» »

Formula 1 2013

Formula 1 2013

««
9 / 38
»»

fantasycamp ::

še vedno bo imel tole!

WarpedGone ::

A si lahko kdo predstavlja, da massa ušpiči kej tazga?
Js ne.
Zbogom in hvala za vse ribe

MaterVola ::

Illegal move v F1, zapustil je stezo.

ABX ::

Itak USA motorshow je en texas, tudi če bi se mu zabil v rit in ga porinil izven steze bi bilo vse ok.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Alexius Heristalski ::

Zanardi je bil v F1 zelo neuspešen, zato se mi je zdelo čudno, da ga sammy73 omenja v tej debati. Ker pa je bil Mansell podoben tič in je kakšen naslov izgubil na račun tega, da ni znal odnehati v pravem trenutku, sem pomislil, da je kaj pomešal.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Daedalus ::

Massa je kr sam povedal kaj je njegov problem: "nobenga ni pred mano, kaj naj pa zdaj?"


Ja, tisto je bil resen WTF. Jaz bi mu pribil nazaj "keep turning ze wheel and pressing ze pedals" z onim smešnim italjanskim naglasom vred. Od voznika F1 bi nekak pričakoval da ve, kaj mu je naredit, ko ima pred sabo prazno stezo...
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

WarpedGone ::

Al so ga pa v vseh teh letih v vlogi #2 pri Ferariju že tolk psihično ugnobili s šikaniranjem kaj naj in česa naj ne počne (== Alonso is faster then you...) da revež sploh ne upa več furat po lastnih vzgibih in brez direktne in sprotne komande le zgubljeno tava v prostem teku.
Zbogom in hvala za vse ribe

driver_x ::

Alexius Heristalski je izjavil:

Zanardi je bil v F1 zelo neuspešen, zato se mi je zdelo čudno, da ga sammy73 omenja v tej debati. Ker pa je bil Mansell podoben tič in je kakšen naslov izgubil na račun tega, da ni znal odnehati v pravem trenutku, sem pomislil, da je kaj pomešal.


Ja, v F1 žal nikoli ni imel sedeža v dobri ekipi, bi si ga pa zaslužil, po tem kar je prikazal v USA.

WarpedGone je izjavil:

Al so ga pa v vseh teh letih v vlogi #2 pri Ferariju že tolk psihično ugnobili s šikaniranjem kaj naj in česa naj ne počne (== Alonso is faster then you...) da revež sploh ne upa več furat po lastnih vzgibih in brez direktne in sprotne komande le zgubljeno tava v prostem teku.


Po moje pa se ti dirkači dobro zavedajo, kje jim je mesto. Še toliko bolj, če vozijo za Ferrari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: driver_x ()

VaeVictis ::

Daedalus je izjavil:

Massa je kr sam povedal kaj je njegov problem: "nobenga ni pred mano, kaj naj pa zdaj?"


Ja, tisto je bil resen WTF. Jaz bi mu pribil nazaj "keep turning ze wheel and pressing ze pedals" z onim smešnim italjanskim naglasom vred. Od voznika F1 bi nekak pričakoval da ve, kaj mu je naredit, ko ima pred sabo prazno stezo...


V tem trenutku je vsaj meni izgledalo, da Massa sprašuje ali naj gre v pitbox ali ne...

Pa so mu pač malo hecno rekli, dej gas pa prid čez kak krog na menjavo gum.

Super Sonic ::

Opcija je bila, da bi Smeadly obrnil situacijo od Alonsa in podaljšal Felipeju ta stint, pa bi imel drugega krajšega (diametralno od Alonsa). Še posebno, ker je Massa imel prazno stezo, Alonso je pa obtičal za marsikom kasneje, bi se to splačalo, pravzaprav bi takšno situacijo Alonso 100% obrnil v svoj prid.

Najbolj pomembno pri vsem pa je, da Felipe ne nudi te širine komandnemu pultu (ni tega sposoben), zato je bilo edino možno krit Vettla in Alonsa, ki sta z novejšimi gumami (ter undercut taktiko) odpeljala hitreje, zato je bilo po dirki en kup razočaranja pri Felipeju, pa se je na koncu pomiril in bil zelo hepi z rezultatom.

To je najbolj plastičen prikaz enke in dvojke v moštvu. Felipe je boljši na parih dirkah v takšnih situacijah, Alonso pa na večini dirk.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

Evo, kako so stinti šli med dirko.

http://www.f1fanatic.co.uk/2013/03/17/2...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

ABX ::

Na drugem postanku Ferrari je lahko le z enim voznikom naredilo undercut Vettel-u , jasno je da je dobil to priložnost Alonso. RB/Vettel ker ni neumen je to takoj pokril in preprečil Massi isto šanso.

Pri tretjem postanku pa je bil Sutil vmes, tako da se ni dalo zadeve izkoristit.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Super Sonic ::

RB/Vettel ker ni neumen je to takoj pokril in preprečil Massi isto šanso.

Absolutno, ampak sta bila potem še dva stinta na voljo. Lahko bi mu obrnili situacijo, ga pustil 19 krogov (Alosno je šel 9-11-19-19), Massi bi pa dal 9-19-19-11. Recimo. Ampak to ne gre, ker bo na ta ritem izgubil, to vedo vsi v moštvu.

Ali pa kakorkoli drugač, prednost je imel ker sta oba obtičala v prometu, on je vozil pa prosto pred seboj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Med Vettel in Masso je bil Sutil. Tako da je bil preveč daleč na tretjem postanku da bi mu uspelo, predvsem ker Vettel je to takoj pokril.
http://en.mclarenf-1.com/index.php?page...

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Alexius Heristalski ::

driver_x je izjavil:

Ja, v F1 žal nikoli ni imel sedeža v dobri ekipi, bi si ga pa zaslužil, po tem kar je prikazal v USA.

Lahko bi se bolj izkazal v drugem poskusu (1999), a ga je povsem zasenčil fakin' Half Schumacher.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

PrimozR ::

fantasycamp je izjavil:

še vedno bo imel tole!


Hah, Italijani so nori v tej šikani :D

fantasycamp ::

Ja champcar je imel popolen recept, turbo lag metanol 2,45 v8 motorje, nepredvidljive, dober mehanski oprijem, slab aero, tenke sprednej gume in kovinske zavore. Vse to je bilo dobro za prehitevanja..

Moram rečt da sem redno spemljal chapcar med zanardi in montoya ero. Edino napako so naredili ko so začeli tekmovat z F1 in pustili da stroški gredo gor in jih niso omejili razvoja, firme so videle da se jim potem raje splača it v F1 in imeti večjo pokritost.

Kako je montoya vozil sem vedel da ga bodo v f1 vzel

ABX ::

McLaren sorry for Mark Webber engine control unit error
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/2...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

AvtoR ::

Super Sonic je izjavil:

Evo, kako so stinti šli med dirko.

http://www.f1fanatic.co.uk/2013/03/17/2...


Mercedes je imel na mehkih gumah najdaljši stint (13 in 14 krogov). Mar to pomeni da so zmanjšali obrabo gum?

ABX ::

Niti ne, ker na trših so naredili 2 postanka (3 sete)in z mehkimi gumami so bili itak prepočasni.
S tem da problem ni bila obraba ampak graining gum. Kar se dogaja ko guma ni v svoji idelani temperaturi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

WarpedGone ::

Obraba = upad performans.
Kako točno ta obraba tehnično zgleda in kaj točno se res z gumo dogaja zanima inženirje pri pireliju, vse ostale zanima samo upad oprijema :)
Zbogom in hvala za vse ribe

ABX ::

F1 postane bolj zanimiva enkrat ko obvladaš te termine.

Sutil recimo, v zadnjem stintu od 12 krogov je dal gor option (soft) gume in po 2 krogih dobil graining. Časi so se dvignili in je kazalo da se bo moral ponovno vrnit v bokse, ampak z obrabo je ta graining odpravil in bil spet dovolj hiter.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

WarpedGone ::

True.
Zbogom in hvala za vse ribe

Sriple Tix ::

Ste postali s temi tujkami tako "strokovni", da nevedni opazovalec teme komaj dojema(m), kaj želite povedati ;).

ABX ::

Kaj si želiš slovensko verzijo besede graining? :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

A ni (bil) champcar spec serija s par motorji in like eno (dallara) šasijo?

WarpedGone ::

Kaj si želiš slovensko verzijo besede graining? :)

Kje je problem? Grudenje ...
Zbogom in hvala za vse ribe

fantasycamp ::

PrimozR je izjavil:

A ni (bil) champcar spec serija s par motorji in like eno (dallara) šasijo?


Reynard ki je potem delal šasijo za BAR F1
Lola ki je že prej bila v F1
Dallara
Panoz
March
Swift

Imel so kar par samo Reynard Honda je bila zmagovita kombinacija... popravek od prej prostornina je 2,64l

Zgodovina sprememb…

bzp ::

V vednost, ta vikend ne bo prenosa v živo na SLO2, ker se termin križa s Planico.

driver_x ::

Saj za kar nekaj od nas je relevantnejši podatek o prenosu na ORF!

šernk ::

ok, to se vsaj da opravičit :)

včasih so kakšno atletiko in plavanje namesto F1 prenašal ;(
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Alexius Heristalski ::

Prenos bo vsaj na MMC TV.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Daedalus ::

Kaj si želiš slovensko verzijo besede graining? :)


Jaz bi rekel, da je to lupljenje. Pri prenizki temperaturi se guma dobesedno trga in potem je površina nekak... nagubana/grudasta. Hja, al pa ma W1 bolj točen izraz. Pri delovni temperaturi se pa guma normalno obrablja.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Blinder ::

Kdaj se bo dalo dobit posnetek z kakim novim v6t motorjem? čez 11 mescev?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

fantasycamp ::

Blinder je izjavil:

Kdaj se bo dalo dobit posnetek z kakim novim v6t motorjem? čez 11 mescev?



me ne mika, 140 litrov v tanku bodo lahko samo imeli, 15000 je nov maximum, okoli 550 bhp, to jih F2 šišala!
motor bo smel imeti samo 140l pretok goriva na uro!

Kers bo moral imeti manjši pretok kinetične energije skozi zaviranje, tudi koliko jo lahko hrani je zmanjšano..

Katastrofa!

Super Sonic ::

Pri prenizki temperaturi se guma dobesedno trga in potem je površina nekak... nagubana/grudasta. Hja, al pa ma W1 bolj točen izraz. Pri delovni temperaturi se pa guma normalno obrablja.

Dobro povedan! Ta temperaturna okna, kjer guma optimalno deluje, se bila lani zelo oska in bi rekel, da je tudi letos tako ostalo. Lani so Alonsu namerili preko 120 stopinj v SS gumi. McLaren je lani izdelan en fajn sistem za kontrolo same temperature v pnevmatikah:
http://www.auto123.com/en/racing-news/f...

Mercedes je imel na mehkih gumah najdaljši stint (13 in 14 krogov). Mar to pomeni da so zmanjšali obrabo gum?

Ne vem če to kaj pomeni, ker so bili potem na trših pa v težavah, ampak sej to so bili vsi. Dejstvo je da je bilo kar mrzlo in sprano, steza sama tudi specfiična, zelo specifični pogoji so bili prejšnji vikend za kakršen koli zaključek na temo gum. Pravo bo ta vikend, s tem, da so plohe napovedane in ne verjamem, da bomo videli pravo dirko.

McLaren sorry for Mark Webber engine control unit error

Temu Webbru se tudi vse zgodi, sicer pa če sem malo sarkastičen, kakšnega vpliva na njegov štart vse skupaj ni imelo, ker večinoma štarta slabo.

Med Vettel in Masso je bil Sutil. Tako da je bil preveč daleč na tretjem postanku da bi mu uspelo, predvsem ker Vettel je to takoj pokril.

Drugi stint je še prehitro notri, bi ga morali nekih 19 krogov zunaj pustit. Potem pa očitno prevelika kompenzacija na Vettla, z obzirom, da je bil Sutil pri njem, šah mat za Smeadlija in njegovo ekipo. Sem 101% da bi Alonso ven potegnil več iz enake situacije, vse pa bazira na tem, da je hitrejši v dirki od Felipeja.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

PrimozR ::

Super Sonic je izjavil:

Pri prenizki temperaturi se guma dobesedno trga in potem je površina nekak... nagubana/grudasta. Hja, al pa ma W1 bolj točen izraz. Pri delovni temperaturi se pa guma normalno obrablja.

Dobro povedan! Ta temperaturna okna, kjer guma optimalno deluje, se bila lani zelo oska in bi rekel, da je tudi letos tako ostalo. Lani so Alonsu namerili preko 120 stopinj v SS gumi. McLaren je lani izdelan en fajn sistem za kontrolo same temperature v pnevmatikah:
http://www.auto123.com/en/racing-news/f...

Mercedes je imel na mehkih gumah najdaljši stint (13 in 14 krogov). Mar to pomeni da so zmanjšali obrabo gum?

Ne vem če to kaj pomeni, ker so bili potem na trših pa v težavah, ampak sej to so bili vsi. Dejstvo je da je bilo kar mrzlo in sprano, steza sama tudi specfiična, zelo specifični pogoji so bili prejšnji vikend za kakršen koli zaključek na temo gum. Pravo bo ta vikend, s tem, da so plohe napovedane in ne verjamem, da bomo videli pravo dirko.

McLaren sorry for Mark Webber engine control unit error

Temu Webbru se tudi vse zgodi, sicer pa če sem malo sarkastičen, kakšnega vpliva na njegov štart vse skupaj ni imelo, ker večinoma štarta slabo.

Med Vettel in Masso je bil Sutil. Tako da je bil preveč daleč na tretjem postanku da bi mu uspelo, predvsem ker Vettel je to takoj pokril.

Drugi stint je še prehitro notri, bi ga morali nekih 19 krogov zunaj pustit. Potem pa očitno prevelika kompenzacija na Vettla, z obzirom, da je bil Sutil pri njem, šah mat za Smeadlija in njegovo ekipo. Sem 101% da bi Alonso ven potegnil več iz enake situacije, vse pa bazira na tem, da je hitrejši v dirki od Felipeja.

120 v SS?? To je verjetno nenormalno pregrel gumo, ja? (nekako imam v spominu da mehkejša ko je guma, nižjo delovno T ima)

Super Sonic ::

Bil je tvit Alonsa, ga ne bom našel, je šel čez 120 stopinj. Te letošnje so tako mehke kot še nobene poprej, velja za vse serije pnevmatik.

Sicer pa tole sem našel na hitro (2011):
http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/...

Driver will have to manage their allocation carefully this weekend and keep tyre temperatures under control. When working at their hardest, as is the case at Suzuka, the hottest part of the tyre tread can reach temperatures of up to 120 degrees centigrade.

Sicer še en zanimiv podatek:
"Longest continuous energy input into a tyre: India (turn 10-11)"
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Od kar ni Turčije. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

krispe ::

1 Kimi Räikkönen 1:36.569
2 Sebastian Vettel 1:36.588 0.019
3 Felipe Massa 1:36.661 0.092

4 Fernando Alonso 1:36.985 0.416
5 Mark Webber 1:37.026 0.457
6 Romain Grosjean 1:37.206 0.637
7 Nico Rosberg 1:37.448 0.879
8 Paul di Resta 1:37.571 1.002
9 Lewis Hamilton 1:37.574 1.005
10 Adrian Sutil 1:37.788 1.219

Jaz sem pričakoval, da bosta Nico in Lewis nekoliko višje, ostali rezultati pa nekako po pričakovanjih, manjše presenečenje morda Kimi s prvim mestom.
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krispe ()

ABX ::

Po teh časih je šla delnica od Kimija za zmago na dirki iz 4.5:1 na 3:1 in je postal favorit.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Super Sonic ::

Raikkonen je v odlični formi, predvsem bistveno hitrejši od Grosjeana, ampak mislim, da bo imel veliko dela v dežju. Ferrarija sta na mokrem letela, sploh Alonso, Massa pa tik za njim. Je pa Vettel slabo vozil v dežju, takoj, ko se je steza posušila, je Raikkonen nazaj narekoval tempo. To me spominja na sezono 2008, ko je do Španije vozil odlično, od tam naprej pa je Massa z novo šasijo potegnil naprej do skoraj naslova.

Za stavo bi bilo potrebno suho vreme, tako, da stava odpade; Kimi nima ritma za zmago, bo pa blizu.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

roCkY ::

Drugi trening je kolker vidim precej dež krojil. Časi so iz prvih minut.
Vremenska napoved pa je precej negotova.

Ni slaba android aplikacija za na hitro pregledat kaj se je dogajalo in ob prenosu ali ko ni časa malo poškitilt na telefon ali tablico. Enako kot prejšnjo sezono sem "odkartal" € za premium in mislim, da mi ne bo žal. Je kar nekaj dodatnih informacij.

Edino en dober padavinski radar (ene od ekip?) jim še manjka. Tisto kar je prek spleta za posamezno dirkališče dostopno je bolj tako tako. Vsaj Melbourne je preveč mimo postavljen.

http://www.rain-alarm.com/ uporabljam sam v vsakdanu na vseh platformah (dokaj natančen), ker smo lokalno zelo dobro pokriti, nekaj je tudi lokacij kjer so dirke F1.

Daedalus ::

Če ne bo dežja, bo Kimi rulal. Če bo dež... pa vprašanje, kaj bo.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Bil je nekje okoli 0,5s počasnejši od Alonsa, ki se je meni zdel najhitrejši. Je pa težko rečt, ker je bil promet, ampak nekaj rabiš za osnovo, ker je tudi Alonso bil v prometu. Enako Rosberg in Webber (oba hitra).

In pa Massa, kot da je kaj pojedel nekje par mesec nazaj. Čisto drug dirkač.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

ABX ::

Super Sonic je izjavil:


Za stavo bi bilo potrebno suho vreme


Sovražim igre na srečo, te informacije zgolj podajam ker verjamem da so v stavnicah hudi profesionalci in vejo kdo je favorit. Oz. koliko humano se pač da.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Daedalus ::

Bil je nekje okoli 0,5s počasnejši od Alonsa, ki se je meni zdel najhitrejši. Je pa težko rečt, ker je bil promet, ampak nekaj rabiš za osnovo, ker je tudi Alonso bil v prometu. Enako Rosberg in Webber (oba hitra).


RB jamra okoli obrabe gum. Ferrari tudi ni lih lahek na gumah, takisto Mercedes. Če se ponovi zgodba z obrabo gum iz Avstralije (in ni dežja), bo tole Kimi odnesel.

Webber/RB rant o gumah.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Daedalus ()

šernk ::

Odvisno, kako se bodo gume obrabljale če bo 30°C+, če bodo pa pogoji podobni kot v Avstraliji, potem zna Kimi gladko odnest zmago. Vendar kolikokrat mine Malezija brez ene same kapljice dežja? :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

krispe ::

Upam, da bo posnetek dirke v celoti in ne samo "highlights"

Jutri v kvalifikacijah pričakujem borbo med RB in Ferrari, pa tudi Lotus (v glavnem Kimi) ni povsem izključen za preboj za najvišja mesta.
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

ABX ::

šernk je izjavil:

Odvisno, kako se bodo gume obrabljale če bo 30°C+, če bodo pa pogoji podobni kot v Avstraliji, potem zna Kimi gladko odnest zmago. Vendar kolikokrat mine Malezija brez ene same kapljice dežja? :D


Če se izkaže da Lotus boljše dela z gumami pri 15° in 30°C+ bo to hud udarec za vse. Ker nekoga ki ima za 1 postanek manj od tebe se ne da pokrivat.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()
««
9 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430384326 (239921) BT52
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664287429 (182897) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146137453 (96202) Jst

Formula 1 2010 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Na cesti
1189186170 (149415) WarpedGone

Več podobnih tem