» »

perverzna lopovščina (1000 eur)

perverzna lopovščina (1000 eur)

««
18 / 24
»»

T-h-o-r ::

ja, kazni zelo pomagajo

tako kot tisti, ki je dobil 500EUR na AC, ker ga je dobil radar, potem pa je čez 40km zopet priletel na radar in novih 500EUR :D


podpis pod vsem, kar je napisal imagodei
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Beli_Zajcek ::

Pravila so jasna (ampak očitno ne vsem). Policaji si včasih izberejo dokaj neposrečena mesta za radar, ampak vseeno ne moreš reči, da pa nisi vedel, da je pa tam omejitev toliko in toliko. Predlogov je bilo tukaj dosti pametnih, samo nekateri bi se samo jokali in s prstom kazali na poredne in zlobne policaje, sami pa nič naredili.

ja, kazni zelo pomagajo

tako kot tisti, ki je dobil 500EUR na AC, ker ga je dobil radar, potem pa je čez 40km zopet priletel na radar in novih 500EUR :D


podpis pod vsem, kar je napisal imagodei


Ja nekaterim nič ne pomaga, niti kazni. Pa kaj naj se zdaj sekiram, ker bo nepopravljivi divjak moral ogromno plačat v proračun?

jype ::

Meni kar znese vozit po omejitvah. Ne takoj za cestninsko postajo in ne na večini izvozov z avtoceste, ker je prenevarno, ker je pač pomembneje, da ne oviraš tistega, ki za tabo divja, kot da voziš po omejitvah, ampak v vsakem primeru ostaja dejstvo, da sem bil v 20 letih kaznovan samo enkrat - za vožnjo v napačni smeri po enosmerni ulici (s kolesom po Petkovškovem nabrežju), čeprav sem bil že večkrat ustavljen kot "sumljivi voznik", ker "tukaj pa res nihče ne vozi po predpisih", po besedah prometnikov, ki so me ustavili.

Matako ::

Ej samo res, v čem je fora? Tudi jaz sem bil ene parkrat ustavljen, ko sem ponoči peljal po popolnoma prazni cesti lepo z užitkom, kot je omejitev, mogoče 10 km/h več (nikoli niso merili hitrosti). Izkaže se, da sem bil ustavljen ker sem "prelepo peljal". Ok, recimo temu štih proba, ampak WTF - kera miselnost, saj verjamem, da zna biti včasih malo dolgčas ponoči, ampak meni se tudi ne da ustavljati brezveze!
/\/\.K.

solatko ::

Glede na to kakšni komentarji se pojavljajo zaradi inkasantov, bi navedel samo en primer sredi poletnih počitnic. Zaloška - Fužine redna inkasantska postaja - omejitev 60 na 4 pasovni cesti z vsemi potrebnimi pasovi. V smeri proti centru, malo za črpalko, nadebudna inkasanta stojita ob dveh avtomobilih in pišeta naloge. V smer proti Zalogu, se v tem času peljejo trije kolesarji v nasprotno smer in en na vespi (brez registracije), enako. Inkasanta nista niti trznila, pa je vožnja v nasprotno smer dosti nevarnejša, kot pa 10-20km/h prekoračitev na tej cesti (mimo grede, če hočeš ujeti zeleni val, moraš peljati med 60 in 70km/h). Toliko samo za en primer delovanja naše inkasantske službe, saj policaji jim bom rekel takrat, ko bodo tam, kjer je to dejansko potrebno in bi pripomoglo k varnosti v cestnem prometu. Tudi kolesarje, zvečer osvetljene po predpisih, lahko prešteješ na prste ene roke, med sto primerki. Mirno se vozijo mimo inkasantov, saj le redki sploh vedo, da je taka vožnja nevarna in kazniva.
Pa še ena za razmislek - Bolgarska ulica je postala enosmerna, saj je en vozni pas cele dneve zaparkiran, od kar so redni obiskovalci Grablovičeve, komunalci z lisicami. Na telefonske pozive se sicer zapeljejo mimo, ni pa nobenih sankcij. Lahko bi vsaj postavli tablo, da je cesta enosmerna.

jype ::

solatko> (mimo grede, če hočeš ujeti zeleni val, moraš peljati med 60 in 70km/h).

To je kr podlo ja. K sreči lahko voziš tudi 45, če je cesta prazna, in ga enako ujameš.

solatko ::

Samo potem oviraš prometni tok, saj toliko prazna ni nikoli, razen ponoči.

jype ::

solatko> Samo potem oviraš prometni tok, saj toliko prazna ni nikoli, razen ponoči.

Ja, zato ne vozim tolk, če ni ponoči, pa tudi ponoči je nevarno, ker pogosto kdo pridirja z več kot 100.

atubbuta ::

In ne žali z IQ-jem, če sam nisi sposoben razbrati kaj se od tebe kot udeleženca v prometu zahteva, tudi nisi nevem kakšen vzor na tem področju.


Kot prvo nikogar nisem žalil. Če dobro prebereš sem napisal, da ne verjamem, da ima kdo tu ekstremno nizek IQ. Zame je to vse prej kot žaljenje.

Kot drugo me pa prav preseneča kakšen videc si, da lahko z zagotovostjo trdiš, da ne znam razbrati, kaj cestno prometni predpisi zahtevajo od mene ter da nisem za vzor. A znaš morda tudi prerokovati?
:)

;-) ::

solatko> (mimo grede, če hočeš ujeti zeleni val, moraš peljati med 60 in 70km/h).

To je kr podlo ja. K sreči lahko voziš tudi 45, če je cesta prazna, in ga enako ujameš.


Ti neveš kako delujejo semaforji. Delujejo v stilu 1 dolga 2 kratki (zeleni oz. redeči) oziroma. Zjutraj ko je gužva v eno smer eni več spuščajo kot drugi.

jype ::

Verjetno. Jaz sem samo s specjalko šibal 45 in šel ves čas skozi zeleno.

;-) ::

Nikjer ne najdem zakonika da bi pisalo tisto glede parkiranja na cesti da je dovoljeno, je pa res da neznam iskat najbolje.

solatko ::

Saj ni, dovoljena je zaustavitev vozila zaradi okvare, vendar je potrebno s trikotnikom opozoriti druge udeležence v prometu, na Bolgarski v LJ, pa so parkirani tako, da je vozni pas proti Orto baru zaseden.

BigWhale ::

V smer proti Zalogu, se v tem času peljejo trije kolesarji v nasprotno smer in en na vespi (brez registracije), enako. Inkasanta nista niti trznila, pa je vožnja v nasprotno smer dosti nevarnejša,


A bejz no? Kaj pa naj bi? V avto in kar cez travo na sredini ceste in za njimi? :>

jype ::

Eh. Vsaj streljala bi lahko.

solatko ::

Po levi strani proti Zalogu cca 1,5m od delujočih inkasantov. Ko je šel tisti z vespo mim, se je inkasantka za moment celo obrnila proti njemu. Potreben je bil samo en korak in loparček. In ne jih zagovarjat, ker to lahko v LJ vidiš dnevno v nešteto situacijah - inkasanti pa mirno hladno vse to opazujejo.

Beli_Zajcek ::

Po levi strani proti Zalogu cca 1,5m od delujočih inkasantov. Ko je šel tisti z vespo mim, se je inkasantka za moment celo obrnila proti njemu. Potreben je bil samo en korak in loparček. In ne jih zagovarjat, ker to lahko v LJ vidiš dnevno v nešteto situacijah - inkasanti pa mirno hladno vse to opazujejo.


Popolnoma prav imaš. Situacija s kolesarji in mopedisti postaja neznosna. Tudi meni je počasi dosti branja grozljivih naslovov v črni kroniki. Kolesar ubil 3 osebe. V trku dveh kolesarjev umrla oba voznika. Kolesarja v tandemu zletel s ceste, sopotnica mrtva. Letons na naših cestah mrtvih že preko 150 ljudi. Ziher so jih vse kolesarji pobili. Damn you cyclists, damn you to HELL!!! :))

Pa sej ne pričakujem, da boš razumel. Doslej v raznih temah še nikdar nisi, nima smisla spreminjati zadeve.

l0g1t3ch ::

Na našem koncu so policaji sam še inkasanti. Dirajš lahko po vsem mestu in okolici ker stojijo itak samo na nekaj stalnih točkah kjer lovijo navadn folk ki se spozabi in pripelje kakih 10 do 20km/h preveč. Pravi norci in pijanci pa tako dobro vedo kje so in se med sabo obveščajo tako da takih pa ne dobijo na limance.

BigWhale ::

Po levi strani proti Zalogu cca 1,5m od delujočih inkasantov. Ko je šel tisti z vespo mim, se je inkasantka za moment celo obrnila proti njemu. Potreben je bil samo en korak in loparček. In ne jih zagovarjat, ker to lahko v LJ vidiš dnevno v nešteto situacijah - inkasanti pa mirno hladno vse to opazujejo.


Mene sta pa enkrat sredi noci ustavila dva policaja in med pregledovanjem vozniske se mimo pripeljeta dva mulcka na avtomatiku brez celad. Policaj je pokazal loparcek unadva junca sta se mu pa umaknila in se peljala naprej. Policaj mi je vrgel voznisko v avto rekel adijo potem sta se z avtom zapodila za unima mulcema.

Pa kaj? Enkrat ja, drugic pa ne.

Posplosevanje je traparija, ok?

atubbuta ::

Vsi policaji pač ne morejo biti bad guyi. Nekateri tudi v slabem sistemu dobro funkcionirajo.
:)

;-) ::

Na našem koncu so policaji sam še inkasanti. Dirajš lahko po vsem mestu in okolici ker stojijo itak samo na nekaj stalnih točkah kjer lovijo navadn folk ki se spozabi in pripelje kakih 10 do 20km/h preveč. Pravi norci in pijanci pa tako dobro vedo kje so in se med sabo obveščajo tako da takih pa ne dobijo na limance.


To je v vsakem kraju. Parkrat sem že naredil da ko mi je pomolil loparček sem kar peljal kot da ga nevidim, neda se jim niti sledit, niti zapisat registrske-preverjeno večkrat!

Zakaj stojijo na takih lokacijah?
Zato ker prometni policisti imajo normo poznam več policistov in vsi so mi rekli da če na mesec oz. leto ne poberejo toliko in toliko izpitov, ne napišejo toliko in toliko plačilnih nalogov, jih komandirji kličejo na sestanke in sprašujejo zakaj je tako itd. Zato pa se vsak prometnik postavi tam kjer bo najlažje izpolnil tisto normo-50m pred tablo konec naselja. V pol ure naredi normo in potem lahko 7 ur drka kura*

d0rK ::

Jao, vsi palamudite kako drzava financira drzavni primankljaj s prometnimi kaznimi. A ma kdo kaksne cifre? Koliko sploh poberejo na leto?


V Angliji poberejo z vsemi radarji na leto manj kot placa Simon Cowell dohodnine. Vsaj pred parimi leti.

Icematxyz ::

Je zadnjič bilo po TV. Ko so stavkali policisti 1 dan in niso pisali kazni kakšen je izpad prihodkov.


Z "dnem za razmislek" je v državno blagajno priteklo 200.000 evrov manj. V primeru stavke policisti morda ne bodo več pričali na sodiščih ali pa se bodo odločili za umik soglasij za nočno delo.


Vir:24ur

Če ta podatek drži potem gre na letni ravni nekje za 70 milijonov evrov?

d0rK ::

Nazalost ni tocna cifra ker so povpracno kazen [300eur] dolocili kar sami.

Beli_Zajcek ::

Jao, vsi palamudite kako drzava financira drzavni primankljaj s prometnimi kaznimi. A ma kdo kaksne cifre? Koliko sploh poberejo na leto?


V Angliji poberejo z vsemi radarji na leto manj kot placa Simon Cowell dohodnine. Vsaj pred parimi leti.


Beri malo dnevne časopise, v Angliji so kamere zelo dober posel. Prav tako so dober posel v Italiji in Ameriki. V Italiji so celo tako dober posel, da so vsaj enkrat malce priredili celotno elektroniko (ugani v čigavo škodo), ker v tujini se včasih grejo pri tem poslu zasebno-javno partnerstvo. Zdaj pa ugani koliko je zasebnikom mar večje varnosti na cestah in koliko jim je mar dobička. V tej luči tudi pomisli, kam zasebniki želijo postaviti kamere. Na problematična mesta ali profitna mesta.

Pri nas pa je zadnjič v Dnevniku pisalo, da so letos pobrali že 80 mio € v kaznih. Kar je veliko povečanje glede na nekoč pred zadnjo spremembo zakona. Sam sem našel pa tale rebalans proračuna, kjer je številka za 2009 malce manjša, a še vedno impresivnih 66 mio €. Rebalans, kjer je omenjena cifra.

Zgodovina sprememb…

PaX_MaN ::

Na problematična mesta

Na teh pri nas tak nadzor ne bi imel učinka - ker se ljudje zanj ne zmenite. Če bi se, bi teh "profitnih mest", kakor jim pravite, zmanjkalo že pred desetimi leti...

imagodei ::

;-) > "Zakaj stojijo na takih lokacijah?
Zato ker prometni policisti imajo normo poznam več policistov in vsi so mi rekli da če na mesec oz. leto ne poberejo toliko in toliko izpitov, ne napišejo toliko in toliko plačilnih nalogov, jih komandirji kličejo na sestanke in sprašujejo zakaj je tako itd."


Načeloma z normami ni nič narobe, vsaj kar se mene tiče. Problem je v odnosu povprečnega slovenskega policista. V ZDA, npr., imajo policisti moto "To Serve and to Protect". V državah, kjer niso 50 let poznali komunizma, so se raznorazne totalitaristične motivacije že izpele, pri nas pa ne. Namen policije namreč primarno nikakor ne bi smel biti represija (in posledično podjebavanje državljanov), ampak braniti nedolžne, ščititi zakon in zagotavljati, da kršilce/kriminalce učinkovito odstranjuješ iz ulic.

Drugod to seveda pomeni, da so državljani potencialne žrtve, ne pa potencialni krivci. Pri nas ta mentaliteta izhaja še iz drugih časov. Ta mentaliteta in pa pomanjkanje neke resne vzgoje policistov, pa IMO privede do takšnega stanja, kot ga imamo: po liniji najmanjšega odpora opravljat svojo službo, dolžnost. Povprečen kandidat za policista v Sloveniji ne postane policist zato, ker bi čutil poslanstvo - niti se mu tega ne privzgoji skozi izobraževanje - ampak zato, ker je to simbol moči in predstavlja dvig nad ostale "povprečneže". Pa jasno - seveda imamo v Slo precej policistov, ki niso takšni, sami sebe polni naduteži brez čuta za odgovornost (družbi); in jasno imajo v tujini tudi takšne kekce, ki ponoči spijo v grmovju, lenarijo in zafrkavajo narod. No doubt there, samo to je druga zgodba.

Skratka, problem ni v normah - problem je v izvajanju tega, ki gre po liniji najmanjšega odpora. Se pravi, najprej ponoči lenariti in ne ustavljati sumljivih voznikov, ki bi jih patrulja srečala med vožnjo, kako vijugajo po cesti in sredi mrzlih noči ne izvajati preventivnih pregledov alkoholiziranosti; nato pa zjutraj, ko ljudje odhajajo na delo, postaviti radarsko zasedo na delu ceste, ki kar kliče k (bagatelnim) preseganjem hitrosti, med 6h-8h napisat 10 kazni in hop domov.

To je problem.
- Hoc est qui sumus -

solatko ::

Beli_Zajcek - Ti si tako v vseh temah najpametnejši, ne vem pa kako boš reagiral, ko ti bo iz smeri, iz katere pričakuješ samo pešce, pripeljala dvojica nadebudnih kolesarjev ali mopedistov, po prehodu za pešce, ti pa boš hotel zaviti v desno čez prehod za pešce. Že prej si se prepričal, da iz leve ni nobenega pešca in iz desne nikogar, spelješ v tistem pa bum, en kolesar pade in z glavo poči v robnik, ter na mestu obleži, drugi pa je imel srečo, se je samo malo potolkel. Krivda na sodišču je bila sicer njuna, posledice, da je človek udeležen v prometni nesreči s smrtnim izzidom, pa nosi celo življenje.
Ne, za enkrat se še ne pobijajo med seboj, je pa že kar nekaj pešcel končalo na urgenci s precej težkimi zlomi, zaradi take, nepravilne in nevarne vožnje kolesarjev in mopedistov.
Če se že gremo prometno kulturo, potem se jo pojdimo od pešca do pilota ali pa prepustimo vse skupaj anarhiji in ti zagotavljam, da bo v parih letih situacija neprimerno boljša, kot sedaj, ko na silo urejamo promet stihijsko, samo preko voznikov motornih vozil.
Koliko pešcev si opazil, da nakažejo namen prečkanja ceste po prehodu za pešce (to je v razvitih prometnih državah osnova obnašanja pešcev), koliko si v prometno razvitih državah videl kolesarjev z neopremljenimi kolesi, brez luči, v temnih oblačilih, kako se vozijo v kontra smer.
Enostavno pri nas ni namena politike in služb, ki naj bi za to odgovarjale, da se promet kultivira, da se dela predvsem na izobraževanju, opozarjanju, preprečevanju, tehnični ureditvi........ in čisto na koncu represiji. Pri nas je represija, potem represija, potem represija........ in čisto nakoncu mali gasilski ukrepi, urejanja ostalega, zato pa je iz dneva v dan večja norišnica na cestah in na conah za pešce.

bluefish ::

Koliko pešcev si opazil, da nakažejo namen prečkanja ceste po prehodu za pešce (to je v razvitih prometnih državah osnova obnašanja pešcev)
Če stojiš pred prehodom, potem je tvoj namen očitno nakazan in ti tudi mahanje z rokami ne pomaga, če se voznik odloči ignorirati. So pri pešcih sicer izjeme, ampak posploševanje ni na mestu.

Drugače pa je pri nas problem kultura obnašanja na cesti, naj si bo to za vozila ali hojo, ki je na dnu in čisto po balkansko.

solatko ::

Pešcu nihče ne prepoveduje stati na robu ceste in nekoga čakati, brez namena prehoda ceste in v takih primerih zgleda prav smešno, ko cela kolona ustavi, pešec pa se ne premakne nikamor. Zaradi takih situacij, je tudi zakonodajalec predvidel nakazovanje namena prečkanja ceste in še dopisal, da naj se pešec prepriča ali to lahko stori varno, vendar v naših glavah, tega enostavno ni. Stopimo na prehod za pešce, ne glede na to, kako hiter je prometni tok vozil v tem momentu. Še malo je mrtvih, kakor se obnašamo, vse to pa tudi kaže na to, da naši vozniki niti niso tako slabi, saj morajo za varnost skrbeti popolnoma sami, pa še inkasanti nas non-stop zajebavajo.

Senitel ::

Sorry, ampak a si že dejansko kdaj bil v kakšni državi malce bolj severno od nas?

Binji ::

Beli_Zajcek - Ti si tako v vseh temah najpametnejši, ne vem pa kako boš reagiral, ko ti bo iz smeri, iz katere pričakuješ samo pešce, pripeljala dvojica nadebudnih kolesarjev ali mopedistov, po prehodu za pešce, ti pa boš hotel zaviti v desno čez prehod za pešce. Že prej si se prepričal, da iz leve ni nobenega pešca in iz desne nikogar, spelješ v tistem pa bum, en kolesar pade in z glavo poči v robnik, ter na mestu obleži, drugi pa je imel srečo, se je samo malo potolkel.

Če se ti to zgodi, potem nisi ravno dobro pogledal, ane? Kolesar ni motorist, ki ti lahko pridrvi 200kmh. Ali imaš tako selektiven vid, da pešce vidiš, kolesarjev pa ne? V tem primeru je mogoče čas, da zaviješ do kakšne optike.
Sam sem sposoben videti tako kolesarje kot pešce če pogledam v neko smer. In za povrh še preceniti, koliko časa rabijo do mene. Ampak do sedaj sem to jemal za nekako samoumevno. Ali sem se morda motil?
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

McMallar ::

Kakor kdaj. Imel sem prometno nesrečo s kolesarjem. Vozil sem po prednostni cesti v službo. Ura je bila nekje 6:20 zjutraj. Vozil sem POD omejitvijo, nekje slabih 40km/h. Kar naenkrat iz stranske ulice prileti kolesar in želi prečkati cesto. Kljub zaviranju in umikanju je priletel v avto in mi zvil desni blatnik ter razbil vetrobransko steklo.

Kar sem hotel s tem povedati je, da kolesarji lahko zelo hitro priletijo in jih vedno ne vidiš. Moj je na srečo preživel in mu ni bilo nič hujšega (malo potolčen in podrgnjen), kakšen drug pa lahko ne bi.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

Binji ::

Kakor kdaj. Imel sem prometno nesrečo s kolesarjem. Vozil sem po prednostni cesti v službo. Ura je bila nekje 6:20 zjutraj. Vozil sem POD omejitvijo, nekje slabih 40km/h. Kar naenkrat iz stranske ulice prileti kolesar in želi prečkati cesto. Kljub zaviranju in umikanju je priletel v avto in mi zvil desni blatnik ter razbil vetrobransko steklo.

Kar sem hotel s tem povedati je, da kolesarji lahko zelo hitro priletijo in jih vedno ne vidiš. Moj je na srečo preživel in mu ni bilo nič hujšega (malo potolčen in podrgnjen), kakšen drug pa lahko ne bi.

No so tudi budale, ki to naredijo, seveda. Ampak v splošnem pa mislim da če vidiš pešca vidiš tudi kolesarja. Od kjerkoli že pride če le ima nekaj samoohranitvenega nagona.
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

solatko ::

Kar nekaj je križišč, kjer je pregleden samo kakšen meter pločnika in prehod, kolesar pa pridrvi s kakšnih 20km/h od nikoder, če še nisi imel take situacije, potem se bolj malo voziš po LJ. Ne pridrvi z dvesto, pridrvi pa vsaj štirikrat hitreje kot pešec in v kakšnem zaparkiranem križišču se ga prav nič ne vidi, dokler ni s prvim kolesom na prehodu, takrat pa je že prepozno in je samo od njegove reakcije odvisno, kako bo vse skupaj izgledalo. Sigurno ga ne bo ubil ali poškodoval trk z avtom, temveč posledica padca in neroden udarec v glavo. Takih, nezableženih trkov, je v Lj vsak dan nekaj deset, ki pa se na srečo norih kolesarjev večinoma končajo srečno. Ni mi jasno, zakaj večina pričakuje lepo obnašanje in vožnjo po predpisih samo za voznike motornih vozil, za vse druge pa naj bi po vašem bilo dovoljeno balkansko obnašanje, brez pravil in posledic. S takim razmišljanjem se anarhija v prometu ne bo rešila še naslednjih 1k let.
Senitel - Se mi zdi, da sem bil že kar na nekaj koncih na S, J, V in zahodu, pa tako raznolikega obnašanja v prometu nisem doživel. Nekje se pač spoštuje zakon močnejšega, nekje ne veljajo nobena pravila, nekje pa je promet urejen, da postane vožnja že prav kičasta - bistvo vsega je, da velja ureditev za vse, brez izjeme, pri nas pa hočemo samo voznikom ubiti vsako željo po sodelovanju v prometu. Voznike bi radi imeli enako vzgojene kot skandinavske države, ostalim pa bi pustili pakistansko ali libijsko obnašanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Gandalfar ::

ce si bil kdaj v na severu ali pa v zda, bi opazil da ti voznik avtomobila ustavi tudi ce je prazna cesta in bi mirno prevozil tisto zebro. Do te mere so uvidevni, da se kot balkanski pesec, ki se bojis avtomobilov sploh ne znas premikat.

Seveda je kolesarjenje in pesacanje v taksnem okolju veliko manj stresno za vse.

Pyr0Beast ::

hja, samo postaviš se in ti ustavijo. Tukaj pa se lahko načakaš še pa še.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Beli_Zajcek ::

hja, samo postaviš se in ti ustavijo. Tukaj pa se lahko načakaš še pa še.


Pri nas moraš izsiliti prehod. Žal velikokrat zgolj naznanilo namena prehoda ne zadostuje. Preprosto moraš stopiti na cestišče in izsiliti prehod. Pri tem moraš seveda paziti, da imaš vedno dovolj časa in prostora, da odskočiš nazaj, ker lahko naletiš na kak biser med vozniki.

>Solatko

Primeren nick si si izbral, če res misliš, da so pešci in kolesarji srž prometnih problemov v naši kokoški. Zlobni zlobni kolesarji in pešci brez zadržkov pobijajo uboge voznike oklopljene z od ene do dve toni pločevine po celi Sloveniji. Če verjameš. V resnici se res kdaj zgodi, da kolesar ali pešec zakrivita nesrečo. Ampak potem se ti in tvoji somišljeniki takoj obesite na take posamezne primere in popolnoma pozabite neprimerno večje število nesreč, ki jih povzročijo vozniki avtov in tovornjakov. Če zdajle takoj zamahnemo z magično paličko in naučimo pešce in kolesarje prometnih predpisov in jih ti do potankosti upoštevajo, kaj meniš, koliko nesreč manj bi bilo?

Še enkrat z dodano kategorijo nebodigatrebnežev: Damn you cyclists and pedestrians! Damn you to HELL!!!:))

Aston_11 ::

Osnova kulture je to s pešci in kolesarji. Žal me včasih tudi zanese, vendar, vendar praviloma pazim nanje. Še premalo, bo treba še bolj.
Nikoli pa ne prehitevam kolesarja, če mi nasproti pelje avto, kar je pri nas običajno.
Kot je tudi običajno, da tisti, ki ima oviro na svojem pasu, izsili tistega, ki mu pripelje nasproti, mora ustaviti tisti, ki ima fraj cesto. Narobe svet, ni kaj. Enkrat takemu nisem ustavil in je priletel v drevo na njegovem pasu.

;-) ::

Peščci v Mariboru nikjer ne pogledajo sem ter tja, samo bum na cesto, samo to me ne moti ker pešca vedno spustim če ga vidim blizu prehoda, sploh če je peška;)

Se mi je letos pozimi zgodila ena mala naprijetnost. V Slov.Bistrici ustavimo pešcu na prehodu da prečka cesto, pride preko polovice pa z druge strani starejša ženska enih 70-80km/h prileti vanj, potem pa je bila panika, ko je nič kriv človek polomljen ležal sredi ceste, kasneje je umrl v bolnišnici. Takemu človeku je treba takoj odvzet izpit in avto, v kolikor pa bi ga še kdaj videli v avtu pa dat za odstrel.

Binji ::

in v kakšnem zaparkiranem križišču se ga prav nič ne vidi

Zaparkirano je verjetno s kolesi?

Drugače pa se vsak dan vozim po Lj s kolesom in/ali avtom tako da....
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

Ejsi_Disi ::

;-)
Hmmmm, na onem posnetku, ki si ga dal je omejitev 40.
Rock n' roll ain't noise pollution!

Zgodovina sprememb…

T-h-o-r ::

;-) > "Zakaj stojijo na takih lokacijah?
Zato ker prometni policisti imajo normo poznam več policistov in vsi so mi rekli da če na mesec oz. leto ne poberejo toliko in toliko izpitov, ne napišejo toliko in toliko plačilnih nalogov, jih komandirji kličejo na sestanke in sprašujejo zakaj je tako itd."


Načeloma z normami ni nič narobe, vsaj kar se mene tiče. Problem je v odnosu povprečnega slovenskega policista. V ZDA, npr., imajo policisti moto "To Serve and to Protect". V državah, kjer niso 50 let poznali komunizma, so se raznorazne totalitaristične motivacije že izpele, pri nas pa ne. Namen policije namreč primarno nikakor ne bi smel biti represija (in posledično podjebavanje državljanov), ampak braniti nedolžne, ščititi zakon in zagotavljati, da kršilce/kriminalce učinkovito odstranjuješ iz ulic.

Drugod to seveda pomeni, da so državljani potencialne žrtve, ne pa potencialni krivci. Pri nas ta mentaliteta izhaja še iz drugih časov. Ta mentaliteta in pa pomanjkanje neke resne vzgoje policistov, pa IMO privede do takšnega stanja, kot ga imamo: po liniji najmanjšega odpora opravljat svojo službo, dolžnost. Povprečen kandidat za policista v Sloveniji ne postane policist zato, ker bi čutil poslanstvo - niti se mu tega ne privzgoji skozi izobraževanje - ampak zato, ker je to simbol moči in predstavlja dvig nad ostale "povprečneže". Pa jasno - seveda imamo v Slo precej policistov, ki niso takšni, sami sebe polni naduteži brez čuta za odgovornost (družbi); in jasno imajo v tujini tudi takšne kekce, ki ponoči spijo v grmovju, lenarijo in zafrkavajo narod. No doubt there, samo to je druga zgodba.

Skratka, problem ni v normah - problem je v izvajanju tega, ki gre po liniji najmanjšega odpora. Se pravi, najprej ponoči lenariti in ne ustavljati sumljivih voznikov, ki bi jih patrulja srečala med vožnjo, kako vijugajo po cesti in sredi mrzlih noči ne izvajati preventivnih pregledov alkoholiziranosti; nato pa zjutraj, ko ljudje odhajajo na delo, postaviti radarsko zasedo na delu ceste, ki kar kliče k (bagatelnim) preseganjem hitrosti, med 6h-8h napisat 10 kazni in hop domov.

To je problem.


težko je postati policaj iz želje po delanju dobrega, če na koncu meseca dobiš 700€

Peščci v Mariboru nikjer ne pogledajo sem ter tja, samo bum na cesto, samo to me ne moti ker pešca vedno spustim če ga vidim blizu prehoda, sploh če je peška;)

Se mi je letos pozimi zgodila ena mala naprijetnost. V Slov.Bistrici ustavimo pešcu na prehodu da prečka cesto, pride preko polovice pa z druge strani starejša ženska enih 70-80km/h prileti vanj, potem pa je bila panika, ko je nič kriv človek polomljen ležal sredi ceste, kasneje je umrl v bolnišnici. Takemu človeku je treba takoj odvzet izpit in avto, v kolikor pa bi ga še kdaj videli v avtu pa dat za odstrel.



mariborčani ste norci

sploh, ko si že na polovici prehoda, pa te voznik vidi, pa pelje z isto hitrostjo mimo, če bi pač nadaljeval prečkanje bite pač povozil
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T-h-o-r ()

Pyr0Beast ::

Se mi je letos pozimi zgodila ena mala naprijetnost. V Slov.Bistrici ustavimo pešcu na prehodu da prečka cesto, pride preko polovice pa z druge strani starejša ženska enih 70-80km/h prileti vanj, potem pa je bila panika, ko je nič kriv človek polomljen ležal sredi ceste, kasneje je umrl v bolnišnici. Takemu človeku je treba takoj odvzet izpit in avto, v kolikor pa bi ga še kdaj videli v avtu pa dat za odstrel.
Hja, zato pa je treba resno hudo gledati, četudi ti kdo ustavi. Mene so tako že skoraj povozili, ko sem prečkal prehod preko katerega se je vila kolona. Potem pa pogledaš ženskico, ko gre že skoraj mimo pa ima na frisu tak lušten izraz 'Ups'.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

atubbuta ::

Če zdajle takoj zamahnemo z magično paličko in naučimo pešce in kolesarje prometnih predpisov in jih ti do potankosti upoštevajo, kaj meniš, koliko nesreč manj bi bilo?


Opazno. Npr. en moj znanec nebi imel nesreče, ko mu je nekdo drug skočil na cesto 20 m stran od prehoda za pešce in to izza avta.

Drugače pa znajo biti občasno tudi kolesarji izredno brezobzirni udeleženci v prometu. Ne bom pozabil na cesti proti Polhovemu Gradcu, ko so trije kolesarji naredili za sabo kar dolgo kolono, saj so vozili po sredi ceste, kot da so sami in je vsa cesta njihova. Sam sem se sicer šlepal na njih, ampak bilo me je sram, saj sem se počutil, kot da bi bil isti, čeprav sem vozil ob robu.
:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: atubbuta ()

Pyr0Beast ::

Opazno. Npr. en moj znanec nebi imel nesreče, ko mu je nekdo drug skočil na cesto 20 m stran od prehoda za pešce in to izza avta.
So what ? Saj ni obvezno da pešci prečkajo cesto samo na prehodih.

, ampak bilo me je sram, saj sem se počutil, kot da bi bil isti, čeprav sem vozil ob robu.
Česa te je pa bilo sram ? Je nerodna situacija res, samo če so za tabo živčni vozniki, to preprosto ne more biti tvoja krivda. Poleg tega nimajo samo avtomobili izključne pravice do ceste.

Fuc*'d up mentaliteta bi jaz temu rekel.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Beli_Zajcek ::

Kot sem rekel, našel boš en primer, zanemaril vso statistiko, ki jasno pove vsakemu z polovico delujočih možganov, da večino nesreč povzročijo avtomobilisti (še posebej tiste z hujšimi izidi). Prej smo ti dali dobre predloge, ampak kaj ko je vse kar hočeš jokat in kazat na poredne vse ostale razen sebe. Buhuhu.

P.S. Opazno manj nesreč zate, je ena sama od tvojega znanca? Kamen bi bolje argumentiral kot ti. Če ne verjameš, pojdi na policija.si in poglej njihove statistike o povzročiteljih nesreč.

;-) ::

;-)
Hmmmm, na onem posnetku, ki si ga dal je omejitev 40.


50 je tam omejitev, vsaj tako so mene v avtošoli učili in tako je prav. V to smer ko jaz peljem na posnetku je 50, v nasprotno pa je 40. Če rabiš razlago ti lahko tu napišem ali narišem, ali posnamem prometne znake.

težko je postati policaj iz želje po delanju dobrega, če na koncu meseca dobiš 700€


Strinjam se.

Looooooka ::

-Prehodi so zato, da jih pesci uporabljajo.Ne vem kje si ti dobil idejo, da lahko preckajo kjerkoli jim to pase(bi rad slucajno videl, da zacnemo vsi tvojo razlago na Dunajski uporabljat?).
-Kdor trdi, da so policaji tam kjer so glavne krsitve je al totalno omejen al pa dela na policiji.Druge razlage skor ne bom sprejel.Vsak dan jih vids po celi Sloveniji kjer lovijo ljudi za tocno tko kot je bilo napisano 10 km/h prekrska...kjer ni NOBENIH pescev(zato ponavad ljudje tam mogoce malo pritisnejo na plin).TAKOJ ko zacne dezevati se poberejo(verjetno je izgovor to, da ni varno ustavljati norcev na mokri cesti...BLA BLA).Poleti VEDNO VEDNO VEDNO ustavljajo na tisti strani ceste kjer je senca(BOG NE DAJ DA BI JIM BLO VROCE)...in tezijo KOLESARJEM, ki cel dan vozijo in jim je mogoce celo vroce ker nimajo klime.
No po drugi strani se pa lahko po avtocesti vozis 10x na dan pa vidis kretene, ki ne da vozjo 130-160(tisti me sploh ne motijo)...ampak vids razne budale, ki ti v najvecji gneci prehitevajo z 200 na uro, blendajo in vozjo v skarje.Kako hudica je tezko vsak dan najmanj 10 takih kretenov ustavit?Ce dajo en neoznacen avto komurkol iz tega foruma jih pomojem vsak ustavi 10 na dan.Nasi vrli policaji...skoraj nobenega.Razen kksna 2 pa se to MAGICNO vedno po tem, ko je neka hujsa nesreca na cesti.
-Jamranje glede place."Vsak dan riskiramo zivljenja".A dj ga srat Lojze?Ko so sli vsi ostali na ne vem kaksne fakse in poklicne sole so se oni odlocili za policijsko solo.In pricakujejo kaj...2000 eur zato, ker majo pistolo in obstaja moznost, da jo bojo mogl uporabit?
Mogoce bi jim ljudje clo podpisal kksn referendum na to temo ce bi ne vem...zaprl polovico teh poslovnezev in lastnikov nocnih klubov za katere pol Slovenije ve da so navadni preprodajalci drog in orozja.
Al pa da bi kretenom, ki majo vec hujsih prekrskov za sabo clo vzel izpit IN AVTO(160 po avtocesti zame ni hud prekrsek....90 po naselju bi mu pa vzel vse na licu mesta).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Looooooka ()

Pyr0Beast ::

Ne vem kje si ti dobil idejo, da lahko preckajo kjerkoli jim to pase(bi rad slucajno videl, da zacnemo vsi tvojo razlago na Dunajski uporabljat?).
Ne vem kje si ti dobil idejo da jo ne smejo ?

Dunajska se šteje pod hitro cesto, če se še prav spomnim, prehod čez njo tako ni pravilen.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
««
18 / 24
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mnenje o policajih (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12928666 (20460) strup121
»

Hitrost na cesti (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
26156564 (45770) Oki

Klub Počasni voznik (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
48682916 (75616) Gandalfar
»

Speeding Facts vs Myths (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
25814646 (11524) jype
»

Prehitra vožnja - ugovor (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18914471 (12001) Tear_DR0P

Več podobnih tem