» »

Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev

Varnost v prometu v odnosu do dimenzij prevoznih sredstev

1 2
3
»

koyotee ::

in seveda jype kot vedno nekaj nabija v prazno...
pejt na joker forum 0:)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

miko 55 ::

Super Sonic: Potem prav gotovo ves odgovor na vprasanje: Peljes se z avtom 30km/h po cesti, ko pred tabo skoci na cesto otrok. Zaviras na polno in se ravno pred otrokom ustavis! Vprasanje se pa glasi: s koliksno hitrostjo bi se zaletel v otroka, ce bi namesto 30km/h peljal 50km/h? lp


s takšno da ga ubiješ
LP
2 GOOD 2 B 4GOT10
NAJPREPROSTEJŠA RAZLAGA JE NAJVERJETNEJŠA

jype ::

koyotee> pejt na joker forum

Predaleč je.

Super Sonic> si v glavo ti precej bolj bolan, kot človek, ki vozi 100 km/h v accentu in to v tretji prestavi.

Ne, jaz samo normalnim ljudem privoščim, da imajo ob odsotnosti človeka, ki se z ne preveč zmogljivim vozilom vozi precej zunaj robnih pogojev varnosti vozi po javnih cestah, večje možnosti za preživetje njihove rutinske vožnje, ker je pač od nje odvisen njihov vsakdanji kruh.

lufthammer> papež Janez Jype I

Do ustoličenja me lahko kličete kar jype.

lufthammer> Sem imel enega približno tako nadutega prijatelja, pa ga ni več. Naredil je tako neumnost, da njegovi mami najprej sploh verjeli nismo.

Tudi moji mami ne boste.

Mimogrede, jaz sem tečaj varne vožnje že opravil, pa kljub temu nimam še tako razbitega vozila, kot je tisti na koyoteejevih fotografijah.

Ziga Dolhar> Glede na njegov stil vožnje, mu verjetno ni treba "skakati na bremzo".

Tako je. Jaz samo okno odprem, pa me zračni upor v nekaj desetinkah sekunde ustavi.

ru7 ::

Vsi vemo da hitrost ubija in različno gledamo na to kaj je hitro. Lani je punco pri 50 na uro zbil avto na prehodu za pešce (jst sem bil priča) in vam povem da to ni lepo vidt (sem bil čist gotov) in vsekakor se človek nauči spoštovat hitrost v naselju. Kljub temu, da se mi je stil vožnje od takrat spremenil, še vedno prehitevam folk, ki se zunaj naselja vozi 60-70, ker mi je to kretenizen.

Če se vrnem na temo o džipih vs mali avti... Kdo pa ima krajšo zavorno pot? 1 tonski yaris ali 2.5 tonski džip? Pa da malo premisliš, recmo da nekoga nabašeš z džipom zato ker se ti ni uspelo ustavt pravočasno, če pa bi mel yarisa pa bi lahko se pravočasno. Včasih laho glih par metrov zmanjka.

edge540 ::

>>Kdo pa ima krajšo zavorno pot? 1 tonski yaris ali 2.5 tonski džip?

Veliki avtomobili imajo primerno boljše zavore in širša kolesa, tako da se ustavita nekje enako hitro. S tem da je voznik večjega avtomobila v prednosti, ker sedi višje in lahko prej vidi nevarnost.

Nejc Pintar ::

@Raptor001: kvaliteta zavor tukaj nima preveč veze, vsak avto bi ti blokiral kolesa brez ABSja. Pri kvaliteti zavor se gre bolj za to, kako natančno lahko ti zaviraš, njihova obraba in to, da čimbolj enako primejo ob hladnih/vročih diskih.
Lahko je biti prvi, če si edini!

kixs ::

Super Sonic:

Toliko nakladanja pa ne vem, ce se kdo zmore, na eno tako preprosto vprasanje!? :\ 8-O

Pa naj ti dam podatke:

Cesta in avto in voznik in vse ostale spremenljivke, ki si jih lahko spomnis so ENAKE! Razlika je samo in edino v hitrosti avta! Upam, da je zdaj bolj jasno, ker ocitno eni radi bluzite! ;((

Pa odgovor je cisto kratek, da ne bo pomote in se kaksnega bistroumnega nakladanja, da bi clovek res potreboval nakladaca in tovornjak iz prvega posta 0:)

lp

edge540 ::

>>@Raptor001: kvaliteta zavor tukaj nima preveč veze, vsak avto bi ti blokiral kolesa brez ABSja. Pri kvaliteti zavor se gre bolj za to, kako natančno lahko ti zaviraš, njihova obraba in to, da čimbolj enako primejo ob hladnih/vročih diskih.

1.Kvalieteta zavor ima prekleto veliko vezo (povej mi koliko Porschejev si videl z bobni?)
2.Nikjer nismo omenili blokiranih koles
3.Danes vse zavore primejo približno enako, tople inu hladne
4.Obraba tukaj vprašanje ni sploh, če že sam ne opaziš obrabe pa jo strički na servisu

lufthammer ::

jype>> Mimogrede, jaz sem tečaj varne vožnje že opravil

A mi lahko zaupaš kje?

>> Kdo pa ima krajšo zavorno pot 1 tonski yaris ali 2.5 tonski džip??

ru7, a pol se polno naložen 40 tonski šleper sploh ne ustavi?

Ne bučk prodajat.

jype ::

Raptor001> 1.Kvalieteta zavor ima prekleto veliko vezo (povej mi koliko Porschejev si videl z bobni?)

Moj kilav avto nima niti ene bobnaste zavore.

Raptor001> 2.Nikjer nismo omenili blokiranih koles

Ti jih nisi.

Raptor001> 3.Danes vse zavore primejo približno enako, tople inu hladne

Ergo? Porazdelitev mase (težišče) je ena bistvenih komponent za določanje zavorne razdalje.

Raptor001> 4.Obraba tukaj vprašanje ni sploh, če že sam ne opaziš obrabe pa jo strički na servisu

Tu se strinjam. Žal večina prometnih udeležencev sebe smatra ne le za nadvoznika (kar sem seveda samo jaz in nihče drug, da se razumemo) temveč tudi za nadmehanika. Neizpravnih vozil je na cesti še vedno dovolj, da je previdna vožnja smotrno početje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

jype ::

lufthammer> A mi lahko zaupaš kje?

Tule.

lufthammer> ru7, a pol se polno naložen 40 tonski šleper sploh ne ustavi?

A ti misliš, da je omejitev za šleparje drugačna zato, da lahko poklicni šoferji po poti rešujejo tudi križanke?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

lufthammer ::

>> lufthammer> A mi lahko zaupaš kje?

>> Tule.

:D In so ti v enem popoldnevu vlili samozavest.

>> A ti misliš, da je omejitev za šleparje drugačna zato, da lahko poklicni šoferji po poti rešujejo tudi križanke?

Seveda, če se sudokuja naveliča, pa če ni preveč zaspan.

Karaya 52 ::

No, tile tečaji zgledajo zanimivi, samo poglejte koliko €!!! Do takrat si bom raje dal duška na kakšnem zasneženem parkirišču.

aljazh ::

samo poglejte koliko €!!! Do takrat si bom raje dal duška na kakšnem zasneženem parkirišču.


Za popravilo počenega odbijača ali zvite roke zaradi udarca ob robnik boš odštel vsaj tolik kot stane tečaj, po možnosti pa še več.

Da ne bo hude krvi, ne leti to nate osebno. Pač pa na vse, ki jim je škoda teh 200 evrov, ki jih po drugi strani zapravijo za za kakšno podobno "nepomembno" reč.

Jackal ::

Tole temo je pa prav zabavno brat.

No, tile tečaji zgledajo zanimivi, samo poglejte koliko €!!! Do takrat si bom raje dal duška na kakšnem zasneženem parkirišču.


Na parkirišču počenjaš takšne stvari s svojim avtom. Na tem tečaju verjetno z njihovimi...
Mnja... me je že prehitel aljazh.

Se je pa drugače danes zjutraj lepo videlo kdo obvlada avto in kdo ne. Na našem koncu je bilo namreč skoraj vse v samem ledu in na 2km poti do mesta sta mi nasproti pripeljala 2 (novejša) avtomobila - oba nekoliko postrani in z divje vrtečimi sprednjimi kolesi.

Heh, jst tretjo šponam do neki čez 140 >:D


Sicer je veliko odvisno od avta, ampak potem verjetno zelo uživaš ob zvokih blokade vrtljajev... :\
Walking the way is something completely different than imagining the way.

Pyr0Beast ::

Zdej ne vem, kakšen avto maš ampak pri 140 vrtljajih na minuto še dizel jamra. :D
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

ru7 ::

Blokada je malo izpod 8500 obratov :D , tako da šaltam malenkost prej

jype ::

lufthammer> In so ti v enem popoldnevu vlili samozavest.

Da. Zame povsem dovolj, ker sem reč opravil zgolj zaradi izkušnje, ki je v nekontroliranem okolju ne želim doživeti: kaj se z avtomobilom dogaja, ko vsa štiri kolesa izgubijo oprijem s cestiščem. Na običajnem cestišču se mi to seveda še ni zgodilo, ker nikoli ne vozim nad zmožnostmi ceste, avtomobila ali celo samega sebe.

Še kakšno vprašanje?

ru7> Blokada je malo izpod 8500 obratov , tako da šaltam malenkost prej

Verjamem, da te to veseli, vendar običajne ceste v naši državi niso namenjene vožnji s hitrostjo 140 kilometrov na uro, tako da te vljudno prosim, da se tega vzdržiš. Priporočam tudi, da prestavljaš približno pri 3000 obratih motorja v minuti, ker s tem poleg nižje porabe in emisij tudi znižaš onesnaževanje s hrupom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Pyr0Beast ::

Samo dejansko dolgoročno gledano se ti ne splača v obrate terat saj samo močno povečaš obrabo vitalnih delov motorja, v okolje spuščaš več neizgorelih ogljikovodikov ter močno povečaš porabo goriva.
Če hočeš priti 15 minut prej raje 15 minut prej tudi odidi.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

edge540 ::

>>Samo dejansko dolgoročno gledano se ti ne splača v obrate terat saj samo močno povečaš obrabo vitalnih delov motorja, v okolje spuščaš več neizgorelih ogljikovodikov ter močno povečaš porabo goriva.

Splača se mogoče zaradi porabe ne, za obrabo pa ni za skrbet (če je motor ogret!). Motor je standardno dimenzioniran za 300 000 km ekstremne uporabe (z izjemo raznih tesnil, ki se jih pač menja). Poleg tega je za motor zelo koristno (sploh če je avto vožen večinoma v mestu) da se ga vsake toliko ''skuri'' (malo dalj časa na visokih obratih - kakšen obisk avtoceste v četrti prestavi). Razlika v delovanju je potem očitna.

Je pa en + faktor, užitek v vožnji. Ampak tega eni tu pač ne razumejo.:)

kixs ::

Uzitek v voznji je ZELO relativna rec. Moj uzitek je peljati se lepo umirjeno in uzivat v voznji.

Divjanje po javnih cestah pa je prepovedano in ne brez razloga!

Ce zelis imeti uzitek, pojdi na kaksno dirkalisce in tam v parih urcah unici cel komplet gum ali dva, porabi tank ali dva goriva in UZIVAJ! :D

Ne pa, da "uzivas" na normalnih cestah in s tem ogrozas predvsem ostale nic hudega slutece udelezence! Na teh cestah NISI SAM in NIKAR si ne dovoli JEMAT TE PRAVICE v svoje roke! Potem se ne cudi, ce bos dobil kroglo v glavo, ko bos nekomu naredil hcerko/punco/zeno/itd. za invalida ali...!;((

PS:
Se vedno cakam odgovor na prej zastavljeno preprosto vprasanje! :\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

jype ::

Jaz se vsak dan vozim z avtom narobe po enosmerni v službo, ker je naokoli čisto predaleč.

Totalno mi gredo na jetra bebci, ki vozijo v pravilni smeri, ker me delajo živčnega, pa še umaknit se nočejo.

Samo v nevarnost spravljajo nas, normalne ljudi, ki moramo vsak dan priti v službo, da lahko odplačamo avtomobilski kredit.

Še uživat ne znajo v vožnji, samo nekaj pizdijo.

Nesramneži.

edge540 ::

>>Uzitek v voznji je ZELO relativna rec. Moj uzitek je peljati se lepo umirjeno in uzivat v voznji.

Res je, vozi kakor ti paše.

>>Divjanje po javnih cestah pa je prepovedano in ne brez razloga!

Vem da je in prav je tako.

Vendar pa mene, ki uživam v vožnji ne meči v isti koš kot tiste, ki vozijo kot idioti. Ja? Če kdaj pa kdaj v primernih okoliščinah stisneš malo po gasu ne škodiš nikomur. Pa nihče ne govori da moreš voziti hitreje od omejitev. Pač malo hitreje pospešiš do omejitve. To ne škodi nikomur.

>>Ne pa, da "uzivas" na normalnih cestah in s tem ogrozas predvsem ostale nic hudega slutece udelezence!

Ti ne uživaš pri vožnji? Kaj pa? Te je strah? Trpiš? Švicaš? Ker v tem primeru raje ne vozi, ker si nevaren.

kixs ::

Vidim, da znas obracat besede, posteno 0:)

Pyr0Beast ::

Splača se mogoče zaradi porabe ne, za obrabo pa ni za skrbet (če je motor ogret!). Motor je standardno dimenzioniran za 300 000 km ekstremne uporabe (z izjemo raznih tesnil, ki se jih pač menja). Poleg tega je za motor zelo koristno (sploh če je avto vožen večinoma v mestu) da se ga vsake toliko ''skuri'' (malo dalj časa na visokih obratih - kakšen obisk avtoceste v četrti prestavi). Razlika v delovanju je potem očitna.
Akhmm .. 300 000 km ekstremne uporabe ? 300 k? Ekstremne ? Zelo zelo dvomim .. današnji motorji ne držijo polovico tega, no mogoče kakšen dizel, če maš srečo ..
Glede kurjenja .. če maš turbopolnilnik ga je res dobro včasih malo bolj 'tiščat' da se turbinca rahlo užari in saje zgorijo. Ampak to je pod pogojem, da je mašina res dobro ogreta. Načeloma se dizlom pozna vendar pa se zna zgoditi da delaš več škode kot koristi ce masini česarkoli manjka, recimo primernega (svežega) maziva. Dokler mašina ne ruli in ne teraš do blokade se kaj hudega kot je naprimer zaostajanje ventilov in vžiga nebi smelo pripetiti.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

krneki0001 ::

Današnji dizli niso niti bleda senca tistega, kar so bili. Crkujejo da je veselje in vsak sodoben bencinar jih po prevoženih kilometrih naščije za vsaj tretjino.

Sam imam starega bencinarja. Pri 400.000km še vedno v prvo vžge in še vedno dela odlično, pa še servisi so zelo poceni (veliki servis je 148 evrov). Od teh 400.000km ima sigurno vsaj 80.000km prevoženih pod hujšimi pogoji (pol metra snega, blato, skale - skratka offroad), pa avto še vedno deluje. S kakim novim tega nebi upal početi.
In se strinjam, da avto lahko zdrži 300.000km extremne vožnje.

Pyr0Beast ::

To je pa preprosto zato ker folk raje kopuje nekaj kar gre na kratico (x)Di. Ves čar je bil v tem da starodoben dizel ni potreboval niti enega elektronskega sklopa, da bi deloval. Ko se je 1x sam obrnil je delal dokler mu nisi zaprl ventila za dovod goriva. In potem je vn prišel CommonRail ki je stvar samo močno poslabšal ter turbopolnilci, ki so stvar nekako spravili na prejšnjo raven. .. nato so prišle še lambda sonde, ki so crkovale da je blo veselje, elektronika ki je odpovedala v mrazu, zanič visokotlačne pumpe za gorivo .. in stvar je počasi, počasi ratala nezanesljiva.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

T0RN4D0 ::

Hehe, 1.6 dizli iz golfov II zmagajo. 400k km, pa avto še vedno vžge _takoj_, dela ko urca in pije 5 litrov (in tankaš lahko vse od polnomastnega mleka naprej :P )... :) Ampak smo mal iz teme s temi debatami. ;)

Tear_DR0P ::

po eni strani folk pizdi ker tovornjaki na cesti zaradi svoje teže predstavljajo oviro/nevarnost/težave - po drugi strani se pa večine talentov ne da prepričat, da so osbni atomobili, ki poskušajo posnemat tovornjake na najboljši poti do tega - ponavadi isti ljudje hkrati trdijo, da je tovornjak ovira na cesti, njihov poltovornjak/SUV pa je najbolj varen avto na cesti.

če se bomo vsi vozili v 2x težjih avtih in 2x višjih avtih po cestah, ne bo 2x bolj varno - fizika vam to pove - no pa po par 10k kilometrih na cestah vam bodo tudi izkušnje - sem že pisal, pa še bom -
2 zimi nazaj sem na avtocesti vozil po zasneženem prehitevalnem pasu s cca 100km/h in prehiteval večino vseh, ki so vozili bolj prilagojeno razmeram na vozišču - ob obvestilu o radarju pri izvozu za šempeter sem upočasnil in se preko stene plundre počasi premaknil (malo me je tudi zanašalo) na vozni pas in se hkrati odmaknil Pacientu, ki se mu je očitno mudilo na dializo, takoj za izvozom pa smo vsi začeli zavirati, kolikor so nam dale razmere - po 10 minutah čudnega počasnega guncanja pa smo se začeli spet premikati.
razlog? proti nam je bil obrnjen BMW x5, nasajen na betonsko ograjo med voznima pasovoma, 150m naprej po cesti pa je bil v steno našega voznega pasu zmečkan nek rdeč avto - voznik pacienta od prej se je že ukvarjl z njim
rezultat? voznik BMWja je odšetal olajšan za avto, kateremu je sesul podvozje - voznik rdečega avtomobila pa je v zmečkanem avtomobilu umrl na mestu nesreče - po približno pol ure

relativno bolj varen terenec, se je po svojem pasu vozil okrog 180 km/h, zaradi plundre ga je rahlo zaneslo, preskčil je betonsko pregrado med voznima pasovoma, opel astra, ki se je pripeljala nasproti s pibližno 90 km/h in prehitevala počasi vozeči kamion pa je pač stala na njegovi poti - 32 letni voznik je umrl, ukleščen v vozilu - jaz sem zamudil na faks (takrat sem se vozil vsak dan iz CE v LJ) in ves dan zelo slabo spremljal predavanja - v bistvu sem imel še ves teden težave

za jureta pa še ena izkušnja, kakršne v šoli varne vožnje ni dobil - garažne hiše imajo betonsko podlago, na kateri se ob deževju včasih nabere voda in kljub nizkim hitrostim lahko doživiš prav fini aquaplaning, po klancu navzdol - sam sem se v merkatorjevi parkirni hiši v celju obrnil za 90 stopinj, ker voda ki je pritekla po klnačnini ni odtekala zaradi zamašenega odtoka - tudi pri počasni vožnji si lahko deležen presenečenj
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

krneki0001 ::

Tear_drop prosim ne mešaj terencev in suvov. In prosim, da tudi ne mečeš v isti koš voznike terencev in voznike suvov. Slednji so večinoma naduti in izsiljujejo ter ne upoštevajo prometnih predpisov. Najde se kak tak tudi med vozniki terencev, vendar je v manjšini.

Terenec im togo šasijo in nanjo postavljeno školjko(kabino) - nima zmečkljivih con, oziroma jih ima zelo malo in terenec ne gre 180km/h.

SUV nima šasije, ampak je to samo težji in povišan osebni avto. SUV ne vozi po terenu, ker za kaj takega ni narejen in bi po par 1000km po terenu razpadel.

jype ::

Tear_DR0P> garažne hiše imajo betonsko podlago, na kateri se ob deževju včasih nabere voda in kljub nizkim hitrostim lahko doživiš prav fini aquaplaning, po klancu navzdol

Vsekakor. Vendar je pri nižji hitrosti nevarnost za poškodbe ljudi bistveno manjša. Po drugi strani je v tunelih na štajerski avtocesti enak problem, ljudje pa fino šponajo, pogosto prek 80 km/h, čeprav je omejitev 60 km/h še kako smiselna, kadar je na cestišču voda.

SUV je pa terenec ravno toliko, da lahko štorast voznik v mestu brez resne škode poskoči čez kakšen robnik, pa seveda da se varno počuti, ko izsiljuje prednost pred normalno velikimi mestnimi avtomobili, kar se mene tiče.

BigWhale ::

Jaz sem preprican, da je tezje vozilo bolj varno. Na temle videu se vse cist lepo vidi, da vecja teza pomeni vecjo varnost.

Jure, koliko bi rad za tisti GAU/8?

Tear_DR0P ::

joj fantje se opravičujem - tudi sam salonske terence ne smatram za terenca - ampak očitno ste spregledali bistvo mojega posta in ste se raje vtaknili v tehnični detajl - kot pa da bi razumeli, da višanje teže in višine vozil ne doprinaša k varnosti v prometu
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Super Sonic ::

"Cesta in avto in voznik in vse ostale spremenljivke, ki si jih lahko spomnis so ENAKE!"

Cesto metat v številke in reševat iz njih probleme je prvi znak, da človek nima kaj iskati za to mizo debate. Cesta je "ogranizem", ki živi. Stanje na cesti vsak dan drugačno in nudi nešteto različnih kombinacij. Čisto dejstvo.

Tvoj račun pa pade v vodo tisti dan, ko zunaj sneži (ali pada dež) in se cesti navzdol v desni ovinek vozita dve vozili. Prvo je do zob oboroženo z vsemi elektronskimi pomagali in izurjenim voznikom. Drugo vozilo je cenejše na trgu, brez pomagal in slabimi pnevmatikami. Voznik je šolan osnovno (kot 98% ljudi na cesti). Omejitev je 50 km/h (naselje). Oba vozita po omejitvah, prvi spelje, drugi ne, ga odnese z cestiča in pogazi 18 malčkov.

Za konec pa še izračunaj, ker to neznansko rad počneš (kajne barabinček ti), koliko se zavorna pot zmanjša če bi bi vozil 40 km/h, 30 km/h, 20 km/h, 10 km/h in 1 km/h, namesto dorečenih 50 km/h.

Da vidim kakšen morilec, v procentih seveda, si.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Zgodovina sprememb…

perci ::

Omejitev 60 v štajerskih tunelih je BS. Nisem še nikjer v tujini česa takega videl. Pa ajde, recimo, da je prav, da je taka omejitev, če je mokro. Ma v tistih tunelih je taka omejitev takoj ko pade zunaj kaplja dežja (ne vem na kaj majo senzorje naštimane) in sploh ni nujno, da je cestišče mokro. Pa tudi, če bolj dežuje, je trojanski tunel od polovice naprej sigurno suh, pa je omejitev še vedno 60.

BigWhale ::

1.1.2008 sem se peljal skozi trojanski tunel in je bila prva polovica mokra, tam je bila omejitev 60, druga polovica je bila pa suha, je bila pa omejitev spet 100.

Takrat je bilo tako, kako je ponavadi ne vem.

jype ::

perci> Omejitev 60 v štajerskih tunelih je BS.

Pravi tip, ki še nikoli ni doživel prometne nesreče sredi dolgega predora. Pri 60 se ti pač težko zgodi, da te kaj preseneti, pri 80 ali 100 pa precej lažje.

Jaz sem že peljal skozi trojanski predor, ki je bil moker skoz in skoz, po obeh pasovih.

perci ::

A če se grem zdele zabit v trojanski tunel, potem bom pa kompetenten, da govorim o smiselnosti take omejitve? To, da pa v celi evropi še nisem videl podobnega primera, je pa najbrž posledica izjemne pametnosti naših cestarjev, ane?

jype ::

perci> A če se grem zdele zabit v trojanski tunel, potem bom pa kompetenten, da govorim o smiselnosti take omejitve?

Da. Potem boš razumel, čemu je omejitev videti tako nizka.

perci> To, da pa v celi evropi še nisem videl podobnega primera, je pa najbrž posledica izjemne pametnosti naših cestarjev, ane?

Ne, le slab spomin imaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

perci ::

Govorim o tem, da nikjer v evropi nisem videl omejitve 60 na avtocestnem (dvo ali večpasovnem) tunelu. Ne o tem, da se nesreče ne dogajajo.:\

krneki0001 ::

Evo 4x4 vs osebni avto.
mitsubishi pajero vs honda sedan

Azrael ::

@perci:

Mislim, da je problem asfalt v tistih tunelih. Pač SLO kvalitetne AC.
Nekoč je bil Slo-tech.

WarpedGone ::

>> Mislim, da je problem asfalt v tistih tunelih.

V tistih tunelih ni asfalta ampak beton. Izkušnje so pokazale, da se ob morebitne karambolu v asfaltiranem tunelu zelo rado vžge še vezivo v asfaltu in je štala na kvadrat. Ampak naši majstri so zmešal en super duper beton, ki se je izredno hitro zgladil in v mokrem ni skoraj nobenega pametnega oprijema več. Kratkoročna rešitev je razenje površine. Ker pa so naši res majstri na kvadrat, bo trajalo spet vsaj pol leta, da se spravijo to res narest. Bo kdo štopal mesece?

Do takrat je pač najenostavneje obesit omejitev.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

WarpedOne> Do takrat je pač najenostavneje obesit omejitev.

Predvsem je pa to nujno, ker

WarpedOne> se je izredno hitro zgladil in v mokrem ni skoraj nobenega pametnega oprijema več.

Še posebej, kadar je cestišče mokro in spolzko.

BluPhenix ::

Omejitev 60 v štajerskih tunelih je BS. Nisem še nikjer v tujini česa takega videl. Pa ajde, recimo, da je prav, da je taka omejitev, če je mokro. Ma v tistih tunelih je taka omejitev takoj ko pade zunaj kaplja dežja (ne vem na kaj majo senzorje naštimane) in sploh ni nujno, da je cestišče mokro. Pa tudi, če bolj dežuje, je trojanski tunel od polovice naprej sigurno suh, pa je omejitev še vedno 60.

Potem že dolgo nisi vozil po avstriji proti salzburgu. Tam je, ko so dela na cesti omejitev 60km/h, ob slabem vremenu v tunelih takisto (preverjeno novembra lani). Pri nas je pač se slabše, ker so cestišča slabše narejena in voda steka po cestišču. Pa ni tako samo v štajerskih tunelih, ampak imata tudi obalna ta sindrom, ko nočno dežuje.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.

Zgodovina sprememb…

BluPhenix ::

Evo Perci, zdej se lahko pomiriš, da je omejitev očitno smiselna. Tukaj se lepo pokaže koliko smo vozniki kompetentni za določanje omejitve na cestnih odsekih, nič. Naša naloga je, da se omejitev kolikor toliko držimo, ostalo je vse naša lastna presoja, ki je marsikdaj napačna.

Klik klak.
Podpisa ni več, ker so me poskušali asimilirati.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

V Kranju 3 mrtvi? (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Loža
46739538 (24275) kmetek
»

Zelo dober spot proti prehitri vožnji ! (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
32519618 (14084) poweroff
»

NCAP - Crash testi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12214862 (12928) Fizikalko
»

Divjanje na nasih cestah (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1067060 (5099) BigWhale

Več podobnih tem