» »

Renault Megane GT line 1.6 16v

Renault Megane GT line 1.6 16v

Zheegec ::

1.6 16V vprašanje če ima dosti moči za "poganjat" kompresor. Pa še ekstra višja poraba je.
Pa sklopka pa menjalnik še vedno ostajajo...

IceIceBaby ::

Zakaj pa ne? Mini ima npr. kompresor na 1.6, pa se precej dobro obnese.

krneki0001 ::

In kakšna je razlika med turbino in kompresorjem, če ga hočeš dat na navadno NA mašino?

Dejte fantje nehajte nakladat. Če hočeš podobne moči, je v obeh primerih treba zamenjat bate in vse kar paše zraven, ter zmanjšat kompresijo, ker gre v obeh primerih za prisiljeno polnjenje zraka.

Razlika je samo v tem, da enkrat poganja "pretočni del za zrak" jermen, drugič pa izpušni plini. Zaradi stiskanja zraka pa se zrak v obeh primerih segreva in ga je potrebno shladiti s interkulerjem. Pa razlika je ta, da lahko na kompresor montiraš elektromagnetno sklopko, ki jo potem vklapljaš po potrebi, samo takih ki to naredijo je malo. Ponavadi imajo vsi fiksno vse sklopljeno, tako da ni prav dost razlike.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

IvoJan ::

Zheegec je izjavil:

1.6 16V vprašanje če ima dosti moči za "poganjat" kompresor. Pa še ekstra višja poraba je.
Pa sklopka pa menjalnik še vedno ostajajo...

moj mini ga brez problema poganja, je pa res da je serijski. poraba pa je kar brutalna, trenutno počiva na 14,2/100km mestne vožnje.

sonofosiris ::

Pred 1 uro, sem se pozanimal z enemu od serviserjev glede te turbine. Odsvetoval mi je vstavljanje turbine, lahko bi ga pa raje čipiral. Tudi ceneje pride.
verjetno ni takega učinka kot turbina ali pač? :)

IvoJan ::

čip na tvojem meganu stane okoli 500€ dobiš pa 5 konjev. pozabi.

amigo_no1 ::

Že skozi mu trobimo da je bv in še vedno trola svoje.

IvoJan ::

krneki0001 je izjavil:

In kakšna je razlika med turbino in kompresorjem, če ga hočeš dat na navadno NA mašino?

Dejte fantje nehajte nakladat. Če hočeš podobne moči, je v obeh primerih treba zamenjat bate in vse kar paše zraven, ter zmanjšat kompresijo, ker gre v obeh primerih za prisiljeno polnjenje zraka.

Razlika je samo v tem, da enkrat poganja "pretočni del za zrak" jermen, drugič pa izpušni plini. Zaradi stiskanja zraka pa se zrak v obeh primerih segreva in ga je potrebno shladiti s interkulerjem. Pa razlika je ta, da lahko na kompresor montiraš elektromagnetno sklopko, ki jo potem vklapljaš po potrebi, samo takih ki to naredijo je malo. Ponavadi imajo vsi fiksno vse sklopljeno, tako da ni prav dost razlike.

že že, ampak pri kompresorju se ni potrebno zajebavat in lahko pustis stock kolektor in auspuh.

krneki0001 ::

Kolektor in auspuh je najmanjši problem. Predelav na motorju pride enako s turbino ali s kompresorjem, le da turbina dodatno potrebuje še predelavo izpuha. Cena se pa v osnovi niti ne spremeni bistveno, ker je za turbino najbolje čimbolj odprt izpuh, kar pomeni samo ravno cev z velikim fi-jem do zadnjega lonca (da ustrezaš na tehničnem za izpuhe).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

para! ::

tkBurek, a ni mini s že po defaultu turbač?

lp
Death before dishonor!

IvoJan ::

mini cooper S R53(do leta 2006) je supercharged, od leta 2006 naprej (model R56) je turbač.

para! ::

Aha in kaj je bolš? :)
Death before dishonor!

krneki0001 ::

Odvisno kaj hočeš. Kompresor daje v nižjih obratih več moči, turbina pa v višjih.

Najboljš je oboje, da imaš kompresor in turbino. Kompresor v nižjih daje dovolj pritiska, v višjih obratih, ko pa se turbina orenk zalaufa, bi ga pa elektromagnetna sklopka izklopila kompresor in bi turbina filala. Samo težko je narest. Se pa s tem izogneš turbo luknji, ki jo ima vsak turbak.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

IceIceBaby ::

Ni vse tako enostavno.

Mini s kompresorjem (prva generacija Cooper S) je imel 210nm navora pri 4000 obratih. Trenutni model ima 270nm pri 1700 obratih. Tudi najvišjo moč turbač doseže 500 obratov prej.

IvoJan ::

je pa predelava prvega cooper S cenejsa. ze z menjavo jermenice spravis konje in navor cez stock R56 turbo, stane pa okoli 150€ ce jo zamenjas sam.

Zheegec ::

IceIceBaby je izjavil:

Ni vse tako enostavno.

Mini s kompresorjem (prva generacija Cooper S) je imel 210nm navora pri 4000 obratih. Trenutni model ima 270nm pri 1700 obratih. Tudi najvišjo moč turbač doseže 500 obratov prej.

To pa naredi ena generacija razvoja :) ker v teoriji njegov opis drži, če bi bila avtomobila res istočasno narejena :)
Ampak novi turbaki (TBi, TSI) potegnejo že pri noro nizkih obratih. Sploh TBi, še bolj pa VW verzija s turbino in kompresorjem hkrati.

IvoJan ::

to s kompresorjem in turbino se imenuje twincharger. tudi novi turbaki ne vlecejo dobro v nizkih obratih ce imajo eno veliko turbino. zato ima vecina novejsih avtov twin turbo. manjsa turbina pokrije turbo lag velike turbine. je pa kar velika razlika med cooper s R53 in cooper s R56, ni samo turbo ali supercharger, kompletne masina je cisto drugace zasnovana, R56 ima tudi direkten vbrizg ki ga R53 nima.

Zheegec ::

Probaj kakšen 1.4 TBi Multiair pa povej kako slabo vleče v nizkih obratih :)

IvoJan ::

a to je zate velika turbina? dej no bodi resen.

Zheegec ::

Heh, 911 Turbo tudi ni bil slab, samo ni ravno tukaj o tem debata. Ampak vseeno od 2000Rpm dalje kar ok potegne... S končnih 500HP.

Drugače debata teče o 1.6 NA motorju, turbine z 1bar jaz ravno ne bi notri dajal :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zheegec ()

IvoJan ::

to nikakor, sploh pa ne na francoza :D zadevo bo razgnalo. megan RS trophy s svojo 2.0 turbo masino spravi ven komaj 225BHP, tako da kle bi jih bilo max nekih 170-180 ampak je močno predrago glede na pridobljene konje.

IceIceBaby ::

megan RS trophy s svojo 2.0 turbo masino spravi ven komaj 225BHP


265 pa res.

djordjevic ::

Indeed. 225 je imela prejšnja generacija.
No grave is deep enough to keep us in chains.

krneki0001 ::

IvoJan je izjavil:

to s kompresorjem in turbino se imenuje twincharger. tudi novi turbaki ne vlecejo dobro v nizkih obratih ce imajo eno veliko turbino. zato ima vecina novejsih avtov twin turbo. manjsa turbina pokrije turbo lag velike turbine. je pa kar velika razlika med cooper s R53 in cooper s R56, ni samo turbo ali supercharger, kompletne masina je cisto drugace zasnovana, R56 ima tudi direkten vbrizg ki ga R53 nima.



Twin turbo je stara zadeva. Pa pri 4 cilindraših so uporabljal eno manjšo in eno večjo, medtem ko so na avtih z V mašinami uporabljal 2 enaki turbini, vsaka za svojo stran V mašine. Večina twin turbov je bila narejena tam od 1990 do 1999 leta, potem so pa zamenjal zadeve in sedaj ima večina avtov turbino z variabilnimi lopatcami ali pa je TFSI. TFSI je pa VAGov odgovor na turbino in kompresor skupaj. Vendar je pa poraba teh avtov kr huda, pa ko kaj crkne, gre premoženje, če je treba mašino razdirat.

IvoJan je izjavil:

to nikakor, sploh pa ne na francoza :D zadevo bo razgnalo. megan RS trophy s svojo 2.0 turbo masino spravi ven komaj 225BHP, tako da kle bi jih bilo max nekih 170-180 ampak je močno predrago glede na pridobljene konje.


leta 1980 - Renault 5 MAXI, 1527ccm in 450+ konjev.


Tok o renaultih s turbinami in 1.6 motorjem.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

VW ne uporablja več twin charge sistema. Novi 1.4 turbo imajo samo turbino. Mogoče v kakšnem modelu še ponujajo kombininacijo kompresorja in turbine ampak se zadeva ni izkazala za najboljšo.

djordjevic ::

Nope. Čeprav je kot po tekočem traku pobirala nagrada za najboljši motor leta. Že na srednje-dolg rok se je izkazala za problematično.
No grave is deep enough to keep us in chains.

IvoJan ::

dobro fantje kako lahko petko maxi turbo ki je se vedno eden izmed najbolj brutalnih avtov na tem planetu primerjate z temi novimi jajci? RS trophy ima res 265 konjev sem se zmotil. ampak da bi šraufal turbino na 1.6 16v megana? dejte no.. in tak twin turbo z eno manjso in eno vecjo turbino se se vedno uporablja. BMW 535d ima tako nerejeno. novejsi 550xd ima 3 turbine, nevem pa kako delujejo. pomoje je ena manjsa in dve veliki.

IvoJan ::

evo vam razlaga za BMWjev triple turbo :)

The triple turbo technology is there to cover every gap in the delivery, though the standard-fit eight-speed auto helps ensure this, too. The turbo set-up consists of a large low pressure turbo that feeds pressurized air to two smaller turbos. At very low revs the big turbo is bypassed, response being provided by small turbo number one, which has variable vanes. The big turbo soon starts contributing and when it's producing too much boost for one small turbo, the second comes into play. Because the engine produces so much torque - the full 546lb ft from just 2000rpm - the M550d employs the xDrive four-wheel drive system, tuned for this application.

Zheegec ::

IceIceBaby je izjavil:

VW ne uporablja več twin charge sistema. Novi 1.4 turbo imajo samo turbino. Mogoče v kakšnem modelu še ponujajo kombininacijo kompresorja in turbine ampak se zadeva ni izkazala za najboljšo.

Best engine of the year 2010 and best new engine of the year 2010 :)

IceIceBaby ::

ampak da bi šraufal turbino na 1.6 16v megana? dejte no..


Nekaterim razočaranim lastnikom očitno to hodi po glavi :) Sicer je jasno, da je pri takih avtih edini smiselen "tuning" menjava za močnejši model.

Sicer pa francozov ne gre kar tako pavšalno podcenjevati. Renault Sport že vsa dela dela vrhunske avtomobile. Pa 1.6 THP, ki je btw vgrajen tudi v novem miniju, je tudi biser, če mene vprašaš.

Best engine of the year 2010 and best new engine of the year 2010


Nič ne pomaga. Zadeva je preveč komplicirana in predraga. Podobne rezultate lahko dobijo samo s turbino.

Btw...niso vse 1.4 TSI mašine twincharged.

Zheegec ::

Smajli na koncu pomeni - sarkazem :)

IvoJan ::

IceIceBaby je izjavil:

ampak da bi šraufal turbino na 1.6 16v megana? dejte no..


Nekaterim razočaranim lastnikom očitno to hodi po glavi :) Sicer je jasno, da je pri takih avtih edini smiselen "tuning" menjava za močnejši model.

Sicer pa francozov ne gre kar tako pavšalno podcenjevati. Renault Sport že vsa dela dela vrhunske avtomobile. Pa 1.6 THP, ki je btw vgrajen tudi v novem miniju, je tudi biser, če mene vprašaš.

Best engine of the year 2010 and best new engine of the year 2010


Nič ne pomaga. Zadeva je preveč komplicirana in predraga. Podobne rezultate lahko dobijo samo s turbino.

Btw...niso vse 1.4 TSI mašine twincharged.

ja RS je drugo ;) 1.6THP je odlicna masina, ampak rajsi imam gen1 cooper s(R53) ker je avto cisto drugacen :) v novem je masina res bolj napredna, ampak imam rajsi supercharger :) SC whine je zelo adictive :))

Spock83 ::

IvoJan je izjavil:

Zheegec je izjavil:

1.6 16V vprašanje če ima dosti moči za "poganjat" kompresor. Pa še ekstra višja poraba je.
Pa sklopka pa menjalnik še vedno ostajajo...

moj mini ga brez problema poganja, je pa res da je serijski. poraba pa je kar brutalna, trenutno počiva na 14,2/100km mestne vožnje.


To ga ti non stop pritiskaš ali pa imaš nekaj narobe z avtomobilom.

Blinder ::

krneki0001 je izjavil:

IvoJan je izjavil:

to s kompresorjem in turbino se imenuje twincharger. tudi novi turbaki ne vlecejo dobro v nizkih obratih ce imajo eno veliko turbino. zato ima vecina novejsih avtov twin turbo. manjsa turbina pokrije turbo lag velike turbine. je pa kar velika razlika med cooper s R53 in cooper s R56, ni samo turbo ali supercharger, kompletne masina je cisto drugace zasnovana, R56 ima tudi direkten vbrizg ki ga R53 nima.



TFSI je pa VAGov odgovor na turbino in kompresor skupaj. Vendar je pa poraba teh avtov kr huda, pa ko kaj crkne, gre premoženje, če je treba mašino razdirat.

IvoJan je izjavil:

to nikakor, sploh pa ne na francoza :D zadevo bo razgnalo. megan RS trophy s svojo 2.0 turbo masino spravi ven komaj 225BHP, tako da kle bi jih bilo max nekih 170-180 ampak je močno predrago glede na pridobljene konje.




Polo gti z kompresor+turbo, 180 konji ima isto deklarirano porabo kot polo 1.4 85 konjev.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

šernk ::

ja če je parkiran v garaži :))

vsakega turbinca se da vozit varčno, s tem da se odpoveš pospeškom, a ko pritisneš po stopalki za plin je zgornja meja nedoločena :)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

IvoJan ::

Spock83 je izjavil:

IvoJan je izjavil:

Zheegec je izjavil:

1.6 16V vprašanje če ima dosti moči za "poganjat" kompresor. Pa še ekstra višja poraba je.
Pa sklopka pa menjalnik še vedno ostajajo...

moj mini ga brez problema poganja, je pa res da je serijski. poraba pa je kar brutalna, trenutno počiva na 14,2/100km mestne vožnje.


To ga ti non stop pritiskaš ali pa imaš nekaj narobe z avtomobilom.

ja ne vozim ga lih kot po jajcih ;)

Buggy ::

za mestno voznjo cisto nic cudna poraba za 200KM turbinca s tezo 1.2 tone in malce bolj tezko nogo.

WarpedGone ::

šernk je izjavil:

ja če je parkiran v garaži :))

vsakega turbinca se da vozit varčno, s tem da se odpoveš pospeškom, a ko pritisneš po stopalki za plin je zgornja meja nedoločena :)


Nah, čez 29l/100km še ni šel cagr :P
Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Ja, preko 30l/100Km je možno samo res pedal do konca pa še v klanec.
Edino Ferrari je imel krepko preko 50l v istih pogojih :)

IvoJan ::

mojega sem spravil na 33L/100km trenutne porabe, ko sem lovil imprezo na avtocesti :D

Buggy ::

IvoJan je izjavil:

mojega sem spravil na 33L/100km trenutne porabe, ko sem lovil imprezo na avtocesti :D


to je samo do kje ima racunalnik limit (v praksi je dosti vec) moj 2.0 turbo ima to pri 39l/100km in pri voznji v hrib, ga kar pogosto videvam

IvoJan ::

kater avto pa vozis?

Buggy ::

nic posebnega, gre za klasicno SAAB turbo masino (0.7 bara) in njihovo elektroniko (Trionic 8), rahlo cipano (205 KM) in postavljeno v suhoparno, letnik 2007 druzinsko skoljko v obliki karavana s tezo 1.6 tone :D

WarpedGone ::

39 bencinar je isti rang kot 28 dizla. 2.0 turbo.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: sasli ()

djordjevic ::

Buggy je izjavil:

nic posebnega, gre za klasicno SAAB turbo masino (0.7 bara) in njihovo elektroniko (Trionic 8), rahlo cipano (205 KM) in postavljeno v suhoparno, letnik 2007 druzinsko skoljko v obliki karavana s tezo 1.6 tone :D

Meni je bila vedno limuzina bolj všeč. Pri karavanu me osebno najbolj moti debelina med vrati in streho. Wtf mora biti tisto tako debelo, kot da voziš napol rešilca? Ampak me ne čudi - saab je bil vedno samosvoj. Do bridkega konca. Ko so naredili imo svoj najboljši avto vseh časov. :(
No grave is deep enough to keep us in chains.

mat xxl ::

Mene pa zanima ali je na Meganu 3, kdo že naredil kako dodatno zvočno izolacijo kabine, saj je vsaj v kupeju zadnje generacije prav neverjetno koliko hrupa z ceste pride čez vrata v kabino.

krneki0001 ::

Buggy je izjavil:

nic posebnega, gre za klasicno SAAB turbo masino (0.7 bara) in njihovo elektroniko (Trionic 8), rahlo cipano (205 KM) in postavljeno v suhoparno, letnik 2007 druzinsko skoljko v obliki karavana s tezo 1.6 tone :D



Pol si ga pa mal mal nateral.

Saab 95 aero (2.3 turbo - 272KM) sem spravil na 94 litrov porabe v klanec.

mat xxl je izjavil:

Mene pa zanima ali je na Meganu 3, kdo že naredil kako dodatno zvočno izolacijo kabine, saj je vsaj v kupeju zadnje generacije prav neverjetno koliko hrupa z ceste pride čez vrata v kabino.



Filc mengeš ima samolepilno zadevo, ki jo nalimaš v notranjosti (na pleh), pa kr dobro zaduši vse zunanje zvoke.

Sam sem odprl vsa vrata (obloge dol) in na notransjo stran pleha nalimal to zadevo, pa v prtljažniku vse obloge stran in vse polimal s to zadevo, pa je avto mnogo bolj tih sedaj v notranjosti.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

Kolk ur dela ti je to vzelo, realno?
Zbogom in hvala za vse ribe

krneki0001 ::

Ker sem takrat ravno moj stari avto generalno obnavljal, sem si vzel čas in delal vse skupaj kake 3 dni, da je bilo vse lepo polimano. Vrata so mi vzela največ časa.

Pomoje da bi za kak nov avto, če bi šlo vse lepo narazen, porabil kak dan ali pa mogoče 2 popoldneva.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

SkIDiver ::

Ne se hecat s filcem v notranjosti vrat! Namreč skozi notranjost vrat teče tudi voda pri vožnji v dežju, pranju, itd... Če se filc napije vode panti vrat ne bodo ravno godno predli.

Nimam znanja iz akustike ampak sklepam, da če bi rad zadušil zvok, ki pride preko vrat je v notranjosti vrat najbolje zunanji del pleha polimati s ploščami za dušenje zvoka, ki se uporablja v avtoakustiki, pod vratno tapeto pa uporabiš samolepilno peno, ki se uporablja za dušenje hrupa ventilacijskih kanalov. Tako se ti ne bo nič napilo vode, plošče v vratih bodo dušile hrup, ki bi ga lahko povzročala vibracija zunanjega dela pleha na vratih, pena pod tapeto pa bo zadušila zvok.

EDIT
Za notranjost vrat
Pod vratno tapeto

PS: Zgolj kot predlog. Najbolje vprašat za nasvet v trgovini z avtoakustiko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: SkIDiver ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bencin ali diesel? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
446101857 (60739) Berserker
»

Prvi avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14525891 (21693) krneki0001
»

Zakaj sploh bencinarja? (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Na cesti
743186037 (151050) Spajky
»

Kaksen avto vozite? (strani: 1 2 3 434 35 36 37 )

Oddelek: Loža
1849296142 (218274) dottor
»

Proizvajalci avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7416681 (14298) El Barto

Več podobnih tem