Forum » Na cesti » Formula 1 2010
Formula 1 2010
noraguta ::
drugač pa ferrari je pridobil hitrost na hitrih stezah. če je RB prazen ga še drži, polno naložena je pa ferrari nekoliko hitrejši.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
ttommy ::
Ferrari osli.Ja po mojem itak zahtevek od Santanderja.Zakaj bi plačevali Ferrariju mastno za dirkača svoje države,če ga moštveni kolega poje za malico.Nisem gledal podelitve pokalov-kako sta se držala oba Ferrarista?
Se je Alonso obnašal,kot da je z ne vem kako dobro vožnjo zmagal?Bi radi naredili iz njega drugega Šumija,iz Felipeja pa drugega Barichela?
Samo jim ne bo ratalo,ker nimajo superiornega dirkalnika.....
Se je Alonso obnašal,kot da je z ne vem kako dobro vožnjo zmagal?Bi radi naredili iz njega drugega Šumija,iz Felipeja pa drugega Barichela?
Samo jim ne bo ratalo,ker nimajo superiornega dirkalnika.....
Gamer
noraguta ::
Ferrari osli.Ja po mojem itak zahtevek od Santanderja.Zakaj bi plačevali Ferrariju mastno za dirkača svoje države,če ga moštveni kolega poje za malico.Nisem gledal podelitve pokalov-kako sta se držala oba Ferrarista?
Se je Alonso obnašal,kot da je z ne vem kako dobro vožnjo zmagal?Bi radi naredili iz njega drugega Šumija,iz Felipeja pa drugega Barichela?
Samo jim ne bo ratalo,ker nimajo superiornega dirkalnika.....
no ja no masa ne poje glih alonsota. je pa res ,da ga ta ne more prehitet.
ah držala sta se oba kot bi jima kol v rit nabil.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
lurker ::
Mah, tale FIA. 50 let je bil to moštveni šport, kjer so znotraj moštva veljala pravila. Pred desetletji je drugi dirkač med dirko odstopil svoj avto, da je lahko prvi dirkač pripeljal do cilja. Na Tour de France ravno toliko, da pomagači ne peljejo par tisoč km na 'pakettregerju' prvo primadono v moštvu.
Todt mora spucat te angleške zahojence, ki clueless producirajo pravila, ki so vsak dan bolj kretenska. Še sami rabijo en mesec, da ugotovijo kaj so sploh zapisali v njih.
Todt mora spucat te angleške zahojence, ki clueless producirajo pravila, ki so vsak dan bolj kretenska. Še sami rabijo en mesec, da ugotovijo kaj so sploh zapisali v njih.
šernk ::
ta pravila so nastala ravno zaradi kritik nad ferrarijem 8 let nazaj, ko so že v začetku sezone jasno pokazali kdo mora zmagovati, potem so pa uvedli to pravilo...
100k $ kazni? pa kaj so smešni pri FIA? očitno se jim gre le za denar in pobiranje le tega. če so že postavili pravila, da ukazi iz moštev niso dovoljeni, potem naj bo kazen hujša kot nek drobiž za njih. vsaj odvzem doseženih točk v konstruktorskem prvenstvu na tej dirki, kar bi pa ferrari zaradi dvojne zmage bolelo precej bolj kot tistih 100k$ kazni
100k $ kazni? pa kaj so smešni pri FIA? očitno se jim gre le za denar in pobiranje le tega. če so že postavili pravila, da ukazi iz moštev niso dovoljeni, potem naj bo kazen hujša kot nek drobiž za njih. vsaj odvzem doseženih točk v konstruktorskem prvenstvu na tej dirki, kar bi pa ferrari zaradi dvojne zmage bolelo precej bolj kot tistih 100k$ kazni
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
ABX ::
Ferrari ponovno ne igra po pravilih.
Ali FIA odstrani to pravilo ali naj pravilno kaznuje to obnašanje. Ker finančne kazni za Ferrari ne pomenijo nič.
Ali FIA odstrani to pravilo ali naj pravilno kaznuje to obnašanje. Ker finančne kazni za Ferrari ne pomenijo nič.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Jst ::
Menda bi ta finančna kazen bolela samo HRT :))
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
CHAOS ::
Pravilo je bedasto in v praksi neizvedljivo.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
BlackHole ::
Pravilo je res bedasto, ker lahko vsak laik izvede ta ukaz preko zveze precej bolj preprosto. Ne morem verjet, da so pri Ferrariju to nardili tako očitno (prespal, dirka je bla živi dolgačas). Kazen bi pa tudi morala bit točkovna, ne pa denarna, če bi hoteli preprečit taka dogajanja. Amapk pri FIA-i to že vejo in jim očitno ni kaj dosti mar.
LP Marko
Tilen ::
Če bi Ferrariju odvzeli točke bi FIA profitirala 0, tako pa bodo dobili 100.000$.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Jst ::
Ravno dovolj za nekajdnevni (recimo za dirkaški vikend) pristan jahte... v Monaku.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
CHAOS ::
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/stor...
Čeprav me je poteza tekom dirke zmotila, se konec koncev povsem strinjam s tem kar pravita Ecclestone in Coulthard. In če malo premislimo, sta Massa in Smedley naredila moštvu medvedjo uslugo. Stvari so bile sigurno domenjene na sestankih znotraj Ferrarija že pred samo dirko, zelo verjetno že kar pred vikendom. Podpiše pogodbo potem pa igra užaljenega kekca. Naj bi spokal drugam, če misli, da se mu godi krivica.
Čeprav me je poteza tekom dirke zmotila, se konec koncev povsem strinjam s tem kar pravita Ecclestone in Coulthard. In če malo premislimo, sta Massa in Smedley naredila moštvu medvedjo uslugo. Stvari so bile sigurno domenjene na sestankih znotraj Ferrarija že pred samo dirko, zelo verjetno že kar pred vikendom. Podpiše pogodbo potem pa igra užaljenega kekca. Naj bi spokal drugam, če misli, da se mu godi krivica.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
ABX ::
http://en.espnf1.com/f1/motorsport/stor...
Čeprav me je poteza tekom dirke zmotila, se konec koncev povsem strinjam s tem kar pravita Ecclestone in Coulthard. In če malo premislimo, sta Massa in Smedley naredila moštvu medvedjo uslugo. Stvari so bile sigurno domenjene na sestankih znotraj Ferrarija že pred samo dirko, zelo verjetno že kar pred vikendom. Podpiše pogodbo potem pa igra užaljenega kekca. Naj bi spokal drugam, če misli, da se mu godi krivica.
Popolnoma neumestna debata. Obstaja pravilo ki je Ferrari kršil, ali se odstrani pravilo ali se primerno kaznuje v primeru kršitve.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
Ferrari in Red Bull sta spet favorita.
http://www.formula1.com/results/season/...
http://www.formula1.com/results/season/...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Super Sonic ::
Steza na Hungaroringu se imenuje tudi Monaco brez stolpnic, zato je pole zelo pomemben. V tej luči kaže na gladko zmago Vettla (vreme bo suho in sončno).
Predvideva se, da RB nagne svoj motor za kvalifikacije na ekstremno raven in tako skoraj preobremeni Renaultov 8 valnik. Na dirki takšna postavitev motorja ni možna, zato je sama dirkalna hitrost na strani Ferrarija (če odmislimo McLaren, ki se je zaštrikal v razvoju), toda to jim kaj dosti na tej dirki ne bo pomagalo.
Za konkurenco je sicer problematičen drugi sektor, pa tudi v tretjem sta RB danes letela (še posebno Vettel).
Predvideva se, da RB nagne svoj motor za kvalifikacije na ekstremno raven in tako skoraj preobremeni Renaultov 8 valnik. Na dirki takšna postavitev motorja ni možna, zato je sama dirkalna hitrost na strani Ferrarija (če odmislimo McLaren, ki se je zaštrikal v razvoju), toda to jim kaj dosti na tej dirki ne bo pomagalo.
Za konkurenco je sicer problematičen drugi sektor, pa tudi v tretjem sta RB danes letela (še posebno Vettel).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Jst ::
McLaren je kazal dober potencial, potem ko so pa začeli z izpuhom skozi difuzor, jim nekako ne gre najbolje.
Mogoče je pa to dobro, pa bi nekaj dirk pred koncem imeli tri moštva in vsaj tri dirkače, ki bi se borili za naslov(e).
Mogoče je pa to dobro, pa bi nekaj dirk pred koncem imeli tri moštva in vsaj tri dirkače, ki bi se borili za naslov(e).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
"McLaren je kazal dober potencial, potem ko so pa začeli z izpuhom skozi difuzor, jim nekako ne gre najbolje."
McLaren je letos od začetka sezone deloval drugače kot RB dirkalnik. Zanašali so se predvsem na tehnično dovršenost, močan motor in F zračnik, še vedno pa so bili v pomenu podtlaka (tako kot vsi ostali) dokaj zadaj. Sedaj je prišel čas, ko je RB naredil korak naprej, McLarnu pa je zmanjkalo nabojev v pištoli in prisiljeni so se igrati s podtlakom. Več kot očitno jim ne gre in tale premor jim bo prišel prav (čeprav se načeloma ne dela ta čas). Woking švica, o tem ni dvoma.
Presenčenje v tem smislu je Ferrari, ki letos ni postregel niti z eno novostjo, pa je trenutno zelo konkurenčen. Praktično je celotni dirkalnik F10 skopiran (malo od RB, malo od McLarna) toda, deluje.
McLaren je letos od začetka sezone deloval drugače kot RB dirkalnik. Zanašali so se predvsem na tehnično dovršenost, močan motor in F zračnik, še vedno pa so bili v pomenu podtlaka (tako kot vsi ostali) dokaj zadaj. Sedaj je prišel čas, ko je RB naredil korak naprej, McLarnu pa je zmanjkalo nabojev v pištoli in prisiljeni so se igrati s podtlakom. Več kot očitno jim ne gre in tale premor jim bo prišel prav (čeprav se načeloma ne dela ta čas). Woking švica, o tem ni dvoma.
Presenčenje v tem smislu je Ferrari, ki letos ni postregel niti z eno novostjo, pa je trenutno zelo konkurenčen. Praktično je celotni dirkalnik F10 skopiran (malo od RB, malo od McLarna) toda, deluje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Super Sonic ::
"Čeprav me je poteza tekom dirke zmotila, se konec koncev povsem strinjam s tem kar pravita Ecclestone in Coulthard."
Na potezi je FIA. To je važno.
Če pogledamo kronologijo dogajanja tekom sezone, ugotovimo, da je Alonso povsem zasenčil Masso. Slednji od poškodbe naprej ni več pravi in me prav nič ne zanima kaj pravijo pri Ferrariju, ko je govora o formi Masse. Je izgubljen, danes naprimer, je plesal po celotni stezi. Od dirkalnika zahteva preveč, Smedley pa mu ni v oporo. Zgrešeni apex zavoji se poznajo v vsakem sektorju, potrošnja gume je na višjem nivoju kot pri Alonsu. In to se dogaja že od prvega dne - prvih testiranj.
Ob pogledu na lestivco se hitro ugotovi, da je tistih, ki letos stavijo na Masso, zelo malo. Slaba bira točk in konstantno hitrejši Alonso, to je realnost. Praktično se lahko zapiše, da je Massa prvi dirkač od šestih (Button, Hamilton, Webber, Vettel in Alonso), ki je letos že položil orožje v borbi za naslov.
Manever, ki je bil sproduciran v Nemčiji ima globlje ozadje. Gre za spor, ki traja od začetka prvega dne, ko je Alonso prestopil prag Ferrarija. Na domače dvorišče Felipija, ki se ima za Italjansko primadono.
Iz dirke v dirko se je spor stopnjeval. Spomnimo se spornih prehitevanj Alonsa, držanja Masse ALonsa za seboj, čudežnega pomanjkanja goriva v dirkalniku Felipeja, ipd. Spor je dosegel vrh (ali hribček) po Silverstonu, ko sta si po dirki izmenjala nekaj krepkih. Massa je namreč Alonsa obtožil, da je on kriv za njegovo predrto pnevmatiko in bla, bla naprej.
Skregana kot sta bila, sta prišla v Nemčijo. Dirkalnik se je pokazal za zanimivo hitrega in kmalu se je videlo, da je možnost za zmago na dosegu roke. Felipe je skakal ob super mehki različiči gume, češ, končno. NO, ta "končno" ni nikoli prišel, Alonso je bil spet hitrejši (gre za običajni zaostanek Felipeja, 0,2 do 0,5s). Veliko sreče za Masso je bilo že v soboto, ko je dosegel pol sekunde slabši rezultat od Alonsa, pa je vseeno dosegel 3 mesto.
Dirka se je začela, Seba je grdo in na meji regularnosti zaprl Alonsa in Massa je švignil mimo. In začelo se je.
Trijo, Dominicali, Smeadley in Massa, so odlični prijatelji. Odlični prijatelji proti biznisu. Montezemolo, Santader, Alonso in še kdo, so skakali, češ, Felipe, umakni se. Na sceno je prišel stari dobri Chris Dyer in odredil naslednje. Alonsa naj se spusti 3s za Felipeja in če bo razlika ostala enaka, Massa zmaga, v nasprotnem gre Alonso naprej. Volk sit, koza cela. Skoraj.
Alonsu sicer ni bilo najbolj všeč, da mora znova dokazati svojo premoč, ampak Felipejeva moč v moštvu je pač takšna. Razliko je razbil za šalo in se postavil za Masso, Stelli, Dyerju in Dominicaliju pa poslal jasno sporočilo - You can see that this is ridiculous. V tem trenutno ni bilo prav nič spornega. Hitrejši dirkač hoče naprej, v boj za naslov. V tem smislu zadeva ni niti približno enaka tisti iz pred let, ko je Rubens moral MS spuščati naprej tudi takrat, ko je bil občutno hitrejši. Ovinek številka 6 je v Nemčiji pravi za takšne manevre in zadeva bi bila zaključena.
Toda ne. Na sceno je stopil Smeadley in Felipeju tako očitno zjamral vse skupaj, da se je celo najbolj debel navijač prebudil, padel iz kavča, se nalil s pirom in preklel Ferrari. Svoje je dodal še Felipe, ki je manever izvedel tako, da je ta isti navijač skočil do stropa.
Po dirki je Felipe igral prizadetega fantka, ki mu ljubi Ferrari ne da živeti.
Zaradi nereda v ekipi je enostaven manever, ki je jasen sam po sebi (ali bi vi pričakovali, da bi Renault pustil Petrova zmagati, če bi se Kubica boril za naslov?), spremenil v tone napisanega in ponovno je tu črni madež na F1.
FIA bi v tem primeru morala Ferrari izključiti iz prvenstva.
In ko smo že ravno pri tej debati, FIA. Sami delegati so na zadnjih dveh dirkah močno ogoljufali predvsem Alonsa. Neprimerna kazen za Lewisa in spuščeni varnostni avto v Valenciji, kazen za Alonsa v Silverstonu pa je tako ali tako bila poglavje zase. Sramotno v obeh primerih.
In tu človek ne več kaj je huje: zmešani delegati FIA ali zafrustrirana Rob Smedley in Felipe Massa.
Na potezi je FIA. To je važno.
Če pogledamo kronologijo dogajanja tekom sezone, ugotovimo, da je Alonso povsem zasenčil Masso. Slednji od poškodbe naprej ni več pravi in me prav nič ne zanima kaj pravijo pri Ferrariju, ko je govora o formi Masse. Je izgubljen, danes naprimer, je plesal po celotni stezi. Od dirkalnika zahteva preveč, Smedley pa mu ni v oporo. Zgrešeni apex zavoji se poznajo v vsakem sektorju, potrošnja gume je na višjem nivoju kot pri Alonsu. In to se dogaja že od prvega dne - prvih testiranj.
Ob pogledu na lestivco se hitro ugotovi, da je tistih, ki letos stavijo na Masso, zelo malo. Slaba bira točk in konstantno hitrejši Alonso, to je realnost. Praktično se lahko zapiše, da je Massa prvi dirkač od šestih (Button, Hamilton, Webber, Vettel in Alonso), ki je letos že položil orožje v borbi za naslov.
Manever, ki je bil sproduciran v Nemčiji ima globlje ozadje. Gre za spor, ki traja od začetka prvega dne, ko je Alonso prestopil prag Ferrarija. Na domače dvorišče Felipija, ki se ima za Italjansko primadono.
Iz dirke v dirko se je spor stopnjeval. Spomnimo se spornih prehitevanj Alonsa, držanja Masse ALonsa za seboj, čudežnega pomanjkanja goriva v dirkalniku Felipeja, ipd. Spor je dosegel vrh (ali hribček) po Silverstonu, ko sta si po dirki izmenjala nekaj krepkih. Massa je namreč Alonsa obtožil, da je on kriv za njegovo predrto pnevmatiko in bla, bla naprej.
Skregana kot sta bila, sta prišla v Nemčijo. Dirkalnik se je pokazal za zanimivo hitrega in kmalu se je videlo, da je možnost za zmago na dosegu roke. Felipe je skakal ob super mehki različiči gume, češ, končno. NO, ta "končno" ni nikoli prišel, Alonso je bil spet hitrejši (gre za običajni zaostanek Felipeja, 0,2 do 0,5s). Veliko sreče za Masso je bilo že v soboto, ko je dosegel pol sekunde slabši rezultat od Alonsa, pa je vseeno dosegel 3 mesto.
Dirka se je začela, Seba je grdo in na meji regularnosti zaprl Alonsa in Massa je švignil mimo. In začelo se je.
Trijo, Dominicali, Smeadley in Massa, so odlični prijatelji. Odlični prijatelji proti biznisu. Montezemolo, Santader, Alonso in še kdo, so skakali, češ, Felipe, umakni se. Na sceno je prišel stari dobri Chris Dyer in odredil naslednje. Alonsa naj se spusti 3s za Felipeja in če bo razlika ostala enaka, Massa zmaga, v nasprotnem gre Alonso naprej. Volk sit, koza cela. Skoraj.
Alonsu sicer ni bilo najbolj všeč, da mora znova dokazati svojo premoč, ampak Felipejeva moč v moštvu je pač takšna. Razliko je razbil za šalo in se postavil za Masso, Stelli, Dyerju in Dominicaliju pa poslal jasno sporočilo - You can see that this is ridiculous. V tem trenutno ni bilo prav nič spornega. Hitrejši dirkač hoče naprej, v boj za naslov. V tem smislu zadeva ni niti približno enaka tisti iz pred let, ko je Rubens moral MS spuščati naprej tudi takrat, ko je bil občutno hitrejši. Ovinek številka 6 je v Nemčiji pravi za takšne manevre in zadeva bi bila zaključena.
Toda ne. Na sceno je stopil Smeadley in Felipeju tako očitno zjamral vse skupaj, da se je celo najbolj debel navijač prebudil, padel iz kavča, se nalil s pirom in preklel Ferrari. Svoje je dodal še Felipe, ki je manever izvedel tako, da je ta isti navijač skočil do stropa.
Po dirki je Felipe igral prizadetega fantka, ki mu ljubi Ferrari ne da živeti.
Zaradi nereda v ekipi je enostaven manever, ki je jasen sam po sebi (ali bi vi pričakovali, da bi Renault pustil Petrova zmagati, če bi se Kubica boril za naslov?), spremenil v tone napisanega in ponovno je tu črni madež na F1.
FIA bi v tem primeru morala Ferrari izključiti iz prvenstva.
In ko smo že ravno pri tej debati, FIA. Sami delegati so na zadnjih dveh dirkah močno ogoljufali predvsem Alonsa. Neprimerna kazen za Lewisa in spuščeni varnostni avto v Valenciji, kazen za Alonsa v Silverstonu pa je tako ali tako bila poglavje zase. Sramotno v obeh primerih.
In tu človek ne več kaj je huje: zmešani delegati FIA ali zafrustrirana Rob Smedley in Felipe Massa.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
Jst ::
2krat CRAP!
Včeraj sem napisal post, pa vidim, da ga ni zgoraj za SuperSonic-ovim. Drugi crap: zaspal med kvalifikacijami.
SS: Felipe je letos spet dobri stari Felipe, ki ko opazuješ njegove čase med dirko, nihajo za pol sekunde gor in dol (pa če je sam, nekaj sekundna prednost dirkača pred njim, za njim pa tudi ni bilo nobenega, da bi ga pritiskal). Točno tako, kot leta pred nesrečo.
Lani, ko je imel nesrečo inje ves Ferrari delal zanj, je bila izjema. Takrat je celo nekako lahko vozil konstantne čase.
Zato se mi Massa nikoli ni zdel za kandidata za naslov ali ga imel za vrhunskega voznika.
Včeraj sem napisal post, pa vidim, da ga ni zgoraj za SuperSonic-ovim. Drugi crap: zaspal med kvalifikacijami.
SS: Felipe je letos spet dobri stari Felipe, ki ko opazuješ njegove čase med dirko, nihajo za pol sekunde gor in dol (pa če je sam, nekaj sekundna prednost dirkača pred njim, za njim pa tudi ni bilo nobenega, da bi ga pritiskal). Točno tako, kot leta pred nesrečo.
Lani, ko je imel nesrečo inje ves Ferrari delal zanj, je bila izjema. Takrat je celo nekako lahko vozil konstantne čase.
Zato se mi Massa nikoli ni zdel za kandidata za naslov ali ga imel za vrhunskega voznika.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
njok ::
Nobenega komentarja na dirko? :)
Schumacher bo dobil +10 mest na startu v Spa-ju, Mercedes in Renault pa vsak po $50000 kazni za nesposobnosti pri postankih.
Schumacher bo dobil +10 mest na startu v Spa-ju, Mercedes in Renault pa vsak po $50000 kazni za nesposobnosti pri postankih.
njok ::
A ni bil razlog da se je preveč oddaljil od Webbra med SC-jem? Sicer pa kar huda kazen, ali kdo ve če je to po pravilniku ali so to komisarji določili?
ABX ::
Nobenega komentarja na dirko? :)
Schumacher bo dobil +10 mest na startu v Spa-ju, Mercedes in Renault pa vsak po $50000 kazni za nesposobnosti pri postankih.
Končno ena kazen za neumna blokiranja pri prehitevanju.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
Neumna blokiranja? Mislm fak no, tole res postaja ena pussy serija, ne pa motošport...
A je potrebno da se kdo poškoduje?
Vijugat po ravnini in stiskat ostale voznike proti zidu ni F1.
Kot je rekel Rubens, obstaja nenapisano pravilo med vozniki, in to je, da ko si zbereš linijo se je držiš.
Na BBC, poleg komentatorjev, tako Coulthard kot Brundel sta obsodila manever MS. Ampak naš PIPI verjetno ve več.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Super Sonic ::
"Točno tako, kot leta pred nesrečo."
Ja ni čisto tako, ker do sedaj še ni pošteno premagal Alonsa 1:1. Razlika bolj nastaja zaradi Alonsa, ki vsak krog ne odpelje na meji. Naprimer letos je Felipejev zaostanek zelo podoben zaostanku Romaina Grosjeana lansko leto. S tem, da je Grosjean dirkal pri Renaultu, Massa pa je v matičnem moštvu okoli katerega je bil F10 tudi izdelan. Ampak izgleda, da jih to ne moti. Biznis pač.
"Ma dej to FIA-o je treba ukint, drive through za Vettla?? Zakaj?"
Ma Vettel niti ni tako sporen (zajebal je v razdalji do Marka za SCjem, ker se je hecal z radijsko zvezo in med tem naredil razliko do vodilnega večjo od 10 avtomobilov - pač pravilo), veliko bolj je sporen prihod SC. Čista manipulacija, nobene potrebe po tem SC danes ni bilo in spet smo gledalci ogoljufani. Saj sem že zgodaj napisal, da res ne vem kdo je hujši - FIA, delegati, moštva ali pa pravilnik. Vedno je nekdo vidno opeharjen.
Dirka sama posebi nič posebnega, razen štale v boksih, neumestnega SC in odličnega Marka, ki je odpeljal brez napake. Odličen tudi Petrov.
Nadaljevanje sezone bo še kako zanimivo, vprašanje je samo, koga bodo opeharili najmanj.
Kar se pa tiče Šumija - spet totalen poden v performasu, totalno izgubljen in razglašen MB in Ross Brawn, manever pa niti ni bil tako sporen, čeprav seveda, ko je videl, da je šel Rubens na desno in da ne more več nazaj na levo, bi lahko odpru kakšen centi. Iz tega danes bi lahko bila še huda reč, ampak če se ozremo po zgodovini MSa, vidimo veliko podobnih manevrov. Opozoril bi predvsem na povsem uničene pnevmatike pri MS ob koncu dirke.
Ja ni čisto tako, ker do sedaj še ni pošteno premagal Alonsa 1:1. Razlika bolj nastaja zaradi Alonsa, ki vsak krog ne odpelje na meji. Naprimer letos je Felipejev zaostanek zelo podoben zaostanku Romaina Grosjeana lansko leto. S tem, da je Grosjean dirkal pri Renaultu, Massa pa je v matičnem moštvu okoli katerega je bil F10 tudi izdelan. Ampak izgleda, da jih to ne moti. Biznis pač.
"Ma dej to FIA-o je treba ukint, drive through za Vettla?? Zakaj?"
Ma Vettel niti ni tako sporen (zajebal je v razdalji do Marka za SCjem, ker se je hecal z radijsko zvezo in med tem naredil razliko do vodilnega večjo od 10 avtomobilov - pač pravilo), veliko bolj je sporen prihod SC. Čista manipulacija, nobene potrebe po tem SC danes ni bilo in spet smo gledalci ogoljufani. Saj sem že zgodaj napisal, da res ne vem kdo je hujši - FIA, delegati, moštva ali pa pravilnik. Vedno je nekdo vidno opeharjen.
Dirka sama posebi nič posebnega, razen štale v boksih, neumestnega SC in odličnega Marka, ki je odpeljal brez napake. Odličen tudi Petrov.
Nadaljevanje sezone bo še kako zanimivo, vprašanje je samo, koga bodo opeharili najmanj.
Kar se pa tiče Šumija - spet totalen poden v performasu, totalno izgubljen in razglašen MB in Ross Brawn, manever pa niti ni bil tako sporen, čeprav seveda, ko je videl, da je šel Rubens na desno in da ne more več nazaj na levo, bi lahko odpru kakšen centi. Iz tega danes bi lahko bila še huda reč, ampak če se ozremo po zgodovini MSa, vidimo veliko podobnih manevrov. Opozoril bi predvsem na povsem uničene pnevmatike pri MS ob koncu dirke.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
noraguta ::
Ma dej to FIA-o je treba ukint, drive through za Vettla?? Zakaj?
čist jasno , ker bi sicer weber težko pridelal ustrezno prednost do postanka v boxih.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
šernk ::
Ma dej to FIA-o je treba ukint, drive through za Vettla?? Zakaj?
čist jasno , ker bi sicer weber težko pridelal ustrezno prednost do postanka v boxih.
dvomim, da je bil to glavni razlog. vettel je namreč že v prvih dveh krogih si pridelal spet več kot sekundo prednosti pred alonsom, če bi se jim šlo za webbra potem bi alonsa še nekaj časa zadrževal, red bull je bil na tej dirki dobesedno toliko hitrejši, da so lahko delali kar so želeli, bi dali vettlu par krogov pozneje kazen, pa se alonsu tudi sanjalo ne bi o drugem mestu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
PrimozR ::
Neumna blokiranja? Mislm fak no, tole res postaja ena pussy serija, ne pa motošport...
A je potrebno da se kdo poškoduje?
Vijugat po ravnini in stiskat ostale voznike proti zidu ni F1.
Kot je rekel Rubens, obstaja nenapisano pravilo med vozniki, in to je, da ko si zbereš linijo se je držiš.
Na BBC, poleg komentatorjev, tako Coulthard kot Brundel sta obsodila manever MS. Ampak naš PIPI verjetno ve več.
Poglej si Top Gearov prispevek o Senni. Ja, je bil ekstremen tale Schumijev manever. Ampak vseeno no. Najbolje da začnejo dirkati zaviti v 3 metre vate...
Jst ::
>Poglej si Top Gearov prispevek o Senni.
Kdo je tole rekel, Mansel: "He [Senna] often used to put us in a position, that you were going to have an accident, and he would leave it up to YOU to decide whether to have that accident or not."
Dober prispevek o Senni, prejšnji teden, se mi zdi.
Kdo je tole rekel, Mansel: "He [Senna] often used to put us in a position, that you were going to have an accident, and he would leave it up to YOU to decide whether to have that accident or not."
Dober prispevek o Senni, prejšnji teden, se mi zdi.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
PrimozR ::
Ja, in to ga je ločevalo od povprečnih dobrih voznikov. Jebiga, bil je bitch. Z ustrežljivostjo ne boš svetovni prvak, razen če imaš 5x hitrejši avto od ostalih.
Super Sonic ::
Ja, kakšna ironija. Ravno Rubens je skenslal Stiga in sedaj ga je Stig hotu ubit ;D.
Ste že slišal, da je Mirko v svoji nameri uspel in da bo naslednje leto F1 na RTVju, z njim v glavni vlogi?
Ste že slišal, da je Mirko v svoji nameri uspel in da bo naslednje leto F1 na RTVju, z njim v glavni vlogi?
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
Slovenija nima bivših F1 voznikov ali tehnikov da bi lahko strokovno komentirala.
Zakaj ne daš notri še kak citat od Stirling Mossa, za njega so vsi lulice ker uporabljajo varnostne pasove in čelade.
/facepalm
Neumna blokiranja? Mislm fak no, tole res postaja ena pussy serija, ne pa motošport...
A je potrebno da se kdo poškoduje?
Vijugat po ravnini in stiskat ostale voznike proti zidu ni F1.
Kot je rekel Rubens, obstaja nenapisano pravilo med vozniki, in to je, da ko si zbereš linijo se je držiš.
Na BBC, poleg komentatorjev, tako Coulthard kot Brundel sta obsodila manever MS. Ampak naš PIPI verjetno ve več.
Poglej si Top Gearov prispevek o Senni. Ja, je bil ekstremen tale Schumijev manever. Ampak vseeno no. Najbolje da začnejo dirkati zaviti v 3 metre vate...
Zakaj ne daš notri še kak citat od Stirling Mossa, za njega so vsi lulice ker uporabljajo varnostne pasove in čelade.
/facepalm
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
lurker ::
Schumacher in Barrichello tudi. Eden od njiju se je pomehkužil, drugi pa ne zna več hitro vozit.
Jst ::
I beat The Stig!
Tale majica je pa zakon!
--
Anyway: tale slika je tudi dobra: Šumi gleda Rubyja, Ruby gleda steno.
Sicer pa prispevek o Senni, ko je kazalo razne "comprimising positions," niso mislili stene, ampak razne ovinke, šikane.
Čeprav MSja ne maram, je on od izhoda iz ovinka po idealni liniji vozil naravnost, ni spreminjal smeri, tako, da je tale situacija malo dvoumna. Po eni strani ga je Šumi "rinil" v steno, po drugi pa se je Rubens sam postavil v takšno pozicijo. Kazen je neupravičena. Dirkanje je dirkanje, nesreče so se in se bodo dogajale. Ne vem kaj bi FIA rada.
Sicer je pa letos kar precej prehitevanj, samo kaj ko so režiserji kreteni, ker jih večino sploh ne prikažejo. Ko gledam dirko, spremljam tudi Live Timing in vidim, da so se kje prehitevali. na TVju pa nič. Mirko bi vsaj videl z lastnimi očmi in se drl. Tedva pa niti Live Timinga ne znata brati. Jaoo.. Čeprav jih moram malenkost pohvaliti. Na začetku sezone sta bila čista loleka, delala same napake, zadrla se RED BULL ODSTOPIL, šlo se je pa za Torro Rossa. Pojma nista imela o dirkačih, oziroma njihovih čeladah, kar je pripeljalo do raznih: "Hamilton prehiteva XX, ali bo v naslednji ovinek prišel pred njim....." Čelada pa od Buttna. Da kvalifikacije sploh ne omenjam: "O MOJ BOG, Vettel hitrejši za celih 3.6 sekunde." A to je bilo v Q1, čas pa glede na 17. mesto.
No, sedaj sta še vedno katastrofa, ampak vsaj takšnih velikih kiksov ne delata.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
Tilen ::
Hripavi glas Mirana Ališiča, ki je dobro znan spremljevalec brnečih motorjev formule, boste zelo verjetno v novi sezoni lahko slišali, če boste preklopili na TV Slovenija.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
i386 ::
Pa ne morejo Ališiča dt nazaj za komentatorja. Ker je bil katastrofa. Komentator bi moral biti Andrej stare + sokomentator Župančič. ališič pa bi se moral javljati iz paddocka. :)
JayKay ::
eh, najboljše bi blo če bi RTVSLO plačala BBCju za prenos njihovega stream-a. IMHO ni boljšega F1 prenosa: pre-show, grid walk, komentiranje, 2 pitlane reporterja, DC in EJ kot pundita ter post-race forum. Zakon.
Jst ::
JayKay: If only your words would come true.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
njok ::
Schumacher in Barrichello tudi. Eden od njiju se je pomehkužil, drugi pa ne zna več hitro vozit.
Očitno sta se oba pomehkužila: Schumacher: I crossed the line with Barrichello move :D
Šalo na stran, meni se zdi, da za P10 take poteze niso potrebne.
JayKay: ti BBC prenos kdaj prekinja?
lurker ::
Šalo na stran, meni se zdi, da za P10 take poteze niso potrebne.Ego. Hvala bogu, da so ga vsi dirkači polni. Kak dolgčas bi pa bil drgače.
JayKay: ti BBC prenos kdaj prekinja?Daj no, a ne ve že cel slo-tech, da je v UK?
JayKay ::
:)
iz Slo ne morem gledati live prenosa preko free proxijev. Preko zasebnega proxija pa dela bp.
iz Slo ne morem gledati live prenosa preko free proxijev. Preko zasebnega proxija pa dela bp.
ABX ::
:)
iz Slo ne morem gledati live prenosa preko free proxijev. Preko zasebnega proxija pa dela bp.
Jaz razmišljam da bi nabavil SSH / VPN account v UK in nato povezal vse ostale čez moj tunel.
Internet BBC je isto kot TV BBC?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
JayKay ::
BBC Iplayer tukaj ima BBC svoj program tudi online. 95% stvari ki jih predvajajo preko TV signala je sočasno tudi online, razen kakšnih ameriških filmov in serij. Nekaj streamov je ponavadi na voljo tudi preko njihovih šport strani, ponavadi kake kvalifikacije in ostalo kar ne prenašajo na katerem izmed 4 kanalov.
BTW, za android je na voljo tudi aplikacija myplayer kjer lahko najdete te stvari iz iplayer strani. direktno se jih izven uk ne da gledat (brez proxija) lahko pa se jih dl na telefon in tam gleda.
BTW, za android je na voljo tudi aplikacija myplayer kjer lahko najdete te stvari iz iplayer strani. direktno se jih izven uk ne da gledat (brez proxija) lahko pa se jih dl na telefon in tam gleda.
ABX ::
BBC Iplayer tukaj ima BBC svoj program tudi online. 95% stvari ki jih predvajajo preko TV signala je sočasno tudi online, razen kakšnih ameriških filmov in serij. Nekaj streamov je ponavadi na voljo tudi preko njihovih šport strani, ponavadi kake kvalifikacije in ostalo kar ne prenašajo na katerem izmed 4 kanalov.
BTW, za android je na voljo tudi aplikacija myplayer kjer lahko najdete te stvari iz iplayer strani. direktno se jih izven uk ne da gledat (brez proxija) lahko pa se jih dl na telefon in tam gleda.
Kakšna je resolucija iPlayer-ja? Ker rad gledam v HD kvaliteti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285254 (180722) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136302 (95051) | Jst |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 90294 (52673) | ABX |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80760 (53080) | 'FireSTORM' |