» »

V Kranju 3 mrtvi?

V Kranju 3 mrtvi?

««
9 / 10
»»

krucymucy ::

>>
Nad 30 km/h: 1.000€ in 9k. t. (policaj 10 €)


Policaju se 10x bolj splača da ustavi enega fejst nažganega, kot pa enga ki gre 55kmh namesto 50kmh.
Še najbolj pa se mu splača lovit tiste, ki gredo 90kmh skozi mesto. 10 jih ustavi in ima 100€ v žepu.

se najbolj se mu splaca 20€ v zep...

WarpedGone ::

exodus:
>> se najbolj se mu splaca 20€ v zep...

Katero besedo izmed "Policajem pa kamero in mikrofon v kapo. Brez posnetka tvojega prekrška ni kazni zate, temveč jo plača on" ne razumeš?

Povsem razumem, da ste proti, ker bi potem policaji dejansko bol zavzeto lovili prekrškarje. Tudi vas.
Zbogom in hvala za vse ribe

šernk ::

raje niti ne grem štet skozi koliko nepreglednih ovinkov je preljal 150+, mimo koliko nepreglednih križišč s stransko cesto je peljal 150+.

mojster, kaj naj rečem drugega



ja mojster nad mojstri res, če je mojster naj se gre kazat na dirkališča ne pa po navadnih cestah... takšni komentarji mi gredo še najbolj na jetra.

oseba A:"danes sem porabil od točke A do točke B vsega 7 min"
vsi ostali okoli njega: " ma si pa res car, kolk je pa letelo največ???" itd... vse prepogosto poslušam take stvari (pa tudi med avtomobilisti!!!)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

edge540 ::

>>Povsem razumem, da ste proti, ker bi potem policaji dejansko bol zavzeto lovili prekrškarje. Tudi vas.

Sem absolutno za in če bi stvar dobro premislili in dodelali ter uporabili to z kamerami za preprečitev zlorab... Reklo bi se da ima ideja nek potencial. Bi lahko kazni zmanjšali, pa bi vseeno bil efekt (tudi če bi te 5x mimogrde olajšali za 100 e bi se verjetno zamislil ne? Po drugi strani pa nebi obubožal ker si enkrat pomotoma zgrešil omejitev in peljal nekaj preveč).

Nekaj pa bo treba naredit in to hitro, ceste so klavnica. Tako za začetek predlagam, da na tiste velike reklamne panoje ob cestah obesimo nazorne slike posledic nesreč. Ni hudič da se ne bo vsaj nek procent šoferjev zamislil.

lufthammer ::

http://www.genspot.com/video-50661/polj...

EVO VRLI MOTORISTI DA VAM JEBEM MATER VSEM PO SPISKU!


A za volanom tudi tako odreagiraš? Se ni treba dret, ane moderatorji! Nasprotivozeči so bili čist kul.

ja mojster nad mojstri res, če je mojster naj se gre kazat na dirkališča ne pa po navadnih cestah... takšni komentarji mi gredo še najbolj na jetra.


Žal dirkališča nimamo, čeprav bi lahko vse take prenapeteže tja spravil. "Zeleni" so se bali "razlitja goriva" ob nesrečnem padcu in zminirali projekt.

Kot da bi polne cisterne tekmovale v prevračanju.

imagodei ::

problem tega, da bi (prometnim) policistom dovolili bonuse v obliki odstotkov od prekrškov je ta, da je pač prometna policija samo ena veja policije. Ostale policijske patrulje nadzor prometa opravljajo bolj po lokalnih cestah in takrat, ko pač nimajo drugega dela (kdaj je že to?).

Če bi prometnim policajem dali takšne stimulacije, bi jih kmalu morali še drugim; saj pač njihovo delo ni nič manj pomembno. Od vsakega prizorišča zločina 50 EUR? Za vsako pričo, ki jo popiše, 5 EUR?. Za vsako posredovanje ob JRM od 10-50 EUR, odvisno od situacije? Ko bi potem uniformiran policaj z bonusi zaslužil kakih 1800 EUR mesečno, bi se pa oglasili še kriminalisti...

Kam pa pridemo? Bonusi - OK, samo ne na ta način. Možne so ocene sodelavcev, nadrejenih, lahko se ocenjuje efektivnost dela, vendar generalno, npr: ta pa ustavlja bolj pešce, ki hodijo čez cesto pri rdeči luči, kazni pa piše ob 2h zjutraj; ta ta drug pa piše kazni pijanim voznikom, ujel je že 5 hudih divjakov, ki so šli skozi naselje 70+ km/h. Na podlagi tega se potem lahko da osebno stimulacijo, ki je lahko tudi zelo visoka. Ocenjuje se pač delo in če dela dobro, se ga nagradi, tako kot povsod. Ne more pa to postati lov na prekrške. Na koncu se bo našel še kdo, ki bo s pendrekom tolkel luči, da bo zaslužil še dodatna 2 EUR na avto. Jebi ga, pri 100 avtomobilih mesečno se pa nabere. Če bi se pa komu odtrgalo in bi začel žaliti uradno osebo ali policaja celo želel na gobec usekat, je pa spet v plusu.

No go.
- Hoc est qui sumus -

lufthammer ::

Policajem pa kamero in mikrofon v kapo. Brez posnetka tvojega prekrška ni kazni zate,

Mu bodo kapo prbil na glavo, ko bo prišel v službo ali jo bo lahko sempatja snel?
Bo sindikat trpel tak poseg v osebno svobodo?
Bo cel delovnik sneman, niti prdca si ne bo mogel privoščit, ali se bo lahko tudi "ugasnil"?

Če je ja, te bo sicer posnel (prehitro vožnjo sicer ne vem kako s kamero v kapi??), ti povedal kazen, se izključil, ti dal popust na "plačilo na roko", se spet vključil in te odpravil z opominom "naj vam bo, ampak drugič bolj pazite!" In vsak policaj bo imel za sabo še enega, ko bo po šihtu pregledal vse posnetke in napisal zapisnik.
Kolikšen % mora pasti policaju, da ne bo podkupljiv, če bo zavohal, da se da zaslužiti še več?

To me rahlo spominja na zagovarjanje visokih sodniških plač. So se kregali kolikšna mora biti, da sodnik ne bo podkupljiv....ni meje, verjemi.

Dodal: Zakaj že policija ne sme več kasirat kazni v gotovini in samo položnice daje? Verjetno zato, da jih po šihtu kdo ne oropa, ane.

Zgodovina sprememb…

perci ::

WarpedOne: Si dobil argumente, pa si enega pavšalno odpravil, druge pa spregledal...

Vsak prekrškovni organ samo ugotavlja materialno stanje in potem na to aplicira pravo. Tako policist, kot davčni, tržni, gradbeni inšpektor,... Ponekod je ugotavljanje dejanskega stanja in uporaba materialnega prava bolj ali manj zapletena, vendar povsod gre za isto stvar.

Kaj pa misliš, da dela okrajni sodnik, ko ugotavlja upravičenost zahteve za sodno varstvo? In zakaj je sodno varstvo policijskega dela sploh potrebno, če pa je vse tako jasno kot beli dan?

WarpedGone ::

@lufthammer:
Policaji bi morda lahko počeli takšne reči, če bi ti postavu sistem. Js bi ga bolje premislu in kar se le da izključu možnosti zlorab.

@Perci:
Ja, sem dobil argumente. Edini, ki res drži vodo, je ta, da so prometni policaji le en "rod" policajev in bi bili v takem sistemu precej priviligirani oz. ostali policaji bi bili depriviligirani, kar se tiče finančnih nagrad.

Vse ostalo je jamranje in pljuvanje po nečemu, česar nism js predlagu sploh. Js samo vidim, da se folk blazno pritožuje nad tem, da policajev ni nikjer videt, policaji pa se hkrati hvalijo kolk da delajo. Vem komu verjamem - tistim, ki so nonstop na cesti. Po treh letih in po 100k prevoženih me je končno ustavila ena policijska kontrola - pa še to je bilo v Avstriji.
Zbogom in hvala za vse ribe

perci ::

Jst pa ne vidim zakaj bi morali sploh policaji na cesti to delo opravljat. To naj počnejo stacionarni radarji (naj se jih da na vsak vogal) in kamere, ki bodo snemale vsak vogal cest ter AI, ki bo iz teh kamer znala razbrat prekrske.

Policaji pa za izjemne primere.

WarpedGone ::

Sej, "will happen" ampak še ne jutri. Take radarje bo treba plačat in zmontirat. Bo prej sistem obešen na obvezne GPS trackerje v avtih. Do takrat bi pa s tem lahko policaje mal spodbodl da začno končno zavzeto opravljat svoje delo, če seveda najdemo nek način uravnoteženja z "ne-prometniki".

Mogoče bi lahk prometniki mel redno službo kjer so plačani po starem in opravljajo "nekaznovalne naloge" in posebne akcije - lov - ko redne plače ni in si jo mora zaslužit sam s kasiranjem prekrškarjev. Al pa sistem, ko se mu pobrane kazni seštevajo, ko pa preseže neko primerno mejo ima pa do konca mesca izredni dopust. Skoraj sigurno bi se dalo najt nek primeren uravnotežen sistem, ko bi bili policaji dejansko osebno motivirani dobro delat. Ugotavljanje učinkovitosti preko vprašalnikov in statistik je en navaden jajc. Lenuhi se skrijejo v povprečju, dobri policaji pa prav tako. Komu na ljubo bi se potem trudili? Zato, da bodo kolegi slabše izpadli in se jim bodo zamerili?
Zbogom in hvala za vse ribe

BigWhale ::

Kolk je cena enega radarja letno in kolk je cena enega policaja? Ce stane radar 10.000 EUR z davkom je se vedno cenejsi kot en policaj. S tem, da za radar ne nucas dati 10.000 EUR vsako leto.

darkolord ::

BigWhale: 40.000 EUR

Double_J ::

Ah tisti motoristi so nedeljski vozniki...

perci ::

WarpedOne: Plačevanje provizije zato, da nekdo nekoga kaznuje je kozlarija par excellence. Primerjava s sodniki čisto zdrži. Res žalostno, da to enim ni jasno. Sej vidim kako je - ko si si nekaj zapičil v glavo, pač noben argument ne pomaga - naj bo še tako dober.

lufthammer ::

Policaji bi morda lahko počeli takšne reči, če bi ti postavu sistem. Js bi ga bolje premislu in kar se le da izključu možnosti zlorab.


Ga ne bom postavljal, verjemi. Zdaj pa predvidimo:
Izključil si vse možnosti zlorab in sistem je tako učinkovit, da se ljudje bojijo in ne počnejo več neumnosti na cestah. Na lepem imaš policijo na minimalcu, nezadovoljno, brez možnosti dodatnega zaslužka. O, hudiča.

AngelOfDeath ::



http://www.vecer.si/clanek2008042205317...

To pa se zgodi ko se 2 motorista srečata. Zgleda da se med sabo tudi spregledajo.



http://delo.si/index.php?sv_path=41,173...

Kaj pa pravite na to ?

so obravnavali tudi tri motoriste, ki so skozi naselje peljali s hitrostjo kar 86, 89 oz. 102 kilometra na uro.


Ziher so krive tiste table ob cesti, ali pa so na števcih premajhne številke in ne vidijo koliko se vozijo.


@WarpedOne

Zgleda da ne delajo ;)
edit: Slovnica

Zgodovina sprememb…

imagodei ::

Pri stacionarnih radarjih je problem, ker prepoznajo samo en tip prekrška - prehitro vožnjo. To ni edini problem na Slovenskih cestah. Poleg tega - ob poledici ali ob mastni cesti je hitrost treba prilagoditi razmeram. Kako bo tak radar prepoznaval prekrške tega tipa?

Kamere so sporne zaradi posega v zasebnost. Koliko časa bodo hranile podatke? Kje se bodo ti podatki hranili? Kdo bo imel dostop do njih? Poleg tega - koliko ljudi boš zaposlil, da bodo 24 ur na dan pregledovali posnetke in iskali kršitelje?

Obe napravi sta lahko tudi predmet vandalizma, kar omeji uporabo predvsem na mestne ceste. Ko bo nek radar, postavljen na lokalni cesti v grmičevju razjaril dovolj ljudi, se bo našel nekdo, ki bo to (menda 40.000 EUR vredno) zadevo enostavno stolkel z bejzbol kijem.

Te naprave IMHO zaenkrat (hvalabogu) še ne morejo nadomestiti policije, lahko pa so v support policiji. Nikakor pa ne sprejmem tega, da me bo na poti od Kranja do LJ posnelo kakih 20-30 kamer, ki bi video stream hranile v nekriptiranem formatu, in da bo lahko kdo "preko zvez" prišel do podatkov, kje sem se gibal. (OK, to je že side point).

Pravilno bi se mi pa zdelo, da bi za tiste, ki delajo težje in ponavljajoče prekrške, uvedli vgradnjo nekakšnega BlackBoxa. Na stroške voznika, seveda. GPS + nekaj merilcev (vključno z merilcem alkohola), ki bi omogočali vpogled v npr. zadnji 2 uri vožnje. Na podlagi tega bi takšne voznike policist lahko kaznoval z odčitavanjem podatkov. Voznik, ki bi bil tako "zabeležen", ne bi smel voziti vozila, ki ni opremljeno s takšno napravo (naprava ni vezana na vozilo, ampak na voznika). Odgovornost za delovanje naprave je na strani voznika. Če naprava ne deluje, je avto tehnično neizpraven in sledi dovolj visoka kazen.

Pogoj za to je seveda, da je na cesti dovolj policistov, da se sploh da ugotoviti, kdo redno dela prekrške in kasneje za to, da bi lahko preverjali, kako je vozil.

Bi bilo pa smiselno razmišljati o tem, da bi podobne naprave vgrajevali v vsak avto, le da bi hranile bistveno manj podatkov. Npr. zadnje 5 minut vožnje, v ustrezno kriptirani obliki. Prav tako bi bilo smiselno razmisliti, koliko je zakonsko in/ali moralno sporno, da bi policist imel dostop do teh podatkov - bi morala biti stvar strokovne razprave. Bi pa takšna naprava omogočila tudi detajlne analize vzroka nesreč.
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

Perci:
WarpedOne: Plačevanje provizije zato, da nekdo nekoga kaznuje je kozlarija par excellence. Primerjava s sodniki čisto zdrži. Res žalostno, da to enim ni jasno. Sej vidim kako je - ko si si nekaj zapičil v glavo, pač noben argument ne pomaga - naj bo še tako dober.


Ehja, sem upal na kaj boljšo argumentacijo. Zgleduj se recimo po imagodei-ju. Se ne strinja z mano, ampak vsaj jasno pove kaj vidi težave, ne pa fore v stilu "kozlarija par exellence", "nihče drug nima", ... ja, jaki argumenti so to.

Danes je baje policijska akcija na relaciji Lj - Litija. Ja, celo eno policjsko kontrolo sm vidu. En policaj v avtu brez kape, drug pa naslonjen na avto in sredi težke debate s taprvim. Kaj se dogaja s prometom, je bla njuna 312. briga. Naše bentenje, kako policija nič ne dela, ima očitno zelo dober učinek.
Zbogom in hvala za vse ribe

Tear_DR0P ::

ja mojster nad mojstri res

nisi povsem dojel mojega sarkazma?
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

JohanP ::

Danes je baje policijska akcija na relaciji Lj - Litija. Ja, celo eno policjsko kontrolo sm vidu. En policaj v avtu brez kape, drug pa naslonjen na avto in sredi težke debate s taprvim. Kaj se dogaja s prometom, je bla njuna 312. briga. Naše bentenje, kako policija nič ne dela, ima očitno zelo dober učinek.


A ti bi rad, da ustavlja naključno in šteje sponke v prvi pomoči?

Moja izkušnja je, da policija opravlja delo korektno in v skladu s pooblastili.
Vtikavanje v delo policije in takšni komentarji, kot je zgornji niso na mestu. Policija ni kriva za razmere na cestah.
Vse kar je potrebno storiti je izboljšanje preventive in spodbujanja javnega prometa. Hujše kršitelje / povratnike je potrebno uvesti v posebne programe prevzgoje - od alkholizma do šol varne vožnje in nadzora jeze.

Ceste so postale prepolne! Konfliktnih situacij je enostavno preveč, zato ne pomaga niti, če se kazni povišajo za trikrat.

jype ::

WarpedOne> Js samo vidim, da se folk blazno pritožuje nad tem, da policajev ni nikjer videt, policaji pa se hkrati hvalijo kolk da delajo.

Pri 160 kilometrov dolgi poti v Bolgariji sem naštel 22 policijskih patrulj, ki so z ročnimi radarji merile hitrost vozil in prehitre tudi oglobile.

Globe tam sicer niso zelo velike, jih pa zelo redno kasiraš, če voziš prehitro. Baje policija tudi ni ves čas na istih točkah, je pa bilo očitno, da se na nevarnih odsekih utaborijo pogosteje. Na izrazito nevarnih odsekih tudi postavijo strašljive ostanke vozil, udeleženih v kakšni hudi nesreči ob cesto. Ne vem če razbitine delujejo, ker so policisti vedno v bližini.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

WarpedGone ::

A ti bi rad, da ustavlja naključno in šteje sponke v prvi pomoči?


Plačani so tudi za to, pa niti tega ne delajo.
Zbogom in hvala za vse ribe

solatko ::

Kaj niste do sedaj spoznali, da se z vedno bolj represivno zakonodajo, stvari samo slabšajo. Vse je v slabi vzgoji od prvega leta starosti. Imamo se vedno manj radi (sami sebe), zato se nam j...e, kaj se dogaja z našim življenjem. Živimo iz dneva v dan, kot trop pavijanov ali jata papig. Naše ceste so džungla, promet in dogajanje v tej džungli pa bi radi zakonsko uredili. To ne bo šlo. Počasi bo treba dvignt roke od vsega in prepustit promet stihiji. Močni in pametni bodo preživeli, slabotnejši pa se bodo naučili živeti v pragozdu ali pa jih bo ta ugonobil. Otroci se bodo zelo zgodaj naučili obnašanja ali, pa ne bomo imeli več mladostnikov, ki bi nekontrolirano divjali po cestah. Kolesarji bodo zvečer izgledali kot novoletne jelke in jim tudi na misel ne bo prišlo, da bi vozili v nasprotno smer. Pešci bodo počakali, da ne bo od Novega mesta nobenega avtomobila, ko bodo prečkali dolenjsko cesto na Rudniku...... Kako bo lepo, pa sam kakšen ducat mrtvih na leto pa brez policajev, hupanja, zmerjanja.....
Druga opcija pa je rigorozno kaznovanje prekrškov:
napačno parkiranje - eno leto strogega zapora
zvečer neosvetljeno kolo - tri leta zapora
hoja po desni strani cestišča - pet let aresta z obveznim tečajem hoje
vožnja po napačni strani vozišča - deset let
prehitra vožnja - po lestvici 3,5,10,15 in 30let za 100% prekoračitev
povzročitev prometne nesreče brez ranjenih - 10 let
povzročitev p.n. z težko poškodbo - najmanj 20 let
povzročitev smrtne nesreče - dosmrtni zapor po novem zakonu.

Dejansko pa so stvari nekje tle vmes. Vedno bodo prekrškarji - zavestni ali ne, državi oziroma politikom ni niti najmanj do tega, da bi se situacija izboljšala, saj bi lahko z malo večjim sodelovanjem vseh odgovornih, močno popravili situacijo, sedaj pa se po vsakih volitvah najprej zapodijo v spremembo kaznovalne politike. Nekateri funkcionarji se obnašajo kot veliki poznavalci vzrokov prometnih nesreč (Žlender, Zajc obema gre na živce hitrost), po drugi strani pa zavračajo kakršne koli pobude strokovnjakov in udeležencev v prometu. Na cestah se bodo vozniki in motoristi še vedno pobijali, saj je to moment, napaka, nepravilno reagiranje..., za pešce in kolesarje pa je neumnost za vsakega, ki ne umre naravne smrti. Namesto da bi šli v smeri vzgoje najšibkejših členov v prometu, bi zaradi njih najraje ustavili promet. Kaj sili pešca, da stopi direkt pred avto - kljub prehodu za pešce. Par sekund časa, zamenja za trugo. Zakaj ni več podhodov in nadhodov čez ceste, kolesarskih stez, nekaj metrov oddaljenih od ceste, tako da se ta dva različna udeleženca ne moreta srečati na cesti. Vsa krišišča bi morala biti v obliki zadrge ali rondoja. Res je, to zahteva malo več sredstev, vendar tudi življenja stanejo. Če bi se politikom šlo za večjo varnost, bi že zdavnaj imeli nekaj poligonov na katerih bi predvsem avtošole učile bodoče voznike, ob vikendih pa bi se tam sproščali potencialni divjaki.V nedeljo zvečer bi komunala pospravila ostanke - eventualne žrtve se ne bi štele med prometne nesreče, tako kot se sedaj, ko se to dogaja na cesti in statistika bi kazala ogromen padec žrtev našega cestnega prometa.

BigWhale ::

Se en nedolzen motorist... ;)

lufthammer ::

napačno parkiranje - eno leto strogega zapora
zvečer neosvetljeno kolo - tri leta zapora
hoja po desni strani cestišča - pet let aresta z obveznim tečajem hoje
vožnja po napačni strani vozišča - deset let
prehitra vožnja - po lestvici 3,5,10,15 in 30let za 100% prekoračitev
povzročitev prometne nesreče brez ranjenih - 10 let
povzročitev p.n. z težko poškodbo - najmanj 20 let
povzročitev smrtne nesreče - dosmrtni zapor po novem zakonu.

Bomo gradili areste namesto neprofitnih stanovanj8-O

Se en nedolzen motorist... ;)

Hvala bogu, eni policaji pa le delajo. Bi bila pametna še zaplemba motorja mogoče?

jype ::

lufthammer> Hvala bogu, eni policaji pa le delajo. Bi bila pametna še zaplemba motorja mogoče?

Za takega, ki gre ponesreči 120 km/h skozi naselje, je odvzem prostosti za kak mesec čisto sprejemljiva kazen. Že če gre 80 km/h je kar se mene tiče povsem dovolj, da tako kazen zasluži, ker tako hitro priseben voznik pač ne vozi tam, kjer je omejitev 50 km/h.

zee ::

Primerna kazen za takega motorista (vse to ali samo nekaj od nastetega):
- globa 10 kEUR
- odvzem vozniskega izpita za kategorijo A (v primeru ponovitve pa trajni odvzem)
- zaplemba motorja
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

šernk ::

ja mojster nad mojstri res

nisi povsem dojel mojega sarkazma?


nisem bil 100% da je sarkazem, vendar sem upal da je, kot sem pa rekel je preveč drugih ki tako govorijo brez kakršnega koli sarkazma.

sicer pa po zadnjih podatkih policije, se lahko potrdi da so motoristi res popolnoma "nedolžni" v vseh pogledih. 120km/h skozi naselje?? če bi v normalnih okoliščinah takrat kakšen traktor ali avto zapeljav na cesto bi bilo to izsiljevanje prednosti seveda.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Jackal ::

Se en nedolzen motorist... ;)

Bravo naši!

Ko bi le prišli še malo v naše naselje... sploh med vikendom. V slabi uri bi kasirali prekoračitve hitrosti za 100%, vožnja z neregistriranimi motorji, vožnja brez čelade... Samo po mojih izkušnjah se takšnih idiotov sploh ne upajo ustavit.



http://www.genspot.com/video-50661/polj...

Za ta dva pa upam samo, da ko bosta letela s ceste (vprašanje je le kdaj), zadaneta smreko, skalo, zaščitno ograjo ali pa kakšen težek šleper... Da ne bo ravno nastradal kakšen pešec ali avtomobilist.

Pa nasplošno nimam nič proti motoristom. Nekaj časa sem bil tudi sam med njimi, pa se vseeno da vozit normalno, ne pa dirkat po cesti in polagat ovinke.
Walking the way is something completely different than imagining the way.

Vikking ::

Primerna kazen za takega motorista (vse to ali samo nekaj od nastetega):
- globa 10 kEUR
- odvzem vozniskega izpita za kategorijo A (v primeru ponovitve pa trajni odvzem)
- zaplemba motorja


V vsej tej zgodbi, je problem sledeči. Si bo kupil motor, in se bo prav tako vozil. Počakal pa ne bo nobenemu policistu, ki ga bo hotel ustaviti. S čelado na glavi ga ne more identificirati, loviti pa si ga ne bo upal.

Vse skupaj je problem v sistemu. Sistemu kaznovanja. Zakaj recimo sistem nagrajevanja in kaznovanja v cestnem prometu ni bolj vgrajen v samo socialno sferu. Recimo: popusti pri zavarovanju, popusti pri najemu kredita, popusti za vrtce.... tisoče stvari kjer lahko država nekomu nekaj da... in tisoče stvari kjer država nekoga kaznuje. Kjer bo kaznovan ne 1x na leto, zaradi prehitre vožnje. Ampak bo to prehitro vožnjo občutil, ko bo najel kredit za nov avtek, vzel zavarovanje, kjer ga bo zavarovalnica obrala do kosti... pobiranje smeti ob avtocesti.

imagodei ::

Idej imamo ogromno. Tole z zavarovanjem sem že tudi jaz predlagal v najmanj dveh drugih temah; z vseh strani dežujejo zanimivi predlogi.

Težko verjamem, da se ne porodijo tudi modrim možem in ženam na prometnem in/ali notranjem ministrstvu. Zato pač sklepam, da nekdo na ta račun fajn služi, oz. da se jim enostavno ne da delat. Leta 1998, ko so prvič malo bolj povišali kazni, smo jim ploskali. Dvakrat (ali kolikokrat) kasneje je večina še ploskala, nekateri, pa smo začeli govorit, da iz te moke ne bo kruha. Še bolj pomembno - strokovna javnost je začela govorit, da ne bo gut. Zdaj spet višajo kazni in tisti, ki še ploskajo, imajo verjetno IQ manjši od lastne številke čevljev, ali pa so udeleženi pri razdelitvi plena.

Ne vem, kaj je res, samo naglas razmišljam malce sarkastično. Vem pa, da tisti, ki še pričakujejo drastično umiritev prometa, nimajo stika z realnostjo in so zreli za psihiatrično obravnavo. In to slednje niti najmanj ni mišljeno sarkastično.

(Do kratkotrajnega zmanjšanja nesreč s težkimi poškodbami in smrtnim izidom bo seveda prišlo, tako kot vedno. Ampak samo v prehodnem obdobju. Ko bo narod videl, da jih policaji ne ustavljajo, bo ravno tako divjal. S takšnim načinom razmišljanja lahko kazni povečamo na vsake 3 mesece. Tako je uspeh garantiran!)
- Hoc est qui sumus -

solatko ::

lufthamer - predlagam, da se najprej naučiš poste brati v celoti in če jih ne zastopiš popolnoma, preberi večkrat. Na pol humoristično sem navedel dve skrajnosti - totalna liberalizacija prometa, kjer preživijo tisti, ki se znajo umikat in skrajno represijo, kjer država poskrbi za kazni, ti pa se odloči ali boš sedel ali ne. Na žalost je dejansko stanje nekje vmes - uporabniki se gremo večina džungelski način obnašanja - država pa veselo kasira in, ker se uporabniki obnašamo vsak dan slabše, tudi zaslužek ni slab - pa še boljši bo. Novinarji bodo pa še naprej preštevali mrtve - take, ki so sami krivi, še več pa takih, katerih krivda je bila pač samo v tem, da so bili ob napačnem času, na napačnem mestu.
Zato drugič ne jemlji posameznih odlomkov iz teksta in na tem gradit razpravo - da če bi se odločili za tako politiko, bi namesto stanovanj gradili areste, saj bi bilo tako 70% udeležencev v prometu stalno tam.

TESKAn ::

Jaz bi pa dal doživljenski odvzem vozniškega, če po svoji neumnosti koga ubiješ/pohabiš. In primerno visoko kazen, če te potem kdaj zalotijo, da voziš brez vozniškega.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

kmetek ::

tako je.

Zheegec ::

Jaz bi pa dal doživljenski odvzem vozniškega, če po svoji neumnosti koga ubiješ/pohabiš. In primerno visoko kazen, če te potem kdaj zalotijo, da voziš brez vozniškega.

Sem že videl primer, ko nekdo povzroči prometno nesrečo s smrtnim izidom in se še vedno vozi. Katastrofa.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

OrkAA ::

Kaj pa je to takega? Mogoče ne razumete pomena besede _NESREČA_?

Zheegec ::

Ti pa ne razumeš pojma POVZROČI nesrečo??
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

OrkAA ::

Moj star ata je recimo vozil avtobus. Stari avtobusi so bili zelo nepregledni, zato je enkrat ponesreči do smrti povozil žensko, ko je speljal iz avtobusne postaje. Jebiga, je grozno, je pa tudi splet nesrečnih okoliščin, kjer je iskanje pravega krivca precej težko. Zakaj bi tak človek dobil dosmrtno prepoved vožnje?

lufthammer ::

Kaj pa je to takega? Mogoče ne razumete pomena besede _NESREČA_?


Ja, nekateri v tej temi so res že zgubili kompas v "zagretosti" za kazni, kot da njim se pa ne more zgodit! Sami perfekcionisti tipa Senna - oh pardon, tega tudi ni več...

Solatko je celo smisel za humor zgubil, čeprav sam pravi: "Na pol humoristično sem navedel dve skrajnosti...", humorja drugih ne tolerira. Kakšna škoda.

krneki0001 ::

Prva stvar pri nas je to, da namesto družbeno moralne vzgoje dajo v šolo ure obnašanja v prometu in to nadaljujejo skozi celo šolanje. Pa že v vrtcih bi lahko otrokom dopovvedoval, da je hoja čez cesto, kjer ni prehoda in čez rdečo luč napaka in da ti otroci potem svoje starše opozorijo na napako, ko jih starši hočejo na tak način peljat čez cesto.

Pa v srednjo šolo, bi v tretji letnik dal obvezno da mora vsak narest 30 do 50 ur vožnje z avtom po poligonih za varno vožnjo (te bi pa naredil tako, da bi fuzbal igrišča predelal v poligone - vsaka vas ima fuzbal igrišče, nej ima pa še pligon varne vožnje). Potem pa ko ima tak učenec opravljene in ocenjene vse te zadeve, lahko pa šele dela izpit za avto.

Vozniška kultura se mora dvignit, ampak do tja je pa še trnova pot.

jype ::

Vožnja s 120 km/h skozi naselje seveda ni nesreča.

TESKAn ::

Moj star ata je recimo vozil avtobus. Stari avtobusi so bili zelo nepregledni, zato je enkrat ponesreči do smrti povozil žensko, ko je speljal iz avtobusne postaje. Jebiga, je grozno, je pa tudi splet nesrečnih okoliščin, kjer je iskanje pravega krivca precej težko. Zakaj bi tak človek dobil dosmrtno prepoved vožnje?


In zakaj je nebi dobil nekdo, ki je z divjanjem skozi naselje povzročil smrt pešca? Zakaj prevladuje neko mnenje, da je vozniški izpit pravica, ki ti je nihče ne sme vzet, ne pa privilegij? Koneckoncev imamo vozniško dovoljenje. Zakaj bivši kriminalci ne morejo legalno kupit orožja, bivši povzročitelji hudih prometnih nesreč po lastni malomarnosti pa lahko še naprej vozijo?
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Tear_DR0P ::

zato ker:
- se da vsakogar prevzgojiti - ker tudi ljudje, ki ubijajo z namenom dobijo po 30 letih priložnost za novo življenje - ali pa še prej
- trajen odvzem vozniškega dovoljenja ne pomeni, da človek ne bo več vozil vozila, ampak ga bo vozil pač brez dovoljenja in brez prevzgoje - torej še vedno N km/h skozi naselje, le da sedaj mu nimaš več kaj vzeti
- ker bi pravica do mobilnosti dejansko naj bila pravica in ne privilegij - zdej če si kreten in svojo pravico zajebeš, sprejmi ustrezno kazen in potem se ti pravica povrne
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

krneki0001 ::

Se pravi da šolo ti tudi lahko vzamejo, če kaj za*ebeš? Pol bi naši poslanci in vladarji iz parlamenta morali biti ponovno v vrtcu, ker so tok za*ebal.

perci ::

Kakšno šolo neki. Lahko pa ti vzamejo licenco za opravljanje zdravniške službe, lahko te vržejo iz odvetniške, notarske, zbornice, itd itd.

Ne gre torej za odvzem znanja, ampak za odvzem dovoljenja. Zej to ni tok težko zapopast.

Izi ::

se da vsakogar prevzgojiti - ker tudi ljudje, ki ubijajo z namenom dobijo po 30 letih priložnost za novo življenje - ali pa še prej

Prevzgoja je en tak hudo napačen mit že leta je jasno, da se nikogar ne da prevzgojiti. V zapori vsak postane še bolj zakrknjen kriminalec. Po 30 letih še nihče ni prišel ven, da bi lahko karkšnekoli zaključke delali. Tudi po 20 letni zaporni kazni ni nihče nikoli prišel ven. Metodu Trobcu bi skoraj uspelo, ampak si je vmes vedno nakopal nove kazni in ko mu je bilo jasno, da ne bo nikoli prišel ven je naredil samomor.

trajen odvzem vozniškega dovoljenja ne pomeni, da človek ne bo več vozil vozila, ampak ga bo vozil pač brez dovoljenja in brez prevzgoje - torej še vedno N km/h skozi naselje, le da sedaj mu nimaš več kaj vzeti

O seveda mu imaš kaj vzeti. Svobodo in ves denar. Za vožnjo brez izpita so predvidene drakonske denarne kazni, odvzem vozila in dolgotrajni zapori.

ker bi pravica do mobilnosti dejansko naj bila pravica in ne privilegij - zdej če si kreten in svojo pravico zajebeš, sprejmi ustrezno kazen in potem se ti pravica povrne

Nobena pravica ti ni kratena, če si brez izpita. Povsod imamo javni prevoz, pa tudi z kolesom se še vedno lahko pelješ. In nog ti tudi niso amputirali ob izreku kazni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

imagodei ::

Seveda je prevzgoja mit, vsaj v takšnih zaporih, kot jih pozna civiliziran svet zadnjih 50-100 let.

Za prevzgojo je potrebna trda disciplina, psihoterapevtske metode in (ja!) metode pranja možganov. Ameriška vojska na ta način "izdeluje" marince in že lep čas se govori o tem, da bi bilo veterane po zaključku aktivne službe treba "odprogramirat". No, OK, vojska to uporablja ravno v kontra smeri, namreč da producira uspešne stroje za ubijanje.

Sicer pa, ko je bil pred 100 leti kdo obsojen na 10 let težkega dela v kamnolomu, je to delovalo skrajno prevzgojno, verjemi. Danes, ko so zapori vsi po vrsti praktično hoteli; ali pa po drugi strani nič drugega, kot zbirališče najhujših kriminalcev s plačano nastanitvijo in hrano, je prevzgoja seveda popolna iluzija. "Prevzgojit" se da samo take, ki so dejansko naredili napako in jim vest ne da spati ne glede na to, ali bi šli v zapor, ali pa ne.

Za tiste, ki so do določene stopnje že sociopatske osebnosti (in IMHO so to praktično vsi _nasilni_ kriminalci, pa tudi nepopravljivi divjaški vozniki - značilnost sociopatov je ta, da so precej self-centered in da je pri njih izražena skrajna odsotnost vživljanja v tuja čustva), sta pa nujna elementa prevzgoje skrajna disciplina, povezana s trdim delom in pa dolgotrajna psihološka obdelava z metodami pranja možganov.

Ali je to smotrno ali ne, je IMHO zgolj vprašanje tega, kaj pričakujemo od kaznjencev. Če se nam zdi bolj smotrno, da jih zapiramo za 30 in več let ter da ves ta čas zajedajo državni proračun, ki ga polnimo vsi ter da bo po 30 letih iz zapora prišel skrušen starec, nesposoben za življenje na prostosti, potem je klasični zapor najboljša ideja.

Če pa želimo, da bo kaznjenec nekoč MORDA lahko sposoben odplačati svoj dolg družbi tudi na bolj otipljiv način in ne zgolj s 30 letno izolacijo od sveta; torej da se bo lahko nekoč vključil v družbo, prispeval k BDP-ju in plačeval davke, potem pač v 21. stoletju lahko pričnemo razmišljati o PREVZGOJI.
- Hoc est qui sumus -

Tear_DR0P ::

In nog ti tudi niso amputirali ob izreku kazni

če človeku vzameš vse, nima več kaj zgubiti - ko nima več kaj zgubiti, je vseeno, četudi začne ubijati - metodu trobcu so vzeli vse - človek, ki ga pri 20 letih zapreš za 30 let, nima več življenja - nima več kaj zgubiti, vseeno mu je, če začne pobijati

če pa mu daš nekaj, kar lahko zgubi in sanje,da tisto nekaj lahko dobi, potem se bo pripravljen tudi spremeniti, samo da bo dobil
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

edge540 ::

Mislim da bi lahko velik vpliv imelo, če bi se dirkačem na cesti zagrozilo z uničenjem avtomobila, če peljejo določen % čez omejitev.

Slovenci bi se verjetno zamislili, če res hočejo tvegati svojega novega BMWja, za katerega so delali zadnjih 6 let in vzeli še 2 kredita.:D
««
9 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prehitevanje kolone (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15223504 (19894) facepalm

Omejitve hitrosti za motoriste (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17333609 (27837) bluefish
»

Takojšen odvzem motorja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14125229 (19548) solatko
»

Loviti ali ne loviti motoriste? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6313110 (11281) strup121
»

Motoristi!?

Oddelek: Loža
383479 (2297) Nejc Pintar

Več podobnih tem