» »

Formula 1 2010

Formula 1 2010

««
17 / 24
»»

Super Sonic ::

www.f1fanatic.co.uk/charts/201007rl56.h...

Zadnje kroge je bil Vettel po nekaj malih desetink hitrejši, kar je tudi napeljalo Hornerja na to, da bi šel Vettel naprej. To bi bilo dovolj za 1 in 2 in verjamem, da bi bilo tudi obratno, če bi bila situacija zamenjanja. Upam vsaj.

"Webber je v zadnjih dveh sezonah kar parkrat naredil podobno..."
Ja pa sej ni imel kaj. Je bil počasnejši. Lani je, naprimer, celotno testno sezono sedel na kavču (avto je razvijal izključno Vettel) in do polovice sezone dirkal s kovinsko ploščico v nogi, pa je kljub vsemu dolgo lahko vozil zase, dosegel zmago, ipd. Skratka, bilo je fer. In tudi letos se mi zdi, da je (še) fer.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

TOP ::

Škoda se kregat,moje mišljenje je Vettel je mal preveč agresivno tole hotel in dobesedno na vso silo pred Webra in je počilo nič čudnega.Jaz se isto ne bi dal,kdo pa je on da bi mu se pustil,kar tako.Je pa res is strani moštva mal žalostno,ker so zgubili točke,sam tole bodo morali pred dirko reševat.Gumbek je bil tud hitrejši pa so enostavno mu javili ni goriva in J.....E.Pa nobeden preveč glasno ne razmišlja o tem,ko pa se je tole dogajalo pri Ferrariju nekoč pa je bil vik in krik med gledalci.

lurker ::

Tudi če si spredaj si ne moreš vzeti linije ko je drugi dirkač tam. Webber mu je pustil malo, vendar dovolj prostora. Vettel je na slepo zavil proti sredini proge upajoč da se bo Webber umaknil.
Tako kot je Webber na sredini ravnine zavil levo in upal, da se mu bo Vettel umaknil. Vettel se mu je umaknil, Webber se pa potem pač ni. To je vsa razlika. Aja, pa to, da je Vettel malo hitreje zavil v desno, ker se je že precej mudilo. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lurker ()

noraguta ::

čak maj , ja sej ni bil spredaj.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

ABX ::

Webber je zavijal levo dokler Vettel ni prišel do njega od takrat naprej ni več spreminjal smeri, ampak pravilno držal linijo.

@lurker
Ferrari je to počel bistveno bolj očitno. Glede goriva pa verjetno bi se dalo preverit ali so se lagali. Če se ne motim sodniki lahko zahtevajo celotno telemetrijo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

lurker ::

čak maj , ja sej ni bil spredaj.
Odvisno koga misliš. Vettel je bil spredaj. In sploh ni hitro zavijal desno, če dobro pogledaš, je pustil dovolj časa tudi crknjenemu konju, da odreagira.

Čedalje manj se mi zdi, da je Vettel kriv in se mi zdi kar pravilna ocena Red Bulla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lurker ()

dzinks63 ::

Po moje je Vettel mislil, da ga bo z zadnjimi kolesi med prehitevanjem direkt pregazil in eliminiral s proge. Pač je drugemu jamo kopal in sam vanjo padel. Malo preveč prepotentno je tole planiral, Webra je hotel direkno potolčti in osramotiti, da je pač kot veliko boljši od njega. Zadnje čase ga je Weber zasenčil v vseh pogledih in je Vetel že izgubljal živce, ponos, renome in študiral kako bi samega sebe postavil zopet nazaj na špico v ekipi, na koncu se je odločil napačno.

ABX ::

lurker je izjavil:

čak maj , ja sej ni bil spredaj.
Odvisno koga misliš. Vettel je bil spredaj. In sploh ni hitro zavijal desno, če dobro pogledaš, je pustil dovolj časa tudi crknjenemu konju, da odreagira.

Čedalje manj se mi zdi, da je Vettel kriv in se mi zdi kar pravilna ocena Red Bulla.


Če voznik vozi ravno, noben nima pravice ga odmaknit od svoje linije, če je spredaj ali ne. Lahko pa se igraš igrice in ga z ustrahovanjem umikaš. Vendar če se dotakneš na očiten način te doleti kazen.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

lurker ::

Glede goriva pa verjetno bi se dalo preverit ali so se lagali. Če se ne motim sodniki lahko zahtevajo celotno telemetrijo.
Čakaj malo, ti misliš, da bodo komisarji preverjali korektnost komunikacije moštva in dirkačev?! A lahko zahtevamo, da Ferrari neha zasmehovati Fillipe Baby-ja po radiju? :D

Vendar če se dotakneš na očiten način te doleti kazen.
Vettla ne bi doletela NOBENA kazen. Bil je prev Webbrom, ko se je začel pomikat proti desni, pomikal se je precej bolj počasi, kot pa so možnosti reagiranja (tudi za 34. letnike). Sicer lahko po vsakem štartu kaznujejo kar polovico dirkačev, ki so "potiskali" koga levo/desno.

dzinks63 ::

Potiskaš lahko mevže okoli sebe, da se ti umikajo, če pa se ti nekdo po moško postavi po robu, moraš pa to tudi sprejeti, ne pa da si potem užaljen, češ ni se mi umaknil.

ABX ::

Sodniki niso dovolj strogi do prepotentnih voznikov.
Primer je Kobayashi v Braziliji 2009. Nimam pojma zakaj je tako.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

lurker ::

Potiskaš lahko mevže okoli sebe, da se ti umikajo, če pa se ti nekdo po moško postavi po robu, moraš pa to tudi sprejeti, ne pa da si potem užaljen, češ ni se mi umaknil.

Nisem zasledil, da bi je Vettel bil užaljen. Link? Ga pa sedaj razumem, da govori, da je Webber precej bolj kriv za nesrečo. Pa se mi je najprej zdelo, da je Vettel malo zmešan, ampak ni. Pomoje ima kar prav. Tudi Horner meni, da bi Webber moral pustiti več prostora Vettlu.

Mi je pa nekaj drugega zanimivo. Izjava C. Hornerja:
The large mistake remains that not enough room was given, but the explanation is there on how Sebastian had managed to get into the tow. He had managed to save an extra kilo of fuel - as both cars start the race with the same amount of fuel. Effectively he had one more lap of the optimum engine mode, but we couldn't back him off because he was under pressure from Lewis Hamilton behind.

Pomeni, da bi Vettla prestavili v fuel-saving mode že prej preden bi bilo to potrebno, če ne bi bilo Hamiltona, ki ga je preganjal. Zanimivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lurker ()

dzinks63 ::

Weber bi lahko tudi malo zapiral Vetla za sabo, vendar mu je hladnokvno pustil, da ga prehiti, očitno je bila to res stvar dogovora, da gre Vettel naprej. Vendar je Vettel brcnil v temo, še vlaka na tirnicah ni znal prehiteti.

ABX ::



Dokler tudi to ne umaknejo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

SmeskoSnezak ::

To je spet F1, kot je bila nekoč. Da se moštvena "kolega" tudi med sabo bojujeta za mesta. Žal, če te nekdo prehiti in nimaš neke realne možnosti, se mu moraš umakniti. To Weber ni naredil. Zato pa je Vettel, ko je zavil rahlo desno z bolidom trčil ob njega. Weber, če bi bil vsaj malo pameten, bi stisnil po bremzi/dol z gasa , ga spustil mimo. Vettel ne bi mogel z takšno hitrostjo speljati idealnega ovinka in bi odjadral ven. Weber bi prišel nazaj pred njega. Zame je tu nesporni krivec Weber, ker gledam iz "dirkaškega" vidika! Pa mi lahko nevem keri profi-analist pove drugače :P

Sicer pa bi morala oba biti srečna, da se nista razbila odzunaj dirkališča, ko se je Vettel prisukal navzven, Weber pa je hotel nazaj na stezo!

Zato pričakujem še več iger na nož pri Red Bullu in McLarnu, naj se al "vdarijo" in bolši gre dalje z avtom, razbijejo oba in ostaneta oba brez točk al pa umaknejo bolšemu in sta oba še vedno v lovu na prvenstvo. That's the game. Take it or leave. :)) In ne se neke jokat, ker s tem samo pokažeš, da ne znaš zgubit! In če ne znaš zgubiti, je bolje, da sploh ne zmagaš! :P Ego...
@ Pusti soncu v srce... @

dzinks63 ::

Zakaj bi se mu moral umikati? Samo zato ker se je Vettlu tako zahotelo. Prostora med prehitevanjem na ravnini je bilo več kot preveč.

ABX ::

Tako se to dela :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

SmeskoSnezak ::

dzinks63 je izjavil:

Zakaj bi se mu moral umikati? Samo zato ker se je Vettlu tako zahotelo. Prostora med prehitevanjem na ravnini je bilo več kot preveč.

Čist enostavno, če spušiš, spušiš. Ne greš se pa ubijat! :P Sicer pa pravim, da sta oba mal kriva. Če nekoga prehitevaš, ga ne boš šel zapirat (torej izvajat nekih smotanih manevrov levo desno), ko je na pol vštric s tabo, ker riskiraš, da oba vun odneseš. Če pa si pametn, pa nardiš, kot sn že zgoraj napisal. Noga z gasa, za njega, njega vun odnese, ker ni na idealni liniji, ti zmagaš! Simpl :)) Itak ne navijam za RB, tak da jima je prav. Če se bosta še parkrat tak špilala, noben več ne bo mel šanse zmagati prvenstvo :P

Poglej si prehitevanje zatem od Hamiltona. Tam je tud bil stik in bi lahko oba vun zletela. A tam je šlo res za pravo "idealno" prehitevanje vštric.
@ Pusti soncu v srce... @

ABX ::

Po dogodku smo itak vsi pametni. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

SmeskoSnezak ::

ABX je izjavil:

Po dogodku smo itak vsi pametni. :)

Meni je lih to zanimivo, da se zdaj vsi okol tega hočejo kregat. Jaz rečem tak. Dirka je bla super, prehitevalo se je, kot se zna in more. In kot so povedali pri McLarnu. RB je čutil pritisk odzadaj zato pa sta skor oba vun zletela. Prav je obema, kaj se je zgodilo :P
@ Pusti soncu v srce... @

PrimozR ::

errhec je izjavil:

Komentatorja se strinjata da Vettel ni imel nikakršne potrebe da je zavil proti sredini.
Zakaj bi se Weber moral umakniti ?? ( zakaj so mu potem sploh dovolili start ? )
Vettel je vedel da na notranji (nečisti) liniji nima možnosti in je računal,
da se bo Weber umaknil, to še ne pomeni da je Weber storil kaj narobe ker je ostal na svoji liniji. Z ničemer ni oviral Vettle, le ta je zapeljal v njega.


ja ja Zarota proti Vettlu.

Ker je imel Vettel pola vta rpednosti. Ki je v dirkaški srenji splošno priznavana kot prednost, kjer je cesta oz. linija 'tvoja', torej se mora tisti za teboj umakniti. Podobno je tudi v drugo smer, dokler nimaš pol avta prednosti nimaš polne pravice do npr. notranje linije oz. ni razloga, da bi se drugi umikal. Da ne razbije avtomobila ponavadi seveda se umakne.

Komentatorji pa pogosto nimajo pojma, kar dokaže tudi tip na POPu. In seveda Webber je ovrial Vettla.

Jst ::

Kaj pa prehitevanje Buttna? Je bil kakšen dogovor, da mora Hamilton mimo? Fotr je gledal na Hrvaški, I Think, in mi rekel, da ga je Button moral spustiti mimo.

Meni so se zdeli sumljivi pogovori Button-moštvo in Hamilton-moštvo, kjer so obema ukazali, naj preklopita v Fuel-Saving mode.

Kaj so to novodobni ukazi moštva kdo bo koga prehitel?

Meni se ta manever ni zdel "zrežiran," ker je Ham naredil napako, Button ga je prehitel, Hamilton pa preklopil v aggressive-mode in ga prehitel nazaj. Čudno mi je bilo samo to, da ga je prehitel že po parih ovinkih.


---

Glede Webber vs Vettel, pa mislim, da sta kriva oba. Zapletena situacija, kar se vidi tudi po debati tu.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

dzinks63 ::

Če nekoga prehitevaš, ga ne boš šel zapirat (torej izvajat nekih smotanih manevrov levo desno), ko je na pol vštric s tabo, ker riskiraš, da oba vun odneseš.


Prehitevanje v F1 na dirkališču ni prehitevanje na regionalki, kjer prepotentneže spustiš predse, če vidiš da bo šlo na tesno, tudi zaviraš in se umakneš maksimalno desno, da omogočiš normalni iztek iz kritične situacije.

Drugače, pa ne vem zakaj bi bila recimo direktiva iz boksov, da bi moral Vettel zmagat dirko. Weber je bil vodilni v prvenstvu in mi ni jasno zakaj se je mošvtvo vmešavalo v izhod dirke. Drugače pa se je izteklo po starem pregovoru, kjer se prepitata dva , tretji dobiček ima.

SmeskoSnezak ::

Jst je izjavil:

Kaj pa prehitevanje Buttna? Je bil kakšen dogovor, da mora Hamilton mimo? Fotr je gledal na Hrvaški, I Think, in mi rekel, da ga je Button moral spustiti mimo.

Meni so se zdeli sumljivi pogovori Button-moštvo in Hamilton-moštvo, kjer so obema ukazali, naj preklopita v Fuel-Saving mode.
.


Na koncu dirke je bilo rečeno, da bi naj oba imela še dovolj bencina. Čeprav jima je moštvo očitno priporočalo varčevati. :P
@ Pusti soncu v srce... @

ABX ::

Ma to je podobno kot video nadzor v nogometu, sporne dogodke ne želijo rešit na točen način, tako se favorizira gostinske debate po tekmi. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

PrimozR ::

ABX je izjavil:

lurker je izjavil:

čak maj , ja sej ni bil spredaj.
Odvisno koga misliš. Vettel je bil spredaj. In sploh ni hitro zavijal desno, če dobro pogledaš, je pustil dovolj časa tudi crknjenemu konju, da odreagira.

Čedalje manj se mi zdi, da je Vettel kriv in se mi zdi kar pravilna ocena Red Bulla.


Če voznik vozi ravno, noben nima pravice ga odmaknit od svoje linije, če je spredaj ali ne. Lahko pa se igraš igrice in ga z ustrahovanjem umikaš. Vendar če se dotakneš na očiten način te doleti kazen.

TOrej če zapelješ ob nekoga od zadaj s svojim nosom, ta te zapre in ti odbije nos ti nisi kriv popolnoma nič? Pajade.

dzinks63 je izjavil:

Če nekoga prehitevaš, ga ne boš šel zapirat (torej izvajat nekih smotanih manevrov levo desno), ko je na pol vštric s tabo, ker riskiraš, da oba vun odneseš.


Prehitevanje v F1 na dirkališču ni prehitevanje na regionalki, kjer prepotentneže spustiš predse, če vidiš da bo šlo na tesno, tudi zaviraš in se umakneš maksimalno desno, da omogočiš normalni iztek iz kritične situacije.

Drugače, pa ne vem zakaj bi bila recimo direktiva iz boksov, da bi moral Vettel zmagat dirko. Weber je bil vodilni v prvenstvu in mi ni jasno zakaj se je mošvtvo vmešavalo v izhod dirke. Drugače pa se je izteklo po starem pregovoru, kjer se prepitata dva , tretji dobiček ima.

Res ni, ampak to še ne pomeni, da držiš svojo linijo in si pustiš razbiti avto.

dzinks63 je izjavil:

Če nekoga prehitevaš, ga ne boš šel zapirat (torej izvajat nekih smotanih manevrov levo desno), ko je na pol vštric s tabo, ker riskiraš, da oba vun odneseš.


Prehitevanje v F1 na dirkališču ni prehitevanje na regionalki, kjer prepotentneže spustiš predse, če vidiš da bo šlo na tesno, tudi zaviraš in se umakneš maksimalno desno, da omogočiš normalni iztek iz kritične situacije.

Drugače, pa ne vem zakaj bi bila recimo direktiva iz boksov, da bi moral Vettel zmagat dirko. Weber je bil vodilni v prvenstvu in mi ni jasno zakaj se je mošvtvo vmešavalo v izhod dirke. Drugače pa se je izteklo po starem pregovoru, kjer se prepitata dva , tretji dobiček ima.

Ker je bil Vettel hitrejši in so želeli preprečiti crash. Neuspešno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

ABX ::

Če se to zgodi na ravnini je kriv tisti ki menja smer.
Oz. glede na zadnje dirke noben. Ker če ni dobil kazen Kobayashi v Braziliji 2009, je ne bo noben dokler ne bo prišlo do fizične poškodbe voznika.

Ekstremna situacija:
Se odločiš prehitet nekoga in tisti spredaj tako hitro zavije proti tebi da se ni možno umaknit in pride do trčenja. Kdo je kriv?

P.S: Tudi pogosta menjava smeri na ravnini še par let nazaj ni bila prepovedana. Potem so napisali pravilnik ker Schumacher je na ta način fizično preprečil da bi ga lahko kdo prehitel. V F1 je še vedno ogromno nenapisanih pravil, tako kot drugje, pravila napišejo ko pride do ekstremne situacije.

P.S.S: Tako Coulthard kot Brundle sta mnenja da je Vettel kriv za nesrečo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Icematxyz ::

Vettel je zadevo kar dobro pripravil. Ve da je Webber izkušen dirkač. In je čakal in pripravljal napad! Potem pa na vse ali nič. Menim da s tem ni nič narobe. In celo da je mu 90% zadeva uspela. Tik preden je se podal v napad je zanihal volan v nasprotno smer od svoje prave namere. Webber celo menim da mu je nasedel. Potem pa BUM. Mimo njega. Škoda da se je končalo s trkom. Kdo je kriv? Vettel je zanihal rahlo v desno. Webber pa rahlo v levo. BUM.

Kriva je nepopustljivost obeh. In malo smole. Spet je bil dirkač v F1 kaznovan ker je sploh poskušal. Je pa bilo iskreno. Že za to ker med moštvenima voznikoma. S tem F1 pridobiva.

Alonso vs. Petrov. To je prava mentaliteta. Cestišče ni preozko. In mimo tebe bom prišel. In pika. Zmagala je samozavest in odločitev da dosežeš v tistem trenutku to kar veš da si sposoben. In ne boš odnehal. F1 s tem pridobiva.

Hamilton vs. Button. Hamilton mi v F1 deluje kot edini dirkač ki si želi dirkati. Prehitevanje Hamilton vs. Button je osrednji dogodek dirke. Ne nesreča V. vs. W. To je to kar F1 mora biti. Čisto in na limitu. Kratko a večno in vredno dveh ur mučenja gledalcev z pasivnostjo, nemotiviranostjo brezveznostjo na kvadrat! Brez nepotrebnega razburjenja in otročarij. Ni konec dokler ni konec. Ko se konča imaš zmagovalca. In imaš poraženca. In ne varnostnega avtomobila. To je F1. Najbolj elitni moto šport na svetu v katerem vozijo najbolj elitni dirkači kar jih svet premore.

MS vs. MS. Četrto mesto. Tik pod stopničkami je že. F1 s tem samo pridobiva.

Vse ostalo pa je bilo katastrofalno. Morda bi moral nekdo tem dirkačem razložiti da 50 krogov gledanja njih kako ne naredijo popolnoma nič. Da je to sramota za F1 in da F1 s tem ne le da izgublja. Ampak se kar konkretno s tem smeši! In da če hočejo smešiti F1. Ali še naprej jemati to kot nedeljsko sprostitveno dejavnost. Kjer se vozijo z avteki pa se jim fajn zdi!

SmeskoSnezak ::

Icematxyz, zelo lepo napisano! +1 definitvno ;)
@ Pusti soncu v srce... @

CHAOS ::

Ecclestone pravi, da sta idiota. Bo že držalo. Vsaj v tem primeru, saj dirkata za isto moštvo. Ker pa je Vettel RedBullov ljubljenec, pa kar prav, da se ni umaknil. Takšne igre gledalci ne maramo. Nismo je marali, ko je šlo za Ferrari, ne vidim razloga zakaj bi to tolerirali pri katerem koli drugem moštvu sedaj. Kompenzacija na račun pokvarjenih kvalifikacij ni pravi način. Sicer pa bo od danes naprej kaj takšnega precej manj verjetno. Alonso je Masso že naučil, da je potrebno paziti tudi na moštvenega tekmeca. Tudi takrat, ko to najmanj pričakuješ. Verjamem, da če bi Webber pričakoval Vettlov napad, bi bržkone že prej ubiral bolj defenziven način vožnje in bi se slednji lahko samo obrisal pod nosom za kaj takšnega. Sicer pa super za razpored v WDC.

Sicer pa ponovna polomija rdečih. So že vrgli puško v koruzo? Se jim tole vrača za Kimija, kar prav. Karma is a b****. :) Podaljšat pogodbo z Masso? Kr neki. McLaren se je kar približal RedBullu. Sicer gre tole precej na račun F-ducta. Renault je naredil očiten napredek napram Ferrariju. Upam, da McLaren obdrži ta zagon in bomo gledali zanimivo nadaljevanje prvenstva kjer imamo štiri dirkače v boju za naslov.
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

Daedalus ::

The large mistake remains that not enough room was given, but the explanation is there on how Sebastian had managed to get into the tow. He had managed to save an extra kilo of fuel - as both cars start the race with the same amount of fuel. Effectively he had one more lap of the optimum engine mode, but we couldn't back him off because he was under pressure from Lewis Hamilton behind.


Meni osebno je idiotsko, kako je RBR bil pripravljen v tej situaciji prepustiti v "nemilost" Hamiltonu (trenutno) boljšega voznika v njihovem moštvu. Ni logično, razen če majo kak bias proti Vettlu. Vettel bi s hitrejšim dirkalnikom lažje branil svojo pozicijo in pozicijo vodilnega v vozniškem prvenstvu. Glupa in precej nerazumljiva poteza s strani RBR.

Res ni, ampak to še ne pomeni, da držiš svojo linijo in si pustiš razbiti avto.


Držiš svojo linijo in upaš, da drug dirkač ve, kdaj popustiti. Vettel je izvajal prehitevanje, Webber je zgolj peljal ravno do ovinka. Prostora je mel pa dosti, konec koncev smo tudi že vidli košnjo trave pri podobnih manevrih.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

Super Sonic ::

Tale obrazložitev tudi meni smrdi. Ni ravno najbolj prepričljivo.

"but we couldn't back him off because he was under pressure from Lewis Hamilton behind."

Glede nato, da bi tudi Vettel šel na FS mode čez par ovinkov (sodeč po njihovem), je ta izjava popolnoma brezvezna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

BlackHole ::

Vettel vs Webber, krivda je vsa na Vettlovi strani, sploh ne vem, kako lahko nekdo dvomi v to. Če bi Vettel le še nekaj metrov peljal ravno, bi prišel s celim avtom mimo Webbra, tako pa precej sunkovito zavil v Webbra, kjer seveda Webber ni imel časa, da se temu manevru izogne. On je ves čas vozil ravno, nobenega manevra v levo ni bilo. Celo zelo srečno se je končalo za oba tole. Lahko rečem precej nevarno početje Vettla, čeprav sta mi oba dirkača všeč. Mislim, da mu je Webber pustil dovolj prostora, saj če je pol dirkalnika spravil mimo, bi lahko še drugo polovico na enak način.
LP Marko

lurker ::

Držiš svojo linijo in upaš, da drug dirkač ve, kdaj popustiti. Vettel je izvajal prehitevanje, Webber je zgolj peljal ravno do ovinka.
A če bi Vettel zgolj držal svojo linijo čez celo ravnino (in se ne umaknil, ko je Webber zavil v njega), bi bil tudi Vettel kriv? Zakaj? Ker je Webber trenutno slučajno pred njim po točkah?

Glede nato, da bi tudi Vettel šel na FS mode čez par ovinkov (sodeč po njihovem), je ta izjava popolnoma brezvezna.
Red Bull je pač bil fer in so pustili Vettlu poskus. A bi bilo bolj fer, da bi ga držali nazaj?

Če bi Vettel le še nekaj metrov peljal ravno, bi prišel s celim avtom mimo Webbra, tako pa precej sunkovito zavil v Webbra, kjer seveda Webber ni imel časa, da se temu manevru izogne. On je ves čas vozil ravno, nobenega manevra v levo ni bilo.
Si si ogledal posnetek?

Super Sonic ::

"Red Bull je pač bil fer in so pustili Vettlu poskus. A bi bilo bolj fer, da bi ga držali nazaj?"

Lani so ju "zaklenili", ker pri njih je veljalo, da če nekdo dobi kvalifikacije in prvi ovinek, se proti njemu v zaključku dirke ne dirka.

"The team avoided such a scenario at the same track last year, instructing both their drivers to save fuel and hold position after Vettel had fallen behind Webber."

To je zdej sporno, zato ker Horner trobi, da bi tole prehitevanje spremenilo vse. Pa v samem bistvu ne bi nič, razen tega, da bi bil Vettel spredaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

lurker ::

Lani so ju "zaklenili", ker pri njih je veljalo, da če nekdo dobi kvalifikacije in prvi ovinek, se proti njemu v zaključku dirke ne dirka.

A, ok. Potem Vettel očitno ni upošteval navodil. Pa malo nesreče je tudi imel, ker v kvalifikacijah ni imel možnosti za pole position (ne po svoji krivdi, ampak zaradi okvare).

Potem tudi Horner samo navzven daje vtis, da pri njih pustijo dirkačema dirkanje:
"Both our drivers are treated absolutely equally," Horner said. "They both have the same equipment, they both have the same opportunity. That is a policy we operate and that is the way that the team is - he [Vettel] managed to save a bit more fuel because he was in a slipstream for some of the race and he took advantage of that - as is his right to do. He was under a lot of pressure from Hamilton behind, which got him into a position to pass Mark. Our priority at that stage is that we want to win the race. Even if the cars wanted to change position we were still first and second, and it is still 43 points for the team and both drivers were pulling away from McLaren in the championship."


Če je z notranjimi navodili prepovedano prehiteti moštvenega kolega, je Vettel dejansko kriv za nesrečo, ker ne samo, da ne bi smel pričakovati, da mu bo Webber dal prostor, nikoli sploh ne bi smel poskusiti napada. Če Red Bull res operira tako, jih bo Vettel slišal. Navzven se bodo pa delali kot da pustijo dirkačema tudi tekmovati.

Daedalus ::

A če bi Vettel zgolj držal svojo linijo čez celo ravnino (in se ne umaknil, ko je Webber zavil v njega), bi bil tudi Vettel kriv? Zakaj? Ker je Webber trenutno slučajno pred njim po točkah?


Kdaj točno je Webber zavil v Vettla? Webber je (kot vsak normalen dirkač) "zaprl" idealno linijo, kar je normalen obrambni manever. Vettle bi tam lahko samo vztrajal in v naslednjem ovinku Webra probal prisilit na rob steze pa odpeljat naprej. S tem, da če mu to ne bi uspelo (recimo da bi oba odneslo široko) bi tam že Hamilton čakal na priliko. Kakorkoli obrneš, slab timing. Pri taki (domnevni) razliki v hitrosti bi komot počakal na prvo malo daljšo ravnino.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

JohanP ::

Napaka Vettla v fazi prehitevanja. Prevelika hitrost preblizu ovinka.
Webber je držal linijo in hitrost za vožnjo skozi ovinek, medtem ko je Vettel držal hitrost za prehitevanje po notranji strani ampak preblizu ovinka. Namesto da bi se zavrl ali odpeljal naravnost, zgrešil ovinek in nadaljeval z dirko za Webbrom, je hotel izriniti Webbra iz evidentno bolšje linije in ohraniti prednost. Mogoče je pričakoval, da bo Webber že zaviral za vstop v ovinek. Skratka tvegal je in ni se mu izšlo.
Za prvaka ni dovolj, da imaš najhitrejši bolid - je treba tudi kaj pokazat!

Super Sonic ::

"A, ok. Potem Vettel očitno ni upošteval navodil. Pa malo nesreče je tudi imel, ker v kvalifikacijah ni imel možnosti za pole position (ne po svoji krivdi, ampak zaradi okvare)."

Vettel je živčen, to je jasno. Mark je pokazal odlične vožnje na zadnjih dirkah in delno je tudi to vplivalo na to odločitev prehitevanja. Ko je bil že na pol mimo je misli, da je že vse jasno, pa ni bilo.

Oni naj bi operirali najbolj smiselno. Se pravi, če nekdo celotni vikend dominira, potem pa na sami dirki malo popusti proti koncu, se ga ne prehiteva, zaradi moštva.

Največji problem v tej zgodbi, ki sedajle zaposljuje rumeni tisk, je izjava Hornerja, da bi s tem, ko bi Vettel šel naprej, rešili vse točke. Kar ni res. Vettel bi šel naprej, nato pa tudi on šel na FS mode in upočasnil (tako kot je to naredil Webber par ovinkov prej). Oba McLarna pa zadaj na rep Webbra.

Neko igrico so se izgleda šli, mogoče je bil Webber pa ravno zato tako zelen pred kamero.

Pa še nekaj je. Tale FS mode. Webber je proti koncu dirke vozil zelo hitre čase, ko so mu sporočili, da McLarna vozita počasi...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

lurker ::

Kdaj točno je Webber zavil v Vettla? Webber je (kot vsak normalen dirkač) "zaprl" idealno linijo, kar je normalen obrambni manever.
Na dirki to nedeljo v Turčiji, jeeez! Če bi Vettel vztrajal na svoji zamišljeni prehitevalni liniji, bi trčila. Na začetku prehitevanja, ko je Vettel že vzporedno z Webbrom, Vettel še ni na beli črti in distanca med njima je večja kot potem, ko je Vettel že na/čez belo linijo in sta praktično čisto skupaj. Kar lahko pomeni, da se bodisi ravnina na tem delu čudno zoži ali pa, da je Webber zapeljal levo. In, ja, Webber ni storil pri tem nič napačnega, kakor tudi Vettel ni, ko je, ko je bil že spredaj, začel stiskati Webbra na desno stran.

Racing incident. Kot pravim, najprej sem bil prepričan, da je kriva 100% Vettlova, sedaj pa bi rekel, da je 50:50. Oba bi stvar lahko preprečila.

Me pa pri vsem tem preseneča obnašanje Red Bulla, če drži to kar pravi Sonic.

lurker ::

Vettel je živčen, to je jasno. Mark je pokazal odlične vožnje na zadnjih dirkah in delno je tudi to vplivalo na to odločitev prehitevanja. Ko je bil že na pol mimo je misli, da je že vse jasno, pa ni bilo.
Jasno, hotel je pokazat, da je lahko še vedno hitrejši od Webbra. Če bi bil v prvenstvu 200 pik pred njim, bi se lepo vozil za njim s prižganim kalkulatorjem točk.

Oni naj bi operirali najbolj smiselno. Se pravi, če nekdo celotni vikend dominira, potem pa na sami dirki malo popusti proti koncu, se ga ne prehiteva, zaradi moštva.
O kakšni dominaciji ti to?! Če upoštevamo vse sessione (in Q1, Q2, Q3 štejemo posebej) je rezultat 4:2 za Vettla (ob tem, da je v Q3 Vettel vozil s pokvarjenim avtomobilom), torej bi znalo biti 5:1 za Vettla. Čudna dominacija Webbra.

Daedalus ::

O kakšni dominaciji ti to?! Če upoštevamo vse sessione (in Q1, Q2, Q3 štejemo posebej) je rezultat 4:2 za Vettla (ob tem, da je v Q3 Vettel vozil s pokvarjenim avtomobilom), torej bi znalo biti 5:1 za Vettla. Čudna dominacija Webbra.


Em, Webber je bil pred Vettlom tako v dirki (kjer to najbolj šteje), kot na WDC lestvici (tu je zdaj sam utrdil prednost pred njim). Sej tu mi ne gre kalkulacija moštva skoz. Zakaj bi v taki situaciji preferirali Vettla?
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]

lurker ::

Sej tu mi ne gre kalkulacija moštva skoz. Zakaj bi v taki situaciji preferirali Vettla?
Če kalkulacija ne gre skozi, lahko pomeni, da delaš narobe računaš.

Sej Vettla niso preferirali. Samo pustili so mu dirkati in to se jim je maščevalo. Prepoved moštvenih ukazov je ena gromozanska bedarija. Sedaj morajo en preprosti ukaz, ki so ga prej skomunicirali v eni sekundi, zaviti v celofan. Zaradi mene lahko danes rečejo, da Vettel mora voziti za Webbra, ker ima le-ta par točk prednosti v WDC. It's their money! Sedaj je prav butasto, da se morajo v javnosti potem opravičevati z nekimi bedastimi izgovori.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lurker ()

Super Sonic ::

"Zakaj bi v taki situaciji preferirali Vettla?"

Mogoče zato, da umirijo živčnega Vettla. V Turčiji je imel smolo v Q3, pa zadnji dve dirki tudi ni zložil vsega skupaj tako kot zna... Pa so ga "spustil" na Webbra, češ, na poiskusi. Mark je pa zaprl vrata.

Webber je peljal svoj najhitrejši krog v 54 krogu. Ok, res je da je dirkalnik proti koncu dirke najlažji in da je imel sveže gume, pa vendar... bil je na FS programu.

"ob tem, da je v Q3 Vettel vozil s pokvarjenim avtomobilom"
Imel je pokvarjen stabilizator. Dominacija se pa gleda na dirkaški vikend in pozicijo v prvenstvu. Res je, da letos stvari niso tako enostavne za RB kot so bile lani. Lani je Mark konkretno vozil s težjim dirkalnikom celo sezono, čeprav mnogokrat neupravičeno, ker ni bil bistveno počasnejši.

Večino moštev heca dolivanje goriva, ki preprečuje mahinacije, ki so se dogajale.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedGone ::

Mene veseli, da bo mal več ljudi mogoče končno dojelo, da je ekipa ekipa in da sta šoferja tudi igralca te ekipe in morata včasih lastni interes prilagodit/podredit interesu ekipe. Preferiranje enega šoferja se ekipi lahko finančno ali kako drugače obrestuje ali maščuje. Stvar ni čist drugačna kot pri fuzbalu. Včasih je treba tut Mesija zamenjat, kdaj drugič pa ga pustit notr tut ko dela obupne bedarije.

Tuki ste zdej videli demonstracijo, do česa slej ko prej pride, če se ekipa dela da nima lastnih interesov. Lahko se greste stavit, da se tole ne bo ponovilo pa naj horner javno govori kar želi.
Zbogom in hvala za vse ribe

lurker ::

Res je, da letos stvari niso tako enostavne za RB kot so bile lani. Lani je Mark konkretno vozil s težjim dirkalnikom celo sezono, čeprav mnogokrat neupravičeno, ker ni bil bistveno počasnejši.

Torej, sedaj imamo nove informacije, da Webbra v Red Bull-u ne obravnavajo več kot človeka, kot si trdil še eno dirko nazaj. Jezus, here we go again...

Super Sonic ::

Niti ne, zato, ker sem rekel, da ni bil bistveno počasnejši. Kar pomeni, da je večino dirk bil počasnejši - remember, zlom noge, slabe priprave na sezono in dirkanje z kovino v nogi, ter še operacija sredi sezone, ko so mu jo vzeli ven.

Imeli smo pa par dirk, ko je Vettel štartal z gorivom za slabih 15 krogov, Mark je imel pa goriva za pol dirke.

In tebi podobni so hitro dobili občutek, da je Vettel mnogo hitrejši od Webbra. Kar seveda nikoli ni bilo res.

p.s.
Ne polagaj besed v usta, ker ti ne gre.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

lurker ::

Torej, imata enakovreden status ali ne?

Super Sonic ::

Za moj okus in občutek sta ga vedno imela, s tem, da za tole situacijo nisem več ziher. Tole je že siva cona.

Lahko, da se je RB odločil pomagati Vettlu, ker je v nekakšni mini krizi (pa še nekaj smole je imel) in dovolil napad.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

lurker ::

Ok, torej očitno SEDAJ preferirajo Vettla.

Kako pa je z Buttnom pri McLarnu? Njemu so tudi dovolili napad na Hamiltona, za katerega je Hamilton rekel, da ga čudi, da se je sploh zgodil.
««
17 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664283967 (179435) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146135794 (94543) Jst
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127290055 (52434) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116780495 (52815) 'FireSTORM'

Več podobnih tem