Forum » Na cesti » Formula 1 2010
Formula 1 2010
šernk ::
pod preučevanjem naj bi bili, kar sem razumel, zaradi dirkanja v bokse, ko je bil SC že na stezi?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
BlackHole ::
Koliko kazni pa dobiš še zakotališ steklenico po stezi in pri tem ostane cela?
LP Marko
šernk ::
ne moreš verjet...celih 5 sekund kazni je dobilo vseh 9 dirkačev, se grem stavit, da če bi le en to storil bi dobil 20 sekund pribitka!
a ni v monaku MSC dobil za dokaj podobno stvar 20 sekund kazni?
F1 ni več F1...vsak dirka po svojih pravilih, vsak dobi drugačno kazen, na vsaki dirki vidiš nekaj novega (pa ne nov način prehitevanja, vendar nova pravila).
a ni v monaku MSC dobil za dokaj podobno stvar 20 sekund kazni?
F1 ni več F1...vsak dirka po svojih pravilih, vsak dobi drugačno kazen, na vsaki dirki vidiš nekaj novega (pa ne nov način prehitevanja, vendar nova pravila).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
AvtoR ::
Še ta kazen je previsoka :) (hec)
Očitno so uporabili formulo 25 deljeno s številom kršiteljev :)
Dejstvo pa je da je Hamilton dobil kaszen , ki ni kazen in da so MS uničili dirko. In to že drugič letos!
Tale F1 je postala ena navadna farsa! Sramota!
Očitno so uporabili formulo 25 deljeno s številom kršiteljev :)
Dejstvo pa je da je Hamilton dobil kaszen , ki ni kazen in da so MS uničili dirko. In to že drugič letos!
Tale F1 je postala ena navadna farsa! Sramota!
Jst ::
V bistvu nisem nek strasten navijač, vendar letos zaradi prevlade Reb bullov navijam za izenačenje z Mclarnom. Hočem zanimiv razplet sezone.
That said, Hamiltonovo prehitevanje SCja mi je tako popestrilo dirko, da sem se smejal in samo čakal na kakšno stop&go 10sekundno kazen ali celo diskvalifikacijo.
Z drugega zornega kota gledano (poškodovano krilce odmislimo,) pa je Ham dirkal z Vettlom in je prihod SCja Vettlu naredil nepravično prednost.
Zajeb v vsakem primeru.
Ham je po dirki izjavil, da ni videl črte ob prihodu SCja. To mu pa mogoče celo verjamem: Hitrost, čelada = zmanjšano vidno polje. Ampak videl ali ne, če bi dobil kazen takoj, bi zgubil veliko količino mest in mislim, da bi si to zaslužil.
FIA je na včerajšni dirki tako grdo dobesedno zmanipulirala izid, da sploh ne najdem pravih besed, katere bi napisal.
Kje so devetdeseta s klasičnimi dirkališči......
That said, Hamiltonovo prehitevanje SCja mi je tako popestrilo dirko, da sem se smejal in samo čakal na kakšno stop&go 10sekundno kazen ali celo diskvalifikacijo.
Z drugega zornega kota gledano (poškodovano krilce odmislimo,) pa je Ham dirkal z Vettlom in je prihod SCja Vettlu naredil nepravično prednost.
Zajeb v vsakem primeru.
Ham je po dirki izjavil, da ni videl črte ob prihodu SCja. To mu pa mogoče celo verjamem: Hitrost, čelada = zmanjšano vidno polje. Ampak videl ali ne, če bi dobil kazen takoj, bi zgubil veliko količino mest in mislim, da bi si to zaslužil.
FIA je na včerajšni dirki tako grdo dobesedno zmanipulirala izid, da sploh ne najdem pravih besed, katere bi napisal.
Kje so devetdeseta s klasičnimi dirkališči......
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Super Sonic ::
"Dejstvo pa je da je Hamilton dobil kaszen , ki ni kazen in da so MS uničili dirko. In to že drugič letos!"
Pri Hamiltonu so komisarji naredili veliko napako v tem smislu, da so čakali pol ure predno so mu kazen dodelili. V tem času je pač naredil razliko in kazen ni dosegla prav nobenega efekta. Šalabajzerizem brez primere.
Pri MS je pa stvar drugačna. On ima čedalje večje probleme z gumami, kar me sicer čudi. Enostavno jih ne razume. In ne vem kdo se je odločil potegniti MSa iz tretje pozicije v boks na menjavo gum, ko se je vozil za varnostnim avtomobilom. Tista rdeča luč pri tem ni imela prav bistvene vloge, ker bi v najboljšem primeru prišel nekam na sredino kolone. In ker je nataknil na avto mehko različičo gum, je bilo jasno, da bo moral še enkrat v bokse. Torej, katastrofa na komandnem pultu in katastrofa za volanskim obročem. Mogoče bi bilo fino, da gredo z razvojem še malo nazaj ali pa da se Brigstone zaprosi če lahko za primadono izdelajo super trde gume, ki se bodo vozile kot super mehke.
Pri čemer zanj velja, da je bila ta dirka boljša od tiste v Kanadi. Tam je vozil tako dobro, da je bil prava antipropaganda za ta šport. Vsak mladec bi za prikaz takšne kalvarije - takoj izgubil sedež. Pri čemer v razmišljanju sploh nisem pristanski.
Sedaj lahko vsi lepo vidite kako se moštvo izgubi, če se sledi in fokusira na napačnega voznika.
Še graf obiskov boksov:
Pri Hamiltonu so komisarji naredili veliko napako v tem smislu, da so čakali pol ure predno so mu kazen dodelili. V tem času je pač naredil razliko in kazen ni dosegla prav nobenega efekta. Šalabajzerizem brez primere.
Pri MS je pa stvar drugačna. On ima čedalje večje probleme z gumami, kar me sicer čudi. Enostavno jih ne razume. In ne vem kdo se je odločil potegniti MSa iz tretje pozicije v boks na menjavo gum, ko se je vozil za varnostnim avtomobilom. Tista rdeča luč pri tem ni imela prav bistvene vloge, ker bi v najboljšem primeru prišel nekam na sredino kolone. In ker je nataknil na avto mehko različičo gum, je bilo jasno, da bo moral še enkrat v bokse. Torej, katastrofa na komandnem pultu in katastrofa za volanskim obročem. Mogoče bi bilo fino, da gredo z razvojem še malo nazaj ali pa da se Brigstone zaprosi če lahko za primadono izdelajo super trde gume, ki se bodo vozile kot super mehke.
Pri čemer zanj velja, da je bila ta dirka boljša od tiste v Kanadi. Tam je vozil tako dobro, da je bil prava antipropaganda za ta šport. Vsak mladec bi za prikaz takšne kalvarije - takoj izgubil sedež. Pri čemer v razmišljanju sploh nisem pristanski.
Sedaj lahko vsi lepo vidite kako se moštvo izgubi, če se sledi in fokusira na napačnega voznika.
Še graf obiskov boksov:
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
i386 ::
Super Sonic, preberi si izjavo Hauga:
Se pravi bi prišel za Lewisa!
Norbert Haug, vice-president, Mercedes-Benz Motorsport
"Michael could have finished quite high today if the red light at the pit exit had not been switched on. This happened contrary to our understanding of the rules which say the pit exit remains open until a line has formed behind the safety car. That clearly was not the case as there was a gap of over 18 seconds behind Lewis Hamilton whilst Michael was in the pits. He would have fitted in this gap if the red light had not have made this impossible
Se pravi bi prišel za Lewisa!
Super Sonic ::
Haha, da ne bom umru od smeha.
Sem sem gledal dirko in točno vem kakšno stanje je bilo takrat na dirki. SC je bil na stezi takrat že 2 kroga in kolona kar lepo formirana.
Pa tudi,ajde recimo, da je res, MS bi moral tako ali tako še enkrat v bokse. Ampak ja, ja, sej vem. Sigurno je bi z mehkimi ful razturu in naredu gap do Kobajašija in potem bi samo že enkrat gume menju in to je to.
Ne vem no, ampak to izmišljevanje gre počas že čez vse meje. Sicer pa lahko vsak govori po svoje, rezultati so pa tisti, ki na koncu povedo kako in kaj.
Sem sem gledal dirko in točno vem kakšno stanje je bilo takrat na dirki. SC je bil na stezi takrat že 2 kroga in kolona kar lepo formirana.
Pa tudi,ajde recimo, da je res, MS bi moral tako ali tako še enkrat v bokse. Ampak ja, ja, sej vem. Sigurno je bi z mehkimi ful razturu in naredu gap do Kobajašija in potem bi samo že enkrat gume menju in to je to.
Ne vem no, ampak to izmišljevanje gre počas že čez vse meje. Sicer pa lahko vsak govori po svoje, rezultati so pa tisti, ki na koncu povedo kako in kaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
i386 ::
Super Sonic... kar poglej si zaostanke, pa mi povej če je to formulirana vrsta.
http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/f1...
http://www.fia.com/en-GB/mediacentre/f1...
Super Sonic ::
Tisti krog, ko je šel Šumi notr, so vozil krog po dve minuti. Običajni časi so bili 20s hitrejši. Naslednji krog se je razlika, med prvim in zadnjim, skrčila za borih 10s. Torej?
Imel je 16s prednosti, pri čemer je postanek (brez težav) trajal okoli 21s. Nič posebnega.
Ampak oni so že bili na "prime" taktiki, samo vedel niso tega. Dirkalni inženir mora to izračunati. Se pravi, daleč najbolje je bilo ostati v dirki, glede na to, da je Šumi (srečno) začel dirko na trdi zmesi. Živ dokaz za to je Kobajaši. Problem s katerim se je Andy, (dirkalni inženir MSa) - če že ni bil Brawn v igri, soočal, je bilo dejstvo, da Šumi verjetno ne bi zdržal na gumah tako dolgo kot ostali, recimo ravno Kobajaši.
In še enkrat - se ponavljam. Šumi bi prišel sicer nekje na sredino vrste ali pa malenkost naprej (ne vem kako so si predstavljali, da se bodo uvrstili v kolono za SCjem, če so prehitevanja med SCjem prepovedana) ampak bi tako ali tako moral kasneje še enkrat v bokse. To kar pa Haug nabija je pesek v oči in ščitenje.
Imel je 16s prednosti, pri čemer je postanek (brez težav) trajal okoli 21s. Nič posebnega.
Ampak oni so že bili na "prime" taktiki, samo vedel niso tega. Dirkalni inženir mora to izračunati. Se pravi, daleč najbolje je bilo ostati v dirki, glede na to, da je Šumi (srečno) začel dirko na trdi zmesi. Živ dokaz za to je Kobajaši. Problem s katerim se je Andy, (dirkalni inženir MSa) - če že ni bil Brawn v igri, soočal, je bilo dejstvo, da Šumi verjetno ne bi zdržal na gumah tako dolgo kot ostali, recimo ravno Kobajaši.
In še enkrat - se ponavljam. Šumi bi prišel sicer nekje na sredino vrste ali pa malenkost naprej (ne vem kako so si predstavljali, da se bodo uvrstili v kolono za SCjem, če so prehitevanja med SCjem prepovedana) ampak bi tako ali tako moral kasneje še enkrat v bokse. To kar pa Haug nabija je pesek v oči in ščitenje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
CHAOS ::
Mercedes... Hja, če si klošar lepo uštima svoj nakupovalni voziček, bo to na koncu dneva še zmeraj samo nakupovalni voziček. Za osnovo imajo kanto, ki je ne morejo zamenjati. In, ko ti stvari ne gredo od rok, se kaj hitro prikradejo napačne odločitve (missery loves company). Na tej dirki so se težavam z gumami prikradle še izdatne težave z zavorami. Težav z gumami pa zelo verjetno s to zasnovo bolida ne bodo mogli odpravit. Edino pravilno bi bilo, da bi zadevo naglas priznali, kar pa je seveda malo verjetno.
Če MSC na prejšnji dirki ne bi preveč zavzeto branil svoje poziciji napram Kubici, bi zelo verjetno odvozil soliden rezultat. Tako pa je ponovni prihod v bokse in posledično ponovno napačna odločitev moštva, da ga pustijo na option gumah celotni preostanek dirke prinesel totalni polom.
Kar se pa tiče SC-ja, je pa itak totalni idiotizem. Še en relikt v F1, ki nima več popolnoma nobene pametne vloge. V času, ko imajo standardizirano enoto za elektroniko, GPS,... V trenutku, ko se pojavi nevarnost (prej prihod SC-ja) na stezi bi bilo potrebno vklopit sistem, ki bi dirkalnikom omejil hitrost ali na nek način opozoril dirkače, da morajo zmanjšati hitrost. In to seveda ne glede na to kje na stezi se trenutno nahajajo. Boksi so v tem času zaprti, težav z gorivom zaradi prepovedi dolivanja pa itak nebi bilo. Kršenje omejitve hitrosti pa seveda avtomatsko zaznati s pomočjo GPS sistema.
Pravila v F1 so že dolgo predmet polemik, ki jim ni videti konca. Tele 5s kazni so pravi absurd. Kako je že bilo s tem, ko je MSC dobil pribitek nazadnje. Skratka iz dirke v dirko so stvari bolj kaotične. Seveda so si moštva po večini popolnoma sama kriva, saj so pisala ta pravila in vedo za marsikatero bedarijo v njih. Vendar nekako ni prave volje, da bi se to področje celovito uredilo. In potem se sprašujejo zakaj F1 ni popularna v Ameriki. Kdo pri zdravi pameti pa bo začel spremljati šport, kjer iz dirke v dirko ne veš pri čem si.
Če MSC na prejšnji dirki ne bi preveč zavzeto branil svoje poziciji napram Kubici, bi zelo verjetno odvozil soliden rezultat. Tako pa je ponovni prihod v bokse in posledično ponovno napačna odločitev moštva, da ga pustijo na option gumah celotni preostanek dirke prinesel totalni polom.
Kar se pa tiče SC-ja, je pa itak totalni idiotizem. Še en relikt v F1, ki nima več popolnoma nobene pametne vloge. V času, ko imajo standardizirano enoto za elektroniko, GPS,... V trenutku, ko se pojavi nevarnost (prej prihod SC-ja) na stezi bi bilo potrebno vklopit sistem, ki bi dirkalnikom omejil hitrost ali na nek način opozoril dirkače, da morajo zmanjšati hitrost. In to seveda ne glede na to kje na stezi se trenutno nahajajo. Boksi so v tem času zaprti, težav z gorivom zaradi prepovedi dolivanja pa itak nebi bilo. Kršenje omejitve hitrosti pa seveda avtomatsko zaznati s pomočjo GPS sistema.
Pravila v F1 so že dolgo predmet polemik, ki jim ni videti konca. Tele 5s kazni so pravi absurd. Kako je že bilo s tem, ko je MSC dobil pribitek nazadnje. Skratka iz dirke v dirko so stvari bolj kaotične. Seveda so si moštva po večini popolnoma sama kriva, saj so pisala ta pravila in vedo za marsikatero bedarijo v njih. Vendar nekako ni prave volje, da bi se to področje celovito uredilo. In potem se sprašujejo zakaj F1 ni popularna v Ameriki. Kdo pri zdravi pameti pa bo začel spremljati šport, kjer iz dirke v dirko ne veš pri čem si.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
AvtoR ::
Dejstvo je da so s taktiko pri Mercedesu totalno falil. Lep dokaz za to je Kobajaši. Če bi vozil na enaki taktiki kot Kobajaši, bi bil sigurno kako mesto ali dve pred njim, se pravi da bi lahko končal okoli 4. ali 5. mesta, saj bi mu Kobajaši "ščitil" hrbet pred obvezno menjavo na mehke gume, ki bi ga opravil cca 15 krogov pred koncem. Samo kalkuliram :)
Super Sonic ::
"Težav z gumami pa zelo verjetno s to zasnovo bolida ne bodo mogli odpravit."
Rosberg ne hodi tako veliko(krat) v bokse kot MS. Jasno je, da W01 ni ravno najbolj prijazen do gum, ampak oni imajo primarno deficit na podtlaku, v F zračniku in razporejanju teže.
"Če MSC na prejšnji dirki ne bi preveč zavzeto branil svoje poziciji napram Kubici, bi zelo verjetno odvozil soliden rezultat."
Hja, v tistem dvoboju je počil mehko različico gume in nato moral ponovno v boks. Še vedno mu je šlo pa ob koncu dirke obupno slabo. Na option je pa enostavno moral it, ker je na prime počasnejši. In zato non-stop izdvajajo situacije in poiskušajo nemogoče. Gume je na VN Kanade pregrel, raztrgal in še zlizal. On dejansko ne šteka delovanja teh gum (kar je priznal tudi sam) in trpi na vseh stezah, kjer je obraba pnevmatik velika in trpi na stezah, kjer prav veliko nikoli ni dirkal.
Problem teh pravil je, IMHO, najprej v izigravanju pravil. Ne mine dirka, da ne bi kdo nekaj čaral na meji pravilnika. Sledi problem ohlapno napisan pravil in na koncu še komisarji dirk, ki po svoje nekaj čarajo (včeraj je SC prišel na stezo ob najmanj primernem času - za Vettlom, ob Hamiltonu in pred Alonsom). In to vse tvori v neko farso. Enkrat je kriv en, enkrat drugi, enkrat pa tretji. Včeraj so jo slabo odnesli komisarji, par dirk prej pravilnik, vmes so pa še parkrat zaj*e*bal v moštvih.
Veljalo bi skleniti nek dogovor, da se pravil s strani moštev ne izigrava, ali vgraditi neke standardne konzole, ki bi omejile vsem obrate, ali pa pravilnik napisati tako, da ga razume vsak 4 leta star otrok.
"In potem se sprašujejo zakaj F1 ni popularna v Ameriki."
Mene to čisto nič ne gane. Tam rabijo razbijanje, lomljenje in pretepanje. Ni zame.
Rosberg ne hodi tako veliko(krat) v bokse kot MS. Jasno je, da W01 ni ravno najbolj prijazen do gum, ampak oni imajo primarno deficit na podtlaku, v F zračniku in razporejanju teže.
"Če MSC na prejšnji dirki ne bi preveč zavzeto branil svoje poziciji napram Kubici, bi zelo verjetno odvozil soliden rezultat."
Hja, v tistem dvoboju je počil mehko različico gume in nato moral ponovno v boks. Še vedno mu je šlo pa ob koncu dirke obupno slabo. Na option je pa enostavno moral it, ker je na prime počasnejši. In zato non-stop izdvajajo situacije in poiskušajo nemogoče. Gume je na VN Kanade pregrel, raztrgal in še zlizal. On dejansko ne šteka delovanja teh gum (kar je priznal tudi sam) in trpi na vseh stezah, kjer je obraba pnevmatik velika in trpi na stezah, kjer prav veliko nikoli ni dirkal.
Problem teh pravil je, IMHO, najprej v izigravanju pravil. Ne mine dirka, da ne bi kdo nekaj čaral na meji pravilnika. Sledi problem ohlapno napisan pravil in na koncu še komisarji dirk, ki po svoje nekaj čarajo (včeraj je SC prišel na stezo ob najmanj primernem času - za Vettlom, ob Hamiltonu in pred Alonsom). In to vse tvori v neko farso. Enkrat je kriv en, enkrat drugi, enkrat pa tretji. Včeraj so jo slabo odnesli komisarji, par dirk prej pravilnik, vmes so pa še parkrat zaj*e*bal v moštvih.
Veljalo bi skleniti nek dogovor, da se pravil s strani moštev ne izigrava, ali vgraditi neke standardne konzole, ki bi omejile vsem obrate, ali pa pravilnik napisati tako, da ga razume vsak 4 leta star otrok.
"In potem se sprašujejo zakaj F1 ni popularna v Ameriki."
Mene to čisto nič ne gane. Tam rabijo razbijanje, lomljenje in pretepanje. Ni zame.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
ABX ::
SC so res spustili notri ob najbolj napačnem trenutku in uničili dirko.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
Google it.
http://www.google.com/search?hl=en&rlz=...
http://www.google.com/search?hl=en&rlz=...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ABX ::
Kubica je dobil tako kot mnogi ostali 5 sec penalitete.
Tako je to videl njegovi Team manager:
Q: Both drivers ended the race under investigation by the stewards for exceeding the permitted speed on their in-laps under safety car conditions. Can you explain why they received five-second penalties and the team's response?
AP: When the safety car came out, it was just before Robert's braking point for the final corner, which is just before the Safety car line. His reaction time from the safety car lights coming on to braking was about 1.2 seconds and he then entered the pit lane. It's difficult to see how he could have avoided this penalty because he couldn't have braked any sooner and he reacted as quickly as he could. Unfortunately, Vitaly came in too quickly and we accept the penalty for him, but it's hard to understand Robert's penalty.
http://www.formula1.com/news/headlines/...
Tako je to videl njegovi Team manager:
Q: Both drivers ended the race under investigation by the stewards for exceeding the permitted speed on their in-laps under safety car conditions. Can you explain why they received five-second penalties and the team's response?
AP: When the safety car came out, it was just before Robert's braking point for the final corner, which is just before the Safety car line. His reaction time from the safety car lights coming on to braking was about 1.2 seconds and he then entered the pit lane. It's difficult to see how he could have avoided this penalty because he couldn't have braked any sooner and he reacted as quickly as he could. Unfortunately, Vitaly came in too quickly and we accept the penalty for him, but it's hard to understand Robert's penalty.
http://www.formula1.com/news/headlines/...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Jst ::
>Vaše mnenje o možni dvojici za 2011 pri Renault:Kubica in Raikonnen?
NO-GO.
Baje so pa Kimijevi prijatelji povedali, da se bo odločil kje bo naslednjo sezono po Finskem rally-ju.
--
Vaše mnenje kvalifikacij?
Vettel in Webber sta bila vidno klaso hitrejša od vseh. Vettlov power lap, kot da bi vozil po tračnicah, hitrost neverjetna, pravtako lega dirkalnika.
V nasprotju pa Hamiltonu ni šlo, njihov paket v Silverstonu ni konkurenčen (vsaj glede na proste treninge in kvalifikacije) in ker ni dosegal konkurenčnih časov je delal tudi polno napak. Škoda za Buttna, kaj se je pa njemu zgodilo, pa ne vem.
Napoved: Če ne bo zapletov, bosta RedBulla vozila svojo dirko, za tretje mesto pa upam na boj Alonsa in Hamiltona. Button, s svojim 14im štartnim mestom, je pa v idealnem položaju za kakšen zaplet pri štartu - upam, da se mu elegantno izogne.
Drugače bo pa verjetno dolgočasna dirka. Upam na kakšno ploho, to bi vsaj malo premešalo karte.
NO-GO.
Baje so pa Kimijevi prijatelji povedali, da se bo odločil kje bo naslednjo sezono po Finskem rally-ju.
--
Vaše mnenje kvalifikacij?
Vettel in Webber sta bila vidno klaso hitrejša od vseh. Vettlov power lap, kot da bi vozil po tračnicah, hitrost neverjetna, pravtako lega dirkalnika.
V nasprotju pa Hamiltonu ni šlo, njihov paket v Silverstonu ni konkurenčen (vsaj glede na proste treninge in kvalifikacije) in ker ni dosegal konkurenčnih časov je delal tudi polno napak. Škoda za Buttna, kaj se je pa njemu zgodilo, pa ne vem.
Napoved: Če ne bo zapletov, bosta RedBulla vozila svojo dirko, za tretje mesto pa upam na boj Alonsa in Hamiltona. Button, s svojim 14im štartnim mestom, je pa v idealnem položaju za kakšen zaplet pri štartu - upam, da se mu elegantno izogne.
Drugače bo pa verjetno dolgočasna dirka. Upam na kakšno ploho, to bi vsaj malo premešalo karte.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
nuclear ::
Kaj so res gume, ali formula? Pri Šumiju?
Asus G14 2023 - Ryzen 7940HS - 32GB DDR5 - GeForce RTX 4080 - 990 PRO 4TB
ABX ::
Alonso ga je spet pošteno nafukal s Safety car.
Po moje se bo naslednjič kar zaletel v Mercedesa. :)
Po moje se bo naslednjič kar zaletel v Mercedesa. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
i386 ::
nuclear... šumi je vozil v tisti skupini za kubico. In ker je ta skupina šla zelo počas je šel prej v bokse. V naslednjem krogu pa je v preveliki želji naredil napako in izgubil preveč časa, da bi prehitel skupino pred njim (po tem ko so šli v bokse seveda). To je povedal, izjavo poišči na netu :)
ravsek ::
rsroki ::
..letos po mojem iz Schumija ne bo nič..sicer me baš boli za njega...svoje je že naredil pred leti.. Je pa prvenstvo letos kar zanimivo, a boj se bo na vrhu verjetno bil samo še med mclarnom in RB.
rsroki
ABX ::
Alonso je zgubil dve 3-tji mesti zaradi SC. Jaz ga ne bi še odpisal za SP.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
ttommy ::
Alonso še ni za odpis,ampak do sedaj še ni ravno pokazal kakšne mojstrske vožnje,razen jokanja prek radijske veze.
P.S.Norbert Haugh je pred 10-imi dnevi obiskal Kimija v Švici......
P.S.Norbert Haugh je pred 10-imi dnevi obiskal Kimija v Švici......
Gamer
ABX ::
Alonso še ni za odpis,ampak do sedaj še ni ravno pokazal kakšne mojstrske vožnje,razen jokanja prek radijske veze.
P.S.Norbert Haugh je pred 10-imi dnevi obiskal Kimija v Švici......
Če kdo leti je to Rosberg, MS ima pogodbo do 2012.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
njok ::
mastah ::
ABX ::
Alonso še ni za odpis,ampak do sedaj še ni ravno pokazal kakšne mojstrske vožnje,razen jokanja prek radijske veze.
P.S.Norbert Haugh je pred 10-imi dnevi obiskal Kimija v Švici......
Če kdo leti je to Rosberg, MS ima pogodbo do 2012.
Tud Kimi jo ma za letos.
To je tudi res. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
PrimozR ::
Alonso še ni za odpis,ampak do sedaj še ni ravno pokazal kakšne mojstrske vožnje,razen jokanja prek radijske veze.
P.S.Norbert Haugh je pred 10-imi dnevi obiskal Kimija v Švici......
Če kdo leti je to Rosberg, MS ima pogodbo do 2012.
zakaj bi bolsi letel? ni logike
Denar?
Jst ::
Po VN Nemčije je potem F1 dopust, zatem pa še 8 dirk.
Kaj mislite, bo McLaren ujel RB in se enakovredno kosal do konca sezone?
Najbolj žalostno bi bilo, da bi RB ostal klaso boljši, a ne bi bili prvaki.
ps: Vettel mi je pa postal rahlo antipatičen.
Kaj mislite, bo McLaren ujel RB in se enakovredno kosal do konca sezone?
Najbolj žalostno bi bilo, da bi RB ostal klaso boljši, a ne bi bili prvaki.
ps: Vettel mi je pa postal rahlo antipatičen.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
z3ro ::
Fino bi blo če bi McLaren postal enakovreden..drgač sm pa za Hamiltona, ki semizdi na vsaki dirki pokaže največ želje po dirkanju oz prehitevanju..
Jst ::
Ali ima kdo bookmark za vreme v Hockenheim-u čez vikend?
--
ps: Hamilton je takoj zjutraj na prvem prostem treningu razbil bolid. Bilo je namreč spolzko. Skupaj z drugim treningom, je odpeljal slabih 20 krogov. Pravijo pri McLarnu tudi, da njihova aerodinamična rešitev izpuha skozi difuzor, ne deluje po pričakovanjih.
Če bi resno vzel prva prosta treninga, je največji konkurent Red Bull-u, Ferrari. Ampak vsi vemo, kako je s prostimi treningi...
--
ps: Hamilton je takoj zjutraj na prvem prostem treningu razbil bolid. Bilo je namreč spolzko. Skupaj z drugim treningom, je odpeljal slabih 20 krogov. Pravijo pri McLarnu tudi, da njihova aerodinamična rešitev izpuha skozi difuzor, ne deluje po pričakovanjih.
Če bi resno vzel prva prosta treninga, je največji konkurent Red Bull-u, Ferrari. Ampak vsi vemo, kako je s prostimi treningi...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
ABX ::
Res je. Zgleda da bosta Redbull in Ferrari spredaj. Čeprav kaže na dež kar bo pomešalo karte, sploh če se bo vreme spreminjalo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Jst ::
Če bo dež, je tudi velika verjetnost Safety Car-a. Tako ostaja kar povprečna možnost, da bomo gledali zanimivo dirko. Čeprav naj bi bilo jutri lepo vreme. Upam, da ne. :)
Kvalifikacije: Button pred Hamiltonom. To se pa redko dogaja... Red Bull-a nista imela tolikšne prednosti, kot smo navajeni. Presenečenje! Vettel se mi je zameril, zato upam na Webbrov dober štart in kakšno prehitevanje v prvem ovinku.
Kvalifikacije: Button pred Hamiltonom. To se pa redko dogaja... Red Bull-a nista imela tolikšne prednosti, kot smo navajeni. Presenečenje! Vettel se mi je zameril, zato upam na Webbrov dober štart in kakšno prehitevanje v prvem ovinku.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
lurker ::
Webber ima s svojim 'tunnel visionom' pomoje velike možnosti, da že na štartu koga zahakla.
Jst ::
Ne zaradi kvalifikacij.
Prvo sem prebral, da ko sta bila z Rosbergom skupaj na letalu, Vettel ni niti odzdravil, ko mu je Rosberg rekel:"Živjo!"
Drugo: Očitno preferiranje Vettla v ekipi.
Nato: Jokanje VEttla, če se zgodi kaj nepričakovanega.
In nenazadnje: Aferica z nosom bolida.
Zato se mi je Vettel zameril.
Prvo sem prebral, da ko sta bila z Rosbergom skupaj na letalu, Vettel ni niti odzdravil, ko mu je Rosberg rekel:"Živjo!"
Drugo: Očitno preferiranje Vettla v ekipi.
Nato: Jokanje VEttla, če se zgodi kaj nepričakovanega.
In nenazadnje: Aferica z nosom bolida.
Zato se mi je Vettel zameril.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
And here we go...
še dobro, da sem se ravnokar zbudil :/
še dobro, da sem se ravnokar zbudil :/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
lurker ::
HAHAHA!
Adijo!!!
Tako kot delajo zadnje čase s Ferrarijem, jih bodo diskvalificirali do konca sezone.
Adijo!!!
Tako kot delajo zadnje čase s Ferrarijem, jih bodo diskvalificirali do konca sezone.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: lurker ()
CHAOS ::
Ah, tole je pa zopet ena taka... Sicer povsem razumljivo s stališča WDC točkovanja. Vendar bi lahko to storili že mnogo prej in seveda na normalen način, ne pa da se pogovarjaš kot da te posluša 5 letni otrok!
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'
Jst ::
Škoda, da ni bila kakšna 10minutna ploha...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Skyman ::
100 tisoč dolarjev kazni za Ferrari
Ferrari zaradi prilagajanja rezultatov kaznovan denarno, primer komisarji FIA poslali na motošportni svet FIA
Komisarji FIA so zaslišali Stefana Domenicallija, šefa Ferrarija in oba dirkača ter njuna inženirja, ter odločili, da je Ferrari kršil dve pravili, s tem ko je Felipe Massa predse spustil Fernanda Alonsa. Za zdaj so Ferrari kaznovali s 100 tisoč dolarji kazni, primer pa so predali motošportnemu svetu FIA, ki bo zasedal v prihodnjih tednih. Kazen bo lahko še mnogo hujša!
Ferrari zaradi prilagajanja rezultatov kaznovan denarno, primer komisarji FIA poslali na motošportni svet FIA
Komisarji FIA so zaslišali Stefana Domenicallija, šefa Ferrarija in oba dirkača ter njuna inženirja, ter odločili, da je Ferrari kršil dve pravili, s tem ko je Felipe Massa predse spustil Fernanda Alonsa. Za zdaj so Ferrari kaznovali s 100 tisoč dolarji kazni, primer pa so predali motošportnemu svetu FIA, ki bo zasedal v prihodnjih tednih. Kazen bo lahko še mnogo hujša!
noraguta ::
čist prov, je pa vprašanje kolk je samo pravilo smiselno.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
lufthammer ::
100 tisoč dolarjev kazni za Ferrari
Popolnoma neustrezna kazen. Obema bi dal 20 min pribitka in naj drugič razmišljajo, če se jim splača. Za 100 jurjev se jim.
Da je Masa tak pezde, mi pa tud ni jasn. "Halo, halo, kva je reku, hebenti, zdej pa še zveze nimam...", pa bi blo opravljeno. Ali pa tko, kot njegov kolega na prejšnji dirki:"Puste me pr mir, nočem nič več slišat, kaj je na progi!" "Ja, ja, oprosti Filip"
Amaterji!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 283949 (179417) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 135778 (94527) | Jst |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 90052 (52431) | ABX |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80491 (52811) | 'FireSTORM' |