» »

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!?

Vinjete: od Ljubljane do Vrhnike 11 EUR!?

««
6 / 12
»»

WarpedGone ::

Glavni profit teh vinjet je, da bomo uspeli večji delež denarja zmolzti od tujcev.

Kar se nas tiče, bodo sigurno primeri, ko jim obstoječ sistem bolj odgovarja - recimo da jim sploh ni treba čez cestnino, se cestnini izognjejo in gužvajo po lokalnih cestah, gredo komplet po lokalni cesti ker nočejo plačat.

Ljudje, ki pa grejo res le enkrat na leto na AC pa boljš da vinjete ne kupijo in ne grejo sploh več na AC. Nihče me ne bo prepričal, da je voznik, ki le občasno fura po regionalkah in gre potem enkrat končno še na AC, enako okreten in "pri sebi" kot nekdo, ki je v takšnem okolju pogosteje. Potem pa obračajo v tunelih, falijo uvoze na AC in furajo v kontra, ustavljajo na prehitevalnih pasih etc.

Zanimivo bo pa "udevat" v odprte cestninske postaje. Omejitev bo verjetno kakih 30-40kmh, bojo se pa najdl primerki, ko bojo tik pred zdajci skočili na bremzo in skor čist ustavili - varnostna! In seveda tut primerki, ki bojo hotl skozi postajo s polnimi 150. Če jim ne bo ratal... varnostna na kvadrat!
Zbogom in hvala za vse ribe

Bellzmet ::

Sej bodo pomoje kakšne dodatne lučke in ležeče policaje dali, da se bodo ljudje "zbudili". No vsaj upam...

lufthammer ::

>> Potem pa obračajo v tunelih, falijo uvoze na AC in furajo v kontra, ustavljajo na prehitevalnih pasih etc.

Nekateri imajo probleme tudi s parkiranjem bočno vzvratno, s speljevanjem z ročno, vožnjo v krožiščih,... vendar so vse to problemi, ki jih morajo rešiti avtošole. Za moje pojme so pri nas obupno slabe, oklepajo se nekih togih pravil, neke pametne dinamične vožnje pa niso sposobne naučiti. Najprej pa psihotest pri zdravniškem pregledu!

zee ::

Tocno tako.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

Matek ::

Nekateri imajo probleme tudi s parkiranjem bočno vzvratno, s speljevanjem z ročno, vožnjo v krožiščih,... vendar so vse to problemi, ki jih morajo rešiti avtošole. Za moje pojme so pri nas obupno slabe, oklepajo se nekih togih pravil, neke pametne dinamične vožnje pa niso sposobne naučiti. Najprej pa psihotest pri zdravniškem pregledu!


Kar se psihotestov tice, se strinjam, mladi vozniki s(m)o pogosto neodgovorni na cesti. Kar pa se tice speljevanja z rocno, parkiranja, voznje v kroziscih, itd, pa se mi zdi, da pogosteje delajo napake starejsi. Sam se vedno drzim uporabe rocne in pravilno vozim v kroziscih, kar ni nobena umetnost, v avtosoli je dal vsaj moj instruktor precej poudarka na to, foter in mama pa to delata bolj na moje opozorilo. V casu, ko sta onadva delala izpit, krozisc prakticno ni bilo in pravilne voznje skoznje se nista nikoli ucila, rocna je bila pa samo za v najhujsem bregu speljat/pocakat, ker se je rada trgala, posebno pozimi.

Zato bi IMHO morali uvesti en tak refresh izpita vsaj na 5-10 let, ker trenutno je stanje tako, da ce si pri 18-ih, ko naredis izpit, priblizno zdrav, ga dobis do osemtesetega. V tem casu lahko postanes napol slep, pa tudi dosti novih prometnih predpisov se uvede.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matek ()

fery ::

Asolutno podpiram uvedbo vinjet pod pogojem, da bo obvezna tudi na ljubljanski obvoznici, ki je zgrajena z denarjem tistih, ki se že več deset let vozimo po drugih, zelo dragih delih slovenskih avtocest (drage tudi zato, da se gradi lj. obvoznica, ultra dragi predori Golovec, Šentvid...).

Good Guy ::

če bo cena 55€ za celo leto.. bo to itak dobr za nas...

+

ne bo več gužve razn ob izvozih...
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

kixs ::

fery:

ne mesat obvoznico z avtocesto!

Avby ::

Za ljudi ki pa gredo 1 krat na leto na morje pa je to vse pa bo zagotovo to slabše?

Ali pa če bi se hotel peljati do Celja 1 krat samcat v letu z nevem Ljubjane ali Maribora.

A potem pa kar pol letno karto treba kupit? Kaj češ. Bo pa zato vrjetno več denarja prišlo v proračun iz tranzita.

Ampak kaj pa če nebo dovolj denarja se nateklo v proračun z takšnimi cenami. Kaj potem?

borchi ::

> Ali pa če bi se hotel peljati do Celja 1 krat samcat v letu z nevem Ljubjane ali Maribora.

kupil polletno al pa ne kupi polletne vinjete. če ne kupi vinjete, se ne sme peljati po avtocesti. uporabi druge ceste. kje je problem?

> Ampak kaj pa če nebo dovolj denarja se nateklo v proračun z takšnimi cenami. Kaj potem?

enostavna rešitev. dražja vinjeta.
l'jga

WarpedGone ::

>> Ampak kaj pa če nebo dovolj denarja se nateklo v proračun z takšnimi cenami. Kaj potem?

Sigurno je tole: z obstoječim sistemom cestninjenja SE NE BO nateklo dovlj denarja. Skoraj sigurno je tudi, da minus BO kljub vinjetam in bo treba neki denarja dovajat iz proračuna.
Vprašanje pa je, kako velik bo ta minus in kaj točno narest, da bo čimmanjši. Kdo ma boljšo šlogarco?

In višja cena vinjete ni enostavna rešitev, ker avtomatsko pomeni da jo bo kupilo manj ljudi. Sweetspot ni enostaven niti očiten.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Avby ::

Kar celoten post bom skopiral:

> Ali pa če bi se hotel peljati do Celja 1 krat samcat v letu z nevem Ljubjane ali Maribora.

kupil polletno al pa ne kupi polletne vinjete. če ne kupi vinjete, se ne sme peljati po avtocesti. uporabi druge ceste. kje je problem?

> Ampak kaj pa če nebo dovolj denarja se nateklo v proračun z takšnimi cenami. Kaj potem?

enostavna rešitev. dražja vinjeta.



No to je neumnost. Tako utemeljevanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avby ()

borchi ::

> In višja cena vinjete ni enostavna rešitev, ker avtomatsko pomeni da jo bo kupilo manj ljudi. Sweetspot ni enostaven niti očiten.

smer v katero se premikaš pri iskanju (višja cena vs. nižja cena) sweetspota JE otročje enostavna, če imaš izhodiščno ceno na minimumu. če se s to ceno ne nateče dovolj denarja, upam, da ne bo kak teoretik zgubljal časa z nižanjem cen vinjete.

> No to je neumnost. Tako utemeljevanje.

kaj je, avby, misliš, da tisti, ki se enkrat na leto pelje iz lj v mb, da mu moramo nujno zagotovit vožnjo po avtocesti za par evrov?
l'jga

dzinks63 ::

:)) Kolikor vem je še odprta možnost tudi za uvedbo mešečnih ali celo tedenskih vinjet. Sicer bomo pa kmalu videli, kako bo vse skupaj zgledalo.

Avby ::

kaj je, avby, misliš, da tisti, ki se enkrat na leto pelje iz lj v mb, da mu moramo nujno zagotovit vožnjo po avtocesti za par evrov?


Kot prvo. Ker se vrjetno dosti voziš. PLAČAJ. Zakaj bi jaz plačeval za to da se boš ti poceni vozil? To je prvo.

Drugo pa naj gre z tvojega žepa ta nepremišljena poteza če se izkaže za abervezno. Ne pa iz mojega. Če se s tem strinjaš potem me vinjete ne motijo če pa ne pa bodi vsaj malo bolj tiho. Ali pa res misliš, da zato ker se ti voziš dosti po avtocesti da moramo biti veseli zate?

Naj naredijo tako. Uvedejo se vinjete. Če se izkažejo za slabo rešitev in premalo denarja naj plačajo razliko uporabniki avtocest ne pa vsi.

To pomeni da če bo premalo denarja da se sprejmejo enodnevne vinjete za ceno do 11 evrov razliko v blagajni pa naj z letnimi vinjetami plačajo uporabmniki avtocest. Torej ti.

KandazaR ::

Avby kaj pa zdravstveno zavarovanje. Tam se tudi plačuje pavšal pa če greš vsak dan zdravniku in ti zdravnik predpiše goro dragih zdravil ali pa če že par let nisi videl zdravnika od blizu. Da ne omenjam pavšala za ceste ob registraciji. Uvedba vinjet je (po moje) dober kompromis. Čeprav sedaj ne plačujem (iz ivančne gorice do ljubljane) nič se strinjam z uvedbo vinjet. Cene je prava, pa še večkrat me bo potegnilo da se zapeljem malo na obalo ali pa kam drugam po sloveniji. Glede nato, da bodo tovornjaki ostali na sedanjem sistemu pa bi bilo dobro če se cestnina zanje zviša in pa strogo kontrolira, da se tovornjaki ne vozijo po vzporednih cestah.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()

borchi ::

> Če se izkažejo za slabo rešitev in premalo denarja naj plačajo razliko uporabniki avtocest ne pa vsi.

jah, kako pa?! jaz sem pripravljen plačat 10x ceno, ki je sedajle na mizi. jaz sem tudi za to, da se bajuku ne pusti pokrivat darsovih dolgov iz proračuna. jasno.

dvomim pa, da si ti za to, da se meni oprosti plačilo pavšalne cestnine pri registraciji, ker praktično ne uporabljam regionalnih cest. oz. nisem videl, da bi se kje zavzemal za cestninjenje reginalnih cest. sem verjetno spregledal...
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()

lufthammer ::

>> Kot prvo. Ker se vrjetno dosti voziš. PLAČAJ. Zakaj bi jaz plačeval za to da se boš ti poceni vozil? To je prvo.

Če se voziš tako malo, da mogoče le enkrat na leto zaviješ na AC Lj-Ce npr., zakaj hudiča sploh imaš avto?

Najprej si moral plačat izpit, potem si drago plačal avto, plačuješ redno vzdrževanje, registracijo, mogoče še kasko, veselo menjavaš gume, verjetno se ti gunca kakšen obesek iz vzvratnega ogledala, ...

A 55€ za letno vinjeto bo pa problem??

Raje najemaj taxi, bolj varno bo za ostale udeležence v prometu.

globoko grlo ::

no ja fantje, trenutno vladajoča garnitura si upa privoščit ceno letne 55e, ker računa, da kmalu ne bo več vladajoča garnitura>:D

potem bo pa letna vinjeta šla počasi gor, najprej na ene 70e, potem pa na švof 100e; v 2-3 letih, da se razumemo

šernk ::

Če se voziš tako malo, da mogoče le enkrat na leto zaviješ na AC Lj-Ce npr., zakaj hudiča sploh imaš avto?


ne boš verjel nekateri delamo po 60km+ dnevno in ne pridemo niti blizu AC. po uvedbi vinjet mene in marsikoga podobnega AC ne vidijo več pa bo lahko letna vinjeta le 30€.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

borchi ::

> po uvedbi vinjet mene in marsikoga podobnega AC ne vidijo več pa bo lahko letna vinjeta le 30€.

in kje tu vidiš škodo za uporabnike AC ali pa tebe?
l'jga

kixs ::

šernk:

sej te ocitno AC tudi zdej ne vidi :P

Avby ::

Ja no če si pripravljen plačati do 10X ceno kot se sedaj predvideva sploh ni problema. V primeru podražitev zaradi premalo denarja v proračunu za izgradnjo AC naj breme prevzamejo uporabniki AC. Enodnevni uporabniki na letni ravni pa naj dobijo v tem primeru vinjete za krajše obdobje, kjer je enkraten prevoz po AC nekje ovrednoten do faktorja X2 glede na današnje stranje. Sploh me ne moti če je malenkost višja cena kot trenutno ker to pomeni da bodo tudi tuji turisti plačali nekaj več za naše AC. Pa sem potem tudi jaz pripravljen dati nevem 10 E da se peljem 1 krat do Celja. Ali pa da mi nevem vinjeta velja par dni.

Če bo tako in se neboto vsem ob podražitvi vsilile polletne dražje vinjete kot najnižja cena za uporabo AC potem res nevem zakaj bi jaz imel pripombe.

Kdor pa pribija in primerja AC program z sistemom javnega zdravstva pa res nevem če računa na resen odgovor?

WarpedGone ::

>> Kdor pa pribija in primerja AC program z sistemom javnega zdravstva pa res nevem če računa na resen odgovor?

Razlika je le ta, da vseh storitev javnega zdravstva se še ne da dobit v privat sferi. Kjer je AC edina možna cesta, tam ne bojo preverjal vinjet in ta ne bo obvezna. Kjer obstaja alternativa bo pa vinjeta obvezna. Če jo nočeš plačat, se pač pelji po regionalki. Če si se sedaj slučajno lahko celo brezplačno vozil po novem pa ne več, to ne pomeni da je nov sistem nepravičen, ampak je nepravičen sedanji.

Maš raje ultra pravičen sistem kjer je najnižja tarifa višja od sistema z enotno tarifo?
Zbogom in hvala za vse ribe

borchi ::

Avby-ja bo konec, ker se ne bo mogel 2x na leto peljat po AC do celja. jaz bi na njegovem mestu vriskal od veselja, če bi imel tako nizke potrebe po uporabi AC.

upam, da mu bo lažje pri srcu, ko se bo pokazalo, da mora biti vinjeta bistveno dražja, kot se sedaj govori.
l'jga

Avby ::

V bistvu bi se zavzemal tudi sam da se uvede enodnevna ali tedenska tarifa po ceni nevem 5 evrov samo se ne bom. Zakaj?

Ker nočem da je naša AC brez vrednosti in da tranzitni promet ne pusti svojega deleža tudi v našem proračunu.

In kot uporabnik mi namesto nevem 6 evrov nebo težko dati 10 evrov če bom šel na morje.

Je pa res da tega kaj sem zdaj napisal nimamo in se koliko vem ne namerava uvesti. Ima država namen uvesti le pol letne vinjete, ki pa ne stanjeo 10 evrov za teden dni!

In najvejčji strah ki ga imam je ta, da se bodo te vinjete podražile, ne bo pa cenejših - za krajše obdobje. In to pa se mi zdi nepravično ja. Celo do te mere da ne podpiram vinjet.

Cena pa tako vsi ptički na veji žvižgajo da ni realna. Tako da zakaj bi se sli to igro če je izhod znan? Pač kmečka logika vlade in predvolilna poteza. Kaj če druga to bit.

borchi ::

Avby NUJNO rabi AC (pelje se 2x na leto). jaz nujno rabim AC (skoraj vsak dan).

ker je država darežljiva, bi zgradila AC tudi če mene ne bi bilo, na Avby-jevo željo. jaz plačujem kakih 200x več za AC kot Avby. seveda je Avby-ju sedanji sistem bolj všeč. freerider je!

kolko bi bila tarifa za Avby-ja, da bi se iz MB pripeljal v CE, če ne bi bilo takih kot sem jaz? 40 EUR, najmanj. pa še vedno joče od krivice!

pa naj razume člouk...
l'jga

Avby ::

Seveda se mi zdi nesprejemljivo da moram kupiti pol letno vinjeto po nevem 30 ali 40 evrov če hočem iti v celje. Žal ampak tako je. In ne navijam za to, da bi se cena morala dvigniti. Zakaj bi mi to bilo v interesu?

Ampak če ekonomist Darsa razlaga o ceni nad 100 e za vsakega glede na razmere in da bo težko majn kako pol lahko vlada reče eh to je neumnost mi vemo boljše?

Če vejo spet pravim super. Glavni so. Ampak če se motijo, pa jaz tega nočem plačati. A naj dam potem nevem čez 2 leti 70 evrov da se bom peljal do Celja?

borchi ::

> Seveda se mi zdi nesprejemljivo da moram kupiti pol letno vinjeto po nevem 30 ali 40 evrov če hočem iti v celje. Žal ampak tako je.

NI TI TREBA!!! (se derem, ja. sam človek drugače ne sliši.)
l'jga

Avby ::

Ja ti plačuješ 200 x več. Tako da nevem zakaj je ti sploh problem moj predlog kjer bi dnevna vinjeta stala več kot stane sedaj cestnina. Ti bi pa plačal vseno 10 x majn?

V čem je problem?

1.) Da pač moreš nasporotovati nekomu sam po sebi ker taki pač si?
2,) Da je tak sistem pravljica in ni mogoč ker bi doživel finančni zlom?
3.) Da je tak sistem možen ampak politično majn zanimiv v tem predvolilnem obdobju kjer preprosto se stranke ne smejo strinjati o ničemer?

WarpedGone ::

>> Seveda se mi zdi nesprejemljivo da moram kupiti pol letno vinjeto po nevem 30 ali 40 evrov če hočem iti v celje.

Ne, ne bo ti jo treba kupit. Lahko se pelješ po regionalnih cestah, lepo brez vinjete. Izvoli.
Če imate iz vašega mesta izvoz le na AC potem bo odsek od tega izvoza do prvega priključka na regionalno cesto - brezplačen. Za vožnjo po njemu ne boš potreboval vinjete. Nihče ne bo prisiljen v nakup vinjete. Kjer je AC edina možna pot, vinjeta ne bo zahtevana. A je jasno to?
Zbogom in hvala za vse ribe

Avby ::

NI TI TREBA!!! (se derem, ja. sam človek drugače ne sliši.)


Ja ni mi treba ne? Lahko se pa peljem po stari cesti če to misliš? Hvala lepa. Če se tako pogovarjamo pa zakaj se potem ti ne pelješ po stari cesti pa boš prihranil. Vsaj polovico krat in boš 100 x majn plačal glede na tvojih 200 X faktor.

Avby ::

Meni je popolnoma jasno. Ampak nevem se sprenevedaš ali zakaj se potem jaz naj nebi peljal po avtocesti?

Takšno utemeljevanje ne vodi nikamor ker to se nikoli ne bo sprejelo?

In ne ne da mi ni treba kupiti pol letne vinjete niti je nočem. Zato pa pravim da sem proti takem sistemu.

borchi ::

se bo treba sprijaznit. tranzitna država smo!

čedalje manj pa je tepcev, ki bi radi, da slovenski državljani plačujejo "subvencijo" tranzitu. en tepec me pa še skrbi. vrhovni. janša. ta je še ne dolgo nazaj razlagal, da rabimo še par tirov položit. da morajo slovenski davkoplačevalci še malo subvencionirat luko koper in njegov tranzit.
l'jga

Avby ::

Drugače pa še to ste vrjetno že razčistili ampak me vseeno zanima. A ni bilo rečeno da EU prepisuje vinjete za krajši čas (dan ali teden ali pač neko kratko obdobje) v maksimalni vrednoti 11 evrov?

A to je bil samo populizem ali pač i to populizem in namerava se to ignorirati?

Avby ::

V bistvu si pa ravno ti potem ta tepec ki praviš da se zavzema za subvencioniranje tranzita.

Zakaj? Ker če jaz kupim vinjeto za 40 e za obdobje pol leta in se peljem 1 krat v Celje potem sem subvencioniral tudi tranzit?

Torej da proti tem tepcom, ki to predlagajo sem. Drugače pa sem rekel da sem pripravljen za vinjete za 1 dan odšteti 11 evrov.

In to je v bistvu potem zelo odbro. Saj tranzit - turizem bo kupil vsaj 2 takšni vinjeti, jaz bom lahko šel 1 krat letno v celje za 11 evrov in ne za 40 evrov vsi ki pa se dnevno ali tedensko vozijo čez slovenijo bodo pa tako vzeli letno karto.

Torej v čem je problem?

WarpedGone ::

Avby, a si kej težil T-2ju al pa Telekomu, da ti svojga ADSLa ponoč sploh ne uporabljaš in nebi več plaču naročnine za ponoč? Rad bi pravično plaču sam in točno tolk kot uporablaš, po prenesenih MBjih. Al pa po pretečenih sekundah? Al po vrednosti prenesenih filmov? Al po ..?

Sorry, v nobenem sistemu ne bodo vsi profitiral. Nemogoče. Kar se tiče državljanov Republike Slovenije v splošnem pa je takle sistem zelo, če ne najbolj optimalen. Zakaj? Ker bo pobral precej več od tujih državljanov, kot pa jim pobere obstoječ sistem al pa sistem s "kratkimi vinjetami". Nekdo je omenil, da bi v primeru 10dnevnih vinjet ki bi ble seveda cenejše od te polletne - nekje cca 15€, morala bit letna vinjeta okrog 200€. Koliko letnih vinjet bi se potem prodalo? Kolikšen bi bil skupen prihodek potem?

Tak sistem bi skupaj navrgu manj kot obstoječi sistem cestninjenja in manj kot predlagan sistem, razlika pa bi se morala kriti iz proračuna. Da, tudi iz tvojih davkov, Avby.
V našem skupnem interesu je, da čimveč denarja dobimo od tranzita in tujcev - tako bo treba manj plačat nam samim.

>> A ni bilo rečeno da EU prepisuje vinjete za krajši čas (dan ali teden ali pač neko kratko obdobje) v maksimalni vrednoti 11 evrov?

Ne. Rečeno je bilo, da EU predpisuje, da DNEVNA vinjeta ne sme stati več kot 11€. Ostalo kar je slišat zadnje dni iz EU pa je, da njih naš interni sistem ne briga. Da je v naši pristojnosti.
To je poglavitni razlog da ne bo vinjet za tovornjake, ker bi po takem sistemu od njih dobili manj kot sedaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

borchi ::

> Če se tako pogovarjamo pa zakaj se potem ti ne pelješ po stari cesti pa boš prihranil.

tudi zato ker mislim, da si vsi lokalci zaslužijo kaj boljšega, kot pa kolone avtomobilov pred njihovimi bajtami na regionalki, če teče 100 stran AC.

> Če se tako pogovarjamo pa zakaj se potem ti ne pelješ po stari cesti pa boš prihranil.

jaz se ne pritožujem. ti se. čeprav taki kot jaz financirajo tvoje AC razvade.
l'jga

Avby ::

Torej da. V čem je sploh problem kratkoročne vinjete me zanima?

Se pravi zraven teh dveh ki se bosta sprejeli. V čem je problem potem še tedenske? Mislim da je procent takšnih ki samo 1 krat na leto gredo čez Slovenijo zanemarljivo majhen da bi to nosilo kakršnekoli finančne posledice razen morda za kaki burek bi blo majn če sploh denarja na koncu leta?

No utemeljite mi problem kratkoročne vinjete. Ta umotvor bi res rad slišal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avby ()

borchi ::

> Zakaj? Ker če jaz kupim vinjeto za 40 e za obdobje pol leta in se peljem 1 krat v Celje potem sem subvencioniral tudi tranzit?

ja, subvencioniral si tranzit. verjetno ni veliko tako velikih tepcev kot ti, da bodo za 1x vožno v CE, čeprav imajo regionalko vzporedno, plačali 40 EUR. ampak, ja, tepci vedno pridejo slabo skozi življenje. tu ni zdravila.
l'jga

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borchi ()

dzinks63 ::

:)) Vedno in povsod je tako, da vse vsem ne more biti po godu. In proti vetru in večini ne moreš nič. Se boš moral kar lepo sprijaznit z ponujenim, pa če ti je všeč ali pa ne. Če si se do sedaj vozil zastonj, se pač po novem več ne boš. Bencin se je tudi za dvakrat podražil v zadnjem času, pa če je to tebi všeč ali pa ne. Se boš pač manj vozil ali pa sploh ne ali pa si boš naročil taxi.

residual ::

nehajte no, sedanja predlagana cena je itak prenizka realno gledano, pa tudi če s to izjavo sam sebi pljuvam v skledo.

jaz v enem letu samo za službene prevoze (ponekod grem tudi po stari cesti) z vinjeto prihranim cca 500€, če pa prištejem še privat ture(morje, avstrija shoping, nekaj izletov po sloveniji) pa še nekaj € več.

Noben ni obvezan k nabavi letne vinjete, saj imamo stare (sicer v slaben stanju, no tudi Ac ni bogve kaj) vzporedne ceste.

najbolj fer je itak zaprt sistem AC, a kaj ko ta povzroča zastoje pri plačevanju. Satelitski pa bognedaj, čim kasneje... ker prvi korak bo samo plačevanje AC, nato kazni za prehitro vožnjo s strani GPS zapisa, nato lociranje kdaj sem kupoval krofe, itd...

jaz vinjete podpiram, edino ni mi jasno zakaj so podpirali DARS tako dolgo s tem ABC in neuvedbo vinjet.
prejšnji vladi nikakor ni bilo smotrno to uvesti, sednji je pa kristalno jasno da je to nekaj najboljšega !?!?! se vidi da je nekaj zelo narobe s percepcijo politikov glede plačevanja AC.

se mi pa zdi da je uvedba vinjet kot politična gesta bodočim volilcem in volilkam žal veliko premalo glede na vse podražitve, ki so se zgodile in se še obetajo... se bo potrebno še kakšne stanovanjske problematike dotaknit ali kakšne davčne olajšave nazaj uvest...

Kot ža Adi Smolar poje Premau, premau, premau...

WarpedGone ::

>> V čem je sploh problem kratkoročne vinjete me zanima?

Ker zruši cel sistem.

Skoraj ves tranzit gre potem na to vinjeto - nekaj milijonov vozil letno. Vinjete za daljša obdobja, katere bi večinoma kupovali le državljani, bi pa morale biti precej dražje, da se skupaj zbere dovolj za odplačevanje kreditov. In se takoj pojavi vprašanje, koliko ljudi bi se potem raje dnevno gužvalo po regionalkah, namesto da dajo po 300€ za letno vinjeto. Ker spet ni dovolj priliva, ker se ljudje raje gužvajo, je treba stvar še podražit in še več ljudi se izogiba AC.

To pa ni bil namen gradnje AC, mar ne? Zgradili smo jih, da se kar se da prometa skozi mesta premakne na AC.
Zbogom in hvala za vse ribe

Avby ::

No dejansko se strinjaš da bi jaz subvencioniral potem tranzit. Zakaj potem meni praviš tepec če pa si rekel da so tepci tisti ljudje ki so za takšne rešitve?

Čakam pa še na razlago zakaj je problem sploh kratkoročna nekoliko dražja vinjeta?

Avby ::

Skoraj ves tranzit gre potem na to vinjeto -


Bulšit. Zakaj? Kaj se trvonjakarji peljejo čez Slovenijo 1 krat na leto? Nonsene. Razmisli malo kaj govoriš. V vsakem primeru se mu splača kupiti celoletno vinjeto.

Pa še to da dodam. O trvonjakarjih sploh nevem zakaj se pogovarja pa natolcuje če sploh nebodo vozili po tem sistemu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avby ()

WarpedGone ::

Lahko bi ti tut kej prebral, ker sedaj si ustrelil kapitalnega kozla. Tovornjakarji NE BODO imeli vinjet.

Vinjete bodo le za osebna vozila in kombije do 3,5 tone. To so pa večinoma turisti in sezonski delavci iz bivše YU. Ti ljudje pa ne izbirajo poti kej veliko na podlagi cene. Švaba si reče "js grem pa na Krk" in se odpelje, sproti pa nabavlja vinjete po potrebi. Če misliš da se bodo pa zdej furali čez Madržarsko ... premisli še enkrat. Tudi tam so vinjete, nič cenejše kot pri nas - sploh če upoštevaš, da je čez Slo krajša pot in boljša cesta kot po Madžarski, Hrvaški, Romuniji...
Zbogom in hvala za vse ribe

Avby ::

Ja saj sem napisal. Ampak ti si omenjal tranzit. Zato sem omenil trvonjake. Kot ugotavljama oba sploh nimajo veze s tem sistemom.

Edit:

To so pa večinoma turisti in sezonski delavci iz bivše YU


Vsaj sezonski delavci zlaha odpadejo z enačbe. Turisti pa če se sitem nastavi tako da bodo v večini kupili 2 kratkoročni vinjeti v čem je potem problem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avby ()

djordjevic ::

Tranzit. Turizem. Par milijonov tujih vozil, osebnih, letno. Kamiondžije bojo lepo colali dalje po starem sistemu, četudi prek abc tablic.

borchi ::

> No dejansko se strinjaš da bi jaz subvencioniral potem tranzit. Zakaj potem meni praviš tepec če pa si rekel da so tepci tisti ljudje ki so za takšne rešitve?

janša predlaga, da bi slovenci subvencionirali železnice luki koper. tepec je. jaz tebi predlagam, da NE subvencioniraš tranzita (pelji se po regionalki). ampak ti vztrajaš in hočeš bit tepec do konca.

> Vinjete za daljša obdobja, katere bi večinoma kupovali le državljani, bi pa morale biti precej dražje, da se skupaj zbere dovolj za odplačevanje kreditov. In se takoj pojavi vprašanje, koliko ljudi bi se potem raje dnevno gužvalo po regionalkah, namesto da dajo po 300€ za letno vinjeto.

WarpedOne razume. takšenle režim je relativni safe bet. sicer mislim, da je realna cena letne vinjete bližje 100 EUR (glede na to, da se avtoceste še vedno gradijo in da vzdržujemo čedalje več km AC), ampak ok. pri razdrobljenih vinjetah se pa lahko zakolješ bistveno bolj.
l'jga

Avby ::

Ja vztrajan do konca. Če nebo enodnevne (kratkoročne) vinjete pač sistema nebom podpiral. Ker me pač sistem, kjer se nekdo za 11 evrov pelje čez Slovenijo 1 krat na leto zdi majnši problem opd tega da bom čez 5 let prisiljen kupiti vinjeto za pol leta po ceni recimo 70 e. Vozil se pa po AC praktično nič nebom razen 1 krat letno.

Zdaj odločila bo pa tako večina. To je pač moj glas.

Edit: vseeno še mislim da se pretirava z temi muhami enodnevnicami in daje delež takšnih ki se peljejo čez slovenijo 1 krat letno premajhen da bi ga jemali resno.

Če že druga ne bo promet ki se bo preusmeril z regionalnih cest prinesel vsaj toliko denarja v sistem. Seveda ugibam na slepo. Kdo pa ne? Kot da vlada ima analize in ve kaj počne na dolgi rok?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Avby ()
««
6 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vinjete naj ostanejo, ostala načini cestninjenja niso fer (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21950013 (42588) jalovec09
»

Adijo vinjete? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
14322901 (19025) MrBrdo
»

Vinjeta - jo že imate? (strani: 1 2 3 414 15 16 17 )

Oddelek: Loža
81256559 (26561) Mare2
»

Vinjete 2009 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
717614 (5598) Buggy
»

Trenja: Cestnina na SLO avtocestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15013842 (9669) Pyr0Beast

Več podobnih tem