» »

Referendum o kaznih za prometne prekrške

strani: 1 ... 7 8 9 10 11

Pšenični ::

"Tako je. Vem, da imate "normalni ljudje" raje več kot en osebni avtomobil na osebo, meni pa se to zdi odveč, še posebej v luči tega da čeprav bi bilo doma dovolj prostora še za štiri do pet vozil, ga v mestu, kamor bi se verjetno moral prevažati z vozilom, če bi si ga lastil, ni. Za kolo se seveda vedno najde prostor, zato praviloma uporabljam tega."

No, se strinjam, vendar jaz nimam možnosti da bi avto delil in s tem stroške. To s kolesom sploh. Jaz ga tudi uporabljam, kjer le morem. Zato me zelo motijo pijančki in divjaki, in zato podpiram visoke kazni, ker pač balkanci ne zastopijo drugače, kot represijo. Mislm da smo v Sloveniji kar se tiče vozniške kulture in ostalega...."živi balkanci".

Mr.B ::

Problem je ta, da če se voziš z avtobusom v Ljubjano, se ti poceni kripa z vsemi stroški, ki jih prinese, pride še vedno ceneje, kot vožna z Avtobusom. In tega noče nihče sanirati.
V Ljubljani bomo gradili še dva nova parkirišča, en pod Ilirijo, drugi pod tržnico. Toliko o namigu reševanja javnih prevozov. Šele in šele, ko bo cena bencina tako visoka, da bodo začeli Ljubljančani voziti s kolesi, od zunaj pa po 2+ na avto, Šele takrat bodo začeli razmišljati o ureditvi. Ok za Ljubljano ni strahu, da parkirnih prostorov ne bo preveč, bodo javni uslužbenci dobili skonto...
Večina v PRIVATNEM Sektorju ni tako dobro plačana,
kot se s pogromom nanje skuša prikazati, številke iz,
konteksta so brca mimo in so za 20% pod zagotovljenim minimalcem.

jype ::

telbanc> Mislm da smo v Sloveniji kar se tiče vozniške kulture in ostalega...."živi balkanci".

Jaz pa mislim, da nismo. Strinjam se z WarpedOne, da je narobe, da nas ima država za debile, na vseh področjih (tudi v prometu). Predpisi morajo biti optimizirani za pragmatično večino, ne za ekstremne primere - te naj ima pravico in dolžnost disciplinirati policija, ta pa naj le bo pod strogim nadzorom.

Mr.B> Problem je ta, da če se voziš z avtobusom v Ljubjano, se ti poceni kripa z vsemi stroški, ki jih prinese, pride še vedno ceneje, kot vožna z Avtobusom. In tega noče nihče sanirati.

Ti kar začni s konkurenčno ponudbo - mnogi, ki niso zadovoljni s trenutno, bodo nove veseli!

Double_J ::



A to jype vozi? Čista poezija...:P
Dve šivanki...

Pšenični ::



"A to jype vozi? Čista poezija.."

Jure malo drugače...Nurburgring....tisto prej je z službenim , tole pa privat....ko gre v Nemčijo skoči še na Nurburbring...da si spuca hormone in potem vozi po pravilih, ko nedolžna ovčka.

Hočem reči, da bi morali imeti tudi mi kaj takega.

Pred leti je bila možnost na krasu, pa so zeleni vse ustavili...

Zgodovina sprememb…

jype ::

Ne maram hitre vožnje. Naporna, potratna, brez vsake smiselne prednosti pred umirjeno, zmerno in varčno vožnjo.

telbanc> Jure malo drugače...Nurburgring....tisto prej je z službenim , tole pa privat....ko gre v Nemčijo skoči še na Nurburbring...a si spuca hormone in potem vozi po pravilih.

Alfa Romeo? To je tista italijanska podružnica Zastave?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

v sloveniji bi _nujno_ potrebovali poligon, kjer bi lahko vozniki pošteno pritisnili na plin brez da bi ogrožali kogarkoli okoli sebe. Na cesto pa divjanje nikakor ne sodi.

Na žalost pa pri nam zakone pišejo tako, da zaradi ekstremnih primerov potem plačujejo vsi, tudi tak ki gre 51 km/h namesto 50..zaradi egoista ki ga policija ujame pri vožnji s hitrostjo 150 tam kjer je omejitev 50.


Naredili bi recimo nekaj km dolgo progo, vstopnina da bi lahko tam vozil bi bila pa recimo 50 EUR na avto na dan. S takšno vstopnino bi hitro pokrili stroške izdelave proge saj sklepam da bi bil obisk ogromen.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Pšenični ::

"v sloveniji bi _nujno_ potrebovali poligon, kjer bi lahko vozniki pošteno pritisnili na plin brez da bi ogrožali kogarkoli okoli sebe. Na cesto pa divjanje nikakor ne sodi."

ZEleni bi moral takrat držat gobec pa bi imeli danes dirkališče.

http://www.primorske.si/Primorska/Sredn...

Zgodovina sprememb…

jype ::

A v Nemčijo vam je predaleč hodit na dirkališče?

Pšenični ::

"A v Nemčijo vam je predaleč hodit na dirkališče?"

Zdej če se voziš pretežno s kolesom, si verjetno pozabil kašne so cene bencina.

Gray_Warden ::

absolutno. Že tako imam popolnoma zaseden urnik zaradi službe in faksa in nikakor nimam časa hodit v Nemčijo samo zato da bi pritiskal na gas. Če bi imeli tak poligon v sloveniji pa bi se na hitro zategnil tja, naredil nekaj krogov in šel domov.

Niti ne nameravam dat toliko denarja za bencin. nima prav nobenega smisla.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

jype ::

telbanc> Zdej če se voziš pretežno s kolesom, si verjetno pozabil kašne so cene bencina.

Še en plus za zmerno vožnjo! Tisti mali dizel s posnetka zgoraj požre 3.8l na 100km, kadar ga ne vozi babica - manj, če se večino časa vozi po avtocesti (je pa res, da se po avtocesti praviloma vozi približno s 100 km/h in zelo redko hitreje - poraba pri 130 je že prek 5).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Gray_Warden ::

jype

poraba goriva ne bo nikoli izgovor za zmerno vožnjo. Ljudje avte danes vozijo popolnoma isto kot so ga vozili takrat ko je stal še 100 sit na liter goriva. Tudi če bi bila cena goriva 2 € na liter, bi vozili na isti način.

Treba je spremeniti miselnost voznikov, kar s kaznimi ne bodo dosegli. Če drugega ne, naj na vsak ovinek postavijo policista z radarjem in kazni znižajo. Na tak način bi vozniki mogoče dojeli da nima smisla divjat ker te že za naslednjim ovinkom čaka policist. Zdaj pa itak vsak da v garmina POI točke kjer so vnešene pogoste lokacije radarjev in posluša radijska obvestila o radarjih in s takšnim načinom obstaja 99% verjetnsot da se bo foto-shootingu svojega vozila izognil.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Grey ::

Če bo referendum, sem takoj za. Po avtocesti bi morala biti hitrost Minimalna in ne Maksimalna. Dostikrat se zgodi, da se peljem 130km/h, pred mano pa se najde nek kreten s 120 km/h in ga grem pač prehitet s 130 km/h in pritisne po gasu...seveda...kaj bo neki Peugeot prehiteval Bavarca. Tako se gremo lahko nadrkavanje do končne destinacije. ZATO pravim, da bi hitrosti morale biti na avtocestah minimalne dovoljene hitrosti. In uvesti bi morali kake licence za avtoceste.

Če nisi sposoben hitro reagirati in spremljati visoko dinamičnega prometa na avtocesti, se ustrezno vključevati s pospeševalnega pasu na vozni pas (te telebani so mi najbolj carski in se včasih iz principa furam po voznem pasu mimo pospeševalnega po omejitvah, da vidim, kaj cepci SPLOH razmišljajo med vključevanjem, ker je velika večina voznikov trotov, ki nimajo blage veze o dinamiki vožnje in bi jim dal peljat samo po parkirišču, pa še to ne, ker bi lahko kak avto opraskali).

Pa za tiste hiške na avtocestah...prevelik hitrostni šok je kar naenkrat s 130-150 peljati 40 km/h...za živce zgubit, kako se vleče ta čas (seveda se najdejo pogosto tudi kaki radarji, ko policiji primanjkuje denarja v proračunu). Najraj bi poklical kake Strojane, da razmontirajo te pofukane bajtice.

Kar se pa tiče glede znakov za konec naselja...postavljeni so praktično VEDNO po zadnji hiši, ko je že narava in +/- 15m je siva cona za pospeševanje/zaviranje, kar se mene tiče. Ker če moram skozi znak pripeljat 50 km/h, potem lahko tudi pred znakom pospešim do 90km/h.

Ne ubija hitrost, ubija človeška neumnost.

djordjevic ::

Grey je izjavil:

Pa za tiste hiške na avtocestah...prevelik hitrostni šok je kar naenkrat s 130-150 peljati 40 km/h...za živce zgubit, kako se vleče ta čas (seveda se najdejo pogosto tudi kaki radarji, ko policiji primanjkuje denarja v proračunu). Najraj bi poklical kake Strojane, da razmontirajo te pofukane bajtice.

Zato pa imaš postopno nižanje dovoljene hitrosti. 130-> 100-> 80-> 60-> 40. Ampak, ja. Je treba peezdit. ;((
No grave is deep enough to keep us in chains.

Gray_Warden ::

problem hišk je v tem da dokler morajo tovornakarji tam ustavljat in plačevat cestnino in potem spet pospeševat je praktično nemogoče odstraniti hiške. Kako pa bi tovornakarji se potem vključevali nazaj v promet?!? Kaj bi tovornakarjem preprečevalo da ne bi šli recimo enostavno naprej brez da bi se ustavili in plačali cestnino??

Na avtocesti je omejitev 130 km/h zato ker je od 100-130 km/h vožnja najbolj ekonomična. Takoj ko pospešiš do 150 se poraba drastično zviša.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Motiš se glede obojga.

Cestninske hiške samo za tovornjake so nekaj povsem običajnega. Na prekmurski AC že je tako, v avstriji tudi, itd.
Kaj preprečuje tovornjaku da se pelje mimo? Natanko ista reč, ki teb preprečuje da greš na AC brez vinjete i.e. kazen če te dobijo. In ni dvoma, da te dobijo, če furaš kamion in greš mimo.

Poraba ni digitalna zadeva in je odvisna od avtomobila do avtomobila. Meja na 130 je postavljena iz precej drugih razlogov prej, kot pa kakšno šparanje goriva. Razlika v porabi pri 120 in 130 je kakih 10%, nič magičnega.

zato ker je od 100-130 km/h vožnja najbolj ekonomična.

Ti v avtu očitno nimaš prikaza trenutne porabe.
Če bi ga mel, tega nebi tako samozavestno trdil.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Zgodovina sprememb…

Gray_Warden ::

vem iz tega da če vozim 130 imam porabo 7 litrov, če pa vozim 150 pa 8 litrov.

razlika torej je..

prav tako se mi zdi rahlo nemogoče da bi tovornjakarji normalno pospeševali in se vključevali nazaj v promet če se voznikom že zdaj zdi brezveze upočasnjevati ob cesntinskih postajah. Potem bi kolona vozil drvela okoli 130 km/h mimo tovornjakarjev, tisti pa bi morali magično pospešiti... no go pri slovenskih voznikih.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

WarpedOne ::

Ja, itak da je razlika.
Sam ne takšna kot jo prodajaš zgoraj. In ne pri vseh ista.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

Grey ::

Gray_Warden je izjavil:

problem hišk je v tem da dokler morajo tovornakarji tam ustavljat in plačevat cestnino in potem spet pospeševat je praktično nemogoče odstraniti hiške. Kako pa bi tovornakarji se potem vključevali nazaj v promet?!? Kaj bi tovornakarjem preprečevalo da ne bi šli recimo enostavno naprej brez da bi se ustavili in plačali cestnino??

Na avtocesti je omejitev 130 km/h zato ker je od 100-130 km/h vožnja najbolj ekonomična. Takoj ko pospešiš do 150 se poraba drastično zviša.

You're not thinking outside the box... pasov je na cestninski postaji brez ABC pasu, v popvprečju 4. Torej...2 pustiš - vozni in prehitevalni, ostala 2 porabiš za pospeševalni pas z ABC postaje... v tisti razdalji do znaka konec 40 km/h mislim, da lahko vsak tovornjak potegne do 90 km/h..., če ne se potegne pospeševalni pas malo v odstavni pas in je stvar rešena. Simple as that.

Gray_Warden ::

govorim za večino avtov. Če obstajajo avti ki imajo isto porabo pri 150 kot pri 100, toliko bolje za njihove lastnike. Samo pri večini vozil se poraba razlikuje za vsaj 1 liter.

Grey imaš prav. vendar policisti potem ne bi mogli z radarji merit tako kot lahko zdaj...
Prav tako se darsovci ne bi mogli postavt med 2 hiški in pregledovat če imajo vozila vinjete....=)
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Grey ::

Gray_Warden je izjavil:

govorim za večino avtov. Če obstajajo avti ki imajo isto porabo pri 150 kot pri 100, toliko bolje za njihove lastnike. Samo pri večini vozil se poraba razlikuje za vsaj 1 liter.

Grey imaš prav. vendar policisti potem ne bi mogli z radarji merit tako kot lahko zdaj...
Prav tako se darsovci ne bi mogli postavt med 2 hiški in pregledovat če imajo vozila vinjete....=)

No vidiš. Torej se strinjaš, da so CPP kazni in policija na cesti zato, da polnijo proračun? Zakaj mora biti denarna kazen? Zakaj ne samo pike? Ko jih dosežeš neko število, imaš prepoved vožnje za 2 mesca in ponovno CPP izpit na Roško. Zakaj moram plačevati 1200€ kazni, če lahko meni otežijo lajf tako, da dobim 2 mesečno prepoved vožnje? Denarna kazen ni NIČ drugega kot polnjenje policijskega proračuna. To je čisti biznis, nič drugega.

Gray_Warden ::

nisem nikoli rekel da so denarne kazni najboljši način za kaznovanje. Sem pa rekel da bi morali kazni znižati in postaviti policista na vsak ovinek.

Gray_Warden je izjavil:


Treba je spremeniti miselnost voznikov, kar s kaznimi ne bodo dosegli. Če drugega ne, naj na vsak ovinek postavijo policista z radarjem in kazni znižajo. Na tak način bi vozniki mogoče dojeli da nima smisla divjat ker te že za naslednjim ovinkom čaka policist.
Why so serious?

Zgodovina sprememb…

Grey ::

Gray_Warden je izjavil:

nisem nikoli rekel da so denarne kazni najboljši način za kaznovanje. Sem pa rekel da bi morali kazni znižati in postaviti policista na vsak ovinek.

1. del se strinjam, s slednjim pa ne. Policisti bi morali biti bolj pogosto na območju nižjih hitrosti (30 in 50) in v okolici šol, bolnišnic. Celovško, avtoceste in regionalke pa naj pustijo pri miru.

Looooooka ::

Ce vsako leto(ko je proracun po nekem nakljucju se bolj prazen kot prejsnje leto) recejo, da imajo visje kazni statisticno dober vpliv na stevilo nesrec s poskodbami in stevilom nesrec s smrtnim izzidom...zakaj potem ne zracunajo kok bi mogle bit velke kazni, da takih nesrec sploh ne bi bilo in jih lepo ne dvignejo.Mogoce ker sami vejo, da je to pac BS in da filajo proracun?

Gray_Warden ::

avtoceste naj pustijo pri miru, regionalke pa vseeno pazijo. Velikokrat vidim da tam kjer je omejitev 60 zaradi takšnih in drugačnih razlogov (recimo da se bliža nepregleden ovinek), kakšen prinori in potem zavira na polno in komaj spelje ovinek. Takšne bi bilo prav tako treba kaznovat....vendar njega skoraj sigurno ne bodo nikoli zalotili, mene bodo pa slikali če bom šel v naselju 51.
Why so serious?

Looooooka ::

Zdej te bojo oglobili skoraj na vsaki ulici v Ljubljani.Sj so v zadnjih 5 mescih skoraj vse oznacili kot obmocje mirne voznje...ceprav se tam v zadnjih 10 letih ni rodil skoraj noben otrok.Po moji ulici in okoli se sploh ne sme vozit hitreje kot 10km/h...kar pomen, da clovek rabi 10 minut, da sploh pride na Dunajsko ce zeli slediti zakonu.
Nateg.

Grey ::

Gray_Warden je izjavil:

avtoceste naj pustijo pri miru, regionalke pa vseeno pazijo. Velikokrat vidim da tam kjer je omejitev 60 zaradi takšnih in drugačnih razlogov (recimo da se bliža nepregleden ovinek), kakšen prinori in potem zavira na polno in komaj spelje ovinek. Takšne bi bilo prav tako treba kaznovat....vendar njega skoraj sigurno ne bodo nikoli zalotili, mene bodo pa slikali če bom šel v naselju 51.

Tudi če pelje več, dokler ga ne seka, je po mojem mnenju OK. Ker smo že ugotovili, da so omejitve včasih prenizke glede na to, da se da tudi po vlažni cesti speljat krepko nad omejitvijo in še vedno znotraj zmogljivosti (izhodi/vhodi na avtocesto npr.).
Vidiš to je pa drugi problem. 130 km/h ni 130/kmh, ampak je 120 km/h. Ravno tako pri 50 km/h. Oni s superiorno tehnologijo merijo nas, ki imamo kamenodobno (rad bi se peljal točno 50, torej moram po števcu voziti čez palec). Kako bomo rešili to? :)

Looooooka je izjavil:

Zdej te bojo oglobili skoraj na vsaki ulici v Ljubljani.Sj so v zadnjih 5 mescih skoraj vse oznacili kot obmocje mirne voznje...ceprav se tam v zadnjih 10 letih ni rodil skoraj noben otrok.Po moji ulici in okoli se sploh ne sme vozit hitreje kot 10km/h...kar pomen, da clovek rabi 10 minut, da sploh pride na Dunajsko ce zeli slediti zakonu.
Nateg.

Neeee, ne moreš to no.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

Double_J ::

http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/v...

Tle pa verjetno ne merijo...
Dve šivanki...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Double_J ()

BlaY0 ::

Gray_Warden je izjavil:

Na avtocesti je omejitev 130 km/h zato ker je od 100-130 km/h vožnja najbolj ekonomična. Takoj ko pospešiš do 150 se poraba drastično zviša.

Odvisno od tipa avtomobila. Pri enoprostorcih se že s 110 na 130 drastično zviša. Jaz sem itak za omejitev 110 na AC tako kot imajo na Švedskem. Pa ne zaradi varnosti (ker ni bistveno večja oziroma sploh ni večja) ampak zaradi ekonomičnosti in izpustov.

gokky ::

Dodatno vlogo igra tudi hrup. Verjemite, da ni lepo spati 100m od kake nemške AC, kjer se sme voziti "poljubno hitro".

Avstrija ima zaradi izpustov in hrupa omoejeno hitrost na 100km/h na delu turske avtoceste.

Invictus ::

Tukaj se lepo vidi (iz vseh postov) zakaj država viša kazni.

Preprosto ljudje ne dojamejo da se je treba držati pravil, predpisov in zakonov in jih veselo kršijo. Naloga države je pa da kršitelje ujamejo in jih ustrezno kaznuje.

Seveda bi lahko država malo drugače privila ljudi, ki konstantno delajo iste napake (npr. za začetek pijance), ampak tako deluje to po celi Evropi.

Ko si boste nehali zatiskati oči in hvaliti svoje super naravne sposobnosti ter pokazati malo strpnosti na cesti, bo mogoče splošno stanje malo boljše.

LP I.

BlueRunner ::

Naloga države je pa da kršitelje ujamejo

Tukaj še vedno šepamo...

Mr.B ::

Invictus, ?, najprej moraš odstraniti problem, tega pa kot vzor Ljudje vzamejo od pastirjev. Ne moreš razmneti da se saj v javnosti ne kaže dvojnega obraza....
Večina v PRIVATNEM Sektorju ni tako dobro plačana,
kot se s pogromom nanje skuša prikazati, številke iz,
konteksta so brca mimo in so za 20% pod zagotovljenim minimalcem.

Grey ::

BlaY0 je izjavil:

Gray_Warden je izjavil:

Na avtocesti je omejitev 130 km/h zato ker je od 100-130 km/h vožnja najbolj ekonomična. Takoj ko pospešiš do 150 se poraba drastično zviša.

Odvisno od tipa avtomobila. Pri enoprostorcih se že s 110 na 130 drastično zviša. Jaz sem itak za omejitev 110 na AC tako kot imajo na Švedskem. Pa ne zaradi varnosti (ker ni bistveno večja oziroma sploh ni večja) ampak zaradi ekonomičnosti in izpustov.

Poraba je popolnoma lepo rešljiva z overdrive prestavo.

BlaY0 ::

Grey je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Gray_Warden je izjavil:

Na avtocesti je omejitev 130 km/h zato ker je od 100-130 km/h vožnja najbolj ekonomična. Takoj ko pospešiš do 150 se poraba drastično zviša.

Odvisno od tipa avtomobila. Pri enoprostorcih se že s 110 na 130 drastično zviša. Jaz sem itak za omejitev 110 na AC tako kot imajo na Švedskem. Pa ne zaradi varnosti (ker ni bistveno večja oziroma sploh ni večja) ampak zaradi ekonomičnosti in izpustov.

Poraba je popolnoma lepo rešljiva z overdrive prestavo.

Pridi jo zmontirat v moj avto.

Grey ::

BlaY0 je izjavil:

Grey je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Gray_Warden je izjavil:

Na avtocesti je omejitev 130 km/h zato ker je od 100-130 km/h vožnja najbolj ekonomična. Takoj ko pospešiš do 150 se poraba drastično zviša.

Odvisno od tipa avtomobila. Pri enoprostorcih se že s 110 na 130 drastično zviša. Jaz sem itak za omejitev 110 na AC tako kot imajo na Švedskem. Pa ne zaradi varnosti (ker ni bistveno večja oziroma sploh ni večja) ampak zaradi ekonomičnosti in izpustov.

Poraba je popolnoma lepo rešljiva z overdrive prestavo.

Pridi jo zmontirat v moj avto.

Gre se za to, da bi jo morali meti vsi novi avtomobili. Sčasoma avtomobilov brez take prestave ne bi bilo več.

jype ::

Overdrive prestava ne pomaga popolnoma nič, ker zračni upor raste s kvadratom hitrosti, zato je moč, ki je potrebna za premagovanje zračnega upora, treba od nekje dobiti.

Grey ::

jype je izjavil:

Overdrive prestava ne pomaga popolnoma nič, ker zračni upor raste s kvadratom hitrosti, zato je moč, ki je potrebna za premagovanje zračnega upora, treba od nekje dobiti.

A dej no bučke prodajat.

While it can afford a higher top speed, the overdrive gear is really about efficiency. Generally speaking, the faster an engine runs, the more fuel it burns. An overdrive gear lets the engine run at a lower rpm to maintain the vehicle’s cruising speed.

jype ::

Ja, maš prov. Najbolš kr not dat prestavo, ki ti omogoča vozit 900km/h pri 800rpm, pa si zmagal!

BlaY0 ::

A je ta graf s streho dol al gor?

WarpedOne ::

Overdrive prestava ne pomaga popolnoma nič, ker zračni upor raste s kvadratom hitrosti, zato je moč, ki je potrebna za premagovanje zračnega upora, treba od nekje dobiti.


Ja, upor raste, vseeno je pa neki razlike v internih izgubah al se ti dizl pr 130 kmh vrti z 2000 al 3000 obrati. Dolga 6. prestava je na AC dobra zadeva.
Jaz npr. jo pogrešam pri konstantni vožnji po AC. Moja prejšnja 120 KM mašina se je pri 130 vrtela z 2300 obrati, sedanja 180 KM pa z 2500. Poskočnost je ustrezno večja, poraba pa tut.

Kar je pa vse skup OT. Funkcija omejitve na AC ni siljenje ljudi v šparanje ampak zagotavljanje reda na cesti. Da si lahko privoščiš no-limit cesto nucaš vsaj tri ali štiri vozne pasove plus odstavnega, da obstaja vsaj teorija da imaš večino časa prosto pot. Je "luštno" ko ti pri 200 nekdo zapre pot s svojimi varčini 100 kmh...
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

amigo_no1 ::

Kakšen je Cx in kotalni upor v tem primeru (graf) ?

Zgodovina sprememb…

jype ::

Nimam pojma in v resnici tudi ni pomembno - graf pokaže, da za 140 km/h potrebuješ dvakrat več moči kot za 100 km/h.

BlaY0 ::

V bistvu lahko še mnogo več, če gre za visok avto ala enoprostorec... zato sem prašal.

WarpedOne ::

Ne, dvakratnik moči izhaja iz narave zadeve in ne oblike vozila.
Ali gre za škatlast enoprostorec ali ultraaerodinamično raketo se pa pokaže tako, da raketa pri 140 potrebuje manj moči kot enoprostorec pri 100. Za oba pa velja, da za 140 potrebujeta dvakrat več kot za 100.

To velja tudi za motor, pecikel in supermana.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

energetik ::

Amen. S težjo prestavo dosežeš lahko le to, da se motor vrti v delovni točki z boljšim izkoristkom.
Torej da npr. namesto pri 4000rpm in 40Nm navora voziš pri 2000rpm in 80Nm, kar da enako moč in boljši izkoristek. Ampak tudi s tem ne moreš voziti kar neskončno hitro z majhno porabo. Ker pri recimo 130km/h bo poraba večja kot pri 100km/h, pa četudi ima motor morda pri 130km/h boljši izkoristek.

BlaY0 ::

Warped: Ja o čem pa govorimo??? O porabi ane. Večjo moč ko razvijaš v nekem momentu, večja je poraba. Sploh pa nisem ciljal na obliko krivulje ampak njeno pozicijo na grafu, to je to o čemer ti pišeš. In v primeru enoprostorca se krivulja premakne v levo kar pomeni da ne rabiš za to hitrost 2x večje ampak že recimo 2,5x večjo moč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

WarpedOne ::

"Ukrivljenost krivulje" v grobem ni odvisna od oblike vozila, ker je ta krivulja vsota različnih faktorjev, ki se z naraščanjem hitrosti različno hitro spreminjajo.
Ampak tut za enoprostorec velja faktor 2 med 100 in 140. Je pa res, da lahko to pomeni 50 in 100 kW, namesto 20 in 40 za avtomobil.
What do you Think to Know?
Why do you Think you Know it?

BlaY0 ::

Ne. Če se skala spodaj raztegne, faktor ne bo več samo 2.
strani: 1 ... 7 8 9 10 11


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Policijska kazen

Oddelek: Loža
473867 (2478) Gandalfar
»

Vožnja pod vplivom alkohola

Oddelek: Problemi človeštva
341383 (960) M-XXXX
»

Kazen prehitra vožnja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
618752 (7525) jrtjtejtt
»

Kazen za minimalno prekoračitev hitrosti?

Oddelek: Loža
484043 (2614) Loki
»

Avto, ki ne more iti prehitro

Oddelek: Loža
472064 (803) SkIDiver

Več podobnih tem