» »

Formula 1 2010

Formula 1 2010

««
15 / 24
»»

WarpedGone ::

, če se umakne SC v zadnjem krogu prehitevanja ni , neglede na signalizacijo , katera je bila izvedena v skladu z pravili.

Ne, obrnil si dikcijo sebi v prid.

Dikcija ni "če se umakne SC v zadnjem krogu" ampak je "če je SC zunaj, se bo v zadnjem krogu umaknil, prehitvanja še vedno ni".

40.13 If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.


Ostane pa luknja, kaj pa če se umakne, ker je čista steza, ne pa ker je to bil zadnji krog? Pametnim jasno.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

noraguta ::

ja torej steza ni bila čista, jasno so se morali o tem izreči komisarji in so se.
kaj je sploh problem?

problem je , da so eni preveč pametni. pol pa jih dobijo zgubijo še tistih par točk.
pa niti ni problem.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

lurker ::

Ostane pa luknja, kaj če se umakne, ker je čista steza, ne pa ker je to bil zadnji krog.
Mislim, da to niti luknja ni. When SC is not deployed there can be no 40.13.

Če nočejo imet prehitevanja v zadnjem krogu pa enostavno pustijo 'SC deployed' do konca dirke (SC pa vseeno lahko zavije v boxe).

Kaj je pa racing director dejansko ŽELEL narediti pa naj nikogar ne briga, briga jih lahko samo kaj JE naredil.

ja torej steza ni bila čista, jasno so se morali o tem izreči komisarji in so se.
kaj je sploh problem?
Post festum salto mortale. Med dirko so se že izjasnili, da steza JE čista.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lurker ()

WarpedGone ::

Lurker: se strinjam. Dali so vse predpisane signale, da se SC umika in da se dirka normalno nadaljuje. Nobenega konca pod SC, nobenga 40.13.
Zbogom in hvala za vse ribe

Super Sonic ::

"If cars are not supposed to be racing at this point one might reasonably ask why green flags were being waved."

The regulations say:
"As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line."

Brawn's reasoning is persuasive but if his interpretation of the rules were correct we would have the strange situation where drivers were allowed to race from the safety car line to the finishing line. That scenario seems to be what article 40.13 was written to prevent.

McLaren Team Radio:
"Lewis this is the last lap of the race we'll be finishing behind the safety car. No overtaking."

Alonso je dobil enaka navodila, tako tudi vsi ostali, z izjemo MB dirkačev.

Pomoje se tudi pritožili ne bodo, ker nimajo šans.

Aja, pa še link:
http://www.f1fanatic.co.uk/2010/05/16/t...
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

A je to novo pravilo? Lanska avstralija je bila drugačna - rumene luči.
Zbogom in hvala za vse ribe

noraguta ::

WarpedGone je izjavil:

A je to novo pravilo? Lanska avstralija je bila drugačna - rumene luči.

a nisi bral linka katerega sem postal zgoraj.
http://www.formula1.com/inside_f1/rules...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

lurker ::

Brawn's reasoning is persuasive but if his interpretation of the rules were correct we would have the strange situation where drivers were allowed to race from the safety car line to the finishing line. That scenario seems to be what article 40.13 was written to prevent.
To je vzeto iz 40.11, ki obravnava proceduro, ko se direktor dirke odloči, da je steza varna za dirkanje. To pomeni, kaj se godi, ko je 'SC in this lap' in je ugasnjeno 'SC deployed'. Kot že rečeno no SC, no 40.13. Kaj se komu zdi s kakšnim namenom je bil napisan 40.13 je vseeno.

Da pa nekdo napiše, da je prehitevanje "strange scenario" in govori o F1, je pa že na meji absurda.

A je to novo pravilo? Lanska avstralija je bila drugačna - rumene luči.

a nisi bral linka katerega sem postal zgoraj.
http://www.formula1.com/inside_f1/rules...


2010 changes in regs. Nobene omembe 40.11 in 40.13.

Ktj ::

Če smo malce zlobni je pa vsaj niko na ta račun pridobil piko več 8-). Me pa zanima kdaj bo spet naslednji manever v navezi brawn-msc ki bo na "meji".

WarpedGone ::

Evo, celo 40.11, za tiste, katerim se ne da klikat.
40.11 When the clerk of the course decides it is safe to call in the safety car the message "SAFETY CAR IN THIS LAP" will be displayed on the timing monitors and the car's orange lights will be extinguished This will be the signal to the teams and drivers that it will be entering the pit lane at the end of that lap.
At this point the first car in line behind the safety car may dictate the pace and, if necessary, fall more than ten car lengths behind it.
In order to avoid the likelihood of accidents before the safety car returns to the pits, from the point at which the lights on the car are turned out drivers must proceed at a pace which involves no erratic acceleration or braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger other drivers or impede the restart.
As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line.


Vodstvo dirke se je torej odločilo, da je steza čista in dalo predpisane znake da se SC umika. Dirka se torej NI končala pod SC in 40.13 ne pride v poštev.

Da pa nekdo napiše, da je prehitevanje "strange scenario" in govori o F1, je pa že na meji absurda.

Cel tale zaplet je absurden. Nekdo bi damona hilla moral močno nabrcat v rit, ker precej očitno diktira svoje poglede, ki ne držijo vode.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Super Sonic ::

Ne, ne, Šumi fani, ne razumete.

Ne gre več za ALI-ALI situacijo, ampak gre za točno to - SC je bil umaknjen zaradi čiste steze, protokol so zelene zastave in vsi ostali napisi, ampak ker gre za zadnji krog in so vodilni pri FIA mnenja, da se "le" od črte SC in do črte FL ne sme dirkati, je tam dirkanje prepovedano.

Jasno kot pasulj in kazen je na mestu. Vodstvo dirke ni naredilo nobene napake, napako je naredila ekipa MB in nima ob pritožbi nikakršnih možnosti.

Moje mnenje.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

WarpedGone ::

Potem je pa pojasnilo kazni napačno. Rekli so namreč:
As the overtaking manoeuvre was in breach of Article 40.13 of the 2010 FIA Sporting Regulations ...


mnenja, da se "le" od črte SC in do črte FL ne sme dirkati, je tam dirkanje prepovedano.

Mnenje ali predpis/člen?
Zbogom in hvala za vse ribe

Icematxyz ::

To je pa sodobna F1. Po dirkah se gledalci pogovarjajo le še o pravnih zadevah. In kako zelena ni več zelena. Ker se letos MS verjetno še ne bo boril za nov naslov svetovnega prvaka se mi ne da preveč ukvarjati z to kaznijo. Bolj sem vesel da je storil kaj je storil. In mi polepšal s tem dan. Dober stari MS in ekipa. In ne samo stari. Kot bi nekateri radi ga prikazali. Pa jih tako lepo pripravi do razburjenja in zadene žebelj na glavico! Deamon Hill pa mu je verjetno tipično po slovensko zavistn. To je. :)

Zgodovina sprememb…

sthep ::

Mal neumesno vprašanje pa vseeno.
A mogoče kdo ve kje bi se dal kupit novo kapo od šumija:)
V sloveniji in ne prek neta.

Super Sonic ::

"Mnenje ali predpis/člen?"

To je vse_ ta kur*** 40.13 člen. Če je kdo čital Mirkota na f-1, on je govoril o tem, da so hoteli (moštva in sponzorji), da se SC umakne zaradi fotografov in ostale kozmetike.

In za območje med črto SC in črto FL, so šli za zadnji krog napisat člen 40.13, ker niso hoteli, da se izvajajo špekulacije - se pravi nekdo je daleč zadaj, potem pa se moštveni kolega "ponesreči zaleti v zid" x krogov pred koncem in pokliče SC na stezo, SC pa se mora umakniti in v zadnjem krogu in pustito to linijo dirkalno odprto. Poznam vsaj eno moštvo, ki bi v boju za naslov naredilo kaj takšnega brez pomisleka, čeprav pa istočasno drži, da to ni več dirkanje.

Člen je res slabo napisan, ampak pod črto, mislim, da nimajo možnosti za uspeh ob pritožbi.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

lurker ::

40.13: There will be no overtaking when last lap starts with SC deployed.

In ker 40.13 ni takšen, je vseeno kaj si kdo misli o tem kaj si je nekdo mislil, ko je pisal člen. It's that simple.

Jaz se pravzaprav bolj bojim, če se MB ne bo pritožil, ker to pomeni, da so se zdilali pod mizo (verjamem, da sta oba, FIA in Ross Brown, česa takega celo sposobna), zato da ni blamaže za stevarde in FIA. Mercedesu bodo pa vrnili uslugo, ko nihče ne bo gledal. Sploh ker gre za precej malo točk dirkača, ki nima letos nobenih možnosti v WDC.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lurker ()

Super Sonic ::

"If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking."

Če gledaš to iz tega kota kot sem ga predstavil sam, je člen povsem jasen.

"If the race ends whilst the safety car"
A je bil zadnji krog SC na stezi? Je bil.

"it will enter the pit lane at the end of the last lap "
Ali se je umaknil zadnji krog (in sprožil pravilo 40.11, ki je zavedlo Brawna)? Je.

"and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking."
Ali je bilo tako? Ne.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

lurker ::

Če gledaš to iz tega kota kot sem ga predstavil sam, je člen povsem jasen.

"If the race ends whilst the safety car"
A je bil zadnji krog SC na stezi? Je bil.
Ti lahko predstavljaš 40.13 kakor želiš. Če ga bereš tako kot je napisan, je vsako motoviljenje okrog njega odveč.

Nikjer ne piše, da je začetek zadnjega kroga konec dirke. In ker nikjer ne piše te neumnosti, velja kot že 100 let, da je konec dirke na SF črti.

Good Guy ::

"If the race ends whilst the safety car"
A je bil zadnji krog SC na stezi? Je bil.


tole si narobe ti predstavljaš

"If the race ends whilst the safety car"
pomeni da bi morali do konca voziti za SC(tudi čez ciljno črto), tako pa se je SC umaknil v bokse pred koncem in to je pomenilo normalno nadaljevanje dirka, pa četudi samo za tistih 100 metrov
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

mastah ::

pa kaj se prepucavate? dubu je kazn in btk, koga zanimajo vozniki v ozadju

Super Sonic ::

"pomeni da bi morali do konca voziti za SC(tudi čez ciljno črto), tako pa se je SC umaknil v bokse pred koncem in to je pomenilo normalno nadaljevanje dirka, pa četudi samo za tistih 100 metrov"

Haha, ti pa še najmanj razumeš. Ravno zato je ta člen aktualen in ravno zato so jih kaznovali. Ker člen ni besedna zveza, ampak stavek.

"If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking."

Skratka, men je jasno in razumem zakaj takšno kolebanje o vloženi pritožbi s strani MB.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

zile ::

sthep je izjavil:

Mal neumesno vprašanje pa vseeno.
A mogoče kdo ve kje bi se dal kupit novo kapo od šumija:)
V sloveniji in ne prek neta.

Probaj vprašati tukaj

AvtoR ::

Nekaj je jasno - na splošno: bolj so zakoni, pravilniki, predpisi zakomplicirani in kontradiktorni, več je možnosti za različne interpretacije in motoviljenje. Rezultat je to, da navadno ne zmaga pravica!

Še glede MS prehitevanja: glede na pravilnike verjetno res ne bi smel prehitevati, vendar mislim da gre tu za zmedo s predpisi, saj ne vem zakaj so bile zelene zastave? Logično bi bilo da se varnostni avto umakne in končajo dirko pod rumenimi zastavami. Po mojem mnenju je tu kriv tudi organizator, tako da bi bilo pravično da obvelja vrstni red ob nastopu SC.
Predpisi bi morali biti jasni in enostavni, ne pa zakomplicirani, tako da vsak muti po svoje...
IMHO tudi prehitevanje Alonsa v uvozu v bokse ni bilo čist čisto, pa spomnimo se Hamiltona in Vettela kako popravnana vozita v ulici boksov, ampak to je F1 in to vse skupaj jo še dodatno začini...
O kakem fair playu pa v F1 itak že dolgo ni več govora...

CHAOS ::

Še sreča, da nisem gledal dirke. In kakšna bedarija je tale 40.13. Namen, da se v zadnjem delu zadnjega kroga ne prehiteva, da se zadosti slikam za časopise. Noro... ker bolan norc je tole pisal. Kakšen namen? Če je steza v zadnjem delu resnično nevarna ti pa umakneš SC zaradi par slik, če pa ni, pa kakšen je smisel, da se ne prehiteva, da se ne dirka? In kdor koli je že kriv za bedarijo in zmešnjavo z zelenimi zastavami... Hoteli so eno, a kaj ko niso vedeli kako se to izpelje. LOL :) Prava tragikomedija...
Barrichello pa s potezo dneva. Nič ne berem o kakšnem sankcioniranju? Kakšne bi bile reakcije, če bi to storil Hamilton? RedBulla pa počasi a vztrajno drvita proti WDC-ju. Me vsaj tolaži dejstvo, da sta si med sabo konkurenta. Že čez dva tedna bomo videli, koliko so uspeli urediti težave z vzdržljivostjo. Najbolj pa jokajo pri Ferrariju. Sezono zavržeš, da se posvetiš naslednji, potem pa takšen debakel. Ker so ključni deli bolida homologirani, je kakršen večji napredek praktično nemogoč. Dobro so jim tole spodrezali krila. Prav zabavno je brati te jalove PR izjave, kako bo naslednjo dirko vse bolje, ko veš, da je sezona odpisana. Edino kar jih lahko reši je kronična nezanesljivost RedBulla. :)
'They have computers, and they may have other weapons of mass destruction.'

rsroki ::

..hmm videl sem samo zadnji 10 krogov dirke..pa nič posebnega, razen tisto dvomljivo prehitevanje MS Alonsa...pač poskušali so...Brawn je kriv za to oz. je naročil obema dirkačema naj poskusita prehitevati..ampak saj je vseeno...:D ni se kaj dosti spremenilo, razen da se Brawn mora sprijazniti s tem da to niso več časi ko sta z MS včasih to počela brez kazni..hehe..jap. Drugače pa bo Red Bull težko ustaviti oz. prehiteti, večja možnost je da se sami izločijo iz boja za oba naslova, seveda zaradi okvar in tega kaj bosta sedaj počela voznika (kako dolgo bosta tako mirna in prizanesljiva eden do drugega). Okvare pa očetu RB A.Neweyu niso tuje..ja..Mclaren je zaradi njegovih inovativnih rešitev velikokrat izgubil boj za naslov (leta 2000,2003,2005) ko inovacije niso bile povsem ustrezne za materiale ki jih je moč uporabiti v F1 (vseh se pa res ne sme). Ja odkar je Newey odšel je Mclaren bolj vzdržljiv avto a žal ne tako hiter. No bomo videli kako se bo odvijala zame zanimiva sezona.8-)
rsroki

billy ::

40.13 ni bedarija, čisto OK pravilo je. Kako pa bi zgledal konec dirke, če bi pred zmagovalcem peljal SC? Zato se pač umakne. Ampak stanje na stezi ostane takšno, kot je pod SC, torej ostanejo oznake SC, ostanejo rumene zastaven, prehitevanja ni. Tako, kot so to storili lani v avstriji, če se še kdo spomni?

V monaco, pa je vodstvo dirke dalo znak, da se nadaljuje s dirkanje, kar smo tudi mi videli an TV, napis "safety car in this lap" (tega ni bilo lani v avstraliji!), in začeli so mahati z zelenimi zastavami.

Če je FIA tukaj naredila neumnost oz so hoteli narediti tisto, kar veleva člen 40.13, pa so krivi le oni in bi morali požreti krivdo. Dejansko pa sploh ni važno, kaj so hoteli narediti, dejstvo je da so postavili zelene zastave in umaknili napis SC. Dirkač pa valda ne bo premleval, če tu velja člen 40.13 ali ne, on vidi zeleno in se bori.

Tukaj imate lepo opisano:

http://www.jamesrossionf1.com/2010/05/f...

Pravilo 40.13 tukaj sploh ne more veljati, ker je steza bila proglašena kot "clean", oz da se dirkanje nadaljuje, ko se SC umakne. Debate glede tega sploh ne more biti.

BlackHole ::

Saj je vse jasno. Gre se samo še za vprašanje, zakaj so v Avstraliji mahali z rumenimi, tukaj pa z zelenimi zastavami, če bi naj bila situacija enaka.
LP Marko

noraguta ::

BlackHole je izjavil:

Saj je vse jasno. Gre se samo še za vprašanje, zakaj so v Avstraliji mahali z rumenimi, tukaj pa z zelenimi zastavami, če bi naj bila situacija enaka.

ker je bila črta umika štartni liniji.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

billy ::

To je neumnost, ne more biti to razlog, oz ne morejo rečti, da SC ostaja na stezi a hkrati mahati z zelenimi zastavami.

Zelene zastave pomenijo le eno.

noraguta ::

billy je izjavil:

To je neumnost, ne more biti to razlog, oz ne morejo rečti, da SC ostaja na stezi a hkrati mahati z zelenimi zastavami.

Zelene zastave pomenijo le eno.

je neumno se strinjam. je pa še bolj neumno , da ne prebereš navodil za uporabo pri 100 M vredni mašini.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

globoko grlo ::

očitno je napaka na obeh straneh, zato šumlu nebi smel dat kazni

noraguta ::

globoko grlo je izjavil:

očitno je napaka na obeh straneh, zato šumlu nebi smel dat kazni

niti ne pravna dikcija je nekako na strani FIE in tudi drugih moštev , katera so bila nekako sposobna razumet zadevo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

billy ::

noraguta je izjavil:

billy je izjavil:

To je neumnost, ne more biti to razlog, oz ne morejo rečti, da SC ostaja na stezi a hkrati mahati z zelenimi zastavami.

Zelene zastave pomenijo le eno.

je neumno se strinjam. je pa še bolj neumno , da ne prebereš navodil za uporabo pri 100 M vredni mašini.


Kje v pravilih pa piše, da bodo v primeru člena 40.13, mahali IZJEMOMA z zelenimi zastavami? In kje v pravilih piše, da se zelene zastave uporabijo v 99.9% za primere, ko je steza "clean", le pri pravilu 40.13 se uporabijo izjemoma in ne pomenijo tega, kar pomenijo drugače?

40.13 veleva, da se SC umakne v zadnjem krogu in je v uporabi že "stoletja", stanje za stezi pa ostane nespremenjeno, torej rumene zastave med drugim, stanje na stezi je enako, kot če bi bil SC, recimo...da si prvi voznik zamišlja, da je pred njim imaginarni SC in vozi enako, kot če bi SC dejansko bil.

Torej 40.13 ne spreminja stanja na stezi in se uvoz avta SC v bokse ne šteje kot ponovni re-start dirke, zato se tudi ne more rečti, da so mahali z zelenimi zato, ker je SC šel ven in so mahali le od bele črte naprej, kjer je točka, ko se SC umakne. Tehnično gledano, se za uporabo pravila 40.13, SC ne umakne in ne smejo dati zelene zastave, nima to nobene veze s tem, da je sedaj bela črta pri uvozu v boksih.

lurker ::

Damon Hill:
"I was uncomfortable being put in that position of being a full FIA representative," he said. "My expertise is as a driver rather than a lawmaker or interpreter of regulations.

Z drugimi besedami, tip pojma nima kaj piše v reglcih, kaj šele, da bi jih razumel.

Pa da ne bo pomote, verjamem, da Hill ni sprejel take odločitve zaradi tega, ker gre za Schumacherja. Po drugi strani se mi pa ne zdi, da bi morali šparat kritike na njem. On je tam kot bivši dirkač in za dirkača je zelena zastava 'THE RACE IS ON'. Zdaj objokuje, da bi rad med stevardi besedo dirkača, sprejemal bi pa odločitev pravnika. Does not compute!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: lurker ()

billy ::

Tule je še ena dobra razlaga vsega, čeprav je od Ross Brawna, je povedana dokaj resnično, brez kakšnih nategnjenih resnic:



bottom line:

FIA je objavila, da se SC umika iz steze, torej se dirka ne bo končala pod SC (40.13 odpade)
Umaknili so SC napise
Mahali so z zelenimi zastavami

Če pa obstaja kak komisar, ki pod vsemi temi argumenti še vedno teži po pravilu 40.13, pa je velik idiot in ne spada na takšno delovno mesto. No comment glede Hilla, morda je pozabil, kaj pomeni zelene zastava ali pa jih sploh ni gledal, ko je dirkal.

Good Guy ::

Sedaj mi je malce neugodno, ker so me pri FIA postavili za uradnega sodnika dirke. Upal sem, da bom sodnikom pomagal pri odločanju, jim dejstva predstavil tudi s perspektive nekdanjega voznika, a sedaj sem ugotovil, da nimam izkušenj s tolmačenjem pravil.


Hill še sam priznava da nima pojma
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

Tilen ::

Poglejte kako "objektivni" so lahko nekateri mediji. Neverjetno.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Super Sonic ::

Dobro je vžgal tja kamor se ne sme. Z vsem napisanim se sicer ne strinjam povsem, v grobem pa že.

Je pa reden rekdih, ki je skontal 40.11 + 40.13 pravilo. Tule gor večini ne gre in ne gre.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

lurker ::

Nekaterim ne gre branje, kaj šele razumevanje, niti posebej 40.11 in posebej 40.13. Ko pa se stvar zaplete in morajo vedet kdaj je katero pravilo v veljavi, jim pa pregori.

Gumpci so zajebali, ker niso uporabili 40.11, da bi kaznovali Schumacherja. Po 40.11 bi ga zlahkoto, ampak zdaj je prepozno popravljat uradni dokument, ki so ga vodenoglavci spisali.

billy ::

Hmm...Če pa smo še mi videli na TV oznako: "safety car in this lap", kar je ponavadi napoved, da se SC umika.

Tule je še eno bolj zanimivo branje:

http://www.iamjase.net/?p=805

Povzetek:

The confusion in this situation is that this all happened on the last lap and the assumption then is that Rule 40.13 must override Rule 40.11. Yet reviewing the events as they unfolded in Monaco all the conditions of Rule 40.11 were met - the incident between Chandok and Trulli was cleared some time on the last lap, the message 'safety car in this lap' was delivered to the teams, the safety car lights were extinguished, and the yellow flags and SC boards were withdrawn 'and replaced by waved green flags'; all as per Rule 40.11. This alone suggests to me that the safety car was returning to pit lane as the safety car period had ended. Once the safety car had returned to the pits, Schumacher was free to overtake Alonso after he had crossed the safety car line, as per Rule 40.7.

For Schumacher to be guilty, the message 'safety car in this lap' should never have been delivered, the lights on the safety car should not have been extinguished and the yellow flags and SC boards should not have been withdrawn and replaced with green flags, as these all indicate a safety car returning to the pits (Rule 40.11), not of a race ending under the safety car (Rule 40.13).


Kaj si pa misli tisti reporter na kvazi slo motošport portalu pa res ne vem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: billy ()

Tilen ::

"Čeprav nismo zadovoljni z razpletom dirke smo sklenili, da se v interesu športa ne mislimo pritožiti na odločitev komisarjev Mednarodne avtomobilistične zveze," so med drugim zapisali v obvestilu za javnost pri moštvu Mercedes Grand Prix, čeprav so strokovnjaki in dirkaški eksperti s pridobljenimi podatki ter ustreznim slikovnim materialom že dokazali, da naj bi bi sedemkratni svetovni prvak grobo oškodovan.

Pritožbe ne bo
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

šernk ::

zakaj bi ga pa po 40.11 kaznovali? zeleno luč dobijo ko zapelje varnostni avto v bokse, prehiteva se pa lahko ravno od tam naprej ko je bil MS nekako že skoraj vzporedno z alonsom...

mah brez veze spet neko po svoje prikrajanje pravil..."safety car in this lap" in "track clear" je mislim da dovolj jasno, da se dirka ne bo končala za SC...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

lurker ::

zakaj bi ga pa po 40.11 kaznovali?

Zato...
In order to avoid the likelihood of accidents before the safety car returns to the pits, from the point at which the lights on the car are turned out drivers must proceed at a pace which involves no erratic acceleration or braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger other drivers or impede the restart.
... in ker bi tisti, ki vodijo F1 (in očitno gledalci tudi) najraje imeli 78 paradnih krogov. Prvi zato, da bi se na njih bolje videle reklame, slednji pa, da bi končno z vsaj malo samozavesti lahko rekli "od tega gumpca sem pa še jaz hitrejši".

Super Sonic ::

A to pa čudno, da se ne bodo pritožil. Seveda, zaradi " športnega duha" in zato, ker oni niso "taki".

:D

Eni tule gor bi lahko oddali prijavo za delo pravnika pri MB. Očitno so tile, ki jih imajo sedaj, nesposobni.

Sicer pa niso mogli iz svoje kože:
"This opinion appears to have been shared by the majority of the teams with cars in the top ten positions who also gave their drivers instructions to race to the finish line."

Vemo, da je Ferrari zagotovo prepovedal prehitevanja, enako McLaren. Pri Red Bullu je bilo tudi vse jasno, Vettel ni smel niti pomisliti na prehitevanje Marka.
Sedaj pa vprašanje - kerih top 10 pol to? ;D
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

"Kaj si pa misli tisti reporter na kvazi slo motošport portalu pa res ne vem... "

Ja šit ej, sem tud jaz dvakrat bral vse skupaj! Da si drznejo! Ker navijači Šumija niso kar tako. Še Hillu so zagrozil s smrtjo, tako pisanje ni pa nič nč boljš, zato bo treba na grmado z njimi.

F1 magazin je bil neka referenca vsem slovenskim medijem. Do prihoda Mirkota, ki je naredil boljši portal. Predvsem zaradi nekega osebnega pristopa in lastnih informacij. Večinoma se vsi linkajo in prevajajo, on pa pošilja fotke in anekdote. To je vredno precej več, jaz upam, da mu uspe spravit skupaj eno referenčno zadevo, fantje na F1 magazinu bodo pa morali narediti preskok naprej, ker če mislijo še naprej prevajat druge strani, se jim ne piše dobro.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Problem sploh ni bil, ker bi MS kršil kakšno pravilo, ampak ker je prvič v zgodini F1 prišlo do takšne situacije. Situacija pa je takšna, da se je steza "očistila" v zadnjem krogu in ko se to zgodi, se mora steza odpret in nadaljevat normalno dirkanje. Pravilo 40.11.

Hkrati pa imajo pravilo 40.13, katero skrbi za primere, ko je SC na stezi v zadnjem krogu.

Enostavno povedano niso vedeli kaj storiti, glede na pravilo 40.11 je bilo vse OK, glede na pravilo 40.13 pa ne. Ker nobeno pravilo ni močnejše od drugega, bi se pač morala upoštevati oba, kar pa seveda ni mogoče v danem primeru.

Komisarji pa so morali nekako razsoditi, in so se pač odločili, da bodo zajebali MSja, ker pač ferari je bolj močan lobij.

Super Sonic ::

"Problem sploh ni bil, ker bi MS kršil kakšno pravilo"

MS še posebno ni kršil nobenega pravila in ne bi smel bit kaznovan. V takšnih primerih bi bilo najbolj pošteno, si zmišljujem, Šumiju vrnit mesto, MB pa opilt za 1 miljon $. Tolk, da bodo naslednjič lahko še pomišljali če se splača drajsat pravila.

Oškodovani bi bili pa vsi. MS ali Alonso, MB ali Ferrari. Če bi bil v komisiji Felipe Massa, bi Šumi sigurno obdržal mesto, čeprav je ta napadel Alonsa takrat, ko je imel slednji navodilo iz štaba, da miruje in ne prehiteva. Pravilnik je potrebno popravit, to je vsem jasno.

Še vedno je pa povsem jasno kdo je imel tu prav in kdo je naredil napako. In tisti, ki jo je, se je zelo smelo odločil za umik.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

billy ::

Kako naj razložim še bolj podrobno kot sem prej?

Prav ni mel nihče, narobe pa tudi ne.

Tepeta se dve pravili. Slabo napisan pravilnik, kriva je FIA.

Super Sonic ::

Tepeta se ravno ne, ampak pravilo 40.13 dopolni pravilo 40.11, ko gre za zadnji krog.

Gre za napako v napaki, če hočeš. Brawn tu nima nobenih možnosti za uspeh. Šli so na vse ali nič in to zaradi 2 točk, spušil so jih pa 6. Slab dan, Brawnu se to ne dogaja pogosto, ampak tokrat se mu je "zgodilo".

ps
Najbolj smešen prizor vikenda je moral pa biti prihod Šumija na zagovor pred Hilla. Po slišanem, Hill ni ravno najbolj bister in moder fant, Šumi pa ni najbolj vljuden in prijazen. Si ga kar predstavljam kako z viška je gledal na Hilla in se mu muzal direkt v faco.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

billy ::

Eh, včasih pa res ne vem, kaj si naj mislim o ljudeh tu ...

Pa poskusimo še enkrat:

Pravilo 40.13:

If the race ends whilst the safety car is deployed it will enter the pit lane at the end of the last lap and the cars will take the chequered flag as normal without overtaking.

To pravilo je nastalo, upam da jasno vsem, zaradi tega, da se SC ne bi znašel na posnetkih pred zmagovalnim avtom, kar bi pokvarilo vtis gledalcev, popačilo bi slike, itd itd..

Pravilo 40.11:

When the clerk of the course decides it is safe to call in the safety car the message "SAFETY CAR IN THIS LAP" will be displayed on the timing monitors and the car's orange lights will be extinguished. This will be the signal to the teams and drivers that it will be entering the pit lane at the end of that lap. At this point the first car in line behind the safety car may dictate the pace and, if necessary, fall more than ten car lengths behind it.

In order to avoid the likelihood of accidents before the safety car returns to the pits, from the point at which the lights on the car are turned out drivers must proceed at a pace which involves no erratic acceleration or braking nor any other manoeuvre which is likely to endanger other drivers or impede the restart.

As the safety car is approaching the pit entry the yellow flags and SC boards will be withdrawn and replaced by waved green flags with green lights at the Line. These will be displayed until the last car crosses the Line.

To pravilo je pa tu, da razjasni proceduro, kako se dirka nadaljuje, oz kakšen je postopek da se dirko ponovno začne. Upam, da vsem jasno?

Zdaj pa imamo problem:

Točno v zadnjem krogu se je zgodilo to, da je postala steza spet varna, umaknjene so bile posledice nesreče in (po pravilih) se potem mora dirka nadaljevati! Ne sme se rečti; eh..do konca je še en krog, dajmo zavlačevat malo in bodo lepo vsi prišli do konca pod SC. Torej nastopi pravilo 40.11, kar se je tudi zgodilo.
Ampak...ker je bil to zadnji krog dirke, SC pa tehnično še na njem, bi moralo priti v igro tudi pravilo 40.13.

Nekako groba primerjava bi lahko bila takšna: s avtom se pripeljete do križišča, pred vami se nahaja STOP znak in pa znak, da ste na prednostni cesti. Kaj storiti?

Res je, Brawn je izigral sistem in to briliantno, za kar pa je bil kaznovan, ker se je naredil norca iz večje avtoritete, kot je on sam in ker nas je že Don Kihot učil, da se borba z mlini ne splača, se je pač umaknil, a vseeno ostal moralni zmagovalec.

Sedaj pa podiskutirajmo še sledeče; Kaj bi tu sploh lahko storilo sodišče? Bojim se, da je bila ogrožena celotna dirka in bi lahko prišlo do tega, da bi jo v celo razveljavili. Drugače ne vem, kako bi lahko razsodilo sodišče, če bi bilo dosledno.
««
15 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 471 72 73 74 )

Oddelek: Na cesti
3664285283 (180751) ABX
»

Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
1146136316 (95065) Jst
»

Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
127290296 (52675) ABX
»

F1 2007 (strani: 1 2 3 421 22 23 24 )

Oddelek: Loža
116780763 (53083) 'FireSTORM'

Več podobnih tem