Prijavi se z GoogleID

» »

Hitra železniška povezava LJ - KR

Hitra železniška povezava LJ - KR

strani: 1 ... 6 7 8 »

letmein ::

Za naslednje leto se govori o nakupu 20 garnitur Stadler-jevih DMU-jev, če bo načrt financiranja šel po načrtih(računajo na EU sredstva).

DexterBoy ::

Khmm... nisem bral vseh strani, ampak, ali je kdo sploh pomislil ali pa omenil, da bi, namesto, da vse živo in mrtvo trpamo v Zokigrad, raje kaj premaknemo iz prestolnice ven?
Lahko bi dali kakšno ministrstvo v Maribor, Koper, Kranj, Novo mesto...
Ali se mora RES čisto vse vrteti okoli Ljubljanice???
Ne glede na to, da sem živel do Kristusovih let v samem centru prestolnice, nisem nikoli dojel, kateri so bili tisti dejavniki, ki so SAMO življenje ovrednotili kot kakovostnejše glede na življenje v ostalih predelih Slovenije, glede na to, da sedaj nisem "žabar"...
To, da imaš bližino vsega, NI merilo, da je tvoje življenje kwalitetno... žal.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
http://www.avtofil.si/

Pepca*Kardelj ::

letmein je izjavil:

Za naslednje leto se govori o nakupu 20 garnitur Stadler-jevih DMU-jev, če bo načrt financiranja šel po načrtih(računajo na EU sredstva).


Definiraj "garniture" v tem primeru. Bodo s tem zamenjali vse - 40 let in čez pra-stare Gomulke?

Zgodovina sprememb…

letmein ::

Pepca*Kardelj je izjavil:

letmein je izjavil:

Za naslednje leto se govori o nakupu 20 garnitur Stadler-jevih DMU-jev, če bo načrt financiranja šel po načrtih(računajo na EU sredstva).


Definiraj "garniture" v tem primeru. Bodo s tem zamenjali vse - 40 let in čez pra-stare Gomulke?



Garniture se sestavlja v "sprege"(vlake). Nadomestili naj bi serijo 713/715 (Kanarček). DMU je kratica za diesel multiple units, kar pomeni, da so nove garniture mišljene za uporabo na progah, ki niso elektirficirane. Drugače pa je na splošno stanje na SŽ glede vlakov bolj ali manj porazno - premalo vsega, premalo denarja za remonte starih lokomotiv(denarja za nove ni). Hvalijo se z dobičkom, na podlagi rezanja vzdrževanja/investicij, medtem ko je kraška proga v obupno slabem stanju, enako s koprsko progo.. važno da se hvalijo po časopisju.

http://www.miniaturna-zeleznica.com/SZ7...

Pregled vlakov v uporabi SŽ:
http://vlaki.miniaturna-zeleznica.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: letmein ()

Karaya 52 ::

Nerentabilne proge bi ze zdavnaj morali crtati in investirati v najbolj profitabilne. Tako pa stihijsko popravljajo tu in tam v globalu pa mreza razpada. Gradnja tira do letalisca nima smisla, ce ne bo vlak vozil na vsaj 20 minut - to pa gotovo ne bo. Verjetno bi vec zasluzili, ce bi iz Ljubljane organizirali kombi prevoze do letalisca. Sem pa med drugim slisal raznorazne utopicne nebuloze, da se bodo Avstrijci na letalisce JP vozili z vlaki SZ.

Okapi ::

Gradnja tira do letalisca nima smisla, ce ne bo vlak vozil na vsaj 20 minut
A ne bi raje kar na 5 minut?;(( Vlak do letališča bi bil v resnici zelo dobrodošel in čisto uporaben že, če bi vozil na eno uro. V povprečju bi moral nanj čakati pol ure, če bi urnik uskladili s poleti, pa še malo manj.

O.

Karaya 52 ::

Ocitno verjames, da je lahko vlak LJ-letalisce s to frekvenco dobickonosna zadeva. Letalisce ima letno milijon potnikov od tega bi verjetno po optimisticnem scenariju kaksna petina koristila vlak. Tole je v globalu za SZ pljunek v morje, ki bi pa drago stal. Druga varianta je, da bilo letalisce samo vmesna postaja ampak potem izgubijo na rentabilnosti sedanje gorenjske proge plus na letalisce bi se cijazil precej dlje. Skratka, skoraj nemogoce bo z vlakom konkurirati prevozom po avtocesti A2 do letalisac. Hebat ga, Ljubljana ni London, ceprav si nekateri to domisljajo. ;((

Karaya 52 ::

Nasploh slovenski zeleznicarji na veliko fantazirajo, samo poglejmo projekt drugega tira do Kopra, ki 20km potuje po tunelih, nekaj po viaduktih, malenkost pa po "normalni" trasi. To je projekt, ki ga je PS obljubljala, zdaj pa nic. Realnost, hebiga. Se bolj heceno je ljubljansko zeleznisko vozlisce, ki je kar v hribu pod Roznikom. Kao 200km/h track. Fantasti! Naj raje tistih par kilometrov tira do Trsta zgradijo, pa del pri Celju nadgradijo, da bodo lahko vozili avstrijski tovorni vlaki. V realnosti pa remonti zgledajo tako, da izrabljene pragove in tracnice zamenjajo z malo manj izrabljenimi pragovi in tracnicami.

Okapi ::

Ocitno verjames, da je lahko vlak LJ-letalisce s to frekvenco dobickonosna zadeva. Letalisce ima letno milijon potnikov od tega bi verjetno po optimisticnem scenariju kaksna petina koristila vlak.
Se pravi bi jih šlo po tisoč na dan, če malo zaokrožimo, in sto na en vlak. IMHO povsem rentabilna zadeva.

O.

fosil ::

Okapi je izjavil:

Ocitno verjames, da je lahko vlak LJ-letalisce s to frekvenco dobickonosna zadeva. Letalisce ima letno milijon potnikov od tega bi verjetno po optimisticnem scenariju kaksna petina koristila vlak.
Se pravi bi jih šlo po tisoč na dan, če malo zaokrožimo, in sto na en vlak. IMHO povsem rentabilna zadeva.
O.

Matematike ti pa ne gre?
To je 500 na dan.
Poleg tega je to samo 250 za prihod in 250 za odhod.
Od tega jih gre nekaj v smeri Ljubljane, nekaj v smeri Kranja.
In pri 10 vožnjah na dan prideš do kakšnih 10-20 ljudi na vlak.
Res zelo rentabilno.
Sicer pa že itak vozi bus, ki pobira in odlaga ljudi tudi izven glavne postaje in je zato za veliko ljudi bolj priročen.
Če torej upoštevaš še bus boš imel manj kot 10 potnikov na vlak.

Pa 20% ljudi na vlak je zelo optimistično. Komu pa se ljudi vlačit kufre v center Ljubljane in potem na vlak?
Pač dobiš prevoz od kakšnega znanca ali družinskega člana :P
Tako je!

Karaya 52 ::

Glede na ceno kombijskega prevoza, 4EUR, bi moral biti vlak cenejsi, nekje 3EUR. Ob 1000 prevozih pride to 3000EUR na dan oz. milijon stotisoc na leto. Zelo bogo kaze. Vrednost investicije bo verjetno pri 50-100 milijonih. Also? Minus da glava pece. Zdaj pa stojte in glejte, kako bo drzava rinila v ta projekt.

Zgodovina sprememb…

Matako ::

Letališče je poseben primer, ker tukaj so taksiji in podobni naročeni prevozi tradicionalno zelo močni - tudi če imaš vlak vsakih 5 minut pa ti bodo še vedno odpeljali pol "tvojih" potnikov, pač tako je. Saj po pravici povedano bi mene tudi. Izjema so mogoče kake azijske variante (recimo Peking) ampak tam imaš že letališče tako zgrajeno, druga demografija, razmerja... pa še "vlak" je druge vrste.

Tale naša vaška steza pa je skoraj narejena posebno za taksiste.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Matako ::

In ja, dajte raje z železnico povezati Slovenijo z Italijo, kot je treba. Mislim, halo? Žalostno je, da se ne da normalno več v Trst z vlakom.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Tiger ::

Ena od varianta je, da bi v Lj-Vižmarje obstejočo progo ločili na dva dela, obstoječi bi vodil na Šk. Loke, novo progo pa bi ob avtocesti zgradili v smeri Kranj, nekje pri letališču na bi se ta proga potem ločila še na letališko. V Kranju bi v tem primeru zgradili novo železniško postajo (ali na Zlatem polju ali na Primskovem v bližini nakupovalnih centrov). Ta proga bi se potem vrnila na obstoječo nekje pri Besnici in nadaljevala na Jesenice (po obstoječi). Več informacij na povezavi.

Pepca*Kardelj ::

Matako je izjavil:

In ja, dajte raje z železnico povezati Slovenijo z Italijo, kot je treba. Mislim, halo? Žalostno je, da se ne da normalno več v Trst z vlakom.


Ja! V Kranjsko goro tudi ne! ;((

Mr.B ::

Če bo šlo tako dalje, bomo železnice zaradi zastarelosti, samo še za javni promet uporabljali. Za Tonažo/nosilnost tirov niso že dolgo primerna. No ampak ko boš obstoječo infrastrukturo obnovil, o drugi del potniškega dela, postal nesmiselno...
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Karaya 52 ::

Vcasih je ozkotirna zeleznica Parenzana potekala med Trstom in Porecem. Potem pa je 4km tira na nasi strani izginilo in zdaj Kopra in Trsta v tem demilitariziranem obmocju pod nadzorom Modrih celad ni vec mogoce povezati z zeleznico. Zaradi napete situacije, ki jo predstavlja nevarnost italijanske tankovske invazije, na izgradnjo nekaj kilometrskega tira ne moremo racunati. Tako nam ne preostane nic drugega kot gradnja fantasy Discovery Channel tira pod kraskim povrsjem do Divace, za picle milijarde in pol evrov.

Okapi ::

Tale naša vaška steza pa je skoraj narejena posebno za taksiste.
Taksiji so dragi (letališki še zlasti) in jih ljudje uporabljajo v glavnem ker ni bolj priročnega/hitrega prevoza. Meni se vlak iz letališča vedno zdi najbolj praktična pot v mesto.

Vcasih je ozkotirna zeleznica Parenzana potekala med Trstom in Porecem. Potem pa je 4km tira na nasi strani izginilo in zdaj Kopra in Trsta v tem demilitariziranem obmocju pod nadzorom Modrih celad ni vec mogoce povezati z zeleznico.
Ne vem sicer, kaj zdaj fantaziraš, ampak Porečanko so ukinili leta 1935, ker ni bila rentabilna (avtobusi in ladje so bile cenejše in proga je ves čas poslovala z izgubo), tračnice so pa odmontirali in poslali v Etiopijo (kamor pa niso prišle, ker se je ladja potopila).

O.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Matako ::

Okapi je izjavil:

Tale naša vaška steza pa je skoraj narejena posebno za taksiste.
Taksiji so dragi (letališki še zlasti) in jih ljudje uporabljajo v glavnem ker ni bolj priročnega/hitrega prevoza. Meni se vlak iz letališča vedno zdi najbolj praktična pot v mesto.


Govorim konkretno za Brnik-LJ. Relacija je zelo kratka, da te ne bankrotira (jasno naročeno, ne pobrano) in zastoji so redki - pot z avtom do Brnika je za svetovne razmere izredno predvidljiva. V veliko večjih mestih je vožnja z avtom na letališče dolga in nepredvidljiva in tam ima vlak zelo veliko prednost.

V naprej naročen taksi je zelo dobra varianta za Brnik. Ne pozabiti, da je treba s postaje v LJ še kam priti. Jaz vedno uporabljam taksi, saj na tako kratki razdalji nima smisla ljubiti ježa s čim drugim.
/\/\.K.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matako ()

Karaya 52 ::

Zeleznica je prakticna v kaksnem Parizu, kjer je linija do CDG navadna podaljsana linija, ki te pripelje v center mesta do vecje postaje, kjer potem prestopas. Tako je v vecini vecjih mest. V LJ pa je turist itak prisiljen vzeti taksi na zelezniski postaji, tako da nisi nic kaj profitiral. Anyway, meni bi bila ideja ok, ce bi bilo letalisce zgolj postajalisce drugega gorenjskega tira, gradnja slepega kraka je pa strel v prazno.

Italijani so pustili svoj nastavek Parenzane vse do meje v upanju, da bo nasa stran sposobna herojskega napora izgradnje manjkajocih dobrih treh kilometrov tira. Nasi so se raje odlocili za kraski Gotthard, ki bo, paradoksalno, se vedno daljsi od avstroogrske trase od Trsta od Divace. Bo vsaj drag, ce ze ne optimalen, pje.

mihaf ::

Karaya 52 je izjavil:

Vcasih je ozkotirna zeleznica Parenzana potekala med Trstom in Porecem ...


Še danes Slovenijo in Trst povezujeta dve trasi - ena iz Sežane, druga pa iz Krepelj.

Zakaj se po teh trasah ne odvija potniški promet, je pa drugo vprašanje. Da je trasa, ki vodi mimo Krepelj in Repentabra mrtva, je posledica tudi očitno načrtnega zanemarjanja proge Jesenice - Nova Gorice - Sežana s strani slovenskih veleumov. Kljub temu, da jo tako sovražijo in so praktično skoraj popolnoma ukinili tovorni promet na njej, se število potnikov povečuje.

Zakaj pa ni več potniškega vlaka čez glavno traso, torej čez Sežano, pa je bolj vprašanje za naše zahodne sosede. Kot mi je znano, so problem prav oni.

Karaya 52 ::

Pustmo potniski promet. Govori se, da bo Luka Luka Koper propadla, ce ne dobi drugega tira. No, z izgradnjo manjkajocih treh kilometrov dobri drugi tir, preko Trsta do Sezane. Hec je, da je ta linija krajsa od slovenskega kraskega Gottharda. Samo v tem primeru bi nekaj slovenskih deviskih vagonov moralo voziti po fasisticnih tracnicah. Smo se za to borili? :(

Zgodovina sprememb…

mihaf ::

Karaya 52 je izjavil:

Pustmo potniski promet. Govori se, da bo Luka Luka Koper propadla, ce ne dobi drugega tira. No, z izgradnjo manjkajocih treh kilometrov dobri drugi tir, preko Trsta do Sezane. Hec je, da je ta linija krajsa od slovenskega kraskega Gottharda. Samo v tem primeru bi nekaj slovenskih deviskih vagonov moralo voziti po fasisticnih tracnicah. Smo se za to borili? :(


Nisem železničar, ampak kot je slišati iz njihovih krogov, je z Italijani velik problem in se z njimi ne da kaj dosti zmenit. In če imaš edino slovensko luko odvisno od njih, tudi ni dobro. Če bi Koper povezali tja preko, potem bi šel ves tovorni promet čez Pontebsko progo. In potem lahko slovenske železnice kar ukinemo. Luka Koper bi sicer lahko dobro živela (sicer ne vem, kako bi na to gledali Italijani), vse pri nas bi pa propadlo.

S tuneli pod krasom in podobnimi neumnostmi za 2. tir Divača Koper se tudi sam ne strinjam. Marsikaj bi se dalo narediti že z razširitvijo sedanje trase na nekaterih odsekih in preusmeritvijo določenega dela tovora mimo Divače čez Novo Gorico. Ne pa da gre vse čez LJ in potem na Jesenice ... Osebno ne vidim razloga za drugi tir LJ - Jesenice, o katerem tudi sanjajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihaf ()

Karaya 52 ::

Če bi Koper povezali tja preko, potem bi šel ves tovorni promet čez Pontebsko progo. In potem lahko slovenske železnice kar ukinemo. Luka Koper bi sicer lahko dobro živela (sicer ne vem, kako bi na to gledali Italijani), vse pri nas bi pa propadlo.


No saj, to mi je jasno, da jih v resnici ne skrbi za Luko ampak za monopol SZ nad koprskim tovorom. To se vidi z lune. Zato tudi ne nadgradijo dela pri Celju, ki bi omogocal voznjo avstrijskim lokomotivam. To so slovensko-balkanske igrice, ki so zaradi liberalizacije zelezniskega prometa, zapisane koncu.

_commandos_ ::

Karaya 52 je izjavil:

Če bi Koper povezali tja preko, potem bi šel ves tovorni promet čez Pontebsko progo. In potem lahko slovenske železnice kar ukinemo. Luka Koper bi sicer lahko dobro živela (sicer ne vem, kako bi na to gledali Italijani), vse pri nas bi pa propadlo.


No saj, to mi je jasno, da jih v resnici ne skrbi za Luko ampak za monopol SZ nad koprskim tovorom. To se vidi z lune. Zato tudi ne nadgradijo dela pri Celju, ki bi omogocal voznjo avstrijskim lokomotivam. To so slovensko-balkanske igrice, ki so zaradi liberalizacije zelezniskega prometa, zapisane koncu.


po slovenskih železnicah vozijo tovor iz luke koper tudi drugi tuji prevozniki (rca, adria transport, austria rails in čehi ). Za vožnjo po sloveniji pa avstrijci potrebujejo multisitemske lokomotive zaradi razlik v el. napajalnem sistemu.

Karaya 52 ::

AFAIK so problem osne obremenitve pri Celju zato do Sentilja vozijo SZ. Konflikt seveda izhaja iz incestoidnega razmerja med SZ kot prevoznikom in SZ ko upravljalcem omrezja. To se bo v prihodnosti moralo lociti.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Karaya 52. To, da odsek od Celja do Poljčan in od MB do Šentilja ni nadgrajen na 22,5T osnega pritiska, tuje prevoznike ne moti ravno preveč. So si v ta namen omislili dizelske Herkulese z osno obremenitvijo 18T in že kar nekaj časa vozijo po tem koridoru. Tukaj imaš primer iz Poljčan, posnet enkrat aprila lani:

 LTE Herkules skozi Poljčane

LTE Herkules skozi Poljčane



Na tem koridorju še sicer prevladujejo SŽ, samo drugi so tudi prisotni...

LP

Jože

jest10 ::

letmein je izjavil:

Za naslednje leto se govori o nakupu 20 garnitur Stadler-jevih DMU-jev, če bo načrt financiranja šel po načrtih(računajo na EU sredstva).


A imaš glede tega kakšen vir?
Ali je to spet le eno sanjarjenje na strani vlaki.info, tako kot že par let o nakupu novih tovornih dizlovk?>:D
strani: 1 ... 6 7 8 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Smučišče 2864 (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
45496091 (38838) M-Power
»

Parkirni avtomati - Bežigrad (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15621492 (16058) solatko
»

Nepravilno parkiranje - napačen naslov na listku (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
619364 (4579) krho

Več podobnih tem