Forum » Na cesti » Formula 1 2010
Formula 1 2010
noraguta ::
Če tudi kaznujejo Šumija je danes prikazal odlično dirko in fantastičen manever.Ja danes je bil bolši od Rosberga,čeprav je Rosberg načrtoval dobro taktiko,sam se ni izšlo.Vse čestitke Alonsu ki se je prebil naprej in Weber ki je danes bil razred zase.
manever ni bil niti približno "dober". možen je bil samo ker je alonzo mislil , da bodo šli kot račke čez črto. posiljeno se je rinil naprej , kjer "se naj nebi".
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
TOP ::
No in tukaj se ločijo brezkompromisni dirkači od jokavcev.Čudno da ni kaj začel Alfonzo jokat kakor,ko je dirkal z Hamiltonom.In Afonzo ni nič mislil,poglej še enkrat posnetek kako je stopil na gas,da je dirkalnik zaplesal,dobro da se ni še zaletel v ograjo.
dzinks63 ::
manever ni bil niti približno "dober".
Poglej si še enkrat to prehitevanje. Pripravil se je z popolnoma kontra linijo od Alonsa. Bilo je dobro načrtovano in filigransko izpeljano. Napad se je začel že pred ovinkom z odločnim pospeševanjem in približevanjem na zunanji del ovinka za zadek Alonsa z istrelitvijo na desno in zavzetjem položaja po sredini ovinka, vseskozi z polnim plinom in explozivnim pospeševanjem. Sledila je le še izpeljava po idealni liniji in zaprtje Alonsa brez možnosti za kakršnokoli vračilo pozicije.
njok ::
Žalostno se mi zdi, da so pravila tako nejasna, da brez sodišča komisarji ne znajo določit, če sta Schumacher in Brawn kršila pravila ali ne. Obupno. A FIA ne more dobit sposobnih pravnikov, da bi napisali boljši pravilnik?
Super Sonic ::
Šumi danes ni odpeljal ravno dirke življenja, je pa prvič korektno premagal Rosberga.
Na ta zadnji manever so se pa odlično pripravili in to v času 1 minute. To potrjuje tudi posnetek onboard kamere iz kokpita MSa. In Alonso je bil tudi potencialni kandidat za tak manever, saj je sedel 78 krogov na tistih pnevmatikah. Ko je pohodil F10 je bil avto kot na drsalkah.
Na ta zadnji manever so se pa odlično pripravili in to v času 1 minute. To potrjuje tudi posnetek onboard kamere iz kokpita MSa. In Alonso je bil tudi potencialni kandidat za tak manever, saj je sedel 78 krogov na tistih pnevmatikah. Ko je pohodil F10 je bil avto kot na drsalkah.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
noraguta ::
manever ni bil niti približno "dober".
Poglej si še enkrat to prehitevanje. Pripravil se je z popolnoma kontra linijo od Alonsa. Bilo je dobro načrtovano in filigransko izpeljano. Napad se je začel že pred ovinkom z odločnim pospeševanjem in približevanjem na zunanji del ovinka za zadek Alonsa z istrelitvijo na desno in zavzetjem položaja po sredini ovinka, vseskozi z polnim plinom in explozivnim pospeševanjem. Sledila je le še izpeljava po idealni liniji in zaprtje Alonsa brez možnosti za kakršnokoli vračilo pozicije.
ja ker mu je alonso pustil plac, sem povedal. po 20 krogih je alonzo prehitel njega pa še kakih 15 drugih. se pač ve , da deda nima tud pol točk kot niko , pa cela ferma pleše okrog njega. strao kljuse ki bolj prdi kot dirka.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Super Sonic ::
Ja če bi Alonso pričakoval napad, bi se ja drugače postavil in Šumi bi bil nemočen. To je menda jasno ;)
Samo 1 minuta se hitro obrne, še posebno, če sploh ne misliš na pravilnik.
Samo 1 minuta se hitro obrne, še posebno, če sploh ne misliš na pravilnik.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
dzinks63 ::
Seveda mu Schumi ni v naprej napovedal kaj ga čaka, da bi lahko Alonso pripravil obrambno linijo. Bila je mina presenečenja. Šele ko je imel Schumija ob sebi, je dojel kaj bo sledilo, kar pa je bilo mnogo prepozno za kakršnokoli resno reakcijo.
noraguta ::
jasno in tle se vid da je alonso bolši pravnik kot schumi ,.... dejte nehat no.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Icematxyz ::
V bistvu prvih 30 krogov dirke je bilo boljših od pričakovanja. Predvsem zaradi Alonsa ki je dokazal da se da tudi na VN Monaka rutinirano prehitevati. Res da vsakokratna avtomobila nista bila na istem nivoju. Ampak prav dobro mu je šlo od rok.
Malo sem razočaran ob dejstvu da lahko nekdo v sodobni F1 prevozi 78 krogov na praktično istih pnevmatikah. Vmes največ izmed vseh prehiteva in pride iz zadnjega mesta ob štartu na končno visoko sedmo mesto. Pnevmatike pa nič. Kaj si lahko mislim ob tem. Da se ne vozi na limitu? Da se ne dirka? Saj pri VN Monaka jim še priznam da je prehitevati težko. Ampak vseeno. 1 pnevmatike na dirko ob vožnji ki je vsaj tako agresivna kot pri vseh drugih dirkačih. Kaj si naj mislim o motivaciji drugih dirkačev.
Rubens Barrichello si zasluži zaradi odvrženega volana prepoved kakšne dirke ali dveh ali treh... Red Bull in njegova dirkača. Kaj naj rečem. Izkušnje so spet zmagale nad mladostjo? Je končno se ravnotežje postavilo na pravo mesto? Ni pa zanimivo seveda tega gledati. Nekoga ki vodi od začetka do konca. Razen če pač navijaš zanj. Pol še gre morda.
Robert Kubica me ni presenetil. Od njega pričakujem še več. Želim mu dober avto v kakšni sezoni in da dobi priložnost in se odloči ali želi biti svetovni prvak ali ne. Konstantno višanje forme ga je pripeljalo letos tik pod vrh ja. Dober avto in motivacija ki jo ima plus malo več agresivnosti pa bo svetovni prvak. Če bo se mu vse to izšlo v kakšni sezoni ki prihaja.
Michael Schumacher sem pričakoval da bo peti pred tekmo. Ampak me je z šestim mestom in mojstrsko potezo ob koncu dirke prepričal da napreduje in se vzpenja.
V Carigradu oziroma na VN Turčije pa upam da se bo spet kaj več dogajalo na dirkališču kot na zadnjih dveh tekmah. Bomo videli.
Kaj se pa tiče pravil. Zelena zastava je zelena zastava. Pika. End of story!
Malo sem razočaran ob dejstvu da lahko nekdo v sodobni F1 prevozi 78 krogov na praktično istih pnevmatikah. Vmes največ izmed vseh prehiteva in pride iz zadnjega mesta ob štartu na končno visoko sedmo mesto. Pnevmatike pa nič. Kaj si lahko mislim ob tem. Da se ne vozi na limitu? Da se ne dirka? Saj pri VN Monaka jim še priznam da je prehitevati težko. Ampak vseeno. 1 pnevmatike na dirko ob vožnji ki je vsaj tako agresivna kot pri vseh drugih dirkačih. Kaj si naj mislim o motivaciji drugih dirkačev.
Rubens Barrichello si zasluži zaradi odvrženega volana prepoved kakšne dirke ali dveh ali treh... Red Bull in njegova dirkača. Kaj naj rečem. Izkušnje so spet zmagale nad mladostjo? Je končno se ravnotežje postavilo na pravo mesto? Ni pa zanimivo seveda tega gledati. Nekoga ki vodi od začetka do konca. Razen če pač navijaš zanj. Pol še gre morda.
Robert Kubica me ni presenetil. Od njega pričakujem še več. Želim mu dober avto v kakšni sezoni in da dobi priložnost in se odloči ali želi biti svetovni prvak ali ne. Konstantno višanje forme ga je pripeljalo letos tik pod vrh ja. Dober avto in motivacija ki jo ima plus malo več agresivnosti pa bo svetovni prvak. Če bo se mu vse to izšlo v kakšni sezoni ki prihaja.
Michael Schumacher sem pričakoval da bo peti pred tekmo. Ampak me je z šestim mestom in mojstrsko potezo ob koncu dirke prepričal da napreduje in se vzpenja.
V Carigradu oziroma na VN Turčije pa upam da se bo spet kaj več dogajalo na dirkališču kot na zadnjih dveh tekmah. Bomo videli.
Kaj se pa tiče pravil. Zelena zastava je zelena zastava. Pika. End of story!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Icematxyz ()
BlackHole ::
Tole kazen Schumija bodo pri FIA-i težko pojasnili. Jaz mislim, da mu bodo morali vrniti 6. mesto. SC je šel v bokse, ker se je steza sčistila, čist slučajno pa je bil hkrati še zadnji krog, zaradi česar zdaj prihaja do zmede. Ko bodo slednje odmislili, bo jasno da je Schumi korektno preihtel Alonsa. Saj zelene zastave kažejo, da je bila dirka spet ON.
LP Marko
AvtoR ::
Če je bilo prehitevanje sporno (če je, je zaradi nejasnih pravil), bi moral obveljati kvečjemu vrstni red pred prehitevanjem MS, ne pa da ga kaznujejo s 20s pribitkom, kar je enako diskvalifikaciji. Podobne kazni je lani kasiral tudi Vettel (mislim da celo diskvalifikacijo). S tem si FIA sama sebi dela medvedjo uslugo. Bolj se splača šparat in vozit vlakec, kot pa dirkat. Dokaz zato sta Button in Hamilton. Button je pred Hamiltonom, čeprav je ta prikazal veliko več dirkanja. Gledalcev je vedno manj...
JohanP ::
Če pogledamo na situacijo iz konteksta, potem očitno velja:
v F1 je prehitevanje prepovedano!
v F1 je prehitevanje prepovedano!
Daedalus ::
V bistvu prvih 30 krogov dirke je bilo boljših od pričakovanja. Predvsem zaradi Alonsa ki je dokazal da se da tudi na VN Monaka rutinirano prehitevati. Res da vsakokratna avtomobila nista bila na istem nivoju. Ampak prav dobro mu je šlo od rok.
Ja, ko so oni pred tabo počasnejši za 5-6 sekund na krog, poleg se ti pa še umikajo (DiGrassi se je edini mučil branit pozicijo z onim obupom od Virgina) Je pa res, da če ne bi prišel mimo teh, mu taktika ne bi kaj dosti pomagala.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
Good Guy ::
V bistvu prvih 30 krogov dirke je bilo boljših od pričakovanja. Predvsem zaradi Alonsa ki je dokazal da se da tudi na VN Monaka rutinirano prehitevati. Res da vsakokratna avtomobila nista bila na istem nivoju. Ampak prav dobro mu je šlo od rok.
Ja, ko so oni pred tabo počasnejši za 5-6 sekund na krog, poleg se ti pa še umikajo (DiGrassi se je edini mučil branit pozicijo z onim obupom od Virgina) Je pa res, da če ne bi prišel mimo teh, mu taktika ne bi kaj dosti pomagala.
+1
umikanje prehitevanje dirkačev, ki se ti umikajo ni lihk umetnost
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
noraguta ::
pha brez veze , drugi niso prehiteli nikogar , niti taktike niso premogli, razen kolikor je schumaher-ju pomagal mercedes in malo pridržal rosberga.
V bistvu prvih 30 krogov dirke je bilo boljših od pričakovanja. Predvsem zaradi Alonsa ki je dokazal da se da tudi na VN Monaka rutinirano prehitevati. Res da vsakokratna avtomobila nista bila na istem nivoju. Ampak prav dobro mu je šlo od rok.
Ja, ko so oni pred tabo počasnejši za 5-6 sekund na krog, poleg se ti pa še umikajo (DiGrassi se je edini mučil branit pozicijo z onim obupom od Virgina) Je pa res, da če ne bi prišel mimo teh, mu taktika ne bi kaj dosti pomagala.
pravila so pa jasna za vse.
http://www.formula1.com/inside_f1/rules...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
TOP ::
Pravilo so jasna,ampak napako so naredili voditelji dirke,ker so podali napis steca je čista in zeleno zastavo,morali bi pa da bo dirka končana za varnostnim avtom.Pa saj nema veze točke so mu uzeli,sam manever je bil fenomenalen,rad bi videl obraz Alfonza.Nekaj podobnega je Alfonzo naredu Masi pa za v bokse.Sam se pa strinjam,čeprav zelo redko z Super Sonic,ki je napisal Alonso je mel tiste gume že celo dirko in pospešek ni bil mogoč.
TOP ::
Na to se zgovarja Brawn in tudi on je dejal,da je on dal ukaz,če bo priložnost,naj oba prehitevata.Čeprav kazni se ne da več izbrisat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TOP ()
šernk ::
Malo sem razočaran ob dejstvu da lahko nekdo v sodobni F1 prevozi 78 krogov na praktično istih pnevmatikah.
že od sobote se mi je zdelo, da bodo pri Alonsu to naredili, potem mu je pa še varnostni avto olajšal vse skupaj, izgubil ni praktično niti enega mesta in niti ene sekunde zaradi takratnega postanka, umikanje drugih tudi ne moremo šteti ravno za prehitevanja, edino pravo prehitevanje je pokazal proti DiGrassiju, z njim se je pa mučil če se ne motim kar nekaj krogov.
prevozil je pa lahko celo dirko na istih pnevmatikah, ne ker drugi niso dirkali temveč ker so gume enostavno predobre!
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Daedalus ::
prevozil je pa lahko celo dirko na istih pnevmatikah, ne ker drugi niso dirkali temveč ker so gume enostavno predobre!
Pa precej verjetno pomaga tudi podlaga v Monaku - navaden cestni asfalt je manj agresiven do gum, kot on na dirkališčih.
Man is condemned to be free; because once thrown into the world,
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
he is responsible for everything he does.
[J.P.Sartre]
BlackHole ::
Na to se zgovarja Brawn in tudi on je dejal,da je on dal ukaz,če bo priložnost,naj oba prehitevata.Čeprav kazni se ne da več izbrisat.
Tud, če se izkaže, da ni bila upravičena? ??
LP Marko
Tilen ::
Na to se zgovarja Brawn in tudi on je dejal,da je on dal ukaz,če bo priložnost,naj oba prehitevata.Čeprav kazni se ne da več izbrisat.
Tud, če se izkaže, da ni bila upravičena? ??
Tako je.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Music Man ::
Če je bilo prehitevanje sporno (če je, je zaradi nejasnih pravil), bi moral obveljati kvečjemu vrstni red pred prehitevanjem MS, ne pa da ga kaznujejo s 20s pribitkom, kar je enako diskvalifikaciji.
A se ti ne zdi da potem kazen rahlo izgubi svoj pomen? Isto kot da bi oropal banko in če te dobijo, bi mogel le vrnit ves denar nazaj in to bi bilo to. Potem bi vsi ropali banke in vsi prehitevali proti pravilom, če s tem ne bi bili nič na slabšem kot prej.
WarpedGone ::
Music Man: mešaš zadeve. Če so pravila jasna in je kršitev nesporna, potem itak da ja. Ampak tuki je dirkač naredu vse prav - prehiteval je, ko so bile zelene zastave, status proge pa Clear. Konec Safety Cara, ko se je ta umaknil v box. Pač je bil do konca dirke le še en ovinek.
Če je vodsto hotelo, da se dirka konča pod SC, nebi smelo dat zelenih zastav in Track Clear ampak pustit obešene rumene zastave in luči, ki pomenijo nevarnost in prepoved prehitevanja. Tega pa ni bilo več.
Če je vodsto hotelo, da se dirka konča pod SC, nebi smelo dat zelenih zastav in Track Clear ampak pustit obešene rumene zastave in luči, ki pomenijo nevarnost in prepoved prehitevanja. Tega pa ni bilo več.
Zbogom in hvala za vse ribe
AvtoR ::
WarpedGone je izjavil:
Če je vodsto hotelo, da se dirka konča pod SC, nebi smelo dat zelenih zastav in Track Clear ampak pustit obešene rumene zastave in luči, ki pomenijo nevarnost in prepoved prehitevanja. Tega pa ni bilo več.
Točno tako!
Music Man ::
Točka 40.13 v pravilniku FIE je povsem jasno napisana in na podlagi te točke je Schumacher dobil kazen. End of story. Je mogoče kdo pomislil, da je varnostnik ob stezi pomotoma pomahal z zeleno zastavo, ko je videl (oz. so mu sporočili) da se SC umika v bokse?
Good Guy ::
Točka 40.13 v pravilniku FIE je povsem jasno napisana in na podlagi te točke je Schumacher dobil kazen. End of story. Je mogoče kdo pomislil, da je varnostnik ob stezi pomotoma pomahal z zeleno zastavo, ko je videl (oz. so mu sporočili) da se SC umika v bokse?
pa kaj spet klobasaš...
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^
Naj računalnik dela za vas^^
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Good Guy ()
WarpedGone ::
Si mogoče ujel da NI SAMO zelena zastava ampak tut
- zelene luči ob progi
- dirkačem na volanu piše Track Clear
- vodstva ekip dobijo Track Clear in Safety Car in this lap, kar je običajno, kadar se bo SC umaknil, ker da so spucali progo
Je ja - da se SC umakne. A piše tut da v takem primeru dajo zelene luči?
Ne. Dokaz je lanska avstralija. SC je enako zapeljal v box, še vedno pa so utripale oranžne luči in vihrale oranžne zastave.
Res ne vem, kaj je tle še odprtega ali nejasnega.
- zelene luči ob progi
- dirkačem na volanu piše Track Clear
- vodstva ekip dobijo Track Clear in Safety Car in this lap, kar je običajno, kadar se bo SC umaknil, ker da so spucali progo
Točka 40.13 v pravilniku FIE je povsem jasno napisana
Je ja - da se SC umakne. A piše tut da v takem primeru dajo zelene luči?
Ne. Dokaz je lanska avstralija. SC je enako zapeljal v box, še vedno pa so utripale oranžne luči in vihrale oranžne zastave.
Res ne vem, kaj je tle še odprtega ali nejasnega.
Zbogom in hvala za vse ribe
Super Sonic ::
"Če je vodsto hotelo, da se dirka konča pod SC, nebi smelo dat zelenih zastav in Track Clear ampak pustit obešene rumene zastave in luči, ki pomenijo nevarnost in prepoved prehitevanja. "
Najdi člen, ki pravi, da mora biti tako.
Zdi se mi, da gre za neko luknjo v pravilniku. Zelene zastave lahko so, ampak prehitevanj v zadnjem krogu dirke, če je v njem vozil SC, ni. Da je situacija zagonetna je jasno zaradi dveh razlogov:
- par ur po dirki so komisarji "preučevali" svoje možnosti,
- MB še vedno ne ve ali vložiti protest: http://en.espnf1.com/monaco/motorsport/... , časa pa ni več veliko.
"DiGrassi se je edini mučil branit pozicijo z onim obupom od Virgina"
Sploh ne. Za moje pojme mu je natežje prehitevanje zadal Hekkie, ki se mi je postavil na vhod zavoja, najlažje pa Truli, ki se je enostavno odmaknil. DiGrasi je pa toliko vijugal sem ter tja, da je potem prav po šolsko odvijugal v napačno smer.
"edino pravo prehitevanje je pokazal proti DiGrassiju, z njim se je pa mučil če se ne motim kar nekaj krogov. "
Alonso je naredil super posel ta vikend, ravno tako Webber in Kubica. Povprečni so bili Vettel, Massa, Šumi in Rosberg, o slabih pa ne bomo. No dejmo ven številke, koliko dirkačev je v Monaku prišlo iz 24 mesta na 6, in to v suhem in sončnem vremenu? Res ni veliko prehiteval, je pa zdržal na enih gumah 78 krogov ali 1 uro in 50 minut. Čeprav je to Monako, je to še vedno preklemansko težko, saj je v začetku dirke s težko posodo na polno uničeval pnevmatike.
Najdi člen, ki pravi, da mora biti tako.
Zdi se mi, da gre za neko luknjo v pravilniku. Zelene zastave lahko so, ampak prehitevanj v zadnjem krogu dirke, če je v njem vozil SC, ni. Da je situacija zagonetna je jasno zaradi dveh razlogov:
- par ur po dirki so komisarji "preučevali" svoje možnosti,
- MB še vedno ne ve ali vložiti protest: http://en.espnf1.com/monaco/motorsport/... , časa pa ni več veliko.
"DiGrassi se je edini mučil branit pozicijo z onim obupom od Virgina"
Sploh ne. Za moje pojme mu je natežje prehitevanje zadal Hekkie, ki se mi je postavil na vhod zavoja, najlažje pa Truli, ki se je enostavno odmaknil. DiGrasi je pa toliko vijugal sem ter tja, da je potem prav po šolsko odvijugal v napačno smer.
"edino pravo prehitevanje je pokazal proti DiGrassiju, z njim se je pa mučil če se ne motim kar nekaj krogov. "
Alonso je naredil super posel ta vikend, ravno tako Webber in Kubica. Povprečni so bili Vettel, Massa, Šumi in Rosberg, o slabih pa ne bomo. No dejmo ven številke, koliko dirkačev je v Monaku prišlo iz 24 mesta na 6, in to v suhem in sončnem vremenu? Res ni veliko prehiteval, je pa zdržal na enih gumah 78 krogov ali 1 uro in 50 minut. Čeprav je to Monako, je to še vedno preklemansko težko, saj je v začetku dirke s težko posodo na polno uničeval pnevmatike.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Music Man ::
WarpedGone je izjavil:
Si mogoče ujel da NI SAMO zelena zastava ampak tut
- zelene luči ob progi
- dirkačem na volanu piše Track Clear
- vodstva ekip dobijo Track Clear in Safety Car in this lap, kar je običajno, kadar se bo SC umaknil, ker da so spucali progo
Točka 40.13 v pravilniku FIE je povsem jasno napisana
Je ja - da se SC umakne. A piše tut da v takem primeru dajo zelene luči?
Ne. Dokaz je lanska avstralija. SC je enako zapeljal v box, še vedno pa so utripale oranžne luči in vihrale oranžne zastave.
Res ne vem, kaj je tle še odprtega ali nejasnega.
Kot je Super Sonic napisal, najdi točko, kjer piše, da morajo utripati rumene luči in varnostniki mahati z rumeno zastavo. Konkreten primer z dirke, sploh s take, ki se je vozila pod drugačnimi pravili (če se ne motim te točke 40.13 lani še ni bilo), žal ne zadostuje. Pa pojasni mi, zakaj potem trije komisarji in Damon Hill niso pri odločanju upoštevali teh zelenih luči, in vseh obvestil. Aja, zato ker vodijo sveto vojno proti Schumacherju in ga kaznujejo, kjer je le-to možno. Oh, silly me...
Music Man ::
Pa še eno anekdoto bi napisal: imam prijatelja, recimo, da mu je ime Miha, ki je zadnjič vozil avto po cesti, pa je prišel do točke, kjer je pol cestišča zaprtega na drugi strani ceste pa je bil delavec z rdečo in zeleno zastavico. Pa mu je baje mahal z zeleno zastavico in mu z njo kazal naprej. In ta kolega Miha si je mislil: "Zelena zastava, zdaj pa lahko DIRKAM!" in je pritisnil na gas. Malo naprej so ga dobili na radar in dobil je kazen 1000€ in 9 pik. Sedaj pa razmišlja da bi se pritožil na to kazen, ker so bile pač ob cesti zelene zastave. Saj v zakonu nikjer ne piše, da v primeru zelenih zastav ne sme dirkati po cesti. A mislite da mu bo uspelo s pritožbo? Moram pa priznat, da ta kolega Miha ni ravno pri najpametnejših...
PrimozR ::
ROTFLMAO, kakšna anekdota :D
Dirkanje po cesti ni enako dirkanju na dirkališču. Pritožl bi se lahko samo, če bi mu policaji dali kazen ker je šel v rdečo. Kar seveda ni res.
Dirkanje po cesti ni enako dirkanju na dirkališču. Pritožl bi se lahko samo, če bi mu policaji dali kazen ker je šel v rdečo. Kar seveda ni res.
Super Sonic ::
"ROTFLMAO, kakšna anekdota :D"
Res ni slaba na tale dolgočasen večer. ;)
Res ni slaba na tale dolgočasen večer. ;)
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
noraguta ::
ross si je vse skup na hitr zamislu , šumahr je tko odpelju. ampak na žalost je ross pozabu en člen. velik prepira okrog očitnega kiksa(na začetku dokler ni komisija opozorila na 40.13 sem jim dal celo prav). men gre sam na živce , da eni vidjo v tem šumaherjev veliki manever, ker to ni. tudi če nebi bilo 40.13.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Ktj ::
Music Man kot kaže ne vidiš lapsusa med pravili FIE... Sicer pa ne mešaj z cpp ker je tvoja anekdota preprosto fail. In ni treba zlivati žolča v tej temi kako edino velja pravilo 40.13 in vsa ostala so manj pomembna, namreč svet ni črn je pisan!
Kar se pa dirke tiče alonzo je taktično odlično opravil samo me pa moti da gume zdržijo celo dirko. Preprosto ni zanimivo če gledamo od prvih postankov dalje vlakec, ki ima občasno lokomitivo na čelu(SC).
Kar se pa dirke tiče alonzo je taktično odlično opravil samo me pa moti da gume zdržijo celo dirko. Preprosto ni zanimivo če gledamo od prvih postankov dalje vlakec, ki ima občasno lokomitivo na čelu(SC).
Music Man ::
Super Sonic ::
"Kar se pa dirke tiče alonzo je taktično odlično opravil samo me pa moti da gume zdržijo celo dirko."
Tukaj je treba povedati, da je Alonso imel veliko sreče. Bilo je veliko SCa na stezi, njegov pace pa je bil enostavno veliko počasnejši od Felipejevega. Torej, če poenostavimo dogajanje - prvih par krogov je gonil kot zmešan, potem pa "cruzal" do cilja. Na marsikateri drugi stezi bi o tem lahko samo sanjal. Da pa gume morajo biti tako trde je pa jasno, ker dirkalniki so letos precej težji od lanskih, predvsem na začetku dirke. Zdej kaj je prav in kaj ni je stvar lastne presoje, meni, naprimer, bi bilo pa glupo, če bi moral 4x na dirko v bokse na menjavo pnevmatik. Naj se dirka.
"men gre sam na živce , da eni vidjo v tem šumaherjev veliki manever, ker to ni."
Seveda, če je kdo od vas tule gor kdaj bil v Monaku in si ogledal stezo, bo vedel kako ozka ta steza je. Še posebno ta famozni ovinek Racsasse. In če bi bila pravila jasno napisana, tako kot bi ta morala biti, bi se Alonso postavil pravilno in kdorkoli za njim bi se lahko samo pokakal v dirkalno planico. Ta manever se je vsem zdel zelo bister, izpadel je pa sedaj zelo neumen. Izključno zaradi pravil. Ker če bi komisarji sprejeli obratno odločitev, potem bi druga stran skakala s tem členom. Skratka, za sam šport bi bilo najbolje imet jasno napisana pravila in pripravljene dirkače za volanom. Ne pa da en spi v avtu, drugi pa že pol kroga besno študira kako bo šel mimo. In vse to izključno zaradi trapasto zapisanih pravil.
Tukaj je treba povedati, da je Alonso imel veliko sreče. Bilo je veliko SCa na stezi, njegov pace pa je bil enostavno veliko počasnejši od Felipejevega. Torej, če poenostavimo dogajanje - prvih par krogov je gonil kot zmešan, potem pa "cruzal" do cilja. Na marsikateri drugi stezi bi o tem lahko samo sanjal. Da pa gume morajo biti tako trde je pa jasno, ker dirkalniki so letos precej težji od lanskih, predvsem na začetku dirke. Zdej kaj je prav in kaj ni je stvar lastne presoje, meni, naprimer, bi bilo pa glupo, če bi moral 4x na dirko v bokse na menjavo pnevmatik. Naj se dirka.
"men gre sam na živce , da eni vidjo v tem šumaherjev veliki manever, ker to ni."
Seveda, če je kdo od vas tule gor kdaj bil v Monaku in si ogledal stezo, bo vedel kako ozka ta steza je. Še posebno ta famozni ovinek Racsasse. In če bi bila pravila jasno napisana, tako kot bi ta morala biti, bi se Alonso postavil pravilno in kdorkoli za njim bi se lahko samo pokakal v dirkalno planico. Ta manever se je vsem zdel zelo bister, izpadel je pa sedaj zelo neumen. Izključno zaradi pravil. Ker če bi komisarji sprejeli obratno odločitev, potem bi druga stran skakala s tem členom. Skratka, za sam šport bi bilo najbolje imet jasno napisana pravila in pripravljene dirkače za volanom. Ne pa da en spi v avtu, drugi pa že pol kroga besno študira kako bo šel mimo. In vse to izključno zaradi trapasto zapisanih pravil.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
noraguta ::
Music Man kot kaže ne vidiš lapsusa med pravili FIE... Sicer pa ne mešaj z cpp ker je tvoja anekdota preprosto fail. In ni treba zlivati žolča v tej temi kako edino velja pravilo 40.13 in vsa ostala so manj pomembna, namreč svet ni črn je pisan!
Kar se pa dirke tiče alonzo je taktično odlično opravil samo me pa moti da gume zdržijo celo dirko. Preprosto ni zanimivo če gledamo od prvih postankov dalje vlakec, ki ima občasno lokomitivo na čelu(SC).
hja ostali so imeli ravno tako možnost skočit v box za prvim sc-jem. je pa vprašanje koliko bi jih prišlo do cilja.
sicer je pa alonso že na začetku vikenda ujel nastavitve , pa tudi proga in letošnji ferari sta nekako v spregi.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
lurker ::
Najdi člen, ki pravi, da mora biti tako.Najdi člen, ki pravi tako.
Zdi se mi, da gre za neko luknjo v pravilniku. Zelene zastave lahko so, ampak prehitevanj v zadnjem krogu dirke, če je v njem vozil SC, ni.
WarpedGone ::
(če se ne motim te točke 40.13 lani še ni bilo)
Motiš se, bila je. Nova je možnost prehitevanja od črte SC naprej in ne šele od štartne naprej.
Tuki je torej vprašanje - a je zelena luč res zelena al morda ni zelena kljub temu da je zelena pa je blo prej neki druzga.
Če mene vprašaš je nevarno delat hierarhijo iz pravilnika in svetlobnih znakov. Ko enkrat je zelena zelena, drugič pa zelena ni zelena ker tam nekje neki piše. Fuck that shit.
40.13 povsem jasno.
Torej ta člen trdi, da se SC lahko lahko umakne le v predzadnjem krogu ali pa je SC nujno do konca dirke? Da se v zadnjem krogu sploh ne more normalno umaknit in omogočit dirkanja še tistih par ovinkov do cilja?
Glavno vprašanje je, zakaj se je SC umaknil. Ker je bil to zadnji krog in velja 40.13 ali ker so pač spucali stezo in bi lahko dirkali naprej - zelene zastave.
Lani v avstraliji se je SC umaknil, luči in zastave pa so ostale rumene - čisti zaključek pod 40.13 brez prehitevanja. Tuki je vse postalo zeleno.
Ne vidim kolizije al pa nejasnost pravil in postopkov. 40.13 zaradi zelenih zastav ne velja.
Zbogom in hvala za vse ribe
Super Sonic ::
"Najdi člen, ki pravi tako. "
Ne gre zato kdo ima prav in kdo ima večjega, hotel sem samo pokazat, da se verjetno bi MB nimajo opreti na noben člen.
"Zdaj ga pa še citiraj, če znaš."
Gre enostavno za dvojno interpretacijo pravil v tem primeru. Nihče ne ve, ali so SC poklicali notr v zadnjem krogu zaradi pravila 40.13 ali zaradi čiste steze.
Glede na dodeljeno kazen bi pa rekel, da so ga zaradi pravila 40.13.
"Če mene vprašaš je nevarno delat hierarhijo iz pravilnika in svetlobnih znakov. Ko enkrat je zelena zelena, drugič pa zelena ni zelena ker tam nekje neki piše. Fuck that shit."
+1
Ne gre zato kdo ima prav in kdo ima večjega, hotel sem samo pokazat, da se verjetno bi MB nimajo opreti na noben člen.
"Zdaj ga pa še citiraj, če znaš."
Gre enostavno za dvojno interpretacijo pravil v tem primeru. Nihče ne ve, ali so SC poklicali notr v zadnjem krogu zaradi pravila 40.13 ali zaradi čiste steze.
Glede na dodeljeno kazen bi pa rekel, da so ga zaradi pravila 40.13.
"Če mene vprašaš je nevarno delat hierarhijo iz pravilnika in svetlobnih znakov. Ko enkrat je zelena zelena, drugič pa zelena ni zelena ker tam nekje neki piše. Fuck that shit."
+1
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Super Sonic ()
WarpedGone ::
Gre enostavno za dvojno interpretacijo pravil v tem primeru. Nihče ne ve, ali so SC poklicali notr v zadnjem krogu zaradi pravila 40.13 ali zaradi čiste steze.
V takšnem primeru dvoma pač sodiš na podlagi drugih znakov, ki jih podaja vodsto. To pa je dalo zeleno luč, ki pomeni prosto dirkanje ne pa nevarnost in prepovedi. Sploh ker so lani v avstraliji v podobni situaciji ravnali drugače - pustili oranžno farbo na zastavah in lučeh.
A naj sprejmemo razlago, da v takšnem primeru barva luči in zastav sploh ni pomembna? Če kazen obvelja - očitno ni. A to velja tut za kakšno črno zastavo kakšnemu dirkaču al samo za zeleno, ki ni zelena?
Verjamem da je problem da za pritožbo ni konkretnega člena, na katerega bi lahko pokazal s prstom, da je bil kršen, razen morda najbol splošnega, ki definira pomen barv na zastavah in lučeh. Ker pa ma bol specifičen člen večjo težo od splošnih, je tuki ena grda godlja in interpretacija pravniških zavozlank.
Ampak z malo distance ni dvoma.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
noraguta ::
WarpedGone je izjavil:
Gre enostavno za dvojno interpretacijo pravil v tem primeru. Nihče ne ve, ali so SC poklicali notr v zadnjem krogu zaradi pravila 40.13 ali zaradi čiste steze.
V takšnem primeru dvoma pač sodiš na podlagi drugih znakov, ki jih podaja vodsto. To pa je dalo zeleno luč, ki pomeni prosto dirkanje ne pa nevarnost in prepovedi. Sploh ker so lani v avstraliji v podobni situaciji ravnali drugače - pustili oranžno farbo na zastavah in lučeh.
A naj sprejmemo razlago, da v takšnem primeru barva luči in zastav sploh ni pomembna? Če kazen obvelja - očitno ni. A to velja tut za kakšno črno zastavo kakšnemu dirkaču al samo za zeleno, ki ni zelena?
Verjamem da je problem da za pritožbo ni konkretnega člena, na katerega bi lahko pokazal s prstom, da je bil kršen, razen morda najbol splošnega, ki definira pomen barv na zastavah in lučeh. Ker pa ma bol specifičen člen večjo težo od splošnih, je tuki ena grda godlja in interpretacija pravniških zavozlank.
Ampak z malo distance ni dvoma.
ja saj bojo spucal , ampak brawn naj kdaj še koga vpraša. sicer je pa MS itak tolk točkovno v kurcu , da se nebo nihče sekiral. če bi bila pravila jasna nebi pa nikogar prehitel. zajebal so najebal so.
če bi jim pa ratal bi jih pa slavil kot genije. ampak če hodiš po robu stopiš kdaj tud v drek.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
lurker ::
Ne gre zato kdo ima prav in kdo ima večjega, hotel sem samo pokazat, da se verjetno bi MB nimajo opreti na noben člen.MB se ni treba opirat na NOBEN člen. Kolikor je meni poznano z nobenim členom ni opredeljeno, da je dovoljeno prehitevanje, ker je to RACING je to normalno (če pa je opredeljeno, je stvar popolnoma enaka). Z členi je opredeljeno kdaj je prehitevanje prepovedano. In ker so bili umaknjeni VSI signali, da je v veljavi 40.13, le-ta ne more biti podlaga za kazen.
sej sem ti dal gor link do njega.No, potem si ga pa le preberi.
noraguta ::
sem si ga. in do pike tako tudi je , če se umakne SC v zadnjem krogu prehitevanja ni , neglede na signalizacijo , katera je bila izvedena v skladu z pravili.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
lurker ::
sem si ga. in do pike tako tudi je , če se umakne SC v zadnjem krogu prehitevanja ni , neglede na signalizacijo , katera je bila izvedena v skladu z pravili.Tega v 40.13 ne piše. Beri ponovno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2012 (strani: 1 2 3 4 … 71 72 73 74 )Oddelek: Na cesti | 285284 (180752) | ABX |
» | Formula 1 2011 (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 136316 (95065) | Jst |
» | Formula 1 2009 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 90296 (52675) | ABX |
» | F1 2007 (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Loža | 80763 (53083) | 'FireSTORM' |