približalo nekim razumnim omejitvam, preko katerih bi le močno narasla nevarnost za dirkače, sam spekatakel za gledalce pa niti malo. f1 dirkalniki 20-25 let nazaj so za krog po Monaku porabili občutno več časa ko v obdobju najhitrejših V10, pa so bili vseeno svoj čas strahospoštovane zverine (pa še danes so). Tehnološki napredek je zanimiv in super, je pa edino logično, da je v športu omejen in podrejen varnostnim okvirjem in je prioriteta bolj na izkazovanju obvladovanja dirkalnika. Smo v zgodnjih 2000-ih videli, kam pripelje osredotočanje na tehnološki razvoj: prevlado ene ali dveh ekip, vožnjo v gosjem redu od štarta do cilja, množično izgubo zanimanja in gledalcev.
Vettel ni noben junac, je zgolj egocentrik, ki se ni sposoben držati dogovora v moštvu. Najlažje prehiteti v takšni situaciji.
Toliko o sisijih.
Danes je tehnika samo še izigravanje pravil in nič drugega.
Igra tehničnih omejitev in prilagajanja/iznajdljivosti je stara, kolikor je motošport sam.
Gnanje tehnike/aero razvoja je pa že lep čas nazaj približalo nekim razumnim omejitvam, preko katerih bi le močno narasla nevarnost za dirkače, sam spekatakel za gledalce pa niti malo. f1 dirkalniki 20-25 let nazaj so za krog po Monaku porabili občutno več časa ko v obdobju najhitrejših V10, pa so bili vseeno svoj čas strahospoštovane zverine (pa še danes so). Tehnološki napredek je zanimiv in super, je pa edino logično, da je v športu omejen in podrejen varnostnim okvirjem in je prioriteta bolj na izkazovanju obvladovanja dirkalnika. Smo v zgodnjih 2000-ih videli, kam pripelje osredotočanje na tehnološki razvoj: prevlado ene ali dveh ekip, vožnjo v gosjem redu od štarta do cilja, množično izgubo zanimanja in gledalcev.
Vettel prehitel sisijo Webbra
Vettel ni noben junac, je zgolj egocentrik, ki se ni sposoben držati dogovora v moštvu. Najlažje prehiteti v takšni situaciji.
Toliko o sisijih.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Alexius Heristalski ::
Hamiltonova zadnja leva guma je na koncu 3. prostega treninga doživela delaminacijo, poškodovala zadnji del dirkalnika, zato so zamenjali menjalnik - kazen +5 mest na štartu.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
Ta proga je zelo zahtevna za zadnje gume in mercedes zgodovinsko bolj obremenjuje zadnji del.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Sriple Tix ::
Vem, da privoščljivost ni lepa čednost, ampak že tri dirke in četrt uživam v predstavah mehiške sponzorirane Kobayashijeve zamenjave pri Sauberju. Včasih so v svoje vrste sprejemali talente, jih obrusili ter "drago" prodali naprej, danes jim $ kot kaže pomeni več od uvrstitev ter posledično ugleda firme. O Nicu pa seveda nič slabega!
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
fantasycamp ::
Sriple Tix je izjavil:
Vem, da privoščljivost ni lepa čednost, ampak že tri dirke in četrt uživam v predstavah mehiške sponzorirane Kobayashijeve zamenjave pri Sauberju. Včasih so v svoje vrste sprejemali talente, jih obrusili ter "drago" prodali naprej, danes jim $ kot kaže pomeni več od uvrstitev ter posledično ugleda firme. O Nicu pa seveda nič slabega!
to se strinjam Kobayashi je res znal prehitevat in resnično talent ki bi ga raje videl v Mclarenu ali Ferrariju
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jst ::
Jaz sem včeraj iskal, pa sem našel samo low quality streame.
--
Zanimiv začetek dirke. Čeprav ne maram Alonsa, raje vidim, da "zgubi" zaradi dirkanja, kot pa zaradi tehničnih težav...
Vettel vozi -3 sek od RAI in DIR.
Damn, zgleda, da bo Vettel obvladoval dirko. :/
--
Zanimiv začetek dirke. Čeprav ne maram Alonsa, raje vidim, da "zgubi" zaradi dirkanja, kot pa zaradi tehničnih težav...
Vettel vozi -3 sek od RAI in DIR.
Damn, zgleda, da bo Vettel obvladoval dirko. :/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
fantasycamp ::
Bolj sem vesel ko Alonso ni zmagal kot Mr Antipaticus 2012 ki je zmagal.
Di Resta si je dvignil ime in ceno.
Ferari samo kaže kako nesposobni so pod Demenicaliem.
Kimi je glede na to kar je imel odpeljal sjajno.
Perez je bil zelo vatren in sta z gumbekom lepo dirkala.
Di Resta si je dvignil ime in ceno.
Ferari samo kaže kako nesposobni so pod Demenicaliem.
Kimi je glede na to kar je imel odpeljal sjajno.
Perez je bil zelo vatren in sta z gumbekom lepo dirkala.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
PrimozR ::
Zmagali so pri Red Bullu, ko so za prevzem konstruktorskega pokala na stopničke poslali žensko. Poteza prve klase :D
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ttommy ::
Res zanimivo, da je bil podium identičen lanskemu rezultatu. Edino lani se je Kimi vsaj toliko približal Vettlu, da ga je enkrat poskusil prehitet... Res škoda, da ni bil boljši na kvalifikacijah.
Gamer
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
ABX ::
Ena od lepših dirk vseh časov, prav užitek je bilo gledat.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Fizikalko ::
No, tko hudo pa ni bilo, ni bila pa ravno taka poezija ko prejšnja... Vettel je pač odfural simultanko, ampak v ozadju je bilo pa res zabavno.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
350ixa ::
Od zdaj naprej si boste mini formulco lahko kar prvoščli :)) http://avtoforum.net/renault-sport-twiz...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 350ixa ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 384314 (239909) | BT52 |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 287425 (182893) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 137446 (96195) | Jst |
⊘ | Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 186169 (149414) | WarpedGone |